abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175564222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:59 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

nope

als ik het saldo op explorer.zcha.in check staat er ook netjes wat ik heb over gemaakt.

maar niet op bitfinex te zien...
Dan kan alleen Bitfinex support het oplossen vrees ik.
pi_175564233
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:57 schreef up7 het volgende:
-O- Hoe ver is het nog naar de maan?

Binnenkort 500 miljard market cap?
Dat nummer _O_
pi_175564245
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ben ik ook bang voor. Heb vanochtend een ticket geopend :{
pi_175564343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Die zijn nog met de "DDOS" bezig natuurlijk... :X
pi_175564447
Ik zou zo gewoon 1 of 2 BTC willen kopen en dan over een paar weken met een paar k winst weer om te zetten.

Nu de balls of steel nog. ;(
pi_175564472
Eindelijk Bizar snel eigenlijk - sta ik op begininvestering + 100%

Yay! w/
pi_175564628
Summary

First SeenTue 05 Dec 2017 19:22:16 CET (2 days ago)Last SeenThu 07 Dec 2017 13:31:52 CET (9 hours ago)Transparent Balance0 ZECBlocks Mined0Txns Sent1Txns
Received1
Total Sent0.19 ZEC
Total Received0.19 ZEC

Lijkt alsof die 0.19 zec ook weer verzonden is ??

vanochtend stond balance nog op 0.19zec...
pi_175564635
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:09 schreef Morodeepdelver het volgende:
Eindelijk Bizar snel eigenlijk - sta ik op begininvestering + 100%

Yay! w/
Hoelang ben je al bezig? Ik sta na 4 dagen op een rendement van 50 procent. Niet gek eigenlijk. Uiteraard heb ik het pas als ik laat uitcashen.
pi_175564646
IOTA trein is weer los. Gaat weer richting de 4,50 dollar
pi_175564669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef saviola9 het volgende:
IOTA trein is weer los. Gaat weer richting de 4,50 dollar
Is daar een aanleiding voor te noemen(nieuws of andere media aandacht?) Of gebeuren dit soort oplevingen zo maar?
pi_175564740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Zit er iemand hier in REQ (Request Network), een soort PayPal-laag over Ethereum? Die werd op reddit wat gehyped/shilled maar leek me interessant dus heb ik wat gekocht. Kost nu nog zo'n $0,12 en staat sinds gisteren voor mij op +10% maar ze maken morgen of over 2 weken hun launch/update bekend waardoor het flink kan stijgen. Qua market cap kunnen ze nog makkelijk naar de 20 cent per coin stijgen. Twijfel of ik voor short of long term ga.
Ik zit erin.

Bij verdubbeling van de koers je inleg eruit halen en investeren in andere alt's, de rest lekker laten staan en bij groei eventueel een percentage eruit halen, als je klappers wilt maken moet je geduld hebben en jezelf in bedwang houden zodra het meerdere malen over de kop begint te gaan.
pi_175564842
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Is daar een aanleiding voor te noemen(nieuws of andere media aandacht?) Of gebeuren dit soort oplevingen zo maar?
Dat durf ik niet te zeggen.. Wellicht dat de kenners uit dit topic daar meer over kunnen vertellen.
pi_175564870
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Hoelang ben je al bezig? Ik sta na 4 dagen op een rendement van 50 procent. Niet gek eigenlijk. Uiteraard heb ik het pas als ik laat uitcashen.
Sinds midden november ergens alles naar BTC omgewisseld, vond ether en litecoin te langzaam gaan. Maar idd, rendement afgelopen week is echt bizar.
pi_175564916
GDAX heeft bitcoin op 17k staan. Wie slim is profiteert hiervan.
Elke pen is machtiger dan een zwaard of een blaffer.
pi_175565061
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:24 schreef vigen98 het volgende:
Hoe?
  donderdag 7 december 2017 @ 23:30:56 #66
291799 TwenteFC
Red is the color.
pi_175565091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:24 schreef vigen98 het volgende:
:P Heb het aan het begin van de avond even getest met 0,25 .. teveel stres maar het kan wel ja.
Bitonic heeft teveel problemen atm.
pi_175565120
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef MGeraads het volgende:

[..]

Ik denk grotendeels vanwege het dipje en de 'relatief' stabiele koers van bitcoin van de laatste twee uur, IOTA ging de afgelopen dagen flink over de kop en rendement behaald en duiken ze weer terug vanwege de volatiliteit en de lage stand in vergelijking met twee dagen terug.

Ik ga hem straks wel voor een deel van de hand doen met deze koers.
pi_175565129
Is het niet slimmer om alts die blijven hangen of op een klein beetje verlies staan nu te dumpen voor BTC? Je houdt dan netto wat minder BTC over, maar die BTC knalt wel als een raket omhoog. Eventueel later weer terug in alts gaan als BTC 'stabiel' is. Nu mis je een deel stijging omdat het vast zit in kabbelende alts.

Hoe doen jullie dat?
pi_175565177
En moon once again.
10.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175565195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:32 schreef WanyeKest het volgende:
Is het niet slimmer om alts die blijven hangen of op een klein beetje verlies staan nu te dumpen voor BTC? Je houdt dan netto wat minder BTC over, maar die BTC knalt wel als een raket omhoog. Eventueel later weer terug in alts gaan als BTC 'stabiel' is.

Hoe doen jullie dat?
De ellende is dat je nooit weet wat slim is.
Je kunt altcoins verkopen, maar reel scenario is ook dat de altcoin daarna omhoog schiet en de BTC zakt. Je weet het gewoon niet en het lijkt geheel random te zijn allemaal.
pi_175565205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:33 schreef Nattekat het volgende:
En moon once again.
Wel met een oude diesel dan, gaat minder snel dan rond etenstijd. :D
  donderdag 7 december 2017 @ 23:35:00 #72
399291 jelle12345
Youtube, TwoBigImpacts
pi_175565208
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Zit er iemand hier in REQ (Request Network), een soort PayPal-laag over Ethereum? Die werd op reddit wat gehyped/shilled maar leek me interessant dus heb ik wat gekocht. Kost nu nog zo'n $0,12 en staat sinds gisteren voor mij op +10% maar ze maken morgen of over 2 weken hun launch/update bekend waardoor het flink kan stijgen. Qua market cap kunnen ze nog makkelijk naar de 20 cent per coin stijgen. Twijfel of ik voor short of long term ga.
Ik zit ook dik in deze coin. Denk zo'n 50% van mn portfolio erin, ben er echt heel enthousiast over.
Naar mijn idee is dit n van de eerste en weinige coins die later ook echt gebruikt kan worden in de 'echte wereld'. Daarnaast wordt deze coin ondersteund door ING en YCombinator (bedrijf dat onder andere vroeg investeerde in Reddit en AirBnB). Dus steun en geld voor ontwikkeling is er wel! Nog een positief puntje is dat ze voorlopen op hun eigen schema.

Morgen is het weer tijd voor de 2-wekelijkse update en dat is ook vooral de reden dat de coin nu wat stijgt. Er is kans dat morgen Colossus wordt aangekondigd waardoor de coin wel eens verder zou kunnen stijgen en je op de korte termijn ook wat winst kan pakken.

Maar ik zit vooral in REQ voor de lange termijn, 6-12 maanden, omdat ik geloof in hun idee en plan van aanpak. Ik weet dat voorspellingen nergens op gebaseerd zijn maar ik heb vertrouwen in x20 of meer in een jaar tijd. Succes!
Subscribe op mijn YouTube kanaal en krijg een koekje :D http://www.youtube.com/user/TwoBigImpacts?feature=mhee
pi_175565254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:32 schreef WanyeKest het volgende:
Is het niet slimmer om alts die blijven hangen of op een klein beetje verlies staan nu te dumpen voor BTC? Je verliest eindigt dan wel met minder BTC die BTC knalt wel als een raket omhoog. Eventueel later weer terug in alts gaan als BTC 'stabiel' is.

Hoe doen jullie dat?
Opletten naar welke alt's uitgeweken wordt zodra bitcoin daalt en daar wat van inslaan zodra de funds weer naar bitcoin stromen.

Overigens gewoon werken met risicospreiding, zowel over Bitcoin als alt's verdelen en vooruit denken, dat is 'veilig' met een prima rendement.
pi_175565319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:36 schreef SFProphecy het volgende:

[..]

Opletten naar welke alt's uitgeweken wordt zodra bitcoin daalt en daar wat van inslaan zodra de funds weer naar bitcoin stromen.

Overigens gewoon werken met risicospreiding, zowel over Bitcoin als alt's verdelen en vooruit denken, dat is 'veilig' met een prima rendement.
Ik wil ook niet alles weg doen hoor. Oa Waves en IOTA laat ik lekker gaan, maar ik heb ook nog wat Monaco die nu op wat verlies staat. Heb het idee dat ik er beter aan doe om die te dumpen..

Juist omdat het zo onvoorspelbaar is ben ik wel benieuwd hoe anderen dat aanpakken.
pi_175565326
Ik moet eigenlijk gewoon naar mijn nest.... maar het gaat zo hard met btc op dit moment
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')