abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175557837
Een chick van mijn studie is in de afgelopen weken een redelijk goede vriendin geworden. Geen romantische gevoelens voor haar, maar ze is gewoon tof om mee om te gaan.

Echter de laatste weken heb ik een beetje gevoel alsof ik met een manisch persoon heb te maken. Als we in een groep zijn lijkt ze me gewoon expres te ontwijken, ook in studieverband. We zijn dan bezig, maar spreekt me echt veel minder aan dan de anderen en kijkt me gewoon bijna niet aan... terwijl ze dat eerst wel deed.

Maar daarentegen vraagt ze de laatste tijd vaker of ik haar ergens mee kan helpen of om een kop koffie te doen en dan is ze heel open. Tot van de week ze een halve (eigenlijk een hele) mental breakdown kreeg en in tranen uitbarste, alles zat der even tegen. Twee uur een luisterend oor geweest, meerdere malen op verzoek knuffels moeten geven etc.

Allemaal prima, daar zijn vrienden voor denk ik dan. Maar de volgende dag kan ze gewoon weer redelijk afstandelijk zijn als we in een groep zitten te werken. Like wtf 8)7
Al gevraagd of er wat aan de hand is, maar dat is er niet volgens haar. Hoe aardig ik der ook vind, heb geen zin in iemand die me de hele dag vrijwel negeert en 's avonds of de volgende dag weer compleet het tegenovergestelde is. Vooral omdat het in het begin gewoon normaal ging en toen haar vriendschap echt waardeerde, maar zo wordt dat een stuk moeilijker.

Wat moet ik hiermee aan? Wil haar graag als vriend behouden, maar dan wel zoals het was en niet zoals het nu is. Gewoon bot zeggen dat als het zo gaat worden dat ik niet meer zitten te wachten op een vriendschap?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:44:10 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175558245
Kan ook dat ze jou wel leuk vindt maar niet wil dat anderen dat merken en dat ze daarom bij anderen afstandelijker naar jou is
pi_175558472
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:44 schreef hugecooll het volgende:
Kan ook dat ze jou wel leuk vindt maar niet wil dat anderen dat merken en dat ze daarom bij anderen afstandelijker naar jou is
Maybe, maar dan alsnog... je kan dan toch gewoon normaal doen? Hoef je toch niet meteen zoveel afstand bewaren. Iedereen in de groep zijn gewoon goede vrienden van elkaar. Stoor me er best aan, doe gewoon normaal.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175558650
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Maybe, maar dan alsnog... je kan dan toch gewoon normaal doen? Hoef je toch niet meteen zoveel afstand bewaren. Iedereen in de groep zijn gewoon goede vrienden van elkaar. Stoor me er best aan, doe gewoon normaal.
Tja, makkelijker gezegd dan gedaan... Ze weet zich gewoon geen houding te geven en creëert daardoor afstand terwijl ze ondertussen van binnen met haar eigen emoties loopt te dealen. Probeer haar niet te helpen met het oplossen van 'het probleem', maar blijf verder gewoon normaal doen. Trekt wel weer bij :)
Somebody that I used to know
  donderdag 7 december 2017 @ 19:59:28 #5
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175558655
quote:
4s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:52 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Maybe, maar dan alsnog... je kan dan toch gewoon normaal doen? Hoef je toch niet meteen zoveel afstand bewaren. Iedereen in de groep zijn gewoon goede vrienden van elkaar. Stoor me er best aan, doe gewoon normaal.
Zeg dat dan gewoon. Wel iets tactvoller dan hier.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175558656
Mogelijk verwacht/wil je nu meer maar is zij eigenlijk niet veel anders geworden in gezelschap.
pi_175559483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:59 schreef Wespensteek het volgende:
Mogelijk verwacht/wil je nu meer maar is zij eigenlijk niet veel anders geworden in gezelschap.
Een paar vrienden uit die groep zijn het ook opgevallen. Ik wil/verwacht niks meer, maar af en tor in groepsverband of überhaupt voor een opdracht af en toe een beetje overleg is toch niet al te veel gevraagd?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175559622
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:59 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zeg dat dan gewoon. Wel iets tactvoller dan hier.
Tja, dus al geprobeerd. Gewoon gezegd dat ze een beetje afstandelijk deed in de vriendengroep, maar ja.. kreeg er niet echt respons op.


Denk dat ik het maar gewoon even laat zo. Misschien trekt ze wel weer gewoon bij in een paar weken van whatever er ook aan de hand mag zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 23:51:08 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175565678
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:44 schreef hugecooll het volgende:
Kan ook dat ze jou wel leuk vindt maar niet wil dat anderen dat merken en dat ze daarom bij anderen afstandelijker naar jou is
Zo komt het wel op mij over idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175578638
Ze schaamt zich voor of is verliefd op jou of ze is gestoord.
pi_175581772
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:32 schreef Cockwhale het volgende:
Ze schaamt zich voor of is verliefd op jou of ze is gestoord.
Dat eerste niet, want het gaat om een vriendengroep waar ik de anderen beter ken dan haar... maybe she just nuts ja _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:48:27 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175586163
Klinkt alsof ze verliefd op je is en met haar eigen gevoelens in de knoop komt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:56:03 #13
441859 crew  Lenny77
pi_175586394
Dat meisje is vreselijk verliefd maar wil niet dat anderen het doorhebben en ontwijkt jou dus in groep. Ze is bang dat anderen het dan gaan zien aan haar.
Ze is alleen niet zo goed in 'normaal onopvallend' doen.

Snap niet dat je dit niet doorhebt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:59:55 #14
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_175586539
Borderliner. wegwezen
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_175587468
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:56 schreef Lenny77 het volgende:
Dat meisje is vreselijk verliefd maar wil niet dat anderen het doorhebben en ontwijkt jou dus in groep. Ze is bang dat anderen het dan gaan zien aan haar.
Ze is alleen niet zo goed in 'normaal onopvallend' doen.

Snap niet dat je dit niet doorhebt.
Dan zou ze denk ik wel vaker uit haar zelf een berichtje sturen. Doet ze nu misschien maar 1x per dag max. Of misschien ben ik gewoon een botte hark en heb ik het inderdaad niet door.

Ik heb beloofd om in de kerstvakantie een dag leuke dingen met haar te gaan doen, na aanleiding van de breakdown. Misschien verteld ze dan eventueel wat er aan de hand is. Zullen het zien.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175587668
Misschien voelt ze zich niet zo lekker in haar vel? Dat ze liever jou een beetje op afstand willen houden.

Waarom huilde ze? Misschien is het wel uit maar haar vriendje. En dat ze daarom zo afstandelijke doet. Ze wil natuurlijk niet als een slet gezien worden.
  zondag 10 december 2017 @ 20:25:00 #17
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175630309
De waarheid er uit martelen is de beste oplossing.
pi_175631588
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 20:25 schreef SugeLucky het volgende:
De waarheid er uit martelen is de beste oplossing.
Kan ik altijd nog op terug vallen ;)
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175632049
Misschien wil ze niet dat de rest van de vriendengroep weet dat ze niet lekker in haar vel zit en is ze bang dat als ze teveel contact heeft met jou binnen die groep jij dan iets gaat zeggen wat haar kwetsbaar maakt voor de rest?

Misschien is ze inderdaad verliefd op je?

Misschien is ze bang dat anderen over jullie 2 gaan roddelen?

Misschien een combinatie van deze dingen? Je weet het alleen zeker als je het haar vraagt zou ik zeggen....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')