abonnement Unibet Coolblue
pi_175551993
Mennn, er zijn zoveel foodmarkts in Londen, ik denk dat ik geen restaurant binnenstap daar. :9
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 december 2017 @ 15:41:30 #102
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175552563
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:23 schreef Myraela het volgende:
Mennn, er zijn zoveel foodmarkts in Londen, ik denk dat ik geen restaurant binnenstap daar. :9
Enschede heeft er ook 1 tegenwoordig. We worden ooit nog eens hip.
pi_175552745
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:41 schreef Kreator het volgende:
Enschede heeft er ook 1 tegenwoordig. We worden ooit nog eens hip.
Ben je er al geweest? Ik ben wel bij die in Deventer geweest, die was erg fijn. Al mag het van mij iets rommeliger en drukker.
pi_175552827
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben je er al geweest? Ik ben wel bij die in Deventer geweest, die was erg fijn. Al mag het van mij iets rommeliger en drukker.
Ze zijn er hier in Arnhem nu een aan het opzetten. Verbouwing van de binnenstad hier was een doffe ellende, maar het knap er wel van op. Als het laatste deel klaar is waar ik langs fiets moet ik een keuze maken tussen AH en Foodmarkt als ik snel wat te eten mee wel nemen, hoe lastig :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_175553147
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben je er al geweest? Ik ben wel bij die in Deventer geweest, die was erg fijn. Al mag het van mij iets rommeliger en drukker.
Dat vond ik dus dé grote tegenvaller aan de martkhal :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175553263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:09 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat vond ik dus dé grote tegenvaller aan de martkhal :N
De Markthal vind ik ook niets aan, maar dat vind ik sowieso niet echt een foodmarkt. Ik bedoel meer rommelig en druk zoals de Fenix.

De Markthal zijn gewoon veel kleine winkeltjes bij elkaar, te duur en ook weinig authentiek. En inderdaad heel druk, maar geen gezellige drukte, gewoon belachelijk veel mensen die er niets te doen hebben maar er wel graag doorheen lopen.
pi_175553348
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

De Markthal vind ik ook niets aan, maar dat vind ik sowieso niet echt een foodmarkt. Ik bedoel meer rommelig en druk zoals de Fenix.

De Markthal zijn gewoon veel kleine winkeltjes bij elkaar, te duur en ook weinig authentiek. En inderdaad heel druk, maar geen gezellige drukte, gewoon belachelijk veel mensen die er niets te doen hebben maar er wel graag doorheen lopen.
Ik vind het aanbod in de Fenix niet veel spannender hoor... Het ruikt er wel leuker :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175553369
Ik vond de markthal iig leuker dan de markt in Kopenhagen. In die in Kopenhagen zag ik bijna alleen vlees en brood, terwijl ik groenten en sapjes en gebakjes juist ook zo leuk vind.
pi_175553444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:03 schreef minilot het volgende:
Nou ja, was na een simpele kijkoperatie meer biopsie ook wel onverwacht geweest als ze onderhand niet wakker was geweest! :)

Alleen nu twaalf uur lang niet praten, dat wordt nog lastig voor haar als oneindige kletskous! :7
Lijkt me vreselijk! :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_175553453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik vind het aanbod in de Fenix niet veel spannender hoor... Het ruikt er wel leuker :D
Ik vind Meneer Tanger altijd wel tof, en uit de wisselende keuken heb ik ook al erg veel lekkere dingen gegeten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 december 2017 @ 16:28:35 #111
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175553531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ben je er al geweest? Ik ben wel bij die in Deventer geweest, die was erg fijn. Al mag het van mij iets rommeliger en drukker.
Nee nog niet. Zit hier om de hoek. Toch eens proberen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 december 2017 @ 16:30:20 #112
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175553565
"De Twentsche Foodhal is de nieuwe foodbelevenis in de regio, waar je onvervalst lekker eet en drinkt, zonder poeha. Op een oppervlak van 1000 m2 hebben enthousiaste ondernemers zeven verschillende keukens voor je ingericht waar je uit kan kiezen. Eerlijke gerechten op basis van mooie lokale en duurzame producten, worden voor je neus bereid. En omdat we het aanbod voortdurend veranderen, is elk bezoek telkens weer verrassend."

7! ZEVEN!

:').
pi_175553861
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vind Meneer Tanger altijd wel tof, en uit de wisselende keuken heb ik ook al erg veel lekkere dingen gegeten.
Ik verwacht bij zoiets dan toch elke weer dat ik compleet overdonderd zal worden door indrukken en van gekkigheid niet weet aan wie ik mn geld moet geven... Vaak pakt het meer als "mja dit dan maar" uit :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 7 december 2017 @ 17:14:27 #114
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175554520
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 16:30 schreef Kreator het volgende:
waar je onvervalst lekker eet en drinkt, zonder poeha.
Ik vrees nu het ergste.
pi_175554532
Zo, heb het werken volgehouden en overleefd, alles is weer geregeld voor volgende week dus nu weekend O+

Dinsdag mag ik naar Tilburg. Eindelijk een keer langs op de school waar ik mijn vorige master heb gedaan :+ (op externe locatie dus.. ;) ) Toch geinig.
pi_175554576
man was met een vriend de distributieriem aan het vervangen maar het lijkt erop dat de auto het nu niet meer doet. Risico dat erbij hoort.. maar ik heb zooooo geen zin in het gedoe en de kosten die komen kijken bij het regelen van een nieuwe auto :(
freedom is just another word for nothing left to lose
  donderdag 7 december 2017 @ 17:22:58 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175554654
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:18 schreef Lot_1 het volgende:
man was met een vriend de distributieriem aan het vervangen maar het lijkt erop dat de auto het nu niet meer doet. Risico dat erbij hoort.. maar ik heb zooooo geen zin in het gedoe en de kosten die komen kijken bij het regelen van een nieuwe auto :(


Zelf de distributieriem vervang is niet bepaald iets wat je ff doet
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175554680
Hangt van de auto af :7 Mijne moet komend jaar vervangen worden..
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:24:46 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175554696
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:58 schreef minilot het volgende:
:O
Pestobroodje in ziekenhuiscafé. Er worden plastic kerstbomen met ballen en lichtjes er al in op steekwagentjes binnengereden. Knus. :7

Over twee weken zelf maar weer eens een scheve fijnspar in huis halen. O+
Als stagesmurf mocht ik vandaag kerstbomen in elkaar zetten. Had toch tijd 'over'

Had de drie machines voor deze week vanochtend om 8:30 al af. En ook al één van de twee machines waarmee ik volgende week maandag-woensdag mee zou moeten bezig zijn was rond de middag ook bijna af

(Ok ze plannen mij ook vrij ruim in, omdat weinig ervaring. Maar dat is steeds minder nodig)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 7 december 2017 @ 17:26:51 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175554740
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als stagesmurf mocht ik vandaag kerstbomen in elkaar zetten. Had toch tijd 'over'

Had de drie machines voor deze week vanochtend om 8:30 al af. En ook al één van de twee machines waarmee ik volgende week maandag-woensdag mee zou moeten bezig zijn was rond de middag ook bijna af

(Ok ze plannen mij ook vrij ruim in, omdat weinig ervaring. Maar dat is steeds minder nodig)
Wat voor een machines bouw je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:27:20 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175554754
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelf de distributieriem vervang is niet bepaald iets wat je ff doet
Nee idd, red je niet met gereedschap uit je 100 delige koffertje en je moet weten wat je doet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175554772
Promoveren, waarom zou je dat nou in godsnaam willen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175554794
Dat klopt hoor, Piet en Ludolf. Maar man was met een vriend die het succesvol eerder bij zijn eigen auto ook heeft gedaan. Die auto is hetzelfde merk en type als de onze.
Man heeft best wat sleutel-ervaring inmiddels maar dit had hij niet in z'n eentje opgepakt.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175554809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:22 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zelf de distributieriem vervang is niet bepaald iets wat je ff doet
Man van Lot heeft toch als hobby om aan auto's te sleutelen? Het is niet alsof hij geen idee had waar hij aan begon, volgens mij.

Edit: Oh, spuitelf :W
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175554829
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef mjan het volgende:
Promoveren, waarom zou je dat nou in godsnaam willen?
Omdat onderzoek doen leuk is.
Om universitair docent te mogen zijn
Om in een lectoraat te kunnen werken/onderzoeken
Om andere functies te kunnen bekleden die misschien leuk zijn
Omdat het kan..
:s)
pi_175554830
Dan nog, met een goed werkplaatshandboek is 't heel goed te doen als je 't nog nooit gedaan hebt.. Je moet wel de tools hebben..
pi_175554832
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef mjan het volgende:
Promoveren, waarom zou je dat nou in godsnaam willen?
aahw :D

Het zou niets voor mij zijn, promoveren. Maar ik nam studeren ook niet half zo serieus als tele, volgens mij.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175554850
Voor mij zou 't ook niks wezen. Ben te graag met m'n handen bezig :Y
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:32:23 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175554853
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat voor een machines bouw je?
Zie spoiler, zijn niet heel veel producenten van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175554891
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zie spoiler, zijn niet heel veel producenten van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah dan heb ik nog ergens goeie foto's voor je van zo'n soort installatie die gebruikt wordt om schepen te lossen in canada.

pi_175554908
Misschien weet hier iemand raad: ik ben op zoek naar wollen sokken met zo'n lekker grof gebreide structuur die dan leuk boven mijn Docs uit kunnen komen, lekker warm in de winter. Geen idee waar en hoe ik dat moet zoeken :?
pi_175554913
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zie spoiler, zijn niet heel veel producenten van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me echt iets voor jou :Y
Spoilers!
pi_175554992
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:27 schreef mjan het volgende:
Promoveren, waarom zou je dat nou in godsnaam willen?
Omdat het zo heerlijk is als je klaar bent O+ eergisteren was mijn verdediging drie jaar geleden. Ik kijk terug op een hele mooie dag maar vooral zo'n intense opluchting dat dit nooit. meer. hoeft.

Oh, en het is tof bij het ondertekenen van brieven. 8-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Official ESF Kreviewer donderdag 7 december 2017 @ 17:41:20 #134
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175555018
Ik vervang mijn distributieriem minimaal 2x per week.
pi_175555042
Ik ben ook weer bijgelezen trouwens. Anthraxx en mevrouw, wat een intens verdrietig nieuws. Ik had zo graag iets anders van jullie gelezen :'( maar ook wat mini zegt, wat gun ik iedereen de manier waarop jullie dit zo sámen beleven. Heel mooi om te lezen, wees maar trots op jezelf en elkaar.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175555044
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Omdat het zo heerlijk is als je klaar bent O+ eergisteren was mijn verdediging drie jaar geleden. Ik kijk terug op een hele mooie dag maar vooral zo'n intense opluchting dat dit nooit. meer. hoeft.

Oh, en het is tof bij het ondertekenen van brieven. 8-)
Ik vind het al zo cool dat ik, over een jaar hopelijk, straks drs. mag zetten vóór mijn naam.. en MEd achter, mag nu al maar vergeet ik dus altijd :')
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 17:44:07 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175555066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien weet hier iemand raad: ik ben op zoek naar wollen sokken met zo'n lekker grof gebreide structuur die dan leuk boven mijn Docs uit kunnen komen, lekker warm in de winter. Geen idee waar en hoe ik dat moet zoeken :?
Als je twee keer op bezoek gaat bij m'n oma met daartussen een week en je neemt de eerste week een bolletje wol mee en de tweede keer wat lekkers heb jij sokken :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175555109
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je twee keer op bezoek gaat bij m'n oma met daartussen een week en je neemt de eerste week een bolletje wol mee en de tweede keer wat lekkers heb jij sokken :P
:D ja kan altijd mijn moeder vragen idd.. maar nee.. moet snel. :+ Zat al te denken zelf 'bootcuffs' te haken, heb er wel materiaal voor op zich.. Maar zoek ook nog ff door naar sokken. ;)
pi_175555117
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als je twee keer op bezoek gaat bij m'n oma met daartussen een week en je neemt de eerste week een bolletje wol mee en de tweede keer wat lekkers heb jij sokken :P
:D grinnik.
  donderdag 7 december 2017 @ 17:49:08 #140
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175555148
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben ook weer bijgelezen trouwens. Anthraxx en mevrouw, wat een intens verdrietig nieuws. Ik had zo graag iets anders van jullie gelezen :'( maar ook wat mini zegt, wat gun ik iedereen de manier waarop jullie dit zo sámen beleven. Heel mooi om te lezen, wees maar trots op jezelf en elkaar.
We werden net gebeld door het ziekenhuis, de verloskundige die ons geholpen heeft met Thijs en later ook de controles gedaan heeft voor Joost. Haar dienst eindigde maandag avond en zou pas vandaag weer werken. Ze is enorm geschrokken, maar ze zei ook dat wij al dagen het onderwerp van gesprek zijn op de afdeling. Ze leven echt enorm mee, maar ze hebben het er zelf ook maar lastig mee. Ik vind dat echt enorm lief.

En dan hoor je een verpleegkundige Dinsdag nog zeggen dat ze zoveel stellen ziet die elkaar de kamer uitvechten. Ze vond ons zo lief voor elkaar, rustig en sterk. Maar ja, wat moet je anders?
pi_175555195
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

... maar vooral zo'n intense opluchting dat dit nooit. meer. hoeft.

Motivatie *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175555299
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:51 schreef mjan het volgende:

[..]

Motivatie *O*
*O* kun je lang op teren hoor, die opluchting! Van de week nog over gehad met mijn stiefmoeder, die kijkt er 35 jaar na dato nog steeds zo tegenaan ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175555331
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

We werden net gebeld door het ziekenhuis, de verloskundige die ons geholpen heeft met Thijs en later ook de controles gedaan heeft voor Joost. Haar dienst eindigde maandag avond en zou pas vandaag weer werken. Ze is enorm geschrokken, maar ze zei ook dat wij al dagen het onderwerp van gesprek zijn op de afdeling. Ze leven echt enorm mee, maar ze hebben het er zelf ook maar lastig mee. Ik vind dat echt enorm lief.

En dan hoor je een verpleegkundige Dinsdag nog zeggen dat ze zoveel stellen ziet die elkaar de kamer uitvechten. Ze vond ons zo lief voor elkaar, rustig en sterk. Maar ja, wat moet je anders?
Laat wel weer zien dat, hoe vanzelfsprekend het ook voor jullie voelt, het niet vanzelfsprekend is. Het is zo makkelijk om elkaar kwijt te raken in zwaar weer. Fijn ook om te horen dat jullie zoveel steun en zorg uit het ziekenhuis krijgen. Heel waardevol lijkt me.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175555351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind het al zo cool dat ik, over een jaar hopelijk, straks drs. mag zetten vóór mijn naam.. en MEd achter, mag nu al maar vergeet ik dus altijd :')
Lekker toch, beetje genoegdoening voor hard werken!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175555408
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:59 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Lekker toch, beetje genoegdoening voor hard werken!
Nja, eigenlijk boeit me die hele titeltoestand niet, ik studeer omdat ik het leuk vind. Maar op zich zou het carrière technisch best handig zijn het zakelijk wel te gebruiken.. maar dan moet ik er wel aan denken dus :') |:(
pi_175555424
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

*O* kun je lang op teren hoor, die opluchting! Van de week nog over gehad met mijn stiefmoeder, die kijkt er 35 jaar na dato nog steeds zo tegenaan ;)
Dit wordt al interessanter, qua kosten en baten :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_175555433
Oh, wat lief van die verpleegster, anthraxx. En zo fijn dat jullie er zo goed voor elkaar zijn...
pi_175555445
Ik heb nog geen enkele kans gehad om Dr. Voor mijn naam te zetten... -O-
pi_175555449
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

*O* kun je lang op teren hoor, die opluchting! Van de week nog over gehad met mijn stiefmoeder, die kijkt er 35 jaar na dato nog steeds zo tegenaan ;)
Ik vind dit best een sterk argument! :D
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 18:04:16 #150
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175555458
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah dan heb ik nog ergens goeie foto's voor je van zo'n soort installatie die gebruikt wordt om schepen te lossen in canada.

[ afbeelding ]
Onze grootste machine doet 59.000L/u. Dat duurt even voordat je boot vol is dan :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175555475
Zo. Moeder thuis onder een dekentje gezet met een koelkast vol vla en een vriezer vol ijsjes.
Zelf naar huis nu. :O Pompoensoepje maken. :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 18:06:36 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175555503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Dan nog, met een goed werkplaatshandboek is 't heel goed te doen als je 't nog nooit gedaan hebt.. Je moet wel de tools hebben..
En tijd en technisch inzicht.

Ooit met een kameraad vliegwiel en koppeling vervangen van zijn auto.

Monteur zou het in 8u kunnen als het mee zat. Wij zijn een avond, dag en ochtend bezig geweest :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 7 december 2017 @ 18:07:00 #153
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175555514
En voordat iemand denkt dat we alleen maar lief zijn tegen elkaar: we hebben ook echt wel eens ruzie.
pi_175555519
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb nog geen enkele kans gehad om Dr. Voor mijn naam te zetten... -O-
Terwijl ze in Duitsland toch bij iedere scheet met hun titel smijten!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_175555539
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
En voordat iemand denkt dat we alleen maar lief zijn tegen elkaar: we hebben ook echt wel eens ruzie.
Gelukkig maar! :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 18:08:11 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175555543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:29 schreef Lot_1 het volgende:
Dat klopt hoor, Piet en Ludolf. Maar man was met een vriend die het succesvol eerder bij zijn eigen auto ook heeft gedaan. Die auto is hetzelfde merk en type als de onze.
Man heeft best wat sleutel-ervaring inmiddels maar dit had hij niet in z'n eentje opgepakt.
Aha dat wist ik niet :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175555559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Onze grootste machine doet 59.000L/u. Dat duurt even voordat je boot vol is dan :7
In zweden deden ze maximaal 100 ton per uur (100 kuub/u). 10 dagen bezig geweest :')
pi_175555566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Terwijl ze in Duitsland toch bij iedere scheet met hun titel smijten!
Ja. Maar goed, als werkeloze (vanaf vandaag) huismoeder kom ik niet vaak in de gelegenheid...
  donderdag 7 december 2017 @ 18:09:36 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175555571
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
En voordat iemand denkt dat we alleen maar lief zijn tegen elkaar: we hebben ook echt wel eens ruzie.
"Jij vlegel!"
"O belhamel, ik kan je niet luchten!"

Zo? :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175555595
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Jij vlegel!"
"O belhamel, ik kan je niet luchten!"

Zo? :D
Belhamel is saus :{w

Schavuit is wel een goeie :Y
  donderdag 7 december 2017 @ 18:10:45 #161
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_175555599
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

"Jij vlegel!"
"O belhamel, ik kan je niet luchten!"

Zo? :D
:').

Right.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:11:24 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175555604
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:10 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Belhamel is saus :{w

Schavuit is wel een goeie :Y
Belhamel: een gecastreerd mannelijk schaap dat met een bel om zijn nek vaak de kudde leidt
Be;hamel: aanvoerder
Belhamel: ondeugende jongen
Belhamel: is een deugniet, een kwajongen, een oproerkraaier

De saus waar jij aan refereert zal dan wel Bechamel zijn :)
Witte prut.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 7 december 2017 @ 18:19:39 #163
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175555784
@L_S : denk dat ik er Zalm in een Zeezoutkorst bij maak, bij die Feta die jij vanmiddag linkte.
En een kool gebaseerde salade daarbij.

https://player.vimeo.com/video/132711634
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 7 december 2017 @ 18:27:47 #164
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175556013
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zie spoiler, zijn niet heel veel producenten van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die wattages ik ook
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 18:28:17 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175556027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:08 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

In zweden deden ze maximaal 100 ton per uur (100 kuub/u). 10 dagen bezig geweest :')
Waar laden ze mee dan? Een Volvo L70C ofzo? 100kuub/u halen de bietentransporteurs hier ook wel
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175556152
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:07 schreef Anthraxx het volgende:
En voordat iemand denkt dat we alleen maar lief zijn tegen elkaar: we hebben ook echt wel eens ruzie.
* Isabeau stopt vingers in oren en roept heel hard NANANANANANA
*;

Mini, je bent lief :* Nu duimen voor vals alarm.
fietsie leuk plan voor de kerst!
FFT, zorg goed voor jezelf :* En niet iedereen praat graag over hun problemen, gewoon respecteren
Jagar, straks op ál je kerstkaarten Dr. zetten!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175556190
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:05 schreef minilot het volgende:
Zo. Moeder thuis onder een dekentje gezet met een koelkast vol vla en een vriezer vol ijsjes.
Zelf naar huis nu. :O Pompoensoepje maken. :9
Wat klink jij zorgzaam O+
pi_175556211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:11 schreef fietsie het volgende:

[..]

Belhamel: een gecastreerd mannelijk schaap dat met een bel om zijn nek vaak de kudde leidt
Be;hamel: aanvoerder
Belhamel: ondeugende jongen
Belhamel: is een deugniet, een kwajongen, een oproerkraaier

De saus waar jij aan refereert zal dan wel Bechamel zijn :)
Witte prut.

Witte prut :+
  donderdag 7 december 2017 @ 18:35:49 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175556230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Witte prut :+
Ja? Is niets mis mee toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175556255
Ik vind dit soort filmpjes echt hilarisch. :+

pi_175556287
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja? Is niets mis mee toch?
Nee ik heb alleen een puber hoofd. :P
pi_175556338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:19 schreef fietsie het volgende:
@L_S : denk dat ik er Zalm in een Zeezoutkorst bij maak, bij die Feta die jij vanmiddag linkte.
En een kool gebaseerde salade daarbij.

https://player.vimeo.com/video/132711634
Klinkt prima toch? Die feta os het lekkerst als hij een minuut of 8 verwarmd wordt. Ik vind de hoeveelheid olie die dat recept gebruikt veel te groot.
Spoilers!
pi_175556407
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waar laden ze mee dan? Een Volvo L70C ofzo? 100kuub/u halen de bietentransporteurs hier ook wel
Lossen, met een vacuum installatie. 2 pijpjes met een diameter van eh.. 30 centimeter ofzo. Als je op dat spul gaat staan zak je gelijk 10 meter naar beneden naar de tanktop.. Werd geladen met een chute.
  donderdag 7 december 2017 @ 18:41:50 #174
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175556418
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee ik heb alleen een puber hoofd. :P
Gelukkig, je bent hier niet de enige :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175556426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
De saus waar jij aan refereert zal dan wel Bechamel zijn :)
pi_175556442
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Gelukkig, je bent hier niet de enige :)
Het is sowieso gezond om soms een beetje kind te blijven volgens mij. :+
  donderdag 7 december 2017 @ 18:43:41 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175556469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Het is sowieso gezond om soms een beetje kind te blijven volgens mij. :+
Dan valt het moment waarop je weer beetje kinds begint te worden ook minder op :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175556627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Lossen, met een vacuum installatie. 2 pijpjes met een diameter van eh.. 30 centimeter ofzo. Als je op dat spul gaat staan zak je gelijk 10 meter naar beneden naar de tanktop.. Werd geladen met een chute.
Voor de beeldvorming:

Laden met chute:


Foto's van eh dik 2 jaar geleden. Maar laatst bij dezelfde installatie 't zelfde spul geladen :Y


Hier ander schip, groter dan voorgaande foto's (kan zo'n 9000 ton meer in. Meter of 3 breder, steekt dik 2.5 meter dieper en is 30 meter langer ofzo). Lossen met 2 vacuum pijpjes, hier waren ze al bijna 20u bezig: nog steeds geen deuk er in geslagen :+
  donderdag 7 december 2017 @ 18:49:28 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_175556635
August Ames heeft zelfmoord gepleegd, half fok zal wel wat wegpinken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_175556651
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan valt het moment waarop je weer beetje kinds begint te worden ook minder op :D
Zo ver had ik nog niet eens vooruit gedacht. :D
pi_175556660
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
August Ames heeft zelfmoord gepleegd, half fok zal wel wat wegpinken
Wie??
pi_175556665
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
August Ames heeft zelfmoord gepleegd, half fok zal wel wat wegpinken
Als ze dan ook een celebration show organiseren net als voor Chester Bennington :X Benieuwd hoe dat er uit ziet.

En Chester is wel een gemis :Y
pi_175556672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wie??
porno'ster'
  donderdag 7 december 2017 @ 18:51:08 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175556678
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
August Ames heeft zelfmoord gepleegd, half fok zal wel wat wegpinken
En dat is?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175556689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dat is?
Actrice in natuurfilms.
pi_175556749
Oh.. ok, ja die kijk ik niet :+
pi_175556780
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. ok, ja die kijk ik niet :+
Ik was me al aan het afvragen of ik me moest schamen omdat ik een belangrijke naam niet kende, maar dat is dus niet zo.

Waarmee haar overlijden natuurlijk niet minder erg is ofzo :@ .
pi_175556804
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. ok, ja die kijk ik niet :+
pi_175556912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh.. ok, ja die kijk ik niet :+
Kijk je nooit porno, nee?
Ik toevallig niet het genre van deze heengegane mevrouw, maar toch wel regelmatig andere dingen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175556931
Soep borrelt. :O
Ik denk zomaar eens: vroeg naar bed vanavond. Ik knikkebol al. :')
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 7 december 2017 @ 19:01:09 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175556983
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:59 schreef minilot het volgende:
Soep borrelt. :O
Ik denk zomaar eens: vroeg naar bed vanavond. Ik knikkebol al. :')
Niet zo gek na 32.494 potjes galgje :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175556994
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Kijk je nooit porno, nee?
Ik toevallig niet het genre van deze heengegane mevrouw, maar toch wel regelmatig andere dingen. :)
Nope. Boeit me echt 0,0 :) Als puber uit nieuwsgierigheid uiteraard het e.e.a. bekeken maar ik heb verder nooit de behoefte gehad..
pi_175556999
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet zo gek na 32.494 potjes galgje :D
Nou, inderdaad! :+
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 19:03:55 #194
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175557039
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
August Ames heeft zelfmoord gepleegd, half fok zal wel wat wegpinken
Ik kan me niet herinneren dat ik wat van d'r heb gezien :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 19:06:02 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175557105
Dan zat je trouwens ook niet heel lekker in je vel, als je zelfmoord pleegt omdat je homofoob wordt genoemd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175557164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Misschien weet hier iemand raad: ik ben op zoek naar wollen sokken met zo'n lekker grof gebreide structuur die dan leuk boven mijn Docs uit kunnen komen, lekker warm in de winter. Geen idee waar en hoe ik dat moet zoeken :?
Je oma
pi_175557264
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:07 schreef MCH het volgende:

[..]

Je oma
Die zijn dood }:|
  donderdag 7 december 2017 @ 19:13:43 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175557327
@Sunny Hemker en Bekking in Twello, voor jachtsokken? Zoals Rovince shield sokken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175557342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik vind het al zo cool dat ik, over een jaar hopelijk, straks drs. mag zetten vóór mijn naam.. en MEd achter, mag nu al maar vergeet ik dus altijd :')
Ik mag al jaaaren, maar vind het zo weinig relevant dat ik t niet doe. Alleen de universiteitspost en geautomatiseerde post van mijn werk komen op drs V

Kun je tegenwoordig nog studies doen waar je drs mee wordt? Ik dacht dat t allemaal masterdingen waren geworden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 07-12-2017 19:20:59 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175557382
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:06 schreef derLudolf het volgende:
Dan zat je trouwens ook niet heel lekker in je vel, als je zelfmoord pleegt omdat je homofoob wordt genoemd.
Van buiten zie je niet wat er van binnen gebeurd.
https://twitter.com/TalindaB/status/909079832700518402
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')