abonnement Unibet Coolblue
pi_175547762
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:50 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

fixxed!
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wij als blanke Nederlandse hetero burgers ons niet voor alles en iedereen hoeven te veranderen. Denk je dat minderheden in dit land dat ook doen voor ons?
  donderdag 7 december 2017 @ 12:21:37 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175547839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:18 schreef Odaiba het volgende:
Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wij als blanke Nederlandse hetero burgers ons niet voor alles en iedereen hoeven te veranderen.
Dat vraagt ook niemand van je! :? Of mis ik wat?
quote:
Denk je dat minderheden in dit land dat ook doen voor ons?
Ik hoop het voor ze. Lijkt me dodelijk vermoeiend om je voor alles en iedereen te moeten veranderen.

Helaas zie je nog wel vaak dat mensen moeilijk uit durven te komen voor afwijkende gevoelens. Dat vind ik treurig, want die mensen vraag je (indirect, als samenleving) toch om zich anders voor te doen voor anderen.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175548019
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:21 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat vraagt ook niemand van je! :? Of mis ik wat?

[..]

Ik hoop het voor ze. Lijkt me dodelijk vermoeiend om je voor alles en iedereen te moeten veranderen.

Helaas zie je nog wel vaak dat mensen moeilijk uit durven te komen voor afwijkende gevoelens. Dat vind ik treurig, want die mensen vraag je (indirect, als samenleving) toch om zich anders voor te doen voor anderen.
Ik verander voor niemand, maar je ziet de verandering en ik noem het een ziekte gewoon verspreiden over Europa. Ik trek het dus breder dan dit.

Minderheden hebben hun eigen problemen in de gemeenschap, laat ze dat lekker aanpakken ofzo.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:36:24 #104
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_175548113
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:31 schreef Odaiba het volgende:
Ik verander voor niemand, maar je ziet de verandering en ik noem het een ziekte gewoon verspreiden over Europa. Ik trek het dus breder dan dit.

Minderheden hebben hun eigen problemen in de gemeenschap, laat ze dat lekker aanpakken ofzo.
Goed verhaal. Lekker concreet ook! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_175548208
quote:
6s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Goed verhaal. Lekker concreet ook! ^O^
Waarom moeilijk doen.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:42:30 #106
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_175548216
Leet Eric Schreurs nog? Laat hem een mooi standbeeld maken van twee ruige leernichten in actie en plaats het langs de A8, voor de Megamoskee in Poelenburg.

Ik, als inwoner van Zaanstad ben bereid om daar gemeentebelasting voor te betalen.
Non possumus non loqui
  donderdag 7 december 2017 @ 13:07:50 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175548628
Zegt 1 man, de voorzitter van de gaykrant :D
Ook nog eens in een vorm van :"had eventueel, maar niemand zal er over zeiken".

Kortom, reactie-uitlokkend non-nieuws.
Telegraaf.
Einde bericht.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175551110
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:18 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Wat ik daarmee bedoel te zeggen is dat wij als blanke Nederlandse hetero burgers ons niet voor alles en iedereen hoeven te veranderen. Denk je dat minderheden in dit land dat ook doen voor ons?
Nee, maar als machtige meerderheid heb je met minderheden te maken. Door een beetje rekening te houden met minderheden kun je de macht enigszins op een eenvoudige manier veilig stellen, zonder dat het je veel kost.
Dat is een beetje een algemene stelling.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175551310
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Nee, maar als machtige meerderheid heb je met minderheden te maken. Door een beetje rekening te houden met minderheden kun je de macht enigszins op een eenvoudige manier veilig stellen, zonder dat het je veel kost.
Dat is een beetje een algemene stelling.
Dat ben ik absoluut niet met je eens.

Minderheden hebben dezelfde rechten als de meerderheid, echter hoeven wij onze cultuur, tradities en gebruiken niet aan te passen aan hun en hoeven zij hun cultuur en tradities niet op te leggen aan ons.

Als ik in japan zou wonen, komt het niet bij mij op om te gaan klagen dat een japans kunstwerk te Japans is...

Neem de gebruiken over van het land waar je gaat wonen.

Nederland is te klein om al die minderheden te geven wat ze willen..Pas je dus gewoon aan.
pi_175551911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:57 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat ben ik absoluut niet met je eens.

Minderheden hebben dezelfde rechten als de meerderheid, echter hoeven wij onze cultuur, tradities en gebruiken niet aan te passen aan hun en hoeven zij hun cultuur en tradities niet op te leggen aan ons.

Als ik in japan zou wonen, komt het niet bij mij op om te gaan klagen dat een japans kunstwerk te Japans is...

Neem de gebruiken over van het land waar je gaat wonen.

Nederland is te klein om al die minderheden te geven wat ze willen..Pas je dus gewoon aan.
Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben.
In de praktijk werkt het vaak anders. Minderheden hebben vaak meer vrije tijd en minder materialisme te verliezen. Dus meer mogelijkheden om als minderheid jou te belemmeren in jouw vrijheid.
Waarom geven we toe aan de anti-Pieten. Omdat die "terreur" kunnen zaaien in bv supermarkten door zwarte chocoladepieten te vernielen. En de baas vd supermarkt heeft geen tijd om dat steeds in de gaten te houden. Dus: een beetje toegeven en hopen dat "ze" rustig blijven.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175554174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben.
In de praktijk werkt het vaak anders. Minderheden hebben vaak meer vrije tijd en minder materialisme te verliezen. Dus meer mogelijkheden om als minderheid jou te belemmeren in jouw vrijheid.
Waarom geven we toe aan de anti-Pieten. Omdat die "terreur" kunnen zaaien in bv supermarkten door zwarte chocoladepieten te vernielen. En de baas vd supermarkt heeft geen tijd om dat steeds in de gaten te houden. Dus: een beetje toegeven en hopen dat "ze" rustig blijven.
Toegeven aan mensen die met goede argumenten komen....prima. Toegeven aan klapjosti's die alles en iedereen voor nazi en fascist uitmaken...nu niet en nooit niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175554246
Maak er dan meteen een zwarte shemale en een islamitische geit van die elkaar in de reet nemen. Jezus Christus man, Nederland is echt gek geworden.
pi_175554441
Ik denk dat donkere mensen oververtegenwoordigd zijn in het netto geld krijgen van de staat. Zullen we dat ook eens naar rato gaan doen?

Scheelt een hele hoop belastinggeld...


Of telt dat nu ineens weer niet ofzo?
Whatever...
  donderdag 7 december 2017 @ 20:10:29 #114
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175558924
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 17:00 schreef baxmurger het volgende:
Maak er dan meteen een zwarte shemale en een islamitische geit van die elkaar in de reet nemen. Jezus Christus man, Nederland is echt gek geworden.
Rotterdam heeft Kabouter Buttplug, een zwarte ^O^
  donderdag 7 december 2017 @ 20:42:12 #115
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175559928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben.
In de praktijk werkt het vaak anders. Minderheden hebben vaak meer vrije tijd en minder materialisme te verliezen. Dus meer mogelijkheden om als minderheid jou te belemmeren in jouw vrijheid.
Waarom geven we toe aan de anti-Pieten. Omdat die "terreur" kunnen zaaien in bv supermarkten door zwarte chocoladepieten te vernielen. En de baas vd supermarkt heeft geen tijd om dat steeds in de gaten te houden. Dus: een beetje toegeven en hopen dat "ze" rustig blijven.
minderheden hebben vaak meer vrije tijd? :? Welk Viva onderzoek heb jij gegoogeld?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175560037
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

minderheden hebben vaak meer vrije tijd? :? Welk Viva onderzoek heb jij gegoogeld?
Vaker uitkering eh.
Whatever...
pi_175564518
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:29 schreef Enchanter het volgende:
Ik word hier een beetje moe van.
Je bent tegenwoordig een soort van untermensch als je wit/blank en hetero bent :{
Blanken zijn juist 100x beter dat dit en weet je waarom? Omdat ze hier geen ruk van die zeikstralen aantrekken.

Grotendeels van die zeikerds zijn werkloos en doen de hele dag niks anders.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_175568478
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 20:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

minderheden hebben vaak meer vrije tijd? :? Welk Viva onderzoek heb jij gegoogeld?
De anti-pieten bestaan voor een deel uit full-time bijstandsnozems.
Dat zijn dan met name de witte anti-pieten.
De pro-pieten (bv de blokkeer-Friezen) zijn vaak boerenjongens die niet eens tijd hebben om zich om te kleden en dus met klompen de snelweg op klotsen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_175570101
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het niet met je eens ben.
In de praktijk werkt het vaak anders. Minderheden hebben vaak meer vrije tijd en minder materialisme te verliezen. Dus meer mogelijkheden om als minderheid jou te belemmeren in jouw vrijheid.
Waarom geven we toe aan de anti-Pieten. Omdat die "terreur" kunnen zaaien in bv supermarkten door zwarte chocoladepieten te vernielen. En de baas vd supermarkt heeft geen tijd om dat steeds in de gaten te houden. Dus: een beetje toegeven en hopen dat "ze" rustig blijven.
Ik ken die mafkees van die chocopieten, en die is callcentermedewerker. (En daarnaast ook nog papa van een 1,5 jaar oude dochter) In dit geval dus niet echt iemand met teveel vrije tijd, wel iemand met een rare vrijetijdsbesteding.
pi_175570131
Wel sneu nieuwsbericht dit. Ik zou niet eens bedenken dat het porselein een blake huidskleur moet voorstellen, het is toch neutraal en stelt niemand voor?

Echt erg joh dat het geen twee homo zoenende Marokkanen zijn of zo.
pi_175571327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De anti-pieten bestaan voor een deel uit full-time bijstandsnozems.
Dat zijn dan met name de witte anti-pieten.
Klopt. De zwarte anti-pieten zijn daarentegen harde werkers. Ze werken hard om de anti witte pieten van de juiste drugs te voorzien. Dealen is immers een full time job.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:05:28 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175573056
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 09:00 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

De anti-pieten bestaan voor een deel uit full-time bijstandsnozems.
Dat zijn dan met name de witte anti-pieten.
De pro-pieten (bv de blokkeer-Friezen) zijn vaak boerenjongens die niet eens tijd hebben om zich om te kleden en dus met klompen de snelweg op klotsen.
Voor een deel, als je t hebt over "de donkere minderheden".
Echter, verder zijn veel anti-zwarte pieten juist de hoger opgeleiden met een geode baan en dus de druk stressende werkende medemensen hoor. In tegenstelling tot de (weliswaar geen minderheid) lager opgeleide steuntrekkende pro-Zwarte Piet. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_175582965
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Logisch. Een standbeeld van een heterokoppel is voor de homoseksuele gemeenschap een groter probleem dan dat je als homo niet meer hand in hand met je partner over straat kunt in Amsterdam. Je moet wel je prioriteiten kennen.
pi_175661635
Ik gok dat het beeld in deze vorm het langst blijft staan. Twee kussende mannen wil nog wel eens tot agressie leiden bij sommige cultuurverrijkers.

Om te trollen hadden ze twee mannelijke moslims moeten plaatsen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:49:19 #125
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175664914
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:05 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor een deel, als je t hebt over "de donkere minderheden".
Echter, verder zijn veel anti-zwarte pieten juist de hoger opgeleiden met een geode baan en dus de druk stressende werkende medemensen hoor. In tegenstelling tot de (weliswaar geen minderheid) lager opgeleide steuntrekkende pro-Zwarte Piet. ;)
''Mijn groep is hoog opgeleid, jouw groep is laag opgeleid''. En dan nog even een stompzinnig knipoogje erbij en hoppa, posten maar. 8-) Niveautje!
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:14:37 #126
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175666196
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:49 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

''Mijn groep is hoog opgeleid, jouw groep is laag opgeleid''. En dan nog even een stompzinnig knipoogje erbij en hoppa, posten maar. 8-) Niveautje!
Zelfde soort onzin-conclusie als die waarop ik reageerde.
Proving my point.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:54:44 #127
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_175669292
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd, zo ervaar ik dat helemaal niet als blanke man.

Aansteller.
Jij vertegenwoordigd dan ook het gefeminiseerde cuckold gedeelte dat vol zit met zelfhaat.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:46:45 #128
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_175670393
Moet je andersom eens proberen :') Dan zijn er niet genoeg doekjes in voorraad voor al dat geschuimbek :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_175670508
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:46 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Moet je andersom eens proberen :') Dan zijn er niet genoeg doekjes in voorraad voor al dat geschuimbek :')
Er zijn genoeg users die bereid zijn preventief te schuimbekken.
wooblabalurg
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 18:33:38 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_175675544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:54 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Jij vertegenwoordigd dan ook het gefeminiseerde cuckold gedeelte dat vol zit met zelfhaat.
het wat??
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_175675609
Je kunt ook te ver doorslaan om alles maar genderneutraal te houden of om met iedere persoon qua seksuele voorkeur of huidskleur rekening te houden. En dat zeg ik als homo...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175675981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook te ver doorslaan om alles maar genderneutraal te houden of om met iedere persoon qua seksuele voorkeur of huidskleur rekening te houden. En dat zeg ik als homo...
dit dus.
Het kussend paar had zwart of homo kunnen zijn, maar dat is niet het geval. Opgelost, slotje.
pi_175679893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef TheVulture het volgende:
Je kunt ook te ver doorslaan om alles maar genderneutraal te houden of om met iedere persoon qua seksuele voorkeur of huidskleur rekening te houden. En dat zeg ik als homo...
Had er een beeld neergezet van twee zoenende Noord-Afrikaanse mannen en dan zouden "wij Nederlanders" de smerigste verwijten krijgen. Het is nooit goed.

Net als die hele zwarte piet discussie. Argumenten als "als iemand zich eraan stoort verander het dan" gaan niet op want aan alles stoort iemand zich wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')