abonnement Unibet Coolblue
pi_175563375
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n bericht naar Sylvana Simons draaien... Dat kan alleen TS in zijn ziekelijke obsessie.

Als er ooit een aanslag komt op Simons geef ik zijn PoHi in ieder geval even als tip door aan de politie
Ik zie het je nog doen ook.

Een bruin shirt zou je goed staan, timmmm!
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 22:39:22 #27
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175563542
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:34 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik zie het je nog doen ook.

Een bruin shirt zou je goed staan, timmmm!
Ik zou het ook zeker doen. De tentoongespreide ziekelijke obsessie begint gewoon gevaarlijk te worden. Het zou me inmiddels niks meer verbazen als Iwanius die arme vrouw iets aan zou doen.
Laffe huichelaar
pi_175563673
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:39 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zou het ook zeker doen. De tentoongespreide ziekelijke obsessie begint gewoon gevaarlijk te worden. Het zou me inmiddels niks meer verbazen als Iwanius die arme vrouw iets aan zou doen.
Wie van de twee begon eigenlijk met die "ziekelijke obsessie"?

Ik meen me te herinneren dat dat die TMF-slavin was, niet?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175563715
Goed topic weer, Sigarius.
pi_175563727
quote:
:D , een vrouw naar mijn hart.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
  donderdag 7 december 2017 @ 22:58:10 #31
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175564130
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Wie van de twee begon eigenlijk met die "ziekelijke obsessie"?

Ik meen me te herinneren dat dat die TMF-slavin was, niet?
Begon Simons met een obsessie voor Iwanus? Dat lijkt me sterk
Laffe huichelaar
pi_175564213
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Begon Simons met een obsessie voor Iwanus? Dat lijkt me sterk
Als hij liefhebber is van Zwarte Piet, en wie is dat nu niet, zeker.

Maar een of andere zinloze tv-snol mag schoppen, kankeren, de meest zieke vergelijkingen trekken en geld aan die onzin verdienen maar als je tegen die ziekelijke obsessie ingaat, heb je ineens een ziekelijke obsessie, begrijp ik dat zo goed?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175564367
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Als hij liefhebber is van Zwarte Piet, en wie is dat nu niet, zeker.

Maar een of andere zinloze tv-snol mag schoppen, kankeren, de meest zieke vergelijkingen trekken en geld aan die onzin verdienen maar als je tegen die ziekelijke obsessie ingaat, heb je ineens een ziekelijke obsessie, begrijp ik dat zo goed?
mmmm je kan ook wegzappen,..
  donderdag 7 december 2017 @ 23:07:24 #34
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175564386
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Als hij liefhebber is van Zwarte Piet, en wie is dat nu niet, zeker.

Maar een of andere zinloze tv-snol mag schoppen, kankeren, de meest zieke vergelijkingen trekken en geld aan die onzin verdienen maar als je tegen die ziekelijke obsessie ingaat, heb je ineens een ziekelijke obsessie, begrijp ik dat zo goed?
Nee, maar het verbaast niemand dat jij dingen niet goed begrijpt.

Als Sylvana op voorstanders van zwarte piet haat omdat ze voor zwarte piet zijn, is dat één ding.

Dat is vergelijkbaar met Iwanus die op Sylvana haat omdat ze tegen zwarte piet is. Prima, hebben ze van elkaar verdiend.

Wat iets totaal anders is, is deze OP. Dit getuigt van een ziekelijke obsessie met Simons. Vergelijkbaar wanneer Sylvana over een willekeurige blanke man in een tirade uitbarst over Iwanus terwijl ie daar absoluut niets mee te maken heeft. Dat zou evengoed een ziekelijke obsessie zijn
Laffe huichelaar
pi_175564451
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:06 schreef Edwin_Posse het volgende:

[..]

mmmm je kan ook wegzappen,..
Nog verstandiger is helemaal niet naar die indoctrinatiedoos te kijken en dat doe ik dan ook al trouw 12 jaar lang.

Ik ken d'r alleen van haar TMF-tijd. Blijkbaar was het geld op en een nieuw social engineering-ideetje beschikbaar.

Vraag me wel af waarom timmmm haar zo graag wil beschermen tegen de "ziekelijke obsessie" van Iwanius.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n bericht naar Sylvana Simons draaien... Dat kan alleen TS in zijn ziekelijke obsessie.

Als er ooit een aanslag komt op Simons geef ik zijn PoHi in ieder geval even als tip door aan de politie
Lijkt me sterk dat je zijn politieke meningen in verband kunnen brengen met een misdrijf want bewijslast, maar ho, wacht even, ik ben geen mod dus wie ben ik?
pi_175565934
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nee, maar het verbaast niemand dat jij dingen niet goed begrijpt.

Als Sylvana op voorstanders van zwarte piet haat omdat ze voor zwarte piet zijn, is dat één ding.

Dat is vergelijkbaar met Iwanus die op Sylvana haat omdat ze tegen zwarte piet is. Prima, hebben ze van elkaar verdiend.

Wat iets totaal anders is, is deze OP. Dit getuigt van een ziekelijke obsessie met Simons. Vergelijkbaar wanneer Sylvana over een willekeurige blanke man in een tirade uitbarst over Iwanus terwijl ie daar absoluut niets mee te maken heeft. Dat zou evengoed een ziekelijke obsessie zijn
Dit is cultuur, daar moet je respect voor hebben
  vrijdag 8 december 2017 @ 05:46:50 #38
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_175567550
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:40 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Hun diepgewortelde blankenhaat is steeds duidelijker aan het worden. Velen doen niet eens meer de moeite om het te verhullen. Daarnaast zijn ze geobsedeerd door huidskleur en ras, maar het is allemaal de schuld van die "racistische" witten.
Negers zijn niet 1 persoon met een collectief bewustzijn |:(

Jij bent (als het goed is) wel 1 persoon en wat duidelijk wordt uit jouw posts, is dat je een diepgewortelde haat hebt tegen alles wat neger, moslim is en volgens mij nog een hele hoop meer.
Krekker is de bom!
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:41:24 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175567917
Iwanus :') .

Gewoon direct in je OP hetgeen doen waar je anderen ongefundeerd van beschuldigt. Mafklapper.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 08:03:20 #40
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175568034
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Zo'n bericht naar Sylvana Simons draaien... Dat kan alleen TS in zijn ziekelijke obsessie.

Als er ooit een aanslag komt op Simons geef ik zijn PoHi in ieder geval even als tip door aan de politie
echt he

die sylvana misbruikt alles maar dit is ook gewoon een beetje dom van die vrouw in de rij. Die is effe goed voor lul gezet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin vrijdag 8 december 2017 @ 08:03:32 #41
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175568036
Het wordt tijd dat ze 3 delig verplichten voor 1st class.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:24:25 #42
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175568801
Ik mis de sigaar in TS' topique
pi_175568939
Hij zal wel de butler zijn van een rijk persoon die voor hem in de rij stond.
Onder deze lijn niet schrijven
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:02:30 #44
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175572985
Man man man, wat ontzettend kansloos weer
Laffe huichelaar
pi_175573113
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:24 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Klacht?

Iets zegt mij dat binnen no time weer een 'Haat'Vana/ Quincy Gario adept in een of andere gutmensch talkshow (DWDD/Jinek o.i.d.) dit in Nederland gaat misbruiken om weer stennis te schoppen over het feit dat zij dit in Nederland ook mee hebben gemaakt en dus bewezen is dat blanken per definitie racisten zijn en geen respect hebben voor allochtonen.

[ afbeelding ]

M.a.w.opnieuw alles wat in de USA gebeurd onmiddelijk weer linken aan Nederland omdat in hun racistische ogen en mantra/dogma's, Nederland overheersend blank en een witte maatschappij is die te weinig respect heeft voor zijn gekleurde medemens.

[ afbeelding ]

I.i.g. iets in die trant wordt het weer verpakt om de leugen weer heerlijk legitiem te doen lijken.
De VS heeft al gebogen voor de neger. Kwestie van tijd dat dat ook in Nederland gebeurt.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:10:38 #46
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_175573168
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:24 schreef Iwanius het volgende:
Iets zegt mij dat binnen no time weer een 'Haat'Vana/ Quincy Gario adept in een of andere gutmensch talkshow (DWDD/Jinek o.i.d.) dit in Nederland gaat misbruiken om weer stennis te schoppen
Hahaaaa maar nee sneunek Ruben is ze voor!
Ik ga naar huis.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:47:15 #47
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175574080
Geen enkel bewijs behalve die selfie en omstanders die spontaan gaan applaudisseren. Uhuh. :')
pi_175574345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:15 schreef Mark031 het volgende:
Als zo'n ghetto neger eersteklas reist, dan zou ik me ook afvragen of hij niet in de verkeerde rij staat.
mensen die aan looks afleiden of iemand in een bepaalde reisklasse hoort zijn altijd erg treurig. In de trein ook.
pi_175574386
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:47 schreef Twiitch het volgende:
Geen enkel bewijs behalve die selfie en omstanders die spontaan gaan applaudisseren. Uhuh. :')
Nou idd zeg! Alsof discriminatie een ding is in de VS.
ijs_beer fan!
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:06:30 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175574417
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:04 schreef NanKing het volgende:

[..]

Nou idd zeg! Alsof discriminatie een ding is in de VS.
het heb op feesbook gestaan dus is waar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')