abonnement Unibet Coolblue
pi_175561725
Reageer hier als je niet gaat gourmetten met de kerst en wat je dan wel gaat eten.

Ik heb een gruwelijke hekel aan gourmetten. Gourmetten is voor luie donders die geen creativiteit hebben en de kantjes ervan af lopen in het leven.

Ik ga in ieder geval gewoon in de keuken kokkerellen voor mn familie en geliefde. En zo hoort het.
  donderdag 7 december 2017 @ 21:44:40 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175561778
Een groot stuk vlees eerst maar eens uitzoeken, iets dat we normaal niet eten.
Dan verzin ik daar later wel groente en saus bij.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:38:37 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175563512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:44 schreef BasEnAad het volgende:
Een groot stuk vlees eerst maar eens uitzoeken, iets dat we normaal niet eten.
Dan verzin ik daar later wel groente en saus bij.
Dit. Maar pas na kerst vanwege werk.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175563718
Wat is erger dan een gourmetter?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_175564784
Vega gourmet.
pi_175565649
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:44 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is erger dan een gourmetter?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat slecht :D

Ik vind gourmetten wel leuk, maar bij mijn familie is dat niet zo'n traditie. Vrienden van me willen dat niet doen, want bij hun is het wel traditie. Uiteindelijk gourmet ik maar één keer in de vijf jaar of zo ;(
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 05:57:33 #7
186611 Haags
pi_175567566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:44 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is erger dan een gourmetter?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:') :D
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 05:58:12 #8
186611 Haags
pi_175567567
Heb trouwens geen hekel aan gourmetten maar wij slaan het net als vorig jaar wel over.
Zonder wrijving geen glans
pi_175569066
Ik heb er wel de pest aan gekregen. Elk jaar weer hetzelfde :r .
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:46:31 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175569154
De kinderen vinden het leuk dus een middag doen we dat.

Zelf ben ik er ook geen fan van want dan moet ik daadwerkelijk bij al die mensen zitten ipv mij te verstoppen in de keuken. :@.
And so is the past
pi_175756952
quote:
16s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:42 schreef FlipjeHolland het volgende:
Reageer hier als je niet gaat gourmetten met de kerst en wat je dan wel gaat eten.

Ik heb een gruwelijke hekel aan gourmetten. Gourmetten is voor luie donders die geen creativiteit hebben en de kantjes ervan af lopen in het leven.

Ik ga in ieder geval gewoon in de keuken kokkerellen voor mn familie en geliefde. En zo hoort het.
Precies. Ik kan wel dit zeggen dat ik natuurlijk weer alles bereid en dat ik weer voluit ga voor kerstavond en aansluitend de avondmis zal bezoeken zoals een goed Christen betaamt. En dat gourmetten heb ik ook nooit wat aan gevonden. Zo burgelijk en onzinnig. Nooit begrepen wat er nou zo leuk aan was dan dat jij je eigen 'eten' moest bereiden (en wat altijd ellenlang duurt eer het gaar is) en ondertussen omdat je eten zelden snel gaar is er altijd teveel gedronken wordt en wat dus in de basis de voornaamste reden is dat veel autochtone landgenoten dit zo leuk vinden: Veel ouwehoeren (gezellig heet dat) en ondertussen veel keilen en dat eten is eigenlijk bijzaak.

Nou..dat is niet mijn manier van kerstvieren.
  maandag 25 december 2017 @ 17:23:30 #12
446288 AQUILA.
Arbiter elegantiarum
pi_175996073
Kip en gourmetten zijn voor het "volk" en nu al helemaal.

Dadelijk een kerstdiner met ham in het restaurant, maar er zal ook wel kalkoen, parelhoen en goudfazant geserveerd worden en volgens de etiquette mag je die met beide handen nemen en dan kluiven. Er zullen wel discreet vingerkommetjes en doekjes bij staan, zodat je je vette klavieren niet aan het damast hoeft af te vegen.

Voordeel van gourmetten is dat de etiquetteregels omtrent gevogelte minder van toepassing zijn.
''Aquila non capit muscas.''
pi_175996128
Gourmetten is vooral veel en goedkoop vreten. Ik vind er zelf geen zak aan. Gelukkig mijn familie ook niet. We gaan vandaag lekker naar een palinghuis waar we vaker komen. Morgen lekker thuis eten met wat familie. Gisteren rollade gehad. NIks geks of extreems dus. Wel leuk!
pi_175996147
Daarom gewoon de bbq aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175996170
Grote kapsalon. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175996171
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Gourmetten is vooral veel en goedkoop vreten. Ik vind er zelf geen zak aan. Gelukkig mijn familie ook niet. We gaan vandaag lekker naar een palinghuis waar we vaker komen. Morgen lekker thuis eten met wat familie. Gisteren rollade gehad. NIks geks of extreems dus. Wel leuk!
:') Gourmetten vind je niks aan want... MAAR je gaat wel naar een palinghuis of all places. :D _O-
Tis Kerst! Geen alledaagse "laat mij maar gewoon doen want dat voelt zo lekker aan" tijd dus ergens heengaan wat je van eerdere bezoeken kent is weinig gevoel tonen om "iets anders" dan normaal uit te proberen.

Ga je voor mij part fonduen...

Oh ja gisteravond dessertje van mijn kerstmaal.( zie eigen recensie topic in CUL)


2 verschillende soorten ijs i.c.m.een eigen gemaakte vruchtencompote .


[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2017 17:36:48 ]
pi_175996354
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 17:29 schreef Mandéra het volgende:
Gourmetten is vooral veel en goedkoop vreten. Ik vind er zelf geen zak aan. Gelukkig mijn familie ook niet. We gaan vandaag lekker naar een palinghuis waar we vaker komen. Morgen lekker thuis eten met wat familie. Gisteren rollade gehad. NIks geks of extreems dus. Wel leuk!
Vlees kopen in de supermarkt :’)

Een goede schotel van de slager is echt heel lekker eten. Alleen je hele huis dat meurt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175996413
Lekker gourmetten zo.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175998312
Lekker gegourmet net.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')