abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175541616
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:32 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dankjewel voor het aantonen dat Turkije nog al wat generaties achterloopt en nog een flinke weg van ontwikkeling te gaan heeft.
Je komt een beetje begriploos over tegen begripvol.
pi_175541620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:30 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Daar ben ik me van bewust, jij had het specifiek over Rutte in je stelling. We weten allemaal hoe Rutte en de huidige regering omgaat met 'de onderste steen' en kritieke meningen over andere landen... Maar goed, ik ben blij dat iemand nog denkt dat bepaalde acties van meer dan 200 jaar geleden nog relevant zijn.
Dat is nog zeker relevant, want die geschiedenis heeft gemaakt dat Willem Alexander nu onze koning is en geen belasting hoeft te betalen.
'Hij die een slaaf bezit, is zelf ook een slaaf!'
pi_175541632
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:34 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Dat is nog zeker relevant, want die geschiedenis heeft gemaakt dat Willen Alexander nu onze koning is en geen belasting hoeft te betalen.
Ja dat zei ik toch ook, het besef van relevantie zit er goed in bij jou
pi_175541667
Jullie eikels ( Ja, ja, jullie blanken, de EU, Europeanen, het Westen, duidelijk?!!!) maken het onmogelijk voor vrouwen om te studeren, ontwikkelen en te werken en worden vrouwen onder druk van jullie eikels ( Ja, ja, jullie blanken, de EU, Europeanen, het Westen, duidelijk?!!!) gedwongen om hun ondernemingen te sluiten.

En alsof dat nog niet genoeg is pakken jullie ook de pasgeboren baby's af van de ouders.
pi_175541668
quote:
De Turkse president Recep Tayyip Erdoğan heeft opnieuw kritiek geuit op Nederland. Nadat Erdogan eerder al zei dat Nederlanders fascisten waren, verwijt hij nu ook Nederlanders hun pasgeboren baby's afnemen.

Dat zei de Turkse leider op een bijeenkomst van zijn AK-partij. „Het lijkt wel op moord, op een bloedbad'', citeert het Algemeen Dagblad Erdogan. „Jullie kunnen onze kinderen niet afnemen.”

YUNUS
Daarmee verwijst Erdogan impliciet naar de ophef in 2013 over moslimkinderen die worden ondergebracht bij homoseksuele of christelijke ouders in Europa en ook in Nederland. Aanleiding voor die ophef was de toen 9-jarige Yunus. Hij zou mishandeld zijn bij zijn biologische ouders en werd daarom overgeplaatst naar een pleeggezin met twee moeders. De moeder van het kind voerde in Turkije een strijd om hem bij de twee vrouwen weg te halen.

De problematiek werd destijds gesignaleerd door Erdogan, die toen nog premier was. De prominent van de AK-partij wilde niet dat de kinderen assimileerden en het Turkse en islamitische gedachtegoed zouden verliezen. Erdogan wilde daarom dat deze kinderen zouden worden teruggegeven aan de Turkse gemeenschap.
https://www.metronieuws.n(...)pakken-onze-babys-af
pi_175541670
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Erdogan heeft met enige regelmaat, soms zelfs in letterlijke bewoordingen dingen geroepen als 'tot hier en niet verder', dan mag Erdogan nog steeds wel niet de aanvraag ingetrokken hebben, maar evenmin heeft de EU daarop als reactie officieel Turkije afgewezen. De grote waffel wat Erdogan heeft over zijn eigen potentiŰle lidmaatschap durven de grote EU staten niet eens na te bootsen. In de huidige gang van zaken mag je dan nog steeds je eisen op tafel leggen, maar dat Erdogan ze van tafel veegt is net zo evident. Volgens mij kan Erdogan niet wachten tot de EU juist ook zegt 'tot hier en niet verder'.
Fijn maar waarom ben je dan zo bozig over de houding van de EU? Je kan niks opnoemen in het nadeel van Turken en toch heb je we een wij-zij verhaal van gemaakt. En ik denk dat je niet durven nabootsen verward met niet willen nabootsen.
Weg met de sleepwet.
https://teken.sleepwet.nl/
pi_175541678
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je komt een beetje begriploos over tegen begripvol.
Bedankt! Er zijn van die mensen die geen kritiek kunnen incasseren.
pi_175541694
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Fijn maar waarom ben je dan zo bozig over de houding van de EU? Je kan niks opnoemen in het nadeel van Turken en toch heb je we een wij-zij verhaal van gemaakt. En ik denk dat je niet durven nabootsen verward met niet willen nabootsen.
Hoezo bozig over de EU? Ik ben een trouwe belastingbetalende onderdaan van de EU. Ik ben blij met de EU, ook met mijn vriendin, vind het alleen kut als ze zo af en toe met de vinger naar mij toewijst terwijl ze zelf net zo erg is.
pi_175541698
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:37 schreef Triggershot het volgende:
Jullie eikels ( Ja, ja, jullie blanken, de EU, Europeanen, het Westen, duidelijk?!!!) maken het onmogelijk voor vrouwen om te studeren, ontwikkelen en te werken en worden vrouwen onder druk van jullie eikels ( Ja, ja, jullie blanken, de EU, Europeanen, het Westen, duidelijk?!!!) gedwongen om hun ondernemingen te sluiten.

En alsof dat nog niet genoeg is pakken jullie ook de pasgeboren baby's af van de ouders.
Volgens mij studeren in het westen tegenwoordig in bijna alle landen meer vrouwen dan mannen dus ik snap deze post al helemaal niet.
Weg met de sleepwet.
pi_175541705
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens mij studeren in het westen tegenwoordig in bijna alle landen meer vrouwen dan mannen dus ik snap deze post al helemaal niet.
Ik snap het ook niet.
pi_175541732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoezo bozig over de EU? Ik ben een trouwe belastingbetalende onderdaan van de EU. Ik ben blij met de EU, ook met mijn vriendin, vind het alleen kut als ze zo af en toe met de vinger naar mij toewijst terwijl ze zelf net zo erg is.
Bewijs voor deze claim ontbreekt. Of sluit de EU mensen uit van overheidswerk op basis van religie, is er geen vrije pers, geen vrijheid van religie en een ontkenning van historisch beschamende feiten door bijvoorbeeld Duitsland en landen die vroeger slavenhandel toestonden?
Weg met de sleepwet.
pi_175541748
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Vrouwen zouden voor hun kinderen moeten zorgen. Dat vrouwen werken, is hiervan het gevolg van het feit dat jeugdzorg het grote aantal onhandelbare kinderen niet aankan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Begripvol op 07-12-2017 00:48:36 ]
pi_175541773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Bewijs voor deze claim ontbreekt. Of sluit de EU mensen uit van overheidswerk op basis van religie, is er geen vrije pers, geen vrijheid van religie en een ontkenning van historisch beschamende feiten door bijvoorbeeld Duitsland en landen die vroeger slavenhandel toestonden?
Turkije sluit mensen niet uit op basis van religie van overheidswerk hoor, als je dat denkt ben je toch echt verkeerd ge´nformeerd. In Turkije ben je vrij om te geloven en te verwerpen wat je wilt. Er is geen juridische basis om je te vervolgen op basis van je religie. Verder is het of je het wilt en kunt vergelijken een ding, maar toch redelijk wat voorbeelden aan te halen van vervolging en arrestaties in de EU op basis van publicaties en uitingen hoor, laten we daar onze ogen nou ook niet voor sluiten. Hongarije en Polen, ook EU-landen btw, kunnen best kut omgaan met principes als vrijheid van meningsuiting en godsdienst.
pi_175541811
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het punt is dat de overheid waarschijnlijk best bereid is om een zaak hier voor te laten komen. Maar dan krijg je het verhaal dat die rechter gaat zeggen dat Turkije dat niet kan. Wil Erdo dat echt, dat is een gigantische vernedering.
Ik denk dat dit “strategisch niks doen” voor alle partijen beter is. Hoeft niemand te oordelen en blijft er altijd ruimte voor twijfel.
Bedenk mij net dat EU landen zeker niemand uit zouden leveren aan Turkije gezien het feit dat Erdo heeft gezegd dat hij zijn best gaat doen om de doodstraf voor coupplegers in te gaan voeren.
Weg met de sleepwet.
pi_175541822
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:43 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Vrouwen zouden voor hun kinderen moeten zorgen. Dat vrouwen werken, is heden ten dagen het gevolg van het feit dat jeugdzorg het grote aantal onhandelbare kinderen niet aankan.
Nee, ouders moeten voor hun kinderen zorgen. Man en vrouw. Of, als het een pleegkind is, is man/man of vrouw/vrouw natuurlijk ook geen probleem he.
Copy of a copy of a copy of a...
pi_175541830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije sluit mensen niet uit op basis van religie van overheidswerk hoor, als je dat denkt ben je toch echt verkeerd ge´nformeerd. In Turkije ben je vrij om te geloven en te verwerpen wat je wilt. Er is geen juridische basis om je te vervolgen op basis van je religie. Verder is het of je het wilt en kunt vergelijken een ding, maar toch redelijk wat voorbeelden aan te halen van vervolging en arrestaties in de EU op basis van publicaties en uitingen hoor, laten we daar onze ogen nou ook niet voor sluiten. Hongarije en Polen, ook EU-landen btw, kunnen best kut omgaan met principes als vrijheid van meningsuiting en godsdienst.
Owja Gulenisten zijn een terroristisch netwerk ipv de zoveelste sekte binnen islam. _O-
Weg met de sleepwet.
pi_175541842
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Owja Gulenisten zijn een terroristisch netwerk ipv de zoveelste sekte binnen islam. _O-
Sorry, zeg jij nu dat de Gulenisten behoren tot een andere stroming/sekte in de Islam dan de Erdoganisten? Zeg aub nee op de vraag, plz ik smeek het je.
pi_175541847
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, ouders moeten voor hun kinderen zorgen. Man en vrouw. Of, als het een pleegkind is, is man/man of vrouw/vrouw natuurlijk ook geen probleem he.
Waar zijn deze ouders dan als hun kinderen ze hard nodig hebben? En waar zijn deze kinderen dan als hun ouders niet thuis zijn? Door wie worden ze dan opgevoed? Deze moeders maken het leven toch zo verwarrend voor hun kinderen.
pi_175541852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:09 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Ik kan mij wel heel goed voorstellen dat als Nederlandse militairen hier een coup gepleegd hadden en gevlucht waren naar een ander land, dat Rutte ook aan dat ander land zou eisen voor overdracht van deze militairen aan Nederland..
Serieus, jij kunt je heel goed voorstellen dat Nederlandse militairen vandaag de dag een coup plegen?
pi_175541867
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:53 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Serieus, jij kunt je heel goed voorstellen dat Nederlandse militairen vandaag de dag een coup plegen?
Aan een coup denk ik niet, maar wel aan aanslagen. Vooral als de armoede onder de bevolking voor angst en onzekerheden gaat zorgen. Daarom is het belangrijk dat alle gezagsdragers beveiligd worden.
pi_175541868
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:52 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Waar zijn deze ouders dan als hun kinderen ze hard nodig hebben? En waar zijn deze kinderen dan als hun ouders niet thuis zijn? Door wie worden ze dan opgevoed? Deze moeders maken het leven toch zo verwarrend voor hun kinderen.
Als dat het geval is, en ouders laten het afweten, dan is dat een zeer kwalijk iets. Vader en moeder zijn beide evenveel verantwoordelijk voor een goede gedegen opvoeding.

Wat verwarrend voor een kind kan werken is het kind opvoeden met opvattingen die niet stroken met de leefomgeving.
pi_175541874
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:56 schreef Begripvol het volgende:

[..]

Aan een coup denk ik niet, maar wel aan aanslagen. Vooral als de armoede onder de bevolking voor angst en onzekerheden gaat zorgen. Daarom is het belangrijk dat alle gezagsdragers beveiligd worden.
Aanslagen van Nederlandse militairen?
pi_175541888
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:56 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Als dat het geval is, en ouders laten het afweten, dan is dat een zeer kwalijk iets. Vader en moeder zijn beide evenveel verantwoordelijk voor een goede gedegen opvoeding.

Wat verwarrend voor een kind kan werken is het kind opvoeden met opvattingen die niet stroken met de leefomgeving.
Als de ouders er niet voor de kinderen zijn, dan worden de kinderen opgevoed door hun omgeving met alle gevolgen van dien.
pi_175541912
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Aanslagen van Nederlandse militairen?
Nee, aanslagen door angstige burgers voor wie de toekomst geen zekerheid biedt.
In Amerika bijvoorbeeld plegen arme burgers misdaden om een dak boven hun hoofd te hebben en voeding i.p.v. rond te zwerven.
pi_175541937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sorry, zeg jij nu dat de Gulenisten behoren tot een andere stroming/sekte in de Islam dan de Erdoganisten? Zeg aub nee op de vraag, plz ik smeek het je.
....
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')