abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175553650
Ik loop steeds vaker tegen hetzelfde probleem aan.
Ik wordt door de halve wereldbevolking compleet voor de gek gehouden.

Ik ontmoet meisjes, en ga op date, als het tot een overnachting komt dan schrik ik me eigk iedere keer kapot als ik hun ware gezicht zie.

Waarom is dit? In de club bijvoorbeeld doen ze zo high class en het zijn eigk maar gwn lelijke trollen met een vagina. Toch ga ik iedere keer wel met ze mee en laat ik me verleiden door een kunstmatig aantrekkelijk gezicht.

Bij ieder meisje dat ik tegekom op straat probeer ik me voor te stellen hoe ze eruit zou zien zonder fake-up.

Ik probeer het te ontwijken, maar ik besef me ook dat dit het is en we het hiermee moeten doen.

Het is nu dus een trend om voor de zogenaamd “naturel look” te gaan. Dit is pure deceptie. En ze dragen dus nog wel degelijk fake-up.

Ik wil jullie ware gezichten zien en niet steeds voor de gek worden gehouden.
pi_175553708
Ik ben ook lelijk zonder make up, draag het niet meer omdat het toch geen nut heeft me beter voor te doen. :)
  donderdag 7 december 2017 @ 16:36:40 #3
447397 SpaanseVlieg
Wie niet weet, is dom
pi_175553721
Het had iets genuanceerder gekund, maar je hebt wel gelijk. Je wordt inderdaad voor de gek gehouden.

Zo vroeg ik eens aan mijn toenmalige huisgenootje of ze ziek was, zo bleekjes zag ze uit. Ze droeg enkel geen make-up was haar antwoord :')
pi_175553794
Punt is dat het vaak gewoon mooier is. Dus dan kan je wel klagen, maar je houdt het zelf ook in stand door iemand met make-up te verkiezen boven iemand zonder (bij het stappen, waar dan ook).

Nog genoeg vrouwen die niet een hele plamuurlaag dragen.
pi_175553947
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliŽn die er dan normaal op zitten.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:49:14 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175554024
Je draait oorzaak en gevolg wel om natuurlijk.
And so is the past
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 16:50:57 #7
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:45 schreef jatochneetoch het volgende:
Volgensmij gaat de huid er gewoon ongezond uitzien door al die chemicaliŽn die er dan normaal op zitten.
Hangt af van het product. Veel foundations kunnen de poriŽn wel verstoppen, waardoor je meer puistjes kunt krijgen.

Verder bevatten veel foundations of poedertjes een spf (zonbescherming), en dag is wel degelijk goed voor de huid.
pi_175554100
quote:
Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
  donderdag 7 december 2017 @ 16:53:14 #10
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_175554107
Je geeft het antwoord zelf al in je topictitel.
Meisjes vinden zichzelf ook echt lelijk zonder make-up.

Meisjes voelen meer zelfvertrouwen als ze een masker op hebben om achter te schuilen denk ik.

Maar er zijn genoeg vrouwen zonder make-up om uit te kiezen.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 16:53:48 #11
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175554122
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vind het idee wel grappig (en andersom kun je jezelf ook make-up geven), maar als ik een eigen foto erdoor haal met make-up, ziet het resultaat er niet uit zoals ik er zonder uitzie. Veel valer, nauwelijks wimpers, etc. Dus het is net zo goed zelfbedrog om op die app te vertrouwen als je tinder matches analyseert :P
Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
pi_175554132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja tuulk. Je kan ook bij foto's zonder make-up make-up verwijderen
Weet ik. Maar sommige mannen nemen die app behoorlijk serieus, terwijl het vaak lelijker maakt dan werkelijkheid.
pi_175554144
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
pi_175554186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:55 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kies je voor iemand zonder. Zat vrouwen die niks dragen.
Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
pi_175554197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik er in het dagelijks leven maar heel weinig zie.
Ja, helaas wel.
We willen vrij en onafhankelijk leven zodat niemand buiten Allah ons mag regeren. - Mohammed Abdelkrim El Khattabi
  donderdag 7 december 2017 @ 16:59:56 #16
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554231
Ah, dit effect...

tumblr_lsz5qp1mho1r3r0x4o1_r1_500.png
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:04:51 #17
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_175554320
Gal Gadot O+
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_175554573
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175554619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:59 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ah, dit effect...

[ afbeelding ]
Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Alleen wordt ik onzettend tegengewerkt en voor de gek gehouden.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
pi_175554635
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ehh, nee niet bepaald. Ik zoek naar een unicorn die dus wel een mooi gezicht heeft van nature.

Ik weet dat ze er zijn, maar ja het blijft toch iedere keer een grote verassing.
Ah, past je topic dan niet beter in KLB :+?
  donderdag 7 december 2017 @ 17:22:09 #21
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554639
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Zijn vrouwen zonder make-up echt lelijk, of hangen wij een steeds hogere standaard aan omdat in de media perfectie wordt getoond doormiddel van gemake-upte vrouwen?
Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 7 december 2017 @ 17:24:26 #22
285174 Evienne
never odd or even
pi_175554689
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Die unicorn kan ook wel een betere vent krijgen.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_175554693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ja, ze zijn echt lelijker. Maar zo heb je ook een hoop lelijke mannen. Maar bij mannen zie je het gewoon.

Bij een mannelijke kop is het van: what you see is what you get.

Een chick ziet mijn kop als aantrekkelijk, en ik zie haar gezicht dus ook maar achteraf blijkt ze er heel anders uit te zien. Ik pleit daarom voor een samenleving waarin er eerlijkheid en transparantie is.

Vind je mij lelijk? Prima, op naar de volgende. Geen probleem. Maar dit kan zo echt niet langer.
pi_175554708
Dan ga je als eerste date maar naar een zwembad :{w.
pi_175554721
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Evienne het volgende:

[..]

Gemake-upt, gephotoshopt, personally trained, plastisch gechirurgeerd, gecoiffeerd, ...

Dan maar lelijk. Laten oppervlakkige jongetjes als ts me fijn met rust. O+
Idd :D.

Hoewel ik TS wel snap, een goede make-up artist kan hele gezichtsstructuren anders doen lijken. Ik vraag me af wie je dan voor de gek houdt, de ander of jezelf.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')