abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 7 december 2017 @ 20:55:05 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175560352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

?
zhuobufan89 twitterde op donderdag 07-12-2017 om 20:49:22 "You're not a regular anything, you're a hero. ... All of you are heroes," President Trump tells Pearl Harbor survi... https://t.co/hYO0jKZ89W reageer retweet
Niets mis met Trump zo te zien.
Waarom tweetverwisseling?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175560637
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Waarom tweetverwisseling?
Dit is een beter filmpje, waarin Trump wat meer spreekt.

In die vorige zegt Trump 2 woorden en begint daarna een veteraan te zingen. :')
pi_175561056
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

?
zhuobufan89 twitterde op donderdag 07-12-2017 om 20:49:22 "You're not a regular anything, you're a hero. ... All of you are heroes," President Trump tells Pearl Harbor survi... https://t.co/hYO0jKZ89W reageer retweet
Niets mis met Trump zo te zien.
Zozo, Trump kan iets aardigs zeggen over veteranen. En wij maar denken dat die man niet geschikt is voor z'n functie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 7 december 2017 @ 21:23:23 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175561212
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zozo, Trump kan iets aardigs zeggen over veteranen. En wij maar denken dat die man niet geschikt is voor z'n functie.
Dit de dag nadat zijn kabinet dakloze veteranen kort.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 22:17:55 #205
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175562853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dit de dag nadat zijn kabinet dakloze veteranen kort.
Dat zijn losers, dat weet je toch, die tellen niet mee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175562985
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 21:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zozo, Trump kan iets aardigs zeggen over veteranen. En wij maar denken dat die man niet geschikt is voor z'n functie.
Doorgaans is ie minder groot fan van mensen die niet winnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175563395
Sarah Huckabee Sanders Just Invented A New Excuse For Why Trump Won’t Release His Taxes

quote:
Sanders: The president’s taxes, no matter who the president is, actually immediately go under audit after being filed.

Sanders’ full excuse, therefore, is that President Trump still can’t release his taxes because they’re presently subject to an automatic audit.

Except that’s not really the case.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 7 december 2017 @ 22:48:52 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175563862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zijn losers, dat weet je toch, die tellen niet mee.
Ik word gewoon boos als ik dit lees.
pi_175563919
Wie hier heeft er eigenlijk haat tegen sarah huckabee sanders, en wie vind het echt triest dat ze daar alles staat te dodgen en deflecten. Als ik zo een press conference bekijk heb ik echt een hekel aan haar maar aan de andere kant denk ik in een normale maatschappij zou dit de laatste baan zijn die je kan betrekken. Maar in Amerika kan ze overal terecht, rechtse denktanks zoals Hirschi Ali Sagan in is geland. Of woordvoerder voor de NRA of de westmore babtist church ze kan het allemaal.
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 22:50:49 #210
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175563933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik word gewoon boos als ik dit lees.
Zo word er over gedacht. Zie Grassley en zijn opmerkingen over arme mensen, die moet je geen geld geven want dat gaat toch maar op aan drank en eten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175563958
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo word er over gedacht. Zie Grassley en zijn opmerkingen over arme mensen, die moet je geen geld geven want dat gaat toch maar op aan drank en eten.
Bedoel je niet drank en drugs?
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 22:52:08 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175563975
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:51 schreef thesiren.nl het volgende:

[..]

Bedoel je niet drank en drugs?
Kan ook, ik wist het even niet 100% zeker meer :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:53:21 #213
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175564006
Heb zin in het weekend... :@
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 7 december 2017 @ 23:02:32 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175564257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zo word er over gedacht. Zie Grassley en zijn opmerkingen over arme mensen, die moet je geen geld geven want dat gaat toch maar op aan drank en eten.
Ik kan daar echt niet mee dealen. Ik bedoel, ik zat ooit in het libertarische kamp, maar het hele argument dat ze dan overwegend maar geld gebruiken voor drank ofzo maakt me echt kwaad.
pi_175564344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:51 schreef thesiren.nl het volgende:
Bedoel je niet drank en drugs?
Het was drank en vrouwen. (Had hier al een berichtje aan gewijd & vroeg me toen af of dat bestedingspatroon ook voor vrouwen gold. ;) )

.
PS. Nu we het toch over vrouwen hebben: ondertussen worden op Twitter "progressieve" organisaties die om het hardst om Frankens hoofd hebben gegild compleet afgebrand en ook nog eens vooral door vrouwen. (Nog nooit zoiets gezien eigenlijk. :D )

[ Bericht 3% gewijzigd door brokjespoes op 07-12-2017 23:15:53 ]
  Moderator donderdag 7 december 2017 @ 23:05:53 #216
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175564352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik kan daar echt niet mee dealen. Ik bedoel, ik zat ooit in het libertarische kamp, maar het hele argument dat ze dan overwegend maar geld gebruiken voor drank ofzo maakt me echt kwaad.
Ik ook niet, ik kan je ook adviseren nooit een discussie te lezen over drug testing van welfare ontvangers want dan gaat je hoofd exploderen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 7 december 2017 @ 23:11:08 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175564511
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik kan je ook adviseren nooit een discussie te lezen over drug testing van welfare ontvangers want dan gaat je hoofd exploderen.
Nu zal dit verschillen per staat, maar van de 50 zullen er ongetwijfeld een behoorlijk aantal zijn dit het zo pijnlijk mogelijk maken hiervan tot kunst verheven hebben. Dit zonder te kijken naar beleidsdoelen.
  donderdag 7 december 2017 @ 23:11:20 #218
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175564520
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik kan je ook adviseren nooit een discussie te lezen over drug testing van welfare ontvangers want dan gaat je hoofd exploderen.


"Do not read about drug testing on welfare reciever! Don't click on this"
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175564980
De nieuwe South Park was ook wel weer een mooie parodie op dit topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175565172


Lawsuit Launched Challenging Trump Administration’s Attack on Science, Endangered Species


Trump Policy Allows Non-scientist, State Reps on Teams Protecting Endangered Species

quote:
WASHINGTON— The Center for Biological Diversity today filed a notice of intent to sue the Trump administration over a new policy allowing state representatives with no scientific background to be included in endangered species determinations.

“Species status assessment” teams were originally intended to be groups of scientists tasked by the U.S. Fish and Wildlife Service to, among other things, determine if species need protection under the Endangered Species Act. But this new policy calls for those teams to include representatives from states’ governors’ offices, regardless of whether they have any scientific expertise.

The policy is detailed in a memorandum that was leaked to the press this week and dated Oct. 13. It specifies that each team will have two state representatives, one from a state fish and wildlife agency and one from the governor’s office.

“Scientists, not political appointees, should determine which wildlife get protected under the Endangered Species Act,” said Ryan Shannon, a staff attorney at the Center. “This policy is clearly designed to interject politics into what’s supposed to be a strictly scientific determination, a move that’s all too typical in Trump’s war on science.”

The policy likely gives veto power over protection of endangered species to governors’ offices, which in a number of states are hostile to endangered species. For species that occur in multiple states, the policy could easily create a situation where potentially biased state representatives outnumber scientists on the species status assessment teams.

The new policy will also greatly slow the decision-making process. The Fish and Wildlife Service already faces a backlog of more than 500 species awaiting protection and has fallen behind on a workplan developed under the Obama administration. The Trump administration has denied protection to 31 species, including the Pacific walrus, black-backed woodpecker, Florida Keys mole skink and Northern Rocky Mountains fisher.

Issued by a political appointee never confirmed by the Senate, the Oct. 13 policy was produced without public notice or the opportunity for comment.

“This is another unlawful example of the Trump administration working behind closed doors to weaken environmental protections,” said Shannon. “Thankfully, the law requires policies such as this to be exposed to the light of public scrutiny.”

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175565834
Rep. Trent Franks expected to resign

quote:
Rep. Trent Franks (R-Ariz.) is expected to resign, according to a Republican operative informed on the congressman’s decision.

Franks was first elected in 2002 and was among the first members to join the Tea Party Caucus. He has been known as one of the most outspoken opponents of abortion in Congress. Franks considered a bid for the Senate in 2012 but opted against it.

The surprise resignation will prompt a special election in Franks' red-tinted 8th District in the western suburbs of Phoenix, which President Donald Trump carried by 21 points in 2016.

Several names have already been floated by local Republican operatives as potential special election candidates, including former Gov. Jan Brewer, Maricopa County Supervisor Clint Hickman, Peoria Mayor Cathy Carlat, state Sen. Debbie Lesko and state Sen. Kimberly Yee.

Franks had already drawn a Democratic opponent, Hiral Tipirneni, who raised more than $165,000 during the third quarter of 2017 — more than the incumbent.

“It’s a safe Republican district on paper, but what type of Republican that emerges here – is it more of a pro-business establishment type or is it a deep red Freedom Caucus person, is still yet to be determined,” said Chip Scutari, a Republican consultant based in Arizona.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175566121
Previously undisclosed emails show follow-up after Trump Tower meeting

quote:
The British publicist who arranged the June 2016 meeting with Russians and Donald Trump Jr. sent multiple emails to a Russian participant and a member of Donald Trump's inner circle later that summer, multiple sources told CNN, the first indication there was any follow-up after the meeting.

The emails raise new questions for congressional investigators about what was discussed at Trump Tower. Trump Jr. has for months contended that after being promised he would get dirt on Hillary Clinton, the brief meeting focused almost exclusively on the issue of Russian adoptions, saying there was no discussion with the participants after that session.

The emails from the publicist, Rob Goldstone, were discovered by congressional investigators and raised at Wednesday's classified hearing with Trump Jr., who said he could not recall the interactions, several sources said. None of the newly disclosed emails were sent directly to Trump Jr. They are bound to be a subject during Goldstone's closed-door meetings with the House and Senate intelligence panels, which are expected to take place as early as next week.

An email from Goldstone to senior Trump aide Dan Scavino, now the White House director of social media, reveals a previously undisclosed topic that was discussed at the meeting. It encourages Scavino to get candidate Trump to create a page on the Russian social networking site VK, telling him that "Don and Paul" were on board with the idea -- a reference to then-Trump campaign chairman Paul Manafort and Trump Jr.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 00:39:40 #223
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175566509
Heeft Trump de rechter nog gefeliciteerd met de straf van 20 jaar voor die agent?

Vorige week deed hij zo moeilijk. Nu zal hij wel blij zijn met die pittige straf.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 8 december 2017 @ 00:52:08 #224
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175566666
@AP
BREAKING: GOP Rep. Trent Franks is resigning after ethics inquiry into his discussion of surrogacy with female staffers.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 01:07:49 #225
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175566797
Al Franken heeft zijn statement van zijn ontslag aangekondigd op de House floor.
Dit betekent dat hij deze heeft gemaakt in een setting van immuniteit.
Dit is vergelijkbaar met deelnemers aan debaten in de Tweede Kamer die niet vervolgd kunnen worden voor hetgeen zij zeggen of aan de Kamer schrijven (artikel 71).
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 8 december 2017 @ 01:22:03 #226
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175566879
House Ethics Committee heeft Devin Nunes vrijgepleit van de aantijging dat hij vertrouwelijke informatie had vrijgegeven.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175567248
Rep. John Lewis to skip Trump visit to Mississippi Civil Rights Museum

quote:
Civil rights icons Rep. John Lewis and Rep. Bennie Thompson announced Thursday they will not attend President Donald Trump's upcoming visit to the Mississippi Civil Rights Museum, calling the trip "an insult" to the African-Americans commemorated there.

“President Trump’s attendance and his hurtful policies are an insult to the people portrayed in this civil rights museum," Thompson (D-Miss.) and Lewis (D-Ga.) said in a joint statement.

Trump is scheduled to appear at the opening of the museum in Jackson, Mississippi, on Saturday. The museum, according to its website, will feature galleries that hearken back to a time "when Mississippi was ground zero for the national Civil Rights Movement."

Trump’s attendance has come under fire from civil rights groups, with the NAACP casting it as an "affront" to African-Americans.

“President Trump’s statements and policies regarding the protection and enforcement of civil rights have been abysmal, and his attendance is an affront to the veterans of the civil rights movement,” NAACP president and chief executive Derrick Johnson said in a statement earlier this week.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 8 december 2017 @ 05:18:06 #228
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_175567482
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:52 schreef Szura het volgende:
@AP
BREAKING: GOP Rep. Trent Franks is resigning after ethics inquiry into his discussion of surrogacy with female staffers.
Waarom moet je daar nou weer voor opstappen? :')
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
  vrijdag 8 december 2017 @ 06:24:42 #229
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175567610
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 05:18 schreef Kaji het volgende:

[..]

Waarom moet je daar nou weer voor opstappen? :')
Ik was net zo verbaasd als jij.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:26:22 #230
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175568204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 05:18 schreef Kaji het volgende:

[..]

Waarom moet je daar nou weer voor opstappen? :')
Hij laat iig zien hoe het moet. De ruggegraatloze andere Republikeinen daartegen hebben hun ziel al aan de duivel verkocht.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:30:29 #231
289141 Kaji
Debiele homofiele joodse neger
pi_175568245
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hij laat iig zien hoe het moet. De ruggegraatloze andere Republikeinen daartegen hebben hun ziel al aan de duivel verkocht.
Mwah, ik vind die moralistische hysterie in de VS veel te ver gaan, zeker wanneer er niets strafbaars is gebeurd.
Alle mensen zijn voortdurend ontevreden.
pi_175568251
Ik vind het ook vrij bijzonder om aan een personeelslid te vragen of ze draagmoeder wil worden, maar het lijkt me niet direct reden om op te stappen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:41:05 #233
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175568311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:30 schreef Kaji het volgende:

[..]

Mwah, ik vind die moralistische hysterie in de VS veel te ver gaan, zeker wanneer er niets strafbaars is gebeurd.
moralistische hysterie? De Republikeinen hebben moralistische waarden altijd als leidraad van hun politiek beschouwd, maar sinds Trump hebben ze dit in het riool van politiek incorrect gedrag gedumpt. Dit mag bij de republikeinen, zelfs kinderlokkerij en aanrandingen. Zolang ze er zelf financieel maar op vooruit gaan. Hypocrisie en leugens, alles is nu geoorloofd. Een verachtelijk zooitje is het. De Republikeinse partij onwaardig. De Amerikaanse kiezer zou beter moeten weten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 8 december 2017 @ 08:52:49 #234
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175568411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 08:32 schreef Monolith het volgende:
Ik vind het ook vrij bijzonder om aan een personeelslid te vragen of ze draagmoeder wil worden, maar het lijkt me niet direct reden om op te stappen.
Op een vraag als dit kun je altijd een negatief antwoord geven. De vraag is iemand met een hoge politieke invloed zo'n vraag aan een ondergeschikte mag stellen. Dit is ook de reden waarom de FBI onderzoek doet waarom Trump een tijdje geleden Comey een "vraag" stelde. Hier worden geprobeerd integriteitskwesties in een kader te plaatsen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175568782
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:24:01 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175568798
quote:
Wat een verrassing! _O-

Overigens geloof ik daar niet in. Dit is om dew boel op scherp te zetten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 09:25:37 #237
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175568818
Deze staat onder dat bericht

Poll: Trump's approval rating hits new low in Pew poll

quote:
The Pew Research Center poll finds that just 32 percent of Americans approve of how Trump is handling his job as president. Sixty-three percent of Americans say they disapprove.

[...]

Forty-one percent of white Americans say they approve of Trump compared to 49 percent in February. His support among white evangelical Protestants has also dropped from 78 percent in February to 61 percent in the December survey.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175568841
quote:
quote:
Trump wanted to seem "pro-Israel" and focused on "making a deal," two advisers told the Post.
Welke deal?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175568852
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat een verrassing! _O-

Overigens geloof ik daar niet in. Dit is om dew boel op scherp te zetten.
Oh, ik geloof het wel.

Vergeet niet dat de man z'n hele leven nooit enige interesse heeft getoond in wat er elders op de wereld gebeurt. Trump heeft geen flauw idee waar het conflict tussen Israel en Palestina om draait. Daar heeft hij nooit enige aandacht aan geschonken en dat gaat hij ook niet doen. Trump is namelijk een ongeïnteresseerde simplist. De enige reden dat hij dit besluit heeft genomen, is omdat hij denkt er een goed figuur mee te slaan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 09:28:37 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175568863
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

[..]

Welke deal?
Hij beloofde dat te doen dus doet hij het. Als hij zou beloven mensen dood te schieten op 5th Avenue gaat hij dat ook doen. Dat is goed.. Dan hou je je aan je beloftes.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175568889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:28 schreef Ulx het volgende:

[..]

Hij beloofde dat te doen dus doet hij het. Als hij zou beloven mensen dood te schieten op 5th Avenue gaat hij dat ook doen. Dat is goed.. Dan hou je je aan je beloftes.
Volgens mij krijg je er bij een deal iets voor terug, wat krijgt de VS hiervoor terug van Israël?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175568909
Maar misschien de denkt de echte Evangelist dat de apocalyps en daarmee hun opname in de hemel een stuk dichterbij komt :')

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 08-12-2017 09:38:58 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175568923
quote:
12s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je er bij een deal iets voor terug, wat krijgt de VS hiervoor terug van Israël?
Waarschijnlijk heeft Trump er iets voor terug gehad. Geef hem een compliment, of een leuke nikszeggende glimmende onderscheiding, en hij geeft je iets terug wat wél waarde heeft. Trump is een onbenul op het gebied van internationale politiek. Hij denkt Netanyahu een leuk presentje te geven maar heeft geen idee wat de implicaties zijn. De "deal" die hij gesloten denkt te hebben is dat hij persoonlijk in een goed blaadje bij Israël staat. Dat is natuurlijk geenszins in het belang van de VS.
pi_175568979
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Trump er iets voor terug gehad. Geef hem een compliment, of een leuke nikszeggende glimmende onderscheiding, en hij geeft je iets terug wat wél waarde heeft. Trump is een onbenul op het gebied van internationale politiek. Hij denkt Netanyahu een leuk presentje te geven maar heeft geen idee wat de implicaties zijn. De "deal" die hij gesloten denkt te hebben is dat hij persoonlijk in een goed blaadje bij Israël staat. Dat is natuurlijk geenszins in het belang van de VS.
Als hij president af is krijgt hij goedkoop een vergunning om een hotel te beginnen in de voormalige ambassade in Tel Aviv.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175568990
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft Trump er iets voor terug gehad. Geef hem een compliment, of een leuke nikszeggende glimmende onderscheiding, en hij geeft je iets terug wat wél waarde heeft. Trump is een onbenul op het gebied van internationale politiek. Hij denkt Netanyahu een leuk presentje te geven maar heeft geen idee wat de implicaties zijn. De "deal" die hij gesloten denkt te hebben is dat hij persoonlijk in een goed blaadje bij Israël staat. Dat is natuurlijk geenszins in het belang van de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569006
Beatrice de Graaf had gisteren trouwens wel een aardig verhaal bij DWDD. Trump is juist het tegenovergestelde aan het doen van deals sluiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569025
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Beatrice de Graaf had gisteren trouwens wel een aardig verhaal bij DWDD. Trump is juist het tegenovergestelde aan het doen van deals sluiten.
Trump breekt niet alleen links en rechts deals af, hij maakt het ook nog zo goed als onmogelijk voor de V.S. om als geloofwaardige gesprekspartner in het Midden-Oosten te functioneren, nu en in de toekomst.
pi_175569081
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:38 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Trump breekt niet alleen links en rechts deals af, hij maakt het ook nog zo goed als onmogelijk voor de V.S. om als geloofwaardige gesprekspartner in het Midden-Oosten te functioneren, nu en in de toekomst.
Met deze actie lijkt de rol van de VS in het Midden-Oosten voorlopig wel redelijk uitgespeeld. Iran wrijft intussen in de handen.

Maar het lijkt alsof deze administratie het erom doet. Noem een verstandig geopolitiek besluit dat Trump heeft genomen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:51:34 #249
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175569250
Heb je die speech van Sjlstrump van de week gehoord?


Ik moest hier even aan denken..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175569257
Oh Roy Moore. How insanely cute you are.

Roy Moore Believes America Was Great During Slavery. Twitter Users Detonate.

_O-

Ok, tis een beetje oud nieuws, maar natuurlijk komt dit weer naar boven vlak voor de verkiezingen :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569298
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:51 schreef Barbusse het volgende:
Oh Roy Moore. How insanely cute you are.

Roy Moore Believes America Was Great During Slavery. Twitter Users Detonate.

_O-

Ok, tis een beetje oud nieuws, maar natuurlijk komt dit weer naar boven vlak voor de verkiezingen :P
Lekker bezig Roy, dit gaat turnout onder de African American community zeker omlaag brengen :')
pi_175569312
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:51 schreef klappernootopreis het volgende:
Heb je die speech van Sjlstrump van de week gehoord?


Ik moest hier even aan denken..
Wat mankeerde Trump trouwens? Is dat al bekend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569363
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:53 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Lekker bezig Roy, dit gaat turnout onder de African American community zeker omlaag brengen :')
Ik kan er nog steeds met de pet niet bij hoe mensen op dergelijke figuren kunnen stemmen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569421
Laten we hopen dat figuren zoals Trump en Moore de laatste stuiptrekkingen zijn van een uitstervende stroming.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 december 2017 @ 09:59:57 #257
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569441
Ik heb Al Franken's optreden in Capitol Hill nog eens nagekeken.
Op briljante wijze vindt hij een nieuwe vorm van een excuus uit. Citaatje van Paul Wellstone, een aantal klagers beschuldigen dat ze leugenaars zijn, uithalen naar Trump en geen enkele moment sorry zeggen.
Echt knap!


En vlak daarna de eerste hit-piece van The Washington Post. :')
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Laten we hopen dat figuren zoals Trump en Moore de laatste stuiptrekkingen zijn van een uitstervende stroming.
Ben bang dat het met die retardatie alleen maar erger zal worden.

How America Lost Its Mind

The nation’s current post-truth moment is the ultimate expression of mind-sets that have made America exceptional throughout its history.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175569517
quote:
Ik heb dat artikel gisteren gelezen en het is echt om depressief van te worden....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569571
quote:
Jaartje terug las ik dat die club conservatieve engnekken weliswaar steeds fanatieker wordt, maar dat hun aantallen rap teruglopen. Daar klampte ik mij aan vast.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik heb dat artikel gisteren gelezen en het is echt om depressief van te worden....
Wat er moet gebeuren is het herintroduceren van de Fair & Balanced Doctrine, en het terugdraaien van de hersenspoeling van Fox kijkers.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:12:56 #262
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:36 schreef KoosVogels het volgende:
Beatrice de Graaf had gisteren trouwens wel een aardig verhaal bij DWDD. Trump is juist het tegenovergestelde aan het doen van deals sluiten.
Ik vond het nogal blijk geven van het lijden aan waanvoorstellingen om een geen erkenning te geven aan het feit dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Het is een feit dat hij niet populair is onder de bevolking, maar om van daaruit feiten te ontkennen is werkelijk een nieuw dieptepunt voor DWDD.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569692
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vond het nogal blijk geven van het lijden aan waanvoorstellingen om een geen erkenning te geven aan het feit dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Wie ontkent dat precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569714
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vond het nogal blijk geven van het lijden aan waanvoorstellingen om een geen erkenning te geven aan het feit dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Het is een feit dat hij niet populair is onder de bevolking, maar om van daaruit feiten te ontkennen is werkelijk een nieuw dieptepunt voor DWDD.
Welke feiten worden ontkend?
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:16:27 #265
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569719
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie ontkent dat precies?
Beatrice de Graaf.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569723
Ik heb wel eens gedroomd over Beatrice de Graaf in een verpleegsterspakje :@
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175569741
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:12 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik vond het nogal blijk geven van het lijden aan waanvoorstellingen om een geen erkenning te geven aan het feit dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Het is een feit dat hij niet populair is onder de bevolking, maar om van daaruit feiten te ontkennen is werkelijk een nieuw dieptepunt voor DWDD.
Ik ga eens een poging wagen met je in gesprek te gaan. Waaruit ontleen je dat ze de ontkent dat Trump de huidige president is?
pi_175569746
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Beatrice de Graaf.
Hoe dan?

Beatrice stelde dat Trump het tegenovergestelde doet van deals sluiten en dat hij niet bijster slim bezig is met hele Jeruzalem-geneuzel. Nergens heeft ze ontkend dat Trump POTUS is. Dat zou ook wat vreemd zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:19:22 #269
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569761
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe dan?

Beatrice stelde dat Trump het tegenovergestelde doet van deals sluiten en dat hij niet bijster slim bezig is met hele Jeruzalem-geneuzel. Nergens heeft ze ontkend dat Trump POTUS is. Dat zou ook wat vreemd zijn.
Ik was in de veronderstelling dat jouw bericht ging over de uitzending van gisteren. Heb jij die dan zelf niet gezien?
Ik ga zoeken naar de clip.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569773
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat jouw bericht ging over de uitzending van gisteren. Heb jij die dan zelf niet gezien?
Ik ga zoeken naar de clip.
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175569775
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:19 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat jouw bericht ging over de uitzending van gisteren. Heb jij die dan zelf niet gezien?
Ik ga zoeken naar de clip.
Ik heb de uitzending van gisteren gezien. Alleen heb ik haar niet horen ontkennen dat Trump POTUS is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569787
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik heb de uitzending van gisteren gezien. Alleen heb ik haar niet horen ontkennen dat Trump POTUS is.
Ze heeft wel gezegd dat hij geen president van de VS is. Alleen de context wordt door dellipder wat anders geïnterpreteerd.
pi_175569788
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:16 schreef dellipder het volgende:

[..]

Beatrice de Graaf.
Wat eet/drink/rook/snuif jij precies eigenlijk?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569827
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze heeft wel gezegd dat hij geen president van de VS is. Alleen de context wordt door dellipder wat anders geïnterpreteerd.
Oh, nu weet ik het weer. Ze bedoelde dat hij er uitsluitend is voor zijn eigen achterban.

Daarmee ontkent ze niet dat hij POTUS is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175569843
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, nu weet ik het weer. Ze bedoelde dat hij er uitsluitend is voor zijn eigen achterban.

Daarmee ontkent ze niet dat hij POTUS is.
Precies. Hij is geen president van alle Amerikanen. Elk besluit wat hij neemt is er enkel om zijn achterban te pleasen. De rest van Amerika kan hem gestolen worden.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:27:07 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175569872
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mankeerde Trump trouwens? Is dat al bekend?
Volgens die persvoorlichtende malloot, had hij een "droge mond"
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:27:09 #277
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569875
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oh, nu weet ik het weer. Ze bedoelde dat hij er uitsluitend is voor zijn eigen achterban.

Daarmee ontkent ze niet dat hij POTUS is.
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/380091?

Bij 5:16 en de volgende keer beter opletten!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569898
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/380091?

Bij 5:16 en de volgende keer beter opletten!
Zoals je hierboven kunt lezen weet ik inmiddels waar jij op doelde.

Maar zoals gewoonlijk kraamde je weer onzin uit. Of de analyse van De Graaf gaat je wellicht boven de pet, dat acht ik ook zeer goed mogelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:29:59 #279
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze heeft wel gezegd dat hij geen president van de VS is. Alleen de context wordt door dellipder wat anders geïnterpreteerd.
Er is geen context, behalve dan dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:31:07 #280
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175569932
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zoals je hierboven kunt lezen weet ik inmiddels waar jij op doelde.

Maar zoals gewoonlijk kraamde je weer onzin uit. Of de analyse van De Graaf gaat je wellicht boven de pet, dat acht ik ook zeer goed mogelijk.
Je was het zo-even nog aan het ontkennen, dus zo serieus neem jou ik niet.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175569938
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:27 schreef dellipder het volgende:

[..]

https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/380091?

Bij 5:16 en de volgende keer beter opletten!
Ben je nu weer eens bewust dom aan het doen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569945
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:29 schreef dellipder het volgende:

[..]

Er is geen context, behalve dan dat Donald Trump de 45e Amerikaanse president is.
Raving mad bullcrap weer.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175569991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:21 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ze heeft wel gezegd dat hij geen president van de VS is. Alleen de context wordt door dellipder wat anders geïnterpreteerd.
Aha zijn vrije interpretatie van dingen als feiten verklaart wel een en ander.
pi_175569999
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:31 schreef dellipder het volgende:

[..]

Je was het zo-even nog aan het ontkennen, dus zo serieus neem jou ik niet.
Zozo, daar schrik ik even van.

Overigens blijft staan dat De Graaf nergens heeft ontkend dat Trump POTUS is. Dat jij blijkbaar niet in staat bent om te doorgronden wat ze daarmee bedoelt, doet daar niets aan af.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175570014
Er is waarschijnlijk een reden waarom Beatrice hoogleraar is en Redpilled niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:37:54 #286
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175570042
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ben je nu weer eens bewust dom aan het doen?
De Senaat heeft de wet om Jerusalem te erkennen als hoofdstad van Israël aangenomen met 90-0, dus hoezo is dit een cadeau voor zijn eigen achterban?
Totaal onsamenhangend.

Ook niks over Chuck Schumer hierover tot je genomen, natuurlijk?

Schumer says he advised Trump to declare Jerusalem Israel's 'undivided' capital

Echt beslissingen voor enkel zijn eigen achterban :')
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:37:58 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175570044
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Er is waarschijnlijk een reden waarom Beatrice hoogleraar is en Redpilled niet.
Oh, Redpilled is géén hoogleraar??? :o

Wie had dat gedacht??

Nu stort mijn wereld in.. -O-
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_175570064
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:35 schreef xpompompomx het volgende:
Er is waarschijnlijk een reden waarom Beatrice hoogleraar is en Redpilled niet.
Omdat ze (s)linkse policor grachtengordel elite is natuurlijk.

Maar even serieus; waarom gaan jullie in op die onzin van hem? Het is totaal offtopic.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175570089
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

De Senaat heeft de wet om Jerusalem te erkennen als hoofdstad van Israël aangenomen met 90-0, dus hoezo is dit een cadeau voor zijn eigen achterban.
Totaal onsamenhangend.

Ook niks over Chuck Schumer hierover tot je genomen,natuurlijk?

Schumer says he advised Trump to declare Jerusalem Israel's 'undivided' capital

Echt beslissingen voor enkel zijn eigen achterban :')
Als je geen fan van Trump bent, kun je het nog steeds oneens zijn met Democraten. Het is niet zwart-wit. Schumer zit er wat mij betreft gewoon grandioos naast door olie op het vuur te willen gooien.

Als de achterban van Trump en de mening van Schumer in een Venn-diagram worden geplaatst is er heus wel ergens wat overlap.
pi_175570093
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:37 schreef dellipder het volgende:

[..]

De Senaat heeft de wet om Jerusalem te erkennen als hoofdstad van Israël aangenomen met 90-0, dus hoezo is dit een cadeau voor zijn eigen achterban?
Totaal onsamenhangend.

Ook niks over Chuck Schumer hierover tot je genomen, natuurlijk?

Schumer says he advised Trump to declare Jerusalem Israel's 'undivided' capital

Echt beslissingen voor enkel zijn eigen achterban :')
Je doet het dus bewust. Duidelijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:42:18 #291
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175570129
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:40 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als je geen fan van Trump bent, kun je het nog steeds oneens zijn met Democraten. Het is niet zwart-wit. Schumer zit er wat mij betreft gewoon grandioos naast door olie op het vuur te willen gooien.

Als de achterban van Trump en de mening van Schumer in een Venn-diagram worden geplaatst is er heus wel ergens wat overlap.
Nee, nee.
Niet gaan draaien.
Beatrice de Graaf stelde dat Donald Trump eigenlijk niet de Amerikaanse president is met het voorbeeld dat de beslissing om Jerusalem te erkennen een cadeau was enkel voor zijn eigen achterban.
Je probeert nu weer iets dat krom is recht te praten.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:43:06 #292
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175570146
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je doet het dus bewust. Duidelijk.
Lekker inhoudelijk!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175570149
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:16 schreef xpompompomx het volgende:
Ik heb wel eens gedroomd over Beatrice de Graaf in een verpleegsterspakje :@
Ik heb haar ooit nog eens benaderd om mogelijk als 2e lezer van mijn masterscriptie te fungeren, en dat wilde ze wel, maar uiteindelijk heb ik toch iemand anders gekozen.

Je kan dus wel zeggen dat ik Beatrice afgewezen heb.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:43:40 #294
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175570156
Nee joh, Beatrice de Graaf denkt daadwerkelijk dat Trump de president niet is. Maar natuurlijk.
pi_175570170
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, nee.
Niet gaan draaien.
Beatrice de Graaf stelde dat Donald Trump eigenlijk niet de Amerikaanse president is met het voorbeeld dat de beslissing om Jerusalem te erkennen een cadeau was enkel voor zijn eigen achterban.
Je probeert nu weer iets dat krom is recht te praten.
Hier een analyse van mensen die er een tikkeltje meer verstand van hebben:

quote:
For Trump, an Embassy in Jerusalem Is a Political Decision, Not a Diplomatic One

For Mr. Trump, the status of Jerusalem was always more a political imperative than a diplomatic dilemma. Faced with disappointing evangelical and pro-Israel backers like Mr. Adelson, or alarming allies and Arab leaders while jeopardizing his own peace initiative, the president sided with his key supporters.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 10:44:36 #296
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175570177
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:43 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Nee joh, Beatrice de Graaf denkt daadwerkelijk dat Trump de president niet is. Maar natuurlijk.
Je begrijpt gewoon niet waarom ze zetpilled dan niet uitnodigen voor dat programma.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175570205
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:42 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nee, nee.
Niet gaan draaien.
Beatrice de Graaf stelde dat Donald Trump eigenlijk niet de Amerikaanse president is met het voorbeeld dat de beslissing om Jerusalem te erkennen een cadeau was enkel voor zijn eigen achterban.
Je probeert nu weer iets dat krom is recht te praten.
Je projecteert. Ik draai niet. Ik reageer op je opmerking dat Schumer het er ook mee eens was en probeert daarmee een fallacy in het argument aan te tonen. Ik reageer door te zeggen dat het niet zwart-wit is en dat Schumer net zo goed een druiloor is. Als de belangen van Schumer en de achterban van Trump toevallig overeenstemmen dan blijft het argument dat Trump er zit om zijn supporters te pleasen gewoon overeind.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:47:01 #298
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175570223
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:45 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je projecteert. Ik draai niet. Ik reageer op je opmerking dat Schumer het er ook mee eens was en probeert daarmee een fallacy in het argument aan te tonen. Ik reageer door te zeggen dat het niet zwart-wit is en dat Schumer net zo goed een druiloor is. Als de belangen van Schumer en de achterban van Trump toevallig overeenstemmen dan blijft het argument dat Trump er zit om zijn supporters te pleasen gewoon overeind.
Ik haalde met de uitspraken van Schumer slechts een voorbeeld van de 90-0 Senaat stemming eruit. Snap dat dan!
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175570244
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Omdat ze (s)linkse policor grachtengordel elite is natuurlijk.

Nee, dat is ze juist niet ;) Ze is juist enorm degelijk christelijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175570253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mankeerde Trump trouwens? Is dat al bekend?
Droge bek. Hij is bejaard. Alle bejaarden hebben dat probleem.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')