abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2000 @ 18:01:47 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_489729
Hans die uit de kast klimt, Sylvana er uit geflikkerd, oops pardon Animata, Sandra die het gevoel heeft van puntje erin puntje eruit en de ware aard van Nancy, ja al met al een leuk entertainend weekje.

God wat moreel verstandelijk van de homofiele busagier om zijn coming out in dagboekvorm te outen. Zelfs de gaykrant werkt hier spontaan aan mee om deze te publiceren en zo zorg te dragen dat het bij de desbetreffende doelgroep terecht komt???????????? Volgens mij als je als homo nog in je kast zit opgesloten dan lees je toch ook niet de Gaykrant denk ik?????????????????????????? Maar waarschijnlijk zal het "Ed" gevoel wel meespreken bij deze actie van Hans. Misschien is het leuk om Hans te laten merken dat wij het waarderen door als wij Hans zien of een andere homo om even met je tong langs je lippen te gaan. Claxoneren of bellen met je fietsbel mag ook natuurlijk. Want hoe meer geluid wij daarmee maken hoe meer het duidelijk wordt voor de homo die nog in de kast zit dat wij hun van harte steunen om uit die kast te komen. Een opgesloten homo heeft natuurlijk niets aan het tonggebaar.

Het vertederende aan dit was de gedachte van Sandra. Het lieve meisje met het verweerde gezicht bedacht als een soort van therapie om haar levensverhaal in delen op te schrijven en hierdoor mensen te helpen met hun gevoelens over haar complex. De werkelijke gedachten waren diep van binnen: Die XXXhomo doet ook alles om positieve publiciteit te scoren ik laat dit mooi niet gebeuren. Ik pak hem terug. Ja en dat heeft zij ook gedaan, uiteraard samen met de andere dames, maar het is haar wel gelukt.

Het nieuwe busduo, De Mounty's werd geheel in het ootje genomen door een kudde Busflamoesjes. Tijdens hun optreden deden de Busflamoesjes net of het ze niet interesseerde en begonnen de twee Mounty's uit te lachen. Hansje werd hierdoor echt kwaad en spoot als een gek in de rondte. Gelukkig bleek dat het magere melk was.......... De Busflamoesjes ontvluchte hierdoor de fitnessruimte en gingen gezellig in de bus toastjes smeren. Persoonlijk had Dolfijntje eerst de voortanden van Hans verwijderd als hij ondergespoten was, maar dit terzijde. Het was tenslotte humor. Misschien wel humor die al een tijdje in de kast heeft gelegen????????

Bart was het met het duo eens en vond het maar belachelijk wat die Busflamoesjes uithaalde. Deze Belgische Lamlul zei nog letterlijk tegen Koen, gij weet nu hoe gij moet stemmen maondag he. gij zag wat er gebeurde. Hans was echt over zijn toeren en zat verbeten aan zijn sigaret te trekken in de fitnessruimte. Volgens mij had dit toch echt een gele kaart moeten zijn. Koen ging wijselijk niet op de woorden van het belgische Lamlulleke in, hij pleurt hem toch wel vanavond op de bank. De Heren lopen de bus in en Hans, jawel de Hans die al die tijd opgesloten heeft gezeten in zijn eigen, explodeert. Hij slaat en trekt alles bij de busflamoesjes van tafel en krijst nogal onaangename dingen. Koen pakt het leuker aan en krijgt daardoor ook niet het predikaat buspschychopaat opgeplakt. Hans, gelukkig hing er geen handtas in de buurt! Voor je het weet slaat hij dan de borsten van het kleine Poepeke lek. Hans zal dan de tweede zijn die wordt geliquideert na de bus. Uiteraard is Koen als eerste aan de beurt. Maar het meest opvallend was de reactie van het belgische Lamlulleke naar de dames in het bijzijn van de heren, hard en scherp. Het duo verlaat opnieuw de bus en het Lamlulleke begint zich enigzins te verontschuldigen en het gedrag van de heren goed te praten. Nou Bart volgens mij wordt het tijd dat jij een geout wordt!!!!!

Mannen die meedoen aan een Mister Belgie verkiezing maar dan ook nog als tweede eindigen zijn toch wel superlosers. Het Lamlulleke zakt ook steeds verder uit en ademt ook steeds irritanter door zijn afzuigkap. Soms lijkt het wel een nijlpaard met ademnood. Welke man denkt ook aan neuscorrectie???????? Een man die zit opgesloten in zijn gevoelens??????????? Het Lamlulleke etaleert zich zelf over hoe er uit ziet na 5 jaar. Een uitgezakte kok met een defect afzuigsysteem.

Nancy had van de week waarschijnlijk een cold turkey. De mensen van de redactie mochten natuurlijk niet meer dealen van John de Mol. De kijkcijfers moeten omhoog dus iedereen zonder zijn persoonlijke dope en daar gaan de emoties. Koen had dit prachtig in de gaten en maakte daar mooi misbruik van. Koen is net als een dier in het wild, zij slachten de zwakkeren ook onder elkaar af! Maar zij had inderdaad verwijderd moeten worden uit de bus, niet vanwege het meppen. Zij heeft ook het recht om zichzelf te verdedigen. Maar door het uitspreken van een dreigement verdient zij een onmiddelijke rode kaart!!!! Wie is de volgende die bedreigt wordt????? De populairste busagier? Degene die haar nomineert of degene die wint??????? Sorry SBS maar dit was echt geen geloofwaardig punt die waarschuwing. Dit is een aanfluiting waarmee de veiligheid van de busagiers eigenlijk niet meer wordt gegarandeerd! Dat is met recht een echte SBS blunder!

Zoe heeft ook een nogal aangrijpend dagboek geschreven:" Lars je weet dat ik van je hou.......Ik hoop dat je niet aan mij twijfelt en ik ga ook geen verontschuldigingen aanbieden of de situatie verder uitleggen. Dit is de laatste keer dat ik dit doet Lars! Als jij van mij houd dan is dit niet meer nodig. Bart zoent mij elke ochtend wakker met rythmische bewegingen en zoent mij dan ook overm ijn hele lijf. Ik heb hem liever niet in mijn gezicht met kussen vanwege zijn neus namelijk. Bart en ik zijn alleen maar goede maatjes en hebben puur alles heel oppervlakkig met elkaar. Lars begrijp ik lig hier en jij niet, dus begrijpen zal je het wel niet. Lars wij komen er wel uit als ik terug ben. Uiteraard laat ik Bart dan achter en kom ik alleen naar jou terug." Dan heeft Zoe ook nog mail gehad van engelse ex! Lars eigenlijk ben jij toch een echte superlul. Dat jij jezelf zo laat naaien door dit serpent. Zij laat haar zelf bevredigen en kussen door een belgisch lamlulleke, krijg in de bus notabene mail van haar ex en schrijft ook nog een denigrerend dagboek voor je wat heel Nederland en Vlaanderen kan lezen. Mijn advies voor jou is om te vragen of je Zoe mag spreken in de live uitzending en dan het glashard uitmaken op een ongelooflijk botte manier. Lars geef deze meid wat zij verdient!!!!! Een schop onder die pretentieloze doos van haar!

Sandra had naast haar standaard complex ook nog last een ik ga eruit en ik ga er weer in complex. Beste mede busagiers laten wij afspreken dat als er nog een busagier met zoiets rondloopt dat jullie haar of hem gelijk over de hekken heen pleuren. Pas maar een soort buseuthanasie toe. Gelijk zo'n figuur uit haar lijden verlossen! Toen Sandra begon te dreigen vrijdag dat zij naar huis ging vanwege de sfeer en de ruzie met Hans gaf Hans de enige goede reactie: Fijn, dan moet zij dat maar doen, ik kan mij er niet meer druk om maken! Kijk het is sowieso een complexflamoes onze Sandra, maar daarnaast is zij net zo dom als het achtereinde van een gekleurde Buslaaf!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')