abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175633265
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 21:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Die vent kan echt niet voetballen.
De Jong is wel echt slecht. Kun je beter Locadia hebben
  zondag 10 december 2017 @ 22:16:54 #252
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_175633345
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:14 schreef hafcfan het volgende:

[..]

De Jong is wel echt slecht. Kun je beter Locadia hebben
Kiezen tussen poep en kots.
Pereiro was ook zo slecht vandaag.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_175633418
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:16 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Kiezen tussen poep en kots.
Pereiro was ook zo slecht vandaag.
Speelde die mee, ja?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  FOK!fotograaf zondag 10 december 2017 @ 22:20:41 #254
842 Zorro
Z
pi_175633460
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Speelde die mee, ja?
Dat jij dat niet weet, ok.
Dat ik dat niet weet, ok.
Maar dat hij het zelf blijkbaar ook niet wist is wel jammer ja.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zondag 10 december 2017 @ 23:16:35 #255
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_175634860
quote:
2s.gif Op zondag 10 december 2017 22:04 schreef Morendo het volgende:

[..]

Dat is geen voorwaarde om succesvol te zijn in de Eredivisie.

Jullie geliefde 'omschakelingsvoetbal' komt dan gewoon minder uit de verf.
alsof hij daarin de belangrijkste was. :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 10 december 2017 @ 23:18:24 #256
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_175634905
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 21:25 schreef TheVulture het volgende:
Hoe wordt de aankoop van Romero eigenlijk gefinancierd? Ik dacht dat er nog een gat was van een paar miljoen in de begroting maar nu wordt er weer meer dan 10 miljoen uitgegeven :?
We verkopen de oude stoeltjes uit het philips stadion aan de gemeente eindhoven met dikke vette winst.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_175635068
Snappen mensen nog steeds niet dat Depay+Wijnaldum+Propper+2x CL alleen al 100 miljoen is?
pi_175635220
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snappen mensen nog steeds niet dat Depay+Wijnaldum+Propper+2x CL alleen al 100 miljoen is?
Volgens mij riep Gerbrands of Brands van de zomer nog dat er een tekort was. Ik gok er op dat die miljoenen voor Romero worden betaald via een al beklonken transfer van een ander in de winter, bijvoorbeeld Arias, De Jong of Locadia. Lozano zal wel pas in de zomer vertrekken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 10 december 2017 @ 23:36:03 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175635244
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snappen mensen nog steeds niet dat Depay+Wijnaldum+Propper+2x CL alleen al 100 miljoen is?
Waar PSV ondertussen al wat heeft geïnvesteerd in het stadion, trainingscomplex en een zooi spelers. Daarbij om de gaten te dichten dit jaar bij gebrek aan Europees voetbal.

Of denk jij echt dat PSV zo rijk is?
Oh.
pi_175636413
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:37 schreef Scarface88 het volgende:
Gisteren werd er hier nog gezegd dat een linksback niet nodig was en we t seizoen met Brenet af kunnen maken. Ik denk dat vandaag tegen Neres is gebleken dat Brenet echt niet kan op dit niveau. Er moet een linksback komen in de winterstop.
Paar topics geleden mocht je hier niet eens zeggen dat het gewoon bagger voetbal was wat je in de afgelopen weken gezien hebt, want we staan bovenaan :')

Na de wedstrijd tegen Vitesse win je er wel 4, maar die had je ook gewoon gelijk kunnen spelen en zelfs verliezen.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_175636799
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar PSV ondertussen al wat heeft geïnvesteerd in het stadion, trainingscomplex en een zooi spelers. Daarbij om de gaten te dichten dit jaar bij gebrek aan Europees voetbal.

Of denk jij echt dat PSV zo rijk is?
Dat zeg ik toch niet? Soms doen mensen alsof PSV niks meer heeft :')
  maandag 11 december 2017 @ 07:03:07 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175637186
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waar PSV ondertussen al wat heeft geïnvesteerd in het stadion, trainingscomplex en een zooi spelers. Daarbij om de gaten te dichten dit jaar bij gebrek aan Europees voetbal.

Of denk jij echt dat PSV zo rijk is?
Ik ben het met je eens hoor. De investeringen uit de spelerspot verbazen mij ook. Zeker ook omdat het zo eenzijdig op de aanval is, terwijl iedereen ziet dat het probleem daar niet zit.

Maar de investeringen in stadion en Herdgang komen uit een specifiek fonds dat is opgezet met bedrijven in de regio. Dat staat daar echt los van.
pi_175637195
8.5 miljoen voor Romero volgens Telegraaf en zes jaar contract net als Lozano. Flink cashen dus.
Land of the free. Home of the brave.
pi_175637500
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 07:05 schreef Scarface88 het volgende:
8.5 miljoen voor Romero volgens Telegraaf en zes jaar contract net als Lozano. Flink cashen dus.
Die Duitsers hadden toch een bod van 10 gedaan wat is afgewezen?
Dit, dus.
  Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 08:03:45 #265
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175637584
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 18:59 schreef Vasion het volgende:
Dat gezeik om Blom :') Net als vorig seizoen alle PSVers hier gingen zeuren over dat doelpunt van Zoet in De Kuip, dat het oneerlijk zou zijn. :D
Blom had in de eerste helft de wedstrijd niet echt in de hand, maar daar hebben we niet echt nadeel van gehad want Hendrix was degene die het meeste aanspraak maakte op een rode prent.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 december 2017 @ 08:28:17 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175637788
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Blom had in de eerste helft de wedstrijd niet echt in de hand, maar daar hebben we niet echt nadeel van gehad want Hendrix was degene die het meeste aanspraak maakte op een rode prent.
Dit inderdaad. Als je bij Blom de balans opmaakt na een wedstrijd kun je hooguit concluderen dat de eindstand met een andere scheids vermoedelijk anders was geweest, maar hoe anders is niet te zeggen.

Ik kan me alleen geen één scheids voorstellen waarmee PSV deze pot had gewonnen. Zelfs met René en Willy als grensrechters en Waterreus als scheids was dit een verloren pot.

Overigens, Cocu denkt dat de spanning PSV mogelijk teveel is geweest. Als hij dat echt denkt en het niet zegt uit zelfbescherming, dan is hij echt een waardeloze coach. Hij moet zijn spelers in bescherming nemen en ronduit en keihard stellen dat HIJ gefaald heeft met zijn tactiek.
  maandag 11 december 2017 @ 08:33:05 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_175637838
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als je bij Blom de balans opmaakt na een wedstrijd kun je hooguit concluderen dat de eindstand met een andere scheids vermoedelijk anders was geweest, maar hoe anders is niet te zeggen.

Ik kan me alleen geen één scheids voorstellen waarmee PSV deze pot had gewonnen. Zelfs met René en Willy als grensrechters en Waterreus als scheids was dit een verloren pot.

Overigens, Cocu denkt dat de spanning PSV mogelijk teveel is geweest. Als hij dat echt denkt en het niet zegt uit zelfbescherming, dan is hij echt een waardeloze coach. Hij moet zijn spelers in bescherming nemen en ronduit en keihard stellen dat HIJ gefaald heeft met zijn tactiek.
Ik denk dat de tactiek niet eens heel verkeerd was, maar dan moet je in balbezit wel de bal naar dezelfde kleur kunnen spelen. Ik bedoel, Ajax was ook niet echt best de eerste helft natuurlijk. Maar als je een tegenstander hebt die geen ballen over 10 meter kan geven boeit dat niet zo
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 11 december 2017 @ 08:35:29 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175637866
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als je bij Blom de balans opmaakt na een wedstrijd kun je hooguit concluderen dat de eindstand met een andere scheids vermoedelijk anders was geweest, maar hoe anders is niet te zeggen.

Ik kan me alleen geen één scheids voorstellen waarmee PSV deze pot had gewonnen. Zelfs met René en Willy als grensrechters en Waterreus als scheids was dit een verloren pot.

Overigens, Cocu denkt dat de spanning PSV mogelijk teveel is geweest. Als hij dat echt denkt en het niet zegt uit zelfbescherming, dan is hij echt een waardeloze coach. Hij moet zijn spelers in bescherming nemen en ronduit en keihard stellen dat HIJ gefaald heeft met zijn tactiek.
spanning, met 10 punten voor?
  Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 08:39:40 #269
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175637927
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 00:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Paar topics geleden mocht je hier niet eens zeggen dat het gewoon bagger voetbal was wat je in de afgelopen weken gezien hebt, want we staan bovenaan :')

Na de wedstrijd tegen Vitesse win je er wel 4, maar die had je ook gewoon gelijk kunnen spelen en zelfs verliezen.
Dat zei toch gewoon iedereen, dat het spel smerig slecht was? (Al vond ik het tegen Twente nog wel meevallen, je krijgt alleen 3 goals tegen en dat is teveel zelfs al krijgt Twente maar 3 halve kansen)

Nu komen de zure sloten weer uit hun hol met hun 'zie je wel' :O Het was niet alsof iedereen hier al de polonaise liep vanwege het spel, iedereen was gewoon tevreden met de ruime voorsprong, waardoor je zelfs tegen Ajax je het kunt veroorloven om een keer zo'n baggerpot te spelen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 08:40:47 #270
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175637937
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat de tactiek niet eens heel verkeerd was, maar dan moet je in balbezit wel de bal naar dezelfde kleur kunnen spelen. Ik bedoel, Ajax was ook niet echt best de eerste helft natuurlijk. Maar als je een tegenstander hebt die geen ballen over 10 meter kan geven boeit dat niet zo
PSV was in de tweede helft wat dat betreft wel iets minder slecht, tot aan de 1-0 toen viel het in elkaar, dat zie je vrijwel altijd als zo'n tactiek gehanteerd wordt, als je dan achter komt is het meteen klaar.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 december 2017 @ 08:42:56 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175637968
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

PSV was in de tweede helft wat dat betreft wel iets minder slecht, tot aan de 1-0 toen viel het in elkaar, dat zie je vrijwel altijd als zo'n tactiek gehanteerd wordt, als je dan achter komt is het meteen klaar.
ik had toch wel verwacht dat PSV had willen laten zien dat die geflatteerde voorsprong gewoon terecht is, dat viel me wel tegen.

Van Hanegem zegt het wel treffend

quote:
Ajax moet zich afvragen hoe het kan dat ze nog voor de helft van de competitie zo ver achter staan op een ploeg waar de klasse ook niet bepaald vanaf druipt.
  Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 08:44:36 #272
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175637985
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 08:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik had toch wel verwacht dat PSV had willen laten zien dat die geflatteerde voorsprong gewoon terecht is, dat viel me wel tegen.

Van Hanegem zegt het wel treffend

[..]

Nja het feit dat PSV er gewoon 13 heeft gewonnen met deze ploeg is ook best bizar, Ajax had wel op een punt of 2, 3 hoger mogen staan dat wel
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 december 2017 @ 08:56:43 #273
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175638114
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 08:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

spanning, met 10 punten voor?
Ja. Precies. Misschien de spanning in de bus ofzo, geen idee.
  maandag 11 december 2017 @ 09:01:04 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175638164
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:33 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik denk dat de tactiek niet eens heel verkeerd was, maar dan moet je in balbezit wel de bal naar dezelfde kleur kunnen spelen. Ik bedoel, Ajax was ook niet echt best de eerste helft natuurlijk. Maar als je een tegenstander hebt die geen ballen over 10 meter kan geven boeit dat niet zo
En dat begint natuurlijk bij een totaal andere opstelling en formatie, waarin je het hele seizoen pas 1 wedstrijd hebt gespeeld. En hoewel we toen tegen Utrecht zo speelde en dik wonnen, werden we toen in de eerste helft ook bij vlagen weggespeeld door Utrecht.

Gewoon 4-3-3 was verstandiger geweest. Hooguit de punt naar achter, als behoudende variatie. Nu kwam er een raar gedrocht uit met een zooi middenvelders die in 1 verticale lijn op het veld stonden.

Als je 10 punten voorstaat mag je best eens uitgaan van je eigen kracht. Dat is wat kampioenen doen. Wat PSV deed was wat Roda JC zou doen tegen Ajax, ingraven en hopen op een stunt.
pi_175638179
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 08:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Als je bij Blom de balans opmaakt na een wedstrijd kun je hooguit concluderen dat de eindstand met een andere scheids vermoedelijk anders was geweest, maar hoe anders is niet te zeggen.

Ik kan me alleen geen één scheids voorstellen waarmee PSV deze pot had gewonnen. Zelfs met René en Willy als grensrechters en Waterreus als scheids was dit een verloren pot.

Overigens, Cocu denkt dat de spanning PSV mogelijk teveel is geweest. Als hij dat echt denkt en het niet zegt uit zelfbescherming, dan is hij echt een waardeloze coach. Hij moet zijn spelers in bescherming nemen en ronduit en keihard stellen dat HIJ gefaald heeft met zijn tactiek.
Natrap van Schöne kan ook zomaar rood zijn. Elleboog van Veltman ook. Opvangen van Luuk in de 16 een penalty. Affluiten van de eerste helft terwijl Lozano 1-op-1 komt.

Nee, ik vind deze scheidsrechterlijke dwalingen echt ergerlijk. En PSV is benadeeld.

Had PSV een punt verdiend, nee. Er kan maar 1 ploeg onder druk staan en dat is Ajax. Cocu heeft echt gefaald.

Ten aanzien van Romero; wellicht is er al een deal tav Luuk, Zoet, Locadia, Bergwijn, Arias of Pereiro..

@badder: de trail nog gedaan?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')