abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 03:51:56 #51
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175636852
Zo zie je dat een aantal ouders dat zich nog met de schijn van verantwoordelijk voordoet de directe aanleiding zijn voor het uit de hand gelopen conflict dat nu is ontstaan.

Wanneer die schijn zoals afspraak achterwege was gebleven was er tot groep 8 geen enkel probleem. Daarna bbl metaal hout of metselen en er kan gewerkt worden. Kostwinning.

In plaats daarvan gaat het kind nu een vorm van zelfbewustzijn ontwikkelen dat mogelijk kritisch een kritisch oog op de samenleving legt. Dat is niet echt de bedoeling. Een opleiding is zodat je gaat werken en een hypotheek kunt nemen.
pi_175637060
Dat heet vrijheid nog wel, Frankrijk, west Europees toonbeeld van tolerantie.
pi_175637098
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:01 schreef CrashO het volgende:

[..]

Befehl ist Befehl _O_ Niet zelf nadenken, maar gewoon doen wat je ooit opgedragen is.

Ook goed te zien op de website van die school. Netjes gedaan en doorgezet wat ze in 1995 opgedragen is.
http://www.brunette.brucity.be/pagodes1/index.htm
Alleen die jaren 90 website zou voor mij al reden zijn mijn kind er weg te halen. Daar kun je toch niet meer mee aankomen in bijna 2018
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 11 december 2017 @ 06:39:15 #54
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_175637113
Om discussie te voorkomen is het gewoon makkelijker om alles te verbieden, of helemaal niets. Als je ergens grenzen gaat leggen krijg je standaard de discussie over wat dan nog net wel en net niet meer mag of kan.

Dat het nu een beetje ver doorslaat is daar het gevolg van, maar dat krijg je met het opleggen van regels en het afnemen van vrijheden. Iedereen vind het prima, tot het jou persoonlijk gaat raken en dan is de wereld ineens te klein.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')