abonnement Unibet Coolblue
pi_175538597
Hallo fokkers

Deze oud op nieuw wil ik gaan vieren met mijn vriendin, omdat ze vorig jaar voor n andere jongens groep heeft gekozen terwijl wij al een relatie hadden en ik haar ook uitnodigde. Nu is het weer z'n zelfde verhaal. ik wel graag met m'n vriendin uit gaan maar zij wilt gwn niks gaan doen met mijn vriendengroep.... Met haar vriendinnen wil ik niet mee omdat ik dan de enige jongen ben en andere vrienden heb ik niet om mee te vragen omdat ze niks met die meiden hebben...
Mijn beste vriend zou mee willen maar hij komt uit een heel streng gezin Waarvan hij niet tot 05:00 mag uitgaan en drinken.

Hebben jullie hiervoor misschien een oplossing?
  woensdag 6 december 2017 @ 22:23:17 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175538655
Vrienden en vriendinnen thuislaten en met zijn tweetjes iets doen?
So we just called him Fred
pi_175538692
Dat wilt zij dus ook weer niet en er is niet echt iets anders in de buurt te doen, we willen allebij wel een beetje gaan drinken enzo maar thuis mag ik niet drinken en bij haar thuis gaat dat ook niet gebeuren en overigens is drinken met z'n 2e niet zo leuk ;)
pi_175538700
De twee vriendengroepen samenbrengen?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  woensdag 6 december 2017 @ 22:27:38 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175538754
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:25 schreef Chiel800 het volgende:
Dat wilt zij dus ook weer niet en er is niet echt iets anders in de buurt te doen, we willen allebij wel een beetje gaan drinken enzo maar thuis mag ik niet drinken en bij haar thuis gaat dat ook niet gebeuren en overigens is drinken met z'n 2e niet zo leuk ;)
Oud en Nieuw vieren kan alleen met drank :?
So we just called him Fred
pi_175538770
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Oud en Nieuw vieren kan alleen met drank :?
En hoezo is drinken met z'n 2'en niet leuk?
  woensdag 6 december 2017 @ 22:28:27 #7
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_175538777
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Oud en Nieuw vieren kan alleen met drank :?
Is altijd leuker natuurlijk.
Fade to Black
  roze woensdag 6 december 2017 @ 22:28:56 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175538788
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:25 schreef Chiel800 het volgende:
en overigens is drinken met z'n 2e niet zo leuk
Waarom niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_175538837
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:27 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Oud en Nieuw vieren kan alleen met drank :?
Ooh, zo was het niet bedoeld ik bedoel gewoon een biertje of 2 kunnen drinken zegmaar. Maar zij wilt dus ook heel graag uitgaan met dr vriendennen maar ook met mij oud op nieuw vieren. En ik wil haar er dus niet van weerhouden om niet met haar vriendinnen te gaan...
pi_175538868
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:25 schreef yosander het volgende:
De twee vriendengroepen samenbrengen?
Een absoluut onmogelijke opgave en dat irriteert me, ik kan met beide wel goed opschieten maar de rest niet met elkaar
pi_175538929
Jij met je vrienden en zij met haar vrienden. Zelfde stad? Even meeten! En weer verder.
  woensdag 6 december 2017 @ 22:34:48 #12
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175538945
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:31 schreef Chiel800 het volgende:
. Maar zij wilt dus ook heel graag uitgaan met dr vriendennen maar ook met mij oud op nieuw vieren.
Keuzes...

Waarom zou jij wel mee moeten met haar vriendinnen als zij niet mee wil met jou vrienden?
So we just called him Fred
pi_175538965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:34 schreef Desmosedici het volgende:
Jij met je vrienden en zij met haar vrienden. Zelfde stad? Even meeten! En weer verder.
Dat is het hem dus, ik wil echt gwn de nacht met haar vieren.
pi_175538996
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:31 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Ooh, zo was het niet bedoeld ik bedoel gewoon een biertje of 2 kunnen drinken zegmaar. Maar zij wilt dus ook heel graag uitgaan met dr vriendennen maar ook met mij oud op nieuw vieren. En ik wil haar er dus niet van weerhouden om niet met haar vriendinnen te gaan...
Gewoon lekker zuipen joh met o&n

Of samenvieren tot een uur of half 1 en dan ieder naar eigen vrienden?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_175539029
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:32 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Een absoluut onmogelijke opgave en dat irriteert me, ik kan met beide wel goed opschieten maar de rest niet met elkaar
Maar als je gaat stappen is er toch genoeg ruimte en nog meer luitjes? Kunnen jullie gezellig in de ene hoek, de meiden in de andere hoek en af en toe hobbel je even naar elkaar toe met om middernacht een stevige tongzoen in het midden ofzo. Going out apart together, stappen ipv latten haha
pi_175539031
Even extra informatie tussendoor,
We hadden een paar weken terug al afgesproken om t samen te vieren en nu wilt ze de plannen dus helemaal aan gaan passen en heb k n beetje t gevoel van 2e keus voor 2 jaar op n rij
  woensdag 6 december 2017 @ 22:37:01 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175539035
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:35 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Dat is het hem dus, ik wil echt gwn de nacht met haar vieren.
Heb je dat al tegen je vriendin gezegd?
So we just called him Fred
  woensdag 6 december 2017 @ 22:37:24 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_175539046
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:36 schreef Chiel800 het volgende:
Even extra informatie tussendoor,
We hadden een paar weken terug al afgesproken om t samen te vieren en nu wilt ze de plannen dus helemaal aan gaan passen en heb k n beetje t gevoel van 2e keus voor 2 jaar op n rij
En heb je dat ook al tegen haar gezegd?
So we just called him Fred
  roze woensdag 6 december 2017 @ 22:37:56 #19
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_175539069
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:36 schreef Chiel800 het volgende:
Even extra informatie tussendoor,
We hadden een paar weken terug al afgesproken om t samen te vieren en nu wilt ze de plannen dus helemaal aan gaan passen en heb k n beetje t gevoel van 2e keus voor 2 jaar op n rij
Ik zou mijn vrienden ook belangrijk vinden met oud en nieuw. :@
Your beauty never ever scared me.
pi_175539086
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maar als je gaat stappen is er toch genoeg ruimte en nog meer luitjes? Kunnen jullie gezellig in de ene hoek, de meiden in de andere hoek en af en toe hobbel je even naar elkaar toe met om middernacht een stevige tongzoen in het midden ofzo. Going out apart together, stappen ipv latten haha
Latten? Haha maar indd zat ik dus ook aan te denken maar t feest begint pas om 00:00 dus als we appart gaan ja dan zijn we bij "het" moment alsnog niet samen
pi_175539202
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:38 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Latten? Haha maar indd zat ik dus ook aan te denken maar t feest begint pas om 00:00 dus als we appart gaan ja dan zijn we bij "het" moment alsnog niet samen
LATten als in Living Apart Together aka (nog) niet samenwonend.
Kwart voor 12 voor de deur afspreken is ook geen optie? Ook niet als je dreigt dan maar een ander meisje te gaan zoenen aangezien je vorige vriendinnetje voor de tweede keer op rij liever met d'r girl squad wil gaan stappen dan een beetje moeite doen voor d'r vriendje?
pi_175539228
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:37 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ik zou mijn vrienden ook belangrijk vinden met oud en nieuw. :@
Ik vind dat wel een beetje raar. Vrienden zijn belangrijk voor me, maar m'n partner het allerbelangrijkst, dus als ik moest kiezen... Gelukkig heb ik er nooit gezeik mee, maar toch.

Tevens TS, tot de jaarwisseling met haar en daarna naar je vrienden geen optie?
pi_175539386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een beetje raar. Vrienden zijn belangrijk voor me, maar m'n partner het allerbelangrijkst, dus als ik moest kiezen... Gelukkig heb ik er nooit gezeik mee, maar toch.

Tevens TS, tot de jaarwisseling met haar en daarna naar je vrienden geen optie?
Precies, zo zie ik het ook tenminste.
pi_175539702
Gewoon ff gescheiden vieren...
pi_175594877
"hoe meer drama des te beter"

Het is jouw keuze om hierin mee te gaan.

Kies iets (bijvoorbeeld met je eigen vrienden) en enjoy.

Ze heeft geen respect voor jou "her way or the highway"
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_175595227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik vind dat wel een beetje raar. Vrienden zijn belangrijk voor me, maar m'n partner het allerbelangrijkst, dus als ik moest kiezen... Gelukkig heb ik er nooit gezeik mee, maar toch.

Tevens TS, tot de jaarwisseling met haar en daarna naar je vrienden geen optie?
Je vrienden ken je doorgaans langer. Daar kun je al allerlei tradities mee hebben, die je niet zomaar overboord wil gooien voor de ander.

Ik vier oud en nieuw ook met mijn vrienden. Mijn vriendin mag mee (en ze mag al haar vriend(inn)en meenemen), zolang ze meedoet met de wijze waarop wij het vieren. Ik ga het niet omgooien voor haar. Als ze daar gaan zin in heeft, dan snap ik dat ook en dan vieren we het niet samen.

Wat niet zo netjes is van TS zijn vriendin is dat ze eerst toezegde het samen te vieren. Verder lijken ze er hetzelfde in te staan: ze vinden allebei elkaars vrienden niet leuk genoeg en willen de ander eigenlijk alleen mee in hun eigen feestje. Dan is het misschien beter om het gewoon apart door te brengen. Je hebt nog een heel jaar om allerlei dingen samen te doen. Waarom zo'n drama maken van deze dag?

Sowieso zijn O&N en koningsdag in mijn optiek bij uitstek feestdagen om met je vrienden te vieren. Er zijn er al voldoende voor met je partner of familie. Ook vriendschapsbanden hebben onderhoud en tradities nodig.
pi_175616226
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:32 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Een absoluut onmogelijke opgave en dat irriteert me, ik kan met beide wel goed opschieten maar de rest niet met elkaar
Super romantisch!!
Net Romeo en Juliet
  zondag 10 december 2017 @ 12:24:18 #28
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175617595
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:21 schreef Chiel800 het volgende:
Hallo fokkers

Deze oud op nieuw wil ik gaan vieren met mijn vriendin, omdat ze vorig jaar voor n andere jongens groep heeft gekozen terwijl wij al een relatie hadden en ik haar ook uitnodigde. Nu is het weer z'n zelfde verhaal. ik wel graag met m'n vriendin uit gaan maar zij wilt gwn niks gaan doen met mijn vriendengroep.... Met haar vriendinnen wil ik niet mee omdat ik dan de enige jongen ben en andere vrienden heb ik niet om mee te vragen omdat ze niks met die meiden hebben...
Mijn beste vriend zou mee willen maar hij komt uit een heel streng gezin Waarvan hij niet tot 05:00 mag uitgaan en drinken.

Hebben jullie hiervoor misschien een oplossing?
Ik zou zeggen vier t bij jou thuis en nodig beide groepen uit!
God doesn't help stupid!
  zondag 10 december 2017 @ 21:22:02 #29
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175631952
Ik vind het een beetje vreemd dat ze met O&N niet bij haar vriend wil zijn maar dat zal aan mij liggen. Zou ook het gevoel krijgen dat ik 2e keus ben.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175632336
Ik zou toch gewoon gaan voor allebei met je eigen vriendengroep en dan na 12 uur elkaar tegenkomen op een of ander feest. Hebben jullie tenminste allebei een gezellige avond in plaats van dat een van beiden tegen zijn/haar zin bij de vriendengroep van de ander zit. Het 12-uur moment vind ik sowieso een beetje overrated, er zijn de rest van het jaar nog genoeg momenten waarp je elkaar kunt zoenen...
pi_175636079
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:31 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Ooh, zo was het niet bedoeld ik bedoel gewoon een biertje of 2 kunnen drinken zegmaar. Maar zij wilt dus ook heel graag uitgaan met dr vriendennen maar ook met mij oud op nieuw vieren. En ik wil haar er dus niet van weerhouden om niet met haar vriendinnen te gaan...
Dan ga je met ze mee. Doe niet zo moeilijk zeg.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175669482
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 11:30 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Je vrienden ken je doorgaans langer. Daar kun je al allerlei tradities mee hebben, die je niet zomaar overboord wil gooien voor de ander.

Ik vier oud en nieuw ook met mijn vrienden. Mijn vriendin mag mee (en ze mag al haar vriend(inn)en meenemen), zolang ze meedoet met de wijze waarop wij het vieren. Ik ga het niet omgooien voor haar. Als ze daar gaan zin in heeft, dan snap ik dat ook en dan vieren we het niet samen.

Wat niet zo netjes is van TS zijn vriendin is dat ze eerst toezegde het samen te vieren. Verder lijken ze er hetzelfde in te staan: ze vinden allebei elkaars vrienden niet leuk genoeg en willen de ander eigenlijk alleen mee in hun eigen feestje. Dan is het misschien beter om het gewoon apart door te brengen. Je hebt nog een heel jaar om allerlei dingen samen te doen. Waarom zo'n drama maken van deze dag?

Sowieso zijn O&N en koningsdag in mijn optiek bij uitstek feestdagen om met je vrienden te vieren. Er zijn er al voldoende voor met je partner of familie. Ook vriendschapsbanden hebben onderhoud en tradities nodig.
Ja dat kan, ben het eens met koningsdag omdat het verder toch een onzinnige feestdag is. Maar O&N heeft wel wat meer betekenis dan dat. Ik snap dat er mensen zijn die allemaal tradities daarmee hebben met vrienden, dat heb ik rond kerst, maar dan had TS dat moeten vermelden. Ikzelf ken feestjes met O&N vooral van veel zuipen en drugs e.d... :') Dat kan ik wel missen, hoewel ook leuk. Maar TS beschrijft een normaal feestje, dat kan toch ook wel op andere dagen? Tenminste zo denk ik en ook veel andere mensen om mij heen.

Maar goed, als TS zijn feestjes echt zo belangrijk vindt en andersom ook, dan moeten ze maar ervoor kiezen om te agree to disagree.
pi_175670033
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:35 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Dat is het hem dus, ik wil echt gwn de nacht met haar vieren.
Ga dan gewoon met haar en d'r vriendinnen mee.
pi_175688043
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:35 schreef Chiel800 het volgende:

[..]

Dat is het hem dus, ik wil echt gwn de nacht met haar vieren.
En niet met haar vriendinnen, zij niet met jouw vrienden en jij niet alleen met zijn 2en.. Tja.. geen opties meer over he.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')