abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175548491
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:31 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Rutte is de enige Nederlander die ik die functie gun.

Bijna de enige.
En bedankt.
pi_175548516
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:58 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

En bedankt.
Ik zei bijna. Jij en Arend Jan Boekestijn zijn de andere twee.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175548525
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:00 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ik zei bijna. Jij en Arend Jan Boekestijn zijn de andere twee.
Dan is het goed.
pi_175548552
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:00 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Ik zei bijna. Jij en Arend Jan Boekestijn zijn de andere twee.
En ik dan?
pi_175548587
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:02 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

En ik dan?
Jou gun ik een plekje in de Raad der Hoeders.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175548693
Grappig wel, die ophef over Trump inzake Jeruzalem. Allereerst schijnt Trump voornamelijk invulling te geven aan een verkiezingsbelofte, een verkiezingsbelofte die ook door Clinton (Bill), Bush (G.W.) en Obama werd gedaan en dus werd gebroken. Ten tweede schijnt de VS wettelijk verplicht te zijn hun ambassade te verplaatsen naar Jeruzalem. Dat is in 1992 door het Congres bepaald. Trump geeft dus eindelijk invulling aan een besluit dat al lang ingevoerd had moeten zijn. En ten derde is het aardig om te zien dat media als NRC, Volkskrant en NOS het nieuws negatief insteken, Trouw eigenlijk vrij gematigd blijft en dat bijvoorbeeld het RD weer best positief is over de stap van Trump.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:15:17 #207
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175548744
Terry Bidet loopt weg bij NPO :P

thierrybaudet twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:35:23 Redactie @standpuntnl erkent op de sms dat “dit is niet goed gegaan”. Krokodillentranen. Wat stelt de #NPO toch elk… https://t.co/GX3sy407jw reageer retweet
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175548755
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:12 schreef Kowloon het volgende:
Grappig wel, die ophef over Trump inzake Jeruzalem. Allereerst schijnt Trump voornamelijk invulling te geven aan een verkiezingsbelofte, een verkiezingsbelofte die ook door Clinton (Bill), Bush (G.W.) en Obama werd gedaan en dus werd gebroken. Ten tweede schijnt de VS wettelijk verplicht te zijn hun ambassade te verplaatsen naar Jeruzalem. Dat is in 1992 door het Congres bepaald. En ten derde is het aardig om te zien dat media als NRC, Volkskrant en NOS het nieuws negatief insteken, Trouw eigenlijk vrij gematigd blijft en bijvoorbeeld het RD weer best positief is over de stap van Trump.
De Senaat heeft een wet aangenomen die Jerusalem als ongedeelde hoofdstad van Israël aanmerkt. Zoals alle wetten in de VS is die pas geldig als hij ondertekend is door de president. De VS is dus nergens toe "verplicht". Alle presidenten sindsdien hebben geweigerd om hem te ondertekenen, gezien de politieke spanning en het verkeerde signaal dat dat zou afgeven. Trump breekt met die trend en ondertekent wel.

Dus is het helemaal zijn eigen idee? Nee. Maar de symbolische betekenis van deze ondertekening wordt door de hele wereld gehoord en dat is juist wat Bush, Clinton en Obama zich ook realiseerden.
pi_175548758
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:12 schreef Kowloon het volgende:
Grappig wel, die ophef over Trump inzake Jeruzalem. Allereerst schijnt Trump voornamelijk invulling te geven aan een verkiezingsbelofte, een verkiezingsbelofte die ook door Clinton (Bill), Bush (G.W.) en Obama werd gedaan en dus werd gebroken. Ten tweede schijnt de VS wettelijk verplicht te zijn hun ambassade te verplaatsen naar Jeruzalem. Dat is in 1992 door het Congres bepaald. En ten derde is het aardig om te zien dat media als NRC, Volkskrant en NOS het nieuws negatief insteken, Trouw eigenlijk vrij gematigd blijft en bijvoorbeeld het RD weer best positief is over de stap van Trump.
De insteek van de lokale activistjes hier valt me wel een beetje tegen. Men is hier wat pro-actief aan de bak gegaan... http://www.at5.nl/artikel(...)-joods-restaurant-in
pi_175548765
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:12 schreef Kowloon het volgende:
Grappig wel, die ophef over Trump inzake Jeruzalem. Allereerst schijnt Trump voornamelijk invulling te geven aan een verkiezingsbelofte, een verkiezingsbelofte die ook door Clinton (Bill), Bush (G.W.) en Obama werd gedaan en dus werd gebroken. Ten tweede schijnt de VS wettelijk verplicht te zijn hun ambassade te verplaatsen naar Jeruzalem. Dat is in 1992 door het Congres bepaald. En ten derde is het aardig om te zien dat media als NRC, Volkskrant en NOS het nieuws negatief insteken, Trouw eigenlijk vrij gematigd blijft en dat bijvoorbeeld het RD weer best positief is over de stap van Trump.
Dat onze eigen christenfundamentalisten het toejuichen zegt niet zo gek veel.
Overigens is het symboolpolitiek en helpt het natuurlijk niet echt om tot meer ontspanning te komen in het Midden Oosten.
pi_175548773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:15 schreef Perrin het volgende:
Terry Bidet loopt weg bij NPO :P

thierrybaudet twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:35:23 Redactie @standpuntnl erkent op de sms dat “dit is niet goed gegaan”. Krokodillentranen. Wat stelt de #NPO toch elk… https://t.co/GX3sy407jw reageer retweet
Het arme ventje toch, heeft die grote boze NPO zijn opgeblazen ego'tje weer gekrenkt? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175548785
quote:
7s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:16 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat onze eigen christenfundamentalisten het toejuichen zegt niet zo gek veel.
Overigens is het symboolpolitiek en helpt het natuurlijk niet echt om tot meer ontspanning te komen in het Midden Oosten.
Gelukkig gaat Kushner regelen dat het snel vrede wordt in het M.O.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 7 december 2017 @ 13:17:57 #213
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175548790
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:16 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

De insteek van de lokale activistjes hier valt me wel een beetje tegen. Men is hier wat pro-actief aan de bak gegaan... http://www.at5.nl/artikel(...)-joods-restaurant-in
Goede reclame voor die agressieve zandbaklui :N
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:18:06 #214
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175548794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:15 schreef Perrin het volgende:
Terry Bidet loopt weg bij NPO :P

thierrybaudet twitterde op donderdag 07-12-2017 om 11:35:23 Redactie @standpuntnl erkent op de sms dat “dit is niet goed gegaan”. Krokodillentranen. Wat stelt de #NPO toch elk… https://t.co/GX3sy407jw reageer retweet
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de context niet snap... was dit gisteren? Want vandaag zou het gaan over Jeruzalem en Baudet brabbelt hier weer over de NPO zelf.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:18:12 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175548796
quote:
9s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Het arme ventje toch, heeft die grote boze NPO zijn opgeblazen ego'tje weer gekrenkt? :')
Hij kwam niet op tijd aan het woord :(
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175548808
Oh, het zit iets anders. Alle voorgaande presidenten hebben een waiver ondertekend om de ambassade niet te verplaatsen, en Trump stopt daarmee. Negatief in plaats van positief geformuleerd dus.

Enfin, ik denk niet dat dit bevorderlijk is voor de vrede in het Midden-Oosten. Het is inderdaad een te verwachten maatregel van Trump.
pi_175548809
DWDD. :r

Mooie dag als Rutte III dat eindelijk de nek omdraait.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
  donderdag 7 december 2017 @ 13:19:19 #218
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_175548813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de context niet snap... was dit gisteren? Want vandaag zou het gaan over Jeruzalem en Baudet brabbelt hier weer over de NPO zelf.
Hij zat bij een of ander Trumpdebat bij Radio 1.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_175548826
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:17 schreef Perrin het volgende:

[..]

Goede reclame voor die agressieve zandbaklui :N
Kon het niet laten om de video door te knallen richting wat Israëlische news outlets. Ben benieuwd of ze het oppakken
pi_175548827
quote:
12s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:12 schreef Kowloon het volgende:
Grappig wel, die ophef over Trump inzake Jeruzalem. Allereerst schijnt Trump voornamelijk invulling te geven aan een verkiezingsbelofte, een verkiezingsbelofte die ook door Clinton (Bill), Bush (G.W.) en Obama werd gedaan en dus werd gebroken. Ten tweede schijnt de VS wettelijk verplicht te zijn hun ambassade te verplaatsen naar Jeruzalem. Dat is in 1992 door het Congres bepaald. Trump geeft dus eindelijk invulling aan een besluit dat al lang ingevoerd had moeten zijn. En ten derde is het aardig om te zien dat media als NRC, Volkskrant en NOS het nieuws negatief insteken, Trouw eigenlijk vrij gematigd blijft en dat bijvoorbeeld het RD weer best positief is over de stap van Trump.
Nederlandse media hebben nog nooit iets objectiefs gemeld inzake Trump. Dat doet het niet goed bij de extremisten dit land.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175548841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de context niet snap... was dit gisteren? Want vandaag zou het gaan over Jeruzalem en Baudet brabbelt hier weer over de NPO zelf.
Nee, vandaag.

  donderdag 7 december 2017 @ 13:21:11 #222
462746 Linus_van_Pelt
met blauw dekentje
pi_175548848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:19 schreef Perrin het volgende:

[..]

Hij zat bij een of ander Trumpdebat bij Radio 1.
Dus wel vandaag, jammer dat Sven Kockelman er niet was vandaag.
pi_175548853
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Altijd weer die zielige joden ja.
Wanneer ga je weer het klimaat verder verkrachten middels een wereldreis naar een groep nobele wilden?
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175548865
quote:
15s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:21 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Wanneer ga je weer het klimaat verder verkrachten middels een wereldreis naar een groep nobele wilden?
Met een beet geluk wordt het n.o.-Pakistan komende zomer.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175548874
quote:
2s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Altijd weer die zielige joden ja.
Geen zorgen, je bent bijna van ze af. Insjallah.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')