abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_182241593
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2018 21:40 schreef terrorsjaak het volgende:
Zijn hier nog mensen mee bezig? 22 oktober ga ik er ook mee beginnen ^O^
Vanwaar die specifieke datum? :)
Victory or defeat it's up to me to decide.
pi_182241698
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2018 21:49 schreef madam-april het volgende:

[..]

Vanwaar die specifieke datum? :)
Dan ben ik terug van vakantie en heb ik verder geen feestjes en zulke activiteiten meer gepland dus ik denk dat ik dan de meeste kans maak om goed van start te gaan!
pi_182241720
Ach er zullen altijd feestjes zijn en blijven komen
[i]No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.[/i]
pi_182241745
registreer om deze reclame te verbergen
Ik drink trouwens niet elke dag maar wel 1-2 keer per week TE veel. Denk aan een hele fles wodka of een hele krat bier in mijn eentje. En het erge is dat ik er amper katers van krijg. Krijg alleen veel spijt van dingen dienik gedaan heb....
pi_182244386
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2018 23:45 schreef #ANONIEM het volgende:
Andere verslavingen dan alcohol hier ook welkom?

Mijn voetbalwedden is de afgelopen twee jaar compleet uit de hand gelopen, duizenden euro's vergokt in die tijd. Ik wil nu echt alles op alles zetten om er definitief mee te stoppen. Dan kan ik tenminste weer eens leuke dingen gaan ondernemen zoals reizen. Nu gaat bijna al m'n salaris linea recta naar die zooi.

M'n laatste gokje was afgelopen zaterdag en ik hoop dat dat het was maar ik weet helaas dat het een zware periode zal worden om er echt af te komen.
EVT hier
R&P / Verslavingstopic #1 (ik heb een verslaving..?)

had die gemaakt juist om het wat algemener te houden. Maar eigen keus waar te posten :)

En ook daar ben ik niet onbekend mee, nooit zelf gehad, maar mijn broertje wel.
Zal wel in de familie zitten denk lol
Verslavingsgevoelig wel. Hij deed dat via internet gokken/wedden.
Uitkomst, heeft hem alleen geld gekost haha.
Maar is ermee gekapt onderhand

[ Bericht 10% gewijzigd door kree op 01-10-2018 00:15:57 ]
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 18:30:34 #156
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_182841562
Ik meld me. In juni gestopt met roken dus dit moet ik ook kunnen.
Ik drink graag, vind het lekker. Wijntjes.
Laveloos ben ik nooit, ik functioneer prima met een goede baan en een sociaal leven. Ik verspeel geen weekends maar ik voel me nooit helemaal fit. En ik heb echt een pens gekregen.

Ik drink elke avond wijn. Gemiddeld een fles wit, hoewel het de laatste tijd ietsjes minder is geworden. Er zit nog weleens een glas in de fles zeg maar.
Teveel dus, zeker met het oog op familie&gezondheid.

Punt is dat ik ADHD heb en met wijn aan zelfmedicatie doe. Dat wordt dus een lastige, maar de Dex en Ritalin die ik heb geslikt is ook geen optie meer. Ik ontspan met wijn. Mijn hele sociale leven speelt zich trouwens ook vaak rondom wijn af. Dus dat wordt ook pittig.

Ik ga dit topic eens even teruglezen!

Edit; ik wil 1 november gaan stoppen. Voor 100 dagen initieel. Dat vind ik al lastig zat, nu is 2 de max wel. Ik krijg al een knoop in mijn maag en het enorm benauwd als ik eraan denk te stoppen, wat wel aantoont dat het nodig is.

[ Bericht 12% gewijzigd door Maria2.0 op 30-10-2018 20:59:04 ]
L'Enfer, c'est les autres.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')