abonnement Unibet Coolblue
pi_175601076
Opvallend veel Cubaanse vluchtelingen: ’Schiphol lijkt Klein Havanna’

Opeens zijn ze er. Een opmerkelijk aantal vluchtelingen uit Cuba vroeg de afgelopen maanden asiel aan in Nederland. Het gaat om een grote groep transgenders en andere LHBT’ers (lesbisch, homo-, biseksueel en transgender).

De positie van deze groep zou de laatste tijd erg verslechterd zijn op Cuba. „De detentieruimte op Schiphol is inmiddels verworden tot Little Havana”, zegt advocaat Thomas Thissen, die een aantal vluchtelingen bijstaat.

Vorig jaar maakten 23 Cubanen aanspraak op asiel in Nederland, in 2015 slechts 9. Tot en met oktober 2017 staat de teller al op 78, blijkt uit periodieke rapporten van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Van die 78 kwamen 48 Cubanen in september en oktober naar ons land. Van november zijn nog geen cijfers beschikbaar, maar asieladvocaten merkten dat de trend zich afgelopen maand doorzette.



Waarom nu? Er is geen duidelijk antwoord. Gesuggereerd wordt dat orkaan Irma, de tropische cycloon die deze zomer een ravage aanrichtte in Latijns-Amerika, er iets mee te maken heeft.
Sinds een paar maanden zou de agressie naar LHBT’ers toenemen, verklaren vluchtelingen.

De keuze voor Nederland is deels bewust, goh.. maar vooral praktisch. Bewust, vanwege het positieve imago dat ons land heeft als het gaat om de rechten van LHBT’ers. Praktisch, omdat bijkans de enige vluchtroute van Cuba een vliegtuig naar Rusland is. Dat vliegtuig maakt een tussenstop op Schiphol. De vluchtelingen voltooien hun reis naar Rusland niet, maar vragen asiel aan op de nationale luchthaven.

Lees verder [lang verhaal] https://www.haarlemsdagbl(...)-lijkt-klein-havanna

Welkom, welkom in mijn land.
´
pi_175601120
Ik dacht even dat het een scvjb topic was, maar niet dus.
Google is your friend, abuse your friends
pi_175601130
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:15 schreef Metalfrost het volgende:
Ik dacht even dat het een scvjb topic was, maar niet dus.
Wel Haarlems Dagblad, dus had zomaar gekund.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_175601131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:15 schreef Metalfrost het volgende:
Ik dacht even dat het een scvjb topic was, maar niet dus.
Wat?
´
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 december 2017 @ 17:22:05 #5
862 Arcee
Look closer
pi_175601219
Nederland was al langere tijd het afvoerputje van Europa. Maar deze functie blijkt nu te zijn opgewaardeerd tot wijdere wereld.
pi_175601555
Nu heb ik liever 2 Cubaanse lesbische vluchtelingen dan 1 Somalische moslim in Nederland.
Al helemaal als die 2 meetellen voor ons vluchtelingenquotem.

Of tellen die dan niet?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 9 december 2017 @ 17:45:34 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175601634
Gelukkig zitten ze allemaal op de detentieruimte en zijn ze dus heel makkelijk terug te sturen.
pi_175601666
Oh dear.
pi_175601787
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:45 schreef Twiitch het volgende:
Gelukkig zitten ze allemaal op de detentieruimte en zijn ze dus heel makkelijk terug te sturen.
Tenzij dat gespuis asiel krijgt. Wat ik niet uitsluit met het softe beleid richting LHBTIUELOPWELASDNNCER'ers.
pi_175601821
Kunnen we niet gewoon eens stoppen met mensen van over de hele wereld hier verblijfsrecht (en alle sociale voorzieningen) te geven omdat ze ergens vandaan komen waar het niet prettig is?
pi_175601902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu heb ik liever 2 Cubaanse lesbische vluchtelingen dan 1 Somalische moslim in Nederland.
Al helemaal als die 2 meetellen voor ons vluchtelingenquotem.

Of tellen die dan niet?
Hadden we maar een vluchtelingenquotum. Maar helaas, dat quotum is oneindig groot.

Elke persoon op aarde, ongeacht waar hij of zij geboren en getogen is, die het lukt om met twee voeten op Nederlands grondgebied te verschijnen, is daarna voor de rest van zijn of haar leven verzekerd van minimaal Bed, Bad en Brood. Met in de praktijk een zeer grote kans op het uitgebreide gratis pakket aan huisvesting, uitkering tot de dood, gezondheidszorg, onderwijs, enzovoort. En dat tevens voor de gehele familie, als ze die uit het land van herkomst laten overkomen. Allemaal gratis en voor niets en voor de rest van hun leven, zonder dat ze door ooit ook maar één poot voor uit hoeven te steken.

Welkom in Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:09:18 #13
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175601950
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
De vluchtelingen voltooien hun reis naar Rusland niet
Goh.
pi_175601953
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Hadden we maar een vluchtelingenquotum. Maar helaas, dat quotum is oneindig groot.

Elke persoon op aarde, ongeacht waar hij of zij geboren en getogen is, die het lukt om met twee voeten op Nederlands grondgebied te verschijnen, is daarna voor de rest van zijn of haar leven verzekerd van minimaal Bed, Bad en Brood. Met in de praktijk een zeer grote kans op het uitgebreide gratis pakket aan huisvesting, uitkering tot de dood, gezondheidszorg, onderwijs, enzovoort. En dat tevens voor de gehele familie, als ze die uit het land van herkomst laten overkomen. Allemaal gratis en voor niets en voor de rest van hun leven, zonder dat ze door ooit ook maar één poot voor uit hoeven te steken.

Welkom in Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een Europese verdeelsleutel vwb het herverdelen van vluchtelingen. Hoe meer vluchtelingen je al opgenomen hebt, hoe minder je er extra toebedeeld krijgt.

Welke criteria de EU daarvoor hanteert weet ik niet uit mijn hoofd.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175601970
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:09 schreef Voszje het volgende:

[..]

Goh.
Als ze echt LGBTQ en die andere letters zijn, dan lijkt Rusland me niet echt een toplocatie. Hoeft niets met economische motieven te maken te hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175601986
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Er is een Europese verdeelsleutel vwb het herverdelen van vluchtelingen. Hoe meer vluchtelingen je al opgenomen hebt, hoe minder je er extra toebedeeld krijgt.

Welke criteria de EU daarvoor hanteert weet ik niet uit mijn hoofd.
Oh, doelde je daarop! Maar dat is dat quotum waar, behalve Nederland, geen enkel land rekening mee houdt. In Polen en Hongarije gebruiken ze het papier waarop die verdeelsleutel is geprint als wc-papier.

Die verdeelsleutel is deze week nog door om die reden Tusk afgeschaft.
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:12:00 #17
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175601989
Christus te paard zeg we krijgen ook echt het uitschot van allerlei landen hier.
Fade to Black
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:12:25 #18
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175601995
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als ze echt LGBTQ en die andere letters zijn, dan lijkt Rusland me niet echt een toplocatie. Hoeft niets met economische motieven te maken te hebben.
Nee, vandaar ook mijn reactie. :P
pi_175602005
Als het echt transgenders etc zijn en de enige andere optie is Rusland, moet ik zeggen dat ik wel begrip voor ze heb.

78 is ook geen aantal om van te schrikken an sich
pi_175602018
iemand uhh pics?
pi_175602121
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:14 schreef topdeck het volgende:
iemand uhh pics?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175602199
Geen probleem. Van harte welkom. Gaat niet om noemenswaardige aantallen en Rusland is voor deze mensen geen optie.

Bijkomend voordeel: types als Confetti gaan heerlijk over de zeik.
pi_175602290
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Geen probleem. Van harte welkom. Gaat niet om noemenswaardige aantallen en Rusland is voor deze mensen geen optie.

Bijkomend voordeel: types als Confetti gaan heerlijk over de zeik.
Het is wachten op huisdebiel Braindead2000 _O-
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:27:39 #24
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175602327
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Geen probleem. Van harte welkom. Gaat niet om noemenswaardige aantallen en Rusland is voor deze mensen geen optie.
Is ook wel zo. Wel een beetje jammer dat 'niet-noemenswaardige aantallen vluchtelingen' van overal vandaan komen en ze samen wel een noemenswaardig aantal zijn. En dat die niet-noemenswaardige aantallen dus behoorlijk stijgen.
pi_175602395
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:27 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Is ook wel zo. Wel een beetje jammer dat 'niet-noemenswaardige aantallen vluchtelingen' van overal vandaan komen en ze samen wel een noemenswaardig aantal zijn. En dat die niet-noemenswaardige aantallen dus behoorlijk stijgen.
Maar ik denk niet dat een groep Cubaanse transgenders en homoseksuelen een enorm probleem zal hebben met de aanpassing en eventuele banen zoeken.
pi_175602409
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool! Ik wil wel ruilen met een transgender. Een soort van Mijn leven, zijn/haar/het leven maar dan in het buitenland. ^O^
´
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:32:11 #27
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175602431
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat een groep Cubaanse transgenders en homoseksuelen een enorm probleem zal hebben met de aanpassing en eventuele banen zoeken.
Ik voorzie ook geen Somalische of Eritrese taferelen
pi_175602498
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:58 schreef Confetti het volgende:

[..]

Tenzij dat gespuis asiel krijgt. Wat ik niet uitsluit met het softe beleid richting LHBTIUELOPWELASDNNCER'ers.
Dat is afwachten.. Dat geweld toeneemt is niet zomaar een reden voor asiel. Wanneer dat geweld van de overheid komt en zij dus geen bescherming kunnen vragen bij de autoriteiten in het land van herkomst, ligt dat natuurlijk anders.
pi_175602526
Is dat geen goed idee eigenlijk? Voor elke vluchteling gaat er een autochtoon naar een land van keuze, uiteraard met een uitkering en appartementje. :+
´
pi_175602578
Gratis geld is aantrekkelijk. Vandaar is links ook een destructieve religie.
pi_175602600
als de penis er is afgehaalt dan is het nog maar 97% aan gramm mens, dus als je er dan al 10 000 stuks binnenhaalt dan zijn dat al 9700 mensen, dus heb je een extra gaatje voor 300 mensen dus nog meer vluchtelingen,..
pi_175602698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:38 schreef HendrikV het volgende:
Gratis geld is aantrekkelijk. Vandaar is links ook een destructieve religie.
ik hou van links en rechts en woon graag lekker in het midden van deze twee,

ps zitten er tussen de tramsgenders ook types die liever geen operatie hadden gehad? anders ben ik dalijk dead meat door het voor ze op te nemen in het verleden zeggende dat ik het niet puur natuur vind,..
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:47:17 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175602727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:58 schreef Confetti het volgende:
Tenzij dat gespuis asiel krijgt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:12 schreef Achterhoker het volgende:
Christus te paard zeg we krijgen ook echt het uitschot van allerlei landen hier.
Gespuis? Uitschot?

Waar baseren jullie dat op?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175602791
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:47 schreef Copycat het volgende:

[..]


[..]

Gespuis? Uitschot?

Waar baseren jullie dat op?
Ja hallo, het zijn homoseksuelen, transgenders etc. :{w
pi_175602829
Wanneer slaan er eens een paar lekkere oost-Europese vrouwen op de vlucht, die zou ik wel willen opvangen. -O-
pi_175602836
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Geslachtsidentiteitsstoornis

Deze transgenders zijn geestelijk vaak niet in orde/hebben hulp nodig in veel gevallen. Zelfmoord rates liggen veel hoger als bij alle andere geestelijke stoornissen.

Bron : Ben Shapiro.

[ Bericht 0% gewijzigd door HendrikV op 09-12-2017 19:11:46 ]
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:56:41 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175602912
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Gespuis? Uitschot?

Waar baseren jullie dat op?
Het zijn vluchtelingen toch? Al komt de koningin van Engeland hier asiel aanvragen en neemt ze haar totale vermogen mee, dan nog wordt ze verguisd, en zijn namen als "uitschot", "gespuis" en "tuig" niet van de lucht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 9 december 2017 @ 18:56:44 #38
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175602917
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Hadden we maar een vluchtelingenquotum. Maar helaas, dat quotum is oneindig groot.

Elke persoon op aarde, ongeacht waar hij of zij geboren en getogen is, die het lukt om met twee voeten op Nederlands grondgebied te verschijnen, is daarna voor de rest van zijn of haar leven verzekerd van minimaal Bed, Bad en Brood. Met in de praktijk een zeer grote kans op het uitgebreide gratis pakket aan huisvesting, uitkering tot de dood, gezondheidszorg, onderwijs, enzovoort. En dat tevens voor de gehele familie, als ze die uit het land van herkomst laten overkomen. Allemaal gratis en voor niets en voor de rest van hun leven, zonder dat ze door ooit ook maar één poot voor uit hoeven te steken.

Welkom in Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit. Situatie op Cuba is helemaal niet slecht. Maar ook deze mensen blijven dus. Enfin, beter dan Afrikanen tenminste
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175603047
Liever dit soort vrijdenkende mensen dan mensen die een bekrompen conservatief gedachtegoed meenemen. Meer meer meer!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 9 december 2017 @ 19:05:28 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175603142
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:22 schreef IntensiveGary het volgende:
Geen probleem. Van harte welkom. Gaat niet om noemenswaardige aantallen en Rusland is voor deze mensen geen optie.

Gaat mij meer om het principe eigenlijk. Gewoon onder valse voorwendselen een vliegtuig naar Rusland boeken en dan Nederland forceren een asielaanvraag te verwerken. Vind ik geen fijne gedachte.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175603184
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:45 schreef Edwin_Posse het volgende:
tramsgenders
Dat is als je niet weet of je nu lijn 1 of 8 moet hebben?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175603220
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:30 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat een groep Cubaanse transgenders en homoseksuelen een enorm probleem zal hebben met de aanpassing en eventuele banen zoeken.
Het probleem zal zijn dat zij het niveau nooit halen van de werkende Nederlandse hetero's. Daar zullen zij waarschijnlijk door gefrustreerd geraken en dan een beroep moeten doen op de professionals van de Geestelijke Gezondheidszorg. Kocht de belastingbetalers dan een extra zak duiten.
pi_175603273
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:08 schreef torentje het volgende:

[..]

Het probleem zal zijn dat zij het niveau nooit halen van de werkende Nederlandse hetero's. Daar zullen zij waarschijnlijk door gefrustreerd geraken en dan een beroep moeten doen op de professionals van de Geestelijke Gezondheidszorg. Kocht de belastingbetalers dan een extra zak duiten.
Geen probleem als je links bent. Andersmans geld herverdelen is hun ding.
pi_175603309
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:05 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Gaat mij meer om het principe eigenlijk. Gewoon onder valse voorwendselen een vliegtuig naar Rusland boeken en dan Nederland forceren een asielaanvraag te verwerken. Vind ik geen fijne gedachte.
Ze doen het via de juiste weg. Dit is - er van uitgaande dat ze daadwerkelijk recht op asiel hebben - de enige goede manier. En als blijkt dat het asielverzoek niet terecht is gaan ze per kerende post retour.
  zaterdag 9 december 2017 @ 19:15:36 #45
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175603322
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:14 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ze doen het via de juiste weg. Dit is - er van uitgaande dat ze daadwerkelijk recht op asiel hebben - de enige goede manier. En als blijkt dat het asielverzoek niet terecht is gaan ze per kerende post retour.
Dat laatste blijkt altijd nog maar de vraag.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175603361
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat is als je niet weet of je nu lijn 1 of 8 moet hebben?
:')

Die tram was eerst een bus. Het heeft zich laten ombouwen
´
pi_175603457
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:45 schreef Edwin_Posse het volgende:
tramsgender
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175603463
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:12 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Geen probleem als je links bent. Andersmans geld herverdelen is hun ding.
Ik ben rechts en vind dat deze mensen alle hulp moeten krijgen. En nu?
pi_175603471
Mooi, goed nieuws ergens.

Kunnen ze eindelijk gelukkig worden. In Cuba/Havana was het eerst zo: Nederlandse/westerse artsen gingen jaarlijks voor een maand (kleine periode) naar Cuba omdat ze daar de operaties niet kunnen uitvoeren. Die hebben daar niet de kennis van.

Dus er is daar een groep bijv 250 transgenders, en dan word er geloot. Dus elk jaar worden er maar een paar geholpen.

Een documentaire is er wel over te vinden, hoe dat te werk gaat. Maar mede door het geloof daar, dan word men snel verbannen. Trieste gevallen. De familie liet in 1 geval de pastoor bellen om haar (transgender) ervan te overtuigen dat het duivels was. Dat die mensen (artsen) niet goed zijn.

Jammer dat er nog veel achtergestelde landen zijn waar mensen niet de geestelijke en de gezondheidszorg kunnen hebben cq krijgen. Ik zou zeggen, rechten van de mens, en elk land verplichten om de daadwerkelijke zorg beschikbaar te stellen. Zo hoeft een ander land niet voor een bepaalde smetvrees op te draaien.
pi_175603505
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wanneer slaan er eens een paar lekkere oost-Europese vrouwen op de vlucht, die zou ik wel willen opvangen. -O-
Gewoon een bestellen bij Russian mailorder brides. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175603513
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat laatste blijkt altijd nog maar de vraag.
Correctie: dan zouden ze per kerende post retour moeten. ;)
pi_175603550
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:20 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik ben rechts en vind dat deze mensen alle hulp moeten krijgen. En nu?
Als jij achter het gegeven staat om mijn geld af te pakken om plastiche chirugie bij transgenders uit te voeren mag je best denken dat je rechts bent maar dat ben je dan niet iig op een bepaald vlak.

Wil je hun helpen geestelijk beter te worden. ( echt hulp bieden dus) ligt het verhaal weer anders.

Ik ben voor het helpen van deze mensen maar dan wel juist.
pi_175603758
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:24 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Wil je hun helpen geestelijk beter te worden. ( echt hulp bieden dus) ligt het verhaal weer anders.

Nou..het is niet alsof de geestelijke hulp zo geweldig is in dit land. Het stikt al van de verwarden hier..
´
pi_175603795
Die man op de foto.... Dat gaat echt ver. Jezus man, waar gaat het heen met zoveel liberale idioterie. Geen wonder dat Cuba ze niet wil.
pi_175603797
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:33 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nou..het is niet alsof de geestelijke hulp zo geweldig is in dit land. Het stikt al van de verwarden hier..
Zeker weten. Ik ben dus ook geen voorstander om elk jaar duizenden extra patienten op te nemen. Iets wat we al vanaf de balkan oorlog doen. En tegelijkertijd bezuinigen erop geweldig.
pi_175603805
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:24 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Als jij achter het gegeven staat om mijn geld af te pakken om plastiche chirugie bij transgenders uit te voeren mag je best denken dat je rechts bent maar dat ben je dan niet iig op een bepaald vlak.

Wil je hun helpen geestelijk beter te worden. ( echt hulp bieden dus) ligt het verhaal weer anders.

Ik ben voor het helpen van deze mensen maar dan wel juist.
en jij bepaalt wat juist op basis van wat? jouw gut feeling ofzo? :')
pi_175603826
Ik had net een lekker snolletje genaamd Emma op m’n lul opgevangen. 75 euro per uur maar. Lekker man.
U MAD?
  zaterdag 9 december 2017 @ 19:37:27 #58
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175603869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Correctie: dan zouden ze per kerende post retour moeten. ;)
Eens, maar ook zij weten dat dat in de meeste gevallen gewoon niet lukt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_175603872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:24 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Als jij achter het gegeven staat om mijn geld af te pakken om plastiche chirugie bij transgenders uit te voeren mag je best denken dat je rechts bent maar dat ben je dan niet iig op een bepaald vlak.

Wil je hun helpen geestelijk beter te worden. ( echt hulp bieden dus) ligt het verhaal weer anders.

Ik ben voor het helpen van deze mensen maar dan wel juist.
En jij weet wel even wat juist is op dat vlak. Nee, okee. Man, man, man.
pi_175603886
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:34 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Zeker weten. Ik ben dus ook geen voorstander om elk jaar duizenden extra patienten op te nemen. Iets wat we al vanaf de balkan oorlog doen. En tegelijkertijd bezuinigen erop geweldig.
Ik ook niet. De zorgkosten zijn niet meer terug te halen op de betalende autochtoon.
´
pi_175604391
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:35 schreef Drug het volgende:

[..]

en jij bepaalt wat juist op basis van wat? jouw gut feeling ofzo? :')
Onderzoek & wetenschap. Het is een voor de geestelijke gezonheidszorg bekende stoornis. Niks mis mee verder alleen raar wat we ernu mee doen.

Niet goed voor de transen en niet goed voor de rest.

Zelfmoord rates blijven nagenoeg gelijk ook na hormonen/operaties enz.
pi_175604501
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:20 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik ben rechts en vind dat deze mensen alle hulp moeten krijgen. En nu?
Heb jij daar ook een reden voor of zeg jij dat slechts om dwars te liggen ?
pi_175604711
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:59 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Onderzoek & wetenschap. Het is een voor de geestelijke gezonheidszorg bekende stoornis. Niks mis mee verder alleen raar wat we ernu mee doen.

Niet goed voor de transen en niet goed voor de rest.

Zelfmoord rates blijven nagenoeg gelijk ook na hormonen/operaties enz.

Raar en niet goed. Oké man 👍
pi_175606625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:08 schreef torentje het volgende:

[..]

Het probleem zal zijn dat zij het niveau nooit halen van de werkende Nederlandse hetero's. Daar zullen zij waarschijnlijk door gefrustreerd geraken en dan een beroep moeten doen op de professionals van de Geestelijke Gezondheidszorg. Kocht de belastingbetalers dan een extra zak duiten.
Hoe kom je daar nou bij?
ROBODEMONS..................|:(
pi_175606977
Sodeju zeg, wat een aantallen! Waarom bericht het Journaal hier niet over?!

We krijgen zo'n 50.000 vluchtelingen per jaar binnen, dus je kunt wel nagaan dat het inderdaad 'little Havana' wordt met 78 Cubaanse mensen er bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 21:37:26 ]
pi_175609173
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
De keuze voor Nederland is deels bewust, goh.. maar vooral praktisch. Bewust, vanwege het positieve imago dat ons land heeft als het gaat om de rechten van LHBT’ers. Praktisch, omdat bijkans de enige vluchtroute van Cuba een vliegtuig naar Rusland is. Dat vliegtuig maakt een tussenstop op Schiphol. De vluchtelingen voltooien hun reis naar Rusland niet, maar vragen asiel aan op de nationale luchthaven.
Ik mag aannemen dat geen van hen een visum voor Nederland heeft ?
Waarom verlenen we ze dan asiel als ze gewoon een ticket van Amsterdam naar Rusland hebben ?
Zet ze lekker op het vliegtuig naar Rusland :W
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 21:37 schreef k_man het volgende:
Sodeju zeg, wat een aantallen! Waarom bericht het Journaal hier niet over?!

We krijgen zo'n 50.000 vluchtelingen per jaar binnen, dus je kunt wel nagaan dat het inderdaad 'little Havana' wordt met 78 Cubaanse mensen er bij.
Heb je al berekend hoeveel die 78 gaan kosten aan opvang, asielprocedures, uitkeringen en laten we de geslachtsverandering operatie niet vergeten ?

Dat bedrag is toch genoeg om je druk over te maken lijkt mij zo.......
pi_175609241
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Welkom, welkom in mijn land.
Die 78 halve gare labiele figuren zijn het probleem niet. Het probleem zijn die duizenden en duizenden ongeletterde barbaren met normen, waarden en cultuur die compleet botst met de onze.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175609673
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:51 schreef Geralt het volgende:

[..]

Die 78 halve gare labiele figuren zijn het probleem niet. Het probleem zijn die duizenden en duizenden ongeletterde barbaren met normen, waarden en cultuur die compleet botst met de onze.
Ik denk [en vind] dat we nu wel genoeg hebben aan de mensen binnenslands..elke nieuwe medelander is er 1 teveel.
Men kan het nu al niet meer aan en alles gaat ten koste van de originele bevolking van NL. [en ten koste van echte vluchtelingen]

Het maakt niet uit waar ze vandaan komen> genoeg=genoeg.
´
pi_175610106
Nog een voordeel: dit spul plant zich over het algemeen niet voort. En tussen dit spul verwacht ik daadwerkelijk hoogopgeleiden of minstens toegeweiden voor werk in de zorg o.i.d.
Racist
pi_175610111
Ah! Geen wonder dat ze zo goed de weg vinden naar NL>https://www.transvisie.nl/transitie/algemeen/vluchtelingen/

:') :'(
´
pi_175610195
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:20 schreef Kim-Holland het volgende:
Ah! Geen wonder dat ze zo goed de weg vinden naar NL>https://www.transvisie.nl/transitie/algemeen/vluchtelingen/

:') :'(
Er staat dat er nog niks gaat gebeuren zolang je procedure nog loopt. Ze bieden wel supportgroepen etc.
Is dat nou zo aantrekkelijk?

Je doet alsof er staat dat je vanaf je eerste voet op Nederlandse bodem de hormonen gratis aan huis krijgt ingespoten.
pi_175610312
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:24 schreef mootie het volgende:

[..]

Er staat dat er nog niks gaat gebeuren zolang je procedure nog loopt. Ze bieden wel supportgroepen etc.
Is dat nou zo aantrekkelijk?

Je doet alsof er staat dat je vanaf je eerste voet op Nederlandse bodem de hormonen gratis aan huis krijgt ingespoten.
Het scheelt niet veel, Mootie> https://rzasielzoekers.nl(...)ZA_regeling_2017.pdf
´
pi_175610496
Uitgesloten zijn het in Nederland starten van geslachtsveranderende behandeling door middel van hormoontherapie en geslachtsveranderende operatieve ingrepen.

Dus als je al hormonen gebruikt mag je doorgaan, lijkt me niet meer dan normaal. Maar je mag niet aan het traject beginnen.
pi_175610576
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:36 schreef mootie het volgende:
Uitgesloten zijn het in Nederland starten van geslachtsveranderende behandeling door middel van hormoontherapie en geslachtsveranderende operatieve ingrepen.

Dus als je al hormonen gebruikt mag je doorgaan, lijkt me niet meer dan normaal. Maar je mag niet aan het traject beginnen.
Tuurlijk. Jij sluit wel vaker je ogen voor de werkelijkheid, ook al blijkt het tegendeel waar te zijn.
´
pi_175610598
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Tuurlijk. Jij sluit wel vaker je ogen voor de werkelijkheid, ook al blijkt het tegendeel waar te zijn.
Dit haal ik gewoon uit de link die je gaf. Maar goed...
pi_175610642
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:39 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit haal ik gewoon uit de link die je gaf. Maar goed...
Zo snel kun je dat niet goed bekijken/inlezen. Maar goed.. :+
´
pi_175610692
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Zo snel kun je dat niet goed bekijken/inlezen. Maar goed.. :+
Moet jij eens opletten.
Het staat ergens in hoofdstuk 11. Pagina 34.
pi_175611096
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:43 schreef mootie het volgende:

[..]

Moet jij eens opletten.
Het staat ergens in hoofdstuk 11. Pagina 34.
Wat vindt je van 11.34 Voetzorg?
´
pi_175611287
Deze is ook humor;
Let op
Er is geen eigen bijdrage van toepassing op de asielzoekers.
´
pi_175611518
Doe niet zo dom TS. Al zal dat waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht zijn ...
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 10 december 2017 @ 00:09:52 #82
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175611541
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 00:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze is ook humor;
Let op
Er is geen eigen bijdrage van toepassing op de asielzoekers.

Voor Nederlandse minima ook niet altijd
pi_175611668
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:09 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Voor Nederlandse minima ook niet altijd
Met een gemeentepakket.

quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:09 schreef probeer het volgende:
Doe niet zo dom TS. Al zal dat waarschijnlijk tegen dovemansoren gericht zijn ...
Van welke kant bekeken? :X
´
pi_175611681
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat vindt je van 11.34 Voetzorg?
Lijkt me prima, en noodzakelijk voor mensen met diabetes.

Kun je inmiddels toegeven dat wat ik zei ook inderdaad waar is?
  zondag 10 december 2017 @ 00:15:50 #85
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175611692
quote:
5s.gif Op zondag 10 december 2017 00:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Met een gemeentepakket.
Ye, ik neem aan dat voor asielzoekers een soortgelijk potje is
pi_175611706
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 00:02 schreef Kim-Holland het volgende:
Deze is ook humor;
Let op
Er is geen eigen bijdrage van toepassing op de asielzoekers.

Nou meid, een regelrechte dijenkletser.
pi_175611923
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:15 schreef mootie het volgende:

[..]

Lijkt me prima, en noodzakelijk voor mensen met diabetes.

Kun je inmiddels toegeven dat wat ik zei ook inderdaad waar is?
Ik heb mijn eigen waarheid, waar ik in de meeste gevallen niet van afwijk. Zo ook in deze :)
´
pi_175611983
Welkom in Nederland, waar je wel mag zijn wie je wilt zijn.
pi_175612066
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou meid, een regelrechte dijenkletser.
Gelukkig kan ik er zelf om lachen! Met al die depri's die we binnenhalen is het ook geen feest -O-
´
  zondag 10 december 2017 @ 00:36:39 #90
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_175612205
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu heb ik liever 2 Cubaanse lesbische vluchtelingen dan 1 Somalische moslim in Nederland.
Al helemaal als die 2 meetellen voor ons vluchtelingenquotem.

Of tellen die dan niet?
Als de vluchtelingenstroom voor 90% uit leuke jonge meisjes zou bestaan die dolgraag contacten willen aangaan met Nederlandse mannen dan werd de discussie omtrent vluchtelingen heel anders gevoerd.



Ik vermoed zelfs een beetje dat zij iets minder blij zou zijn met de homeopatische verdunning van het Nederlandse vrouwenbestand

Non possumus non loqui
pi_175612291
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:36 schreef Knip het volgende:

[..]

Als de vluchtelingenstroom voor 90% uit leuke jonge meisjes zou bestaan die dolgraag contacten willen aangaan met Nederlandse mannen dan werd de discussie omtrent vluchtelingen heel anders gevoerd.

[ afbeelding ]

Ik vermoed zelfs een beetje dat zij iets minder blij zou zijn met de homeopatische verdunning van het Nederlandse vrouwenbestand

[ afbeelding ]
Nu heb ik weer zin in het zomercarnaval :P

En mijn buren hebben net minutenlang gejuicht omdat Verhoeven die Marokkaan neerhoekte *O*
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175612351
quote:
5s.gif Op zondag 10 december 2017 00:15 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Met een gemeentepakket.

[..]

Van welke kant bekeken? :X
Je lult dom, wordt gecorrigeerd aan de hand van je eigen bronnen, en in plaats van dat gewoon toe te geven, blijf je dom lullen. Bravo, je hebt een kuttopic gemaakt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612373
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb mijn eigen waarheid, waar ik in de meeste gevallen niet van afwijk. Zo ook in deze :)
Dat dekt de lading inderdaad wel mooi ja.

Aai over de bol en een lolly voor het speciale meisje :* .
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612401
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb mijn eigen waarheid, waar ik in de meeste gevallen niet van afwijk. Zo ook in deze :)
Het staat zwart op wit in de link die jíj postte. :|W
pi_175612435
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:43 schreef probeer het volgende:

[..]

Je lult dom, wordt gecorrigeerd aan de hand van je eigen bronnen, en in plaats van dat gewoon toe te geven, blijf je dom lullen. Bravo, je hebt een kuttopic gemaakt.
:')

aldus een vent[?] met een beertje als UI
´
pi_175612465
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:46 schreef mootie het volgende:

[..]

Het staat zwart op wit in de link die jíj postte. :|W
Wat racistisch..
´
pi_175612482
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 00:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:')

aldus een vent[?] met een beertje als UI
Goeie come back _O-

Tis ook geen makkie om de beer aan zijn naam te koppelen natuurlijk.
pi_175612493
quote:
13s.gif Op zondag 10 december 2017 00:50 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wat racistisch..
Ok, je gaat je eigen topic nu vertrollen. Zwaktebod.
pi_175612528
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:20 schreef Toga het volgende:
Nog een voordeel: dit spul plant zich over het algemeen niet voort. En tussen dit spul verwacht ik daadwerkelijk hoogopgeleiden of minstens toegeweiden voor werk in de zorg o.i.d.
Beetje flinke aanname,s vind je ook niet ?
pi_175612552
quote:
9s.gif Op zondag 10 december 2017 00:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Goeie come back _O-

Tis ook geen makkie om de beer aan zijn naam te koppelen natuurlijk.
Rond deze tijd kan het idd verrassend uitpakken. )1.00u, me dunkt.
´
pi_175612570
mmm ach je hebt in holland zoveel zielen zo veel vreugd, stel dat 10 % van alle hollanders zich over zo een persoon willen ontfermen, moet dat toch kunnen ?
pi_175612581
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Ok, je gaat je eigen topic nu vertrollen. Zwaktebod.
Welnee. En zowel, ook goed. B:)B
´
pi_175612594
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 00:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:')

aldus een vent[?] met een beertje als UI
Aldus een vrouw met een uitgerangeerde hoer als naam en UI.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612620
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:55 schreef Edwin_Posse het volgende:
mmm ach je hebt in holland zoveel zielen zo veel vreugd, stel dat 10 % van alle hollanders zich over zo een persoon willen ontfermen, moet dat toch kunnen ?
Hoeveel procent heb jij je al over zo een persoon ontfermt, Possetje?
´
pi_175612646
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:56 schreef probeer het volgende:

[..]

Aldus een vrouw met een uitgerangeerde hoer als naam en UI.
Kim is cool. Leave Kim alone }:|
´
pi_175612663
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:57 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hoeveel procent heb jij je al over zo een persoon ontfermt, Possetje?
owwwwww, weet ik veel, ja ik ben tegenstander van sex operaties, maar tegelkijkertijd als ik er eentje irl tegenkom ben ik wel aardig tegen zo een persoon,.,,
pi_175612668
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:59 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kim is cool. Leave Kim alone }:|
Ik ben bang dat inderdaad de uitgerangeerde hoer degene is die aanstoot zou moeten nemen aan je naam.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612715
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 01:00 schreef probeer het volgende:
hoer
hoer is altijd een betrekkelijk begrip, in rotterdam in de volksmond een scheldwoord, maar dan alleen bedoelt naar een persoon die je oplicht en niet zozeer naar een prostituee,,,
pi_175612727
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:01 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens stoppen met mensen van over de hele wereld hier verblijfsrecht (en alle sociale voorzieningen) te geven omdat ze ergens vandaan komen waar het niet prettig is?
Dit lost zich vanzelf op. Er komt een kantelpunt waar de blanke Nederlander het welletjes vind en zijn onderkomen in een ander land gaat zoeken.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175612773
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 01:00 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ben bang dat inderdaad de uitgerangeerde hoer degene is die aanstoot zou moeten nemen aan je naam.
Haha! Ik zou niet weten wie er aanstoot moet geven nemen aan mijn nick, behalve malloten. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Kim-Holland op 10-12-2017 01:14:38 ]
´
pi_175612786
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:02 schreef ITrade het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens stoppen met mensen van over de hele wereld hier verblijfsrecht (en alle sociale voorzieningen) te geven omdat ze ergens vandaan komen waar het niet prettig is?
overmorgen stop ik met roken.,.,
pi_175612837
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Haha! Ik zou niet weten wie er aanstoot moet geven aan mijn nick, behalve malloten. _O-
Kim Holland. Omdat een malloot haar naam gebruikt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612863
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:05 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Haha! Ik zou niet weten wie er aanstoot moet geven aan mijn nick, behalve malloten. _O-
Nemen
pi_175612887
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:08 schreef probeer het volgende:

[..]

Kim Holland. Omdat een malloot haar naam gebruikt.
Geheel des FOKs!
Je bent gewoon jaloers dat je zelf niet op dit geniale idee bent gekomen.

en ik was was verbaasd dat de nick nog vrij was
´
pi_175612888
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:09 schreef mootie het volgende:
Haha! Ik zou niet weten wie er nemen moet geven aan mijn nick, behalve malloten.
ik snap deze zin niet
pi_175612901
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:10 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

ik snap deze zin niet
Jij bent sowieso van het padje af.. :D
´
pi_175612905
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:36 schreef Knip het volgende:

[..]

Als de vluchtelingenstroom voor 90% uit leuke jonge meisjes zou bestaan die dolgraag contacten willen aangaan met Nederlandse mannen dan werd de discussie omtrent vluchtelingen heel anders gevoerd.

[ afbeelding ]

Ik vermoed zelfs een beetje dat zij iets minder blij zou zijn met de homeopatische verdunning van het Nederlandse vrouwenbestand

[ afbeelding ]
Vooruit. Ik wil bovenste vluchtelinge wel opvangen in mijn huis (in neem daarbij wel aan dat deze juffrouw geen transgender is).
pi_175612951
beste kan je weer terug ombouwen, dan kunnen ze weer kinderen maken en dan heb je later weer een leuke vrouw van 18 die jou dochter of zoon kan gaan daten :)
pi_175612966
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:09 schreef mootie het volgende:

[..]

Nemen
Dat vind ik dan weer tof. ^O^ Dank! Aangepast.
´
pi_175612968
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:14 schreef Edwin_Posse het volgende:
beste kan je weer terug ombouwen, dan kunnen ze weer kinderen maken en dan heb je later weer een leuke vrouw van 18 die jou dochter of zoon kan gaan daten :)
en hoe meer kinderen ze dan krijgen des te meer je later weer kan ombouwen, dus win win win,,,
pi_175612986
ps las dat rutte trouwens in 2018 het ombouw qoutum met 12 procent zou willen verhogen
pi_175613012
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:36 schreef Knip het volgende:

[..]

Als de vluchtelingenstroom voor 90% uit leuke jonge meisjes zou bestaan die dolgraag contacten willen aangaan met Nederlandse mannen dan werd de discussie omtrent vluchtelingen heel anders gevoerd.

[ afbeelding ]

Ik vermoed zelfs een beetje dat zij iets minder blij zou zijn met de homeopatische verdunning van het Nederlandse vrouwenbestand

[ afbeelding ]
Ja want alle Nederlandse dames zien er ook echt allemaal uit zoals op onderstaande pic, wat meteen de vraag oproept in wat voor horror-achtige omgeving jij uitgaat?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175613024
Ps of je moet juist extra geld storten op Cuba dat ze gewoon daar thuis lekker allemaal omgebouwt kunnen worden, ja alleen dan hebben onze ombouwers dalijk geen werk meer,..
pi_175613270
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:19 schreef Edwin_Posse het volgende:
Ps of je moet juist extra geld storten op Cuba dat ze gewoon daar thuis lekker allemaal omgebouwt kunnen worden, ja alleen dan hebben onze ombouwers dalijk geen werk meer,..
En dan lees je waarom ze uit Cuba zijn gevlucht.
pi_175613486




´
pi_175613611
Alle LGBQT#FCKSOME#MYASS lover's nemen een Cubaan op zolder. Deal?
´
pi_175613736
quote:
bovenste plaatje zou ook best een knappe man geweest zijn,.,.,. :(
pi_175613744
We glijden echt af. Ik kijk met angstige ogen naar de voortwoekerende liberale kankeruitzaaiingen. Een maatschappij van zwakkelingen ontstaat op deze manier die alles over zich heen laten gaan. Vrouwen met baarden, mannen met tieten, het moet allemaal kunnen in het kader van liberaal facisme. Wie gaat ons uit deze liberale hel verlossen. Waar is de nieuwe Verlosser??? WAAR?



[ Bericht 31% gewijzigd door Zeibo op 10-12-2017 02:25:20 ]
pi_175613756
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:16 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

bovenste plaatje zou ook best een knappe man geweest zijn,.,.,. :(
Kan. Met behulp NL zal het vast wel lukken. ^O^
´
pi_175613766
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Kan. Met behulp NL zal het vast wel lukken. ^O^
nee ik bedoel : ws hebben ze een vrouw van hem gemaakt en dat hij aanvankelijk gewoon een knappe man was..
pi_175613807
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:20 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

nee ik bedoel : ws hebben ze een vrouw van hem gemaakt en dat hij aanvankelijk gewoon een knappe man was..
Als vent met bijpassende kleren zou hij idd best te behapstukken zijn. Maarja..
Tegenwoordig moet een vrouw echt op haar hoede zijn dat de partner er niet met haar slipjes vandoor gaat.
´
pi_175613831
´
pi_175613841
Dit is toch niet normaal?! En daar moeten we ook niet naartoe willen!
´
pi_175613851
Mmmmm ja maar als ik nu echt meisje wil uit cuba wat dan?
pi_175613873
quote:
13s.gif Op zondag 10 december 2017 02:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Dit is toch niet normaal?! En daar moeten we ook niet naartoe willen!
ja of weet niet of je deze wel eens gehoord hebt mannen hebben zo het schijnt ook zaadjes van babies en dan in hun balkzak, moet niet vreemder worden, dalijk moeten we nog heeeeel de dag verhalen over balzakken gaan horen enzo, gatver,..
pi_175613915
Iedereen is hier welkom.
pi_175613922
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:37 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

ja of weet niet [..]
Probeer het uit, stel je huis ter beschikking ^O^
´
pi_175613926
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2017 02:42 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Iedereen is hier welkom.
ja dat klinkt fijn, maar je moet wel offers brengen hoor, bijv hoe meer mensen je holland inlaat des te lastiger wordt het op een dag als autochtoon kind van 18 om nog een normaal huis te vinden tenzij een wachtlijst van 10 jaar ?
pi_175613940
quote:
17s.gif Op zondag 10 december 2017 02:42 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Iedereen is hier welkom.
Heb jij al een kamer vrijgemaakt voor je nieuwe huisgenoot?

Edit; nee, dus :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Kim-Holland op 10-12-2017 02:52:52 ]
´
pi_175614024
quote:
15s.gif Op zondag 10 december 2017 02:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als vent met bijpassende kleren zou hij idd best te behapstukken zijn. Maarja..
Tegenwoordig moet een vrouw echt op haar hoede zijn dat de partner er niet met haar slipjes vandoor gaat.
Verhapstukken
pi_175614041
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 03:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Verhapstukken
Wereldwijf ben je!

Jammer dat ik geen excuus kan geven. In dit geval ;)
´
pi_175614221
Ben je doof, stom, achterlijk, verward, kreupel, blind en heb je een typhus hekel aan de westerse manier van leven: Kom naar Nederland. *O* We vertroetelen je, we bewonderen je, we geven je een paspoort en een uitkering voor het leven. *O* 8)7
pi_175616560
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 04:44 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben je doof, stom, achterlijk, verward, kreupel, blind en heb je een typhus hekel aan de westerse manier van leven: Kom naar Nederland. *O* We vertroetelen je, we bewonderen je, we geven je een paspoort en een uitkering voor het leven. *O* 8)7
Ik denk niet dat deze mensen een hekel hebben aan de westerse manier van leven.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 10 december 2017 @ 11:31:15 #144
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_175616657
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 11:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze mensen een hekel hebben aan de westerse manier van leven.
Mensen als Braindead lijken vooral zelf een hekel te hebben aan hoe mensen hier leven.
wooblabalurg
  zondag 10 december 2017 @ 12:10:40 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175617289
quote:
7s.gif Op zondag 10 december 2017 11:24 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze mensen een hekel hebben aan de westerse manier van leven.
Dat probleem hebben vooral mensen die niet snappen dat "westers" ook "beschaafd" betekent, en mensen helpen/opvangen die dat nodig hebben is een teken van beschaving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175618914
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:01 schreef luxerobots het volgende:
Kunnen we niet gewoon eens stoppen met mensen van over de hele wereld hier verblijfsrecht (en alle sociale voorzieningen) te geven omdat ze ergens vandaan komen waar het niet prettig is?
Nee.

Ligt (veel) te gevoelig.
pi_175619526
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 11:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Mensen als Braindead lijken vooral zelf een hekel te hebben aan hoe mensen hier leven.
Mensen als Braindead zijn zo verzuurd dat ze er alleen zichzelf nog mee hebben. Verneuk je eigen leven door alleen maar te haten.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 10 december 2017 @ 15:23:19 #148
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175622300
Wat is dat voor achterlijk fenomeen dat homo's in dezelfde "groep" zitten als labiele transgenders?
pi_175622318
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat probleem hebben vooral mensen die niet snappen dat "westers" ook "beschaafd" betekent, en mensen helpen/opvangen die dat nodig hebben is een teken van beschaving.
_O_
pi_175622427
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat probleem hebben vooral mensen die niet snappen dat "westers" ook "beschaafd" betekent, en mensen helpen/opvangen die dat nodig hebben is een teken van beschaving.
Zijn wel mensen die niet willen helpen met het schoonhouden van de Nederlandse openbare ruimtes. Want dan zijn ze ineens niet van hier en niet verantwoordelijk.
pi_175622595
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:17 schreef Zeibo het volgende:
We glijden echt af. Ik kijk met angstige ogen naar de voortwoekerende liberale kankeruitzaaiingen. Een maatschappij van zwakkelingen ontstaat op deze manier die alles over zich heen laten gaan. Vrouwen met baarden, mannen met tieten, het moet allemaal kunnen in het kader van liberaal facisme. Wie gaat ons uit deze liberale hel verlossen. Waar is de nieuwe Verlosser??? WAAR?

[ afbeelding ]
Zwakkelingen ? Ik denk dat voor het proces dat veel transgenders en andere LGBT etc doorheen moeten veel meer karakter en kracht nodig is dan jij ooit zal hebben.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 10 december 2017 @ 15:36:29 #152
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175622615
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 02:44 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

ja dat klinkt fijn, maar je moet wel offers brengen hoor, bijv hoe meer mensen je holland inlaat des te lastiger wordt het op een dag als autochtoon kind van 18 om nog een normaal huis te vinden tenzij een wachtlijst van 10 jaar ?
Mja dat is nog een langetermijnding eigenlijk.

Elk jaar maken een paar mensen in dit land een soort begroting, zeg maar hoeveel geld waarheen gaat. Dat is gebasseerd op het inwonersaantal.

Als dat inwonersaantal binnen een begrotingsjaar ineens buitenproportioneel toeneemt, dan faalt de begroting. Een willekeurige sociale voorziening, zoals de gezondheidszorg, houdt dan een stukje van het jaar over wanneer de knip al leeg is.
  zondag 10 december 2017 @ 15:37:00 #153
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175622633
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zwakkelingen ? Ik denk dat voor het proces dat veel transgenders en andere LGBT etc doorheen moeten veel meer karakter en kracht nodig is dan jij ooit zal hebben.
Vergelijk een homo niet met iemand in identiteitscrisis.
  zondag 10 december 2017 @ 15:46:09 #154
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175622868
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:37 schreef Het_Peenvarken het volgende:

[..]

Vergelijk een homo niet met iemand in identiteitscrisis.
Vergelijk een identiteitscrisis niet met transseksualiteit.
pi_175622877
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:37 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Vergelijk een homo niet met iemand in identiteitscrisis.
Het zijn verschillende zaken, maar de problematiek eromheen is vergelijkbaar, de acceptatie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 10 december 2017 @ 16:05:50 #156
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175623316
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:46 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zijn verschillende zaken, maar de problematiek eromheen is vergelijkbaar, de acceptatie.
Is toch ook sprake van bij religie, afkomst, huidskleur, etc?
  zondag 10 december 2017 @ 16:13:39 #157
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175623480
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vergelijk een identiteitscrisis niet met transseksualiteit.
Is daar geen sprake van als geest en lichaam beide een andere seksuele identiteit beamen?

edit: naja als het je gelukkig maakt is er ook geen probleem natuurlijk :P
  zondag 10 december 2017 @ 16:14:48 #158
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175623512
pi_175624428
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Is toch ook sprake van bij religie, afkomst, huidskleur, etc?
Religie is de uitzondering, behalve dat het in grote mate (vaak opgelegde) keuze is, is religie ook juist dat wat niet voor acceptatie zorgt. Kleur kies je niet, seksualiteit kies je niet, seksuele identiteit kies je niet. Maar bewust en ongedwongen een intolerante religie aanhangen dat past niet in het rijtje.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175624478
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Leandra het volgende:
Dat probleem hebben vooral mensen die niet snappen dat "westers" ook "beschaafd" betekent, en mensen helpen/opvangen die dat nodig hebben is een teken van beschaving.
Mensen "die dat nodig hebben" is dan ook een vrij ruim begrip, de een definieert dat anders dan de ander.
Ik zie geen enkele reden waarom wij Cubanen moeten opvangen die 8000km verderop wonen alleen omdat ze transgender zijn.
Maar goed, als jij wel die mening hebt dan staat het jou vrij om ruim te doneren aan een stichting die dit ondersteunt of er een in huis te nemen.
Het getuigt ook van beschaving om jouw mening niet op te dringen aan anderen en de rest van je landgenoten niet mee te laten betalen aan jouw opvattingen over Cubaanse migranten. :{w
  zondag 10 december 2017 @ 16:58:41 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175624547
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:56 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Mensen "die dat nodig hebben" is dan ook een vrij ruim begrip, de een definieert dat anders dan de ander.
Ik zie geen enkele reden waarom wij Cubanen moeten opvangen die 8000km verderop wonen alleen omdat ze transgender zijn.
Maar goed, als jij wel die mening hebt dan staat het jou vrij om ruim te doneren aan een stichting die dit ondersteunt of er een in huis te nemen.
Het getuigt ook van beschaving om jouw mening niet op te dringen aan anderen en de rest van je landgenoten niet mee te laten betalen aan jouw opvattingen over Cubaanse migranten. :{w
Alsof jij op de hoogte bent van hun situatie in Cuba.... wie ben jij om te bepalen dat ze geen opvang nodig zouden hebben?
Maar goed, ik ben hier niet degene die schuimbekkend tekeer zit te gaan dat het allemaal maar overbodig is die opvang, over "opdringen van een mening" gesproken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175624670
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef Leandra het volgende:
Alsof jij op de hoogte bent van hun situatie in Cuba.... wie ben jij om te bepalen dat ze geen opvang nodig zouden hebben?
Een belastingbetaler met gezond verstand ?
quote:
Maar goed, ik ben hier niet degene die schuimbekkend tekeer zit te gaan dat het allemaal maar overbodig is die opvang, over "opdringen van een mening" gesproken.
En ik ben niet degene die schuimbekkend tekeer gaat zogauw er iemand kritiek heeft op het migratiebeleid en ik ben ook niet degene die van mening is dat we deze mensen maar moeten opvangen.
Over "opdringen van een mening" gesproken :{w
pi_175631119
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alsof jij op de hoogte bent van hun situatie in Cuba.... wie ben jij om te bepalen dat ze geen opvang nodig zouden hebben?
Maar goed, ik ben hier niet degene die schuimbekkend tekeer zit te gaan dat het allemaal maar overbodig is die opvang, over "opdringen van een mening" gesproken.
Iedereen die het slecht heeft en hier naartoe komt moeten we opvangen ?
  zondag 10 december 2017 @ 20:54:30 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175631145
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 20:53 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Iedereen die het slecht heeft en hier naartoe komt moeten we opvangen ?
Als jij dat er in wilt lezen dan moet je het zelf weten :W
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 december 2017 @ 21:03:42 #165
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175631431
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Religie is de uitzondering, behalve dat het in grote mate (vaak opgelegde) keuze is, is religie ook juist dat wat niet voor acceptatie zorgt. Kleur kies je niet, seksualiteit kies je niet, seksuele identiteit kies je niet. Maar bewust en ongedwongen een intolerante religie aanhangen dat past niet in het rijtje.
albino's, dwergen, zigeuners..

Religie krijgt een beetje teveel lof hoor. Het persoonlijk verlangen van een individu wordt door een ander niet geaccepteerd en met vijandigheid behandelt, of dat nou vanuit religieus oogpunt is of vanwege de stand van de zon, dat is niet zo relevant voor de onderdrukte.
pi_175631924
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 21:03 schreef Het_Peenvarken het volgende:
[..]
albino's, dwergen, zigeuners..
idem.
quote:
Religie krijgt een beetje teveel lof hoor. Het persoonlijk verlangen van een individu wordt door een ander niet geaccepteerd en met vijandigheid behandelt, of dat nou vanuit religieus oogpunt is of vanwege de stand van de zon, dat is niet zo relevant voor de onderdrukte.
Een verlangen is wel wat anders dan wie of wat je bent.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zondag 10 december 2017 @ 21:52:02 #167
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175632779
Allemaal welkom!
pi_175633168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 18:06 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Hadden we maar een vluchtelingenquotum. Maar helaas, dat quotum is oneindig groot.

Elke persoon op aarde, ongeacht waar hij of zij geboren en getogen is, die het lukt om met twee voeten op Nederlands grondgebied te verschijnen, is daarna voor de rest van zijn of haar leven verzekerd van minimaal Bed, Bad en Brood. Met in de praktijk een zeer grote kans op het uitgebreide gratis pakket aan huisvesting, uitkering tot de dood, gezondheidszorg, onderwijs, enzovoort. En dat tevens voor de gehele familie, als ze die uit het land van herkomst laten overkomen. Allemaal gratis en voor niets en voor de rest van hun leven, zonder dat ze door ooit ook maar één poot voor uit hoeven te steken.

Welkom in Nederland.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  zondag 10 december 2017 @ 22:58:19 #169
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175634425
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 21:21 schreef truthortruth het volgende:

[..]

idem.

[..]

Een verlangen is wel wat anders dan wie of wat je bent.
bij gebrek aan een beter woord.

de persoonlijke levensbeschouwing dan
pi_175637767
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:58 schreef Het_Peenvarken het volgende:
bij gebrek aan een beter woord.

de persoonlijke levensbeschouwing dan
Precies. Een persoonlijke levensbeschouwing vind ik niet op gelijke voet staan met hoe je bent geboren.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175638647
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

:')
Jij ontkent dat bovenstaande gebeurt ?
  maandag 11 december 2017 @ 09:36:22 #172
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175638762
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Zwakkelingen ? Ik denk dat voor het proces dat veel transgenders en andere LGBT etc doorheen moeten veel meer karakter en kracht nodig is dan jij ooit zal hebben.
Dat.
put
your
clothes
on!
pi_175638991
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat probleem hebben vooral mensen die niet snappen dat "westers" ook "beschaafd" betekent, en mensen helpen/opvangen die dat nodig hebben is een teken van beschaving.
Een ander aspect van een beschaafd Westers land is dat de staat handelt in het belang van de eigen burgers. Beschaving brengt ook met zich mee dat je als land je bijdrage aan het verbeteren van de rest van de wereld kunt vormgeven. Dat is wat anders dan 'Ah, zielig' roepen bij iedereen die het is gelukt om voor je neus te komen staan en op dat gevoel te handelen.

Uiteindelijk los je niks op. De situatie voor LHTGB-ers in Cuba wordt er niks beter van, integendeel. Net zo min als dat het Syrische volk als geheel is geholpen wanneer relatief hoogopgeleiden hier een leven opbouwen of dat Afrikaanse landen de weg omhoog inzetten wanneer hun meest energieke en ambitieuze jongeren hier als illegalen leven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 11 december 2017 @ 09:53:47 #174
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175639118
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 15:35 schreef truthortruth het volgende:

Zwakkelingen ? Ik denk dat voor het proces dat veel transgenders en andere LGBT etc doorheen moeten veel meer karakter en kracht nodig is dan jij ooit zal hebben.
Dat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 december 2017 @ 10:22:14 #175
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175639557
quote:
En wat wil je hiermee zeggen? Trouwens, als je een mening wilt hebben over transgenders, leer dan alstenblief eerst eens het verschil tussen transgenders en dragqueens/travestieten...
put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')