Ik heb het eens gehad na karten op de indoorbaan in Maasmechelen. Op een avond had je onbeperkt karten voor 1 bedrag en in die baan zitten hoogteverschillen waar je bij het omhoog rijden behoorlijke hobbels hebt en je kart enorm stuitert. Heb een week niet op mijn zij kunnen slapen en in- en uitstappen uit de auto was behoorlijk pijnlijk.quote:Op donderdag 7 december 2017 08:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik ging bij Veldhoven naar de buitenbaan.
De huurkarts daar hadden hele oude banden die versleten waren en veel pick-up hadden waardoor ik dus behoorlijk trilde in die kart en het slaan van mijn ribben op de rand van de stoel heeft dat veroorzaakt.
Had er zo last van dat de huisarts zelfs pijnstillers voorschreef.
En dan heel hard zwaaien naar de McLaren'squote:Op donderdag 7 december 2017 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst Renault maar eens voorbij
hoezo, ze hadden het toch heel aardig voor elkaar en als Vettel niet teveel in de fout was gegaan het misschien wel tot de laatste race spannend kunnen houdenquote:Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Ener-G het volgende:
Ferrari? daar is het een zooitje binnen het team...
wel weten wat je duidelijk wilt maken hè......quote:Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
STR heeft geen topcoureurs en geen topfaciliteiten dus het zal moeilijk worden om Honda überhaupt te beoordelen. Al zal "Red Bull Technology" zich natuurlijk met het ontwerp bemoeien. In dat kader is het jammer dat Sainz er niet meer rijdt. Gasly en Hartley zijn moeilijk op waarde te schatten.
Newey helpt STR nu met de integratie van de Honda motor en dat doen ze in Milton Keynes voor zover ik weet (Honda zit daar ook).quote:Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
STR heeft geen topcoureurs en geen topfaciliteiten dus het zal moeilijk worden om Honda überhaupt te beoordelen. Al zal "Red Bull Technology" zich natuurlijk met het ontwerp bemoeien. In dat kader is het jammer dat Sainz er niet meer rijdt. Gasly en Hartley zijn moeilijk op waarde te schatten.
Die in Veldhoven heeft ook maar één rempunt, de rest gaat ook vol gasquote:Op donderdag 7 december 2017 09:21 schreef nils7 het volgende:
[..]
Op die baan, met die huurtkarts, zit maar 1 rempunt. De rest is volgas.
Maar die in Veldhoven is volgens mij wel sneller als je wat vaker remt (aantikken IPV serieus in ankers gaan)quote:Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die in Veldhoven heeft ook maar één rempunt, de rest gaat ook vol gas
met huurkarts uiteraard
2016 belde, hij wou z’n loophole terug.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
Die loophole is sinds eind 2016/begin 2017 al geschrapt.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappenquote:Asked what his most awkward moment of the year was, Ricciardo said: "Probably when Max gave me a beer after the Budapest race.
"He was like, 'Sorry' and I was like, 'Please don't tell me he's only going to give me a beer and think that's going to make up for it.' Then he said, 'We'll talk after the meeting.'
"But the initial thing of him giving me a beer is kind of awkward."
Je kan wel 20 motoren wisselen maar alleen de laatste telt. Wil je een van de andere later inzetten krijg je weer gridstraf.quote:Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
quote:Op donderdag 7 december 2017 20:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ricciardo nog even over hoe het verder ging na afloop in Hongarije:
[..]
Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappen
lol, Biertje!?
Ja wist wel dat het niet meer kon maar hoe ze precies de loophole hadden gedicht wist ik nietquote:Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Je kan wel 20 motoren wisselen maar alleen de laatste telt. Wil je een van de andere later inzetten krijg je weer gridstraf.
Zo vanuit de lucht erop kijkend zou ik verwachten dat je in beide hairpins moet remmen.quote:Op donderdag 7 december 2017 15:12 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar die in Veldhoven is volgens mij wel sneller als je wat vaker remt (aantikken IPV serieus in ankers gaan)
Het is een erg vloeiend baantje waarbij je alleen bij de hairpin MOET remmen, maar zoals dat Mickey mouse gebeuren bovenin dan kan je door even zachtjes de rem aan te tippen wel later remmen en eerder op het gas tov dat je uitrolt op de motor. Tenminste, zo zou ik het doen.
Fanfic incoming...quote:Op donderdag 7 december 2017 20:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ricciardo nog even over hoe het verder ging na afloop in Hongarije:
[..]
Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappen
lol, Biertje!?
aldus Ocon op Skysports.quote:They may not be in championship-winning cars just yet, but one battle to look out for in the future is that of Ocon and Max Verstappen.
The duo have followed each other through the junior series, from karting to Formula 1, where Verstappen has emerged as a star by claiming three victories at Red Bull.
It was Ocon, however, who came out on top when they went head to head in F3 in 2014, and he still believes he has the edge today.
"I was quicker than him, for sure," Ocon insisted. "I got a lot more poles than he did. I don't know if I'm quicker than him now, but I think so!
al heeft hij het minder goed gedaan tegen Perez dan ik had verwachtquote:Op vrijdag 8 december 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niets mis met wat zelfvertrouwen.
An sich niet nee, echter is er wel wat mis als je op een overwinning van 2014 blijft teren. Max kijkt nu al vooruit naar 2018 en is 2017 al lang en breed vergeten (bij wijze van), terwijl Ocon nog steeds voortborduurt over 2014. Dat noem ik toch echt zwakte.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niets mis met wat zelfvertrouwen.
Dus?quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Over twee jaar zit Ocon in de Mercedes.
Tja, hij kan er niet zo heel veel van. Ik was dan ook wat cynisch.quote:Op vrijdag 8 december 2017 17:54 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
An sich niet nee, echter is er wel wat mis als je op een overwinning van 2014 blijft teren. Max kijkt nu al vooruit naar 2018 en is 2017 al lang en breed vergeten (bij wijze van), terwijl Ocon nog steeds voortborduurt over 2014. Dat noem ik toch echt zwakte.
Tja, hij vergeet even erbij te zeggen dat Max daar toch echt ook in een wat mindere auto dan hij zat.... en hij er 3 jaar over deed om de stap naar F1 te maken en Max 1. Max had daar last van betrouwbaarheidsproblemen maar als hij mee deed ging het vaak om de winst, in zijn rookie year.quote:
Dat denk ik ook ja.. Die gaat Hamilton vervangen in of na 2019quote:Op vrijdag 8 december 2017 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Over twee jaar zit Ocon in de Mercedes.
Die vervangt Bottas in 2019, Hamilton zijn ego is te groot om te stoppenquote:Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja.. Die gaat Hamilton vervangen in of na 2019
Die wordt de komende seizoen(en) toch wel aan stukjes gereden door MaxGod, zolang Renault goed werk aflevert ten minste..quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die vervangt Bottas in 2019, Hamilton zijn ego is te groot om te stoppen
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Max is toch echt wel een graadje beter dan Ocon. Ocon is een bijzonder goed coureur, Max is een exceptioneel talent die iets extra’s kan.
Denk het niet, maar hoop wel op mooie gevechten Lewis vaak pole, Max vaker een overwinning. De Mercedes blijft slecht in verkeer, maar dominant op een vrije baanquote:Op vrijdag 8 december 2017 20:35 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die wordt de komende seizoen(en) toch wel aan stukjes gereden door MaxGod, zolang Renault goed werk aflevert ten minste..
Ik vraag mij af of ze die strategie blijven houden. Mol en anderen heb ik al horen zeggen dat ze naar de setup van de RedBull gaan kijken, rijden met meer rake etc. Ook zullen ze dit jaar wel ingezien hebben dat ze inderdaad met hun lange wielbasis en huidig aeropakket een nadeel hebben in verkeer en dat ze door gebrek aan dominantie in voorgaande jaren wel een andere weg in moeten slaan. Voor Renault, RBR en Ferrari wel de kans om in te lopen, MGP moet aan hun zwakste kant werken en dat is maar afwachten of ze dat op tijd lukt (gelijk erbij zitten begin van seizoen).quote:Op vrijdag 8 december 2017 20:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Denk het niet, maar hoop wel op mooie gevechten Lewis vaak pole, Max vaker een overwinning. De Mercedes blijft slecht in verkeer, maar dominant op een vrije baan
Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.quote:Renault zal als motorleverancier voor 2018 vol inzetten op betrouwbaarheid. Volgens Renault-voorman Cyril Abiteboul gaat dit na het moeizaam verlopen 2017 nog boven de gewenste prestatieverbeteringen. "Betrouwbaarheid staat op de eerste plaats. We hebben vorig seizoen namelijk duidelijk kunnen zien dat je eerst moet leren lopen voordat je kunt gaan rennen."
idd, soort van Honda, GP2 enginequote:Op zaterdag 9 december 2017 03:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.
Hoe zat dat nu met dat verhaal van die Nederlander die de simpele oplossing had, maar er niet naar hem geluisterd werd?! Ik ving dat op volgens mij bij laatste F1 caféquote:Op zaterdag 9 december 2017 03:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |