FOK!forum / Digital Corner / Onkyo TX NR 616 gerepareerd nu een speaker aansluiting naar de tering
dirkjan89donderdag 7 december 2017 @ 17:45
https://imgur.com/a/0CLgA

De centerspeaker is niet meer aan te sluiten doordat de zwarte connector van het aansluitingsgebied van Centre, vol is door iets.

Er zit al iets in, waardoor mijn speaker kabel er niet in past.
Dit was niet zo, want mijn centre speaker was gewoon goed aangesloten voordat ik hem opstuurde voor een reperatie(de bekende HDMI board vervanging)

Heb de zwarte connector los gedraaid maar krijg met geen mogelijkheid wat in de zwarte connector zit eruit.
#ANONIEMdonderdag 7 december 2017 @ 18:05
Blijkbaar niet goed gerepareerd, ff terug brengen.
Freddonderdag 7 december 2017 @ 20:13
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Leonos het volgende:
Blijkbaar niet goed gerepareerd, ff terug brengen.
Bij de vervanging van het HDMI board komen ze niet eens in de buurt van de speaker aansluitingen.
Freddonderdag 7 december 2017 @ 20:14
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 7 december 2017 17:45 schreef
Heb de zwarte connector los gedraaid maar krijg met geen mogelijkheid wat in de zwarte connector zit eruit.
Zou wel ff contact opnemen met de reparateur.
dirkjan89donderdag 7 december 2017 @ 20:39
Ik heb een connector los weten te draaien (moest flink doordraaien ookal ging t wat stug)

Nu heb ik een connector van 7.1 gebruikt omdat ik toch nooit op deze receiver 7.1 ga draaien. dus probleem opzich opgelost(weet ook niet of je deze verloopstukjes las kan krijgen)

Maar iig wel heel vreemd dat dit opeens is na mijn reperatie, en idd ze zouden niks moeten doen met speaker aansluitingen. tenzij, ze het testen met speakers wat me langs 1 kant wel logisch lijkt. omdat ze moeten testen of reperatie succesvol is?
Juup©donderdag 7 december 2017 @ 20:45
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef dirkjan89 het volgende:
Ik heb een connector los weten te draaien (moest flink doordraaien ookal ging t wat stug)
[...]
Ik snap jou niet echt, ik ging er zelf echt niet aan prutsen (ook al zou ik misschien weten wat het "probleem" was). Laat het herstelbedrijf het lekker uitzoeken en oplossen, daar heb jij voor betaald mijns inziens.