abonnement Unibet Coolblue
pi_175544665

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras vel vehicula nunc, ut eleifend massa. Proin augue tortor, feugiat id nulla ut, gravida lobortis urna. Aliquam convallis molestie urna at lobortis. Suspendisse hendrerit interdum mauris. Integer aliquam interdum metus laoreet tristique. Sed non enim lectus. Mauris ornare leo id sem vehicula, ac dignissim dolor lobortis. Etiam dignissim augue nec augue auctor, sed ultrices tortor vestibulum. Suspendisse et pulvinar nunc. Pellentesque consectetur elementum risus a commodo. In at nibh enim. Suspendisse quis aliquam orci, tincidunt tincidunt ligula. Fusce ullamcorper consectetur metus sed pretium. Integer auctor arcu dui.

Suspendisse potenti. Quisque scelerisque mi risus. In euismod, arcu eget imperdiet efficitur, nisi massa dictum metus, vitae fermentum odio eros eget nisi. Nam pellentesque ligula sit amet posuere commodo. Maecenas est ex, tincidunt in nunc sed, vehicula dictum lacus. Morbi pulvinar, mi nec semper dignissim, metus orci tempus mi, at faucibus dui leo quis risus. Morbi at nulla quis nisi pharetra vehicula. Nullam dapibus velit tempor neque rhoncus volutpat. Aenean interdum eros et efficitur semper.








Mercedes AMG Petronas F1 Team


#44 Lewis Hamilton en #77 Valtteri Bottas

Red Bull Racing


#3 Daniel Ricciardo en #33 Max Verstappen

Scuderia Ferrari


#5 Sebastian Vettel en #7 Kimi Raikkonen

Sahara Force India F1 Team


#11 Sergio Perez en #31 Esteban Ocon

Williams Martini Racing


#18 Lance Stroll en ?

McLaren Honda Formula 1 Team


#14 Fernando Alonso en #2 Stoffel Vandoorne

Scuderia Toro Rosso


#10 Pierre Gasley en #28 Brandon Hartley

Haas F1 Team


#8 Romain Grosjean en #20 Kevin Magnussen

Renault Sport Formula One Team


#27 Nico Hulkenberg en #55 Carlos Sainz

Sauber F1 Team


? en ?

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175544802
Alfa Romeo/Sauber is ondertussen al bekend voor de OP ^O^

Drie GP's in 3 weken is ook wel eens leuk :9
pi_175544935
Williams er nog niet uit? Alle testcoureurs sneller dan Stroll? Zelfs die eenarmige bandiet?
pi_175545025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:07 schreef nils7 het volgende:

[..]

Ik ging bij Veldhoven naar de buitenbaan.
De huurkarts daar hadden hele oude banden die versleten waren en veel pick-up hadden waardoor ik dus behoorlijk trilde in die kart en het slaan van mijn ribben op de rand van de stoel heeft dat veroorzaakt.
Had er zo last van dat de huisarts zelfs pijnstillers voorschreef.
Ik heb het eens gehad na karten op de indoorbaan in Maasmechelen. Op een avond had je onbeperkt karten voor 1 bedrag en in die baan zitten hoogteverschillen waar je bij het omhoog rijden behoorlijke hobbels hebt en je kart enorm stuitert. Heb een week niet op mijn zij kunnen slapen en in- en uitstappen uit de auto was behoorlijk pijnlijk.
Don't let my username fool you...
  donderdag 7 december 2017 @ 10:41:46 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175545724
Honda jaar? Een Ferrari jaar lijkt me realistischer, die zitten er tenslotte het dichtste bij
pi_175545771
Ferrari? daar is het een zooitje binnen het team...
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_175545795
Succes Honda.......
SOONY
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 7 december 2017 @ 10:49:54 #8
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175545890
Eerst Renault maar eens voorbij
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175546098
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:49 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst Renault maar eens voorbij
En dan heel hard zwaaien naar de McLaren's :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 7 december 2017 @ 11:04:20 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175546264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:44 schreef Ener-G het volgende:
Ferrari? daar is het een zooitje binnen het team...
hoezo, ze hadden het toch heel aardig voor elkaar en als Vettel niet teveel in de fout was gegaan het misschien wel tot de laatste race spannend kunnen houden
pi_175546291
STR heeft geen topcoureurs en geen topfaciliteiten dus het zal moeilijk worden om Honda überhaupt te beoordelen. Al zal "Red Bull Technology" zich natuurlijk met het ontwerp bemoeien. In dat kader is het jammer dat Sainz er niet meer rijdt. Gasly en Hartley zijn moeilijk op waarde te schatten.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_175547523
Als Red Bull in 2019 niet met Honda gaat rijden kan je wel een inschatting maken. En normaal gesproken zijn ze niet verlegen om Renault voor de bus te gooien als ze volgend jaar niet om de titel meedoen.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:36:11 #13
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175548106
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
STR heeft geen topcoureurs en geen topfaciliteiten dus het zal moeilijk worden om Honda überhaupt te beoordelen. Al zal "Red Bull Technology" zich natuurlijk met het ontwerp bemoeien. In dat kader is het jammer dat Sainz er niet meer rijdt. Gasly en Hartley zijn moeilijk op waarde te schatten.

wel weten wat je duidelijk wilt maken hè......
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_175548960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:05 schreef Lokale_Notabele het volgende:
STR heeft geen topcoureurs en geen topfaciliteiten dus het zal moeilijk worden om Honda überhaupt te beoordelen. Al zal "Red Bull Technology" zich natuurlijk met het ontwerp bemoeien. In dat kader is het jammer dat Sainz er niet meer rijdt. Gasly en Hartley zijn moeilijk op waarde te schatten.
Newey helpt STR nu met de integratie van de Honda motor en dat doen ze in Milton Keynes voor zover ik weet (Honda zit daar ook).
Daarnaast heeft Honda nu 40 miljoen extra te besteden (geen salaris van Alonso meer :P ) om STR te helpen met het opwaarderen van de faciliteiten wat ze naar mijn weten ook deels aan het doen zijn.
Maar idd, Gasly en Hartley zijn niet nog niet echt goede coureurs dus qua ontwikkeling / afstelling van de body wordt het wat moeilijker in-season.
pi_175549187
Lastige bij STR denk vooral aan de performance van begin 2015 en 2016. Maar dat was natuurlijk nog met Saintz en Verstappen en in die jaren reden ze met minder vleugels downforce.

Waarschijnlijk komt een deel van die performance ook van de wielophanging, bak en elektronica van RB technologies. Nu dit jaar de aero een stuk belangrijker is geworden, lijkt het erop dat ze minder goed gaan dan vorig jaar.

Aan de andere kant stort Honda wel flink wat budget erin.
.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 december 2017 @ 13:57:30 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_175549618
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:21 schreef nils7 het volgende:

[..]

Op die baan, met die huurtkarts, zit maar 1 rempunt. De rest is volgas. :D
Die in Veldhoven heeft ook maar één rempunt, de rest gaat ook vol gas

met huurkarts uiteraard
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_175551697
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:57 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die in Veldhoven heeft ook maar één rempunt, de rest gaat ook vol gas

met huurkarts uiteraard
Maar die in Veldhoven is volgens mij wel sneller als je wat vaker remt (aantikken IPV serieus in ankers gaan) ;)


Het is een erg vloeiend baantje waarbij je alleen bij de hairpin MOET remmen, maar zoals dat Mickey mouse gebeuren bovenin dan kan je door even zachtjes de rem aan te tippen wel later remmen en eerder op het gas tov dat je uitrolt op de motor. Tenminste, zo zou ik het doen.
  donderdag 7 december 2017 @ 15:41:49 #18
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
  donderdag 7 december 2017 @ 18:36:10 #19
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_175556243
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 7 december 2017 @ 18:40:53 #20
408813 crew  trein2000
pi_175556387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
2016 belde, hij wou z’n loophole terug.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_175556691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
Die loophole is sinds eind 2016/begin 2017 al geschrapt.
pi_175557809
Kan je voor 1 motor doen. Iedere andere motor dat weeekend telt niet mee voor de poule.
.
pi_175558675
Ricciardo nog even over hoe het verder ging na afloop in Hongarije:

quote:
Asked what his most awkward moment of the year was, Ricciardo said: "Probably when Max gave me a beer after the Budapest race.

"He was like, 'Sorry' and I was like, 'Please don't tell me he's only going to give me a beer and think that's going to make up for it.' Then he said, 'We'll talk after the meeting.'

"But the initial thing of him giving me a beer is kind of awkward."

Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappen

lol, Biertje!?
:D
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_175562647
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:36 schreef lobotm het volgende:
Volgend jaar hebben ze toch maar 3 motoren tot hun beschikking maar ze kunnen toch ook in 1 weekend 20 motoren wisselen ? Wel met maximale gridstraf natuurlijk maar dan lever je 1 race in om elk weekend een verse motor plank gas te kunnen gaan. Eventueel zelfs q motoren zoals vroeger ? Of maak ik nu een denk fout ? Vooral honda en renault zullen problemen hebben om het maar met 3 motoren vol te houden .
Je kan wel 20 motoren wisselen maar alleen de laatste telt. Wil je een van de andere later inzetten krijg je weer gridstraf.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_175565453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ricciardo nog even over hoe het verder ging na afloop in Hongarije:

[..]

Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappen

lol, Biertje!?
:D
_O-
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:20:12 #26
222912 lobotm
Prutsers aan de macht
pi_175567793
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:09 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Je kan wel 20 motoren wisselen maar alleen de laatste telt. Wil je een van de andere later inzetten krijg je weer gridstraf.
Ja wist wel dat het niet meer kon maar hoe ze precies de loophole hadden gedicht wist ik niet ;)
Al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel.
  vrijdag 8 december 2017 @ 07:47:26 #27
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_175567963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:12 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Maar die in Veldhoven is volgens mij wel sneller als je wat vaker remt (aantikken IPV serieus in ankers gaan) ;)


Het is een erg vloeiend baantje waarbij je alleen bij de hairpin MOET remmen, maar zoals dat Mickey mouse gebeuren bovenin dan kan je door even zachtjes de rem aan te tippen wel later remmen en eerder op het gas tov dat je uitrolt op de motor. Tenminste, zo zou ik het doen.
Zo vanuit de lucht erop kijkend zou ik verwachten dat je in beide hairpins moet remmen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:46:03 #28
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_175574050
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ricciardo nog even over hoe het verder ging na afloop in Hongarije:

[..]

Daniel Ricciardo reveals tense times with teammate Max Verstappen

lol, Biertje!?
:D
Fanfic incoming... :D
pi_175578672
quote:
They may not be in championship-winning cars just yet, but one battle to look out for in the future is that of Ocon and Max Verstappen.

The duo have followed each other through the junior series, from karting to Formula 1, where Verstappen has emerged as a star by claiming three victories at Red Bull.

It was Ocon, however, who came out on top when they went head to head in F3 in 2014, and he still believes he has the edge today.

"I was quicker than him, for sure," Ocon insisted. "I got a lot more poles than he did. I don't know if I'm quicker than him now, but I think so!
aldus Ocon op Skysports.
  vrijdag 8 december 2017 @ 17:34:30 #30
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175578684
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:33 schreef aesop het volgende:

[..]

aldus Ocon op Skysports.
Niets mis met wat zelfvertrouwen.
  vrijdag 8 december 2017 @ 17:38:07 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175578747
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niets mis met wat zelfvertrouwen.
al heeft hij het minder goed gedaan tegen Perez dan ik had verwacht
pi_175578910
Tja dat ligt eraan hoe hoog je Perez inschat. Ik ben vooral benieuwd of hij de trend kan voortzetten waarbij hij de het laatste deel van het seizoen de snellere leek, al beweert Perez uiteraard dat het aan de updates van de auto lag die niet bij zijn rijstijl pasten.
pi_175579030
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:34 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Niets mis met wat zelfvertrouwen.
An sich niet nee, echter is er wel wat mis als je op een overwinning van 2014 blijft teren. Max kijkt nu al vooruit naar 2018 en is 2017 al lang en breed vergeten (bij wijze van), terwijl Ocon nog steeds voortborduurt over 2014. Dat noem ik toch echt zwakte.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_175579683
Over twee jaar zit Ocon in de Mercedes.
pi_175579705
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Over twee jaar zit Ocon in de Mercedes.
Dus?
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:18:52 #36
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175580879
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:54 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

An sich niet nee, echter is er wel wat mis als je op een overwinning van 2014 blijft teren. Max kijkt nu al vooruit naar 2018 en is 2017 al lang en breed vergeten (bij wijze van), terwijl Ocon nog steeds voortborduurt over 2014. Dat noem ik toch echt zwakte.
Tja, hij kan er niet zo heel veel van. Ik was dan ook wat cynisch.
pi_175581197
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:33 schreef aesop het volgende:

[..]

aldus Ocon op Skysports.
Tja, hij vergeet even erbij te zeggen dat Max daar toch echt ook in een wat mindere auto dan hij zat.... en hij er 3 jaar over deed om de stap naar F1 te maken en Max 1. Max had daar last van betrouwbaarheidsproblemen maar als hij mee deed ging het vaak om de winst, in zijn rookie year.
Bovendien als je de races naast elkaar legt waarin ze beiden finishten, laat dat een heel ander beeld zien. Niet dat Ocon niet goed is, maar je moet het in perspectief zien.
pi_175581547
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Over twee jaar zit Ocon in de Mercedes.
Dat denk ik ook ja.. Die gaat Hamilton vervangen in of na 2019 ^O^
pi_175582809
Uiteindelijk, zo rond 2020 gaan Max en Ocon tegen elkaar racen in dezelfde toettoet. misschien wel in de Mercedes
dat wordt smulluh
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:31:52 #40
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175583170
Max is toch echt wel een graadje beter dan Ocon. Ocon is een bijzonder goed coureur, Max is een exceptioneel talent die iets extra’s kan.
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:33:12 #41
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175583229
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 19:40 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ja.. Die gaat Hamilton vervangen in of na 2019 ^O^
Die vervangt Bottas in 2019, Hamilton zijn ego is te groot om te stoppen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175583316
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die vervangt Bottas in 2019, Hamilton zijn ego is te groot om te stoppen
Die wordt de komende seizoen(en) toch wel aan stukjes gereden door MaxGod, zolang Renault goed werk aflevert ten minste.. :P ;)
pi_175583403
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:31 schreef tja77 het volgende:
Max is toch echt wel een graadje beter dan Ocon. Ocon is een bijzonder goed coureur, Max is een exceptioneel talent die iets extra’s kan.
Ja dat denk ik ook
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:37:58 #44
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175583440
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:35 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Die wordt de komende seizoen(en) toch wel aan stukjes gereden door MaxGod, zolang Renault goed werk aflevert ten minste.. :P ;)
Denk het niet, maar hoop wel op mooie gevechten :) Lewis vaak pole, Max vaker een overwinning. De Mercedes blijft slecht in verkeer, maar dominant op een vrije baan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175583774
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Denk het niet, maar hoop wel op mooie gevechten :) Lewis vaak pole, Max vaker een overwinning. De Mercedes blijft slecht in verkeer, maar dominant op een vrije baan
Ik vraag mij af of ze die strategie blijven houden. Mol en anderen heb ik al horen zeggen dat ze naar de setup van de RedBull gaan kijken, rijden met meer rake etc. Ook zullen ze dit jaar wel ingezien hebben dat ze inderdaad met hun lange wielbasis en huidig aeropakket een nadeel hebben in verkeer en dat ze door gebrek aan dominantie in voorgaande jaren wel een andere weg in moeten slaan. Voor Renault, RBR en Ferrari wel de kans om in te lopen, MGP moet aan hun zwakste kant werken en dat is maar afwachten of ze dat op tijd lukt (gelijk erbij zitten begin van seizoen).

En ik hoop stiekem ook wel dat we Alonso volgend jaar weer wat keren op het podium gaan zien. Niet leuk voor Max en RBr, wel leuk voor de F1 ^O^
pi_175583839
Ik hoop dat Alonso achter STR eindigt :{w
pi_175592449
quote:
Renault zal als motorleverancier voor 2018 vol inzetten op betrouwbaarheid. Volgens Renault-voorman Cyril Abiteboul gaat dit na het moeizaam verlopen 2017 nog boven de gewenste prestatieverbeteringen. "Betrouwbaarheid staat op de eerste plaats. We hebben vorig seizoen namelijk duidelijk kunnen zien dat je eerst moet leren lopen voordat je kunt gaan rennen."
Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175592516
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 03:06 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.
idd, soort van Honda, GP2 engine
pi_175593336
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 december 2017 03:06 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Doet me denken aan vorig jaar, eerst de betrouwbaarheid dan de motor update in Spanje die nooit kwam.
Hoe zat dat nu met dat verhaal van die Nederlander die de simpele oplossing had, maar er niet naar hem geluisterd werd?! Ik ving dat op volgens mij bij laatste F1 café
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:24:14 #50
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175593459
Betrouwbaarheid hoogste prio bij Renault?
Dat gaat weer een jaartje strijden om P5 en P6 worden.
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:25:00 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_175593464
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:24 schreef tja77 het volgende:
Betrouwbaarheid hoogste prio bij Renault?
Dat gaat weer een jaartje strijden om P5 en P6 worden.
Ja of 7/8 als er andere teams aansluiten.

Mercedes hoeft bar weinig te doen, zolang ze poles rijden en van voren de race controleren kunnen ze gewoon met zijn allen op wintersport 3 maanden :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:28:21 #52
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175593499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja of 7/8 als er andere teams aansluiten.

Mercedes hoeft bar weinig te doen, zolang ze poles rijden en van voren de race controleren kunnen ze gewoon met zijn allen op wintersport 3 maanden :P
deden ze dat maar :)
pi_175597415
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hoe zat dat nu met dat verhaal van die Nederlander die de simpele oplossing had, maar er niet naar hem geluisterd werd?! Ik ving dat op volgens mij bij laatste F1 café
Daar heb ik niets van meegekregen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_175597531
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:07 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hoe zat dat nu met dat verhaal van die Nederlander die de simpele oplossing had, maar er niet naar hem geluisterd werd?! Ik ving dat op volgens mij bij laatste F1 café
Dat was Olav Mol over Olav Mol :')
pi_175618138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:42 schreef tralalala het volgende:

[..]

Dat was Olav Mol over Olav Mol :')
Nee zeker niet, volgens mij kwam Kampneus met dat verhaal over een Nederlander die had aangeklopt bij Renault/RBR, volgens mij een Nederlander met Italiaans klinkende achternaam.
pi_175623965
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee zeker niet, volgens mij kwam Kampneus met dat verhaal over een Nederlander die had aangeklopt bij Renault/RBR, volgens mij een Nederlander met Italiaans klinkende achternaam.
pi_175625165
_O-
pi_175625233
_O- _O-
pi_175625602
Vettel vindt dat mensen die klagen over heet gebrek aan inhaalacties niet zo moeten zeiken:
https://www.autosport.com(...)t-lack-of-overtaking
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175630792
quote:
Ook op zijn fandag krijgt Vandoorne te maken met motorpech

Stoffel Vandoorne heeft zijn fans in Kortrijk 9 uur laten wachten. Deze keer was niet de motor van zijn McLaren stuk, wel die van het vliegtuig. "Het is een beetje het verhaal van het jaar voor mij", lachte de Formule 1-coureur.

Stoffel Vandoorne had vandaag een afspraak met zijn fans in het kartingcenter van Kortrijk. Om 10.30u zou hij er zijn, maar het vliegtuig in Londen kampte met een technisch defect.

"De motor was stuk. Een beetje het verhaal van het jaar voor mij", lachte Vandoorne, die het voorbije seizoen met een sputterende Hondamotor reed in zijn McLaren.

Vandoorne nam dan maar de trein en bracht zijn fans op de hoogte met een videoboodschap. Die konden zich ondertussen vergapen aan zijn McLaren. Om 19.30u, 9 uur later dan verwacht, kregen ze hun held eindelijk in het echt te zien.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175638291
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 17:34 schreef Monolith het volgende:
Vettel vindt dat mensen die klagen over heet gebrek aan inhaalacties niet zo moeten zeiken:
https://www.autosport.com(...)t-lack-of-overtaking
100% eens met der Seb. De huidige ADHD Justin Bieber generatie wil continu "actie!!1!" zien maar guess what zo zit de Formule 1 niet in elkaar. Regelmatig lees je zelfs teksten op internet van dwazen die de Monaco GP af willen schaffen omdat het een "optocht" zou zijn. lol Misschien kan Ziggo de NASCAR rechten opkopen want ik denk dat daar wel markt voor is in Nederland.

Je kunt de entertainment waarde van een race niet afmeten aan het aantal inhaalacties. Ik kan me nog Imola 2005 herinneren met dat epische gevecht tussen Schumacher en Alonso. Dat was memorabel, ondanks dat Schumacher Alonso uiteindelijk niet in kon halen. Goedkope DRS inhaalacties ben je een minuut later alweer vergeten. Ik ben alleen bang dat de Amerikanen die aan het roer staan zich blind staren op dergelijke inhaalactie statistieken en kunstmatige ingrepen door gaan voeren "om de show te verbeteren."
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 11 december 2017 @ 10:46:36 #62
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175639996
Williams moet eens even opschieten met nieuws over wie het tweede stoeltje krijgt :(
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175640110
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

100% eens met der Seb. De huidige ADHD Justin Bieber generatie wil continu "actie!!1!" zien maar guess what zo zit de Formule 1 niet in elkaar. Regelmatig lees je zelfs teksten op internet van dwazen die de Monaco GP af willen schaffen omdat het een "optocht" zou zijn. lol Misschien kan Ziggo de NASCAR rechten opkopen want ik denk dat daar wel markt voor is in Nederland.

Je kunt de entertainment waarde van een race niet afmeten aan het aantal inhaalacties. Ik kan me nog Imola 2005 herinneren met dat epische gevecht tussen Schumacher en Alonso. Dat was memorabel, ondanks dat Schumacher Alonso uiteindelijk niet in kon halen. Goedkope DRS inhaalacties ben je een minuut later alweer vergeten. Ik ben alleen bang dat de Amerikanen die aan het roer staan zich blind staren op dergelijke inhaalactie statistieken en kunstmatige ingrepen door gaan voeren "om de show te verbeteren."
De logica van het Amerikaanse verdienmodel is dat het net leuk genoeg moet zijn om de reclameblokken mee te pikken. Aan een epische strijd met hoge pieken en diepe dalen valt minder te verdienen. Liever elke wedstrijd een zesje, zodat mensen ingeschakeld blijven, dan de ene keer een draak van een race en de andere keer een adembenemende wedstrijd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 11 december 2017 @ 11:04:26 #64
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_175640303
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 20:41 schreef franklop het volgende:

[..]

:D _O-
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 11 december 2017 @ 11:09:57 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_175640398
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

100% eens met der Seb. De huidige ADHD Justin Bieber generatie wil continu "actie!!1!" zien maar guess what zo zit de Formule 1 niet in elkaar. Regelmatig lees je zelfs teksten op internet van dwazen die de Monaco GP af willen schaffen omdat het een "optocht" zou zijn. lol Misschien kan Ziggo de NASCAR rechten opkopen want ik denk dat daar wel markt voor is in Nederland.

Je kunt de entertainment waarde van een race niet afmeten aan het aantal inhaalacties. Ik kan me nog Imola 2005 herinneren met dat epische gevecht tussen Schumacher en Alonso. Dat was memorabel, ondanks dat Schumacher Alonso uiteindelijk niet in kon halen. Goedkope DRS inhaalacties ben je een minuut later alweer vergeten. Ik ben alleen bang dat de Amerikanen die aan het roer staan zich blind staren op dergelijke inhaalactie statistieken en kunstmatige ingrepen door gaan voeren "om de show te verbeteren."
neemt toch niet weg dat ze met de auto's van 2017 de verkeerde kant zijn opgegaan
pi_175640898
waarom zoveel banden en alle kleuren? het begint op jamin te lijken.
pi_175641748
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:44 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Nee zeker niet, volgens mij kwam Kampneus met dat verhaal over een Nederlander die had aangeklopt bij Renault/RBR, volgens mij een Nederlander met Italiaans klinkende achternaam.
Er komen een hele hoop mensen met simpele oplossingen. Er is waarschijnlijk gewoon niet geluisterd omdat ze hem niet legitiem vonden. Als de man echt zo goed is, laat hem zelf komen met een degelijke krachtbron. Maar guess what, die heeft hij nog nooit gebracht in geen enkele klasse.

Op eenzelfde manier is het ook onzin om maar te roepen om Illien. Die heeft weliswaar wèl een bewezen achtergrond, maar dat je als fabrikant een probleem hebt wil niet zeggen dat je de oplossing niet weet en alleen Illien als een soort wonderdokter de oplossing kan zijn, of dat hij überhaupt de oplossing is.
pi_175642105
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
lol Misschien kan Ziggo de NASCAR rechten opkopen want ik denk dat daar wel markt voor is in Nederland.
:') Die hebben ze al, slimpie.
pi_175642181
Even hier maar :')

quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 12:23 schreef Geralt het volgende:
:D
Wij deden zaterdagavond Pictionary met wat vrienden (jaja :') ). Wolve en ik waren samen een team.

Ik kreeg het woord deck chair:



Mijn tekenskills zijn abominabel, zeker als het binnen een minuut moet. Maar toen hij m'n deck chair alleen niet zag tekende ik een F1 auto (of, nou ja...'F1 auto'), daarna 'Alonso' en wees naar wat de deck chair moest zijn.

Hij snapte hem. Onze vrienden waren perplexed dat hij via F1 --> Alonso --> deck chair ging binnen de tijd. 8-) :')
Ja doei.
pi_175642262
Je auto lijkt net een mier :p
pi_175643300
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:24 schreef TagForce het volgende:

[..]

:') Die hebben ze al, slimpie.
Oh neem me niet kwalijk hoor, wijsneus. Ik doe niet mee aan betaal-tv geldklopperij.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  maandag 11 december 2017 @ 13:52:01 #72
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_175644462
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

neemt toch niet weg dat ze met de auto's van 2017 de verkeerde kant zijn opgegaan
Klopt.
  maandag 11 december 2017 @ 13:59:14 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_175644703
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

neemt toch niet weg dat ze met de auto's van 2017 de verkeerde goede kant zijn opgegaan
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 11 december 2017 @ 14:00:08 #74
408813 crew  trein2000
pi_175644733
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Even hier maar :')

[..]

Wij deden zaterdagavond Pictionary met wat vrienden (jaja :') ). Wolve en ik waren samen een team.

Ik kreeg het woord deck chair:

[ afbeelding ]

Mijn tekenskills zijn abominabel, zeker als het binnen een minuut moet. Maar toen hij m'n deck chair alleen niet zag tekende ik een F1 auto (of, nou ja...'F1 auto'), daarna 'Alonso' en wees naar wat de deck chair moest zijn.

Hij snapte hem. Onze vrienden waren perplexed dat hij via F1 --> Alonso --> deck chair ging binnen de tijd. 8-) :')
:D
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_175645455
quote:
10s.gif Op zondag 10 december 2017 20:41 schreef franklop het volgende:

[..]



:+
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 december 2017 @ 14:31:44 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175645593
Zover liggen de F1-tak en vliegtuigtak niet uit elkaar qua motoren. Ze komen dezelfde problemen tegen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175645689
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:25 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
De MGU-H turbine komt van de jet divisie meen ik.
  maandag 11 december 2017 @ 19:47:58 #78
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
  maandag 11 december 2017 @ 19:51:23 #79
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175653648
quote:
De 22-jarige Rus, die dit jaar de reserverijder was van Renault, brengt via zijn Russische connecties bij SMP Racing een slordige 15 miljoen euro mee,

Was te verwachten
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  maandag 11 december 2017 @ 19:51:41 #80
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175653658
quote:
Kutzooi. Krijgen we zo'n nietszeggende Rus...
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175653886
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

neemt toch niet weg dat ze met de auto's van 2017 de verkeerde kant zijn opgegaan
Inhalen is al 20 jaar een probleem, de 2017 auto’s zijn voor de rijders een stuk beter, die kunnen nu veel harder pushen, alleen dat zien we niet.
.
pi_175654173
-O-
Flesje bier
  maandag 11 december 2017 @ 20:05:29 #83
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175654180
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kutzooi. Krijgen we zo'n nietszeggende Rus...
En anders nemen ze Kvyatt..nog een nietszeggende Rus.
Voordeel voor Stroll is nu wel dat ie meteen eerste rijder is.
  maandag 11 december 2017 @ 20:05:41 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175654190
quote:
7s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]


Was te verwachten
En hij was gewoon sneller dan Kubica. Tja, dat schijnt belangrijk te zijn in een racewagen.
pi_175654222
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 19:51 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Kutzooi. Krijgen we zo'n nietszeggende Rus...
Kubica niet kan ik begrijpen, te langzaam, te onzeker.
Maar dan zijn er toch andere en betere alternatieven dan Sirotkin? Of wordt ie enorm onderschat?
Wehrlein had van mij een kans mogen krijgen.
Sirotkins kostje is wel gekocht nu. Stroll om de oren rijden, meer is er niet nodig.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 20:07:26 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175654259
NEEEEEEE :'(

Dit is erger dan Kubica :|W
Ik heb een gigantische teringhekel aan die gozer.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 11 december 2017 @ 20:08:43 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_175654310
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Nattekat het volgende:
NEEEEEEE :'(

Dit is erger dan Kubica :|W
Ik heb een gigantische teringhekel aan die gozer.
Je kent hem? Speelt ie vals met mens erger je niet?
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 20:09:47 #88
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175654345
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je kent hem? Speelt ie vals met mens erger je niet?
Jep...

Maar goed, Williams heeft nu het zwakste duo van alle teams. Hoe krijgen ze het voor elkaar :N
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175654379
Het komt natuurlijk ook wel goed uit dat er nu toch nog een Rus rijdt, vinden ze in Sochi/Moskou ook belangrijk :+
Flesje bier
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 20:11:00 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175654393
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:10 schreef Gezicht het volgende:
Het komt natuurlijk ook wel goed uit dat er nu toch nog een Rus rijdt, vinden ze in Sochi/Moskou ook belangrijk :+
Laat daar maar een flink sneeuwstormpje overheen razen die alles sloopt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175654477
Wel veelzeggend dat Kvyat als alternatief voor Sirotkin wordt genoemd. Ik denk dat Williams er niet omheen kan dat Kubica niet snel genoeg is. Je kunt mij niet wijs maken dat het verhaal van de terugkeer van Kubica niet zo was uit te venten dat het de waarde van de sponsors van Sirotkin zou overstijgen.
  maandag 11 december 2017 @ 20:20:46 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_175654768
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jep...

Maar goed, Williams heeft nu het zwakste duo van alle teams. Hoe krijgen ze het voor elkaar :N
Wel het duo dat het meeste geld binnenbrengt, is ook wat waard blijkbaar
  maandag 11 december 2017 @ 20:22:53 #93
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_175654843
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En hij was gewoon sneller dan Kubica. Tja, dat schijnt belangrijk te zijn in een racewagen.
Bijna alle opties waren sneller dan Kubica, alleen is dit gewoon een geintje van Williams om het stoeltje zo duur mogelijk te verkopen..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 20:22:58 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175654846
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:20 schreef Blik het volgende:

[..]

Wel het duo dat het meeste geld binnenbrengt, is ook wat waard blijkbaar
Ik geloof nooit dat geld ooit een probleem kan zijn voor Williams :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175655101
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Nattekat het volgende:
NEEEEEEE :'(

Dit is erger dan Kubica :|W
Ik heb een gigantische teringhekel aan die gozer.
:D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O-
pi_175655149
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:07 schreef Nattekat het volgende:
NEEEEEEE :'(

Dit is erger dan Kubica :|W
Ik heb een gigantische teringhekel aan die gozer.
Maar waarom?
Flesje bier
  Redactie Frontpage / Sport maandag 11 december 2017 @ 20:38:19 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_175655430
quote:
ach, Williams boerde toch al achteruit
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_175656081
*O* Sirotkin *O*
Ja doei.
  maandag 11 december 2017 @ 20:59:05 #99
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_175656300
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ach, Williams boerde toch al achteruit
Papa Stroll heeft denk ik teveel invloed.
Stel Stroll Jr. zou komend jaar van een gehandicapte verliezen... :o
Kvyatt was ook al een logischere keuze geweest dan Sirotkin, Kvyatt is niet goed maar heeft wel ervaring, kan zich beter meten met Stroll.
  maandag 11 december 2017 @ 21:50:35 #100
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_175658281
Het is niet dat ze voor een prutser met geld kiezen als Sirotkin zou rijden. Heeft in de Rapax in de GP2 toch vooraan meegedaan, terwijl die auto toch niet tot de beste teams toebehoorde. Misschien niet de beste rijder, maar zeker geen rijder die zich voor $80.000.000 moet inkopen....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')