abonnement Unibet Coolblue
pi_175616860
,

[ Bericht 100% gewijzigd door Baronvonmunchen op 11-12-2017 19:54:11 ]
pi_175616936
Twee keer de helft.
pi_175618100
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 11:43 schreef Baronvonmunchen het volgende:
Ik ben al meer dan 20 jaar werkzaam in de ict en momenteel technisch projectleider en it architect. Ik ben benieuwd naar het passende salaris aangezien ik binnenkort een functioneringsgesprek heb.
Vriendelijke groet Arend
Als je al 20 jaar in de ICT zit... Misschien een rare opmerking........ Waarom kijk je niet bij bij het broertje van Fok, namelijk Tweakers? Dat is een stuk meer gerelateerd aan ICT dan FOK.
Er zijn bijvoorbeeld al diverse grote topics over geweestWat verdient de ICT'er / GoT'er?. Ik denk dat je daar meer informatie zal vinden, dan dat men zomaar even hun salaris op FOK zal zetten.

Al kun je natuurlijk hier altijd even je huidige salaris hier op FOK neerzetten, met je certificeringen.

Waarschijnlijk kun je daar veel meer informatie vinden, dan zomaar even op FOK. Maar als je daar na 20 jaar ICT nog nooit van gehoord hebt, dan weet ik niet hoe je functioneringsgesprek zal verlopen O-)
pi_175618205
Dus nu heb je geen passend salaris? :') voor de rest zie hierboven!
pi_175618287
Heb het idee dat 5 jaar terug iedereen manager werd...tegenwoordig lijkt iedereen architect te worden....
pi_175619601
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:48 schreef descon het volgende:
Heb het idee dat 5 jaar terug iedereen manager werd...tegenwoordig lijkt iedereen architect te worden....
Of devops consultant.

Uberhaupt, consultants.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175619697
Anyway, hoe groot is je bedrijf, hoe ziet je omgeving eruit? Dat maakt nogal wat uit.

Een omgeving met 20 servertjes en wat storage en hier en daar een projectje om de boel te vernieuwen is betaald natuurlijk minder uit dan een omgeving verdeeld over meerdere continenten met cloud- en datacentra onderdelen waarbij de architect ook daadwerkelijk verantwoordelijk is voor meerjaren plannen, strategieen en je het hebt over projecten die miljoenen kosten om te implementeren.

Maar 20 jaar in de it, dan heb je zelf toch ook wel een goed idee wat marktconform is met jouw capaciteit en ervaring?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175619955
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Anyway, hoe groot is je bedrijf, hoe ziet je omgeving eruit? Dat maakt nogal wat uit.

Een omgeving met 20 servertjes en wat storage en hier en daar een projectje om de boel te vernieuwen is betaald natuurlijk minder uit dan een omgeving verdeeld over meerdere continenten met cloud- en datacentra onderdelen waarbij de architect ook daadwerkelijk verantwoordelijk is voor meerjaren plannen, strategieen en je het hebt over projecten die miljoenen kosten om te implementeren.

Maar 20 jaar in de it, dan heb je zelf toch ook wel een goed idee wat marktconform is met jouw capaciteit en ervaring?
middelgroot, ik heb pak hem beet 25 man onder mij. Ik weet in deze functie even niet meer wat ik moet. Ik weet wat iedereen onder mij waard is. Maar wat ikzelf waard ben, daarin loop ik een beetje vast merk ik.
Ik werk in het midden en kleinbedrijf.
Ben begonnen als webdeveloper w.o opgeleid en ben nu dus it architect/technisch projectleider.
pi_175620137
Solliciteer eens ergens anders...zelfs als je het aanbod niet neemt weet je gelijk wat je waard bent op de markt
pi_175620295
Ik zou aan op zijn minst 4500 bruto denken, en dan afhankelijk van je ervaring, daar bovenop nog een flink bedrag bij rekenen.
Projectleiders die ik voorbij heb zien komen, met en jaar of 6 ervaring krijgen toch al vaak richting de 80/85k per jaar.
pi_175620785
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:07 schreef Carlos93 het volgende:
Ik zou aan op zijn minst 4500 bruto denken, en dan afhankelijk van je ervaring, daar bovenop nog een flink bedrag bij rekenen.
Projectleiders die ik voorbij heb zien komen, met en jaar of 6 ervaring krijgen toch al vaak richting de 80/85k per jaar.
Ook dat ligt echt wel aan type projectleider. Zo rond de 5k is niet zo heel bijzonder, projectleiders die meer dan 7k binnenharken ga ik me altijd afvragen tegen welke prijs dat is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175620839
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 13:52 schreef Baronvonmunchen het volgende:

[..]

middelgroot, ik heb pak hem beet 25 man onder mij. Ik weet in deze functie even niet meer wat ik moet. Ik weet wat iedereen onder mij waard is. Maar wat ikzelf waard ben, daarin loop ik een beetje vast merk ik.
Ik werk in het midden en kleinbedrijf.
Ben begonnen als webdeveloper w.o opgeleid en ben nu dus it architect/technisch projectleider.
Heb je de functie net aangeboden gekregen? Of doe je het al een tijdje? Wat verdien je nu? Werken jullie met schalen?

De grootste sprongen maak je meestal toch door te veranderen van werkgever.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175621028
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:07 schreef Carlos93 het volgende:
Projectleiders die ik voorbij heb zien komen, met en jaar of 6 ervaring krijgen toch al vaak richting de 80/85k per jaar.
En waarom denk je dan aan ¤ 4.500 bruto? Ik zou dan eerder aan het dubbele denken.
pi_175621065
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 14:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook dat ligt echt wel aan type projectleider. Zo rond de 5k is niet zo heel bijzonder, projectleiders die meer dan 7k binnenharken ga ik me altijd afvragen tegen welke prijs dat is.
Heb er een aantal mee mogen maken. Eentje was in een ziekenhuis, verdiende daar zo'n 9k bruto per maand, met een goede 3 jaar ervaring. Deed er geen noemenswaardige projecten, gezien die door externe projectleiders werden opgepikt.

Verder eentje op een MBO, in permanente dienst voor 8k per maand. Noemenswaardige projecten? Migratie van een AD en een paar mailservers.

Bedrijfsleven ken ik er ook wel eentje, maar daar wordt de eigen projectleider toch al vaak aan de kant geschoven, ondanks zijn salaris, om een externe projectleider in te huren.


quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:36 schreef Queller het volgende:

[..]

En waarom denk je dan aan ¤ 4.500 bruto? Ik zou dan eerder aan het dubbele denken.
Eigen ervaring, mensen met vrijwel geen ervaring die dat kregen en na een jaar of 2/3 ineens op het dubbele zaten.
pi_175621925
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:38 schreef Carlos93 het volgende:
Eigen ervaring, mensen met vrijwel geen ervaring die dat kregen en na een jaar of 2/3 ineens op het dubbele zaten.

Maar ¤ 4.500 p/mnd is lang geen ¤ 80k p/j
pi_175622550
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:08 schreef Queller het volgende:

[..]

Maar ¤ 4.500 p/mnd is lang geen ¤ 80k p/j
Daarom zei ik ook op zijn minst 4.500 p/mnd, en daarbovenop nog een flink bedrag afhankelijk van de hoeveelheid ervaring. Met wat ervaring kwam ik op 80k p/j
pi_175625782
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 14:38 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Heb er een aantal mee mogen maken. Eentje was in een ziekenhuis, verdiende daar zo'n 9k bruto per maand, met een goede 3 jaar ervaring. Deed er geen noemenswaardige projecten, gezien die door externe projectleiders werden opgepikt.

Verder eentje op een MBO, in permanente dienst voor 8k per maand. Noemenswaardige projecten? Migratie van een AD en een paar mailservers.

Bedrijfsleven ken ik er ook wel eentje, maar daar wordt de eigen projectleider toch al vaak aan de kant geschoven, ondanks zijn salaris, om een externe projectleider in te huren.

[..]

Eigen ervaring, mensen met vrijwel geen ervaring die dat kregen en na een jaar of 2/3 ineens op het dubbele zaten.

AD migratie en mailmigratie zijn al noemenswaardig?

Ik denk erover om verder te gaan als in projectmanagement aangezien dat me aardig lekker afgaat merk ik. Mailmigraties en domeinmigraties oa ervaring mee.

Auto van de zaak is tegenwoordig ook vrij normaal weer, die heb ik nu niet en die mis ik toch wel meer als ik dacht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175626257
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 17:39 schreef Ticootje het volgende:

[..]

AD migratie en mailmigratie zijn al noemenswaardig?

Ik denk erover om verder te gaan als in projectmanagement aangezien dat me aardig lekker afgaat merk ik. Mailmigraties en domeinmigraties oa ervaring mee.

Auto van de zaak is tegenwoordig ook vrij normaal weer, die heb ik nu niet en die mis ik toch wel meer als ik dacht.
In mijn ogen absoluut geen noemenswaardig project, maar in hun ogen wel. Zelfde als destijds de invoering van Topdesk, naast Landesk. Moesten ook 3 verschillende projectleiders zich mee bemoeien terwijl het allemaal wel meevalt.
pi_175626390
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:56 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

In mijn ogen absoluut geen noemenswaardig project, maar in hun ogen wel. Zelfde als destijds de invoering van Topdesk, naast Landesk. Moesten ook 3 verschillende projectleiders zich mee bemoeien terwijl het allemaal wel meevalt.
Eindeloos vergaderen uhuh.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175631418
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 18:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Eindeloos vergaderen uhuh.
Externe adviseur erbij, voor een eurotje of 400 per vergadering, tikt wel lekker aan :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')