abonnement Unibet Coolblue
pi_175714247
Maar is er nu al een bevestiging dat de ‘scoop’ van GeenStijl waar is?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_175714387
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:38 schreef truthortruth het volgende:
Maar is er nu al een bevestiging dat de ‘scoop’ van GeenStijl waar is?
De Telegraaf bericht er inmiddels ook over. Nou zegt dat an sich ook niet zoveel, maar het lijkt toch echt waar te zijn.

Men staat er weer mooi op in Amsterdam.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175714765
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:00 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Maar gooi wat aanstekervloeistof op een grasveldje voor een moskee en je krijgt 4 jaar. :')
Dat ja :Y
Klaag deze vent dan ook aan voor terrorisme.
pi_175715046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De Telegraaf bericht er inmiddels ook over. Nou zegt dat an sich ook niet zoveel, maar het lijkt toch echt waar te zijn.
quote:
Dat bevestigen bronnen rondom het politieonderzoek.
Wat was het nou, bronnen rondom het politie-onderzoek, of Loonstein die als advocaat inzage in het politiedossier heeft gekregen?

quote:
Men staat er weer mooi op in Amsterdam.
Heeft Loonstein het nepnieuws over de bushalte al gerectificeerd?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175715903
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Wat was het nou, bronnen rondom het politie-onderzoek, of Loonstein die als advocaat inzage in het politiedossier heeft gekregen?

Ik zou het niet weten. Ik ben op geen enkele wijze betrokken bij deze zaak en heb ook de nieuwsberichten niet geschreven.
quote:
Heeft Loonstein het nepnieuws over de bushalte al gerectificeerd?
Ik heb geen idee waar je het over hebt,
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175716573
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ik ben op geen enkele wijze betrokken bij deze zaak en heb ook de nieuwsberichten niet geschreven.
Daarom zou je ze nog wel kritisch kunnen lezen voor je conclusies trekt.

quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt,
Loonstein is de hele week al druk met op de antisemitisme trom slaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175716597
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:42 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Daarom zou je ze nog wel kritisch kunnen lezen voor je conclusies trekt.

Wat klopt er niet aan de conclusie dat de telegraaf er ook over bericht?

quote:
Loonstein is de hele week al druk met op de antisemitisme trom slaan.
Ja, wellicht, maar daar heb ik toch niets mee te maken?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175716703
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat klopt er niet aan de conclusie dat de telegraaf er ook over bericht?
Niks, deze conclusies daarentegen:
quote:
maar het lijkt toch echt waar te zijn.

Men staat er weer mooi op in Amsterdam.
quote:
Ja, wellicht, maar daar heb ik toch niets mee te maken?
Het lijkt mij stemmingmakerij, daarbij helpt het nogal als je inspeelt op de korte aandachtsspanne van het relevante publiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175717147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

In die behoefte voorziet GeenStijl al. Dat neemt dan ook genoegen met 'heb op feesboek gestaan' als bronvermelding. Ik vind het niet zo raar dat serieuze media niet zomaar informatie voor waar aannemen die niet bij de voorzitter van Federatief Joods Nederland bekend had mogen zijn en ook niet uit diens geclaimde bron, het politieverhoor, afkomstig lijkt.
Federatief Joods Nederland is niet te vertrouwen. Hebben recent geleden nog een hoax twitter-Nederland in geslingerd over het weigeren van joodse mensen in het openbaar vervoer.
pi_175717298
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:51 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niks, deze conclusies daarentegen:

[..]

[..]

Het lijkt mij stemmingmakerij, daarbij helpt het nogal als je inspeelt op de korte aandachtsspanne van het relevante publiek.
Wat is daar mis mee? Ik ga er van uit dat wanneer een landelijk dagblad zoiets afdrukt ze daar onderzoek naar hebben gedaan. Aangezien verschillende media er over berichten lijkt het dus inderdaad waar te zijn of in ieder geval stinkt er iets. En het lijkt mij voor die conclusie niet relevant of ze zich beroepen op bronnen rond het onderzoek of op iemand die het dossier heeft ingezien. Aangezien er gesproken wordt over bronnen zijn er kennelijk meerdere mensen die dit bevestigen.

Amsterdam staat er weer mooi op. Dat is een prima te verdedigen uitspraak. De tweet van Ronny Naftaniël gezien? Joodse man zit 6 dagen vast omdat hij met een vlag op minder dan 50 meter afstand van een demonstratie stond en iemand die een haatmisdrijf of zelfs een terreurdaad (daar zijn we nog niet uit) staat een dag later weer buiten. Dat is niet uit te leggen en dan sta je er dus mooi op als gemeente. Dat is een prima te rechtvaardigen conclusie die niet valt of staat met de vraag of de telegraaf zich beroept op de advocaat of op bronnen die betrokken zijn bi het onderzoek.

Als de beweringen van geenstijl en de telegraaf waar zijn, dan is dat natuurlijk helemaal een blamage.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 14 december 2017 @ 13:43:47 #161
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175717643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Amsterdam staat er weer mooi op. Dat is een prima te verdedigen uitspraak.
Wel een gekleurde. Amsterdam klaagt niet aan volgens mij?
quote:
De tweet van Ronny Naftaniël gezien? Joodse man zit 6 dagen vast omdat hij met een vlag op minder dan 50 meter afstand van een demonstratie stond
Wat was hier de aanklacht?
quote:
en iemand die een haatmisdrijf of zelfs een terreurdaad (daar zijn we nog niet uit) staat een dag later weer buiten.
Dat is niet de aanklacht.
Dit is de 'aanklacht': Hij wordt verdacht van vernieling en diefstal van de Israëlische vlag.
quote:
Dat is niet uit te leggen en dan sta je er dus mooi op als gemeente. Dat is een prima te rechtvaardigen conclusie die niet valt of staat met de vraag of de telegraaf zich beroept op de advocaat of op bronnen die betrokken zijn bi het onderzoek.
Dat maakt het weer prima uit te leggen. Je kunt het overigens best niet eens zijn met de aanklachten.

Of zelf een boel uit je verontwaardigde hol gaat sleuren. :D
quote:
Als de beweringen van geenstijl en de telegraaf waar zijn, dan is dat natuurlijk helemaal een blamage.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175717796
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is niet de aanklacht.
Dit is de 'aanklacht': Hij wordt verdacht van vernieling en diefstal van de Israëlische vlag.
Een dag nadat de VS Jeruzalem als hoofdstad van Israel erkent staat meneer Allahu akbar schreeuwend en Palestina schreeuwend een joodse zaak te slopen.

Dat is een haatmisdrijf, of was het toevallig een joods restaurant en had het net zo goed een turkse kebabzaak kunnen zijn? Iedereen weet daar uiteraard het antwoord op, al zul jij dat natuurlijk ontkennen.

Waarom staat daar niks over in de aanklacht? Of moeten wij geloven dat het een willekeurige daad van vandalisme was toevallig op een joods restaurant, toevallig een dag na de erkenning van Jeruzalem en toevallig was de dader gekleed in een palestijnse vlag?

Het is iedereen volstrekt duidelijk hoe de vork in de steel steekt en waarom dat weer krampachtig gedownplayed moet worden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 14 december 2017 @ 13:57:06 #163
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175717956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een dag nadat de VS Jeruzalem als hoofdstad van Israel erkent staat meneer Allahu akbar schreeuwend en Palestina schreeuwend een joodse zaak te slopen.

Dat is een haatmisdrijf, of was het toevallig een joods restaurant en had het net zo goed een turkse kebabzaak kunnen zijn? Iedereen weet daar uiteraard het antwoord op, al zul jij dat natuurlijk ontkennen.
Kun je prima vinden en ik ben het met je eens (dat deze vernieling gericht was tegen een Joodse zaak), maar volgens mij kent de Nederlandse wet geen Haatmisdrijven?
En anders vond het OM het feit niet zwaar genoeg om het mee te nemen.
quote:
Waarom staat daar niks over in de aanklacht? Of moeten wij geloven dat het een willekeurige daad van vandalisme was toevallig op een joods restaurant, toevallig een dag na de erkenning van Jeruzalem en toevallig was de dader gekleed in een palestijnse vlag?
Heb jij de aanklacht gelezen? Misschien staat het er wel in... Ik weet het niet.
En nee, dat vraagt ook niemand van je.

Je doet alleen de aanname dat wij anders omgaan met 'haatmisdrijven' dan met andere 'gewone' misdrijven in Nederland. De aanname is fout. Daarmee is je betoog aardig, maar nergens op gestoeld.
quote:
Het is iedereen volstrekt duidelijk hoe de vork in de steel steekt en waarom dat weer krampachtig gedownplayed moet worden.
Waar wordt er gedownplayed dan? :)

De Joodse meneer, zover ik kan vinden; was (ook) aangeklaagd voor vernielingen. Voorlopige hechtenis kan daarmee 14 dagen duren.

In geval 1 is er een bekentenis.
In geval 2 is er geen bekentenis.

Wie moet er langer blijven? En kun je uitleggen waarom?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175718225
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Kun je prima vinden en ik ben het met je eens (dat deze vernieling gericht was tegen een Joodse zaak), maar volgens mij kent de Nederlandse wet geen Haatmisdrijven?
En anders vond het OM het feit niet zwaar genoeg om het mee te nemen.

[..]

Heb jij de aanklacht gelezen? Misschien staat het er wel in... Ik weet het niet.
En nee, dat vraagt ook niemand van je.

Je doet alleen de aanname dat wij anders omgaan met 'haatmisdrijven' dan met andere 'gewone' misdrijven in Nederland. De aanname is fout. Daarmee is je betoog aardig, maar nergens op gestoeld.

[..]

Waar wordt er gedownplayed dan? :)

De Joodse meneer, zover ik kan vinden; was (ook) aangeklaagd voor vernielingen. Voorlopige hechtenis kan daarmee 14 dagen duren.

In geval 1 is er een bekentenis.
In geval 2 is er geen bekentenis.

Wie moet er langer blijven? En kun je uitleggen waarom?
Ik doe de aanname dat de politie in de hoofdstad incidenten waar mensen met een bepaald geloof als dader bij zijn betrokken anders mee omgaat dan met andere daders.

De suikerspiegelchauffeur
agenten met hoofddoekjes op straat
terreur afdoen als vandalisme.

Kan ik het allemaal bewijzen? Nee. Dat hoef ik ook niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 14 december 2017 @ 14:11:21 #165
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175718295
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:08 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik doe de aanname dat de politie in de hoofdstad incidenten waar mensen met een bepaald geloof als dader bij zijn betrokken anders mee omgaat dan met andere daders.
Dat mag niet. Dat is discriminatie. :D
quote:
De suikerspiegelchauffeur
agenten met hoofddoekjes op straat
terreur afdoen als vandalisme.

Kan ik het allemaal bewijzen? Nee. Dat hoef ik ook niet.
En daar zit het probleem. :)
Niet bij Amsterdam.
Niet bij het OM.
Maar bij Kapitein_Scheurbuik. ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175718473
Dit vandalisme noemen :') Dan ben je gewoon niet serieus te nemen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_175718982
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:11 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat mag niet. Dat is discriminatie. :D

Dat klopt.
quote:
En daar zit het probleem. :)
Niet bij Amsterdam.
Niet bij het OM.
Maar bij Kapitein_Scheurbuik. ^O^
Nou, prima, maak jij dat jezelf toch wijs?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 14 december 2017 @ 14:46:44 #168
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175719223
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nou, prima, maak jij dat jezelf toch wijs?
Nou, prima, doe ik dat toch? :D
Kun jij lekker zelf kaders en regels verzinnen om daar vervolgens gebeurtenissen aan te toetsen zodat je kunt roepen dat mensen en/ of organisaties stom zijn omdat ze niet aan jouw verzonnen regeltjes voldoen. Ook gaaf.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 december 2017 @ 15:46:29 #169
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175720474
Dus een waxinelichtje gooien levert meer celstraf op dan het plegen van een aanslag op een joods doel terwijl je allahoe akbar schreeuwt? In dat in deze woelige islamtijden?

Rare jongens die D66 rechters.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  Redactie Sport donderdag 14 december 2017 @ 15:47:20 #170
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175720491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dus een waxinelichtje gooien levert meer celstraf op dan het plegen van een aanslag op een joods doel terwijl je allahoe akbar schreeuwt? In dat in deze woelige islamtijden?

Rare jongens die D66 rechters.
Ja, dit is echt de schuld van D66. :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 14 december 2017 @ 15:53:29 #171
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175720631
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:46 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Dus een waxinelichtje gooien levert meer celstraf op dan het plegen van een aanslag op een joods doel terwijl je allahoe akbar schreeuwt? In dat in deze woelige islamtijden?
Dat weet je nog niet, want deze man is nog niet veroordeeld.

Overigens werd er niet alleen een waxinelichthouder gegooid, maar ook wat geroepen wat 'geen bijdrage was voor het maatschappelijk debat' :D

Een 'tijdsgeest' hoort niet in de wet meegenomen te worden. Zou ff lekker zijn. Alle boetebedragen omhoog als er net een klein kind dood is gereden bijvoorbeeld en daarna weer langzaam naar beneden naarmate het publieke debat minder wordt. Dat zou gezellig worden hier op Fok! _O-
quote:
Rare jongens die D66 rechters.
Niet als je naar de feiten gaat kijken. En ook een rechter beslist niet waar je voor aangeklaagd wordt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 december 2017 @ 16:00:34 #172
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175720792
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat weet je nog niet, want deze man is nog niet veroordeeld.

Overigens werd er niet alleen een waxinelichthouder gegooid, maar ook wat geroepen wat 'geen bijdrage was voor het maatschappelijk debat' :D

Nou nou, poeh poeh zeg.

quote:
Een 'tijdsgeest' hoort niet in de wet meegenomen te worden. Zou ff lekker zijn. Alle boetebedragen omhoog als er net een klein kind dood is gereden bijvoorbeeld en daarna weer langzaam naar beneden naarmate het publieke debat minder wordt. Dat zou gezellig worden hier op Fok! _O-

[..]

Of de maatschappij geschokt is wordt soms wel meegenomen in de strafmaat. Dat kan weer gerelateerd zijn aan de tijdsgeest.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 14 december 2017 @ 16:08:58 #173
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175720989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 16:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Nou nou, poeh poeh zeg.
Lekker makkelijk oordelen zo. Overigens was dat ook niet het enige wat zijn strafmaat bepaalde. :) Hij was/ is knettergek. Dat hielp ook niet.

En het zijn twee verschillende situaties en vergrijpen.
quote:
Of de maatschappij geschokt is wordt soms wel meegenomen in de strafmaat. Dat kan weer gerelateerd zijn aan de tijdsgeest.
Dat lijkt mij nou juist niet de bedoeling. :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175721772
https://www.telegraaf.nl/(...)aurant-gevechtsklaar

Vieze linkse praat weer

Diegene die hem heeft vrijgelaten het land uitzetten ivm verraad. En die vieze nazi die dit geflikt heeft stenigen zoals ze zo graag hebben.

Wordt tijd om eens schoon schip te maken in dit land.Al die rotte anti westerse ratten afmaken.

Slaat toch nergens op dat een terroristische daad alleen bestraft wordt als je blank en westers bent. Ben je moslim en anti westers dan valt het onder vernieling, zelfs al wordt er een verklaring afgegeven.

Nu zal die wel verder kunnen met uitkering trekken in een gekregen huurhuis.
pi_175725964
quote:
Openbaar Ministerie schiet Qassam-raket op advocaat Loonstein van kosjer restaurant

Het Openbaar Ministerie, dat het altijd erg druk heeft met boeven vangen, had vandaag ook nog tijd voor iets anders.

Ze gaan advocaat Herman Loonstein voor de tuchtrechter dagen! Die heeft zomaar informatie gedeeld en dat is 'ongepast en daarom klachtwaardig', aldus het OM. 'Ongepast', dat klinkt ons nou niet echt in de oren als een juridisch keihard sluitende redenering. Wij vinden zoveel ongepast. Bijvoorbeeld dat je iemand die gehuld in een Palestijnse vlag de ruiten van een kosjer restaurant kapotmept en weten wij niet wat al meer als hij niet door oom agent in de kraag was gevat en die verklaart dat hij gevechtsklaar is en bereid was te sterven voor de goede zaak na twee dagen vrijlaat omdat je de zaak 'uitgebreid' hebt onderzocht. Bovendien meldt het OM nergens dat de beweringen in Loonsteins persbericht ONWAAR zijn.

Herman Loonstein reageert dan ook laconiek bij onze goede vriend Maarten van Dun van het Parool. ""Dat is nieuw voor mij. Kennelijk hebben ze bij het OM zulke natte voeten dat ze niet schieten op diegene die 'Allah Akbar' roept, maar op de advocaat die getroffen restauranthouders bijstaat." Volgens Loonstein heeft hij met het delen van de informatie louter de belangen van zijn cliënt behartigd. "Het doel was bekendheid te geven aan wat er eigenlijk aan de hand was. Het OM is daarin tekortgeschoten." Volgens Loonstein heeft hij geen regels overtreden."

En daar heeft Herman wellicht een puntje. Er bestaat zoiets als Gedragsregel 10 die als voorwaarde voor het delen van informatie met derden aan een advocaat stelt dat alle belangen zijn afgewogen. Kennelijk vindt het OM het privacybelang een vrijgelaten restaurantmepper belangrijker dan het belang van een restaurant dat zich helemaal de takketiefes schrikt van de informatie uit een strafdossier. Of bedoelt het OM zijn eigen belang om niet voor joker te staan als een pallieknuffelende club lamzakken? Hoe dan ook, we zijn benieuwd naar de uitkomst in deze tuchtzaak. Maar nog veel benieuwder zijn we naar de uitkomsten van het uitgebreide onderzoek en het pleidooi voor de rechter van het OM in de zaak die er echt toe doet: die tegen Saleh Ali op 20 december.
pi_175727064
NOS Staatsjournaal 18:00 uur: helemaal niets over vrij rondlopende Palestijnse terrorist die Syrische strijder blijkt te zijn
Wel: paniekzaaierij want ultra-fijnstof maakt kinderen kapot en natuurlijk BN'ers op bres voor asielkinderen
http://media.tpo.nl/2017/(...)sis-strijder-blijkt/

edit;
http://www.terreurnieuws.(...)terven-tijdens-daad/
Aanvaller Joods restaurant bereid te sterven tijdens daad

14-12-2017

De 29-jarige asielzoeker die vorige week ramen bij een Israëlisch restaurant insloeg, is een in Syrië geboren gevechtsklare man. Tijdens het verhoor bij de politie heeft hij verklaard getraind te zijn in het gebruik van wapens en dat hij gevechtservaring heeft.

De man hoopte dat er tijdens zijn aanval op het restaurant mensen aanwezig zouden zijn. In het verhoor heeft de asielzoeker, die een aantal jaar in Amsterdam woont, tegen de politie gezegd het niet erg te vinden als hij bij de aanval op het restaurant zou zijn gestorven. De gemaskerde asielzoeker sloeg afgelopen donderdag het Israëlische restaurant HaCarmel aan diggelen en schreeuwde 'Allahu Akbar'.

Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid wil niet reageren. Het Openbaar Ministerie kan en wil niet bevestigen dat de verdachte in Syrië is geboren of reageren op zijn verklaring. "Natuurlijk kijken we naar de achtergrond van de verdachte om te zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Als we ervan uitgaan dat deze persoon een gevaar vormt voor de maatschappij, dan zetten we deze persoon niet zomaar op straat."

[ Bericht 60% gewijzigd door Kim-Holland op 14-12-2017 21:07:10 ]
´
pi_175727631
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:
De 29-jarige asielzoeker die vorige week ramen bij een Israëlisch restaurant insloeg, is een in Syrië geboren gevechtsklare man. Tijdens het verhoor bij de politie heeft hij verklaard getraind te zijn in het gebruik van wapens en dat hij gevechtservaring heeft.

Ach hij heeft in militaire dienst gezeten?
pi_175728768
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach hij heeft in militaire dienst gezeten?
Nee, bij een jihadistische beweging.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175728859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, bij een jihadistische beweging.
Ik las elders dit:
quote:
De advocaat geeft wel toe dat de verdachte deelnam aan de strijd in Syrië. Maar dat zou hij hebben gedaan om zich te verdedigen, toen een vluchtelingenkamp waarin hij met zijn familie woonde werd aangevallen door jihadistische strijders van Islamitische Staat en Al Nusra.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-slagen~a03e5763/
pi_175728912
quote:
Tsja, even afwachten nog tot er wat meer duidelijk is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175729207
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ristisch-motief.html

quote:
Volgens Loonstein heeft hij geen dossier nodig om het terroristische motief te onderbouwen. "De uitroep "Allahoe akbar" en wat hij heeft gedaan, is daar genoeg voor. Ik denk dat we ons moeten afvragen of we zo iemand in Nederland willen houden."
Die Loonstein is echt niet helemaal in orde, die maakt van elke moslim een terrorist.
pi_175729728
quote:
Probeer het eens zo te zien:

Puur omdat die man deze verklaring heeft afgegeven, dat kan de reden worden of zijn dat het OM heeft doen besluiten dat de verklaring van de dader als waarheid werd bezien.

Dan is het de vraag:

Heeft de dader de waarheid vervalst of verdraaid, om zo zichzelf op deze manier ‘vrij’ te waren van een zogenaamde terroristische activiteit? (Verdedigen tegen IS hangers is geen terroristische activiteit)

Of is het de advocaat van de winkel die te onpas kwaad heeft doen spreken over iemand? Omdat het niet de waarheid is?? Maar als het wel de waarheid is, is dat dan verkeerd?

Ik ben van mening dat menig dader heus wel weet hoe de waarheid/feiten te verdraaien.

Het kan toch niet verkeerd zijn om bij een gebeurtenis gewoon te melden wat er aan de hand is? En wat moet er anders gesproken worden i.p.v: terrorist? PLO-er? Of verwarde man? Of is het beter, vluchteling? Of willen we Nederlander? Zodat het net echt is?

Dan kan niemand worden beschaamd :) das pas mooi en goed, toch? :)
pi_175730052
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ristisch-motief.html

[..]

Die Loonstein is echt niet helemaal in orde, die maakt van elke moslim een terrorist.
Jij gebruikt als eerste dat woordje, toch? Jij doet het erop lijken. Als iemand brult: Allahu akhbar, is het dan wel of geen moslim? Dan is het toch een terrorist? God eren ze heus niet bij een inbraak. Psychisch verward dus, want dat klopt niet waar hun achter staan.

Zelf noem ik het maar liever mongolen. Die kunnen niet snappen wat 70 maagden en of druiven betekenen. Die nemen zo’n boek veel te serieus.
pi_175731608
Nu bij Humberto....
pi_175731980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ristisch-motief.html

[..]

Die Loonstein is echt niet helemaal in orde, die maakt van elke moslim een terrorist.
Nee dat doet hij niet, dat is enkel ranzige stemmingmakerij van jouw kant.
pi_175732143
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ristisch-motief.html

[..]

Die Loonstein is echt niet helemaal in orde, die maakt van elke moslim, die al roepend allah akbar onschuldigen terroriseert, een terrorist.
^O^
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_175732279
Wordt tijd dat dit soort mensen opgeruimd worden.Gewoon boven de oceaan of een vulkaan loslaten.
pi_175732920
Volgens de advocaat van de dader is de verklaring dat hij meer geweld wil gebruiken en het niet erg vindt om te sterven voor zijn doel, uit de context gehaald _O-
pi_175733059
Een man die tijdens een pro-Israel demonstratie demonstreerde met een door de politie verkeerd begrepen tekst (bleek achteraf) moest zes dagen de cel in voordat de politie alles had uitgezocht, deze man terwijl hij ook nog eens in Syrie heeft gevochten en letterlijk een Joodse zaak heeft trachten te vernielen mocht na twee dagen alweer vrij, de wereld op z'n kop.
pi_175734048
Als iemand zoiets tegen moslims doet, nog niet eens in naam van een religie, dan is het direct terrorisme. Met dit is alleen een boze man?

Ik vind het ongelooflijk hoe hiermee om wordt gegaan. Waarom meteen er met twee maten?

Iedereen die dit soort idiote dingen doet moet hetzelfde gestraft worden. Deze kerel moet dus gelijkwaardige straf krijgen als de brandbomgooiers.
Whatever...
pi_175734372
Het wordt gewoon tijd dat heel Amsterdam onder curatele gesteld wordt: Zowel de gemeente, de politie als het OM.
pi_175734422
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:15 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Jij gebruikt als eerste dat woordje, toch? Jij doet het erop lijken. Als iemand brult: Allahu akhbar, is het dan wel of geen moslim? Dan is het toch een terrorist? God eren ze heus niet bij een inbraak. Psychisch verward dus, want dat klopt niet waar hun achter staan.

Zelf noem ik het maar liever mongolen. Die kunnen niet snappen wat 70 maagden en of druiven betekenen. Die nemen zo’n boek veel te serieus.
Allahu Akbar zeg je bij random dingen. Sinds wanneer is het terroristen praat?
pi_175734547
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ja, dit is echt de schuld van D66. :')
Nee het is toeval dat D66 in het kalifaat Amsterdam de grootste partij is. :') Het is toeval dat ze een minister naar voren hebben geschoven hebben die een jihadbruidje is en als extra'tje een minister naar voren geschoven hebben die Loco-burgemeester van een gemeente was die een handlanger van de moordenaar van Van Gogh vertroetelde. Allemaal toeval. :')
pi_175734579
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 20:55 schreef Kim-Holland het volgende:
NOS Staatsjournaal 18:00 uur: helemaal niets over vrij rondlopende Palestijnse terrorist die Syrische strijder blijkt te zijn
Wel: paniekzaaierij want ultra-fijnstof maakt kinderen kapot en natuurlijk BN'ers op bres voor asielkinderen
http://media.tpo.nl/2017/(...)sis-strijder-blijkt/

edit;
http://www.terreurnieuws.(...)terven-tijdens-daad/
Aanvaller Joods restaurant bereid te sterven tijdens daad

14-12-2017

De 29-jarige asielzoeker die vorige week ramen bij een Israëlisch restaurant insloeg, is een in Syrië geboren gevechtsklare man. Tijdens het verhoor bij de politie heeft hij verklaard getraind te zijn in het gebruik van wapens en dat hij gevechtservaring heeft.

De man hoopte dat er tijdens zijn aanval op het restaurant mensen aanwezig zouden zijn. In het verhoor heeft de asielzoeker, die een aantal jaar in Amsterdam woont, tegen de politie gezegd het niet erg te vinden als hij bij de aanval op het restaurant zou zijn gestorven. De gemaskerde asielzoeker sloeg afgelopen donderdag het Israëlische restaurant HaCarmel aan diggelen en schreeuwde 'Allahu Akbar'.

Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid wil niet reageren. Het Openbaar Ministerie kan en wil niet bevestigen dat de verdachte in Syrië is geboren of reageren op zijn verklaring. "Natuurlijk kijken we naar de achtergrond van de verdachte om te zien wat voor vlees we in de kuip hebben. Als we ervan uitgaan dat deze persoon een gevaar vormt voor de maatschappij, dan zetten we deze persoon niet zomaar op straat."
NOS gaat heel vaak eigen gang. Bij die rechter in de staat Alabama geen woord over dat de man ontkent. Bij de fipronilaffaire doen alsof iedereen tegen de V&WA is toen die zei even geen eieren meer te eten - terwijl dat een terecht advies bleek, veel meer eieren bleken besmet. Etc etc etc
pi_175734609
Ik herinner me nog een mislukte brandstichting bij een moskee, 4 jaar hebben ze gekregen, het is mij een raadsel waarom deze mafklapper al weer buiten rond loopt, ben ook erg benieuwd naar wat voor een straf hij krijgt.
  Redactie Sport vrijdag 15 december 2017 @ 08:32:21 #196
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175735044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Nee het is toeval dat D66 in het kalifaat Amsterdam de grootste partij is. :') Het is toeval dat ze een minister naar voren hebben geschoven hebben die een jihadbruidje is en als extra'tje een minister naar voren geschoven hebben die Loco-burgemeester van een gemeente was die een handlanger van de moordenaar van Van Gogh vertroetelde. Allemaal toeval. :')
Het kalifaat Amsterdam :')

Verder niet eens gelezen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 15 december 2017 @ 08:59:02 #197
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175735337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:42 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

NOS gaat heel vaak eigen gang. Bij die rechter in de staat Alabama geen woord over dat de man ontkent. Bij de fipronilaffaire doen alsof iedereen tegen de V&WA is toen die zei even geen eieren meer te eten - terwijl dat een terecht advies bleek, veel meer eieren bleken besmet. Etc etc etc
De NOS hanteert echt zo'n 'holier than thou' mentaliteit. Verschrikkelijk medium.
pi_175735779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:51 schreef Wespensteek het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ristisch-motief.html Die Loonstein is echt niet helemaal in orde, die maakt van elke moslim een terrorist.
Nee, niet elke moslim, maar als je de achtergrond van deze Syrier hebt en je zo gedraagt, tja....
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:44 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175735854
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:22 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Allahu Akbar zeg je bij random dingen. Sinds wanneer is het terroristen praat?
Wanneer je gelijktijdig iets gewelddadigs doet gericht tegen een burgerdoel met als oogmerk het zaaien van angst.
pi_175737131
Interview VK met eigenaar https://www.topics.nl/-ik(...)96-9732-5c452c8688ec

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2017 10:39:28 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')