abonnement Unibet Coolblue
pi_175559102
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zeg toch ik probeer het weer.

Ik bedoel ik vond The Sinner, na 3 afleveringen, ook geen reet meer aan hoor.
Terwijl die serie over dat in oprichting zijnde team van de FBI mbt seriemoordenaars me wel boeide.
ook Slasher vond ik in het genre aardig.

Maar ja die twee series over Britse kastelen en de ene serie over Ierse kastelen is voor mij ook smullen.
Ja, maar BM is geen doorlopend verhaal. Elke aflevering kan wb acteerwerk, verhaal, ed, op z'n eigen merites beoordeeld worden.
pi_175559139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga het proberen. Ik bedoel ik vond Breaking Bad na 2 afleveringen ook niet goed hoor: een leraar die de drugsscene in ging? Wat mij betreft ongeloofwaardig. Totdat ik dus jaren later wel verder keek.
Herkenbaar. En ik zag ook nog eens de vader van Malcom (in the middle) in die leraar. Dus dat werd 'm niet voor mij, in eerste instantie.
pi_175559140
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar BM is geen doorlopend verhaal. Elke aflevering kan wb acteerwerk, verhaal, ed, op z'n eigen merites beoordeeld worden.
O, geen anthology, ja, okee, dan ga ik het sws niet proberen, dacht wrs dat je Black Widow oid bedoelde? Nee, ik wil een lang uitgeslepen verhaal gezien, 1 verhaal.
I´m back.
pi_175559174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Herkenbaar. En ik zag ook nog eens de vader van Malcom (in the middle) in die leraar. Dus dat werd 'm niet voor mij, in eerste instantie.
Lol, Cranston heeft ook nog wat afleveringen meegedaan in Seinfeld als tandarts btw.
I´m back.
pi_175559222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Een paar aflevering waren wel goed kut. Dus je moet wel goed schieten. Het duurde ook maanden voordat ik het een tweede kans gaf na de eerste afleveringen gezien te hebben.
Eerste "seizoen" met beste maat op de laptop in 1 ruk gekeken. Magistraal gewoon, dat sterke Britse sarcastisch dystopische. Beiden gelijk verkocht.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559246
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ik wil een lang uitgeslepen verhaal gezien, 1 verhaal.
Ah, een Harry Mulischlezer.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559255
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eerste "seizoen" met beste maat op de laptop in 1 ruk gekeken. Magistraal gewoon, dat sterke Britse sarcastisch dystopische. Beiden gelijk verkocht.
Ik vond die serie over Mars, deels docu, deels drama wel weer goed btw. Die heb ik vorige week gezien.
I´m back.
pi_175559276
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ah, een Harry Mulischlezer.
Nou allang niet meer hoor. Maar ik wil 1 lang goed verhaal zien.
I´m back.
pi_175559283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, geen anthology, ja, okee, dan ga ik het sws niet proberen, dacht wrs dat je Black Widow oid bedoelde? Nee, ik wil een lang uitgeslepen verhaal gezien, 1 verhaal.
Je moet 'm idd niet kijken als zo'n serie. Gewoon tussendoor, af en toe, één aflevering. I.p.v. -wat je ook kijkt op NPO-. Behalve als het je toch pakt, hè. Dan kijk je op één avond vijf verschillende -goed uitgewerkte- verhalen. Black Widow ken ik niet :?
pi_175559301
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:20 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ah, een Harry Mulischlezer.
Een boek dat mijn concentratie én doorzettingsvermogen met minstens 5% verhoogd heeft.
pi_175559303
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je moet 'm idd niet kijken als zo'n serie. Gewoon tussendoor, af en toe, één aflevering. I.p.v. -wat je ook kijkt op NPO-. Behalve als het je toch pakt, hè. Dan kijk je op één avond vijf verschillende -goed uitgewerkte- verhalen. Black Widow ken ik niet :?
Ga ik niet doen, sorry. Zijn nog genoeg andere series.
I´m back.
pi_175559319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:54 schreef nixxx het volgende:
Wat een gezeik.
NRC he.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 20:23:32 #163
186611 Haags
pi_175559326
hou toch op schei uit met dat gezeik :')
Zonder wrijving geen glans
pi_175559332
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Eerste "seizoen" met beste maat op de laptop in 1 ruk gekeken. Magistraal gewoon, dat sterke Britse sarcastisch dystopische. Beiden gelijk verkocht.
Vond de eerste iets te absurdistisch. En te weinig dialoog ook. Het scenario an sich was ook too far out wmb. Maar ja, in de overdrijving zag ik wel wat herkenbaars. Anyho, ik snap dat ie kan afschrikken. Die ik opsomde zijn meer verhalend toch wel.
pi_175559360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:23 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vond de eerste iets te absurdistisch. En te weinig dialoog ook. Het scenario an sich was ook too far out wmb. Maar ja, in de overdrijving zag ik wel wat herkenbaars. Anyho, ik snap dat ie kan afschrikken. Die ik opsomde zijn meer verhalend toch wel.
3e seizoen aflevering 5 over die militairen was echt ijzersterk.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559416
Overigens enige programma op NPO wat wmb wel door de beugel kan is Andere Tijden hoor, en die kijk ik dan een jaartje terug steeds via hun website.
I´m back.
pi_175559443
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ga ik niet doen, sorry. Zijn nog genoeg andere series.


[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:28:20 ]
pi_175559448
Ah, deze is ok.

[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:28:37 ]
pi_175559481
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:27 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan idd, ik verlies ook vaak.
I´m back.
pi_175559487
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens enige programma op NPO wat wmb wel door de beugel kan is Andere Tijden hoor, en die kijk ik dan een jaartje terug steeds via hun website.
Na Waskracht! valt alles tegen...

Draadstaal kwam in de buurt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559516
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

3e seizoen aflevering 5 over die militairen was echt ijzersterk.
Edit: Oh ja, nu weet ik het weer. Had het min of meer gespoiled.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:31:15 ]
pi_175559523
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:29 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Na Waskracht! valt alles tegen...

Draadstaal kwam in de buurt.
Andere Tijden is dus ook altijd interessant en legt de kijker geen mening op. Mooie is daarbij dat ze het kleine en menselijke ook heel mooi kunnen vastleggen. Historici op zijn best imho.
I´m back.
pi_175559559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

En ietswat vrouw onvriendelijk.

O, welke aflevering was dat dan?
pi_175559582
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Iets met dat die roaches toch nog mensen waren oid?
Exact, die.

Ryan, voordat ik wakker werd kon ik Andere Tijden ook goed verdragen. Nu kijk ik dat soort dingen door een heel andere bril, dat snap je.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559598
Ik ben ook (bijna) wakker dus voor mij zal het ook niets zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:33:03 ]
pi_175559646
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Exact, die.

Ryan, voordat ik wakker werd kon ik Andere Tijden ook goed verdragen. Nu kijk ik dat soort dingen door een heel andere bril, dat snap je.
Ja, sorry hoor, op zich ben je een aardige kerel, maar niet alles kan een false flag zijn hè, dat begrijp je toch ook wel?
I´m back.
pi_175559688
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:32 schreef LelijKnap het volgende:
Ik ben ook (bijna) wakker dus voor mij zal het ook niets zijn.
:D.
I´m back.
pi_175559832
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, Cranston heeft ook nog wat afleveringen meegedaan in Seinfeld als tandarts btw.
Ha, was ik vergeten.


Heel ander typetje.
pi_175559854
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ha, was ik vergeten.


Heel ander typetje.
Yep.
I´m back.
pi_175559856
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, sorry hoor, op zich ben je een aardige kerel, maar niet bijna alles kan een false flag hoax zijn hè, dat begrijp je toch ook wel?
Je doet net of het mijn schuld is dat die lui ons werkelijk over alles voorliegen...?

Vroegâh keek ik ademloos naar his-story en ruimtevaart. Nu kan ik het niet verdragen. What has been seen, cannot be unseen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559878
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Yep.
Hij bleef ook lang in die bijrol idd;
pi_175559898
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Je doet net of het mijn schuld is dat die lui ons werkelijk over alles voorliegen...?

Vroegâh keek ik ademloos naar his-story en ruimtevaart. Nu kan ik het niet verdragen. What has been seen, cannot be unseen.
Hoe weet je dan dat jij gelijk hebt?
I´m back.
pi_175559920


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:42:09 ]
pi_175559952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat jij gelijk hebt?
"Gelijk" is niet het juiste woord. Elke dag leer ik weer nieuwe dingen. Had ik gister dan gelijk? Nee. Het is een constant groeiproces.

Winst is trouwens altijd beter dan gelijk (Maassen).
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175559980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hij bleef ook lang in die bijrol idd;
Zeker 5 afleveringen, dacht ik. Tim Whatley the dentist.
Malcolm in the middle heb ik nooit gezien btw.
I´m back.
pi_175560014
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zeker 5 afleveringen, dacht ik. Tim Whatley the dentist.
Malcolm in the middle heb ik nooit gezien btw.
Oh dat valt eig wel mee. Malcom is een kinder/tienerserie uit de jaren 90, dus dat snap ik wel. M'n pa kon het meekijkend wel waarderen overigens. Ik weet niet of ik er nu ook nog om zou kunnen lachen. Toch alweer 10/15 jaar geleden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:45:32 ]
pi_175560026
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

"Gelijk" is niet het juiste woord. Elke dag leer ik weer nieuwe dingen. Had ik gister dan gelijk? Nee. Het is een constant groeiproces.

Winst is trouwens altijd beter dan gelijk (Maassen).
Ja, hallo zeg, ik leer ook elke dag weer bij. Is ook wel een platitude ook ergens hoor.
I´m back.
pi_175560054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:44 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oh dat valt eig wel mee. Malcom is een kinder/tienerserie uit de jaren 90, dus dat snap ik wel. M'n pa kon het meekijkend wel waarderen overigens.
Nooit gezien, ken de titel wel, maar sommige series pakken je en anderen niet, vermoed ik.
I´m back.
pi_175560079
quote:
En je kan ook de verkeerde conclusie trekken dan.
I´m back.
pi_175560168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nooit gezien, ken de titel wel, maar sommige series pakken je en andere niet, vermoed ik.
Nee idd, en is ook afhankelijk van je levensperiode. In Malcom zit bv veel herkenbaars voor ouders.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 20:49:41 ]
pi_175560243
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee idd, en is ook afhankelijk van je levensperiode. In Malcom zit bv veel herkenbaars voor ouders.
Wat ook speelt: iedereen van mijn leeftijd heeft All in the family gezien als kind, want ja waren twee netten en na studio sport kreeg je All in the family. In de jaren 90 was dat veranderd.
I´m back.
pi_175560293
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, hallo zeg, ik leer ook elke dag weer bij. Is ook wel een platitude ook ergens hoor.
Waarmee je je eigen vraag beantwoordt.

Maar het is het verschil tussen elke dag koranles en elke dag nieuwe fouten in dat boekie vinden.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175560316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En je kan ook de verkeerde conclusie trekken dan.
De meme wordt meestal gebruikt na het zien van iets afschuwelijks/lelijks. Impliceert weinig ruimte voor verkeerde conclusies.
pi_175560334
De kijkcijfers van Friends hadden toch ook onlosmakelijk te maken met de veel te dunne BH's of helemaal geen BH's bij Jennifer Aniston en Courtney Cox
#me too
pi_175560364
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:53 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Waarmee je je eigen vraag beantwoordt.

Maar het is het verschil tussen elke dag koranles en elke dag nieuwe fouten in dat boekie vinden.
Ik heb nog nooit koranles gehad, dus dat is silly, maar ik geloof niet dat alles een false flag is iig. Of laat ik het zo stellen heb er nooit steekhoudend bewijs voor gezien. Kan hoor, alles is een false flag, ik houd het open.
I´m back.
pi_175560452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit koranles gehad, dus dat is silly, maar ik geloof niet dat vrijwel alles een false flag hoax is iig. Of laat ik het zo stellen heb er nooit steekhoudend bewijs voor gezien. Kan hoor, alles is een false flag, ik houd het open.
Waarom blijf je aan termen vasthouden die misrepresenteren wat ik onderzoek?

We zullen nooit weten wat de waarheid precies is, maar je kan wel uitvinden wat in ieder geval niet waar is.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175560592
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:58 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Waarom blijf je aan termen vasthouden die misrepresenteren wat ik onderzoek?

We zullen nooit weten wat de waarheid precies is, maar je kan wel uitvinden wat in ieder geval niet waar is.
Ja, probleem is dat je vaak niet in staat bent om uit te zoeken wat waar of niet waar is hè. Of dan kom je dus terecht bij bronnen die dat ook niet weten en er maar op los fantaseren of bronnen die dingen niet goed hebben vastgesteld, maar dat kun jij weer niet controleren.

Kijk ik begrijp wat je in principe bedoelt hoor. Wat waar is en wat niet is in feite moeilijk vast te stellen omtrent veel zaken, en ja dan rolt er toch een narratief uit en die klopt niet altijd. Daarin heb je gelijk hoor.

Maar om, dit vaststellende, alles helemaal om te draaien en dan uit te komen op: alles in een hoax, zover kan ik niet gaan.
I´m back.
pi_175560604
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:12 schreef SpaceOddity het volgende:
Vandaag de dag met een serie komen zoals "Married with children" is compleet ondenkbaar.

Benk toch blij dat ik dat nog even mee heb mogen maken.
Kijk maar eens een aflevering van All in the family, hartstikke racistisch. Maar was zo leuk :)
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_175560700
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, probleem is dat je vaak niet in staat bent om uit te zoeken wat waar of niet waar is hè. Of dan kom je dus terecht bij bronnen die dat ook niet weten en er maar op los fantaseren of bronnen die dingen niet goed hebben vastgesteld, maar dat kun jij weer niet controleren.

Kijk ik begrijp wat je in principe bedoelt hoor. Wat waar is en wat niet is in feite moeilijk vast te stellen omtrent veel zaken, en ja dan rolt er toch een narratief uit en die klopt niet altijd. Daarin heb je gelijk hoor.

Maar om, dit vaststellende, alles helemaal om te draaien en dan uit te komen op: alles in een hoax, zover kan ik niet gaan.
Ja het is soms ook best wel makkelijk hoor. Als je bv een toren op zichzelf ziet vallen met x snelheid dan weet je dat de gegeven uitleg niet waar kan zijn.
pi_175560736
De tools empirische wetenschap, logica en consistentie van argumenten zijn genoeg. Daarom probeer ik het ook in zo simpel mogelijke termen te beschrijven.

Andere Tijden is voor mij de koranles waar ik vroeger graag aan meedeed. Door het proces van ontwaking in te zetten en "he, maar wacht es even, klopt die claim wel? En die? En de volgende?" je af te vragen, ga je over op een proces dat steeds meer koranleugens blootlegt.

Dat de moslims (de Andere Tijdenvolgers) dat niet bevatten, is heel normaal. Ik was vroegâh namelijk net zo, dus kan het hen moeilijk kwalijk nemen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175560769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:06 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja het is soms ook best wel makkelijk hoor. Als je bv een toren op zichzelf ziet vallen met x snelheid dan weet je dat de gegeven uitleg niet waar kan zijn.
Lol, 9/11 building 5?
I´m back.
pi_175560829
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, 9/11 building 5?
7, maar ook die andere twee. Alleen bij 7 heb je dan ook nog de oorzaakkwestie. Kantoorband leid zeker niet tot een instorting als gezien. Dat is niet ingewikkeld.
pi_175560854
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
De tools empirische wetenschap, logica en consistentie van argumenten zijn genoeg. Daarom probeer ik het ook in zo simpel mogelijke termen te beschrijven.

Andere Tijden is voor mij de koranles waar ik vroeger graag aan meedeed. Door het proces van ontwaking in te zetten en "he, maar wacht es even, klopt die claim wel? En die? En de volgende?" je af te vragen, ga je over op een proces dat steeds meer koranleugens blootlegt.

Dat de moslims (de Andere Tijdenvolgers) dat niet bevatten, is heel normaal. Ik was vroegâh namelijk net zo, dus kan het hen moeilijk kwalijk nemen.
Lullige is dat je Andere Tijden neemt als voorbeeld (doordat ik erover begon wrs), Andere Tijden is een voorbeeld van wat je kleine geschiedenis kunt noemen, waarbij niet gelogen hoeft te worden dus. Gaat over de vakantiegangers naar Spanje, wat begon eind jaren 60/begin jaren 70, de overwinteraars dus. Kleine geschiedenis, incidenten, hee, hoe ging dat ook weer. Mooie geschiedenis zonder politieke implicaties, of slechts indirect.
I´m back.
pi_175560887


Eigenlijk hoef je als kind ook alleen maar hiermee gespeeld te hebben om te weten dat wat verteld is dat gebeurde niet gebeurd kan zijn.
pi_175560929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:10 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

7, maar ook die andere twee. Alleen bij 7 heb je dan ook nog de oorzaakkwestie. Kantoorband leid zeker niet tot een instorting als gezien. Dat is niet ingewikkeld.
Ja, en toch hè, ik weet niet hoor. Ik heb daar moeite mee. Je kon toch nooit zo snel draadjes en snoertjes en springlading in dat gebouw brengen? Maar laten we de 9/11 discussie hier niet doen hè.
I´m back.
pi_175560931
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:11 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lullige is dat je Andere Tijden neemt als voorbeeld (doordat ik erover begon wrs), Andere Tijden is een voorbeeld van wat je kleine geschiedenis kunt noemen, waarbij niet gelogen hoeft te worden dus. Gaat over de vakantiegangers naar Spanje, wat begon eind jaren 60.begin jaren 70, de overwinteraars dus. Kleine geschiedenis, incidenten, hee, hoe ging dat ook weer. Mooie geschiedenis zonder politieke implicaties, of slechts indirect.
I know, en die lijken "veiliger" dan groot uitgemeten zaken die overduidelijk zijn bedoeld om mensen angst aan te jagen (denk aan "kernwapens").

Het ging om de uitleg van de koranles-analogie. Sommige mensen blijven hun hele leven moslim. Anderen zien in dat het slechts verhaaltjes zijn. Wie heeft "gelijk" en wie verliest?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175561039
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

I know, en die lijken "veiliger" dan groot uitgemeten zaken die overduidelijk zijn bedoeld om mensen angst aan te jagen (denk aan "kernwapens").

Het ging om de uitleg van de koranles-analogie. Sommige mensen blijven hun hele leven moslim. Anderen zien in dat het slechts verhaaltjes zijn. Wie heeft "gelijk" en wie verliest?
Ja, nou ja, ik zie de geschiedenis als koningin der wetenschappen omdat ze ons laat zien hoe de wereld eruit zag en gepercipieerd werd en wordt. Fysica is de koning uiteraard.
Ik kan alles en iedereen verklaren en begrijpen als ik de geschiedenis weet.
I´m back.
pi_175561146
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga iig voor Seinfeld. Weet niet of ik Friends ga proberen, heb How I married your mother oid ook niet gezien.
Seinfeld is voor mij de beste sitcom sluss.
Check ook Curb Your Enthusiasm
pi_175561191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en toch hè, ik weet niet hoor. Ik heb daar moeite mee. Je kon toch nooit zo snel draadjes en snoertjes en springlading in dat gebouw brengen? Maar laten we de 9/11 discussie hier niet doen hè.
Nee, maar dat gaat weer over de wat wél vraag. Ging in dezen over wat iig niet is/kan zijn. Maar idd, daar is een apart topic voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 21:22:50 ]
pi_175561193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, ik zie de geschiedenis als koningin der wetenschappen omdat ze ons laat zien hoe de wereld eruit zag en gepercipieerd werd en wordt. Fysica is de koning uiteraard.
Ik kan alles en iedereen verklaren en begrijpen als ik de geschiedenis weet.
Inderdaad.

Aleen als je dan leugens op de mouw gespeld krijgt, en leugens worden op andere leugens gestapeld, wordt dat begrip en fundering van de hele toren ff iets anders...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175561199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:21 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Check ook Curb Your Enthusiasm
Ja, akkoord de echte Kramer, toch? Heb het wel geprobeerd.
I´m back.
pi_175561221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:22 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar dat gaat weer over de wat wél vraag. Ging in dezen over wat iig niet is/kan zijn. Maar idd, daar is een apart topic voor.
Was allemaal chaos op die dag joh.
I´m back.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:23:43 #213
9859 crew  Karina
Woman
pi_175561222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:03 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Kijk maar eens een aflevering van All in the family, hartstikke racistisch. Maar was zo leuk :)
En in Loveboat om maar eens wat te noemen, had Isaac ALTIJD een zwart vriendinnetje, schande! In Sliders heeft Rembrandt trouwens ook altijd een zwart vriendinnetje maar dat zullen minder mensen kennen.

Alles is in de geest van de tijd, kun je nu wel boos om worden maar over 30 jaar of zo worden mensen weer boos om series van nu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175561240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, akkoord de echte Kramer, toch? Heb het wel geprobeerd.
Nee, wel samen met Jerry Seinfled de bedenker en schrijver van Seinfeld. Had af en toe een cameo in de serie.
pi_175561304
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:22 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Inderdaad.

Aleen als je dan leugens op de mouw gespeld krijgt, en leugens worden op andere leugens gestapeld, wordt dat begrip en fundering van de hele toren ff iets anders...
Dat kan uiteraard en er spelen veel leugens, hoe dichter bij de huidige tijd, hoe meer leugens wrs, mensen worden opgeleid op niveau universiteit om leugens en verdraaiingen te geven. Klopt helemaal, maar je moet dat dus wel kunnen bewijzen en niet zo maar stellen dat alles een false flag of leugen is.
I´m back.
pi_175561308
Er zijn inderdaad heel wat characters die in deze tijd zwaar onder vuur zouden liggen, Archie Bunker bv, klassiek voorbeeld van de boze witte man die een bloedhekel heeft aan alles wat buitenlands is, of Al Bundy die constant loopt te gillen dat alle vrouwen kut zijn, maar tegelijkertijd niet weg te slaan is uit de nudybars. Ik sta er trouwens van te kijken dat er nog geen klachten zijn over Rajesh uit de Big Bang Theory, over het stereotype dommige Indier met dat typische accent.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175561338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:26 schreef Hathor het volgende:
Er zijn inderdaad heel wat characters die in deze tijd zwaar onder vuur zouden liggen, Archie Bunker bv, klassiek voorbeeld van de boze witte man die een bloedhekel heeft aan alles wat buitenlands is, of Al Bundy die constant loopt te gillen dat alle vrouwen kut zijn, maar tegelijkertijd niet weg te slaan is uit de nudybars. Ik sta er trouwens van te kijken dat er nog geen klachten zijn over Rajesh uit de Big Bang Theory, over het stereotype dommige Indier met dat typische accent.
Heb ik ook nooit gezien Big Bang Theory.

Ben vast blijven zitten aan Seinfeld wrs.
I´m back.
pi_175561398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Was allemaal chaos op die dag joh.
Of het leek chaos, hè.
pi_175561458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Of het leek chaos, hè.
Dude, je hebt een ietwat over-extended idee van de regering dan hoor, als je dat denkt.
I´m back.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:36:42 #220
9859 crew  Karina
Woman
pi_175561547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:26 schreef Hathor het volgende:
Er zijn inderdaad heel wat characters die in deze tijd zwaar onder vuur zouden liggen, Archie Bunker bv, klassiek voorbeeld van de boze witte man die een bloedhekel heeft aan alles wat buitenlands is, of Al Bundy die constant loopt te gillen dat alle vrouwen kut zijn, maar tegelijkertijd niet weg te slaan is uit de nudybars. Ik sta er trouwens van te kijken dat er nog geen klachten zijn over Rajesh uit de Big Bang Theory, over het stereotype dommige Indier met dat typische accent.
Als we het toch over series van nu hebben. dan begrijp ik ook niet dat de 'feministen' nog niet hebben geklaagd over de superheldenseries (Marvel e.d.) waarin de dames allemaal met strakke pakjes waar hun tieten uithangen rondlopen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175561557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dude, je hebt een ietwat over-extended idee van de regering dan hoor, als je dat denkt.
De "regering" zijn de poppetjes. Het gaat om de regisseurs van het hele poppenspel.

"These ultra rich families plan 100+ years ahead. That you and me don't know what we will do next Sunday, doesn't mean anything for them", Steve Hughes, check him out.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:38:46 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175561614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:03 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in de tijd dat deze serie liep had de algehele vertrutting nog niet toegeslagen.
Die shit was het startschot voor de vertrutting man _O-

Gegeven moment gaat chandler roken ... Al zijn #friends maaaaaad!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175561619
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De "regering" zijn de poppetjes. Het gaat om de regisseurs van het hele poppenspel.

"These ultra rich families plan 100+ years ahead. That you and me don't know what we will do next Sunday, doesn't mean anything for them", Steve Hughes, check him out.
Ik denk niet dat ze het in mekaar hebben kunnen zetten, te veel variabelen.
I´m back.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 21:39:09 #224
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175561625
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Als we het toch over series van nu hebben. dan begrijp ik ook niet dat de 'feministen' nog niet hebben geklaagd over de superheldenseries (Marvel e.d.) waarin de dames allemaal met strakke pakjes waar hun tieten uithangen rondlopen.
Breng ze nou niet op ideeën.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175561641
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Breng ze nou niet op ideeën.
Toch niet het aanloeren waard wmb.
I´m back.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:40:10 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_175561647
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Breng ze nou niet op ideeën.
Nou ik ben wel tegen eigenlijk :P

Ik kan die pakjes niet betalen _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175561667
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou ik ben wel tegen eigenlijk :P

Ik kan die pakjes niet betalen _O-
Kan je zelf naaien hè.
I´m back.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 21:41:34 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_175561686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan je zelf naaien hè.
Ja tuurlijk Ryan :D Met twee linkerhanden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175561703
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:41 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja tuurlijk Ryan :D Met twee linkerhanden.
:D.
I´m back.
pi_175561704
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

De "regering" zijn de poppetjes. Het gaat om de regisseurs van het hele poppenspel.

"These ultra rich families plan 100+ years ahead. That you and me don't know what we will do next Sunday, doesn't mean anything for them", Steve Hughes, check him out.
Dit. Bush leek ook overrompeld hoor. Zijn ook interessante analyses over zijn gedrag ed van die dag en navolgende gerelateerde toespraken.
pi_175561714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:D.
Waarom naai jij niet een leuk pakje voor Karina?
pi_175561722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dit. Bush leek ook overrompeld hoor. Zijn ook interessante analyses over zijn gedrag ed van die dag en navolgende gerelateerde toespraken.
Allemaal BS imho.
I´m back.
pi_175561739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:42 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom naai jij niet een leuk pakje voor Karina?
Nou, ga eerst nog een spijkerbroek van mezelf proberen te herstellen.
I´m back.
pi_175561946
quote:
99s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:36 schreef Karina het volgende:

[..]

Als we het toch over series van nu hebben. dan begrijp ik ook niet dat de 'feministen' nog niet hebben geklaagd over de superheldenseries (Marvel e.d.) waarin de dames allemaal met strakke pakjes waar hun tieten uithangen rondlopen.
Inderdaad, dat zijn toch ook klassieke voorbeelden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175561995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou, ga eerst nog een spijkerbroek van mezelf proberen te herstellen.
Wat een armoe...of is dat provinciaals?
pi_175562043
quote:
Het ergste vindt Graham dat het personage zijn transvader zonder blikken of blozen veroordeelt voor diens seksuele identiteit en actief weert uit zijn leven. Geen van zijn vrienden maakt hem duidelijk dat dit echt niet oké is.
Eh nee, niet helemaal volgens mij. Chandlers ouders waren twee slettenbakken die het allebei met de pool boy of ober deden, waarop hij ze betrapte. En de scheiding verliep ook niet zo soepel geloof ik. Z'n moeder draagt amper kleren en z'n vader ook niet. Waarom mag hij zich blijkbaar wel schamen voor z'n moeder maar niet voor z'n vader?

En de grappen over de lesbische ex zijn er vooral op gericht dat Ross zo'n slappe man is dat z'n vrouw maar voor een andere vrouw ging. En dat het idee van twee vrouwen wel sexy is.

Maar de wereld is vast een stukje mooier en rechtvaardiger als de hele hele mensheid overal een probleem in ziet.

Ja, ik vind Friends leuk en kan de afleveringen wel dromen ondertussen :@
Tap tap tap
pi_175562055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Wat een armoe...of is dat provinciaals?
Nou ja, ik heb ook twee linker handen hè, is niet echt regionaal gebonden dus.
I´m back.
  donderdag 7 december 2017 @ 21:59:44 #238
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_175562500
Zag laatst een aflevering van Family Guy waarin Quagmire zijn eigen vader zwanger had gemaakt, kan dat wel eigenlijk? :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 22:05:48 #240
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175562509
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:05 schreef Hathor het volgende:
Zag laatst een aflevering van Family Guy waarin Quagmire zijn eigen vader zwanger had gemaakt, kan dat wel eigenlijk? :')
Nee.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175562628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:05 schreef Hathor het volgende:
Zag laatst een aflevering van Family Guy waarin Quagmire zijn eigen vader zwanger had gemaakt, kan dat wel eigenlijk? :')
In Family Guy kan eigenlijk niks. Daarom hou ik ervan.
Tap tap tap
pi_175562642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:05 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee.
Ik bedoel ethisch he. o|O
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Schokkend artikel en ik denk dat ik ook namens jullie spreek als ik zeg dat ik vanaf nu nooit meer naar deze serie ga kijken.
Waarom zou een TV - serie niet mogen uitstralen dat heteroseksualiteit normatief is ? Er wordt toch ook nooit geklaagd als er op Westerse hetero's gehakt wordt ?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 22:09:35 #244
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175562661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik bedoel ethisch he. o|O
Ook niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175562705
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ook niet.
Laat me raden...jij bent geen fan?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 22:12:18 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175562722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laat me raden...jij bent geen fan?
Juist daarom :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175562741
quote:
briljant _O-
pi_175562802
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:38 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Black Mirror.
Fargo.
The Punisher _O_
pi_175563773
Friends, geen teffes aan
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 23:04:19 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175564310
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:08 schreef nostra het volgende:
Phoebe neukte met Joey en de rest omdat Joey een knappe vent was en zij daar geil van werden. Bijzonder weinig mis mee. Maar dus niet omdat ze noodgedwongen zwichtten voor de druk van een succesvolle witte man met macht. De discrepantie tussen dat gedrag en de geveinsde verontwaardiging achteraf had men daar al 25 jaar geleden door.
Joey was nu niet bepaald een succesvolle man met macht ofzo

hij was wel wit natuurlijk maar dat laat ik ff weg want dat heeft met die malle #metoo vergelijking niet heel veel te maken

hij is gewoon een slet en dat moet ook kunnen in 2017 :s)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175564681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:26 schreef Hathor het volgende:
Er zijn inderdaad heel wat characters die in deze tijd zwaar onder vuur zouden liggen, Archie Bunker bv, klassiek voorbeeld van de boze witte man die een bloedhekel heeft aan alles wat buitenlands is, of Al Bundy die constant loopt te gillen dat alle vrouwen kut zijn, maar tegelijkertijd niet weg te slaan is uit de nudybars. Ik sta er trouwens van te kijken dat er nog geen klachten zijn over Rajesh uit de Big Bang Theory, over het stereotype dommige Indier met dat typische accent.
Al Bundy was een MGTOW.
pi_175564695
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:52 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eh nee, niet helemaal volgens mij. Chandlers ouders waren twee slettenbakken die het allebei met de pool boy of ober deden, waarop hij ze betrapte. En de scheiding verliep ook niet zo soepel geloof ik. Z'n moeder draagt amper kleren en z'n vader ook niet. Waarom mag hij zich blijkbaar wel schamen voor z'n moeder maar niet voor z'n vader?

En de grappen over de lesbische ex zijn er vooral op gericht dat Ross zo'n slappe man is dat z'n vrouw maar voor een andere vrouw ging. En dat het idee van twee vrouwen wel sexy is.

Maar de wereld is vast een stukje mooier en rechtvaardiger als de hele hele mensheid overal een probleem in ziet.

Ja, ik vind Friends leuk en kan de afleveringen wel dromen ondertussen :@
En QFT
pi_175564703
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Al Bundy was een MGTOW.
Dit moet je toch even uitleggen, geen idee wat dat is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564728
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Al Bundy was een MGTOW.
In die nieuwe serie van hem, modern family, heeft ie vaak ook wel geniaal commentaar.
pi_175564790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit moet je toch even uitleggen, geen idee wat dat is.
https://www.urbandictiona(...)=MGTOW&defid=7015621
pi_175565085
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:13 schreef Achterhoker het volgende:
Wanneer stopt dit gekanker.
Ja, echt hè? Hebben die zeikerds nu echt niet door dat dit oeverloze gezeur om alles wat hen niet aanstaan uiteindelijk tegen ze gaat werken?

Je zal maar wit (let op, wit niet niet blank!!!), hetero en hoogopgeleid zijn... Dan heb je helemaal geen recht om ook maar ergens verontwaardigd over te zijn :')
pi_175565138
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:30 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, echt hè? Hebben die zeikerds nu echt niet door dat dit oeverloze gezeur om alles wat hen niet aanstaan uiteindelijk tegen ze gaat werken?

Je zal maar wit (let op, wit niet niet blank!!!), hetero en hoogopgeleid zijn... Dan heb je helemaal geen recht om ook maar ergens verontwaardigd over te zijn :')
Meldt zich.

Ik ben verontwaardigd dat al dat Colombiaanse natuurschoon kindjes van mij wil.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 december 2017 @ 23:33:09 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175565155
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:30 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ja, echt hè? Hebben die zeikerds nu echt niet door dat dit oeverloze gezeur om alles wat hen niet aanstaan uiteindelijk tegen ze gaat werken?

Je zal maar wit (let op, wit niet niet blank!!!), hetero en hoogopgeleid zijn... Dan heb je helemaal geen recht om ook maar ergens verontwaardigd over te zijn :')
Ik ben verontwaardigd over die debiele clubjes die denken wel even voor de overgrote meerderheid te gaan bepalen hoe het wel moet gebeuren allemaal, omdat zij zielig zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175565174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben verontwaardigd over die debiele clubjes die denken wel even voor de overgrote meerderheid te gaan bepalen hoe het wel moet gebeuren allemaal, omdat zij zielig zijn.
Inderdaad, kutpolitici.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565218
NRC = SJW ?
pi_175565632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben verontwaardigd over die debiele clubjes die denken wel even voor de overgrote meerderheid te gaan bepalen hoe het wel moet gebeuren allemaal, omdat zij zielig zijn.
Jij redeneert vanuit whiteism :')
  donderdag 7 december 2017 @ 23:56:11 #262
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175565805
Heteroseksueel is dan ook normatief. Altijd al geweest en dat zal het ook altijd blijven. Die mensen doen soms net alsof 50% van de bevolking geen hetero is. :')
pi_175565854
Niet fucken met friends, star wars en lord of the rings. Anders ga ik de hooivork van stal halen. Een van de personage van de nieuwe star wars films is notabene een neger en in lotr zitten verkapte brolove scenes tussen Sam en Frodo. Als je dan nog gaat zeiken, gooi je maar je tv naar buiten maar ik ben helemaal klaar met die opdringende kuthype dat iedereen zich om alles en niets beledigd en aangesproken voelt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 december 2017 @ 00:01:09 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175565920
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:49 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Jij redeneert vanuit whiteism :')
Ehmm... nee, wat dat ook moge betekenen.

Ik weet dat we in een land wonen waar het lang niet zo slecht met de tolerantie gesteld is als enkelen denken. Iedereen krijgt dezelfde kansen en racisme/seksisme/dingesisme zijn zo goed als niet bestaand. Sterker nog, de Nederlander verafschuwt het. We zijn één volk. Bijna niemand kijkt naar dingen als huidskleur en geaardheid meer, we kijken naar daden.

Hoe denk je dan dat er gereageerd gaat worden op die debiele clubjes die zeggen dat de grote boze blanke man dat wel allemaal is? Dat zij zich (zwaar onterecht) achtergesteld voelen en met allemaal achterlijke eisen gaan komen om ervoor te zorgen dat zij zich beter kunnen gaan voelen? Dat is gewoon misbruik maken van die tolerantie en zorgt er uiteindelijk voor dat mensen zich tegen die groep gaan keren. Iemand die een verkachtingsverhaal verzint en iemand anders daarmee kapot maakt zal ook op weinig respect meer kunnen rekenen.

Ik kijk naar die groepen, en verafschuw hen om hun achterlijke daden en eisen omdat het in en in trieste beschuldigingen zijn. Je kan niet verwachten dat de wereld wel even om jou gaat draaien volgens de - om in Amerika te blijven, waar dit gezeik ook zijn oorsprong vindt - "But my mommy thinks I'm special"-uitspraak. Niet alleen dat, ik lach je keihard in je gezicht uit als je zoiets persoonlijk tegen me zegt.

Bonusmateriaal uit de Zwarte Piet Zeikstralen-discussie
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175565976
@Nattekat; ik was sarcastisch en ben het helemaal met je eens.
pi_175566050
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ehmm... nee, wat dat ook moge betekenen.

Ik weet dat we in een land wonen waar het lang niet zo slecht met de tolerantie gesteld is als enkelen denken. Iedereen krijgt dezelfde kansen en racisme/seksisme/dingesisme zijn zo goed als niet bestaand. Sterker nog, de Nederlander verafschuwt het. We zijn één volk. Bijna niemand kijkt naar dingen als huidskleur en geaardheid meer, we kijken naar daden.

Hoe denk je dan dat er gereageerd gaat worden op die debiele clubjes die zeggen dat de grote boze blanke man dat wel allemaal is? Dat zij zich (zwaar onterecht) achtergesteld voelen en met allemaal achterlijke eisen gaan komen om ervoor te zorgen dat zij zich beter kunnen gaan voelen? Dat is gewoon misbruik maken van die tolerantie en zorgt er uiteindelijk voor dat mensen zich tegen die groep gaan keren. Iemand die een verkachtingsverhaal verzint en iemand anders daarmee kapot maakt zal ook op weinig respect meer kunnen rekenen.

Ik kijk naar die groepen, en verafschuw hen om hun achterlijke daden en eisen omdat het in en in trieste beschuldigingen zijn. Je kan niet verwachten dat de wereld wel even om jou gaat draaien volgens de - om in Amerika te blijven, waar dit gezeik ook zijn oorsprong vindt - "But my mommy thinks I'm special"-uitspraak. Niet alleen dat, ik lach je keihard in je gezicht uit als je zoiets persoonlijk tegen me zegt.
Ik vind die SJW types allemaal zo negatief. Natuurlijk is de gehele geschiedenis belangrijk, ook de slavernij, maar om daar nou 150 jaar later je hele identiteit aan te hangen... Dat daar honderdduizenden blanke mannen voor zijn gestorven en vooral de Britten daar miljarden aan gespendeerd hebben mag je dan weer niet te hard aan denken. Want alle blanken zijn stom.

En dan de tolerantie. Je mag zo'n beetje alles roepen, maar mensen hoeven niet te luisteren. Recent ZP als voorbeeld. Al die anti types er met beide benen in: JIJ BENT RACISTISCH EN HETZELFDE ALS DIE LUI OP DE SNELWEG. 1 Nee en nee. 2 die logica is normaal gesproken racistisch als het over moslims gaat na een aanslag, maar ja white privilige zullen we maar zeggen. En als Lubach dan met een minder hysterisch goed uitgelegd verhaal komt luisteren er opeens veel meer. KOMT ALLEMAAL DOOR ZIJN HUID LUBACH IS OOK KUT!!! Het is nooit goed.
pi_175566261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:13 schreef Dally het volgende:
Ik dacht eerst dat het satire was, maar anno 2017 zijn er dus echt mensen die zich over dit soort dingen kwaad maken...

Dat heb ik dus de afgelopen jaren met heel wat zaken gehad. :') Denk je dat er iemand sarcastisch iets belachelijk aan het maken is, blijkt het serieus te zijn. :D :'( :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175566319
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat heb ik dus de afgelopen jaren met heel wat zaken gehad. :') Denk je dat er iemand sarcastisch iets belachelijk aan het maken is, blijkt het serieus te zijn. :D :'( :D
"Dit is van De speld, toch? TOCH?"
Tap tap tap
pi_175566677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:03 schreef Hathor het volgende:
Tsja, in de tijd dat deze serie liep had de algehele vertrutting nog niet toegeslagen.
Friends was geen symbool van vertrutting?!?!?! 8)7 8)7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175566695
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]

"Dit is van De speld, toch? TOCH?"
Dat ja. Nu is het zelfs zo ver dat als ik niet meteen zie dat het van de Speld is ik het artikel in eerste instantie geloof...

Verwarrende wereld....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175566803
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Al Bundy was een MGTOW.
Dan zou ie op fok een ban krijgen anno 2017....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175566916
TT is misleidend.
Het NRC-artikel gaat niet over racisme in de serie Friends. Dat de serie racistisch is, wordt ook niet beweerd.
Dat de hoofdrolspelers en de bijfiguren en figuranten vooral blank zijn, niet donker, niet asian en amper latino is een feit.
wbt het verwijt van seksistisch en LGBTQ-onvriendelijk .... nahhhh dat is zo overtrokken.
pi_175566967
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:27 schreef Bluesdude het volgende:
TT is misleidend.
Het NRC-artikel gaat niet over racisme in de serie Friends. Dat de serie racistisch is, wordt ook niet beweerd.
Dat de hoofdrolspelers en de bijfiguren en figuranten vooral blank zijn, niet donker, niet asian en amper latino is een feit.
wbt het verwijt van seksistisch en LGBTQ-onvriendelijk .... nahhhh dat is zo overtrokken.
Dat is dan toch al het probleem? Wit, niet eens mensen van kleur of geen niet-zwarte mensen van kleur? Hoort niet meer bij onze tijd, toch? Klopt dan toch?
Wat door geredeneerd logisch is aangezien Friends ergens in 1994 begon ook.
I´m back.
pi_175566988
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is dan toch al het probleem? Wit, niet eens mensen of kleur of geen niet-zwart mensen van kleur? Hoort niet meer bij onze tijd, toch? Klop dan toch?
Dat kun je vinden of niet vinden, maar noem dat anders, de serie is niet racistisch.
Ook niet via de foute grappen á la All in the Family van Archie Bunker.
Ik zie de serie nog regelmatig bij Comedy Central.... k'lah me slaphhhh
pi_175567001
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:42 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat kun je vinden of niet vinden, maar noem dat anders, de serie is niet racistisch.
Ook niet via de foute grappen á la All in the Family van Archie Bunker.
Ik zie de serie nog regelmatig bij Comedy Central.... k'lah me slaphhhh
Ja, goed, kennelijk is dat toch niet echt meer au courant, Blues.
Gelukkig hebben ze nog niet Seinfeld opgepakt. Dat is dan weer mijn serie.

Toch twijfel ik of ik niet aan Friends moet beginnen hoor, zou het alleen zo rottig vinden om daarmee Seinfeld te moeten verlaten.
I´m back.
pi_175567017
Niets voor jou denk ik. Veel te vlakke sitcom-humor. Seinfield is geniaal in vergelijking met Friends.
pi_175567036
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, goed, kennelijk is dat toch niet echt meer au courant, Blues.
Voor mij hoeft niet perse elke film/show/ tv-videoprogramma een afspiegeling te zijn van
blank en donker.
Als het maar globaal wel gebeurd .... dus al die jaarlijkse duizenden producties bij elkaar
In Amerika zijn het dan tienduizenden producties per jaar
Waar overigens 40-45% van de bevolking een zichtbare niet-blanke afkomst heeft.
pi_175567052
--

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 01:56:55 ]
pi_175567105
NRC is hard op weg het zwakzinnigste vodje van het westelijk halfrond te worden. :|W
pi_175567112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:03 schreef Braindead2000 het volgende:
NRC is hard op weg het zwakzinnigste vodje van het westelijk halfrond te worden. :|W
nog steeds braindead ?
de doktoren hebben je al opgegeven ?
pi_175567117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:49 schreef LelijKnap het volgende:
Niets voor jou denk ik. Veel te vlakke sitcom-humor. Seinfield is geniaal in vergelijking met Friends.
Wat ik 's ochtends in de pot leg is geniaal in vergelijking met Friends. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_175567121
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wat ik 's ochtends in de pot leg is geniaal in vergelijking met Friends. :+
Ja fair enough. Seinfield verdient ook meer waardering.
pi_175567123
En het hypocrietste:

NRC

Hoofdredactie:
Peter Vandermeersch (hoofdredacteur)
Marcella Breedeveld (plaatsvervangend hoofdredacteur)
Stijn Bronzwaer (adjunct-hoofdredacteur)
Egbert Kalse (adjunct-hoofdredacteur)

Eindredactie:

Jeroen van der Kris (chef)
Eva Smal (plv)
Japke-d. Bouma
Ward op den Brouw
Joyce Roodnat

Frank Vermeulen
Sam de Voogt
Oscar Vermeer

Witter dan wit. De huichelaars. :r
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 04:46:34 #285
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175567461
TT aangepast idd

maakt het niet beter allemaal _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175567758
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:06 schreef Braindead2000 het volgende:
En het hypocrietste:

NRC

Hoofdredactie:
Peter Vandermeersch (hoofdredacteur)
Marcella Breedeveld (plaatsvervangend hoofdredacteur)
Stijn Bronzwaer (adjunct-hoofdredacteur)
Egbert Kalse (adjunct-hoofdredacteur)

Eindredactie:

Jeroen van der Kris (chef)
Eva Smal (plv)
Japke-d. Bouma
Ward op den Brouw
Joyce Roodnat

Frank Vermeulen
Sam de Voogt
Oscar Vermeer

Witter dan wit. De huichelaars. :r
Ik ben het volledig met je eens, het lijkt me ook een goed plan om meer asielzoekers op diverse banen te zetten zodat er een betere mix ontstaat.
pi_175567878
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Friends was geen symbool van vertrutting?!?!?! 8)7 8)7
25 jaar geleden was het gewoon een leuke comedie, niet meer en niet minder.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:47:26 #288
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_175567962
"De vraag is voor hoelang: de serie lijkt hopeloos verouderd."

Eh, ik denk dat mensen het opeens niet meer leuk vinden omdat er alleen maar witte mensen in spelen. De meeste mensen die Friends zullen kijken zullen dat doen uit nostalgie, want nieuwe kijkers zullen Friends sowieso in veel andere opzichten al verouderd vinden. Mensen die variatie willen kunnen nu juist prima aan de bak met Unbreakable Kimmy Smidth en The Big Bang Theory.

Ik ben benieuwd of we in de toekomst bepaalde oude series verafschuwen omdat er vlees in gegeten wordt :D

Besides, gaan we dan ook zeuren om The Fresh Prince from Bel Air, omdat er alleen donkere mensen in zitten?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_175568043
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Besides, gaan we dan ook zeuren om The Fresh Prince from Bel Air, omdat er alleen donkere mensen in zitten?
RACIST!
pi_175568054
Overigens, als je de NRC redactieleden ziet kan niet anders dan concluderen dat deze wit, seksistisch en homofoob is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175568062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 02:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)handelsblad-a1465316

De NRC-redactie. Ik bespeur weinig kleur. :{
Allemaal stuk voor stuk witte homofobe racisten.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175568073
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 07:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"De vraag is voor hoelang: de serie lijkt hopeloos verouderd."

Eh, ik denk dat mensen het opeens niet meer leuk vinden omdat er alleen maar witte mensen in spelen. De meeste mensen die Friends zullen kijken zullen dat doen uit nostalgie, want nieuwe kijkers zullen Friends sowieso in veel andere opzichten al verouderd vinden. Mensen die variatie willen kunnen nu juist prima aan de bak met Unbreakable Kimmy Smidth en The Big Bang Theory.

Ik ben benieuwd of we in de toekomst bepaalde oude series verafschuwen omdat er vlees in gegeten wordt :D

Besides, gaan we dan ook zeuren om The Fresh Prince from Bel Air, omdat er alleen donkere mensen in zitten?
En zeuren over al die andere sitcoms. King of Queens, Home Improvement, Everybody Loves Raymond. Tig van die series.
Tap tap tap
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:28:53 #293
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175568222
Mooi hoor, meteen weer vingers in de oren en hard roepen dat het allemaal maar stom is.

Je zou ook een stukje reflectie toe kunnen passen. Jezelf de'waarom'? Vraag stellen, in plaats van meteen in de Nietes-stellingen te gaan zitten.

Hoeft ook helemaal niets af te doen aan de lol die je aan een serie kan beleven.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:40:02 #294
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175568302
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:28 schreef SicSicSics het volgende:
Mooi hoor, meteen weer vingers in de oren en hard roepen dat het allemaal maar stom is.

Je zou ook een stukje reflectie toe kunnen passen. Jezelf de'waarom'? Vraag stellen, in plaats van meteen in de Nietes-stellingen te gaan zitten.

Hoeft ook helemaal niets af te doen aan de lol die je aan een serie kan beleven.
Ik zag laatst een aflevering van Friends waarbij ik meteen dacht: die 'humor' kan nu echt niet meer. Fat shaming van een kind op een bruiloft. Met dikke lachband eronder.

Ik kan me wel vinden in het artikel. Er wordt ook nergens tot boycot opgeroepen, het is slechts een bespiegeling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175568363
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zag laatst een aflevering van Friends waarbij ik meteen dacht: die 'humor' kan nu echt niet meer. Fat shaming van een kind op een bruiloft. Met dikke lachband eronder.

Ik kan me wel vinden in het artikel. Er wordt ook nergens tot boycot opgeroepen, het is slechts een bespiegeling.
Het grote probleem is dan wel vooral dat zelfs zo’n brave sitcom nu al niet meer zou kunnen.

Wat een gelul zeg: humor kan wat mij betreft in beginsel altijd.
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:48:38 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175568372
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zag laatst een aflevering van Friends waarbij ik meteen dacht: die 'humor' kan nu echt niet meer.
Dat is een probleem met jou, niet met Friends. Ik zou zeggen, kijk zelfs eens in de spiegel.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:48:44 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175568374
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:47 schreef VEM2012 het volgende:

Het grote probleem is dan wel vooral dat zelfs zo’n brave sitcom nu al niet meer zou kunnen.

Wat een gelul zeg: humor kan wat mij betreft in beginsel altijd.
Niemand die dan ook zegt dat het niet kan, het is alleen hopeloos uit de tijd en imo zo niet grappig meer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:49:16 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175568377
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:48 schreef Fir3fly het volgende:

Dat is een probleem met jou, niet met Friends. Ik zou zeggen, kijk zelfs eens in de spiegel.
Heb je het lulletje rozenwater ook weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175568386
Wacht wacht wacht... Sinds wanneer is een ster acteur die dames versiert maar niet terugbelt richting de #MeToo trein gegaan? Dat heeft er totaal niks mee te maken.

Dan zou elke rijke man, politici, acteur, artiest etc maar meteen moeten opstappen. Zolang het om versieren gaat enzo is er niks aan de hand he... Aanranding en verkrachting ging het om.

Of is ouderwets versieren en seksen, wat alle dames net zo hard doen, nu ook al een issue?

Alsof die dames niet weten waar ze aan beginnen, in toestemmen of zichzelf niet gewoonweg aanbieden in de hoop dat...

Fucking triest :')
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:51:25 #300
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175568396
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niemand die dan ook zegt dat het niet kan
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

die 'humor' kan nu echt niet meer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')