abonnement Unibet Coolblue
pi_175552089
Omdat ik graag een model wil kopen met iets meer mogelijkheden, verkoop ik mijn robotstofzuiger. Het is een Dirt Devil Spider M607, inclusief reserve filter, 2 reserve borsteltjes, oplader, originele doos en factuur. Gekocht op 17-5-2017 bij Fonq. Hij is weinig gebruikt

Simpel model zonder poespas (geen docking station bv) maar doet zijn werk uitstekend. Opladen, snoer eruit, en aanzetten maar! Geen installatie oid vereist, gewoon aanzetten en het werkt. Heeft op bol en coolblue erg veel positieve reviews! Ik doe hem dan ook niet weg omdat hij niet goed werkt, maar omdat ik zo lui ben dat ik hem vergeet regelmatig aan te zetten. Daarom wil ik er eentje aanschaffen waarbij ik hem zo kan programmeren dat hij automatisch gaat rijden op bepaalde tijden.

Op dit moment is de goedkoopste nieuwprijs bij bol 85 euro (ik heb er zelf iets minder voor betaald omdat ik een kortingsbon van fonq ervoor heb gebruikt). De robotstofzuiger is erg weinig gebruikt, dus mijn vraagprijs is 60 euro.

Kan opgehaald worden in Utrecht of het AMC Amsterdam, of verzonden op kosten en risico van koper. Bij ophalen is hij uiteraard werkend te zien.

Vragen kun je uiteraard altijd stellen, als je nog bepaalde foto's wil kan ik die ook voor je maken.




pi_175553149
¤35 excl. verzekerd verzenden?
pi_175567967
45¤ (ophalen)
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_175628260
Sorry, late reactie. Had op marktplaats een bod van 50 euro, maar dat ging toch niet door.

@Sometimes, wat mij betreft mag je hem voor 45 euro komen ophalen. Wil je hem in Utrecht of het AMC Amsterdam ophalen?
pi_175628823
PB!
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')