abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175542210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:38 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dan zou ik het wel weten :P
"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."

Top, ga ik aan werken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542215
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."

Top, ga ik aan werken.
Wat is Lurk je rot in het Spaans?
pi_175542221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wat is Lurk je rot in het Spaans?
Steengoeie vraag.

Lurken is "meelezen", dat zou gewoon "lezen" zijn schat ik; leer [lee-er]
Rot is "tot je erbij neervalt", hmm, ff denken, hasta que colapses?

Er moet iets beters te vinden zijn voor je nick.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542241
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Steengoeie vraag.

hasta que colapses?

Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.
pi_175542290
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.
"Schat, sorry, maar deze hete nacht was gewoon even nodig. Ze is 33, de leeftijd van de profeet, ik mest gewoon haar Rode Zee splijten..."
pi_175542305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:
TS is een baas _O_
:*

Zonder bakfiets, dat wel.
pi_175542333
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Vroegh deed ik nooit moeilijk over "vreemdgaan"... (zie de hele discussie, pagina's lang)

Zie ook hier en hier.
Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.

Verder mooie verhaal :D. En lichtelijk verwaand en ijdel. Maar dat mag in het geval van TS B-).

Op die foto is 4/5 resoluut niet-neukbaar trouwens. Geen overtuigende statistiek. Betere pics asap gaarne.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_175542335
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.

Verder mooie verhaal :D. En lichtelijk verwaand en ijdel. Maar dat mag in het geval van TS B-).

Op die foto is 4/5 resoluut niet-neukbaar trouwens. Geen overtuigende statistiek. Betere pics asap gaarne.
Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.

Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.

Klopt, maar die ene is waar het om gaat.

Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen. :7
pi_175542349
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.
Ook dan mag je laten zien wat je hebt :7.
pi_175542355
Gezien: TS overdreef niet :9~ .
pi_175542358
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:22 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien: TS overdreef niet :9~ .
O+
pi_175542360
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.
Ook dan mag je laten zien wat je hebt :7.
Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.
pi_175542376
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.
Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.
pi_175542377
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.
Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.
pi_175542390
Voor een zo kleine TT staan er in de OP vermoeiend veel letters TS, Werkman, ehh DcuC.

Dat over die rudist klinkt zeer ernstig.

Dikke reten in Colombia begrijp ik volledig.

Erica is de latijnse versie van mijn achternaam :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 07-12-2017 02:57:39 ]
tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! - QotSA || Den Helder || AZ
pi_175542398
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.
Heb er al twee opzitten :Y). Die in Zweden met dat stukje over NL was hilarisch. Fijne avond (8>
pi_175542402
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ga voor haar stoere man, maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.
Maar ik wens veel je geluk toe :)
pi_175542414

[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 07-12-2017 03:00:09 ]
pi_175542444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:51 schreef vronie het volgende:

maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.
Maar ik wens veel je geluk toe :)
van iemand die mij kent? Of iemand online?

Gracias.
pi_175542468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:33 schreef ITrade het volgende:

[..]

Met mijn steenkolen Spaans ga ik haar toch niet versieren ;(
Mijn 2 beste vrienden (Nederlands en Duits) lukten het wel, so don't talk yourself down... ;)
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 06:59:36 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175542893
Gecondoleerd met je micropener. Gewoon trouw blijven voor de moraal van het verhaal.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175543134
gewoon doen
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 7 december 2017 @ 11:39:59 #48
74056 ToT
The Gothfather
pi_175546971
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hehe thanks.

Ik ben getrouwd... Maar mijn vrouw is 400 km (ofwel 10 uur met de bus) ver weg...

dilemma...

[..]

O+
Ow ja, ja nee, nee ja, nee dan toch maar niet doen, nee! _O-
pi_175549658
quote:
Klacht: veel te lekkere wijven in dit land.
Klacht 2: keihard versierd worden.
Klacht 3: chanante vertoning.
images-q-tbn-and9gcqbrhxd2l_zz8ftehbjsr1av7joz2jkdqwyz5umerki1rq9vcc6-t-1-jpg.221035
pi_175550383
Gewoon doen! Je kunt hooguit de familie Escobar achter je aan krijgen ;)
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')