abonnement Unibet Coolblue
pi_175576030
hallo iedereen,

Zelden heb ik het internet geprobeerd om advies te vragen, maar deze keer heb ik het echt nodig, ik zit namelijk met het volgende.

Begin augustus heb ik een meisje (Via Tinder) leren kennen. We begonnen rustig op Tinder te praten wat snel over is gegaan in WhatsApp. We vroegen elkaar veel en de interesse was van beide kanten ruimschoots aanwezig. We zijn beide een beetje verlegen dus het duurde lang voordat de eerste date ter sprake kwam.

Uiteindelijk hebben we dus de eerste date gehad (ongeveer een maandje terug). De date was zeer gezellig en we vonden beide dat het geslaagd was. We hebben ons ook netjes gedragen en er is verder niets gebeurd, behalve dat het enorm gezellig was en zeker voor herhaling vatbaar.

Nou komt het probleem. 2 weken na de eerste date vroeg ik of ze zin had een keertje weer af te spreken. Ik vond haar op dat moment een beetje ontwijkend, maar het intiem appen ging wel gewoon door. Ik heb het toen maar even laten liggen. Een week geleden vroeg ik of er iets aan de hand was, want het leek mij echt leuk om samen wat te gaan doen. Uiteindelijk heeft ze toegegeven dat het allemaal wat te snel ging, dat ze nog niet klaar is voor iets nieuws, maar gewoon rustig de tijd wil nemen, omdat ze in haar vorige relaties elke keer veel te snel is gegaan.

Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. We appen nog steeds erg gezellig, erg intiem ook, maar er lijkt verder niets te gebeuren. Nou ben ik niet het persoon wat gelijk uit is op seks, ik wil gewoon een goede relatie opbouwen, maar na zoveel maanden begin ik mij af te vragen of ik niet aan het lijntje wordt gehouden of dat ik mezelf gek zit te maken.

We appen dag in dag uit, maar toch komt er maar geen volgende stap. Wat vinden jullie hiervan?
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:28:23 #2
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576116
Ze houdt gewoon van de aandacht en wacht tot er wat beters dan jij voorbij komt huppelen waar ze wel voor wil gaan.

Afkappen dus en wat anders zoeken. Ze is niet geïnteresseerd in een relatie met jou.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175576165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ze houdt gewoon van de aandacht en wacht tot er wat beters dan jij voorbij komt huppelen waar ze wel voor wil gaan.

Afkappen dus en wat anders zoeken. Ze is niet geïnteresseerd in een relatie met jou.
Aan de ene kant heb ik hier ook over nagedacht. Toen ik over het onderwerp begon kwam er wel heel veel los, ze moest ook huilen o.a. Dit deed mij beseffen dat dit misschien ook weer niet zo was. Kortom, ik zit in een dubio. Ik vind haar niet het type persoon hier niet eerlijk over te zijn, ze is ook niet het type persoon die zich laat versieren door andere jongens op een stapavond zeg maar.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:31:38 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175576178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ze houdt gewoon van de aandacht en wacht tot er wat beters dan jij voorbij komt huppelen waar ze wel voor wil gaan.

Afkappen dus en wat anders zoeken. Ze is niet geïnteresseerd in een relatie met jou.
Dit. Als er iemand voorbij komt waar ze helemaal hoteldebotel van is, dan gaat het haar echt niet te snel, en dan is ze wel degelijk klaar voor iets nieuws.

Het is niet dat ze er niet klaar voor is. Het is dat ze het niet wil, met jou. Dat is wellicht niet leuk om te horen voor je, maar she´s just not that into you.

Het hele ´te snel´ verhaaltje is een vrij standaard excuus om maar niet te hoeven zeggen dat jij niet leuk genoeg bent voor een relatie, in haar ogen.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:31:47 #5
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175576182
quote:
Uiteindelijk hebben we dus de eerste date gehad (ongeveer een maandje terug). De date was zeer gezellig en we vonden beide dat het geslaagd was. We hebben ons ook netjes gedragen en er is verder niets gebeurd, behalve dat het enorm gezellig was en zeker voor herhaling vatbaar.
Klinkt alsof je een glaasje limonade bent gaan drinken met je zusje.
pi_175576203
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:31 schreef Nobu het volgende:

[..]

Klinkt alsof je een glaasje limonade bent gaan drinken met je zusje.
haha, ja, maar een eerste date hoeft niet altijd gelijk op seks uit te lopen he, puur om te kijken of de klik er is :)
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:34:23 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576242
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:30 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb ik hier ook over nagedacht. Toen ik over het onderwerp begon kwam er wel heel veel los, ze moest ook huilen o.a. Dit deed mij beseffen dat dit misschien ook weer niet zo was. Kortom, ik zit in een dubio. Ik vind haar niet het type persoon hier niet eerlijk over te zijn, ze is ook niet het type persoon die zich laat versieren door andere jongens op een stapavond zeg maar.
Wat wil je horen dan?

Ze wil niet afspreken en ze houdt je aan het lijntje met smoesjes dat "het te snel gaat" enz. Denk je echt dat als jij haar droomprins was zij het te snel vond gaan om een 2e keer af te spreken na een maand? Op z'n allerminst is ze niet zo enthousiast over jou als dat jij schijnbaar van haar wordt. Wil je echt wat met zo'n persoon?

Ze houdt je gewoon aan het lijntje totdat er wat beters voorbij komt voor haar. Sorry, maar ik kan er niks anders van maken.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175576273
Misschien heb je wel gelijk
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:37:34 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175576301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:36 schreef Casper3 het volgende:
Misschien heb je wel gelijk
Hij heeft niet misschien gelijk, hij heeft gewoon simpelweg gelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:37:45 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576306
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:36 schreef Casper3 het volgende:
Misschien heb je wel gelijk
Ey, ik weet dat het super kut is man, maar doe het jezelf niet aan door langer met haar te blijven praten en te hopen dat ze zich ooit bedenkt. Jij wil toch ook iemand die jou heel graag wil zien?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:37:45 #11
441859 crew  Lenny77
pi_175576307
Ik vrees er ook voor...
Als je echt verliefd bent dan denk je niet meer aan te snel of te ver of te moeilijk. Dan GA je ervoor!
Iets heeft haar in de date van jullie gezegd dat jij het niet bent voor haar. Ze zal je echt wel leuk vinden en wil je niet kwetsen maar je bent niet wat zij nodig heeft in een relatie.
Jammer maar waar.
Sorry Ts, je lijkt me oprecht en leuk te zijn! Maar jij zal ook vast wel meisjes kennen die je echt leuk vindt maar waar je geen relatie mee zou willen hebben..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:39:56 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175576349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ey, ik weet dat het super kut is man, maar doe het jezelf niet aan door langer met haar te blijven praten en te hopen dat ze zich ooit bedenkt. Jij wil toch ook iemand die jou heel graag wil zien?
Dit. Het is kut als je gevoelens hebt voor iemand en die worden niet beantwoord, maar, wat jij al zegt, je moet iemand willen die jou ook wil.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:40:02 #13
441859 crew  Lenny77
pi_175576353
Dat ze je aan het lijntje houdt ben ik het niet meteen mee eens. Dat hoeft niet.
Ze wil je gewoon niet kwetsen en hoopt dat jij ondertussen misschien iemand anders tegen komt. Dan kom je vanzelf en pijnloos over haar heen.
Je bent geen back-up plan volgens mij.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175576371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ey, ik weet dat het super kut is man, maar doe het jezelf niet aan door langer met haar te blijven praten en te hopen dat ze zich ooit bedenkt. Jij wil toch ook iemand die jou heel graag wil zien?
Daar heb je echt een goed punt, bedankt voor je reactie!
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:41:52 #15
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576396
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:40 schreef Lenny77 het volgende:
Dat ze je aan het lijntje houdt ben ik het niet meteen mee eens. Dat hoeft niet.
Ze wil je gewoon niet kwetsen en hoopt dat jij ondertussen misschien iemand anders tegen komt. Dan kom je vanzelf en pijnloos over haar heen.
Je bent geen back-up plan volgens mij.
Ach, wat de reden precies is dat zij geen relatie met TS wil maakt ook niet zoveel uit verder.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175576397
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vrees er ook voor...
Als je echt verliefd bent dan denk je niet meer aan te snel of te ver of te moeilijk. Dan GA je ervoor!
Iets heeft haar in de date van jullie gezegd dat jij het niet bent voor haar. Ze zal je echt wel leuk vinden en wil je niet kwetsen maar je bent niet wat zij nodig heeft in een relatie.
Jammer maar waar.
Sorry Ts, je lijkt me oprecht en leuk te zijn! Maar jij zal ook vast wel meisjes kennen die je echt leuk vindt maar waar je geen relatie mee zou willen hebben..
Heb je ook helemaal gelijk in. Het bovenste stukje zegt mij eigenlijk al genoeg, ze gaat er niet genoeg voor vind ik. de gesprekken zijn leuk, alles is leuk, maar verder komt het niet. Tja
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:49:07 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:42 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in. Het bovenste stukje zegt mij eigenlijk al genoeg, ze gaat er niet genoeg voor vind ik. de gesprekken zijn leuk, alles is leuk, maar verder komt het niet. Tja
Precies. Betekent niet dat je je niet kut mag voelen. Gewoon leuke dingen blijven/gaan doen en nieuwe mensen ontmoeten. Dan kom je vanzelf iemand tegen waarbij alles vanzelf lijkt te gaan en die wel tijd heeft/maakt om elkaar te zien. Komt wel goed. ^O^
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_175576583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Precies. Betekent niet dat je je niet kut mag voelen. Gewoon leuke dingen blijven/gaan doen en nieuwe mensen ontmoeten. Dan kom je vanzelf iemand tegen waarbij alles vanzelf lijkt te gaan en die wel tijd heeft/maakt om elkaar te zien. Komt wel goed. ^O^
Heb je helemaal gelijk in, kut voelt het inderdaad wel, we deelden wel veel met elkaar, maar zelfs als het vriendschappelijk was dan is enkel praten via WhatsApp niet leuk.

Enige waar ik dan niet met mijn gedachten bij kan komen is waarom ze zoveel blijft appen (en heel erg intiem)
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:52:49 #19
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175576597
alle vrouwen zijn hoeren am i right
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:54:22 #20
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175576621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:51 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, kut voelt het inderdaad wel, we deelden wel veel met elkaar, maar zelfs als het vriendschappelijk was dan is enkel praten via WhatsApp niet leuk.

Enige waar ik dan niet met mijn gedachten bij kan komen is waarom ze zoveel blijft appen (en heel erg intiem)
omdat ze dat fijn vindt probably

maak je dit topic nou om er achter te komen dat jij dat niet genoeg vindt?
pi_175576693
't was eerder bedoelt om mensen met een soortgelijke ervaring te bereiken. Ik ben benieuwd wat er in die situaties is gedaan. Of iig mensen hun mening te laten geven.
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:14:12 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_175576977
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:51 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, kut voelt het inderdaad wel, we deelden wel veel met elkaar, maar zelfs als het vriendschappelijk was dan is enkel praten via WhatsApp niet leuk.

Enige waar ik dan niet met mijn gedachten bij kan komen is waarom ze zoveel blijft appen (en heel erg intiem)
Dat kan niemand voor jou beantwoorden. Als je het echt zo graag wil weten, moet je het haar een keer vragen. Maar het is denk ik beter om gewoon mee te delen dit voor jou niet werkt en je verder gaat kijken, waarna je haar het beste wenst.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:49:48 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175577794
Ah de klassieker 'het gaat te snel'. Na 1 date :') Sommige mensen zijn gewoon niet klaar voor de grotemensenwereld.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175578056
Kap gewoon met dat appen, dat is sowieso killing.
En dan op zoek naar een ander.
  vrijdag 8 december 2017 @ 17:14:58 #25
27929 piere
doe mij maar bier
pi_175578287
Laat je niet zo down praten man. Misschien is ze wel helemaal eerlijk en heeft ze gewoon dingen meegemaakt die ze niet meer wil meemaken. Dit kan haar heel onzeker hebben gemaakt. We weten het niet.

Dus geniet en kijk wat er gaat gebeuren. Verwacht niet teveel maar verwacht ook niet te weinig :W
fok you ja!
pi_175578311
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah de klassieker 'het gaat te snel'. Na 1 date :') Sommige mensen zijn gewoon niet klaar voor de grotemensenwereld.
pi_175579208
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:30 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Aan de ene kant heb ik hier ook over nagedacht. Toen ik over het onderwerp begon kwam er wel heel veel los, ze moest ook huilen o.a. Dit deed mij beseffen dat dit misschien ook weer niet zo was. Kortom, ik zit in een dubio. Ik vind haar niet het type persoon hier niet eerlijk over te zijn, ze is ook niet het type persoon die zich laat versieren door andere jongens op een stapavond zeg maar.
Wat kwam er los dan? Wellicht geeft dat antwoord op je vraag?
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:16:54 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175579445
Sowieso een hele maand "intiem" appen en maar één date :')
pi_175580088
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:16 schreef Twiitch het volgende:
Sowieso een hele maand "intiem" appen en maar één date :')
Dat is inderdaad 'raar' en niet logisch. Echter vooral van dat meisje. Niet van TS.

Ik heb die ervaring ook wel. Waarom doen vrouwen dat in godsnaam!? ... Lief en leed delen en halve of zelfs hele sekschats, maar niets met de kerel irl willen :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:50:18 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175580257
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:44 schreef Puntenjager het volgende:
Ik heb die ervaring ook wel. Waarom doen vrouwen dat in godsnaam!? ... Lief en leed delen en halve of zelfs hele sekschats, maar niets met de kerel irl willen :?
Aandacht is fijn. Vooral aandacht die je aan en uit kan zetten wanneer jij dat wilt.
pi_175580377
Leuk verhaal.
pi_175580414
En lekker veilig om te blijven appen.

Ik wil nog wel geloven in de goede intenties van het meisje. Wellicht houdt ze je juist op afstand omdat ze je wel leuk vindt en het niet wil verpesten door (weer) te snel te gaan. Dus ze speelt op safe. Wel jammer voor jullie beiden, want daardoor missen jullie nogal wat. Ik zou proberen om de vinger erachter te krijgen waar ze met je bang voor is. Dat jij te snel gaat? Geef haar dan het vertrouwen dat je niets doet wat zij niet wilt. Misschien trekt haar dat over de streep voor een tweede date (en wel je woord houden, dan, he? ;) ).

Maar ze moet zelf ook wel wat duidelijkheid verschaffen. Enerzijds 'niet te snel willen gaan' en anderzijds wel flink doorappen strookt natuurlijk niet met elkaar. En als je een tweede date hebt en je belandt wel met elkaar in bed, dan moet ze er ook wel echt achter staan. Eventueel mag je daar zelf haar ook wel tegen zichzelf beschermen, want het klinkt alsof ze zich daar niet echt in controle kan houden en vervolgens steeds van een koude kermis thuis komt (wat betreft haarzelf).
Somebody that I used to know
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:58:15 #33
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_175580434
Wat doet ze op Tinder als ze van traag houdt, Tinder is net super snel, wanneer het klikt spreek ik altijd binnen de week af, en als er dan nog een klik is snel weer, dat mag geen week meer duren... Anders laat ik het passeren.

Ik zit niey op Tinder op vrienden te maken, die heb ik zat.
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:17:43 #34
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_175580852
Contact niet verbreken als je het gewoon fijn vindt om met haar te appen/bellen en af en toe iets leuks te doen, maar besef wel dat een relatie er niet in zit. Keertje seks hebben zit er misschien nog wel in (zeg ik uit ervaring) maar meer echt niet. Het belangrijkste is dat je jezelf niet voor de gek moet gaan houden dat ze eigenlijk wel wil, maar niet durft. Als je denkt dat je tegenstrijdige signalen opvangt dan is het omdat jij ze zo interpreteert.

Denk je dit niet aan te kunnen, dan kan je beter het contact verbreken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_175581495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:30 schreef Casper3 het volgende:

[..]
Toen ik over het onderwerp begon kwam er wel heel veel los, ze moest ook huilen o.a.
Direct afkappen, ze is een aandachtshoertje en wil alleen aandacht en als je dat niet geeft gaat ze huilen om op jou gevoel in te spelen
pi_175616765
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ze zal je echt wel leuk vinden en wil je niet kwetsen maar je bent niet wat zij nodig heeft in een relatie.
Apart dat ze dan intieme, lange gesprekken blijft voeren op Whatsapp.
Gevalletje van graag aandacht willen?

Als ik TS was zou ik een tijdje niets van me laten horen. Kijken hoe zij daarop reageert. Misschien dat er een lampje gaat branden bij mevrouw. Zo niet, weet hij gelijk dat ze geen relatiemateriaal in hem ziet.
  zondag 10 december 2017 @ 12:05:14 #37
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175617183
Zou ook kunnen zijn dat date van TS nog gewoon (ex)vriend heeft en die niet helemaal los kan laten?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175620426
Probeer een passieve houding aan te nemen, en dan kijken hoe ze daar op reageert..
Hey
pi_175621900
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:51 schreef Casper3 het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in, kut voelt het inderdaad wel, we deelden wel veel met elkaar, maar zelfs als het vriendschappelijk was dan is enkel praten via WhatsApp niet leuk.

Enige waar ik dan niet met mijn gedachten bij kan komen is waarom ze zoveel blijft appen (en heel erg intiem)
Dat komt omdat alle vrouwen hoeren zijn, er zijn 3,5 miljard vrouwen op deze aardbol. Suck it up en ga meerdere chicks versieren.

Jij bent het gewoon niet voor haar, anders had ze allang op je pik gezeten.

Edit: zoals al geadviseerd zou ik haar compleet dood negeren en links laten liggen. En niet later haar gaan appen maar gewoon leukere chicks zoeken en versieren.
pi_175622060
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:50 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Aandacht is fijn. Vooral aandacht die je aan en uit kan zetten wanneer jij dat wilt.
Als vrouwen geen aandacht krijgen verschrompelen ze helemaal tot er niks meer van over is. Gwn een aandachtshoertje, als ze hem echt leuk had gevonden had ze allang het zaad doorgeslikt van hem.
pi_175622123
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:58 schreef mrPanerai het volgende:
Wat doet ze op Tinder als ze van traag houdt, Tinder is net super snel, wanneer het klikt spreek ik altijd binnen de week af, en als er dan nog een klik is snel weer, dat mag geen week meer duren... Anders laat ik het passeren.

Ik zit niey op Tinder op vrienden te maken, die heb ik zat.
Dit. + 100000000000000
pi_175622388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:24 schreef Casper3 het volgende:
hallo iedereen,

Zelden heb ik het internet geprobeerd om advies te vragen, maar deze keer heb ik het echt nodig, ik zit namelijk met het volgende.

Begin augustus heb ik een meisje (Via Tinder) leren kennen. We begonnen rustig op Tinder te praten wat snel over is gegaan in WhatsApp. We vroegen elkaar veel en de interesse was van beide kanten ruimschoots aanwezig. We zijn beide een beetje verlegen dus het duurde lang voordat de eerste date ter sprake kwam.

Uiteindelijk hebben we dus de eerste date gehad (ongeveer een maandje terug). De date was zeer gezellig en we vonden beide dat het geslaagd was. We hebben ons ook netjes gedragen en er is verder niets gebeurd, behalve dat het enorm gezellig was en zeker voor herhaling vatbaar.

Nou komt het probleem. 2 weken na de eerste date vroeg ik of ze zin had een keertje weer af te spreken. Ik vond haar op dat moment een beetje ontwijkend, maar het intiem appen ging wel gewoon door. Ik heb het toen maar even laten liggen. Een week geleden vroeg ik of er iets aan de hand was, want het leek mij echt leuk om samen wat te gaan doen. Uiteindelijk heeft ze toegegeven dat het allemaal wat te snel ging, dat ze nog niet klaar is voor iets nieuws, maar gewoon rustig de tijd wil nemen, omdat ze in haar vorige relaties elke keer veel te snel is gegaan.

Nou weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen. We appen nog steeds erg gezellig, erg intiem ook, maar er lijkt verder niets te gebeuren. Nou ben ik niet het persoon wat gelijk uit is op seks, ik wil gewoon een goede relatie opbouwen, maar na zoveel maanden begin ik mij af te vragen of ik niet aan het lijntje wordt gehouden of dat ik mezelf gek zit te maken.

We appen dag in dag uit, maar toch komt er maar geen volgende stap. Wat vinden jullie hiervan?
nee ze heeft al een ander gevonden...
Je was blijkbaar te afwachtend.

want dat over te vlug en nog niet klaar voor iets nieuws is natuurlijk de dikste onzin!!
  † In Memoriam † zondag 10 december 2017 @ 19:01:30 #43
460494 naoomx
pi_175628132
Ik denk dat ze je aan het lijntje houdt voor de aandacht, maar zou het wel nog even aankijken als je haar echt leuk vindt, TS. Er kan namelijk van alles aan de hand zijn, ze kan gewoon een aandachtshoertje zijn maar het zou ook kunnen dat ze erg gekwetst of zelfs getraumatiseerd is en zich daarom zo gedraagt.

Wél is het zeker dat makkelijke aandacht en/of affectie van jouw kant zeker wel een rol speelt, gezien de lange, intieme WhatsAppgesprekken. Oftewel: wat er verder ook aan de hand is, of ze je nou wel of niet leuk vindt, jou gebruiken voor de aandacht doet ze zéker wel.
En dat ze het op WhatsApp doet zegt ook al wat, want via het internet is het namelijk makkelijker om intiem te zijn. Maargoed, waarom ze het alleen via internet kan alleen of vooral te maken hebben met dat ze aandachtsgeil is, maar ook alleen of vooral met dat ze bang is voor intimiteit.
Bovendien komt de combinatie van oprecht gekwetste meid en (op de verkeerde manier) aandachtsvragende meid opvallend vaak voor.

Ik zou haar dus ook weer niet met te fluwelen handschoenen aanpakken...
Kijk vooral eens wat jij met haar wilt in plaats van andersom. Vind jij het ook gewoon leuk om die lange whatsappgesprekken te hebben? Ga er dan vooral mee door, maar neem ze niet al te serieus zolang het meisje geen initiatief toont om met jou verder te gaan. Vind je het vervelend dat jullie alleen maar lopen te appen en dat ze verder niks van je wilt? Doe dan eens passief, haar lekker negeren, zie hoe reageert en ga alleen nog met haar verder praten als haar reactie op jouw passiviteit jou bevalt. Zou je haar ook gewoon graag als een gewone vriendin willen hebben en merk je dat een relatie oid er niet inzit? Vraag dan aan het meisje of ze vrienden met je wilt blijven (maar dan laat je wel gelijk alle relatie-intenties los...). Wil je meer duidelijkheid van haar? Vraag erom.

Je praat steeds over wat zij wilt, maar wat wil jíj?
  zondag 10 december 2017 @ 19:51:13 #44
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175629465
Stuur een dick pic en zoek daarna een meid die niet zo wispelturig is.
pi_175648439
Bedankt voor al het advies!

ik heb besloten mij een tijdje passief te houden. Ze appte vanmorgen wel weer direct, maar ik wil gewoon echt relatiemateraal, niet alleen maar een beetje lullen op whatsapp. Ik ga het eens een week aan zien om mij "redelijk" passief op te stellen. Anders helaas..
pi_175648765
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:38 schreef Casper3 het volgende:
Bedankt voor al het advies!

ik heb besloten mij een tijdje passief te houden. Ze appte vanmorgen wel weer direct, maar ik wil gewoon echt relatiemateraal, niet alleen maar een beetje lullen op whatsapp. Ik ga het eens een week aan zien om mij "redelijk" passief op te stellen. Anders helaas..
Je zou het ook gewoon zonder omwegen kunnen zeggen, zo van "hey, ik vind je echt leuk maar als we niet verder geraken dan nu dan houdt het voor mij op, we hebben best een klik samen maar ik heb nood aan meer'
pi_175648790
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:38 schreef Casper3 het volgende:
Bedankt voor al het advies!

ik heb besloten mij een tijdje passief te houden. Ze appte vanmorgen wel weer direct, maar ik wil gewoon echt relatiemateraal, niet alleen maar een beetje lullen op whatsapp. Ik ga het eens een week aan zien om mij "redelijk" passief op te stellen. Anders helaas..
Of doe zelf een concreet voorstel, dus echt een voorstel van: zullen we vrijdag dat en dat gaan doen, het lijkt me leuk om je weer eens te zien.
Als ze niet kan maar een andere datum voorstelt weet je dat ze interesse heeft. Doet ze dat niet dan heeft ze nu blijkbaar niet genoeg interesse in een vervolg date. Eindeloos en doelloos appen loopt bijna nooit goed af.
  maandag 11 december 2017 @ 16:57:30 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175648856
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:53 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Je zou het ook gewoon zonder omwegen kunnen zeggen, zo van "hey, ik vind je echt leuk maar als we niet verder geraken dan nu dan houdt het voor mij op, we hebben best een klik samen maar ik heb nood aan meer'
Dit. Gedraag je als een man en laat al die passieve nonsens aan onzekere vrouwen/knulletjes over.
pi_175688199
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:38 schreef Casper3 het volgende:
Bedankt voor al het advies!

ik heb besloten mij een tijdje passief te houden. Ze appte vanmorgen wel weer direct, maar ik wil gewoon echt relatiemateraal, niet alleen maar een beetje lullen op whatsapp. Ik ga het eens een week aan zien om mij "redelijk" passief op te stellen. Anders helaas..
Zij is duidelijk in wat zij wil (extreem rustig aan) maar jij bent niet duidelijk. Je gaat je nu passief opstellen. Waarom? Geef gewoon aan dat je geen behoefte hebt in een chatmaatje en dat jij een potentiële relatie ziet. Maar daar zal wel iets voor moeten gebeuren. 1 afspraak in 5 maanden is dan niet oké. Als na een maand weer afspreken voor haar te snel is, houdt het voor jou toch gewoon op?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:10:27 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175688582
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:46 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Zij is duidelijk in wat zij wil (extreem rustig aan) maar jij bent niet duidelijk. Je gaat je nu passief opstellen. Waarom? Geef gewoon aan dat je geen behoefte hebt in een chatmaatje en dat jij een potentiële relatie ziet. Maar daar zal wel iets voor moeten gebeuren. 1 afspraak in 5 maanden is dan niet oké. Als na een maand weer afspreken voor haar te snel is, houdt het voor jou toch gewoon op?
Moet ze dat per se eerst met woorden uitspreken dan? 1x afspreken in maanden tijd lijkt mij heel veelzeggend, ook zonder woorden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175696219
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:32 schreef Casper3 het volgende:

[..]

haha, ja, maar een eerste date hoeft niet altijd gelijk op seks uit te lopen he, puur om te kijken of de klik er is :)
Seks hoeft niet perse maar een beetje fysiek contact is wel aan te raden..

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit. Als er iemand voorbij komt waar ze helemaal hoteldebotel van is, dan gaat het haar echt niet te snel, en dan is ze wel degelijk klaar voor iets nieuws.

Het is niet dat ze er niet klaar voor is. Het is dat ze het niet wil, met jou. Dat is wellicht niet leuk om te horen voor je, maar she´s just not that into you.

Het hele ´te snel´ verhaaltje is een vrij standaard excuus om maar niet te hoeven zeggen dat jij niet leuk genoeg bent voor een relatie, in haar ogen.
Dit inderdaad. Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg om nog een keer mee af te spreken.
Sowieso dat ze 2 weken wacht is al een teken aan de wand.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175711538
U got friendzoned.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:50:46 #53
427747 Tieten
Krijg nou...
pi_175740883
Zeg gewoon tussendoor dat je vanavond op Tinder-date gaat.
De reactie daarop zal wel duidelijk zijn.

Sowieso, next!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')