abonnement Unibet Coolblue
pi_175555019


SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeet - waarschijnlijk in januari
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Boottocht Amsterdam Light Festival
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Secret Santa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kerstkaarten avontuur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
pi_175555039
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Jup, de fameuze walvissenclubs. Die gaan gewoon in een school zwemmen, alle bitcoin als plankton opvreten en of opslaan om later duur te verpatsen. Of naja sprinkhanenplaag kan ook nog. Links of rechtsom Jan Modaal met zijn halve of hele bitcoin is de pineut.
Of gewoon niet meegaan op het moment dat er een flinke dip is, dat is de fout die veel mensen maken. Paniekverkoop bij een correctie komt vaak genoeg voor.
pi_175555238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Of gewoon niet meegaan op het moment dat er een flinke dip is, dat is de fout die veel mensen maken. Paniekverkoop bij een correctie komt vaak genoeg voor.
Klopt, het is puur een psychologisch spelletje. Men aast op paniekvoetbal, stuurt daar op aan. In de wetenschap dat zeg 5 v/d 10 daar gevoelig voor is. En los daarvan heb je nog het feest van de stoploss. Dat geeft een versterkend effect aan een correctie.

Overigens https://bitcoinwisdom.com/markets/coinbase/btcusd

Twee mooie rode kaarsen op de 1min grafiek :P
mag het weten
pi_175555268
:W
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175555301
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:54 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Klopt, het is puur een psychologisch spelletje. Men aast op paniekvoetbal, stuurt daar op aan. In de wetenschap dat zeg 5 v/d 10 daar gevoelig voor is. En los daarvan heb je nog het feest van de stoploss. Dat geeft een versterkend effect aan een correctie.

Overigens https://bitcoinwisdom.com/markets/coinbase/btcusd

Twee mooie rode kaarsen op de 1min grafiek :P
Ja, koers zojuist 500 eur gedaald
pi_175555444
Ik doe gewoon #yolo en laat t staan. Maar goed heb ook niet zoveel winst als dino heeft :+
pi_175555585
Akkakke. Welk woord wilde ik typen? Tip: ik heb een beetje moeite met ctrl-backspace vandaag.
Tap tap tap
  Designer donderdag 7 december 2017 @ 18:10:41 #8
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_175555597
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:10 schreef CherryLips het volgende:
Akkakke. Welk woord wilde ik typen? Tip: ik heb een beetje moeite met ctrl-backspace vandaag.
Covfefe.
🐙
pi_175555672
Oké... ik wil niet te hard van stapel lopen met sporten. Dus even advies gevraagd: Een benendag, armendag, rompdag, cadiodag. En tussen die dagen telkens rust (en natuurlijk ook wat cardio op de krachtdagen) Telkens een uur á anderhalf uur. Niet langer. Is dat een gezond trainschema? Dan sport ik drie/vier keer in de week.
En moet je dan ook meer eten? Afvallen is niet het doel. Eerder emotionele ontlading en ontspanning. Gewoon even energie eruit knallen. Fit worden... gewoon genieten en lol hebben (tijdens het sporten, heb ik gemerkt, ben ik psychosevrij namelijk. Ik leef dan echt met mijn lijf ipv mijn hoofd. Heel fijn om te merken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175555828
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oké... ik wil niet te hard van stapel lopen met sporten. Dus even advies gevraagd: Een benendag, armendag, rompdag, cadiodag. En tussen die dagen telkens rust (en natuurlijk ook wat cardio op de krachtdagen) Telkens een uur á anderhalf uur. Niet langer. Is dat een gezond trainschema? Dan sport ik drie/vier keer in de week.
En moet je dan ook meer eten? Afvallen is niet het doel. Eerder emotionele ontlading en ontspanning. Gewoon even energie eruit knallen. Fit worden... gewoon genieten en lol hebben (tijdens het sporten, heb ik gemerkt, ben ik psychosevrij namelijk. Ik leef dan echt met mijn lijf ipv mijn hoofd. Heel fijn om te merken)
Ik zou eerder een full body schema doen en daarna even cardio'en. Meer eten ga je sowieso, want je lichaam gaat wel aangeven dat je meer brandstof nodig hebt voor het sporten en de aanmaak van spier.
pi_175555846
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:10 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Covfefe.
Bijna ;(

Bijna klaar voor vandaag.
Tap tap tap
pi_175555855
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou eerder een full body schema doen en daarna even cardio'en. Meer eten ga je sowieso, want je lichaam gaat wel aangeven dat je meer brandstof nodig hebt voor het sporten en de aanmaak van spier.
En anders ga je gewoon tegen de vlakte.
Tap tap tap
pi_175555897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

En anders ga je gewoon tegen de vlakte.


Anders ook wel, dat was ik bijna laatst. _O-
pi_175555910
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zou eerder een full body schema doen en daarna even cardio'en. Meer eten ga je sowieso, want je lichaam gaat wel aangeven dat je meer brandstof nodig hebt voor het sporten en de aanmaak van spier.
Dus qua eten gewoon naar mijn lijf luisteren?
Oké, dus eerst kracht en cardio? Red een mens wel een full body schema in anderhalf uur? Eerder was ik daar altijd meer richting de twee á drie uur zoet mee... Dus uur full body, half uur hardlopen en op cardiodagen anderom?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175555938
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Anders ook wel, dat was ik bijna laatst. _O-
Ik durfde niet te kijken :')
Tap tap tap
pi_175555989
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dus qua eten gewoon naar mijn lijf luisteren?
Oké, dus eerst kracht en cardio? Red een mens wel een full body schema in anderhalf uur? Eerder was ik daar altijd meer richting de twee á drie uur zoet mee... Dus uur full body, half uur hardlopen en op cardiodagen anderom?
Meer eiwitten eten en gewoon je calorie inname in het algemeen verhogen. Je gaat meer verbranden, dus moet ook meer gaan eten.

Als je een efficient schema gebruikt kan dat makkelijk in een uurtje. Dus niet tig isolatie oefeningen voor je kleine teen, maar gewoon de grote oefeningen pakken.

Hoe moet ik cardiodagen zien? Als je een uurtje fullbody doet en daarna nog een kwartiertje / half uur cardio doet heb je niks extra's nodig tenzij je specifiek wilt trainen voor uithoudingsvermogen.
pi_175556024
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:25 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik durfde niet te kijken :')
Gebeurt niks engs hoor. :@
pi_175556057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:27 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Meer eiwitten eten en gewoon je calorie inname in het algemeen verhogen. Je gaat meer verbranden, dus moet ook meer gaan eten.

Als je een efficient schema gebruikt kan dat makkelijk in een uurtje. Dus niet tig isolatie oefeningen voor je kleine teen, maar gewoon de grote oefeningen pakken.

Hoe moet ik cardiodagen zien? Als je een uurtje fullbody doet en daarna nog een kwartiertje / half uur cardio doet heb je niks extra's nodig tenzij je specifiek wilt trainen voor uithoudingsvermogen.
Dank je wel voor de tips! Ik zal mijn maag gewoon volgen met gezonde voeding ;) Dan moet dat wel goed komen.

Cardio meer met lichte gewichten snellere repetities en een uur hardlopen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_175556093
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel voor de tips! Ik zal mijn maag gewoon volgen met gezonde voeding ;) Dan moet dat wel goed komen.

Cardio meer met lichte gewichten snellere repetities en een uur hardlopen.
Ik zie het nut daar niet van in, maar goed. Gewoon beginnen en kijken wat je fijn vindt.

En goed blijven eten. o|O
pi_175556101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gebeurt niks engs hoor. :@
Ja nee dat weet ik toch niet :{w
Ik had een bottenbreker geplaatst.
Tap tap tap
pi_175556170
Als je 100 of 200 euro over had wat zou je dan kopen? Je mag maar 1 ding
  donderdag 7 december 2017 @ 18:38:49 #22
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175556331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja nee dat weet ik toch niet :{w
Ik had een bottenbreker geplaatst.
Ik ging daar ook van uit bij t zien van dat gifje :@. Dus heb m niet gekeken :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175556381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:34 schreef Allures het volgende:
Als je 100 of 200 euro over had wat zou je dan kopen? Je mag maar 1 ding
nu? Een paaldanspaal *O*
compact en kleverig.
pi_175556388
Kinders, ik moet weer inloggen bij Mijn Overheid.
Daar gaan we.
Tap tap tap
pi_175556391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik zie het nut daar niet van in, maar goed. Gewoon beginnen en kijken wat je fijn vindt.

En goed blijven eten. o|O
Ach, het nut is vooral dat ik slecht ben in cardio maar wel een goede conditie wil hebben. En inderdaad gewoon even kijken.

En ja! Eten komt goed!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')