abonnement Unibet Coolblue
pi_175583906
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Demonstreert m'n punt: vrijspraak is quasi gegarandeerd zolang je geen bewijsmateriaal vervalst...

Het verbaast me dat familieleden blijkbaar nooit wraak nemen op de agent of de juryleden. Misschien omdat ze liever een civiele rechtszaak aanspannen (en miljonair worden)?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_175583915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar hier was agent en slachtoffer ook blank...
Weet ik, maar hoe dan ook krijg in de US een "blanke" agent altijd het voordeel van de twijfel helaas.
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:54:26 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175584073
Kijk, het is moord. Maar om het weg te zetten als hate-crime is toch wel meer nodig. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175584174
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Weet ik, maar hoe dan ook krijg in de US een "blanke" agent altijd het voordeel van de twijfel helaas.
Het is de idiote wetgeving: de jury mag niet beslissen op basis van de objectieve feiten, zij moeten beoordelen of de agent zich bedreigd kon voelen op dat moment. Als ze dat niet "beyond reasonable doubt" kunnen uitsluiten moeten ze hem vrijspreken...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_175584216
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het is de idiote wetgeving: de jury mag niet beslissen op basis van de objectieve feiten, zij moeten beoordelen of de agent zich bedreigd kon voelen op dat moment. Als ze dat niet "beyond reasonable doubt" kunnen uitsluiten moeten ze hem vrijspreken...
Maar als je dat filmpje ziet zie je toch dat er nog mogelijkheden zijn? Die agent is ook niet alleen?
pi_175584262
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:56 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het is de idiote wetgeving: de jury mag niet beslissen op basis van de objectieve feiten, zij moeten beoordelen of de agent zich bedreigd kon voelen op dat moment. Als ze dat niet "beyond reasonable doubt" kunnen uitsluiten moeten ze hem vrijspreken...
Dat klopt, die wetgeving is op zich bizar krom.
pi_175584557
Sowieso, wat doet een agent met een semi-automatisch geweer in z'n handen?

En waarom is zo'n figuur uberhaupt agent? Die man zou in een inrichting moeten zitten. Hij gedraagt zich alsof hij zich in een oorlogsgebied bevindt. Daar moeten toch een paar steekjes los zitten?

Ik kan dit toch maar moeilijk uitleggen als een cultuurverschil.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_175584716
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:06 schreef Molurus het volgende:
Sowieso, wat doet een agent met een semi-automatisch geweer in z'n handen?

En waarom is zo'n figuur uberhaupt agent? Die man zou in een inrichting moeten zitten. Hij gedraagt zich alsof hij zich in een oorlogsgebied bevindt. Daar moeten toch een paar steekjes los zitten?

Ik kan dit toch maar moeilijk uitleggen als een cultuurverschil.
Machts misbruik/genot.

Niet voor niets dat veel pyromanen in dienst bij de brandweer schijnen te zitten :P
pi_175585479
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelofelijk, een ongewapend, smekend voor zijn leven, huilend persoon van dichtbij helemaal doorzeven, dan ben je toch echt door en door verrot. Wat zitten er toch een hoop foute figuren bij de Amerikaanse politiekorpsen, niet normaal meer. Het zal je kind maar zijn die zo afgeslacht word door zo'n kankergezwel met een politiepenning. :r
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175585549
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ongelofelijk, een ongewapend, smekend voor zijn leven, huilend persoon van dichtbij helemaal doorzeven, dan ben je toch echt door en door verrot. Wat zitten er toch een hoop foute figuren bij de Amerikaanse politiekorpsen, niet normaal meer. Het zal je kind maar zijn die zo afgeslacht word door zo'n kankergezwel met een politiepenning. :r
En nu is dat nog niet het ergste aan dit verhaal.
Volgens de bron van Yasmin is deze agent beul al vrijgesproken :r
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_175585599
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En nu is dat nog niet het ergste aan dit verhaal.
Volgens de bron van Yasmin is deze agent beul al vrijgesproken :r
Ja das de zelfde link als de eerste post.
pi_175585643
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En nu is dat nog niet het ergste aan dit verhaal.
Volgens de bron van Yasmin is deze agentbeul al vrijgesproken :r
Ja en dat kan ik al helemaal niet begrijpen, welke jury kan die beelden nou negeren? Het is gewoon een ijskoude moord, een executie zelfs. In Europa zou de agent in kwestie nu vast zitten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175586000
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je loopt nietsvermoedend een gang in en opeens staan daar een paar kerels met automatische geweren. Ik schat de kans redelijk groot dat mijn reactie terugspringen was geweest en dan had ik de hoek waarschijnlijk niet eens gehaald. En dan de manier waarop deze agent tegen een medemens praat. Echt ongelofelijk. In al die jaren bij de politie was er geen enkele partner met een vermoeden dat deze man een machtsgeile totaal malloot was?
pi_175586004
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ongelofelijk, een ongewapend, smekend voor zijn leven, huilend persoon van dichtbij helemaal doorzeven, dan ben je toch echt door en door verrot. Wat zitten er toch een hoop foute figuren bij de Amerikaanse politiekorpsen, niet normaal meer. Het zal je kind maar zijn die zo afgeslacht word door zo'n kankergezwel met een politiepenning. :r
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_175586068
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:51 schreef polderturk het volgende:
Hij had de man doodgeschoten toen hij probeerde te vluchten. De gebeurtenis was veelvuldig in het nieuws omdat er videobeelden van waren. Aanvankelijk had de agent Slager verklaard dat Walter Scott zijn taser had gegrepen en dat hij daarom had geschoten. Op videobeelden was te zien dat Slager de taser bij het lichaam van Walter Scott was gelegd. De woede over dit incident was groot.


http://abcnews.go.com/US/(...)ng/story?id=51595376
Al een paar jaar geleden dat ik deze beelden voor het eerst zag en ik had nooit verwacht dat hij veroordeeld zou worden. Ze hebben daar echt een politieprobleem.
pi_175586113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mja.
pi_175586175
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Demonstreert m'n punt: vrijspraak is quasi gegarandeerd zolang je geen bewijsmateriaal vervalst...

Het verbaast me dat familieleden blijkbaar nooit wraak nemen op de agent of de juryleden. Misschien omdat ze liever een civiele rechtszaak aanspannen (en miljonair worden)?
Die laffe hond is naar de Filipijnen gevlucht. Volgens sommigen op twitter om een civiele zaak te ontlopen. Geen idee of dat zo werkt, maar wat ik wel weet is dat je tegenwoordig mensen daar legaal mag executeren. Waarschijnlijk ook onderdeel van de reden dat deze mongool er heen is gegaan, maar ook een kans voor de familie lijkt mij.
pi_175586183
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

7 keer ook nog, en daarna doodleuk een taser naast het lijk leggen. Levenslang had ook gemogen.
Vrij smerig dit idd... Maar levenslang? Hier zou hij na 4 jaar uiterlijk weer vrij zijn...
pi_175589840
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland zou hij ongetwijfeld veroordeeld zijn voor moord.
pi_175591073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:49 schreef polderturk het volgende:

[..]

In Nederland zou hij ongetwijfeld veroordeeld zijn voor moord.
quote:
Uit het politierapport valt op te maken dat de agent in kwestie Philip Brailsford, gewapend was met een AR-15 waarin de tekst “you are fucked” stond gegraveerd.
In Nederland was zijn vuurwapen lang voor deze gebeurtenis afgepakt.
pi_175592149
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Weet ik, maar hoe dan ook krijg in de US een "blanke" agent altijd het voordeel van de twijfel helaas.
Agenten in het algemeen, omdat ze agenten zijn.
pi_175592164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja en dat kan ik al helemaal niet begrijpen, welke jury kan die beelden nou negeren? Het is gewoon een ijskoude moord, een executie zelfs. In Europa zou de agent in kwestie nu vast zitten.
Opvallend genoeg is de jury toch tot een unaniem oordeel gekomen. De reden en de motovatie daarvan vind ik dan altijd interessant. Soms is dat verhelderend, heel soms maakt het een uitspraak zelfs nóg onbegrijpelijker.
pi_175592311
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongelooflijk dat dit echt is, ziek gewoon
pi_175592478
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 02:07 schreef Physsic het volgende:

[..]

Opvallend genoeg is de jury toch tot een unaniem oordeel gekomen. De reden en de motovatie daarvan vind ik dan altijd interessant. Soms is dat verhelderend, heel soms maakt het een uitspraak zelfs nóg onbegrijpelijker.
Maar stel nou dat jij in die jury had gezeten, had jij dan aan de hand van die beelden iets kunnen constateren waarom deze vorm van geweld nodig was? De man was ongewapend, kroop op handen en knieen richting de agenten zoals hem bevolen was, en vroeg snikkend om hem alsjeblieft niet dood te schieten. Hoe kan zo'n mafkees dan toch vrijgesproken worden? want ik zie geen dreiging, op geen enkele wijze. Als ik jurylid was geweest zou mijn oordeel schuldig zijn, zonder enige twijfel. Nou weet ik niet precies waarom de agenten waren opgeroepen naar dat hotel te komen, waren dit lui die met een of andere drugsdeal bezig waren of zo? Waar werd het slachtoffer eigenlijk van verdacht?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175592486
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:02 schreef Molurus het volgende:
Hier nog zo'n gevalletje:

Bodycambeelden tonen hoe agent ongewapende, smekende man doodschiet

De beelden die nu zijn vrijgegeven (waarschuwing: tamelijk misselijkmakend om te zien):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sickening.

Vrijgesproken vanwege die beweging met zijn rechterhand... Mogelijk dat hij eenmvuurwapen ging trekken.

Waarschijnlijk zakte zijn broek af.

Dat krijg je in een land waar mensen concealed licenses kunnen krijgen.
Whatever...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')