abonnement Unibet Coolblue
pi_7438139
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:33 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

hahahaha, owja toen voor de cam

nee passoa-jus en bier is ook een ZEER slechte combie


waddenkje? zal ik bier en wijn mixen of zeg je laat maar
pi_7438152
Goed, Neh... Gaattie...

Ik word volkomen gestoord van de zoektocht naar werk. Dat is de extreem korte versie... Sinds oktober ben ik zoekende en tot nu toe gaat niets maar dan ook helemaal niets naar verwachting. Had ik verwacht binnen mijn veld iets te vinden in deze omgeving? Nee, niet bepaald. Ik ben vanuit mijn stage destijds doorgegaan bij dat bedrijf, m'n studie gelaten voor wat het was en aan iets meegewerkt waar ik toen en ook nu nog volkomen achter sta. Een uniek project dat helaas door anderen de das om is gedaan.

Anyways... Je gaat breder zoeken omdat je je niet kunt veroorloven kieskeurig te zijn. Ik ben opgeleid als communicatiepersoon, ben mede dankzij mijn werk en vrijetijdsbestedingen vaardig in de meest uiteenlopende dingen (projectleiding, interne/externe communicatie, redactioneel werk, grafisch) en beschouw mij als zijnde breed inzetbaar. Wat levert je dat op in Groningen/Drenthe/Friesland? Geen kloot tot op heden...

Waarom is dat zo? Had ik toch mijn studie moeten afronden? Langer moeten werken bij deze werkgever? (wat trouwens geen optie was aangezien ze falliet gingen, maar dat terzijde) Dat blijkt geen probleem te zijn. Alhoewel... Voor de meeste uitzendbureau's ben ik te duur omdat ik Heao heb gedaan. Afgerond of niet: ik heb op dit niveau gestudeerd en gewerkt, dus ben ik duur. Ik kom dan uiteraard met het tegenargument dat ik het niet erg vind om een stapje terug te doen (qua niveau) zolang als ik maar aan het werk ben. Hebben ze dan wat? Nee... Waarom niet? Omdat het een werkgevers markt is en zij hetzelfde tegenkomen als ik bij het regulier solliciteren: bedrijven die uitermate kieskeurig kunnen zijn en daar ook volop gebruik van maken. Mijn cv sluit slecht aan bij de meeste andere functies (internet blijkt een besmet woord), of ik ben wedermaal te duur of een ander fijn excuus.

Ik zoek me al meerdere maanden het pokkepleuris en vind 0,0. Da's niet waar trouwens, want ik had bijna een baan (zeer goed gesprek, we waren op het punt om details door te gaan nemen voor mijn functie-invulling) toen we erachter kwamen dat het niet hebben van een rijbewijs een probleem was. Stond niet in de vacature en online (op werk.nl) stond in koeienletters dat het geen vereiste was. Leuk: baan gaat niet door.... En het was niet zomaar een baan: het was een prestigeklus, iets dat niet vaak langskomt... Leuk....

Het zoeken gaat dus maar door en door en je moet eens in de zoveel tijd naar het CWI voor een praatje zodat men de indruk houdt dat je je ww waard bent (voor dat beledigende bedrag zouden ZIJ eigenlijk hun best moeten ipv ik, maar goed) en je leest hier en daar (op Fok! bijv.) ook van alles over hoe mensen tegen werkzoekenden aankijken. "Als je echt wilt werken, dan is het wel te vinden..." Vroeger zei ik dat zelf ook omdat ik niet anders gewend was. Je weet wat ik zoal heb gedaan in het verleden dus ik ben best bereid van alles aan te pakken om het financieel rond te krijgen. Bij het CWI zit zo'n kommaneuker die van alles in twijfel trekt omdat het "wel erg lang duurt" en hier online lees dat mensen die zo lang werkzoekend zijn waarschijnlijk luie donders zijn die graag op de kosten van anderen teren.

Ik word er niet droevig van, beetje moedeloos wel, maar vooral ongegeneerd kwaad. Ik doe meer dan alles om aan de slag te komen en er is simpelweg niets maar dan ook helemaal niets te vinden. Per februari houdt de ww op dus voor die tijd moet ik wel iets hebben gevonden wil ik niet financieel volkomen begraven worden. Zelfs kuttig telemarketingwerk biedt niet de mogelijkheden waar iedereen het over heeft omdat er veelal met herintreders en studenten wordt gewerkt op basis van 0-uren contracten die mij geen enkele zekerheid bieden...

Dat is ongeveer de situatie... En nu ff thee...

[Dit bericht is gewijzigd door Khalein op 19-12-2002 22:38]

The prettiest people do the ugliest things
pi_7438173
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:37 schreef neh het volgende:

[..]

waddenkje? zal ik bier en wijn mixen of zeg je laat maar


Bier en wijn geeft venijn zeggen ze
Bier en breezah is ook een goed combi
  donderdag 19 december 2002 @ 22:39:41 #79
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_7438211
Zo, wat hebben jullie allemaal uitgevreten tijdens mijn afwezigheid?
Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_7438233
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:37 schreef Biene het volgende:

Waar blijft de rest dan?

Uhmmm, hoi dan maar.


We zijn al weer bijna een week verder denk ik, ze zijn er bijna allemaal even geweest en de meeste zijn er wel es een half uurtje hoor.. (van de oude garde. )
pi_7438235
Khalein ik ben ook opzoek naar werk al tijdje... ICT werk en zoals je weet is die sector nu ff klote van de bok... Plus dat het einde jaar is nu dus helemaal moeilijk... Ik heb genoeg gesprekken gehad maar het is allemaal maar afwachten
pi_7438245
een goeie film en 2,5 biertjes helpen goed ter opvrolijking
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7438253
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:36 schreef neh het volgende:

[..]

ik heb echt weer eens een keer zin om mezelf helemaal de t*fus in te zuipen... maar zaterdag hou ik me eventjes rustig, dat ga ik jullie niet aandoen


daar heb ik al euh...9 maanden zin in
pi_7438255
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:39 schreef -B- het volgende:
Zo, wat hebben jullie allemaal uitgevreten tijdens mijn afwezigheid?
[voorspelbare -b- reactie]
Was je weg dan?
[/voorspelbare -b- reactie]
pi_7438268
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:37 schreef neh het volgende:

[..]

waddenkje? zal ik bier en wijn mixen of zeg je laat maar


laat maar
  donderdag 19 december 2002 @ 22:41:41 #86
15013 -B-
Persona Non Grata
pi_7438274
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:37 schreef Biene het volgende:

[..]

Waar blijft de rest dan?



Ik ben er al.
quote:
Uhmmm, hoi dan maar.
Speculeren is andere koek dan speculaas.
pi_7438299
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:40 schreef D3nn15 het volgende:
Khalein ik ben ook opzoek naar werk al tijdje... ICT werk en zoals je weet is die sector nu ff klote van de bok... Plus dat het einde jaar is nu dus helemaal moeilijk... Ik heb genoeg gesprekken gehad maar het is allemaal maar afwachten
ICT en communicatie zuigen op het moment verschrikkelijk. De krant kent voor ons idd erg weinig vacatures deze tijd van het jaar... Ik wou dat ik wat vaker gesprekken had, maar helaas. Ik kom echt uit een niche-markt en dat werkt nu tegen me...
The prettiest people do the ugliest things
pi_7438341
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:40 schreef D3nn15 het volgende:
Khalein ik ben ook opzoek naar werk al tijdje... ICT werk en zoals je weet is die sector nu ff klote van de bok... Plus dat het einde jaar is nu dus helemaal moeilijk... Ik heb genoeg gesprekken gehad maar het is allemaal maar afwachten
Goh... laat dat nou net mijn toekomst worden..
pi_7438352
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:42 schreef Khalein het volgende:

[..]

ICT en communicatie zuigen op het moment verschrikkelijk. De krant kent voor ons idd erg weinig vacatures deze tijd van het jaar... Ik wou dat ik wat vaker gesprekken had, maar helaas. Ik kom echt uit een niche-markt en dat werkt nu tegen me...


Ik heb mijn hopen beetje op het nieuwe jaar gericht... Bedrijven hebben weer budget om mensen aan te nemen enzo, eindejaars dingen zijn voorbij... Komt wel goed...
pi_7438365
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:44 schreef VVouter het volgende:

[..]

Goh... laat dat nou net mijn toekomst worden..


Snel doe wat anders nu het nog kan
pi_7438391
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:40 schreef VVouter het volgende:

We zijn al weer bijna een week verder denk ik, ze zijn er bijna allemaal even geweest en de meeste zijn er wel es een half uurtje hoor.. (van de oude garde. )


Ik geloof er geen snars van.

En wie zijn dan de oude garde. Uw tijd gaat nu in...

De magnetrons zijn tijdelijk niet leverbaar, maar ik heb nog wel een zelfhandige mixer in de aanbieding.

pi_7438396
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:37 schreef Khalein het volgende:
Goed, Neh... Gaattie...
Shit man, dat lijkt me echt extreem frustrerend, en dan zeker dat je een keer zo dicht bij een mooie baan zat

Ik kan er (helaas) weinig op zeggen behalve dan sterkte

pi_7438399
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:44 schreef D3nn15 het volgende:
Ik heb mijn hopen beetje op het nieuwe jaar gericht... Bedrijven hebben weer budget om mensen aan te nemen enzo, eindejaars dingen zijn voorbij... Komt wel goed...
Ik hoop het.... Ik houd de hoop er ook in maar ik heb maar tot midden februari en daarna houdt de ww op... Nu word ik al geradbraakt (viel op 13 dagen na buiten de 4-uit-5-jaar regeling) en dat zou daarna echt heel erg worden... Nja... 'k Ga nu eerst relaxed Kersten...
The prettiest people do the ugliest things
pi_7438425
het begint steeds meer R&P te worden hier?

tjah klote Khalein

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7438428
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:46 schreef Biene het volgende:

Ik geloof er geen snars van.

En wie zijn dan de oude garde. Uw tijd gaat nu in...

De magnetrons zijn tijdelijk niet leverbaar, maar ik heb nog wel een zelfhandige mixer in de aanbieding.


OS was (ook gister nog?denk ik..) aanwezig.

En dan al die andere

pi_7438431
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:46 schreef Khalein het volgende:

[..]

Ik hoop het.... Ik houd de hoop er ook in maar ik heb maar tot midden februari en daarna houdt de ww op... Nu word ik al geradbraakt (viel op 13 dagen na buiten de 4-uit-5-jaar regeling) en dat zou daarna echt heel erg worden... Nja... 'k Ga nu eerst relaxed Kersten...


Idd... Maak er nog ff een leuke tijd van nu Komt echt wel goed joh!
pi_7438435
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:45 schreef D3nn15 het volgende:

Snel doe wat anders nu het nog kan


Ik d8 het niet, ik ga niet falen.
pi_7438439
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:46 schreef neh het volgende:
Shit man, dat lijkt me echt extreem frustrerend, en dan zeker dat je een keer zo dicht bij een mooie baan zat

Ik kan er (helaas) weinig op zeggen behalve dan sterkte


Beeeeeeeetje... Ik had dus de baan al gekregen zeg maar, en toen ging het alsnog niet door...

ThX!

The prettiest people do the ugliest things
pi_7438448
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:41 schreef -B- het volgende:

Ik ben er al.


Ik twijfel of ik jou wel bedoel...
quote:

  donderdag 19 december 2002 @ 22:48:43 #100
17699 neh
Oh behave!
pi_7438449
quote:
Op donderdag 19 december 2002 22:38 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Bier en wijn geeft venijn zeggen ze
Bier en breezah is ook een goed combi


Bier en breezah

Het goeie met het slechte mixen is geen goed plan

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')