abonnement Unibet Coolblue
pi_175541319
Na een arbeidsloze periode van twee jaar werkt TS sinds kort weer. Mijn werkgever is de betoncentra...kut verkeerde account... universiteit. De grootste en hoogst aangeschreven technische universiteit van het land (in Nederland zou het de TU Delft zijn zeg maar). Dat in de stad waar het allemaal begon, 8 jaar geleden, de vijfde stad van Colombia, die niemand kent omdat het niet toeristisch is, je zou het Eindhoven kunnen noemen, maar dan met 1,5 miljoen inwoners en zonder PSV. En veul beter uitgaan. Ik werk voor de universiteit, maar bij het onderzoeksinstituut van de grootste oliemaatschappij, je zou kunnen zeggen als TUDelfter bij Shell Research.

Vanmiddag was ik even op de universiteit om wat documenten in te leveren. Nu ben ik normaalgesproken al een wandelende bezienswaardigheid; doordat er geen buitenlanders wonen en ik langer ben dan vrijwel alle Colombiaantjes en blank en blond, ervaar ik wat een lekker wijf moet meemaken; iedereen kijkt je aan. Een geinig gevoel. Daar op de universiteit steek ik nog extra af tegen de wonderschone natuurlijke omgeving omdat ik netjes gekleed ga; overhemdje met opgerolde mouwtjes, bovenste twee knoopjes open (het is 35 graden hier), nette schoenen en een nette zwarte broek.

De "TU Delft"-vergelijking houdt ook gelijk op als je de populatie ziet; er studeren meer vrouwen dan mannen hier en de dames die technische studies doen zijn ook nog eens bloedmooi. Want Colombiaans. Mijn eerste Colombiaanse vriendinnetje, een dame bij wie iedereen in katzwijm valt, studeerde er scheikunde.

Vandaag was ik voor het eerst bij de faculteit geologie bij "Arnold" (gezien zijn leeftijd denk ik genoemd naar de beroemde Oostenrijkse vertolker van Conan the Barbarian, gezien zijn postuur een ietwat ongelukkig gekozen naam...). In gesprek met Arnold moest ik mijn aandacht erbij houden, want daar liep wel een heel lekker stel billen voorbij... Toen we uitgesproken waren en ik afscheid nam, liep ik naar de gang op de 1e verdieping (wat hier de 2e heet) en met mij mee liep een dame die van een tafel een foldertje griste en op de gang een gesprekje aanknoopte. Haar dromerige donkere ogen priemden in mijn gezicht en ik moest me concentreren om niet ook naar die heerlijke volle C-cups eronder te staren...

"Profe*, bent U bekend met het geologisch tijdschrift van de universiteit?"
"Ja, ik heb er veel van gedownload en gelezen online"
"Ah, ik heb dit foldertje voor u en zal u een fysieke uitgave van deze maand geven"


terwijl zij terugliep naar haar kantoortje, bladerde ik het foldertje door en spotte gelijk het emailadres.

"Alstublieft, dit is de laatste uitgave"

op dat moment begon er onder de onderbuik een enorme diapir te groeien en al ben ik nét geen echte FOK!ker, die 29,5 cm die mijn nette broek tot hemelse proporties bolde was zo hard dat ik het graniet op de voorpagina van het tijdschrift kapodt had kunnen slaan.

Ik zei "wat leuk, kan ik me abonneren op dit blad, nu ik hier werk?"
"Hier in het foldertje vindt u het emailadres"
Zonder te kijken; "Ah, dit adres, en ik zei de naam"
"Ja, dat is mijn adres!"


Ik bedankte de ongeveer dertigjarige dame hartelijk en liep de trap redelijk lastig waggelend met dat enorme extrusief in mijn broek af naar beneden en naar buiten. Daar bedacht ik dat het toch beter was om eventjes te zitten om die vulkanische plug af te laten koelen. Het blad zorgvuldig boven mijn schoot houdend om die chanante pegmatiet te bedekken. Ik bladerde en las wat, maar die dikke rudist werd niet minder.

Op dat moment werd er vanaf de eerste verdieping geroepen.

"Ingeniero*, wat ik vergeten te vragen was, hoe heet u eigenlijk?"
"Dat is grappig, dat wilde ik jou ook nog vragen!"
"De_cameraman_uit_Colombia", zei ik** "en jij?"
"Erica"


Ik had wel door dat het weinig zin had nog langer daar te zitten en met een enorme staande ovatie in mijn broek liep ik over het drukke universiteitsterrein waar vele tientallen ogen mij nog meer aanstaarden dan normaal al het geval is. Over straat, naar de bus, een wandelingetje van een kleine 10 minuutjes, maar die nu een chanante eeuwigheid leek.

Pas een half uur later, toen ik de bus uitstapte, was het gevaar geweken en kon ik eindelijk weer normaal lopen.

Klacht: veel te lekkere wijven in dit land.
Klacht 2: keihard versierd worden.
Klacht 3: chanante vertoning.

Vraag: emailen of niet?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 00:21:16 #2
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175541429
Heul chanant.
Je bent wel wat sterretjes vergeten!

Oplossing: ga in China werken. Tackle je 1 en 2 mee, en dus ook 3 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175541483
Jezoes. Wat een hoop lettertjes.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 december 2017 @ 00:29:40 #4
74056 crew  ToT
pi_175541550
_O- Zo dan! :D
Goed verhaal, lekker kort, maar wel leuk te lezen! :Y

En uiteraard mailen ja! ^O^
  donderdag 7 december 2017 @ 00:31:11 #5
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175541572
Dat dit niet tot een eruptie leidde... :N
Misschien toch maar mailen?
pi_175541574
penis gelezen,

,,,, bwaagh, een anonieme penis ook nog wel. gewoon random dick pick dus,...

fgatver.
pi_175541604
quote:
Wie metselt er nou bakstenen ondergronds? :(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 7 december 2017 @ 00:37:13 #8
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175541665
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef yosander het volgende:

[..]

Wie metselt er nou bakstenen ondergronds? :(
Geoonlogische ingenieurs
pi_175541692
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:29 schreef ToT het volgende:
_O- Zo dan! :D
Goed verhaal, lekker kort, maar wel leuk te lezen! :Y

En uiteraard mailen ja! ^O^
Hehe thanks.

Ik ben getrouwd... Maar mijn vrouw is 400 km (ofwel 10 uur met de bus) ver weg...

dilemma...

quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:22 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien: TS overdreef niet :9~ .
O+

[ Bericht 23% gewijzigd door De_cameraman_uit_Colombia op 07-12-2017 03:31:31 ]
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175541696
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:31 schreef Lunatiek het volgende:
Dat dit niet tot een eruptie leidde... :N
Misschien toch maar mailen?
:D

Zie boven...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175541708
quote:
5s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef yosander het volgende:

[..]

Wie metselt er nou bakstenen ondergronds? :(
Dat is hoe kalksteen wordt afgebeeld in geologische secties (spreek uit sexies, fucking hell Erica, wat heb je gedaan...) en kaarten, die "baksteentjes".
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175541719
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:21 schreef nijnja het volgende:
Heul chanant.
Je bent wel wat sterretjes vergeten!

Oplossing: ga in China werken. Tackle je 1 en 2 mee, en dus ook 3 14.gif
Het was echt enorm zichtbaar, dus idd chanant... :@

En nee, sorry, ik bedank voor spugende varkens op straat... ;)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 00:48:50 #13
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_175541814
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het was echt enorm zichtbaar, dus idd chanant... :@

En nee, sorry, ik bedank voor spugende varkens op straat... ;)
Dus je geeft toe dat het een mogelijke oplossing is ^O^
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_175541839
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:48 schreef nijnja het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat het een mogelijke oplossing is ^O^
Ik ken het land nog niet, maar het zou een mogelijke oplossing zijn, maar nee, dat gaat hem niet worden. Bovendien spreek ik geen Mandarijn en ga het ook niet leren...
Dan maar af en toe even afkoelen, en ondertussen genieten van het vele vrouwelijk schoon hier overal om je heen.

Zie deze post, dan heb je een beetje een idee, dit zijn heel normale standaard Colombiaansen:

TRV / Colombia deel 2 - el único riesgo es que te quieras quedar
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175541977
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:37 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Geoonlogische ingenieurs
Ze is het niet, maar zie die chick naast die oude vent, dit is vrij normaal hier:



Alleen homo's wijzen haar af. Of worden spontaan hetero...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542034
¡El doctor, Dame la dirección de esa chica por favor!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175542050
ik zou die van 10% in beeld nemen, zou zo een vrouw kunnen zijn in mannenoverhemd, best we sexy en ze fotografeert ook nog eens, wat wil je nog meer?
pi_175542063
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:16 schreef ITrade het volgende:
¡El doctor, Dame la dirección de esa chica por favor!
:D

Goed Spaans, gozer.

Maar ik houd haar nog even warm als een magmakamer die nog moet uitkristalliseren...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542123
TS is een baas _O_
pi_175542136
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hehe thanks.

Ik ben getrouwd... Maar mijn vrouw is 400 km (ofwel 10 uur met de bus) ver weg...

dilemma...
:')
pi_175542171
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:19 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
:D

Goed Spaans, gozer.

Met mijn steenkolen Spaans ga ik haar toch niet versieren ;(
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175542182
Als je buiten de pot wil pissen kan je dat beter doen met iemand die niet verbonden is aan je werk.
pi_175542185
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:30 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')
Vroegãh deed ik nooit moeilijk over "vreemdgaan"... (zie de hele discussie, pagina's lang)

Zie ook hier en hier.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542191
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:34 schreef LurkJeRot het volgende:
Als je buiten de pot wil pissen kan je dat beter doen met iemand die niet verbonden is aan je werk.
Mijn werk is op 25 km van de universiteit. Dus dat valt wel mee.

En ze moet mijn trouwring gezien hebben....
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542200
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:37 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Mijn werk is op 25 km van de universiteit. Dus dat valt wel mee.

En ze moet mijn trouwring gezien hebben....
Dan zou ik het wel weten :P
pi_175542210
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:38 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dan zou ik het wel weten :P
"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."

Top, ga ik aan werken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542215
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:40 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

"Sorry schat, ik wilde niet, maar LurkJeRot overtuigde me van mijn natuurlijke driften..."

Top, ga ik aan werken.
Wat is Lurk je rot in het Spaans?
pi_175542221
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:41 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wat is Lurk je rot in het Spaans?
Steengoeie vraag.

Lurken is "meelezen", dat zou gewoon "lezen" zijn schat ik; leer [lee-er]
Rot is "tot je erbij neervalt", hmm, ff denken, hasta que colapses?

Er moet iets beters te vinden zijn voor je nick.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542241
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:43 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Steengoeie vraag.

hasta que colapses?

Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.
pi_175542290
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Die kun je vast wel verwerken in je onzedelijke voorstel.
"Schat, sorry, maar deze hete nacht was gewoon even nodig. Ze is 33, de leeftijd van de profeet, ik móest gewoon haar Rode Zee splijten..."
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:
TS is een baas _O_
:*

Zonder bakfiets, dat wel.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542333
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:36 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Vroegãh deed ik nooit moeilijk over "vreemdgaan"... (zie de hele discussie, pagina's lang)

Zie ook hier en hier.
Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.

Verder mooie verhaal :D. En lichtelijk verwaand en ijdel. Maar dat mag in het geval van TS B-).

Op die foto is 4/5 resoluut niet-neukbaar trouwens. Geen overtuigende statistiek. Betere pics asap gaarne.
pi_175542335
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:12 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, ik had wel gelijk though. Doe 'm zo over als het moet.

Verder mooie verhaal :D. En lichtelijk verwaand en ijdel. Maar dat mag in het geval van TS B-).

Op die foto is 4/5 resoluut niet-neukbaar trouwens. Geen overtuigende statistiek. Betere pics asap gaarne.
Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.

Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.

Klopt, maar die ene is waar het om gaat.

Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen. :7
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542349
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.

Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.

Klopt, maar die ene is waar het om gaat.

Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen. :7
Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.
Ook dan mag je laten zien wat je hebt :7.
pi_175542355
Gezien: TS overdreef niet :9~ .
pi_175542358
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:22 schreef LelijKnap het volgende:
Gezien: TS overdreef niet :9~ .
O+
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542360
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:19 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Periode van langzame opbouw. Nu eventjes via mobiel (en in bad). Dus kort en prachtig. Zoals dat Colombiaanse mokkeltje. Hoop ik. Binnenkort zit ik klaar voor de echte -beloofde- topics.
Ook dan mag je laten zien wat je hebt :7.
Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542376
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:24 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Het zou mijn toch al rijke leven nog rijker maken als je weer uit dat bad klimt en in de pen.
Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.
pi_175542377
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Spoedig! Voor nu in het kader van vooruitgang uit bad linea recta naar bed.
Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  donderdag 7 december 2017 @ 02:38:56 #40
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175542390
Voor een zo kleine TT staan er in de OP vermoeiend veel letters TS, Werkman, ehh DcuC.

Dat over die rudist klinkt zeer ernstig.

Dikke reten in Colombia begrijp ik volledig.

Erica is de latijnse versie van mijn achternaam :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Dagoduck op 07-12-2017 02:57:39 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175542398
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:33 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een goeie nacht man. En check Steve Hughes, baasch baasch baasch.
Heb er al twee opzitten :Y). Die in Zweden met dat stukje over NL was hilarisch. Fijne avond (8>
pi_175542402
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hey gozer, nog steeds sluimerend maar toch ff langskomen, da's cool.

Inmiddels haar foto's gevonden en ja ze is hot. Per DM meer.

Klopt, maar die ene is waar het om gaat.

Ik ijdel? Je weet wat je in huis hebt, laat het dan zien ook, zou ik zeggen. :7
Ga voor haar stoere man, maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.
Maar ik wens veel je geluk toe :)
pi_175542414


[ Bericht 100% gewijzigd door vronie op 07-12-2017 03:00:09 ]
pi_175542444
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 02:51 schreef vronie het volgende:

maar wat ik ooit via een DM ten oren ben gekomen ben je niet zo stoer.
Maar ik wens veel je geluk toe :)
van iemand die mij kent? Of iemand online?

Gracias.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175542468
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:33 schreef ITrade het volgende:

[..]

Met mijn steenkolen Spaans ga ik haar toch niet versieren ;(
Mijn 2 beste vrienden (Nederlands en Duits) lukten het wel, so don't talk yourself down... ;)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  Forum Admin donderdag 7 december 2017 @ 06:59:36 #46
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175542893
Gecondoleerd met je micropener. Gewoon trouw blijven voor de moraal van het verhaal.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 07:46:37 #47
186611 Haags
pi_175543134
gewoon doen
Zonder wrijving geen glans
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 december 2017 @ 11:39:59 #48
74056 crew  ToT
pi_175546971
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hehe thanks.

Ik ben getrouwd... Maar mijn vrouw is 400 km (ofwel 10 uur met de bus) ver weg...

dilemma...

[..]

O+
Ow ja, ja nee, nee ja, nee dan toch maar niet doen, nee! _O-
pi_175549658
quote:
Klacht: veel te lekkere wijven in dit land.
Klacht 2: keihard versierd worden.
Klacht 3: chanante vertoning.
pi_175550383
Gewoon doen! Je kunt hooguit de familie Escobar achter je aan krijgen ;)
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_175566826
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 06:59 schreef Pharkus het volgende:
Gewoon trouw blijven
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
gewoon doen
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:39 schreef ToT het volgende:

[..]

Ow ja, ja nee, nee ja, nee dan toch maar niet doen, nee! _O-
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:19 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon doen!
Ja eh, guys, dat wordt lastig, wat is het nou? Doen of niet doen?
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567473
Ok.

Ik heb twee principes gevonden:

1 - ik ben trouw aan mijn eigen principes - die zeggen dat er nooit 1 Homo sapiens is met wie je een leuke tijd kan hebben
2 - ik ben trouw aan de principes opgelegd door anderen - die zeggen dat sinds ik getrouwd ben, ik nooit meer een andere Homo sapiens mag aanraken of iets mee mag doen.

Het eerste principe is filosofisch en natuurlijk.
Het tweede principe is socially engineered en onnatuurlijk.

Ik zal dus trouw blijven aan dát punt dat zo node mist in deze gekke wereld vol leugens, en dat is de natuur en het feit dat we allemaal individuen zijn met allemaal eigen ideeën...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_175567481
Ofwel, om het in een simpel nummer goed samen te vatten:

Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:14:05 #54
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_175569688
gênant
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_175569859
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 december 2017 01:13 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

Ja eh, guys, dat wordt lastig, wat is het nou? Doen of niet doen?
In gedachte heb je het al gedaan.. Dus dat punt ben je al voorbij. Waarom het stoffelijke niet gewoon bij het etherische voegen!?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')