abonnement Unibet Coolblue
pi_175596212
Hi allemaal,

Paar weken geleden een leuke jongen ontmoet. Hebben nu 5x gedate en ik ben al helemaal verliefd: er is echt een klik en het matcht eigenlijk op alle vlakken.

Na de 5e date heb ik in mijn totale onzekerheid tegen hem gezegd dat ik niet goed hoogte van hem kan krijgen en het idee heb dat hij niet heel enthousiast is (en dat blijkt eigenlijk nergens uit, maar ik zocht bevestiging). Zoveel spijt van dat ik dit gezegd heb want dat was veel te snel na 5 dates. Hij reageerde dat hij iemand eerst goed wil leren kennen en vertrouwen en dan pas ruimte creeert om te voelen wat ie nu voelt en dat ie niet zo snel is in weten wat ie wil en vindt. Hij wil me eerst gewoon leren kennen en zichzelf kunnen zijn voor er een bepaalde richting op gegaan wordt.

Ik voel me nu eigenlijk afgewezen.
Hij is nu 2 jaar vrijgezel, na n heftige relatie met ex. Zijn vertrouwen in de vrouwelijke mensheid is enorm gedaald door haar (ze bleek meerdere malen zijn vreemdgegaan) en heeft een jaar nodig gehad dit n plek te geven.

Na dit gesprek merk ik dat ie iets afstandelijker is. Hij heeft bv niet meer zelf concreet gevraagd om een nieuwe date.

Lieve fokkers, kunnen jullie mij helpen door te zeggen wat er in godsnaam door zijn hoofd gaat en wat ik moet doen? Is dit een gevalletje 'just not that into you'? Of moet ik hem gewoon tijd en ruimte geven en het wel zien?

Overigens date hij met niemand anders, heeft eigenlijk ook totaal geen behoefte aan vrouwen en had niet verwacht zo snel al iemand zo leuk te vinden zei die. Hij weet niet wat m overkomt door mij en gaat door mij nadenken over zn toekomst.
Klinkt goed, maar mis toch t initiatief voor n nieuwe date enz.

Bedankt!
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:51:37 #2
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175596431
Ik zou je minder afhankelijk van hem maken. Als het met hem niet lukt, dan wel met iemand anders. Relax ;)

Het is graag of niet.
pi_175596850
Hebben jullie reeds al sex gehad??
pi_175597463
"en had niet verwacht zo snel al iemand zo leuk te vinden zei die. Hij weet niet wat m overkomt door mij en gaat door mij nadenken over zn toekomst."

Ja, echt een hele gesloten jongen die niets over zijn gevoel loslaat na vijf dates...
  zaterdag 9 december 2017 @ 13:40:14 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175597492
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:11 schreef hoechst het volgende:
Hebben jullie reeds al sex gehad??
die twee woorden betekenen hetzelfde
pi_175597532
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:39 schreef PJR het volgende:
"en had niet verwacht zo snel al iemand zo leuk te vinden zei die. Hij weet niet wat m overkomt door mij en gaat door mij nadenken over zn toekomst."

Ja, echt een hele gesloten jongen die niets over zijn gevoel loslaat na vijf dates...
Ja maar waarom komt ie dan niet meer met datevoorstellen?
pi_175597575
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:11 schreef hoechst het volgende:
Hebben jullie reeds al sex gehad??
Ja 5e date seks gehad en blijven slapen. Toen we gingen slapen vroeg ie nog lief of ik de volgende dag wel gezellig samen met m wilde ontbijten. Aan t ontbijt zei die dat ie voor zn gevoel pas n half jaar vrijgezel is omdat ie eerst zn vorige relatie moest verwerken. En dat ie gelukkig alleen is nu, maar nu ie mij heeft ontmoet dus wel ineens gaat nadenken over zn toekomst.

Zie ik nou beren op de weg of niet?
pi_175597632
Maar goed, 2 dagen na die 5e date heb ik dus zitten leuren om bevestiging en ik ben bang dat ik daarmee mn eigen ruiten heb ingegooid.
Hij appt overigens wel nog n aantal keer per dag, maar komt met niks concreets.

Ik wil hem wel op date vragen maar weet niet of dat goed is omdat ik al bang ben dat ie me wanhopig vindt ofzo
pi_175597662
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:44 schreef Manuna88 het volgende:

[..]

Ja 5e date seks gehad en blijven slapen. Toen we gingen slapen vroeg ie nog lief of ik de volgende dag wel gezellig samen met m wilde ontbijten. Aan t ontbijt zei die dat ie voor zn gevoel pas n half jaar vrijgezel is omdat ie eerst zn vorige relatie moest verwerken. En dat ie gelukkig alleen is nu, maar nu ie mij heeft ontmoet dus wel ineens gaat nadenken over zn toekomst.

Zie ik nou beren op de weg of niet?
Veels te veel beren ja!!!
pi_175597693
Geef die jongen nou even de tijd! Hij weet niet wat hem overkomt, dus moet even alles op een rijtje krijgen.
Somebody that I used to know
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 13:54:21 #11
441859 crew  Lenny77
pi_175597781
Of de buit is binnen ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175597852
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:54 schreef Lenny77 het volgende:
Of de buit is binnen ;)
Daar ben ik dus ook bang voor idd. Maar tis echt geen type player, t initiatief voor seks kwam vanuit mij (kon me niet meer inhouden) en toen we eenmaal gesekst hadden zei die: had niet verwacht dat we vandaag seks zouden hebben. Toen zei ik: en nu is de buit zeker binnen en de jacht houdt op. Toen zei die nee joh, seks heeft daar niks mee te maken. Ik vind je gewoon leuk, of we nu wel of geen seks hebben.
pi_175597903
En ik ben met mn exen alleen gewend dat ze meteen met halve liefdesverklaringen kwamen, we elkaar 3x per week zagen enz. Die waren heel erg van t uiten van hun gevoelens. Omdat hij daar minder van is en minder initiatief neemt twijfel ik dus meteen aan zn bedoelingen en denk ik "die is not into me"
pi_175598155
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:57 schreef Manuna88 het volgende:
Toen zei die nee joh, seks heeft daar niks mee te maken. Ik vind je gewoon leuk, of we nu wel of geen seks hebben.
Aw O+
Somebody that I used to know
pi_175598318
Of het hem heeft afgeschrikt weet ik niet (dat lijkt wel mee te vallen als hij je nog steeds de hele tijd appt), maar die bevestigingsdrang van jou is echt niet helemaal gezond. Doe er wat aan, want daar ga je nog heel veel last van hebben in zowel relaties als datingfasen.
pi_175598405
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:16 schreef AnanYaw het volgende:
Of het hem heeft afgeschrikt weet ik niet (dat lijkt wel mee te vallen als hij je nog steeds de hele tijd appt), maar die bevestigingsdrang van jou is echt niet helemaal gezond. Doe er wat aan, want daar ga je nog heel veel last van hebben in zowel relaties als datingfasen.
Klopt, heb je helemaal gelijk in.
Ik vind niet zo snel iemand écht leuk, en hem wel, vandaar dit heftige gedoe vanuit mijn kant.
Ik probeer eraan te werken iig :)
  zaterdag 9 december 2017 @ 14:23:32 #17
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175598449
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:57 schreef Manuna88 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook bang voor idd. Maar tis echt geen type player, t initiatief voor seks kwam vanuit mij (kon me niet meer inhouden) en toen we eenmaal gesekst hadden zei die: had niet verwacht dat we vandaag seks zouden hebben. Toen zei ik: en nu is de buit zeker binnen en de jacht houdt op. Toen zei die nee joh, seks heeft daar niks mee te maken. Ik vind je gewoon leuk, of we nu wel of geen seks hebben.
Waarom zei je dit überhaupt? :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175598519
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Waarom zei je dit überhaupt? :')
Ja omdat ik dat weleens meegemaakt heb. Ik ben nogal open en direct naar hem (ik zeg alles wat er in me opkomt), moet ik mss wat proberen te beperken ;)
  zaterdag 9 december 2017 @ 14:30:49 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175598577
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:27 schreef Manuna88 het volgende:

[..]

Ja omdat ik dat weleens meegemaakt heb. Ik ben nogal open en direct naar hem (ik zeg alles wat er in me opkomt), moet ik mss wat proberen te beperken ;)
Je moet gewoon open en direct blijven en als hij je dan niet wilt, jammer dan. Ken je waarde zou ik zeggen. Hij mag blij zijn dat jij hem wilt.
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 14:48:00 #20
441859 crew  Lenny77
pi_175598850
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:59 schreef Manuna88 het volgende:
En ik ben met mn exen alleen gewend dat ze meteen met halve liefdesverklaringen kwamen, we elkaar 3x per week zagen enz. Die waren heel erg van t uiten van hun gevoelens. Omdat hij daar minder van is en minder initiatief neemt twijfel ik dus meteen aan zn bedoelingen en denk ik "die is not into me"
Op zich zegt hij toch echt alle juiste dingen hoor.
Loslaten de onzekerheid en go with the flow.
Vraag gewoon of hij nog eens wil afspreken voor een drankje, filmpje.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175598884
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet gewoon open en direct blijven en als hij je dan niet wilt, jammer dan. Ken je waarde zou ik zeggen. Hij mag blij zijn dat jij hem wilt.
Als open en direct zijn het maken van dit soort bevestigingszoekende kutopmerkingen inhoudt, dan moet je daar gewoon wat aan doen. Niks "hij mag blij zijn dat je hem wilt".
pi_175598976
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:50 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als open en direct zijn het maken van dit soort bevestigingszoekende kutopmerkingen inhoudt, dan moet je daar gewoon wat aan doen. Niks "hij mag blij zijn dat je hem wilt".
Jaja jongens, nu is t wel duidelijk ;) voel me al klote genoeg dat ik dit dus vraag enz aan hem. Ik ben er echt mee bezig dit te veranderen en zie zelf ook wel in dat dit geen leuk gedrag is naar hem.
pi_175599021
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:57 schreef Manuna88 het volgende:

[..]

Jaja jongens, nu is t wel duidelijk ;) voel me al klote genoeg dat ik dit dus vraag enz aan hem. Ik ben er echt mee bezig dit te veranderen en zie zelf ook wel in dat dit geen leuk gedrag is naar hem.
Excuseer, het was niet bedoeld om je slechter te doen voelen. Het ging mij erom dat er soms niks mis is met werken aan hoe je communiceert, in plaats van te redeneren dat mensen je maar moeten nemen zoals je bent.
pi_175599058
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 14:59 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Excuseer, het was niet bedoeld om je slechter te doen voelen. Het ging mij erom dat er soms niks mis is met werken aan hoe je communiceert, in plaats van te redeneren dat mensen je maar moeten nemen zoals je bent.
Oke :)
pi_175599128
Aan de andere kant is dat waarschijnlijk ook wel weer wat hij leuk in je vindt, dus blijf vooral lekker open, eerlijk en direct :) Werk alleen aan je onzekerheid, dan hoeven dat soort opmerkingen er niet meer uit te floepen.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')