abonnement Unibet Coolblue
pi_175549426
quote:
Een man met een knuppel heeft vanochtend om even voor 11 uur de ruiten van een joods restaurant aan de Amstelveenseweg ingeslagen. Op beelden is te zien dat het gaat om een man met een Palestijnse vlag.

Kort na het inslaan van de ruiten is de man door twee aanwezige agenten in de boeien geslagen. Een getuige meldt aan AT5 dat de man tijdens zijn actie 'Palestina en Allahu akbar' geroepen zou hebben. Waarom de man tot zijn actie kwam is niet duidelijk. Wel is er momenteel veel onrust in het Midden-Oosten nadat de Amerikaanse president Trump gisteren Jeruzalem als hoofdstad van Israël erkende.

De zoon van de eigenaar van het restaurant omschrijft de actie als 'een aanslag'. 'Er wordt vaker gespuugd. Maar nooit zoiets als dit. Bij iedereen zit de schrik er heel erg in en dat een uur voor openingstijd.'
AT5








quote:
AMSTERDAM - UPDATE 13:05 UUR - De eigenaar van het Joodse restaurant op de Amstelveenseweg in Amsterdam Zuid gaat vanavond gewoon open. De ruiten werden rond 11 uur door een man met Palestijnse vlag en honkbalknuppel kapotgeslagen. ,,Als het lukt om de ramen vandaag te dichten, ook al is het provisorisch, dan serveren wij vanavond gewoon onze gasten. Wij gaan gewoon door als anders.”
maschadejong twitterde op donderdag 07-12-2017 om 12:10:22 'Een hakenkruis op de muur is angst zaaien, dit is gewoon een aanslag', aldus woordvoerder Federatief Joods Nederla... https://t.co/vsKJMB7eD4 reageer retweet
Politiek

quote:
Schokkend en schandalig, noemt het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) de vernieling van een joods restaurant aan de Amstelveenseweg. Het incident komt vanmiddag nog aan de orde bij de commissie Algemene Zaken.
Gemeenteraadslid Marianne Poot (VVD) heeft aangekondigd vragen te stellen. Ze noemt het incident waarbij een 29-jarige man vanochtend vernielingen aanrichtte, 'heel erg'. 'Ik wil graag weten van de burgemeester wat er al bekend is over de dader en of er extra alertheid is bij de joodse gebouwen in de stad'.
vvdzuid twitterde op donderdag 07-12-2017 om 12:01:43 Is dit een aanslag? Terroristisch oogmerk? Wij staan voor de veiligheid van de Joodse gemeenschap! ?? https://t.co/Uh3eEM5l6e reageer retweet
ANanninga twitterde op donderdag 07-12-2017 om 12:17:32 Ik overdrijf niet. Sprak toevallig gisteren met een rabbijn, de joden in de stad zijn bang en daarvoor moeten we o... https://t.co/ghuwc5PfZk reageer retweet


[ Bericht 8% gewijzigd door Dibble op 07-12-2017 14:12:41 ]
*Hosselcopter*
pi_175549455
quote:
Waarom de man tot zijn actie kwam is niet duidelijk.
Nee? Echt niet?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175549483
Zou dit nou in een strafzaak ook in de categorie "terroristisch oogmerk" (kunnen) vallen?
  donderdag 7 december 2017 @ 13:54:31 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175549582
Alle palestijnen terug naar de gazastrook
pi_175549635
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef Physsic het volgende:
Zou dit nou in een strafzaak ook in de categorie "terroristisch oogmerk" (kunnen) vallen?
Ja.
pi_175549665
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
Alle palestijnen terug naar de gazastrook
Het is nog maar de vraag of het een Palestijn is.
pi_175549689
Volgens AD gaat het om een 29-jarige man die 'in Nederland verblijft'.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:01:03 #9
186611 Haags
pi_175549743
Wat een leip.
Zonder wrijving geen glans
pi_175549837
Je verwacht het wel.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:04:03 #11
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_175549840
Hij oogt verward.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:05:02 #12
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_175549882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:59 schreef Physsic het volgende:
Volgens AD gaat het om een 29-jarige man die 'in Nederland verblijft'.
daar moet dan maar verandering in komen....
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 7 december 2017 @ 14:06:28 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175549935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:04 schreef SugeLucky het volgende:
Hij oogt verward.
Deze is inderdaad duidelijk niet helemaal goed. :')
  donderdag 7 december 2017 @ 14:06:47 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_175549950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee? Echt niet?
Nou, ik vind het onbegrijpelijk dat iemand een Joods restaurant inslaat, omdat een Amerikaanse president iets heeft gezegd. :|W
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_175550022
:{
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175550070
Ik zie een man met een Israelische vlag.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_175550189
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:09 schreef crystal_meth het volgende:
Ik zie een man met een Israelische vlag.
En in de andere hand een palastijnse volgens mij.

Heel bizar om deze problematiek naar nederland te halen. Fijn dat je tegen israel bent maar wtf kan de restauranthouder hier aan veranderen of doen. Bah.
ijs_beer fan!
  donderdag 7 december 2017 @ 14:15:27 #18
22565 asco
Los in deze tent
pi_175550252
Smerige terrorist.
pi_175550458
Andddddddd we are off.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_175550479
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef Physsic het volgende:
Zou dit nou in een strafzaak ook in de categorie "terroristisch oogmerk" (kunnen) vallen?
Dat denk ik wel, maar ik denk dat in Nederland het OM dat nog niet aandurft.
-nee-
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:02:24 #21
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175551423
Dit was te verwachten.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:04:55 #22
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175551507
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:13 schreef NanKing het volgende:

[..]

En in de andere hand een palastijnse volgens mij.

Heel bizar om deze problematiek naar nederland te halen. Fijn dat je tegen israel bent maar wtf kan de restauranthouder hier aan veranderen of doen. Bah.
Dit, en het is al aan de gang, maar zeg het vooral niet hardop, men noemt ze voor het gemak maar 'verward'.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175551754
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef Physsic het volgende:
Zou dit nou in een strafzaak ook in de categorie "terroristisch oogmerk" (kunnen) vallen?
Denk het niet. Van iemand die ramen inslaat kun je toch moeilijk stellen dat die ernstige vrees wil aanjagen.
pi_175551759
Vind het best zielig voor de Joodse gemeenschap, en een schande dat Nederland zich niet uitspreekt. Waar blijft de beveiliging voor Joodse instellingen? Of kijken we weer weg zoals in de jaren 30 en 40?

Vraag mij af hoelang de straf gaat worden, als je het vergelijkt met dit: Vier jaar cel voor aanslag op moskee Enschede zou het toch ook wel eens 4 jaar kunnen zijn.
pi_175551765
Thanks Trump.
pi_175551795
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Denk het niet. Van iemand die ramen inslaat kun je toch moeilijk stellen dat die ernstige vrees wil aanjagen.
Het is in principe een "aanslag" vanuit een politiek of ideologisch oogpunt. De schade is gelukkig beperkt gebleven, maar dat was het ook bij de aanslag op een moskee (waar zelfs nog minder schade was), en die extremisten hebben 4 jaar ontvangen.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:18:26 #27
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175551860
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het is in principe een "aanslag" vanuit een politiek of ideologisch oogpunt. De schade is gelukkig beperkt gebleven, maar dat was het ook bij de aanslag op een moskee (waar zelfs nog minder schade was), en die extremisten hebben 4 jaar ontvangen.
Klopt, als jij een varkenskop voor een moskee legt ben je ook de lul en word je waarschijnlijk ook relatief zwaar gestraft, hoewel er voor niemand levensgevaar dreigt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175551937
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Klopt, als jij een varkenskop voor een moskee legt ben je ook de lul en word je waarschijnlijk ook relatief zwaar gestraft, hoewel er voor niemand levensgevaar dreigt.
Spek in een moskee leggen heeft iemand zelfs 15 jaar opgeleverd, pff wat een straffen.

Maar klopt wat je zegt, dit is in mijn ogen gewoon een terroristische daad geïnspireerd door de terroristische organisatie Hamas.
pi_175551947
jammer dat die malloten dit in ons land uitvechten.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:23:37 #30
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175552000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Spek in een moskee leggen heeft iemand zelfs 15 jaar opgeleverd, pff wat een straffen.

Maar klopt wat je zegt, dit is in mijn ogen gewoon een terroristische daad geïnspireerd door de terroristische organisatie Hamas.
Het is niet zo dat ik dat met die varkenskoppen goedkeur, ik wil er alleen mee zeggen dat ze deze gozer ook flink aan moeten pakken, gelijke monniken gelijke kappen.
Terroristisch oogmerk dus.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175552003
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Spek in een moskee leggen heeft iemand zelfs 15 jaar opgeleverd, pff wat een straffen.

Maar klopt wat je zegt, dit is in mijn ogen gewoon een terroristische daad geïnspireerd door de terroristische organisatie Hamas.
En als je als dronken pool een gezin doodrijd krijg je werkstraf.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_175552017
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Spek in een moskee leggen heeft iemand zelfs 15 jaar opgeleverd, pff wat een straffen.

Maar klopt wat je zegt, dit is in mijn ogen gewoon een terroristische daad geïnspireerd door de terroristische organisatie Hamas.
"Prosecutors said the agreement was reached after discussions with the Islamic Society of Central Florida..."

Pardon?
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:26:09 #33
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175552093
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

"Prosecutors said the agreement was reached after discussions with the Islamic Society of Central Florida..."

Pardon?
Je houdt het toch niet voor mogelijk. 8)7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175552109
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:23 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik dat met die varkenskop goedkeur, ik wil er alleen mee zeggen dat ze deze gozer ook flink aan moeten pakken, gelijke monniken gelijke kappen.
Volledig mee eens hoor, dat volk dienen ze ook keihard aan te pakken en er is geen verschil met iemand die de ramen inslaat van een Joods restaurant. Dat zijn de mensen die zichzelf buiten de discussie plaatsen dmv. geweld of onnodige provocaties, en van mij mogen die mensen uit de samenleving verwijderd worden totdat de beschaafde mensen een oplossing hebben gevonden voor de onderlinge problematiek.
pi_175552129
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

"Prosecutors said the agreement was reached after discussions with the Islamic Society of Central Florida..."

Pardon?
Ik heb er nog geen topic over geopend, beetje te vermoeid om de discussie weer aan te gaan met de bekende gezichten. ;) maar ik stond er ook van te kijken.
pi_175552274
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:26 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je houdt het toch niet voor mogelijk. 8)7
In het VK werkt het ook vaak zo. Iig met zaken (zoals die mass rape cases) mbt de gemeente en politie. Moskeeen hebben in elke stad een opperhoofd met een lijntje mt de gemeente. Als iets ze niet bevalt of als ze iets willen dan geeft ie door dat "de stad protesten/rellen kan verwachten als ...". Binnen een dag gemobiliseerd zo een gemeenschao immers.
pi_175552325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen topic over geopend, beetje te vermoeid om de discussie weer aan te gaan met de bekende gezichten. ;) maar ik stond er ook van te kijken.
Ja ik ken het fenomeen van in Europa. Had alleen niet verwacht dat ze in Florida al zo onderdanig waren. Dit is gwn semi-shariawetgeving.
pi_175552384
Handig.

Maar wat de neuk is een "joods restaurant", serveren ze daar voorhuidjes?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 15:39:51 #39
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175552515
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:35 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Handig.

Maar wat de neuk is een "joods restaurant", serveren ze daar voorhuidjes?
Alleen als ze koosjer zijn.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175552688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:06 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Nou, ik vind het onbegrijpelijk dat iemand een Joods restaurant inslaat, omdat een Amerikaanse president iets heeft gezegd. :|W
Oh, het is een kansloze actie, maar ik begrijp heus wel waarom Palestijnen niet zo gek zijn op Joden. Israël heeft zich met de hulp van o.a. de Amerikanen mooi opgewerkt van onderdrukt naar onderdrukker.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175552935
Man die Israëlisch restaurant sloopte had tijdelijke verblijfstatus en komt snel vrij

De pro-Palestijnse activist die vanochtend de ruiten van een Israëlisch restaurant in Amsterdam insloeg is een 29-jarige man met een tijdelijke verblijfstatus. Dat laat de politie desgevraagd weten aan WNL. De man stond in Amsterdam ingeschreven. Over de nationaliteit van de man wil de politie geen mededelingen doen.
Korte tijd nadat Hamas vanochtend opriep tot een nieuwe intifada tegen Israël sloeg de onbekende activist met een stok de ramen in van het restaurant Hacarmel aan de Amstelveenseweg. Hij wapperde hierbij met een Palestijnse vlag en riep volgens omstanders “Allahu akbar”. Agenten konden hem al snel overmeesteren met behulp van pepperspray. Hij zit nog steeds vast op het bureau voor verhoor.

Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse politie zal de man voor het vallen van de avond alweer op vrije voeten zijn. Hij zit vast op verdenking van vernieling. “We mogen hem niet langer dan vier tot zes uur vasthouden”, zo liet de woordvoerder weten.

https://wnl.tv/2017/12/07(...)s-en-komt-snel-vrij/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175552938
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef scrupuleus het volgende:
Alle palestijnen terug naar de gazastrook
Dat gaat iets te ver, maar dit individu kunnen we het beste het land uit trappen als blijkt dat hij in bezit is van een dubbele nationaliteit. Wat hebben we in vredesnaam aan mensen die alleen maar discussies met geweld kunnen oplossen. Laat hem lekker in het Midden Oosten rotzooi gaan trappen, daar kennen ze niet anders
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_175552960
mooi zo'n pareltje
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175552986
Amsterdam ten voeten uit weer.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:02:15 #45
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_175553023
"Activist" :')
pi_175553055
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef StaceySinger het volgende:
Man die Israëlisch restaurant sloopte had tijdelijke verblijfstatus en komt snel vrij

De pro-Palestijnse activist die vanochtend de ruiten van een Israëlisch restaurant in Amsterdam insloeg is een 29-jarige man met een tijdelijke verblijfstatus. Dat laat de politie desgevraagd weten aan WNL. De man stond in Amsterdam ingeschreven. Over de nationaliteit van de man wil de politie geen mededelingen doen.
Korte tijd nadat Hamas vanochtend opriep tot een nieuwe intifada tegen Israël sloeg de onbekende activist met een stok de ramen in van het restaurant Hacarmel aan de Amstelveenseweg. Hij wapperde hierbij met een Palestijnse vlag en riep volgens omstanders “Allahu akbar”. Agenten konden hem al snel overmeesteren met behulp van pepperspray. Hij zit nog steeds vast op het bureau voor verhoor.

Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse politie zal de man voor het vallen van de avond alweer op vrije voeten zijn. Hij zit vast op verdenking van vernieling. “We mogen hem niet langer dan vier tot zes uur vasthouden”, zo liet de woordvoerder weten.

https://wnl.tv/2017/12/07(...)s-en-komt-snel-vrij/
Mooi, in mijn beleving blijft tijdelijk dus tijdelijk en zetten we deze meneer aan het einde mooi het land uit. De realiteit zal echter zijn dat we hem levanslang van een uitkering gaan voorzien, dodat hij de tijd heeft onze maatschappij te slopen met zijn achterhaalde ideeen ;(
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_175553078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef StaceySinger het volgende:
Man die Israëlisch restaurant sloopte had tijdelijke verblijfstatus en komt snel vrij

De pro-Palestijnse activist die vanochtend de ruiten van een Israëlisch restaurant in Amsterdam insloeg is een 29-jarige man met een tijdelijke verblijfstatus. Dat laat de politie desgevraagd weten aan WNL. De man stond in Amsterdam ingeschreven. Over de nationaliteit van de man wil de politie geen mededelingen doen.
Korte tijd nadat Hamas vanochtend opriep tot een nieuwe intifada tegen Israël sloeg de onbekende activist met een stok de ramen in van het restaurant Hacarmel aan de Amstelveenseweg. Hij wapperde hierbij met een Palestijnse vlag en riep volgens omstanders “Allahu akbar”. Agenten konden hem al snel overmeesteren met behulp van pepperspray. Hij zit nog steeds vast op het bureau voor verhoor.

Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse politie zal de man voor het vallen van de avond alweer op vrije voeten zijn. Hij zit vast op verdenking van vernieling. “We mogen hem niet langer dan vier tot zes uur vasthouden”, zo liet de woordvoerder weten.

https://wnl.tv/2017/12/07(...)s-en-komt-snel-vrij/
HAHAAHA. Wat een prachtig land met gelijke rechten. https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-enschede-a1528698
  donderdag 7 december 2017 @ 16:07:45 #48
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_175553120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:48 schreef Dibble het volgende:
Waarom de man tot zijn actie kwam is niet duidelijk.
:o
En een markant figuur.
pi_175553178
En waarom wachten die agentjes zo lang voor ze in actie komen? Ze laten die debiel eerst de ruiten inslaan en dan pas springt er eentje op zijn rug.

:{
pi_175553212
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:



Eh....
I´m back.
pi_175553261
Sufkutten van wouten daar, schiet zo'n teringidioot gewoon in zijn knieschijf, met zijn allah gezwets.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:16:26 #52
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175553288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vind het best zielig voor de Joodse gemeenschap, en een schande dat Nederland zich niet uitspreekt. Waar blijft de beveiliging voor Joodse instellingen? Of kijken we weer weg zoals in de jaren 30 en 40?

Vraag mij af hoelang de straf gaat worden, als je het vergelijkt met dit: Vier jaar cel voor aanslag op moskee Enschede zou het toch ook wel eens 4 jaar kunnen zijn.
Vier jaar in de EBI. Dit wordt waarschijnlijk helemaal niks.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175553379
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:

[ afbeelding ]

Eh....
Wat een ondoordachte uitspraak van die d66'er. Volgens zijn mening nu dus een vrijbrief om te gaan rellen dan?
pi_175553387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Vier jaar in de EBI. Dit wordt waarschijnlijk helemaal niks.
Komt alweer vrij vandaag las ik net. Schande!
  donderdag 7 december 2017 @ 16:21:49 #55
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175553412
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:05 schreef nixxx het volgende:

[..]

daar moet dan maar verandering in komen....
Gewoon wachten tot hij 30 is dus.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  donderdag 7 december 2017 @ 16:26:38 #56
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_175553502
Deze cultuurverrijker is vandaag wereldberoemd met een Israelische vlag in zijn handen :')
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  donderdag 7 december 2017 @ 16:29:20 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_175553539
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:

[ afbeelding ]

Eh....
Lees: alles is de schuld van Trump.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_175553554
Woestijnvetes die hier uitgevochten worden....
Opzouten met dit soort types.
Radio Espantoso
pi_175553607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:02 schreef detaris het volgende:
"Activist" :')
Eerder een knuppel.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175553615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:05 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

HAHAAHA. Wat een prachtig land met gelijke rechten. https://www.nrc.nl/nieuws(...)ee-enschede-a1528698
Het verschil tussen wat ramen vernielen en met een bom gooien is vrij groot als het gaat om de strafwet.
pi_175553648
Trump is de schuld van alles mensen, begrijp dat nou.
pi_175553653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het is in principe een "aanslag" vanuit een politiek of ideologisch oogpunt. De schade is gelukkig beperkt gebleven, maar dat was het ook bij de aanslag op een moskee (waar zelfs nog minder schade was), en die extremisten hebben 4 jaar ontvangen.
Toch is een bom gooien wat anders dan wat ramen inslaan, het verschil is wat ik al schreef "ernstige vrees" aanjagen.
pi_175553676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:32 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het verschil tussen wat ramen vernielen en met een bom gooien is vrij groot als het gaat om de strafwet.
De terrorisme veroordeling ging niet op vanwege de hulpmiddelen maar de intentie.
pi_175553697
Een van de weinige niet-moslim eetzaken van Amsterdam waar je als moslim wel mag eten sla je aan gort als moslim.
pi_175553749
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:

[ afbeelding ]

Eh....
Wat wil hij zou zeggen? Dat Trump onverdraagzaam is vanwege de extreme positie dat ook joden hun hoofdstad mogen kiezen? Op zijn minst verlegd hij de verantwoordelijkheid van een getint persoon naar de acties van een blanke hetero aan de andere kant van de wereld. Op zijn minst is deze reactie racistisch tegen getinte mensen en mogelijk ook tegen joden.
pi_175553787
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:35 schreef Triggershot het volgende:
Een van de weinige niet-moslim eetzaken van Amsterdam waar je als moslim wel mag eten sla je aan gort als moslim.
Je kan als moslim toch prima eten bij al die hippe vega tentjes?
pi_175553808
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je kan als moslim toch prima eten bij al die hippe vega tentjes?
Als je jezelf als moslim wilt beperken tot vegetarisch wel idd.
pi_175553882
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De terrorisme veroordeling ging niet op vanwege de hulpmiddelen maar de intentie.
Het middel brandstichting (dmv een brandbom) was toch wel erg belangrijk hoor.
quote:
In dat licht bezien kan de keuze van het doel van de brandstichting, zoals deze blijkbaar gemaakt is in het schuurtje van [verdachte] , slechts worden gezien als gericht op het aanjagen van vrees bij - in elk geval - het islamitisch deel der bevolking.
quote:
Het gooien van de molotovcocktail had tot doel het oogmerk om de bevolking of een deel daarvan ernstige vrees aan te jagen
https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBOVE:2016:4134

Het lijkt mij onmogelijk om bij het inslaan van ramen te bewijzen dat iemand ernstige vrees wil aanjagen.
pi_175553945
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het middel brandstichting (dmv een brandbom) was toch wel erg belangrijk hoor.

[..]

[..]

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBOVE:2016:4134

Het lijkt mij onmogelijk om bij het inslaan van ramen te bewijzen dat iemand ernstige vreed wil aanjagen.
Kristalnacht.
pi_175553957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:42 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het middel brandstichting (dmv een brandbom) was toch wel erg belangrijk hoor.

[..]


[..]

https://uitspraken.rechts(...)I:NL:RBOVE:2016:4134

Het lijkt mij onmogelijk om bij het inslaan van ramen te bewijzen dat iemand ernstige vreed wil aanjagen.
Je zou zeggen dat Glazenmaker deze nieuwe business opportunity, geboden door Glazenkapotmaker, toejuicht.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 16:47:00 #71
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175553975
Het conflict in het MO is terug te voeren op het Sykes-Picotverdrag.
Vanaf toen waren de rapen al gaar, dat geschuif met mensen, daar krijg je gedonder van.
Nu zijn we 100 jaar verder en zie wat het opgeleverd heeft, en het einde is nog lang niet in zicht.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175553978
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat Glazenmaker deze nieuwe business opportunity, geboden door Glazenkapotmaker, toejuicht.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:48:26 #73
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_175554007
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het conflict in het MO is terug te voeren op het Sykes-Picotverdrag.
Vanaf toen waren de rapen al gaar, dat geschuif met mensen, daar krijg je gedonder van.
Nu zijn we 100 jaar verder en zie wat het opgeleverd heeft, en het einde is nog lang niet in zicht.
Denk eerder dat het komt omdat de mensen met een fout geloof niet doorhebben dat hun geloof zuigt. :+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 16:49:20 #74
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175554025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:48 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Denk eerder dat het komt omdat de mensen met een fout geloof niet doorhebben dat hun geloof zuigt. :+
Dat is een heel ander verhaal, feit is dat hen destijds onrecht is aangedaan en daar plukken we nu de bittere vruchten van.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175554038
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:48 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Denk eerder dat het komt omdat de mensen met een fout geloof niet doorhebben dat hun geloof zuigt. :+
Of gewoon de westerse koloniedrift.
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2017 @ 16:50:33 #76
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175554055
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Of gewoon de westerse koloniedrift.
In ieder geval de drang om alles en iedereen te willen controleren en sturen, kortom, onder de duim te willen houden.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175554099
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:50 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

In ieder geval de drang om alles en iedereen te willen controleren en sturen, kortom, onder de duim te willen houden.
It comes with the territory, haha, snap je um.. territory.
pi_175554101
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:46 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Je zou zeggen dat Glazenmaker deze nieuwe business opportunity, geboden door Glazenkapotmaker, toejuicht.
Ooit die grap gemaakt en kreeg echt bijna een pagina aan haatreacties van mensen die de grap niet snapten.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:56:46 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175554178
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:35 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Handig.

Maar wat de neuk is een "joods restaurant", serveren ze daar voorhuidjes?
Ik sluit niks uit. Als ze geld kunnen verdienen zijn ze doorgaans niet zo kritisch. Ik citeer:

quote:
AMSTERDAM - UPDATE 13:05 UUR - De eigenaar van het Joodse restaurant op de Amstelveenseweg in Amsterdam Zuid gaat vanavond gewoon open. De ruiten werden rond 11 uur door een man met Palestijnse vlag en honkbalknuppel kapotgeslagen. ,,Als het lukt om de ramen vandaag te dichten, ook al is het provisorisch, dan serveren wij vanavond gewoon onze gasten. Wij gaan gewoon door als anders.”
Ik breng mijn zaak ter ruste.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175554218
Valt me nog mee dat de NOS dit nieuws brengt, normaal verzwijgen ze dit soort "incidenten".
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_175554247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:38 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat wil hij zou zeggen? Dat Trump onverdraagzaam is vanwege de extreme positie dat ook joden hun hoofdstad mogen kiezen? Op zijn minst verlegd hij de verantwoordelijkheid van een getint persoon naar de acties van een blanke hetero aan de andere kant van de wereld. Op zijn minst is deze reactie racistisch tegen getinte mensen en mogelijk ook tegen joden.
Onbegrijpelijk wat-ie bedoelt.

Wrs moet je de onderste zin los zien van de zin daarvoor?
I´m back.
pi_175554316
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vind het best zielig voor de Joodse gemeenschap, en een schande dat Nederland zich niet uitspreekt. Waar blijft de beveiliging voor Joodse instellingen? Of kijken we weer weg zoals in de jaren 30 en 40?

Vraag mij af hoelang de straf gaat worden, als je het vergelijkt met dit: Vier jaar cel voor aanslag op moskee Enschede zou het toch ook wel eens 4 jaar kunnen zijn.
Joodse instellingen hebben al heel lang beveiliging.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:05:35 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175554337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Joodse instellingen hebben al heel lang beveiliging.
Ja, zij wel. Met hun geld en macht krijgen ze veel voor elkaar. Moskeeën daarentegen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175554415
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, zij wel. Met hun geld en macht krijgen ze veel voor elkaar. Moskeeën daarentegen.

:{²
Moskeeen worden ook niet in dezelfde mate bedreigd als joodse instellingen, net zo goed als er rond islamitische scholen geen beschermende muur moet worden gebouwd zoals wel het geval is met die joodse school in Amsterdam.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175554430
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, zij wel. Met hun geld en macht krijgen ze veel voor elkaar. Moskeeën daarentegen.

:{²
Slachtoffertje toch.
pi_175554436
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, zij wel. Met hun geld en macht krijgen ze veel voor elkaar. Moskeeën daarentegen.

:{²
Daar zijn er ook maar een miljard van.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175554444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vind het best zielig voor de Joodse gemeenschap, en een schande dat Nederland zich niet uitspreekt. Waar blijft de beveiliging voor Joodse instellingen? Of kijken we weer weg zoals in de jaren 30 en 40?

Vraag mij af hoelang de straf gaat worden, als je het vergelijkt met dit: Vier jaar cel voor aanslag op moskee Enschede zou het toch ook wel eens 4 jaar kunnen zijn.
We kunnen niet iedereen die bedreigd is beveiligen, aangezien we daar geen handen voor hebben. Miljoenen willen niet, die doen liever werken in de bouw of boerenbedrijf.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:11:13 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175554452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Moskeeen worden ook niet in dezelfde mate bedreigd als joodse instellingen, net zo goed als er rond islamitische scholen geen beschermende muur moet worden gebouwd zoals wel het geval is met die joodse school in Amsterdam.
Ok, let maar op. Met de tijd zullen er meer incidenten rond moskeeën plaatsvinden. Er zal geen extra beveiliging komen vanuit de staat. En er gebeurt al aardig wat.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175554456
Man met Israëlische vlag slaat ruiten Palestijns theehuis in en half islamitisch Amsterdam stond nu te protesteren.

Maar ja.
pi_175554467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Moskeeen worden ook niet in dezelfde mate bedreigd als joodse instellingen, net zo goed als er rond islamitische scholen geen beschermende muur moet worden gebouwd zoals wel het geval is met die joodse school in Amsterdam.
Een muur bouw je ook om rotzooi bínnen te houden, inderdaad.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 17:12:23 #91
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175554478
quote:
15s.gif Op donderdag 7 decemberMoa 2017 17:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, zij wel. Met hun geld en macht krijgen ze veel voor elkaar. Moskeeën daarentegen.

:{²
Moskeeën worden net zo hard beveiligd als er aanwijzingen zijn dat er nare dingen kunnen gebeuren. Die aanwijzingen zijn veel sterker en talrijker bij joodse objecten. Die aanwijzingen zijn niet te koop of bij elkaar te lobbyen, echter. Ze zijn het gevolg van surveillance, de inzet van informanten en recherchewerk.

Jij denkt serieus dat er een zionistisch complot dreigingen voor aanslagen verzint of inkoopt en die richting de islamitische gemeenschap in de doofpot prakt?
  donderdag 7 december 2017 @ 17:12:37 #92
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_175554484
Ah, verrassend dit weer. Kutvolk is het.
pi_175554503
Gevalletje suikerspiegel?
pi_175554513
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik sluit niks uit. Als ze geld kunnen verdienen zijn ze doorgaans niet zo kritisch. Ik citeer:

[..]

Ik breng mijn zaak ter ruste.

:{²
Fucking zieke mongool.

Alsof de döner kebabturk niet hetzelfde zou doen. En terecht.

Gewoon kleine middenstand. Moeten ploeteren voor hun geld. In tegenstelling tot al de Palestijnen Lovers werken de meeste Joden gewoon. Zijn ze niet crimineel of anderszins tot last. In tegenstelling tot de Palestijnenlovers. Extreemlinkse hooligans, criminele mocros en moslims. Groepen die meer shit veroorzaken dan wie ook in dit land.
Whatever...
pi_175554515
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, let maar op. Met de tijd zullen er meer incidenten rond moskeeën plaatsvinden. Er zal geen extra beveiliging komen vanuit de staat. En er gebeurt al aardig wat.

:{²
Ach donder op. Meneer speelt de kristalnacht na en roept nog even de islamitische strijdkreet en staat vanavond alweer buiten en een ander gooit met een bierflesje benzine en heeft de komende 4 jaar verplichte kost en inwoning.
pi_175554528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:11 schreef havanagila het volgende:
Man met Israëlische vlag slaat ruiten Palestijns theehuis in en half islamitisch Amsterdam stond nu te protesteren.

Maar ja.
Ja.. waar zijn ze nu eh? Zouden ze dan toch racisten zijn?
Whatever...
pi_175554568
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:14 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Ja.. waar zijn ze nu eh? Zouden ze dan toch racisten zijn?
Hoezo racistisch. :7
  donderdag 7 december 2017 @ 17:20:34 #98
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175554615
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef StaceySinger het volgende:
Man die Israëlisch restaurant sloopte had tijdelijke verblijfstatus en komt snel vrij

De pro-Palestijnse activist die vanochtend de ruiten van een Israëlisch restaurant in Amsterdam insloeg is een 29-jarige man met een tijdelijke verblijfstatus. Dat laat de politie desgevraagd weten aan WNL. De man stond in Amsterdam ingeschreven. Over de nationaliteit van de man wil de politie geen mededelingen doen.
Korte tijd nadat Hamas vanochtend opriep tot een nieuwe intifada tegen Israël sloeg de onbekende activist met een stok de ramen in van het restaurant Hacarmel aan de Amstelveenseweg. Hij wapperde hierbij met een Palestijnse vlag en riep volgens omstanders “Allahu akbar”. Agenten konden hem al snel overmeesteren met behulp van pepperspray. Hij zit nog steeds vast op het bureau voor verhoor.

Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse politie zal de man voor het vallen van de avond alweer op vrije voeten zijn. Hij zit vast op verdenking van vernieling. “We mogen hem niet langer dan vier tot zes uur vasthouden”, zo liet de woordvoerder weten.

https://wnl.tv/2017/12/07(...)s-en-komt-snel-vrij/
Vernieling!? Als iemand "In Jezus' naam!", met een Nederlandse vlag zwaaiend een moskee in de fik steekt, dan is dat echt gemotiveerd door iets meer dan vernielzucht.
pi_175554642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vernieling!? Als iemand "In Jezus' naam!", met een Nederlandse vlag zwaaiend een moskee in de fik steekt, dan is dat echt gemotiveerd door iets meer dan vernielzucht.
Alleen als je een witte man bent en de meeste van je blanke soortgenoten niet de stad in de brand gaan steken als je veroordeeld wordt.
pi_175554769
Ja, maar dat zijn dus hatelijke vooroordelen en niet een realistische blik op de feiten :')
pi_175554790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Thanks Trump.
Niks Trump. Dat is de smoes die hij gebruikt om los te gaan en Kristallnacht te gaan uithangen. De echte reden is, is dat dit misbaksel van een wezen een gemaakte haat heeft naar Joden omdat het Joden zijn.

Dus hou aub gewoon je mond dicht.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175554812
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:

[ afbeelding ]

Eh....
Jahoor :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175554815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vernieling!? Als iemand "In Jezus' naam!", met een Nederlandse vlag zwaaiend een moskee in de fik steekt, dan is dat echt gemotiveerd door iets meer dan vernielzucht.
Ze kunnen die undercover Mossadagentjes niet té lang opsluiten natuurlijk, die lui kosten een bom duiten...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175554826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vernieling!? Als iemand "In Jezus' naam!", met een Nederlandse vlag zwaaiend een moskee in de fik steekt, dan is dat echt gemotiveerd door iets meer dan vernielzucht.
Klopt, zoals de moord op van Gogh.
pi_175554833
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:29 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Lees: alles is de schuld van Trump.
Zeker bij demofoob66.
Die snappen namelijk niet zo goed wat 'democratie' inhoudt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175554887
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef havanagila het volgende:
Ja, maar dat zijn dus hatelijke vooroordelen en niet een realistische blik op de feiten :')
Als ik een moslim in Nederland was had ik denk ik een grotere hekel aan al die gutmenschen die mij als een soort willoze barbaar zonder verantwoordelijkheid behandelen dan aan Geert.
pi_175554899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:57 schreef StaceySinger het volgende:
Man die Israëlisch restaurant sloopte had tijdelijke verblijfstatus en komt snel vrij

De pro-Palestijnse activist die vanochtend de ruiten van een Israëlisch restaurant in Amsterdam insloeg is een 29-jarige man met een tijdelijke verblijfstatus. Dat laat de politie desgevraagd weten aan WNL. De man stond in Amsterdam ingeschreven. Over de nationaliteit van de man wil de politie geen mededelingen doen.
Korte tijd nadat Hamas vanochtend opriep tot een nieuwe intifada tegen Israël sloeg de onbekende activist met een stok de ramen in van het restaurant Hacarmel aan de Amstelveenseweg. Hij wapperde hierbij met een Palestijnse vlag en riep volgens omstanders “Allahu akbar”. Agenten konden hem al snel overmeesteren met behulp van pepperspray. Hij zit nog steeds vast op het bureau voor verhoor.

Volgens een woordvoerder van de Amsterdamse politie zal de man voor het vallen van de avond alweer op vrije voeten zijn. Hij zit vast op verdenking van vernieling. “We mogen hem niet langer dan vier tot zes uur vasthouden”, zo liet de woordvoerder weten.

https://wnl.tv/2017/12/07(...)s-en-komt-snel-vrij/
Klopt niet he dit.
In Twente een molotov tegen een moskee aangooien is 4 jaar voor terrorisme.
In Amsterdam de gevel slopen van een Joods restaurant is vernieling en nog niet eens een dag vast.

Hoe dan?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 7 december 2017 @ 17:34:44 #108
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_175554904
Mag ik ook gewoon een tegenstander zijn van geweld, of moet ik per se een partij kiezen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_175554950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Thanks Trump.
Trump verplaatst een ambassade en daarom is hij verantwoordelijk voor alle booslims en iemand die jij tof vindt dreigt de hele unie met economische verwoesting als ze niet meedoen en jij vind dat ok. Je morele kompas heb je volgens mij weggegooid in een of andere stondhoop.
pi_175555029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:34 schreef Janneke141 het volgende:
Mag ik ook gewoon een tegenstander zijn van geweld, of moet ik per se een partij kiezen?
Je hebt gelijk, die voorkeursbehandelaars hier zijn bezig hun eigen glazen in te gooien.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 17:43:13 #111
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_175555052
Non possumus non loqui
pi_175555172
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie van de lijsttrekker van D66-Asd:

[ afbeelding ]

Eh....
Wtf. :')
pi_175555184


_O-
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_175555199
quote:
Gouwe ouwe: es riecht nach Kristallnacht. Was toen vrijwel een automatisme om antifascistisch te zijn en nu word je met gelijke mening uitgescholden voor fascist?
I´m back.
pi_175555265
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Denk het niet. Van iemand die ramen inslaat kun je toch moeilijk stellen dat die ernstige vrees wil aanjagen.
In andere zaken was het "met geweld angst aanjagen" ook voldoende. Dit lijkt me meer dan een willekeurige vernieling van ruiten. Het zal ook wel afhangen van de verklaring die de man aflegt.
pi_175555297
quote:
Verstandige hoofdcommissaris. Geen voorbarige conclusies trekken lijkt mij op z'n plaats als je als politie bezig bent met (strafrechtelijk)onderzoek.
pi_175555320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

In andere zaken was het "met geweld angst aanjagen" ook voldoende. Dit lijkt me meer dan een willekeurige vernieling van ruiten. Het zal ook wel afhangen van de verklaring die de man aflegt.
Ik ken die zaken niet maar in art. 83a staat duidelijk ernstige vrees. Verder denk ik dat de man boos was om de actie van Trump en dan lijkt mij geen sprake te zijn van terrorisme maar frustratie.
pi_175555476
http://www.telegraaf.nl/v(...)en-aan-kristallnacht
quote:
Frits Barend woest na aanslag: ‘doet me denken aan Kristallnacht’
Blijkbaar weet men niet hoe men dit tot ongekende proportie's moet opblazen, alsof een georganiseerde meute vernielende, brandstichtende en moordende Nazi's vergelijkbaar zijn met deze ene man.
pi_175555517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)en-aan-kristallnacht

[..]

Blijkbaar weet men niet hoe men dit tot ongekende proportie's moet opblazen, alsof een georganiseerde meute vernielende, brandstichtende en moordende Nazi's vergelijkbaar zijn met deze ene man.
Ja, dat klopt, dat valt niet te vergelijken.
I´m back.
pi_175555569
Dit is dus de tweede islamitische aanslag (op joden) die onder het tapijt geschoven gaat worden door de A'damse politie.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2017 18:11:03 ]
pi_175555646
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Verstandige hoofdcommissaris. Geen voorbarige conclusies trekken lijkt mij op z'n plaats als je als politie bezig bent met (strafrechtelijk)onderzoek.
Ff serieus idd, hier valt de commissaris toch niets op aan te merken. Idioot op Twitter weer.
pi_175555707
Zo zie je maar weer dat Zionisme een groot gevaar is voor de Joodse gemeenschappen in de rest van de wereld.
pi_175555731
" Islamitische aanslag". :')
pi_175555776
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vernieling!? Als iemand "In Jezus' naam!", met een Nederlandse vlag zwaaiend een moskee in de fik steekt, dan is dat echt gemotiveerd door iets meer dan vernielzucht.
Exact dit.
pi_175555977
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:16 schreef Salvad0R het volgende:
Zo zie je maar weer dat Zionisme een groot gevaar is voor de Joodse gemeenschappen in de rest van de wereld.
De Zionisten zijn de grootste "antisemieten" idd.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175556080
Wat heeft een Joods restaurant in Allah's naam met de verhuizing van een ambassade???
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_175556167
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ff serieus idd, hier valt de commissaris toch niets op aan te merken. Idioot op Twitter weer.
Nee, vind ik in ieder geval niet. Die hoofdcommissaris snapt zelf ook wel wat het meest voor de hand liggende motief is, maar het is niet aan hem om dat in zo'n vroeg stadium al te suggereren. Zeker als de man nog niet verhoord is. Laat dat maar aan journalisten over.
pi_175556236
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:33 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, vind ik in ieder geval niet. Die hoofdcommissaris snapt zelf ook wel wat het meest voor de hand liggende motief is, maar het is niet aan hem om dat in zo'n vroeg stadium al te suggereren. Zeker als de man nog niet verhoord is. Laat dat maar aan journalisten over.
Beter nog, gewoon aan de rechter. Als de hoofdcommissaris zo dom zou zijn om ook maar iets te roepen of met de verkeerde termen te strooien zou de man in kwestie al strafvermindering kunnen krijgen juridisch gezien. Zelfs uitspraken in de media van een journalist kan daartoe leiden.
pi_175556825
Haha die israelische vlag :')
pi_175556907
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Beter nog, gewoon aan de rechter. Als de hoofdcommissaris zo dom zou zijn om ook maar iets te roepen of met de verkeerde termen te strooien zou de man in kwestie al strafvermindering kunnen krijgen juridisch gezien. Zelfs uitspraken in de media van een journalist kan daartoe leiden.
De veroordeling sowieso, maar ik vind dat iets wat zo vanzelfsprekend is of lijkt best besproken mag worden, ook in de media. Maar niet door oa iemand van de politie, die hoort zich bij de feiten te houden.
pi_175557287
Zeggen dat het een verwarde man is, gaat in dit geval niet op. Je gaat niet met een palestijns vlaggetje in de aanval naar een kosjere winkel.Net als met het brandbommetje tegen een moskee, veroordeling voor een terroristische aktie.
Nog beter is het om hem in een bootje de Noordzee op te sturen. De zielepoot kost ons alleen maar geld. Ben wel benieuwd waar dit geteisem vandaan komt. Enkele reis terug.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  donderdag 7 december 2017 @ 19:15:46 #132
455560 Logic91
Always stay rational
pi_175557390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:29 schreef Peligrosso het volgende:
Woestijnvetes die hier uitgevochten worden....
Opzouten met dit soort types.
Dit. Optiefen met die buitenlandse conflicten.
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
pi_175558317
Vlaggenzwaaiende vandaal blijft voorlopig vastzitten

De 29-jarige man die vanochtend een ruit van een koosjer restaurant aan de Amsteveenseweg vernielde, is in verzekering gesteld. Dat betekent dat hij in ieder geval een nachtje in de cel verblijft.

Dat heeft de politie samen met het Openbaar Ministerie besloten. De vernieling an sich is niet genoeg om een verdachte in verzekering te stellen, maar omdat de man ook een Israëlische vlag uit het restaurant meenam, wordt hij verdacht van poging tot diefstal. Zowel de vernieling als poging tot diefstal worden nu verder onderzocht.

De man kan nu maximaal drie keer 24 uur vastgehouden worden. Hij woont in Amsterdam, maar heeft een buitenlandse nationaliteit. De in een PLO-sjaal gehulde vandaal heeft een tijdelijke verblijfsstatus. Volgens getuigen riep hij 'Allahu akbar'.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175558330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)en-aan-kristallnacht

[..]

Blijkbaar weet men niet hoe men dit tot ongekende proportie's moet opblazen, alsof een georganiseerde meute vernielende, brandstichtende en moordende Nazi's vergelijkbaar zijn met deze ene man.
Hoewel Frits Barend het uiterlijk heeft van een 100-jarige is hij in werkelijkheid pas 70 jaar oud.

De Kristallnacht was 9 jaar vóórdat deze aandachttrekker werd geboren.

Maar blijkbaar heeft hij er wel herinneringen aan, misschien uit een vorig leven.
pi_175558349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
Wat heeft een Joods restaurant in Allah's naam met de verhuizing van een ambassade???
Goed excuus om weer eens een relletje te trappen.
pi_175558426
Over Frits Barend gesproken, heeft hij nu eigenlijk al het tweede verkrachtingsslachtoffer van Gijs van Dam gevonden? Daar was hij vorige maand, in het kielzog van zijn schofferende dochter, nogal hoog mee van de toren geblazen. Naderhand echter daar niets meer over vernomen.

Wat hebben dit heeft dit met deze zaak te maken? Niets, behalve dan dat aandachttrekkers zoals Frits Barend dan weer op het toneel verschijnen.
pi_175558497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:30 schreef Sigaartje het volgende:
Wat heeft een Joods restaurant in Allah's naam met de verhuizing van een ambassade???
QFT

helemaal niks dus. kennelijk associeert deze idioot deze joodse toco met wat momenteel speelt mbt jeruzalem. vergelijkbaar met een idioot die ergens een toco van een moslim aanvalt omdat isis ergens een aanslag heeft gepleegd.

want joods / want moslims

BNW :{
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175558564
Waar is Duistere Gretta nou toch? :(


Gepost vanaf mijn Blacberry Playbook, deze vraag.
pi_175558624
Moslims en hun diepgewortelde jodenhaat.
pi_175558689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:47 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Hoewel Frits Barend het uiterlijk heeft van een 100-jarige is hij in werkelijkheid pas 70 jaar oud.

De Kristallnacht was 9 jaar vóórdat deze aandachttrekker werd geboren.

Maar blijkbaar heeft hij er wel herinneringen aan, misschien uit een vorig leven.
jodenhaat ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_175558772
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:46 schreef StaceySinger het volgende:
Vlaggenzwaaiende vandaal blijft voorlopig vastzitten

De 29-jarige man die vanochtend een ruit van een koosjer restaurant aan de Amsteveenseweg vernielde, is in verzekering gesteld. Dat betekent dat hij in ieder geval een nachtje in de cel verblijft.

Dat heeft de politie samen met het Openbaar Ministerie besloten. De vernieling an sich is niet genoeg om een verdachte in verzekering te stellen, maar omdat de man ook een Israëlische vlag uit het restaurant meenam, wordt hij verdacht van poging tot diefstal. Zowel de vernieling als poging tot diefstal worden nu verder onderzocht.

De man kan nu maximaal drie keer 24 uur vastgehouden worden. Hij woont in Amsterdam, maar heeft een buitenlandse nationaliteit. De in een PLO-sjaal gehulde vandaal heeft een tijdelijke verblijfsstatus. Volgens getuigen riep hij 'Allahu akbar'.
Wat betekent dat dan? Allahu akbar?
I´m back.
pi_175558802
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat betekent dat dan? Allahu akbar?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175558826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

jodenhaat ?
Nou ja, het is natuurlijk niet daadwerkelijk goed te vergelijken met Kristallnacht hè. Toch?
Vergelijkingen met die tijd, met fascisme/nazisme, treinen die naar het oosten rijden, het is vaak niet accuraat, WO2 is sws wel pietsje ernstiger dan wat nu af en toe gebeurt in NL.
I´m back.
pi_175559037
fucking uitschot wat hier in nederland hun persoonlijke vetes moeten gaan uitvechten, echt kk op gewoon :r wat heeft nederland met palestina of israel te maken? wat een achterlijke mongool zeg.

sorry hoor maar het zit me echt tot HIER :R
There are only 151 Pokémon.
pi_175559067
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk niet daadwerkelijk goed te vergelijken met Kristallnacht hè. Toch?
Vergelijkingen met die tijd, met fascisme/nazisme, treinen die naar het oosten rijden, het is vaak niet accuraat, WO2 is sws wel pietsje ernstiger dan wat nu af en toe gebeurt in NL.
in principe ben ik niet echt een fan van de taboe omtrent WO2 vergelijkingen, maar het moet wel een een passende vergelijking zijn. echter slaat deze vergelijking nergens op, om de vergelijking te maken met kristalnacht omdat de ruiten van 1 joodse establishment zijn gesneuveld.

als je de feiten van deze pogrom erbij neemt wordt de vergelijking helemaal belachelijk uiteraard

quote:
De Kristallnacht (ook wel Nacht van het gebroken glas) was een door de nazi's georganiseerde actie (pogrom) gericht tegen de Joodse bevolking in Duitsland. De Kristallnacht vond plaats in de nacht van 9 op 10 november 1938. In heel Duitsland werden Joden en hun bezittingen aangevallen. Er werden 1400 synagogen in brand gestoken en gesloopt.[1] Ongeveer 7500 winkels en bedrijven van Joden werden vernield. Ook Joodse huizen, scholen, begraafplaatsen en ziekenhuizen moesten het ontgelden. Het werd de brandweer verboden om de branden te blussen. Volgens eerste verslagen werden tijdens de Kristallnacht 96 Joden op straat vermoord[2]. Ook in Oostenrijk en Sudetenland werden Joden aangevallen en hun bezittingen vernield. Meer recente onderzoekingen stellen het aantal echter op meer dan 400 Joden die tussen 7 en 13 november vermoord of tot zelfmoord gedreven werden[3]. Voegt men hierbij het aantal doden in de concentratiekampen waar direct na 10 november ongeveer 30.000 joodse jongere en gezonde mannen werden opgesloten[4], dan komt men bij een getal van meer dan 1400[5]. Nazipropagandaminister Joseph Goebbels wordt gezien als het brein achter de Kristallnacht.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175559214
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

in principe ben ik niet echt een fan van de taboe omtrent WO2 vergelijkingen, maar het moet wel een een passende vergelijking zijn. echter slaat deze vergelijking nergens op, om de vergelijking te maken met kristalnacht omdat de ruiten van 1 joodse establishment zijn gesneuveld.

als je de feiten van deze pogrom erbij neemt wordt de vergelijking helemaal belachelijk uiteraard

[..]

Dat bedoel ik dan ook. Dat is een onzuivere vergelijking.
I´m back.
pi_175559672
Ze zijn bijna altijd onzuiver idd. Maar dit zit dan wel meer in de buurt dan de meeste voorbeelden waarin mensen met nazi's vergeleken zijn de laatste decennia.
pi_175559750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoezo racistisch. :7
Joden zijn een ras eh.het is een specifieke bevolking tenminste.

Raar dat die gasten die een molotov naar een moskee gooien 4 jaar krijgen en deze terrorist alweer vrij is.

Waarom niet beiden even hard aanpakken. En dan het liefst niet die moskeegasten vrijlaten...
Whatever...
pi_175559819
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Joden zijn een ras eh.het is een specifieke bevolking tenminste.

Raar dat die gasten die een molotov naar een moskee gooien 4 jaar krijgen en deze terrorist alweer vrij is.

Waarom niet beiden even hard aanpakken. En dan het liefst niet die moskeegasten vrijlaten...
Voor joden was dat een manier om hun cultuur vast te houden, alleen rassen bestaan niet.
I´m back.
pi_175559923
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:37 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Joden zijn een ras eh.het is een specifieke bevolking tenminste.

Raar dat die gasten die een molotov naar een moskee gooien 4 jaar krijgen en deze terrorist alweer vrij is.

Waarom niet beiden even hard aanpakken. En dan het liefst niet die moskeegasten vrijlaten...
Joden zijn net zoals Palestijnen/Arabieren Semitisch. Dus ras heeft er bijzonder weinig mee te maken. Politiek, nationalisme, theologie allemaal prima, maar laten we het conflict rondom Arabieren en Joden aub niet gooien op ras.

Wat harder optreden jegens zulke daden ben ik het verder helemaal met je eens.
pi_175559984
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Joden zijn net zoals Palestijnen/Arabieren Semitisch. Dus ras heeft er bijzonder weinig mee te maken. Politiek, nationalisme, theologie allemaal prima, maar laten we het conflict rondom Arabieren en Joden aub niet gooien op ras.

Wat harder optreden jegens zulke daden ben ik het verder helemaal met je eens.
Waarom zijn joden dan geen arabieren?
pi_175560124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Voor joden was dat een manier om hun cultuur vast te houden, alleen rassen bestaan niet.
homo sapiens all the way
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175560139
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zijn joden dan geen arabieren?
zijn neefjes van elkaar :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175560145
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zijn joden dan geen arabieren?
Dat zijn het ook min of meer.
I´m back.
pi_175560149
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:52 schreef Physsic het volgende:
Zou dit nou in een strafzaak ook in de categorie "terroristisch oogmerk" (kunnen) vallen?
Gelijke monniken gelijke kappen. Jaren de cel in.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175560204
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zijn joden dan geen arabieren?
Enig idee hoeveel joodse Arabieren je in Israël hebt bijvoorbeeld? Uit Irak, Syrië, Marokko, Tunesië?
Bij sommige joden denk ik zelfs dude ga es een DNA test doen om te kijken of je wel denkt wat je bent.
pi_175560213
We zijn allemaal mensen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175560238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zijn het ook min of meer.
Ja, maar waarom maakt Triggerd dat onderscheid dan weer - in een post waarin ie gelijktijdig uitgelegd dat ze wél allebei Semitisch (kunnen) zijn. Maar die joden waar we het gisteren over hadden zijn weer een andere ras/etniciteit-categorie toch?
pi_175560256
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Enig idee hoeveel joodse Arabieren je in Israël hebt bijvoorbeeld? Uit Irak, Syrië, Marokko, Tunesië?
Bij sommige joden denk ik zelfs dude ga es een DNA test doen om te kijken of je wel denkt wat je bent.
Jij zei dit, hè:

quote:
maar laten we het conflict rondom Arabieren en Joden
pi_175560261
Oke, blijkbaar maak ik een onderscheid :?
pi_175560286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij zei dit, hè:

[..]

Europese joden door vermenging is een ander verhaal, maar voor de rest niet. Veel Marokkanen zien er erg joods uit.
I´m back.
pi_175560288
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:52 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij zei dit, hè:

[..]

Verschil tussen joden en Joden.
pi_175560322
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef Slayage het volgende:

[..]

homo sapiens all the way
Negers zijn ook homo sapiens. Toch.noemen we discriminatie op hun ethniciteit en huidkleur racisme.

Bij joden kun je dat net zo goed doen. Zeker met dit incident.

Overigens is het een vertraagde Kristallnacht. Met aanslagen op joodse scholen, winkels etc in Europa laatste jaren.

Net zo slecht als aanslagen op moskeeën of kerken.
Whatever...
pi_175560346
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Verschil tussen joden en Joden.
Nee, Arabieren en Arabieren.
pi_175560358
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, maar waarom maakt Triggerd dat onderscheid dan weer - in een post waarin ie gelijktijdig uitgelegd dat ze wél allebei Semitisch (kunnen) zijn. Maar die joden waar we het gisteren over hadden zijn weer een andere ras/etniciteit-categorie toch?
quote:
Semieten
Kaart met de verspreiding van de Semitische talen.

Het begrip Semiet slaat in neutrale zin op iemand die deel uitmaakt van een van de vele klassieke en hedendaagse Semitisch sprekende volkeren die leefden/leven in het huidige Midden-Oosten, Eritrea, Ethiopië en Noord-Somalië. De term is in 1781 geïntroduceerd door de Duitse historicus August Ludwig Schlözer.[1] Hij verwees met het begrip naar Sem (Hebreeuws: Sjem), een van de drie zonen van Noach. Volgens de Volkerentafel van Genesis kreeg Sem op zijn beurt vijf zonen, wier families zouden zijn uitgegroeid tot volkeren die zich over de aarde verspreidden.

In de oudheid beriepen vele stammen in het Midden-Oosten zich op afstamming van Sem. Het wetenschappelijke gebruik van de term heeft echter betrekking op de taalgroep, en bij uitbreiding op culturele en etnische groepen. Naar hedendaagse inzichten, die vanuit een sterke interdependentie tussen taalgebruik en cultuur vertrekken, is de term Semiet ook geldig bij etnische en culturele beschrijvingen. Het woord "Semiet" kan dus verwijzen naar elke persoon die behoorde tot de oude volkeren van het Midden-Oosten, zoals Arameeërs, Akkadiërs, Feniciërs, Hebreeën en Arabieren en hun afstammelingen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_175560359
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:54 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, Arabieren en Arabieren.
Wat jij wilt.
pi_175560360
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Europese joden door vermenging is een ander verhaal, maar voor de rest niet. Veel Marokkanen zien er erg joods uit.
Vanwege de neus? Die houd zo een beetje op in Zuid-Italië volgens mij.
pi_175560417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vanwege de neus? Die houd zo een beetje op in Zuid-Italië volgens mij.
Niet bij iedereen uiteraard, maar vanwege het gezicht idd.
I´m back.
pi_175560453
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

Ah oke, dan is het andersom. Ook goed. Vele zijn iig gewoon óók arabier.
pi_175560573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gelijke monniken gelijke kappen. Jaren de cel in.
Liever direct het land uit, als de keuze aan mij zou zijn.
  donderdag 7 december 2017 @ 21:03:26 #171
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_175560585
Ben benieuwd of dit morgen op het nos journaal is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_175560623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:43 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zijn joden dan geen arabieren?
Arabier ben je als je vader het is en Jood als je moeder het is, het resultaat van een dergelijke kruising is iemand met aanleg voor R&D met een extreme neiging tot het opblazen van onschuldigen.
pi_175560808
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:04 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Arabier ben je als je vader het is en Jood als je moeder het is, het resultaat van een dergelijke kruising is iemand met aanleg voor R&D met een extreme neiging tot het opblazen van onschuldigen.
Een soort mentale hermafrodiet?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 21:14:19 #174
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_175561344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:52 schreef Triggershot het volgende:
Oke, blijkbaar maak ik een onderscheid :?
Joden _O_
Arabieren :r
  donderdag 7 december 2017 @ 21:28:34 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_175561347
Oh gelukkig, er is nu ook "diefstal" toegevoegd aan de mogelijke tenlastelegging. Misschien kunnen ze hem ook nog iets aansmeren wat betreft de wet- en regelgeving omtrent de hygiëne in het restaurant want hij had vast zijn handen niet gewassen voordat hij al allahoe-akbarrend de deur intrapte van het koosjere etablissement, met een Palestijnse vlag zwaaiend.

Tov, waar kunnen we nog meer omheen draaien?
pi_175561577
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:28 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Joden _O_
Arabieren :r
http://www.jews-for-allah.org/ :7
pi_175562004
quote:
quote:
Those to whom We gave the Scripture know him as they know their own sons. But indeed, a party of them conceal the truth while they know [it].
:7 :7 :7
pi_175562131

Realiteitszin bij een Arabier is zo zeldzaam dat ik zou willen pleiten voor een reservaat en subsidie voor deze goede man.
pi_175562194
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:

Realiteitszin bij een Arabier is zo zeldzaam dat ik zou willen pleiten voor een reservaat en subsidie voor deze goede man.
Ach

pi_175562306
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach

[ afbeelding ]
Dat ligt anders hè.
I´m back.
pi_175562331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat ligt anders hè.
Why? Je kunt ze wegzetten als sympathisanten/sell outs aan beide kanten.
pi_175562432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:55 schreef WammesWaggel het volgende:

Realiteitszin bij een Arabier is zo zeldzaam dat ik zou willen pleiten voor een reservaat en subsidie voor deze goede man.
Ja, man waarmee je kunt praten, zijn er wel meer hoor, vaker filmpjes gezien ook.
I´m back.
pi_175562435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Why? Je kunt ze wegzetten als sympathisanten/sell outs aan beide kanten.
Rare jongens die orthodoxen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562545
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rare jongens die orthodoxen.
Mja, we hebben het over een conflict waarbij in de laatste paar posts moslims worden aangehaald als voorstander van een Israël en joden als tegenstander.
pi_175562613
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, we hebben het over een conflict waarbij in de laatste paar posts moslims worden aangehaald als voorstander van een Israël en joden als tegenstander.
De wereld op zijn kop, i'm confused. 8)7
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:08:37 #188
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175562620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:03 schreef Hathor het volgende:

[..]

Rare jongens die orthodoxen.
Sowieso is die hele joodse clan raar. Ze zijn joden maar doen alles wat hun geloof hen heeft verboden. Snap er niks van. Rente, gokken, porno. Komt allemaal bij hen vandaan. Of ze hebben er een grote rol in.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175562668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]


[..]

:7 :7 :7
Maak mij moslim broeder trigshot
pi_175562675
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sowieso is die hele joodse clan raar. Ze zijn joden maar doen alles wat hun geloof hen heeft verboden. Snap er niks van. Rente, gokken, porno. Komt allemaal bij hen vandaan. Of ze hebben er een grote rol in.

:{²
Waar komt die klederdracht eigenlijk vandaan? Want ze zien er letterlijk allemaal hetzelfde uit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

De wereld op zijn kop, i'm confused. 8)7
Je bent niet de enige.
pi_175562698
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Maak mij moslim broeder trigshot
Dan moet je wel Mohammed, een Arabier als laatste profeet accepteren hé.
pi_175562724
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent niet de enige.
Wist je dat ik met veel moslims dien?
pi_175562767
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Sowieso is die hele joodse clan raar. Ze zijn joden maar doen alles wat hun geloof hen heeft verboden. Snap er niks van. Rente, gokken, porno. Komt allemaal bij hen vandaan. Of ze hebben er een grote rol in.

:{²
Pure afgunst dit.
pi_175562811
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wist je dat ik met veel moslims dien?
Wat bedien je?
Laatst was ik nog met een jood die ik net 10 minuten geleden leerde kennen elkaar humoristisch aan het afzeiken, hij vroeg wanneer ik naar Syrië ging, ik vroeg hoeveel goud hij nog moest inkopen morgen. knuffelend uit elkaar gegaan waarbij hij nog grapte dat ik nu mij moest wassen. :')
pi_175562835
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ok, let maar op. Met de tijd zullen er meer incidenten rond moskeeën plaatsvinden. Er zal geen extra beveiliging komen vanuit de staat. En er gebeurt al aardig wat.

:{²
_O_ Fatwa op moskeeen _O_
pi_175562851
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Pure afgunst dit.
Of gewoon terechte kritiek, van de ene kant de vrome orthodoxe jood uithangen, maar achter de schermen alles doen wat volgens de Thora verboden is.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562862
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat bedien je?
Laatst was ik nog met een jood die ik net 10 minuten geleden leerde kennen elkaar humoristisch aan het afzeiken, hij vroeg wanneer ik naar Syrië ging, ik vroeg hoeveel goud hij nog moest inkopen morgen. knuffelend uit elkaar gegaan waarbij hij nog grapte dat ik nu mij moest wassen. :')
Dat heb je toch wel gedaan mag ik hopen? :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562890
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat heb je toch wel gedaan mag ik hopen? :{
Omdat ik hem heb aangeraakt?
pi_175562909
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat ik hem heb aangeraakt?
Nou nee, gewoon in het algemeen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562956
Maar volgens Peter Griffin zijn ze natuurlijk gewoon vies. Jews are gross, it's the only religeon with "ew" in it. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175562968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou nee, gewoon in het algemeen.
Dan snap je zijn sneer niet.
Moslims moeten zich op een speciale manier 7x wassen als ze in contact zijn gekomen met een varken of hond. ----> Er is een vers in de Koran wat stelt dat bepaalde joden vervloekt waren tot varkens ---> Ik knuffel hem ----> moet mijj 7x wassen.
pi_175562995
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan snap je zijn sneer niet.
Moslims moeten zich op een speciale manier 7x wassen als ze in contact zijn gekomen met een varken of hond. ----> Er is een vers in de Koran wat stelt dat bepaalde joden vervloekt waren tot varkens ---> Ik knuffel hem ----> moet mijj 7x wassen.
Ahh op die manier, nee daar had ik inderdaad geen benul van. Weer wat geleerd. ^O^

Maar 7 keer wassen komt wel wat autistisch op me over, diegene die dat verzonnen heeft moet wel haast een dwangneuroot zijn geweest.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:24:42 #204
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_175563047
Waarom grijpen de politieagenten niet in?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:25:03 #205
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175563059
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:13 schreef Physsic het volgende:

[..]

Pure afgunst dit.
Dit snap ik niet, het klopt toch wat ik daar zeg. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175563796
Karma
pi_175563877
quote:
:') Het zou karma zijn als de politie hem in z'n been geschoten had ja
pi_175563979
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit snap ik niet, het klopt toch wat ik daar zeg. :{

:{²
😘
pi_175564027
Enkeltje naar het gat waar ie vandaan kwam, aangezien hij een verblijfsvergunning heeft. Maar onze cuck regering kennende, zal dat toch niet gebeuren 😂😂😂😂
pi_175564150
Jodenhaat is een islamitisch en links feestje.

Nederland is allang weer op het niveau van 40-45.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175564249
Ik zou toch echt zweren dat Hitler rechts was.
pi_175564298
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat bedien je?
Wapens.
quote:
Laatst was ik nog met een jood die ik net 10 minuten geleden leerde kennen elkaar humoristisch aan het afzeiken, hij vroeg wanneer ik naar Syrië ging, ik vroeg hoeveel goud hij nog moest inkopen morgen. knuffelend uit elkaar gegaan waarbij hij nog grapte dat ik nu mij moest wassen. :')
Vriendschap tussen joden en moslims bestaat niet, als het erop aankomt wil de jood al je goud bemachtigen en de moslim je hoofd van je romp scheiden :6
pi_175564303
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:02 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou toch echt zweren dat Hitler rechts was.
Een nationaal socialistisch acteurgezelschap dat zijn eigen dood in scène zette en naar Zuid-Amerika vertrok.

Wat ik dan wel weer begrijp.

Alleen het laatste dan.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175564377
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Wapens.

Dienstplicht? Hoeveel Palestijnen heb je al gedood :r

quote:
Vriendschap tussen joden en moslims bestaat niet, als het erop aankomt wil de jood al je goud bemachtigen en de moslim je hoofd van je romp scheiden :6
Klopt niet helemaal, schijnt dat als je een deel van je goud jaarlijks afstaat je dat jaar nog wel mag leven :@
pi_175564406
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:02 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou toch echt zweren dat Hitler rechts was.
Socialistisch...dus nee.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564409
quote:
11s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:04 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een nationaal socialistisch acteurgezelschap dat zijn eigen dood in scène zette en naar Zuid-Amerika vertrok.

Wat ik dan wel weer begrijp.

Alleen het laatste dan.
Niettemin dat hij zelf ook nog Joods was.
pi_175564441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:07 schreef Hathor het volgende:

[..]

Socialistisch...dus nee.
Z'n fascisme en nationalisme maakte toch heel wat goed hoor in het rechtse kamp.
pi_175564448
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niettemin dat hij zelf ook nog Joods was.
Niet voor 100%, maar ik vraag me af of ie dat eigenlijk zelf wel wist.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Z'n fascisme en nationalisme maakte toch heel wat goed hoor in het rechtse kamp.
Laten we het er maar op houden dat het een vrij gecompliceerd en uniek clubje mafketels waren die NSDAP.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564512
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan snap je zijn sneer niet.
Moslims moeten zich op een speciale manier 7x wassen als ze in contact zijn gekomen met een varken of hond. ----> Er is een vers in de Koran wat stelt dat bepaalde joden vervloekt waren tot varkens ---> Ik knuffel hem ----> moet mijj 7x wassen.
Alleen als je in contact bent gekomen met speeksel was het toch?
pi_175564517
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:09 schreef Hathor het volgende:

[..]

Niet voor 100%, maar ik vraag me af of ie dat eigenlijk zelf wel wist.
Hij wist iig dat hij niet blond was, hoop ik.
pi_175564539
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niettemin dat hij zelf ook nog Joods was.
Daar zijn de theorieën nog niet echt goed voor van voorzien van onderbouwing.
Hij was economisch vooral links eigenlijk.
pi_175564544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Laten we het er maar op houden dat het een vrij gecompliceerd en uniek clubje mafketels waren die NSDAP.
For sure.
pi_175564563
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Alleen als je in contact bent gekomen met speeksel was het toch?
Misschien hebben we wel getongd, weet jij veel.

Verschillen zo de meningen over.
pi_175564582
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien hebben we wel getongd, weet jij veel.

Verschillen zo de meningen over.
Ik dacht me te menen dat je je alleen dienst te wassen als er sprake is geweest van contact met speeksel. Een hond gewoon aaien maakt je niet onrein.
pi_175564587
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:11 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Daar zijn de theorieën nog niet echt goed voor van voorzien van onderbouwing.
Hij was economisch vooral links eigenlijk.
Mja, Wilders ook. Hoewel je hem ook rechts kunt noemen natuurlijk.
pi_175564614
Serieus man, sorry dat ik dit topic heb verkracht en het ineens gaat over onreine wezens en de oorsprong van Hitler :')

Back ontopic
pi_175564629
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik dacht me te menen dat je je alleen dienst te wassen als er sprake is geweest van contact met speeksel. Een hond gewoon aaien maakt je niet onrein.
Behalve als de hond een poosje in de regen heeft gelopen, dan krijgen ze een vrij vervelende geur die ook in je kleren gaat zitten als je ze gaat aaien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564649
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:14 schreef Triggershot het volgende:
Serieus man, sorry dat ik dit topic heb verkracht en het ineens gaat over onreine wezens en de oorsprong van Hitler :')

Back ontopic
Offtopic is goed man, keep it up. ^O^
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik dacht me te menen dat je je alleen dienst te wassen als er sprake is geweest van contact met speeksel. Een hond gewoon aaien maakt je niet onrein.
De eitjes van de vlooien en wormen op de vacht dan?
pi_175564665
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dienstplicht? Hoeveel Palestijnen heb je al gedood :r
Klopt. Hopelijk geen een.
quote:
[..]

Klopt niet helemaal, schijnt dat als je een deel van je goud jaarlijks afstaat je dat jaar nog wel mag leven :@
Tsja, welk plezier haal je nog uit je leven als je bij de volgende regenboog erachter komt dat je goudpot half leeg is :{
pi_175564683
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:14 schreef Triggershot het volgende:
Serieus man, sorry dat ik dit topic heb verkracht en het ineens gaat over onreine wezens en de oorsprong van Hitler :')

Back ontopic
Misschien dacht de brave borst uit dit verhaaltje wel dat die ruit een zeehond was?

LSD doet rare dingen met mensen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175564722
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Misschien dacht de brave borst uit dit verhaaltje wel dat die ruit een zeehond was?

LSD doet rare dingen met mensen.
Vooral mooie gekleurde dingen eigenlijk.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:24 schreef BlaZ het volgende:
Waarom grijpen de politieagenten niet in?
Waarschijnlijk omdat ze eerst een duidelijk strafbaar feit moeten kunnen constateren. Denk ik. Het komt wel enorm sullig over zoals ze eerst staan te kijken. Voor de beeldvorming niet lekker.
pi_175564766
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:18 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat ze eerst een duidelijk strafbaar feit moeten kunnen constateren. Denk ik. Het komt wel enorm sullig over zoals ze eerst staan te kijken.
Er straalt vooral weinig daadkracht van uit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564792
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er straalt vooral weinig daadkracht van uit.
Ik denk ook niet dat ze blij met de beelden zijn.
pi_175564798
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:14 schreef Triggershot het volgende:
Back ontopic
nee!
pi_175564838
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:20 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

nee!
_O_
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175564884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:15 schreef Hathor het volgende:

[..]

Offtopic is goed man, keep it up. ^O^
Harammm
pi_175564933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:16 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Klopt. Hopelijk geen een.

Stay safe brother, zorg er voor dat je geen enkele moeder, waaronder je eigen moeder, geen tranen bezorgd.

quote:
Tsja, welk plezier haal je nog uit je leven als je bij de volgende regenboog erachter komt dat je goudpot half leeg is :{
Is dat een joodse regenboog?
pi_175564940
Een beetje haram does no harm!
pi_175564944
Goeie reclame wel voor die kut islam
pi_175564962
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:20 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

nee!
Een jood die niet in een slachtofferrol wil kruipen, what is your endgame?
pi_175564987
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
Goeie reclame wel voor die kut islam
Ook goeie reclame voor je moeder op de bovenverdieping
pi_175565109
Ataturk (niet Moahmmed Atta) was zo Albanees als een autodief :D
pi_175565165
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Ataturk (niet Moahmmed Atta) was zo Albanees als een autodief :D
joodse Albanees dan he.
pi_175565202
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

joodse Albanees dan he.
Jordi Albanees is de Catalaanse variant.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565211
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, hoe dieper je graaft, hoe meer goud je tegenkomt.

Joodsch gezegde.
De ondertitel van Sp3c is ook "geef mij die goud".
pi_175565232
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:34 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Jordi Jorge Albanees is de Catalaanse variant.
Fixed
pi_175565268
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De ondertitel van Sp3c is ook "geef mij die goud".
Ik kijk wel uit. Die spendeert het aan crack.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565277
quote:
8s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:34 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Jordi Albanees is de Catalaanse variant.
:D
Snel asiel in Brussel geven, in Molenbeek bv.
pi_175565349
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:37 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

:D
Snel asiel in Brussel geven, in Molenbeek bv.
Dan zakt Nederland op de UEFA coefficiëntenlijst tot onder Israël. Hoeveel meer geknuppel gaat dat toe leiden?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565435
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Dan zakt Nederland op de UEFA coefficiëntenlijst tot onder Israël. Hoeveel meer geknuppel gaat dat toe leiden?
Laten wij Jordi Cruijff om advies vragen, die zit in Israël.
pi_175565442
In Israël wonen 6 miljoen joden kom ik net achter.
pi_175565910
Als alle Marokkanen nou een Israëlisch paspoort nemen, is het probleem zo opgelost. Uitkering trekken in Israël, gaan de Palestijnen strijden met de Marokkanen, kan Wilders ook niet meer Marokkanen bashen :7
pi_175565954
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:00 schreef Triggershot het volgende:
Als alle Marokkanen nou een Israëlisch paspoort nemen, is het probleem zo opgelost. Uitkering trekken in Israël, gaan de Palestijnen strijden met de Marokkanen, kan Wilders ook niet meer Marokkanen bashen :7
Goed plan, wat witte koloniën in Marokko opzetten, op het strand liggen en trilobieten zoeken, terwijl de Marokkaanse slavinnen thee schenken en andere leuke kunstjes doen.

Wanneer word je koning?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175565975
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:02 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Goed plan, wat witte koloniën in Marokko opzetten, op het strand liggen en trilobieten zoeken, terwijl de Marokkaanse slavinnen thee schenken en andere leuke kunstjes doen.

Wanneer word je koning?
Eerst de Spanjaarden en Fransen eruit trappen.
pi_175565990
Voor Marokkaanse wijken in Nederland gewoon een speciale eenheid werven van Circassiers of Tsetsjenen, het is dan ook zo gedaan met die Marokkanen.
Jordanië heeft ervaren luitjes in de aanbieding :7


pi_175566025
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Eerst de Spanjaarden en Fransen eruit trappen.
Spanen horen er niet, die kunnen prima als Soylent Green functioneren voor de geiten.
Fransen mogen lekker op Elba of St. Helena gaan zitten, net als hun joods-"Franse" leider ooit.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566044
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:00 schreef Triggershot het volgende:
Als alle Marokkanen nou een Israëlisch paspoort nemen, is het probleem zo opgelost. Uitkering trekken in Israël, gaan de Palestijnen strijden met de Marokkanen, kan Wilders ook niet meer Marokkanen bashen :7
In Israel hebben we al genoeg Marokkanen, zo'n 1 miljoen, genoeg is genoeg :{w
pi_175566052
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

In Israel hebben we al genoeg Marokkanen, zo'n 1 miljoen, genoeg is genoeg :{w
Raciest!
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566063
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Stay safe brother, zorg er voor dat je geen enkele moeder, waaronder je eigen moeder, geen tranen bezorgd.

[..]

Is dat een joodse regenboog?
komt goed O-)
pi_175566078
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:07 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Spanen horen er niet, die kunnen prima als Soylent Green functioneren voor de geiten.
Fransen mogen lekker op Elba of St. Helena gaan zitten, net als hun joods-"Franse" leider ooit.
Alle Europeanen terug naar Canada!
pi_175566082
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

In Israel hebben we al genoeg Marokkanen, zo'n 1 miljoen, genoeg is genoeg :{w
Dat zeggen de Palestijnen na 70 jaar nog.
pi_175566085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Alle Europeanen terug naar Canada!
Zijn we toch weer terug bij die zeehonten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566094
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:10 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Zijn we toch weer terug bij die zeehonten.
Ik heb nog niet gezegd wat ik met die zeehonten wil gaan doen he.
pi_175566097
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:09 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

komt goed O-)
pi_175566100
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb nog niet gezegd wat ik met die zeehonten wil gaan doen he.
Moslim, dus vast iets ranzigs.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566108
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Raciest!
Ik ben alleen raciest als het op Marokkanen aankomt, dan wil ik ze gelyk djoeken. Ik heb kraspen hier, maar de mods kijken mee.
pi_175566116
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

In Israel hebben we al genoeg Marokkanen, zo'n 1 miljoen, genoeg is genoeg :{w
Marokkanen heb je overal. Dat er nog vele Marokkanen in Israel mogen komen. 1 miljoen is te weinig.
pi_175566119
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:12 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Moslim, dus vast iets ranzigs.
Weet je wat pas ranzig is? Eten bij Fret Kroket of Piet Friet. Daarom ben ik ook zo woest dat de joodse tent is aangevallen door een moslim.
pi_175566130
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:08 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

In Israel hebben we al genoeg Marokkanen, zo'n 1 miljoen, genoeg is genoeg :{w
Bestaat er eig een land die méér Marokkanen zou willen hebben?
pi_175566139
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bestaat er eig een land die méér Marokkanen zou willen hebben?
Marokko natuurlijk!

Ik begrijp serieus niet waarom het altijd over Marokkanen moet gaan. Zijn we zo bijzonder?
pi_175566146
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:15 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Marokko natuurlijk!

Ik begrijp serieus niet waarom het altijd over Marokkanen moet gaan. Zijn we zo bijzonder?
To be fair, ik begon er over.
pi_175566149
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weet je wat pas ranzig is? Eten bij Fret Kroket of Piet Friet. Daarom ben ik ook zo woest dat de joodse tent is aangevallen door een moslim.
Weet jij trouwens of ik koeienvlees (een burger of zo) bezorgd door een moslim kan vertrouwen? Ik heb altijd een stiekem vermoeden dat ze er iets mee flikken.
pi_175566158
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

To be fair, ik begon er over.
Van jou begrijp ik inmiddels waarom je over Marokko begint, grrrrrrr!! O+
pi_175566167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Weet jij trouwens of ik koeienvlees (een burger of zo) bezorgd door een moslim kan vertrouwen? Ik heb altijd een stiekem vermoeden dat ze er iets mee flikken.
Mijn wantrouwen gaat naar het idee of er mogelijk varkensvlees in zit, maar jouw zorgen zijn van een ander aard?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2017 00:17:56 ]
pi_175566169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:13 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Marokkanen heb je overal. Dat er nog vele Marokkanen in Israel mogen komen. 1 miljoen is te weinig.
Israel is een van de landen met de grootste diaspora van Marokkanen, maar zijn wel joodse Marokkanen he
pi_175566171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Van jou begrijp ik inmiddels waarom je over Marokko begint, grrrrrrr!! O+
:7
pi_175566172
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Van jou begrijp ik inmiddels waarom je over Marokko begint, grrrrrrr!! O+
Deze openlijk seksuele innuendo though.
pi_175566179
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:17 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Israel is een van de landen met de grootste diaspora van Marokkanen, maar zijn wel joodse Marokkanen he
Dat hoef je me als Marokkaanse niet te vertellen, schat. Ik weet dat Israel heel veel Marokkanen telt. Joods of niet, het zijn gewoon Marokkanen. Love them! Altijd.
pi_175566183
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dat zeggen de Palestijnen na 70 jaar nog.
:D
pi_175566186
quote:
11s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mijn wantrouwen gaat naar het idee of er mogelijk varkensvlees in zit, maar jouw zorgen zijn van een ander aard?
Oeps, ja varkensvlees.
pi_175566187
De hand van Kaag is nu al zichtbaar. :r
pi_175566188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Deze openlijk seksuele innuendo though.
Huh? Wat seks?
pi_175566194
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:18 schreef Braindead2000 het volgende:
De hand van Kaag is nu al zichtbaar. :r
Kaag _O_
pi_175566199
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weet je wat pas ranzig is? Eten bij Fret Kroket of Piet Friet. Daarom ben ik ook zo woest dat de joodse tent is aangevallen door een moslim.
Ik mis het anders hard. Die ajiaco en bandeja paisa heb je op een gegeven moment ook wel gehad.

Of een lekker kapsalonnetje. Stuur es wat Marokkaantjes hierheen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566200
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:18 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

:D
Genoeg is genoeg lan, we zijn gastvrij, maar dit wisten we niet.
pi_175566203
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Huh? Wat seks?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]
grrrrrrr!! O+
pi_175566204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bestaat er eig een land die méér Marokkanen zou willen hebben?
Antarctica?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175566205
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dat hoef je me als Marokkaanse niet te vertellen, schat. Ik weet dat Israel heel veel Marokkanen telt. Joods of niet, het zijn gewoon Marokkanen. Love them! Altijd.
Hier gedragen ze zich tenminste :7
pi_175566212
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:18 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Oeps, ja varkensvlees.
Als ik een zaak zie die onder de gemiddelde prijzen zit van andere zaken heb ik daar altijd wel sterk mijn twijfels over. Ik probeer altijd wel te achterhalen als ik ergens geregeld kom wie de leverancier is.
pi_175566214
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:19 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hier gedragen ze zich tenminste :7
Heb anders wel begrepen dat ze daar gediscrimineerd worden.
pi_175566218
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:19 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Hier gedragen ze zich tenminste :7
Niet gek, zometeen heb je een knuppel of Tomahawk in je nek.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')