abonnement Unibet Coolblue
pi_175553650
Ik loop steeds vaker tegen hetzelfde probleem aan.
Ik wordt door de halve wereldbevolking compleet voor de gek gehouden.

Ik ontmoet meisjes, en ga op date, als het tot een overnachting komt dan schrik ik me eigk iedere keer kapot als ik hun ware gezicht zie.

Waarom is dit? In de club bijvoorbeeld doen ze zo high class en het zijn eigk maar gwn lelijke trollen met een vagina. Toch ga ik iedere keer wel met ze mee en laat ik me verleiden door een kunstmatig aantrekkelijk gezicht.

Bij ieder meisje dat ik tegekom op straat probeer ik me voor te stellen hoe ze eruit zou zien zonder fake-up.

Ik probeer het te ontwijken, maar ik besef me ook dat dit het is en we het hiermee moeten doen.

Het is nu dus een trend om voor de zogenaamd “naturel look” te gaan. Dit is pure deceptie. En ze dragen dus nog wel degelijk fake-up.

Ik wil jullie ware gezichten zien en niet steeds voor de gek worden gehouden.
pi_175553708
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
  donderdag 7 december 2017 @ 16:36:40 #3
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175553721
Het had iets genuanceerder gekund, maar je hebt wel gelijk. Je wordt inderdaad voor de gek gehouden.

Zo vroeg ik eens aan mijn toenmalige huisgenootje of ze ziek was, zo bleekjes zag ze uit. Ze droeg enkel geen make-up was haar antwoord :')
pi_175553794
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).

Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
pi_175553947
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliën die er dan normaal op zitten.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:49:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175554024
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
And so is the past
  donderdag 7 december 2017 @ 16:50:57 #7
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliën die er dan normaal op zitten.
Hangt af van het product. Veel foundations kunnen de poriën wel verstoppen, waardoor je meer puistjes kunt krijgen.

Verder bevatten veel foundations of poedertjes een spf (zonbescherming), en dag is wel degelijk goed voor de huid.
pi_175554100
quote:
Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:14 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_175554107
Je geeft het antwoord zelf al in je topictitel.
Meisjes vinden zichzelf ook echt lelijk zonder make-up.

Meisjes voelen meer zelfvertrouwen als ze een masker op hebben om achter te schuilen denk ik.

Maar er zijn genoeg vrouwen zonder make-up om uit te kiezen.
To BG or not to BG!
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:48 #11
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554122
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
pi_175554132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
Weet ik. Maar sommige mannen nemen die app behoorlijk serieus, terwijl het vaak lelijker maakt dan werkelijkheid.
pi_175554144
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
pi_175554186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
pi_175554197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
Ja, helaas wel.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:59:56 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554231
Ah, dit effect...


Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:04:51 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175554320
Gal Gadot O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  donderdag 7 december 2017 @ 17:18:00 #18
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554573
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175554619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ah, dit effect...


[ afbeelding ]
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:21:53 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554635
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Ah, past je topic dan niet beter in KLB :+?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 17:22:09 #21
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:26 #22
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554689
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Die unicorn kan ook wel een betere vent krijgen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175554693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Ja, ze zijn echt lelijker. Maar zo heb je ook een hoop lelijke mannen. Maar bij mannen zie je het gewoon.

Bij een mannelijke kop is het van: what you see is what you get.

Een chick ziet mijn kop als aantrekkelijk, en ik zie haar gezicht dus ook maar achteraf blijkt ze er heel anders uit te zien. Ik pleit daarom voor een samenleving waarin er eerlijkheid en transparantie is.

Vind je mij lelijk? Prima, op naar de volgende. Geen probleem. Maar dit kan zo echt niet langer.
pi_175554708
Dan ga je als eerste date maar naar een zwembad :{w.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 december 2017 @ 17:25:54 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554721
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
Idd :D.

Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175554762
Misschien ligt het niet aan de vrouwen maar aan jouw inschattingsvermogen?
  donderdag 7 december 2017 @ 17:27:51 #27
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554771
Aan de andere kant, je zíét toch dat een vrouw veel make-up op heeft :?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 17:28:10 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175554774
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Harmankardon het volgende:
Misschien ligt het niet aan de vrouwen maar aan jouw inschattingsvermogen?
Ja dat :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175554776
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
Oppervlakkig? Ik ben gewoon voor een eerlijke wereld waarin er eerlijkheid en openheid is? Als ik iemand nooit mooi genoeg vind, dan moet dat toch kunnen?

Sommige meiden knappen af op mijn gezicht, maar ze weten wel waar ze aan toe zijn. En veel meiden heb ik ook succes mee. It’s a numbers game.
pi_175554819
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
Wat is volgens jou de oorzaak en wat is het gevolg?
Mensen moeten gewoon weten waar ze aan toe zijn.
Sommige meisjes knappen op mij af. En sommige gaan er helemaal voor. Mag dit niet benoemd worden dan?
pi_175554865
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).

Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-up ;)

Zelfs de “mooie” “knappe” meisjes / vrouwen dragen het, dus het is altijd uitvogelen wie daar werkelijk achter zit.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:35:00 #32
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554911
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Idd :D.

Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.
En ik had niet eens een plamuurkop omdat die vrouw goed wist wat ze deed, zag er echt uit als zo'n vrouw met normale make up op.

Vond ik echt een rare gewaarwording. Het was echt heel mooi, maar heb de hele dag/avond onwennig rondgelopen en was blij mezelf weer te zien na wat stevig poetswerk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175554924
quote:
Het zal wel aan mij liggen maar al die dames (minus Jack Sparrow en aardappel) zien er prima uit zonder make up.

Volgens mij is het niet zozeer dat vrouwen zonder make up er zo lelijk uitzien, het is meer dat het contrast opvalt. Als ik een vriendin van me zonder make up zie voor de verandering dan doe ik ook altijd even een double take, niet omdat ze lelijk is, maar het verschil is groot ja.

Mijn vrouw draagt bijna nooit make up verder, wat trouwens in vergelijking met sommige ex vriendinnen echt een verademing is als je een avond weg gaat en je niet een uur hoeft te wachten tot ze eindelijk klaar is. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_175554946
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Klopt dit. Ik ben ooit eens een keer opgemaakt door een goede visagist. Herkende mezelf amper meer, was echt een ander gezicht.
En ik had niet eens een plamuurkop omdat die vrouw goed wist wat ze deed, zag er echt uit als zo'n vrouw met normale make up op.

Vond ik echt een rare gewaarwording. Het was echt heel mooi, maar heb de hele dag/avond onwennig rondgelopen en was blij mezelf weer te zien na wat stevig poetswerk.
Contouren en highlighten kan echt de vorm van je gezicht veranderen idd. Maar in daglicht zie je altijd wel wanneer iemand poeder of foundation opheeft.
pi_175554961
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja ik ben juist benieuwd wie er achter die plamuurlaag schuil gaat. En heel vaak staat me dat gezicht gewoon niet aan. Ik vind het verloren moeite en energie. Ik zie ook nou niet bijster veel mensen zonder fake-up ;)

Zelfs de “mooie” “knappe” meisjes / vrouwen dragen het, dus het is altijd uitvogelen wie daar werkelijk achter zit.
Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?

De meesten dragen wel minstens mascara. Maar dat zou je nog kunnen vergelijken met een beetje gel in het haar. Niet nep, gewoon iets mooier.
pi_175554991
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Dit ook ja. En daarom durven veel vrouwen al niet meer zonder make-up de deur uit, omdat ze dan lelijk lijken. Terwijl het natuurlijk relatief is en als niemand make-up zou dragen, zouden die vrouwen niet meer als lelijk worden gezien.
pi_175555090
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef Samzz het volgende:
Aan de andere kant, je zíét toch dat een vrouw veel make-up op heeft :?.
Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:48:43 #38
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175555139
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:46 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Je hebt ook redelijke normaal lijkende gezichten met fake up die echt tegenvallen zonder;) Zo’n plamuurlaag zie ik inderdaad wel ja.
Maar, en nu? Want als je alleen maar even lekker wil klagen dan ga ik je topic naar KLB zetten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175555202
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat vind jij een acceptabele hoeveelheid?

De meesten dragen wel minstens mascara. Maar dat zou je nog kunnen vergelijken met een beetje gel in het haar. Niet nep, gewoon iets mooier.
Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:58:58 #40
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175555341
Genoeg vrouwen die van nature een mooi gezichie hebben (F1978 :'( ). Van die girl next door types. Dat zijn de leuksten O+ Vaak wat subtiele make-up als ze het al hebben.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175555489
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:06:23 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175555499
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
En dat corrigerend ondergoed :X.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175555634
Somebody that I used to know
pi_175555660
quote:
Die foto zonder makeup is gewoon gephotoshopped, kunnen we geen conclusies uit trekken natuurlijk.
Play hard, go pro.
pi_175555699
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:52 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik wil meisjes gewoon puur zien, en geen fake-up. Ze houden jongens gewoon voor de gek. En ze moeten zich niet laten brainwashen door de media. Gewoon zonder fake-up de deur uit en mensen ontmoeten. Durf je ware gezicht te laten zien.
Ik draag make-up om mijn mooie punten te benadrukken, niet om te bedriegen. Verder heb je niet zoveel te willen. De meeste meisjes dragen geen make-up voor jou.
pi_175555702
Ik ben geen voorstander van veel make up. Maar veel dames zien er echt gewoon mooier uit met make up.
pi_175555843
Vrouwenbashtopic *O*

Nog niet gelezen maar terechte klacht.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175555998
Meestal zijn mannen van nature knapper, behalve uit Nederland enzo met hun bananenhoofd :7
Verder moet je ook niet op zo'n wijf vallen zonder make up, zeker niet als ze zo'n blondje zijn dan lijkt het net alsof ze geen gezicht hebben. Een spook geeft meer kleur.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_175556045
Bij veel vrouwen doet mascara en rode lippenstift wonderen. Maar meer make-up dan dat vind ik niet nodig.

Vooral poeder of foundation vind ik onnodig.
pi_175556082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef Mark031 het volgende:
Bij veel vrouwen doet mascara en rode lippenstift wonderen. Maar meer make-up dan dat vind ik niet nodig.

Vooral poeder of foundation vind ik onnodig.
Idd, vrouwen met rode lippen :9~
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_175556150
quote:
Wat een kut app :')
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 7 december 2017 @ 18:35:03 #52
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175556205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
Laat me raden: getrouwd en kinderen?
Fade to Black
pi_175556266
De meeste mensen zijn lelijk, wees blij dat er een hoop nog iets van maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175556378
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Laat me raden: getrouwd en kinderen?
Mwah, dat niet
pi_175556864
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En BH’s, laat staan van die push-up modellen, zijn helemaal instrumenten van het kwaad.
Ja lekker is dat hè,
ontmoet je een leuke vrouw en als je dan in de slaapkamer terecht komt kom je erachter dat ze van die kipfiletjes draagt...

Leuk voor jou misschien, misschien draag jij ze zelf ook wel. Maar niet voor mij. Nee dankjewel.
pi_175556962
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dat corrigerend ondergoed :X.
Ja, allemaal onzin. Werk gwn aan je lijf en eet gezond. Is allemaal niet nodig. Met een strak lichaam en goede vormen kan je duizenden miljoenen mannen krijgen. Ook al heb je niet zo’n mooi naturel gezicht. Er altijd wel een hond die over je heen wil gaan.
pi_175557010
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar, en nu? Want als je alleen maar even lekker wil klagen dan ga ik je topic naar KLB zetten.
Ik zie dat je mijn topic al hebt verplaatst zonder mijn toestemming. Ga vooral je gang. Ik probeer juist iets duidelijk te maken. Ik pleit voor meer naturel!

Of je nou lelijk bent of knap. Dan weet ik en de rest van de mannelijke wereldbevolking waar we aan toe zijn.
pi_175557037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:02 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik zie dat je mijn topic al hebt verplaatst zonder mijn toestemming. Ga vooral je gang. Ik probeer juist iets duidelijk te maken. Ik pleit voor meer naturel!

Of je nou lelijk bent of knap. Dan weet ik en de rest van de mannelijke wereldbevolking waar we aan toe zijn.
Denken dat een mod jouw toestemming daarvoor nodig heeft.
pi_175557050
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:00 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja, allemaal onzin. Werk gwn aan je lijf en eet gezond. Is allemaal niet nodig. Met een strak lichaam en goede vormen kan je duizenden miljoenen mannen krijgen. Ook al heb je niet zo’n mooi naturel gezicht. Er altijd wel een hond die over je heen wil gaan.
Nou joepie
pi_175557127
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:02 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik zie dat je mijn topic al hebt verplaatst zonder mijn toestemming. Ga vooral je gang. Ik probeer juist iets duidelijk te maken. Ik pleit voor meer naturel!

Of je nou lelijk bent of knap. Dan weet ik en de rest van de mannelijke wereldbevolking waar we aan toe zijn.
Zenuwachtige autist gespot, KipRijstAsperge.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175557145
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik draag make-up om mijn mooie punten te benadrukken, niet om te bedriegen. Verder heb je niet zoveel te willen. De meeste meisjes dragen geen make-up voor jou.
Ja je maakt iets eigk mooier dan het is.
Ze dragen fake-up voor zichzelf zeker? Lol 😂
pi_175557195
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zenuwachtige autist gespot, KipRijstAsperge.
Volgens mij ben je scheel en kun je niet lezen.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:09:59 #63
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_175557231
quote:
Gvd wat eng
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_175557241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:07 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ja je maakt iets eigk mooier dan het is.
Ze dragen fake-up voor zichzelf zeker? Lol 😂
Ja. Draag jij nooit een goede outfit voor jezelf, omdat je je daar goed bij voelt?
pi_175557262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
En zo ziet iedereen waar die aan toe is, en worden er achteraf geen scheve gezichten getrokken. Als het echt waar is dat je geen fake-up draagt, heb ik zwaar respect voor jou. 👍🏽
pi_175557269
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:08 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Volgens mij ben je scheel en kun je niet lezen.
Volgens mij komen beide schattige aanvalletjes niet aan.

Zet je zolderkamerraam open en probeer het nog es.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 19:12:33 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175557295
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:33 schreef KipRijstBroccoli het volgende:
Ik wordt
Gestopt met lezen.
pi_175557326
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

En zo ziet iedereen waar die aan toe is, en worden er achteraf geen scheve gezichten getrokken. Als het echt waar is dat je geen fake-up draagt, heb ik zwaar respect voor jou. 👍🏽
Maar je zou me niet aankijken tijdens het stappen, dat dan weer niet.
pi_175557364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:13 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar je zou me niet aankijken tijdens het stappen, dat dan weer niet.
Alleen als ik moet kotsen, maar het lukt niet.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175557408
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja. Draag jij nooit een goede outfit voor jezelf, omdat je je daar goed bij voelt?
Ik praat hier over lichaams kenmerken. Uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt veranderen (zonder operaties) Geen kleding of accessoires..

Ik zie vrouwen graag zoals ze werkelijk zijn. Vrouwen mogen ook zeggen dat ik lelijk ben. Ieder z’n goed recht.
pi_175557456
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Gestopt met lezen.
Kun je mij uitleggen waarom? Ik leer graag bij.
pi_175557488
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:16 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik praat hier over lichaams kenmerken. Uiterlijke kenmerken waar je niks aan kunt veranderen (zonder operaties) Geen kleding of accessoires..

Ik zie vrouwen graag zoals ze werkelijk zijn. Vrouwen mogen ook zeggen dat ik lelijk ben. Ieder z’n goed recht.
Jij draagt toch ook het liefst kleding waar je lichaam mooi in uitkomt neem ik aan.
pi_175557504
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Volgens mij komen beide schattige aanvalletjes niet aan.

Zet je zolderkamerraam open en probeer het nog es.
Oke,

Wat is je punt? Is je vrouw lelijk zonder fake-up?
Kom je hier de white knight uithangen? 😂
pi_175557526
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

En zo ziet iedereen waar die aan toe is, en worden er achteraf geen scheve gezichten getrokken. Als het echt waar is dat je geen fake-up draagt, heb ik zwaar respect voor jou. 👍🏽
Volgens mij valt dat net scheve gezichten achteraf wel mee en ben jij het vooral die er een big deal van maakt.
pi_175557537
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:19 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Oke,

Wat is je punt? Is je vrouw lelijk zonder fake-up?
Kom je hier de white knight uithangen? 😂
Ik zie dat je niet graag bijleert; je raampje is nog dichter dan eerst.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')