abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 16:04:52 #203
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175647737
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:57 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat zie ik meer al verzet tegen acceptatie.
Onze maatschappij zit vol met aanpassingen gericht op minderheden. Waarom zou deze minderheid daarop een uitzondering moeten zijn?
Wellicht zit daar het probleem, dat we té veel willen aanpassen aan minderheden. En waarom daar een uitzondering op? We kunnen niet voor iedere scheet iets aanpassen. Dat zij zich maar aanpassen en gewoon naar een mannen- of vrouwentoilet gaan.

Dat hele genderneutraal is compleet uit zijn verband gerukt, zelfde als het #Metoo gebeuren.
  maandag 11 december 2017 @ 16:04:53 #204
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175647738
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:58 schreef CharlotteBOEM het volgende:

Of denk jij dat een jongen van 8-9 jaar blij is met een glitterhatchimal? _O- ik denk maar zelden.
Ik mag toch hopen dat je, ook zonder letterlijke meisjes/jongens-tag, zelf wel een inschatting kan maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175647764
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:03 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nou, je weet zelf dus wel in grote lijnen wat leuk is voor jongen en wat voor meisjes :)
Verder raadpleeg ik altijd de ouder waar het kind voorkeur voor heeft. Dat jongens bijv. van auto's houden wil niet zeggen dat je met een willekeurig autootje elke jongen blij maakt ;)
laatste klopt zeker. Mijn moeder denkt dat elke jongen van ongeveer 10 jaar Cars leuk vindt. Volgens mij vond ik zelf vroeger Disney wel leuk maar zeker niet alles van Disney, dus zo iets als “geef iets als een auto of Disney” is idd te willekeurig. ;)

Maar goed leeftijdsindicaties zeggen ook niet veel. Zat meiden van 11 die met baby Born spelen omdat ze het nog steeds heel leuk vinden. Maar het leeftijdsadvies ligt volgens mij wel lager.
pi_175647783
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:04 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Wellicht zit daar het probleem, dat we té veel willen aanpassen aan minderheden.
Minderheden mogen dus geen deel uitmaken van de maatschappij?

quote:
En waarom daar een uitzondering op? We kunnen niet voor iedere scheet iets aanpassen. Dat zij zich maar aanpassen en gewoon naar een mannen- of vrouwentoilet gaan.
Waarom is er eigenlijk onderscheid tussen beide toiletten?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175647798
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 16:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je, ook zonder letterlijke meisjes/jongens-tag, zelf wel een inschatting kan maken.
Haha ja dat gelukkig wel, daarom weet ik ook dat met hippe dingen als een LoL surprisepop je niet aan hoeft te komen bij jongens behalve misschien onder de 5 jaar. _O- dat is meer voor meiden.
pi_175647802
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:05 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

laatste klopt zeker. Mijn moeder denkt dat elke jongen van ongeveer 10 jaar Cars leuk vindt. Volgens mij vond ik zelf vroeger Disney wel leuk maar zeker niet alles van Disney, dus zo iets als “geef iets als een auto of Disney” is idd te willekeurig. ;)

Maar goed leeftijdsindicaties zeggen ook niet veel. Zat meiden van 11 die met baby Born spelen omdat ze het nog steeds heel leuk vinden. Maar het leeftijdsadvies ligt volgens mij wel lager.
Ik was blij dat ik 2 zusje had, want ik vond het geweldig om met de barbies te spelen....
Tot groot verdriet van mijn vader :')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_175647850
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Minderheden mogen dus geen deel uitmaken van de maatschappij?

[..]

Waarom is er eigenlijk onderscheid tussen beide toiletten?
Laatste vraag ik me eigenlijk ook al tijden af. Volgens mij is dat ook alleen in openbare publieke ruimtes.

Wat is het verschil eigenlijk, dat mannen over het algemeen geen maandverbandbak nodig hebben en dat vrouwen bang zijn op een door een man ondergepiste bril te zitten of zo?
pi_175647902
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:08 schreef CharlotteBOEM het volgende:

[..]

Laatste vraag ik me eigenlijk ook al tijden af. Volgens mij is dat ook alleen in openbare publieke ruimtes.

Wat is het verschil eigenlijk, dat mannen over het algemeen geen maandverbandbak nodig hebben en dat vrouwen bang zijn op een door een man ondergepiste bril te zitten of zo?
Ik denk een overblijfsel van de tweedeling in de maatschappij.
Vrouwen zijn eeuwenlang ondergeschikt gesteld aan de mannen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 16:13:16 #211
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175647953
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Minderheden mogen dus geen deel uitmaken van de maatschappij?
[..]Mogen ze wel, maar is het overgrote deel dus de dupe ervan dat zij zich allemaal moeten aanpassen. Voor een klein select groepje?

Zelfde als rolstoelers klagen dat een restaurant geen aangepast toilet heeft.
[/quote]
Waarom is er eigenlijk onderscheid tussen beide toiletten?
[/quote]
Wie die beslissing heeft gemaakt is mij om het even, maar is nog ergens te begrijpen.
  maandag 11 december 2017 @ 16:15:04 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175647979
De dupe ook. Sneeuwvlokje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175648107
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:52 schreef CharlotteBOEM het volgende:
Je kan niet eens meer speelgoed kopen gesorteerd op voor jongens of meisjes
Misschien dat ik het fout heb maar ik kan me niet herinneren dat de speelgoedwinkels waar ik vroeger heenging een meisjes-afdeling en een jongens-afdeling hadden?
pi_175648142
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:13 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

[..]Mogen ze wel, maar is het overgrote deel dus de dupe ervan dat zij zich allemaal moeten aanpassen. Voor een klein select groepje?

Zelfde als rolstoelers klagen dat een restaurant geen aangepast toilet heeft.
Maar hoezo zijn de rest van de gasten de dupe als de restauranthouder besluit om zijn eethuis beter toegankelijk te maken voor rolstoelgebruikers zodat die beter deel uit kunnen maken van de maatschappij?

quote:
Waarom is er eigenlijk onderscheid tussen beide toiletten?

Wie die beslissing heeft gemaakt is mij om het even, maar is nog ergens te begrijpen.
Nou, kom maar op: waarom is dat te begrijpen?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 16:30:01 #215
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175648287
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar hoezo zijn de rest van de gasten de dupe als de restauranthouder besluit om zijn eethuis beter toegankelijk te maken voor rolstoelgebruikers zodat die beter deel uit kunnen maken van de maatschappij?

[..]

Nou, kom maar op: waarom is dat te begrijpen?
Omdat de maatschappij nou eenmaal onderscheid maakt tussen M / V

Kwam je hier zelf niet op? :')

De restauranthouder is de dupe, niet de klanten. Als hij geen budget of ruimte voor een aangepast toilet heeft, wordt die weggezet als rolstoelonvriendelijk restaurant. Of zelfs persoonlijk; een rolstoelonvriendelijke eigenaar.
  maandag 11 december 2017 @ 16:31:46 #216
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_175648319
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:30 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Omdat de maatschappij nou eenmaal onderscheid maakt tussen M / V
Als omdat het nou eenmaal zo is een goed argument te zijn om een bepaald gegeven in stand te houden, zouden we nooit geëvolueerd zijn boven een berenvel dragend wezen dat op wild jaagt en vóór zijn 30e sterft.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_175648435
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:30 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Omdat de maatschappij nou eenmaal onderscheid maakt tussen M / V

Kwam je hier zelf niet op? :')
Dat onderscheid is in de loop der jaren aangepast, zo waren vrouwen vroeger ondergeschikt aan mannen, etc...

quote:
De restauranthouder is de dupe, niet de klanten. Als hij geen budget of ruimte voor een aangepast toilet heeft, wordt die weggezet als rolstoelonvriendelijk restaurant. Of zelfs persoonlijk; een rolstoelonvriendelijke eigenaar.
Dat eerste klopt feitelijk.
En als de eigenaar niet wil aanpassen terwijl dat wel mogelijk zou zijn, dan klopt die tweede ook.
Wat is daar het probleem dan van?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 16:52:02 #218
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175648727
Het
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:04 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Wellicht zit daar het probleem, dat we té veel willen aanpassen aan minderheden. En waarom daar een uitzondering op? We kunnen niet voor iedere scheet iets aanpassen. Dat zij zich maar aanpassen en gewoon naar een mannen- of vrouwentoilet gaan.

Dat hele genderneutraal is compleet uit zijn verband gerukt, zelfde als het #Metoo gebeuren.
Het heeft niet altijd zozeer te maken met aanpassen als in dat het vaak een gevolg is van iets. Nogmaals, en dat heb ik al eens vaker gezegd: de reden waarom die toiletten zo'n punt is, is er vooral eentje die vanuit de USA is komen overwaaien en niet omdat "we allemaal zo wilden deugen", maar omdat daar herhaaldelijk fysiek en verbaal geweld is gebruikt tegen die minderheid als ze gebruik maakten van de toilet. Hell, er zijn vrouwen daar fysiek en verbaal bejegend omdat ze kort haar hadden en er mensen vonden dat ze er niet vrouwelijk genoeg uit vonden zien. Daarbij groeide het moordcijfer van transgenders daar ook nog eens. DAT is waar men er compleet klaar mee was en toen zijn daar personen vocaal over geworden. Aangezien dat in NL ook steeds meer voorkwam, is die vocaliteit hierin hier ook begonnen en groter geworden. Een steeds groter wordende groep mensen is het gewoon zat dat ze die fysieke of verbale bejegening de hele tijd maar moet ervaren omdat ze OF niet vrouwelijk of mannelijk genoeg zijn OF omdat ze transgender zijn en het is behoorlijk ironisch eigenlijk dat juist door deze reactie op vaak fysiek en verbaal geweld, die personen die het aanjaagden nu gaan lopen janken dat "beste reizigers" hen zo beperkt in hun leven, roepen dat we watjes worden terwijl zij zelf de oorzaak zijn geweest dat dit nu zo gaande is.

Nogmaals: als men gewoon leeft en laat leven en men elkaar met het simpelste respect zou behandelen, was deze hele discussie niet meer geweest dan een scheet in een ruimtepak.
put
your
clothes
on!
  maandag 11 december 2017 @ 16:52:21 #219
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175648735
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat onderscheid is in de loop der jaren aangepast, zo waren vrouwen vroeger ondergeschikt aan mannen, etc...

[..]

Dat eerste klopt feitelijk.
En als de eigenaar niet wil aanpassen terwijl dat wel mogelijk zou zijn, dan klopt die tweede ook.
Wat is daar het probleem dan van?
Misschien is het onderscheid niet meer zó groot als ... jaren geleden, is maar goed ook. Maar dát er onderscheid tussen M /V is, klopt nog steeds als een bus.

Wat betreft het restaurant; dit is slechts een voorbeeld. Naar mijn idee is het de restauranteigenaar zijn eigen ding als die geen aanpassing wilt doen. Het gaat mij erop dat de minderheidsgroepen steeds meer, te pas en te onpas, aandacht opeisen? Wat via de Media ook nog eens enorm wordt opgeblazen. En waarom? Omdat ze er zogenaamd niet bij-horen :')
  maandag 11 december 2017 @ 16:54:52 #220
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175648799
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2017 16:52 schreef Jerruh het volgende:
Hell, er zijn vrouwen daar fysiek en verbaal bejegend omdat ze kort haar hadden
Dus niet transgender gerelateerd ;)

Net als dat dikke kinderen vaker worden gepest dan kinderen met een normaal postuur.
Pas alles maar voor de dikkere onder ons, al dat gepest tegen hun.
pi_175648804
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:52 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Misschien is het onderscheid niet meer zó groot als ... jaren geleden, is maar goed ook. Maar dát er onderscheid tussen M /V is, klopt nog steeds als een bus.
En waarom is dat onderscheid relevant voor de toiletgang?

quote:
Wat betreft het restaurant; dit is slechts een voorbeeld. Naar mijn idee is het de restauranteigenaar zijn eigen ding als die geen aanpassing wilt doen. Het gaat mij erop dat de minderheidsgroepen steeds meer, te pas en te onpas, aandacht opeisen? Wat via de Media ook nog eens enorm wordt opgeblazen. En waarom? Omdat ze er zogenaamd niet bij-horen :')
Als je stilletjes achter de geraniums gaat zitten zul je het nooit voor elkaar krijgen dat horecagelegenheden of overheidsgebouwen, winkels, straten, paden, etc rolstoelvriendelijk worden, waardoor je dus stilletjes achter de geraniums moet blijven zitten.
En dat geldt voor meer minderheden.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 16:55:57 #222
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_175648818
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:52 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Wat betreft het restaurant; dit is slechts een voorbeeld. Naar mijn idee is het de restauranteigenaar zijn eigen ding als die geen aanpassing wilt doen.
Tuurlijk, de restauranteigenaar mag zelf zijn afweging maken.
Die vrijheid heeft ie, gelukkig!

Echter, het maken van een keuze betekent niet dat je er niet om bekritiseerd mag worden.
Wil je geen rolstoeltoilet in je gebouw? Prima, doe je dat toch niet?
Maar dan ook niet huilen als je daar op aangesproken wordt.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  maandag 11 december 2017 @ 16:56:44 #223
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175648836
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2017 16:52 schreef Jerruh het volgende:

Het heeft niet altijd zozeer te maken met aanpassen als in dat het vaak een gevolg is van iets. Nogmaals, en dat heb ik al eens vaker gezegd: de reden waarom die toiletten zo'n punt is, is er vooral eentje die vanuit de USA is komen overwaaien en niet omdat "we allemaal zo wilden deugen", maar omdat daar herhaaldelijk fysiek en verbaal geweld is gebruikt tegen die minderheid als ze gebruik maakten van de toilet. Hell, er zijn vrouwen daar fysiek en verbaal bejegend omdat ze kort haar hadden en er mensen vonden dat ze er niet vrouwelijk genoeg uit vonden zien. Daarbij groeide het moordcijfer van transgenders daar ook nog eens. DAT is waar men er compleet klaar mee was en toen zijn daar personen vocaal over geworden. Aangezien dat in NL ook steeds meer voorkwam, is die vocaliteit hierin hier ook begonnen en groter geworden. Een steeds groter wordende groep mensen is het gewoon zat dat ze die fysieke of verbale bejegening de hele tijd maar moet ervaren omdat ze OF niet vrouwelijk of mannelijk genoeg zijn OF omdat ze transgender zijn en het is behoorlijk ironisch eigenlijk dat juist door deze reactie op vaak fysiek en verbaal geweld, die personen die het aanjaagden nu gaan lopen janken dat "beste reizigers" hen zo beperkt in hun leven, roepen dat we watjes worden terwijl zij zelf de oorzaak zijn geweest dat dit nu zo gaande is.

Nogmaals: als men gewoon leeft en laat leven en men elkaar met het simpelste respect zou behandelen, was deze hele discussie niet meer geweest dan een scheet in een ruimtepak.
_O_
Jerruh!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175648859
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:54 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Dus niet transgender gerelateerd ;)

Wel transgender getriggerd, aangezien men dus bang is dat een vrouw met piemel in het damestoilet staat.
Verder heeft dit niets met pesten te maken.
Pesten is overigens een hoofdoorzaak voor zelfmoord onder kinderen. Vat dat dus niet te licht op.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 17:00:02 #225
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175648930
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:55 schreef Wantie het volgende:

[..]

En waarom is dat onderscheid relevant voor de toiletgang?

[..]

Als je stilletjes achter de geraniums gaat zitten zul je het nooit voor elkaar krijgen dat horecagelegenheden of overheidsgebouwen, winkels, straten, paden, etc rolstoelvriendelijk worden, waardoor je dus stilletjes achter de geraniums moet blijven zitten.
En dat geldt voor meer minderheden.
Waarom ga jij naar het mannentoilet? Is toch niet relevant? Man / Vrouw onderscheid is prima. Een transgender kan zelf beslissen waar het zich het meest tot toegetrokken voelt.

Moeten we dat eigenlijk wel willen,alles aanpassen? Dat deze doelgroepen zich er maar bij neerleggen dat ze niet álles kunnen. Als je er iets van zegt, zijn ze vaak nog hondsbrutaal ook. Zo ook de gemiddelde in een rolstoel. Oweee als je even in hun rijbaan staat, krijg je zowat de wind van voren. Of als ze geen voorrang krijgen in een supermarkt. Kan nog wel even doorgaan hoor.
  maandag 11 december 2017 @ 17:00:58 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175648958
Ik proef wat frustratie jegens de gehandicapte medemens.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175649017
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:00 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Waarom ga jij naar het mannentoilet? Is toch niet relevant? Man / Vrouw onderscheid is prima. Een transgender kan zelf beslissen waar het zich het meest tot toegetrokken voelt.
eerst noem je het niet relevant en daarna vind je het prima :?

quote:
Moeten we dat eigenlijk wel willen,alles aanpassen?
is al gezegd, zonder aanpassing hadden we nog in berevellen rondgerend...

quote:
Dat deze doelgroepen zich er maar bij neerleggen dat ze niet álles kunnen. Als je er iets van zegt, zijn ze vaak nog hondsbrutaal ook. Zo ook de gemiddelde in een rolstoel. Oweee als je even in hun rijbaan staat, krijg je zowat de wind van voren. Of als ze geen voorrang krijgen in een supermarkt. Kan nog wel even doorgaan hoor.
Ah, het is dus een persoonlijke kwestie ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 17:03:22 #228
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175649025
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:54 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Dus niet transgender gerelateerd ;)

Net als dat dikke kinderen vaker worden gepest dan kinderen met een normaal postuur.
Pas alles maar voor de dikkere onder ons, al dat gepest tegen hun.
Wel gendergerelateerd, aangezien ze niet vrouwelijk genoeg waren volgens die personen die hen er fysiek wegsloegen. Dat is nou juist het punt wat genderneutraliteit wilt aantonen: misschien zijn er wel mannen en vrouwen die er niet zo uit zien of zich gedragen als dat jij zelf als man en vrouw ziet en dat het verdomme nergens voor nodig is om, als ze niet voldoen aan jouw beeld van man en vrouw, je er met je poten of met je scheldwoorden vanaf moet blijven.
En ja, er zijn nu mensen die dan zeggen: kan je het nog steeds niet laten, dan gaan wij door. Nog iets ironisch trouwens: die hele groep die momenteel laat zien dat genderneutraliteit een begin kan zijn van een simpele vorm van elkaar in hun waarde laten doet dit zonder geweld of minderwaardigheidsgevoel... Daar kan de groep waartegen ze ageren nog wel iets van leren, gezien die overdeflos-reacties op iets nutteloos als "beste reiziger" of een toilet voor iedereen.
put
your
clothes
on!
pi_175649031
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 17:00 schreef Copycat het volgende:
Ik proef wat frustratie jegens de gehandicapte medemens.
Yup, die klootzakken die zo nodig in een rolstoel willen gaan zitten :o
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 11 december 2017 @ 17:04:24 #230
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_175649053
quote:
17s.gif Op maandag 11 december 2017 16:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O_
Jerruh!
Copybabes! O+
put
your
clothes
on!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 11 december 2017 @ 17:16:56 #231
39237 crew  H_T
2733
pi_175649405
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:21 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

Misschien dat ik het fout heb maar ik kan me niet herinneren dat de speelgoedwinkels waar ik vroeger heenging een meisjes-afdeling en een jongens-afdeling hadden?
Bart Smit had twintig jaar geleden ook al de poppen bij elkaar staan en ergens anders de Lego
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_175650070
Geweld tegen transgenders vind ik schokkend.


Ik geloof alleen niet dat de oplossing is om transgender wc's te bouwen of iedereen anders aan te spreken in een brief of andere triviale onzin.

Nee, je moet de geweldplegers keihard aanpakken en een maatschappelijk bewustzijn creëren dat je iedereen gelijk en met respect behandelt en met je poten van andere mensen afblijft.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 11 december 2017 @ 22:11:06 #233
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175659093
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:06 schreef Wantie het volgende:

Waarom is er eigenlijk onderscheid tussen beide toiletten?
Omdat het verkrachting tegen zou gaan. Vond ik als reden bij de UN of UNICEF of zo'n organisatie. Althans dat was wat ze voor derdewereldlanden hanteerden.
  maandag 11 december 2017 @ 22:19:55 #234
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175659445
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:00 schreef SpaanseVlieg het volgende:

[..]

Waarom ga jij naar het mannentoilet? Is toch niet relevant? Man / Vrouw onderscheid is prima. Een transgender kan zelf beslissen waar het zich het meest tot toegetrokken voelt.
Ja, dat kan een transgender prima. Alleen zijn mensen het niet eens met de keuze die een transgender maakt want oh help een vent met een jurk in het damestoilet.

Daarom zou je naast toiletten voor mensen een toilet moeten hebben voor genderfobisten, mensen die angst hebben voor mensen van het (vermeende) andere geslacht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')