abonnement Unibet Coolblue
pi_175576676
Omg, er komt maandag ook nog een loodgieter :o Zou het echt allemaal goedkomen? Dat kan toch helemaal niet.

Verder wilde ik nog van alles zeggen maar ik ben alweer vergeten waar het over ging hier.
Spoilers!
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:58:10 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tante Lien was natuurlijk al een oma eind jaren '70. Toen Wieteke gewoon nog een jonge vrouw was. Dus dat voelt dan best lang geleden, dat ze 'oud' was. Misschien zou ze in je herinneringen dan nu dus echt stokoud moeten zijn.
Ja ik denk idd dat dat het is. Wel gek hoe dat gaat :D

Zo dacht ik laatst aan schoolmeester, die was toen pensioenleeftijd toen ik in groep drie zat. Dus die man zal nu wel allang overleden zijn.

Gek idee toch wel. Die was toen wel wat oud, maar in mijn gedachten dan weer nooit echt ouder geworden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175576694
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, er komt maandag ook nog een loodgieter :o Zou het echt allemaal goedkomen? Dat kan toch helemaal niet.

Verder wilde ik nog van alles zeggen maar ik ben alweer vergeten waar het over ging hier.
Gaat ineens snel sinds er een stukadoor kwam _O- (en nog even spuit 11: updates zijn helemaal geweldig, foto's ook!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:58:23 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576697
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, er komt maandag ook nog een loodgieter :o Zou het echt allemaal goedkomen? Dat kan toch helemaal niet.

Verder wilde ik nog van alles zeggen maar ik ben alweer vergeten waar het over ging hier.
Lekker bezig!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175576722
Donderdag beginnen ze waarschijnlijk met m'n kozijn. En plaatsen van lateien enzo.

Ze wilden 't eerst naar 2018 zetten. Ik zei: dan wordt het op z'n vroegst april.. En als dat de bedoeling is haal je maar wat van de prijs af. Toen kon 't ineens wel allemaal a la minute. :+
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:00:05 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576725
Verder lijkt Lien wat op de naam van mijn dochter. En die kort ik weleens af met Lien, ik zie dan zo'n klein Indisch wijffie met knotje voor me terwijl ze helemaal niks Indisch heeft maar goed :+

En dan moet ik denken aan Robin die na de geboorte zei dat ze er best ok uit zag voor een baby. Niet zo verfrommeld enzo.
En als ik zelf nu die foto's terug zie snap ik daar eigenlijk niks van, die uitspraak _O- _O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175576726
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, er komt maandag ook nog een loodgieter :o Zou het echt allemaal goedkomen? Dat kan toch helemaal niet.

Verder wilde ik nog van alles zeggen maar ik ben alweer vergeten waar het over ging hier.
*O* Het ging over Günthertje :)
pi_175576766
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:58 schreef Molo het volgende:
Ja ik denk idd dat dat het is. Wel gek hoe dat gaat :D

Zo dacht ik laatst aan schoolmeester, die was toen pensioenleeftijd toen ik in groep drie zat. Dus die man zal nu wel allang overleden zijn.

Gek idee toch wel. Die was toen wel wat oud, maar in mijn gedachten dan weer nooit echt ouder geworden
Mijn schoolmeester van groep 8 had een lange witte baard en snor. Dus die was ook absoluut bejaard. Denk toen ca 60 of zo. Later ooit nog eens op een reünie gezien, maar hij was toen al dementerend. Helaas nu ook overleden.

Geen idee of er nog meesters en juffen van mij in leven zijn :o Oh ja, meester erm...shit, naam kwijt. Nou ja, die liep een jaar stage van de PABO in mijn klas. En dat was heel kut voor hem, want het was de klas met de lievelingsjuf van de school en daar keken we naar uit. Krijgen we zo'n 21 jarige student! Op diezelfde reünie even met hem gesproken. Wij waren de moeilijkste en vervelendste klas die hij ooit had gehad :D Uitgelegd waarom :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:06:31 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576837
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn schoolmeester van groep 8 had een lange witte baard en snor. Dus die was ook absoluut bejaard. Denk toen ca 60 of zo. Later ooit nog eens op een reünie gezien, maar hij was toen al dementerend. Helaas nu ook overleden.

Geen idee of er nog meesters en juffen van mij in leven zijn :o Oh ja, meester erm...shit, naam kwijt. Nou ja, die liep een jaar stage van de PABO in mijn klas. En dat was heel kut voor hem, want het was de klas met de lievelingsjuf van de school en daar keken we naar uit. Krijgen we zo'n 21 jarige student! Op diezelfde reünie even met hem gesproken. Wij waren de moeilijkste en vervelendste klas die hij ooit had gehad :D Uitgelegd waarom :+
_O-

Zulke verhalen, mooi wel :D

En ja, mijn Duits leraar ineens in elektrische rolstoel zitten met ALS was ook wel even heftig. Dat is inmiddels zeven jaar terug dus dan weet je het wel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175576845
Yay, m'n vriend heeft toch nog kaartjes voor de Harry Potter Studio's gevonden. *O* Wel duurder, want via een andere tourorganisatie, maar lekker boeiend. Ik ga me waarschijnlijk als een enorm kind gedragen van enthousiasme daar, en boterbier drinken ookal is het vast vies.
pi_175576863
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Molo het volgende:

_O-

Zulke verhalen, mooi wel :D

En ja, mijn Duits leraar ineens in elektrische rolstoel zitten met ALS was ook wel even heftig. Dat is inmiddels zeven jaar terug dus dan weet je het wel
Oh ja, die is absoluut overleden -O-

Ik was even aan het zoeken of ik namen van docenten online kon vinden, maar nee. Wel een youtube filmpje uit 1975 waar die leraar van groep 8 ook op staat en hij heeft daar al een bijna grijze lange baard :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175576871
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n vriend heeft toch nog kaartjes voor de Harry Potter Studio's gevonden. *O* Wel duurder, want via een andere tourorganisatie, maar lekker boeiend. Ik ga me waarschijnlijk als een enorm kind gedragen van enthousiasme daar, en boterbier drinken ookal is het vast vies.
Dat schijnt best lekker te zijn :Y Mooi dat dat gelukt is en alvast heel erg veel plezier *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175576881
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n vriend heeft toch nog kaartjes voor de Harry Potter Studio's gevonden. *O* Wel duurder, want via een andere tourorganisatie, maar lekker boeiend. Ik ga me waarschijnlijk als een enorm kind gedragen van enthousiasme daar, en boterbier drinken ookal is het vast vies.
Laat je weten hoe boterbier smaakt? :D Veel plezier!
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:09:33 #214
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576903
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n vriend heeft toch nog kaartjes voor de Harry Potter Studio's gevonden. *O* Wel duurder, want via een andere tourorganisatie, maar lekker boeiend. Ik ga me waarschijnlijk als een enorm kind gedragen van enthousiasme daar, en boterbier drinken ookal is het vast vies.
Wat tof!!!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:10:21 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh ja, die is absoluut overleden -O-

Ik was even aan het zoeken of ik namen van docenten online kon vinden, maar nee. Wel een youtube filmpje uit 1975 waar die leraar van groep 8 ook op staat en hij heeft daar al een bijna grijze lange baard :D
Mja hoort bij het leven helaas

En jeetje, 1975! Wat tof!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:12:22 #216
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175576948
Hehe. Royal Republic op Pinguin Radio. Blijft leuk :7

pi_175576958
Ik kan me echt heel erg weinig herinneren van m'n basis- en middelbare school. Denk ook niet dat ik naar een reünie zou gaan. Met m'n beste vriendinnetje heb ik nog contact, zou niet weten voor wie ik verder terug zou willen.
pi_175576980
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me echt heel erg weinig herinneren van m'n basis- en middelbare school. Denk ook niet dat ik naar een reünie zou gaan. Met m'n beste vriendinnetje heb ik nog contact, zou niet weten voor wie ik verder terug zou willen.
Er was hier laatst een reünie omdat de school plat zou gaan. Ik heb echt geen seconde de behoefte gevoelt om te gaan. Maar ik ben nog best jong, misschien krijg ik er later wel spijt van.
pi_175576986
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:06 schreef Myraela het volgende:
Yay, m'n vriend heeft toch nog kaartjes voor de Harry Potter Studio's gevonden. *O* Wel duurder, want via een andere tourorganisatie, maar lekker boeiend. Ik ga me waarschijnlijk als een enorm kind gedragen van enthousiasme daar, en boterbier drinken ookal is het vast vies.
Tof!

Mijn stukadoor (ja echt, hij weer :') ) zei vandaag dat het mooi, goed en goedkoop lunchen is in het Victoria & Albertmuseum.
Spoilers!
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:14:42 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576987
Heb en dan ook geen leuke tijd gehad daar of is dat ongerelateerd?

Mijn basisschool en middelbare schooltijd waren awesome. HBO vond ik vreselijk, maar wist waar ik het voor deed dus dat trok me erdoor.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175576989
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik kan me echt heel erg weinig herinneren van m'n basis- en middelbare school. Denk ook niet dat ik naar een reünie zou gaan.
Dit inderdaad. Los van 't feit dat ik in de brugklas ook wat gepest ben (niet heel overdreven, maar goed) en altijd wel een beetje een buitenbeentje was.

Van de 6 maanden dat ik in Rotterdam heb gestudeerd kan ik me dus ook niks meer herinneren. Dat was 11 jaar geleden :')
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:15:08 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175576994
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Tof!

Mijn stukadoor (ja echt, hij weer :') ) zei vandaag dat het mooi, goed en goedkoop lunchen is in het Victoria & Albertmuseum.
Die stucadoor van jou, wow _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175577021
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Die stucadoor van jou, wow _O_
Ik ben echt dol op hem. Het is zo gezellig. Vandaag nog een praatje psychedelische drugs gehad met die ouwe hippie.
Spoilers!
pi_175577039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:10 schreef Molo het volgende:

Mja hoort bij het leven helaas

En jeetje, 1975! Wat tof!
Ja, eigenlijk best tof O+ Ik herken geen andere leraren van het filmpje, maar onze bovenmeester was heel markant en die herken je direct.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:19:08 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175577073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben echt dol op hem. Het is zo gezellig. Vandaag nog een praatje psychedelische drugs gehad met die ouwe hippie.
Mooi :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')