abonnement Unibet Coolblue
pi_175563601
Was vandaag dus aan het stofzuigen en heel de boel flikkerde opeens omver, ja eerst de kamerlamp en die viel op de kat , de kat schok er rende over de stapel met spullen op de kast en en alle spullen vielen in het auqarium, met de goudvis,

echt alles in een keer, de scheikunde speeldoos van mn neef die ik van zolder had gehaalt viel in het water, heeeeeel het potje vissenvoer in een keer en een leeslampje van 220 volt die ook toevallig nog aan stond, en een handdoekt die ik daar har neergegooid met sperma resten van het zelfmastruberen op plaatjes van emma watson,...

Wat je toen zag was echt weird,,, het aquarium begon te borrellen, de goudvis keihaaaaard rondjes aan het zwemmen en dit terwijl alles knetterde en begon te stinken naar een walm van rook en rare groene dampen en alle lampen in mn huis aan en uit gingen en ook mn stofzuiger sloeg op hol...

ik wist niet wat ik moest doen, mijn ogen leken te blijven plakken op dit vreemde schouwspel en de vis begon te pulseren en uit te zetten, dit ging een hele minuut door totdat de vis te groot begon te worden voor de aqyarium,

Opeens had het beest een mensenstem en was getransformeerd tot een soort monterlijke half vis half mens, maar dan in miniatuurvorm maar toch al snel 8 kilo ofzo ¨geef me eten!!!! geef me eten!!!!¨ schreeuwde het ding naar me, en ik liep naar de keukenkast, pakte alle kant en klaar diepvriesmaaltijden en zakken chips enz enz en bracht deze naar het gedrocht, ¨meeeeer eten meeer eten¨ schreeuwde het , en ik liep een paar keer op en neer naar de keuken terwijl het beest begon te groeien en te groeien terwijl hij aan het eten was, voed me kak of wat dan ook het maakt me niet uit wat geef me eten, dus ik ik liep naar de vooraard kast en pakte alle eten die ik voor wereldoorlog 3 had klaar liggen ook en gaf dat ook aan het beest..

toen werd het rustig in huis en de rook verdween, en op de bank zat opeens een half goudvis half mens, 1 meter 80 lang en zeker 60 kilo... .... en toen werd het stil en we keken elkaar aan., het bleef even stil,,,, nog een moment en nog een moment stil,... en toen begon het te spreken,,

Ja, ik moet je wat vertellen, zij het gedrocht, ik ben al jaaaren stiekem verliefd op je,

Dus ik dacht ¨ja hemel,ja sex op zijn tijd een keer is leuk, maar ik val helemaal niet op halve mensen met een vissenhoofd, dus ik verzon snel een smoes, en zei : ja ik vind jou ook wel leuk, maar zou ik je aub iets mogen vragen ? Ja zei het ding, Ik zei, zou je voor mij aub een pakje marlboro kunnen halen please? en neem dan zelf ook wat,

Ja , zei het gedrocht, is goed ik ga gelijk even, en liep naar de voordeur, en ging naar buiten , ik zag op de vloer een heel spoor van vissenslijm,

deed twee stappen naar het raam, keek naar buiten, en hoorde door het raam heen allemaal mensen :::awwwwwwww en weeeeeeeeh en aaaaarghhh roepen, blijkbaar schokken ze nog al van het ding dat ik de deur uit gestiuurd had, en 10 sec later werd er op mn deur geklopt en de vis zei : Ed????? laat me naar binnen, pleaseeeee.. de wereld regaeert raar op me,

Nou ja toen deed ik net alsof ik niet thuis was, en na een minuut of drie werd het stil buiten, en denk dat de goudvis dan is gaan lopen ofzo.,.,

Hoop niet dat de buren gezien hebben, want dan gaan ze echt raar praten enzo,, en ik heb al beetje slechte naam in mijn stad dat mensen rare dingen denken, maar goed ben dus wel blij dat ik van die zeemeermin af ben, pffff dat scheelde maar een haartje.,..

Einde verhaal
pi_175563647
Ik wil ook wat jij hebt ingenomen :D
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175563711
Ik geloof niet helemaal dat dit waargebeurd is hoor...
pi_175563729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:42 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ik wil ook wat jij hebt ingenomen :D
boeken eten :)
  donderdag 7 december 2017 @ 22:45:31 #5
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175563748
Knap hoor. Een dubbele taalfout in je TT.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175563888
Goed verhaal weer, dandybleu!
pi_175563922
Rukken op Emma Watson ;(
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_175567474
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef Sigaartje het volgende:
Rukken op Emma Watson ;(
ok ik accept your bid

what u offer that is higher?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:47:47 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175568365
Weet ik veel waar dit verhaal gebeurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:54:51 #10
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_175568433
Pilletjes wel ingenomen vanmorgen?
"Hoka Hey!"
pi_175574101
Waar gebeurt dat verhaal dan?
pi_175574257
Niet gewoon die goudvis neuken :')
pi_175575925
_O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')