abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175567914
Dat viel mee met wakker worden...amper verschil met gisteravond.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2017 @ 07:59:28 #177
230491 Zith
pls tip
pi_175568009
Wat is dit? Wakker worden zonder extreme winsten??
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175568014
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:19 schreef Afwazig het volgende:
Niet weten dat 2018 Wavesjaar is :')
Mensen die niet door hebben dat 9 februari 2018 Wavesdag is :') :')
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:00:28 #179
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175568016
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:00 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Mensen die niet door hebben dat 9 februari 2018 Wavesdag is :') :')
Waarom?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:01:03 #180
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175568019
IQ options, een broker. Is dat wat? Je hoort positieve geluiden qua gemak en uitbetalingen maar ook negatieve dat het oplichters zijn.
pi_175568047
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:24 schreef -jos- het volgende:

[..]

:') Ik denk niet dat jij je goed ingelezen hebt dan.

1e generatie crypto = Bitcoin, LTC, DASH, etc. = basic blockchain
2e generatie crypto = Ethereum, Cardano, etc. = blockchain met smart contracts
3e generatie crypto = IOTA, Steem, Skycoin, etc.= distributed ledger

Deze laatste categorie zijn GEEN blockchains want er zijn geen blocks en er is geen chain. Ze werken op basis van Tangle (directed acyclic graph (DAG)). Dit is fundamenteel verschillend en zorgt ervoor dat dit soort systemen juist wel extra toegevoegde waarde hebben ten opzichte van de klassieke cryptocurrencies.

Met 3e generatie cryptocurrencies kun je compleet autonome, gedistribueerde machines creëren. Bijvoorbeeld: autonome zelfrijdende auto's in een stad plaatsen zonder dat er een derde partij of bedrijf zoals Uber voor nodig is. Robots die een dienst leveren kunnen op deze manier van hun eigen inkomsten hun eigen energiekosten betalen en hebben in theorie dan verder niemand meer nodig.
Sorry, maar wat een hoop onzin in een post.

IOTA maakt gebruik van de Tangle ja, maar omdat dat een tertiair systeem is zal de implementatie in de toekomst echt niet zo makkelijk gaan als dat jij em voorschetst hoor. Er is veel kritiek op deze (onhandige) keuze voor 3 ipv 2.

Steem en Skycoin maken geen gebruik van de Tangle.

Sowieso Steem :')______________!!!!
Dat project heeft Dan Larimer allang in de steek gelaten. Het wordt EOS nu 14.gif

Verder... cryptomaximalisme :')______!!!!!!!!!!! Er komt IMO niet één coin that rules them all. Het worden meerdere systemen naast elkaar dus spread your bets. Diversify bonds neger blablabla :z
pi_175568058
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:01 schreef betyar het volgende:
Je hoort positieve geluiden qua gemak en uitbetalingen maar ook negatieve dat het oplichters zijn.
Dat lijkt me redelijk negatief. Wegen de positieve geluiden voor jou tegen de negatieve geluiden op?
pi_175568066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:01 schreef Nattekat het volgende:
IOTA :')
Niet doen. Decentralisatie is de grootste waarde die in crypto zit, IOTA heeft 0 toegevoegde waarde.
Daarom gaan ze de tangle ook decentraliseren.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:10:09 #184
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175568087
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:01 schreef betyar het volgende:
IQ options, een broker. Is dat wat? Je hoort positieve geluiden qua gemak en uitbetalingen maar ook negatieve dat het oplichters zijn.
Niet aan beginnen. Fees zijn extreem en uitbetalen is rampzalig! :N
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175568089
IOTA _O_ all in op deze prachtige coin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:14:39 #186
131603 Afwazig
Serious business
pi_175568111
IOTA :')/. Shitcoin xD
pi_175568118
Niet all-in zijn op KanyeCoin :')
pi_175568124
Ik heb mijn seed. Op die seed staan nog steeds mijn IOTA. Maar ik kan er niks mee. :') En godverdomme nergens vind ik een oplossing.

IOTA. :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175568126
Overigens bitcoin :') niet met 10% stijgen als ik wakker ben :(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175568134
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:16 schreef dimmak het volgende:
Ik heb mijn seed. Op die seed staan nog steeds mijn IOTA. Maar ik kan er niks mee. :') En godverdomme nergens vind ik een oplossing.

IOTA. :')
Ah joh dan moet je gewoon even via je linux terminal de root source wijzigen en zo via een cryptografische key via een tertiaire conversie naar binair je tangle re-attachen. Dat reattachen moet je vervolgens 300 keer doen (gewoon door blijven klikken), zodat je uiteindelijk wie weet met een of andere public server kan connecten die dan hopelijk je coins kan terugvinden.

Pfff snap je dit niet?!?! Tja we weten dat het niet gebruiksvriendelijk is maar we doen er niets aan, we hebben het te druk met het hypen van overblown news en het haten op andere blockchains :')
pi_175568144
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah joh dan moet je gewoon even via je linux terminal de root source wijzigen en zo via een cryptografische key via een tertiaire conversie naar binair je tangle re-attachen. Dat reattachen moet je vervolgens 300 keer doen (gewoon door blijven klikken), zodat je uiteindelijk wie weet met een of andere public server kan connecten die dan hopelijk je coins kan terugvinden.

Pfff snap je dit niet?!?! Tja we weten dat het niet gebruiksvriendelijk is maar we doen er niets aan, we hebben het te druk met het hypen van overblown news en het haten op andere blockchains :')
Oh ja, kijk je uit? Je kunt je wallet adres maar één keer gebruiken. Als je hem opnieuw gebruikt ben je je coins kwijt. :')

Ja dat vertellen we nu pas. Nee, dat komt in de toekomst helemaal goed als we 100 biljoen apparaten gaan verbinden op het Internet of Things die allemaal steeds een nieuw wallet adres moeten aanmaken.

TANGELHHHH!H!H!HH! IS GEEN BLOKCHAIN DUS DE TOEKOMST!!!111
pi_175568146
zo, nog even snel wat btc bijgehaald en nu werken.
Ben benieuwd waar we staan als ik weer thuis ben :P
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:20:04 #193
132191 -jos-
Money=Power
pi_175568147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Sorry, maar wat een hoop onzin in een post.

IOTA maakt gebruik van de Tangle ja, maar omdat dat een tertiair systeem is zal de implementatie in de toekomst echt niet zo makkelijk gaan als dat jij em voorschetst hoor. Er is veel kritiek op deze (onhandige) keuze voor 3 ipv 2.
Wat bedoel je precies? Het systeem met een DAG zorgt juist dat je tussen 2 personen een afspraak kunt maken en dat je niet zoals met klassieke crypto een 3e partij (de blockchain) nodig hebt.
quote:
Steem en Skycoin maken geen gebruik van de Tangle.
Zou kunnen. Waren 1e Google hits op 3e generatie crypto. Steem gebruikt zo te zien inderdaad geen DAG's maar noemt zichzelf blijkbaar wel 3e generatie. Skycoin gebruikt wel DAG's zie ik.
quote:
Sowieso Steem :')______________!!!!
Dat project heeft Dan Larimer allang in de steek gelaten. Het wordt EOS nu [ afbeelding ]

Verder... cryptomaximalisme :')______!!!!!!!!!!! Er komt IMO niet één coin that rules them all. Het worden meerdere systemen naast elkaar dus spread your bets. Diversify bonds neger blablabla :z
Eens. Maar als je toch gaat spreiden in crypto dan lijkt mij het verstandig om dus zeker ook te spreiden tussen 1e, 2e en 3e generatie crypto's :)
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:20:09 #194
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175568148
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:10 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Niet aan beginnen. Fees zijn extreem en uitbetalen is rampzalig! :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:06 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Dat lijkt me redelijk negatief. Wegen de positieve geluiden voor jou tegen de negatieve geluiden op?
Duidelijk
pi_175568157
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:20 schreef -jos- het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies? Het systeem met een DAG zorgt juist dat je tussen 2 personen een afspraak kunt maken en dat je niet zoals met klassieke crypto een 3e partij (de blockchain) nodig hebt.

[..]

Zou kunnen. Waren 1e Google hits op 3e generatie crypto. Steem gebruikt zo te zien inderdaad geen DAG's maar noemt zichzelf blijkbaar wel 3e generatie. Skycoin gebruikt wel DAG's zie ik.

[..]

Eens. Maar als je toch gaat spreiden in crypto dan lijkt mij het verstandig om dus zeker ook te spreiden tussen 1e, 2e en 3e generatie crypto's :)s
https://hackernoon.com/wh(...)larming-934f1908194b

I stand corrected wbt. Skycoin. Blijkbaar wel een DAG idd.
pi_175568168
Autonio heeft z'n platform gereleased *O*

Autonio is a decentralized artificially intelligent trading system that turns crypto-trading into a more rewarding and convenient practice. It's a platform with a user-friendly GUI allowing its users to conveniently formulate the best strategy for trading and execute it.

https://auton.io/

op de telegram krijgen de 1e 1k users gratis de 1e maand toegang, mochten er mensen geinteresseerd zijn. zitten nu 750 mensen in ofzo.
iemand uit het team besloten dit te doen en die burnt dan de tokens.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:23:06 #197
131603 Afwazig
Serious business
pi_175568172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oh ja, kijk je uit? Je kunt je wallet adres maar één keer gebruiken. Als je hem opnieuw gebruikt ben je je coins kwijt. :')

Ja dat vertellen we nu pas. Nee, dat komt in de toekomst helemaal goed als we 100 biljoen apparaten gaan verbinden op het Internet of Things die allemaal steeds een nieuw wallet adres moeten aanmaken.

TANGELHHHH!H!H!HH! IS GEEN BLOKCHAIN DUS DE TOEKOMST!!!111
_O- :') :')
pi_175568198
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
IOTA _O_ all in op deze prachtige coin
_O_ _O_ _O_
M'n beste investering ooit
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 08:26:05 #199
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175568203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:16 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Overigens bitcoin :') niet met 10% stijgen als ik wakker ben :(
Dat beeld van BTC is ook wel heel vertekend hoor.

Op één exchange staat ie op 33k en op een bepaalde exchange van Bitrrex op 9975 :')

1
2
379    Tux Exchange    PEPECASH/BTC    $1.958.110    $33.091.30    0.01%    Recently
    Bittrex    SBD/BTC    *** $42.264.300    *** $9.799.75    0.00%    Recently
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175568205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ah joh dan moet je gewoon even via je linux terminal de root source wijzigen en zo via een cryptografische key via een tertiaire conversie naar binair je tangle re-attachen. Dat reattachen moet je vervolgens 300 keer doen (gewoon door blijven klikken), zodat je uiteindelijk wie weet met een of andere public server kan connecten die dan hopelijk je coins kan terugvinden.

Pfff snap je dit niet?!?! Tja we weten dat het niet gebruiksvriendelijk is maar we doen er niets aan, we hebben het te druk met het hypen van overblown news en het haten op andere blockchains :')
Dat reattachen heb ik ook al geprobeerd maar schiet ook niet op.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:19 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Oh ja, kijk je uit? Je kunt je wallet adres maar één keer gebruiken. Als je hem opnieuw gebruikt ben je je coins kwijt. :')

Ja dat vertellen we nu pas. Nee, dat komt in de toekomst helemaal goed als we 100 biljoen apparaten gaan verbinden op het Internet of Things die allemaal steeds een nieuw wallet adres moeten aanmaken.

TANGELHHHH!H!H!HH! IS GEEN BLOKCHAIN DUS DE TOEKOMST!!!111
Ik heb dus idd ook coins naar hetzelfde adres gestuurd omdat ik dit niet wist. :') Maar deze staan wel in mijn wallet. :?
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')