abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175554371
Belgische politie: onthoofd lichaam bij controle

De politie van Middelkerke (B) heeft in de nacht van woensdag op donderdag tijdens een controle van een auto een onthoofd lichaam in de achterbak aangetroffen. Volgens Belgische media hield een surveillanceauto een wagen met drie inzittenden aan.

Verwarde uitleg
Omdat de drie zich verdacht gedroegen, onderwierpen de agenten het voertuig aan een controle. Vervolgens troffen ze in de achterbak een onthoofd lichaam aan. De drie gaven volgens de politie een zeer verwarde uitleg. Ze zeiden ook ‘de auto nog maar pas in hun bezit te hebben’.

Bloed
Tijdens de controle nabij Middelkerke (aan de kust van West Vlaanderen) kwam er bij de politie een melding binnen over een camping in de buurt. Toen daar agenten ter plaatse kwamen vonden ze in een caravan menselijke resten en een grote hoeveelheid bloed. Of het hoofd is gevonden melden de Belgische media niet.



De drie inzittenden van de auto zijn gearresteerd. Op de camping zijn ook twee mensen aangehouden. De politie houdt rekening met een afrekening in het drugsmilieu.
https://www.crimesite.nl/(...)fd-lichaam-controle/
´
  donderdag 7 december 2017 @ 17:08:31 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175554392
Waar gaan we heen jongens. :N

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:39 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175554694
Hadden een hakkebarretje in de caravan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 7 december 2017 @ 17:32:52 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175554867
Waarom zou je met een onthoofd lijk rondrijden :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175554883
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zou je met een onthoofd lijk rondrijden :')
Om ergens te dumpen?
pi_175554888
Die hadden hun hoofd er niet bij toen ze die auto op de kop tikten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 7 december 2017 @ 17:34:28 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_175554897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Om ergens te dumpen?
Oohja :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_175554922
Verward :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175555387
Stop weg nou
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 7 december 2017 @ 18:06:53 #10
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175555508
Ik vraag me altijd af waarom dit soort psychos braaf met de bromsnor meegaan. Als je toch al zo gek bent om een hoofd van een lijk te zagen doe je die agenten toch ook meteen als ze je aanhouden?
pi_175555951
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:06 schreef Nobu het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom dit soort psychos braaf met de bromsnor meegaan. Als je toch al zo gek bent om een hoofd van een lijk te zagen doe je die agenten toch ook meteen als ze je aanhouden?
Als iedereen ontkent komen ze allemaal weg zonder straf. Dan gaan ze toch niet een werkstraf van 20 uur riskeren voor het doden van een agent?
pi_175556620
Wat is België toch een typisch land.
pi_175558542
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar gaan we heen jongens. :N

:{²
naar Middelkerke
pi_175563543
goed trouwens dat die dubbele punt in de topictitel staat..
pi_175563959
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:39 schreef Beathoven het volgende:
goed trouwens dat die dubbele punt in de topictitel staat..
Voor mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn, inderdaad.
pi_175564765
Het lijk was niet onthoofd dus het valt allemaal reuze mee.
pi_175567730
Ik las politie onthoofd lichaam bij controle
I will do what i must !!
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:17:18 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175567772
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Waar gaan we heen jongens. :N

:{²
ik in elk geval niet richting België. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:32:26 #19
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175567871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:01 schreef vipergts het volgende:
Stop weg nou
je moet sjonnie eraan toevoegen, anders weet niemand waar je op doelt
En een markant figuur.
pi_175567930
Tja IS komt ook naar jouw toe deze winter.. en zomer.. en elk seizoen.
pi_175572058
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zou je met een onthoofd lijk rondrijden :')
Gewoon, omdat het kan.
pi_175580491
Moord in Middelkerke nog gruwelijker dan gedacht: geslachtsdelen slachtoffer in brand gestoken

De moord op een camping in Middelkerke is nog gruwelijker dan wat gisteren allemaal aan het licht kwam. Het mannelijke slachtoffer uit Oostende werd niet alleen de keel overgesneden, ook zijn geslachtsdelen werden in brand gestoken.

De politie stootte per toeval op de lugubere moord. “De politieploeg was onderweg om een BOB-actie op te starten”, aldus het Brugse parket. “Ze merkten de verdachte wagen op en voerden een controle uit. Daarbij troffen ze een levenloos lichaam aan.” De man was zwaar toegetakeld met een mes aan de hals en het bovenlichaam. De drie inzittenden beweren niet te weten hoe het lijk daar terechtkwam. “We hebben de wagen wel een kwartiertje alleen gelaten”, klonk het.

Het lichaam had zware verwondingen aan de keel en het gezicht, vermoedelijk doordat iemand geprobeerd had de man te onthoofden. De geslachtsdelen van de man zouden verbrand zijn en op verschillende delen van het lichaam zat een brandversneller, zoals benzine. Mogelijk wilde iemand het hele lichaam in brand steken. Volgens de lijkschouwer is het slachtoffer onmiskenbaar “op een gewelddadige manier om het leven gekomen”. [..] https://www.hln.be/nieuws(...)d-gestoken~a8337b0f/
´
pi_175581796
De hamvraag is: heeft de bestuurder nog moeten blazen? Rijden onder invloed is niet meer of minder illegaal als je een onthoofd en half verband lijk aan het vervoeren ben.
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:52:49 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175581852
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom zou je met een onthoofd lijk rondrijden :')
Ik zou met alle wil van de wereld geen logische verklaring kunnen verzinnen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175581955
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik zou met alle wil van de wereld geen logische verklaring kunnen verzinnen. :{

:{²
Dat lijk moest natuurlijk ergens gedumpt worden, maar ze reden net in een politiefuik.
pi_175582316
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:50 schreef westwoodblvd het volgende:
De hamvraag is: heeft de bestuurder nog moeten blazen? Rijden onder invloed is niet meer of minder illegaal als je een onthoofd en half verband lijk aan het vervoeren ben.
Bestuurster volgens HLN; De bestuurster en een passagier beweren dat ze op vraag van de andere verdachten naar Middelkerke kwamen om ‘een probleem op te lossen’.
´
pi_175582484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:08 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Bestuurster volgens HLN; De bestuurster en een passagier beweren dat ze op vraag van de andere verdachten naar Middelkerke kwamen om ‘een probleem op te lossen’.
Het glazen plafond is ook in de criminele wereld doorbroken; ook vrouwen kunnen natuurlijk bij criminele aftekeningen betrokken zijn!
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:28:02 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175583006
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:12 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Het glazen plafond is ook in de criminele wereld doorbroken; ook vrouwen kunnen natuurlijk bij criminele aftekeningen betrokken zijn!
Toch bestaat de striptekenwereld vooral uit mannelijke tekenaars. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175585283
Was blijkbaar een groepsgebeuren, zijn reeds negen personen gearresteerd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_175595719
Een ruzie na een diefstal uit een koelkast. Dat zou ertoe geleid hebben dat vader Mihaël P. (36) op camping Marva 3 in Middelkerke gemarteld en gedood werd.



“Wij zijn woensdagavond opgebeld door Romuald V. (30) omdat er ‘iets’ aan de hand was op de camping”, klonk het gisteren bij Bruno C. (41) en bestuurder Kelly D. (20), wiens moeder een chalet bezit op dezelfde camping.

“Toen we bij de caravans aankwamen, was het lichaam al koud. Romuald heeft gezegd dat we hem moesten helpen omdat hij nog iets tegoed had van ons, waarna hij het lichaam in onze koffer heeft gelegd. Daarna zijn we samen met Romuald vertrokken om het lichaam ergens te dumpen.” Maar niet vooraleer het trio plakband aan hun vingertoppen bevestigde om eventuele vingerafdrukken te vermijden, blijkt uit het politie-onderzoek....
https://www.hln.be/de-kra(...)t-koelkast~a93ad7e1/


Julien B., Romuald V., Alain D., Bruno C. en Kelly D.

Iemand een account op HLN voor het volledige verhaal?
´
pi_175897079
Campingmoord Middelkerke: “Hopelijk komt Kelly vrij, ze hoort niet thuis in de gevangenis”

Komt één van de vijf verdachten in de Middelkerkse campingmoord morgen vrij? De ouders van rechtenstudente Kelly D. (20), die achter het stuur zat van de wagen met het lijk van Michaël P. in de koffer, wachten bang af. “Hopelijk kunnen we samen kerst vieren”, vertelt haar mama, zelf een politievrouw.



“Kelly heeft haar verhaal gedaan en het is duidelijk dat zij en haar vriend Bruno gemanipuleerd werden om naar de kust te rijden. Ze hebben niets met de gruwelijke feiten zelf te maken. Die man was al dood toen zij aankwamen.”
https://www.hln.be/nieuws(...)gevangenis~ac4da3ff/

Moet niet gekker worden :{w
´
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')