abonnement Unibet Coolblue
pi_176202665
Grote verschil tussen jullie twee: jij opende een topic, hij niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 31 december 2017 @ 20:26:34 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176202938
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 15:20 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Nog wel meerdere topics. Ook een van 3/4 jaar terug onder een andere naam dat hij monogaam is en zij niet. Toen speelde het al. Ik zie dat als een verschil wat te groot is. Wat nu wel blijkt omdat hij niet wil (de relatie opengooien)
Een Brummetje topic?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176202945
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een Brummetje topic?
jep
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_176202951
TS heeft eindelijk naar de adviezen geluisterd en de relatie netjes beeïndigd. ^O^
  zondag 31 december 2017 @ 21:47:32 #205
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176204625
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef capuchon_meis het volgende:
Het is natuurlijk compleet en alleen mijn schuld. Mijn vriend heeft niks fout gedaan en is God zelve, een engeltje aan wie niet gekomen mag worden. Mijn vriend heeft natuurlijk geen enkel aandeel in dit alles.

Dit weten fokkers - die helemaal niks afweten van wat er in het verleden allemaal gebeurd is - natuurlijk als de beste! :) Zij weten alles. Zij zijn almachtig.

Ben je in een relatie niet met z’n tweeën?!
Is het geen wisselwerking tussen twee mensen?!

Ja!! Hij heeft net zo goed een aandeel in dit alles als ik!!
Nee!! Het is absoluut geen lief engeltje wat nooit iets fout doet!!
Ja!! Er is in ons verleden heel wat gebeurd wat nu deze uitwerking heeft!

Het is absoluut NIET alleen mijn schuld!!!

In een relatie ben je met z’n tweeën, hij heeft ook zijn fouten en mindere kanten. Negatieve karaktereigenschappen. En hij heeft ook dingen gedaan en gezegd waardoor ik uiteindelijk na een hoop machteloosheid, frustratie en verdriet heb gekozen om iets voor mezelf te hebben waar ik gelukkig van word!

En ja, als hij meer gecommuniceerd had met mij dan was dit niet nodig geweest. Maar we hebben nooit echt met elkaar kunnen praten. Aan mij ligt dat niet, ik wil wel praten, maar hij wordt om het minste of geringste geïrriteerd of zelfs boos en loopt soms zelfs gewoon weg middenin een gesprek. Praten met hem gaat gewoon niet, ook niet over andere (belangrijke) dingen.

Hoe lang moet ik nog in mijn eentje proberen de relatie voort te zetten, er wat van proberen te maken?

Gelukkig niet meer. Ik heb gezegd dat ik niet meer wil. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben heel blij dat je hem vrij laat, want hij kan zoveel beter krijgen dan jou. Dat je je gedrag zo probeert goed te praten zeg, misselijkmakend en respectloos. Hii zal het vast verdiend hebben, al dat bedrieg, al die leugens, al dat respectloze gezeur...wat heb jij het zwaar joh.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176205138
Ow ja.......nu gaan we de 'ik ben zielig' kaart trekken en hem overal de schuld van geven.
In een relatie ben je inderdaad met 2.
Behalve in jouw geval, dat was een relatie met 3,ofje vriend het nu wou of niet.
Want ja, hij communiceerde niet.
Verbreek dan de relatie i.p.v rond te neuken.
Maar nee, dat is te moeilijk.....
Jouw gedrag is je eigen verantwoordelijkheid, hoe jij reageert op hem ook.
  zondag 31 december 2017 @ 22:24:55 #207
545 dop
:copyright: dop
pi_176205365
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 21:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben heel blij dat je hem vrij laat, want hij kan zoveel beter krijgen dan jou. Dat je je gedrag zo probeert goed te praten zeg, misselijkmakend en respectloos. Hii zal het vast verdiend hebben, al dat bedrieg, al die leugens, al dat respectloze gezeur...wat heb jij het zwaar joh.
pffffffffff man man man wat een oordeel lucht dat nou op ?
TS maakt fouten en doet zeker dingen verkeerd.
maar is het zo moeilijk om te zien dat in een relatie die zo verkeerd loopt er ook gewoon 2 schuld hebben.
Dit topic lijkt vol te stromen met mensen die graag ff willen schoppen op iemand die vreemd gaat.

Ik zou graag het advies willen geven om het op een andere manier te bekijken.
TS is in de basis geen slecht mens. (narsisten en mensen zonder geweten gaan zoiets niet in een topic bespreken)
ze maakt op het einde van haar relatie rare sprongen daar zit duidelijk een oorzaak achter.
Als ik er naar kijk en het lees is de gelijkwaardigheid in de relatie verloren gegaan.
TS is daar gefrustreerd over en weet niet hoe ze daar onder uit kan komen en op een fatsoenlijke manier de relatie kan beeindigen.
Daar kun je van alles van vinden en over zeggen, maar het oordeel wat bij velen opkomt, gaat echt over jezelf en je eigen boosheid of frustratie, en kan niet over de TS gaan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 31 december 2017 @ 22:42:47 #208
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176205676
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:24 schreef dop het volgende:

[..]

pffffffffff man man man wat een oordeel lucht dat nou op ?
TS maakt fouten en doet zeker dingen verkeerd.
maar is het zo moeilijk om te zien dat in een relatie die zo verkeerd loopt er ook gewoon 2 schuld hebben.
Dit topic lijkt vol te stromen met mensen die graag ff willen schoppen op iemand die vreemd gaat.

Ik zou graag het advies willen geven om het op een andere manier te bekijken.
TS is in de basis geen slecht mens. (narsisten en mensen zonder geweten gaan zoiets niet in een topic bespreken)
ze maakt op het einde van haar relatie rare sprongen daar zit duidelijk een oorzaak achter.
Als ik er naar kijk en het lees is de gelijkwaardigheid in de relatie verloren gegaan.
TS is daar gefrustreerd over en weet niet hoe ze daar onder uit kan komen en op een fatsoenlijke manier de relatie kan beeindigen.
Daar kun je van alles van vinden en over zeggen, maar het oordeel wat bij velen opkomt, gaat echt over jezelf en je eigen boosheid of frustratie, en kan niet over de TS gaan.

Als die vent van haar zo vervelend is dat hij dit allemaal verdiend mag ze wel eens gaan vertellen wat voor erge shit hij wel niet allemaal heeft uitgespookt, want vooralsnog is het enige wat we horen dat hij niet akkoord ging met een open relatie. Hij communiceert prima, ze wil het alleen niet horen. Ze wil maar één ding horen: dat een open relatie prima is. Dan hoeft ze zich ook niet meer zorgen te maken om het vreemdgaan wat ze ook al deed voordat ze vroeg om een open relatie. Zelfs nadat ze weet hoe hij erover denkt blijft ze ermee doorgaan. Schuift alle schuld naar hem toe. Neemt geen verantwoordelijk. Dat is geen oordeel wat ik vel, dat is wat ze zelf naar buiten brengt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 31 december 2017 @ 22:47:41 #209
545 dop
:copyright: dop
pi_176205762
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 22:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als die vent van haar zo vervelend is dat hij dit allemaal verdiend mag ze wel eens gaan vertellen wat voor erge shit hij wel niet allemaal heeft uitgespookt, want vooralsnog is het enige wat we horen dat hij niet akkoord ging met een open relatie. Hij communiceert prima, ze wil het alleen niet horen. Ze wil maar één ding horen: dat een open relatie prima is. Dan hoeft ze zich ook niet meer zorgen te maken om het vreemdgaan wat ze ook al deed voordat ze vroeg om een open relatie. Zelfs nadat ze weet hoe hij erover denkt blijft ze ermee doorgaan. Schuift alle schuld naar hem toe. Neemt geen verantwoordelijk. Dat is geen oordeel wat ik vel, dat is wat ze zelf naar buiten brengt.
en denk je ook werkelijk dat het puur om het hebben van een open relatie gaat?
Of is dat misschien de bokken sprong (fout) die de TS maakt die eigenlijk gewoon ongelukkig is in haar relatie en niet meer weet hoe ze dit moet oplossen.
Voor mij is het zo klaar als een klontje , duidelijk het laatste.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_176205793
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 20:14 schreef capuchon_meis het volgende:
Het is natuurlijk compleet en alleen mijn schuld. Mijn vriend heeft niks fout gedaan en is God zelve, een engeltje aan wie niet gekomen mag worden. Mijn vriend heeft natuurlijk geen enkel aandeel in dit alles.

Dit weten fokkers - die helemaal niks afweten van wat er in het verleden allemaal gebeurd is - natuurlijk als de beste! :) Zij weten alles. Zij zijn almachtig.

Ben je in een relatie niet met z’n tweeën?!
Is het geen wisselwerking tussen twee mensen?!

Ja!! Hij heeft net zo goed een aandeel in dit alles als ik!!
Nee!! Het is absoluut geen lief engeltje wat nooit iets fout doet!!
Ja!! Er is in ons verleden heel wat gebeurd wat nu deze uitwerking heeft!

Het is absoluut NIET alleen mijn schuld!!!

In een relatie ben je met z’n tweeën, hij heeft ook zijn fouten en mindere kanten. Negatieve karaktereigenschappen. En hij heeft ook dingen gedaan en gezegd waardoor ik uiteindelijk na een hoop machteloosheid, frustratie en verdriet heb gekozen om iets voor mezelf te hebben waar ik gelukkig van word!

En ja, als hij meer gecommuniceerd had met mij dan was dit niet nodig geweest. Maar we hebben nooit echt met elkaar kunnen praten. Aan mij ligt dat niet, ik wil wel praten, maar hij wordt om het minste of geringste geïrriteerd of zelfs boos en loopt soms zelfs gewoon weg middenin een gesprek. Praten met hem gaat gewoon niet, ook niet over andere (belangrijke) dingen.

Hoe lang moet ik nog in mijn eentje proberen de relatie voort te zetten, er wat van proberen te maken?

Gelukkig niet meer. Ik heb gezegd dat ik niet meer wil. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak het dan gewoon uit. Er is geen enkel excuus voor jouw gedrag!
pi_176205954
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 20:27 schreef Raskolnikow het volgende:
TS heeft eindelijk naar de adviezen geluisterd en de relatie netjes beeïndigd. ^O^
Ik zie nergens dat ze het heeft beëindigd, alleen dat ze verteld heeft dat ze niet verder wil.

En daar heb je nog niets aan.
pi_176205968
quote:
1s.gif Op zondag 31 december 2017 22:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik zie nergens dat ze het heeft beëindigd, alleen dat ze verteld heeft dat ze niet verder wil.

En daar heb je nog niets aan.
Mjah, ik wou het jaar optimistisch afsluiten...
pi_176206054
quote:
0s.gif Op zondag 31 december 2017 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mjah, ik wou het jaar optimistisch afsluiten...
Goede poging ^O^
pi_176206368
Het is de schuld van:

quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 00:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ga gewoon lekker rondneuken.
KLB / Soms vrijgezel willen zijn

:P
  maandag 8 januari 2018 @ 22:40:51 #215
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_176377591
Ik ben toch heel benieuwd of TS inmiddels van dr vriend verwijderd is. Allemachtig wat ben jij een sneuneus.

Arme vent. Dat hij überhaupt bij jou in de buurt kan samen zijn :r
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 3 februari 2018 @ 20:58:28 #216
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_176935523
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:27 schreef capuchon_meis het volgende:
Op zich is de relatie best te doen. We knuffelen regelmatig, lachen met elkaar, we hebben weinig echt ruzie. Wel vaak irritaties, vooral vanuit mijn vriend naar mij. Dit komt door zijn werk.

Mensen die ons niet kennen en familie zien een stel wat gelukkig is met elkaar.
Komt dat echt door zijn werk? Dat staat volledig los van zijn egoïstische, egocentrische en duidelijk psychisch invalide vriendin?
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 21:30 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ga in 2018 doen wat ik wil. Zo ook iets doen wat ik al jaren wil.

Dat gaat mijn vriend niet leuk vinden, maar hij heeft er zelf voor gezorgd. Het is zijn eigen fout en hij kan alleen maar boos op zichzelf worden.

Had hij maar...
Had hij maar meer van jou gehouden?
Had hij maar braaf ja en amen gezegd?
Had hij maar een beetje ruggengraat gehad?

Want jij wast jouw handen in onschuld?
Want jij bent geweldig en fantastisch?
Want jij bent degene die er alles aan heeft gedaan om deze relatie in stand te houden?

Sorry hoor, maar als je mijn wijf was geweest had ik je opgesloten in de kelder/de schuur en je aangeboden op seksjobs.nl ofzo. :r
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  zaterdag 3 februari 2018 @ 21:10:30 #217
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_176935810
Goede kick. Topic gaat op slot want TS gaat niet meer reageren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')