abonnement Unibet Coolblue
pi_175648761
https://www.instagram.com/p/Ba8RFdIH_2P/?taken-by=lunaalmaz

Dit zijn hele enge mensen, je ziet al in hun ogen dat ze in staat zijn om een willekeurig naakt model van de 20ste verdieping af te smijten.
30 jaar op water en droog brood wat mij betreft.
  maandag 11 december 2017 @ 16:59:45 #127
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_175648921
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:53 schreef Wuwwa het volgende:
https://www.instagram.com/p/Ba8RFdIH_2P/?taken-by=lunaalmaz

Dit zijn hele enge mensen, je ziet al in hun ogen dat ze in staat zijn om een willekeurig naakt model van de 20ste verdieping af te smijten.
30 jaar op water en droog brood wat mij betreft.
:') Ze zijn verkleed en make-up voor Halloween.
pi_175649084
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:59 schreef butz0rs het volgende:

[..]

:') Ze zijn verkleed en make-up voor Halloween.
Op de derde foto een traan aan de linkerzijde onder het oog en op de vijfde foto een traan aan de andere zijde.

Voordat de 2e traan werd geschminkt kon de moord dus gepleegd zijn. Het bewijs ligt op tafel.

Gr Gr Joost van de AIVD.
pi_175649344
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:29 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind jouw definitie van lullig opmerkelijk.
Okee, Jan-Hein-Frits-Pieter, ik zet het in de notulen.
  maandag 11 december 2017 @ 17:15:31 #130
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_175649373
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:05 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Op de derde foto een traan aan de linkerzijde onder het oog en op de vijfde foto een traan aan de andere zijde.

Voordat de 2e traan werd geschminkt kon de moord dus gepleegd zijn. Het bewijs ligt op tafel.

Gr Gr Joost van de AIVD.
Good catch!
Ze hebben het lijk dus ook vanaf Halloween in de vriezer bewaard. Dat moet te bewijzen zijn ^O^
Selfies zijn in spiegelbeeld.
pi_175666381
Bij een andere foto staat nog 'me with my partner in crime'.
Als het nu nog niet duidelijk is... Dit zijn gewetenloze killers. Zal snel de politie tippen met dit bewijsmateriaal
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:13:46 #132
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175667275
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 15:40 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze meid had, afgaande op haar Insta, een vriend. Wat niet wil zeggen dat ze dan niet in kan zijn voor een triootje, er zijn ook mensen die zich daarvoor niet uitlenen. Net zoals je niet vanzelfsprekend een hoer moet zijn/worden als je in de modellenwereld zit. |:(
Wat denk je zelf? Schaars gekleed, zwaar opgemaakt, de mooiste vrouwen. Ze brengen zichzelf en anderen in de verleiding. Als die andere dan toevallig veel macht/invloed en geld heeft is de rekensom snel gemaakt. Niet zo naïef doen met je vochtige gelaat.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175667315
Mooie meisjes heb je nooit alleen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:22:52 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175667407
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:16 schreef Wuwwa het volgende:
Mooie meisjes heb je nooit alleen.
En dat weten ze maar al te goed ook zelf. Een mooie meid kan nooit naïef zijn omdat ze van jongs af aan al ervaring heeft met de (extra) aandacht. En deze soms ook uitbuit. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175669785
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Schaars gekleed, zwaar opgemaakt, de mooiste vrouwen. Ze brengen zichzelf en anderen in de verleiding. Als die andere dan toevallig veel macht/invloed en geld heeft is de rekensom snel gemaakt. Niet zo naïef doen met je vochtige gelaat.

:{²
Vochtig gelaat? :')
´
pi_175669821
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:14 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Echt niet, blauwe plekken in de hals, naakt buiten deur, ruzie geconstateerd door de buren
Wat is misschien wel vaakst de voorkomende oorzaak van situaties waarin de politie gebeld wordt wegens ruzie, maar er iets heel anders aan de hand blijkt te zijn? En exact hetzelfde bij plekken in de hals?

Mishandeling of ruige seks dus. En het derde bewijsstuk is dat ze naakt was, dus welke valt er waarschijnlijk af?
pi_175685175
Ik ken Ivana al jaren persoonlijk en ze is nooit iemand geweest die iets met seksfeestjes, triootje, one-nightstands had, enzoverder. Ze heeft ook nooit in de prostitutie gezeten als sommigen dat hier denken! Ze is altijd een nette meid geweest die voor serieuze relaties was. Hoe en wat daar is gebeurd is voor mij zelfs een raadsel. Ik denk dat die man seks met haar wilde toen ze sliep (naakt slapen is niet raar) en toen ze weigerde haar van het balkon afgooide. Of ze was mssn al dood toen hij haar bij de keel greep, dat kan ook! Maar zelfmoord is absoluut uitgesloten! En voor degenen die zich afvragen hoe ze aan geld kwam voor dit alles, Ivana was al jaren met haar modellencarriere in Malesië bezig! En haar familie heeft het financieel niet slecht. Ze zijn niet rijk, maar hadden altijd genoeg om in Ivana haar carriere te investeren. Dat koppel staat bekend om jonge modellen mee te nemen naar hun kamer. Dat ze swingers zijn zal Ivana zowieso niet hebben geweten! En die drugs hebben ze in haar drank gedaan want Ivana zelf gebruikte dat niet! Ik hoop dat ze erachter komen wat er precies is gebeurd en dat haar familie het kan afsluiten! Dat ze haar vermoord hebben ben ik 100% zeker van! Ivana was een levenslustige meid met heel veel dromen! Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden waar ze nu ook is!
  woensdag 13 december 2017 @ 08:38:37 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175687376
Een heel nette meid die poedelnaakt slaapt in de nabijheid van een man. Tja.

En je netheid meet je niet af aan hoe je je seksleven invult. Ik blijf dan ook nog even bij mijn scenario: geile, stronken trioseks, afkoelen gone wrong. Of heeft die man ook al die speed, alcohol en XTC in haar lijf gepompt?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175687460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:11 schreef Meisjevan1997 het volgende:
Ik ken Ivana al jaren persoonlijk en ze is nooit iemand geweest die iets met seksfeestjes, triootje, one-nightstands had, enzoverder. Ze heeft ook nooit in de prostitutie gezeten als sommigen dat hier denken! Ze is altijd een nette meid geweest die voor serieuze relaties was. Hoe en wat daar is gebeurd is voor mij zelfs een raadsel. Ik denk dat die man seks met haar wilde toen ze sliep (naakt slapen is niet raar) en toen ze weigerde haar van het balkon afgooide. Of ze was mssn al dood toen hij haar bij de keel greep, dat kan ook! Maar zelfmoord is absoluut uitgesloten! En voor degenen die zich afvragen hoe ze aan geld kwam voor dit alles, Ivana was al jaren met haar modellencarriere in Malesië bezig! En haar familie heeft het financieel niet slecht. Ze zijn niet rijk, maar hadden altijd genoeg om in Ivana haar carriere te investeren. Dat koppel staat bekend om jonge modellen mee te nemen naar hun kamer. Dat ze swingers zijn zal Ivana zowieso niet hebben geweten! En die drugs hebben ze in haar drank gedaan want Ivana zelf gebruikte dat niet! Ik hoop dat ze erachter komen wat er precies is gebeurd en dat haar familie het kan afsluiten! Dat ze haar vermoord hebben ben ik 100% zeker van! Ivana was een levenslustige meid met heel veel dromen! Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden waar ze nu ook is!
was het haar kamer of die van de man en vrouw? Vind je het zelf niet vreemd dat zij op een hotelkamer sliep/naakt was in het gezelschap van een man en een andere vrouw?

Verder eens met Copycat dat iemand heel netjes kan zijn, en een beest in bed. Daar hoeven vrienden en familie natuurlijk niets vanaf te weten.

[ Bericht 3% gewijzigd door ootjekatootje op 13-12-2017 08:50:43 ]
pi_175687713
Blauwe plekken in haar hals komt natuurlijk door de kinky wurgseks. Seks onder X is wel lekker trouwens. :9 Waarschijnlijk ongeluk op het balkon geweest door een debiele actie.

Een maat van mij is ook een keer stomdronken aan de buitenkant van een balkon gaan hangen op 4 hoog.

Maar het kan natuurlijk ook had hij haar heeft gewurgd en van het balkon heeft geflikkerd. Wat weten wij er nou van.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175687863
De laatste selfie van het omgekomen Limburgs fotomodel Ivana Smit (18) moet, volgens haar vader, bewijzen dat ze niet onder invloed was van drank of drugs.
Dit zegt hij tegen de Belgische zender TV Limburg. Ivana kwam onder verdachte omstandigheden om het leven in Maleisië afgelopen donderdag, waar ze een dodelijke val maakte van 20 verdiepingen van haar hotelbalkon. De selfie is ongeveer twee uur voor haar dood gemaakt. Ze stuurde de foto naar haar vriendje.



Blauwe plekken
​De vader van Ivana gelooft niet dat de val van zijn dochter een ongeluk was. Er waren blauwe plekken op haar hals te zien. "Hier zit vuil spel in", zegt hij tegen de Belgische nieuwszender.[..]
https://www.1limburg.nl/v(...)-limburgs-model-vrij
´
  woensdag 13 december 2017 @ 09:26:16 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175687900
Nou! Duidelijk bewijs!

Treurig voor die familie, hoor. En ik snap dat ouders in zulke dramatische tijden zich vastklampen aan elke strohalm die hun beeld van hun dochter ongeschonden houdt. Maar dit gaat nergens over. Is daar trouwens een man weggeshopt die haar in de nek zoent?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175687941
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:26 schreef Copycat het volgende:
Nou! Duidelijk bewijs!

Treurig voor die familie, hoor. En ik snap dat ouders in zulke dramatische tijden zich vastklampen aan elke strohalm die hun beeld van hun dochter ongeschonden houdt. Maar dit gaat nergens over. Is daar trouwens een man weggeshopt die haar in de nek zoent?
In haar nek zoent? Ik zie niemand zoenen, hoor.
´
  woensdag 13 december 2017 @ 09:31:37 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175687980
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:28 schreef Kim-Holland het volgende:

In haar nek zoent? Ik zie niemand zoenen, hoor.
Of is het de vrouw des huizes, waarmee ze innig op de kiek staat?
'Kijk, samen met haar ga ik zo haar man verwennen!'
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175688058
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of is het de vrouw des huizes, waarmee ze innig op de kiek staat?
'Kijk, samen met haar ga ik zo haar man verwennen!'
Tuurlijk. En dat laat ze haar vriend ook meteen maar weten. Het is ook uitgesloten dat ze hier met een vriendin op de foto staat, blijkbaar.
´
pi_175689698
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:11 schreef Meisjevan1997 het volgende:
Ik ken Ivana al jaren persoonlijk en ze is nooit iemand geweest die iets met seksfeestjes, triootje, one-nightstands had, enzoverder. Ze heeft ook nooit in de prostitutie gezeten als sommigen dat hier denken! Ze is altijd een nette meid geweest die voor serieuze relaties was. Hoe en wat daar is gebeurd is voor mij zelfs een raadsel. Ik denk dat die man seks met haar wilde toen ze sliep (naakt slapen is niet raar) en toen ze weigerde haar van het balkon afgooide. Of ze was mssn al dood toen hij haar bij de keel greep, dat kan ook! Maar zelfmoord is absoluut uitgesloten! En voor degenen die zich afvragen hoe ze aan geld kwam voor dit alles, Ivana was al jaren met haar modellencarriere in Malesië bezig! En haar familie heeft het financieel niet slecht. Ze zijn niet rijk, maar hadden altijd genoeg om in Ivana haar carriere te investeren. Dat koppel staat bekend om jonge modellen mee te nemen naar hun kamer. Dat ze swingers zijn zal Ivana zowieso niet hebben geweten! En die drugs hebben ze in haar drank gedaan want Ivana zelf gebruikte dat niet! Ik hoop dat ze erachter komen wat er precies is gebeurd en dat haar familie het kan afsluiten! Dat ze haar vermoord hebben ben ik 100% zeker van! Ivana was een levenslustige meid met heel veel dromen! Ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden waar ze nu ook is!
:')

Het koppel zijn swingers, daar staan ze om bekend. Jouw vriendin valt naakt van het balkon maar ze was daar niet voor seks?

En dan zouden ze ook nog xtc en speed in haar drankje gegooid hebben zonder dat ze het weet, en met welk doel? Omdat je van speed zo lekker suf wordt en een makkelijk slachtoffer.

het was gewoon een geil feestje onder invloed van drank en drugs en dat is verkeerd afgelopen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 13 december 2017 @ 11:23:21 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175689905
Hoe krijg je speed eigenlijk in een drankje? En waar was de immer succesvolle GHB?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175689987
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe krijg je speed eigenlijk in een drankje?
Gewoon er in gooien.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:35:37 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175690156
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:27 schreef Physsic het volgende:

Gewoon er in gooien.
Ja. Dat zal werken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175690326
quote:
no1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:27 schreef Physsic het volgende:

[..]

Gewoon er in gooien.
Dat proef je ook niet of zo...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')