abonnement Unibet Coolblue
pi_175545391
Hehe die zilveren kruis reclame bij dit topic _O-
pi_175545495
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:20 schreef marcodew het volgende:

[..]

Ja dat ook inderdaad. Ik wil niet in het verleden blijven hangen en al helemaal niet in haar sexverleden. Het had denk ik wel anders kunnen lopen als ze de moeite nam om te uit te leggen wat er volgens haar niet waar van is. Of alleen al het erkennen dat het als vrouw zijnde niet echt charmant is en dat het maar een periode was, wat ze ook niet eens doet. Zelfs als ze enigszins begrip had kunnen tonen voor mijn onzekerheid had al een hoop gescheeld. (Kan zijn dat mensen dat hypocriet vinden maar een vrouw is veel makkelijk een slet dan een man, een vrouw hoeft maar haar benen open te doen en er liggen 10 mannen in, een man moet meer moeite doen om 10 vrouwen op zijn pik te krijgen)
Wat ik daar verder ook van vind, misschien een goede les om dit soort (voor jou blijkbaar belangrijke) informatie voortaan eerder te checken/bespreken.
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 7 december 2017 @ 10:34:57 #253
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175545593
Ik zou zo'n vrouw ook niet meer willen. In elk geval geen relatiemateriaal.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  donderdag 7 december 2017 @ 11:06:31 #254
285174 Evienne
never odd or even
pi_175546317
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 10:20 schreef marcodew het volgende:

[..]

Ja dat ook inderdaad. Ik wil niet in het verleden blijven hangen en al helemaal niet in haar sexverleden. Het had denk ik wel anders kunnen lopen als ze de moeite nam om te uit te leggen wat er volgens haar niet waar van is. Of alleen al het erkennen dat het als vrouw zijnde niet echt charmant is en dat het maar een periode was, wat ze ook niet eens doet. Zelfs als ze enigszins begrip had kunnen tonen voor mijn onzekerheid had al een hoop gescheeld. (Kan zijn dat mensen dat hypocriet vinden maar een vrouw is veel makkelijk een slet dan een man, een vrouw hoeft maar haar benen open te doen en er liggen 10 mannen in, een man moet meer moeite doen om 10 vrouwen op zijn pik te krijgen)
:')
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 7 december 2017 @ 11:08:11 #255
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175546357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:31 schreef marcodew het volgende:

[..]

Voor het feit dat ik beter voor haar ben geweest dan al haar andere vriendjes bij elkaar
Maar dat is toch geen waardering. Je wil bevestiging, dat ze steeds letterlijk zegt dat jij zoveel beter bent dan hun ooit waren. Dat is echt reuze irritant.

Je zegt eerder juist dat ze lief is voor je, dat ze zegt dat ze niet voor niets voor jou heeft gekozen. Dat keer op keer moeten herhalen is niet te doen en heeft,nogmaals, niets met waardering aan haar kant te maken, maar met bevestiging zoeken, onzekerheid aan jouw kant.

Je bent compleet onnodig steeds bezig met een vergelijk maken, dat ze daar geïrriteerd over raakt is niet zo vreemd.
Die vergelijking is namelijk onzinnig, slaat echt nergens op. Ieder mens is anders, ieder mens heeft zijn eigen kwaliteiten en mindere puntjes. Het gaat om jou en haar, niet om jou en haar exen.

Je eist ook een bepaalde manier van reageren, want ze mag niet zeggen dat ex X dit of dat leuk deed, ze een fijne tijd heeft gehad of wat dan ook. Want dan schiet jij in een kronkel en denk je gelijk dat ze jou als minder ziet.
Je vraagt verdomd veel over iets dat in het verleden ligt, watje eigenlijk niet eens echt wat aan gaat. Je vraagt ook aan haar om jouw onzekerheid weg te nemen, wat ze niet kan.

Ook zie je de bevestiging die ze misschien wel geeft niet, want alles hangt aan dit onderwerp bij jou.
Dat ze voor je kookt, je vertrouwd met haar kind, op de bank lekker tegen je aan kruipt, graag seks met je heeft, zegt dat ze je lief vindt. Zie je dat wel, waardeer je dat wel? Of heb je bij dat alles een stemmetje in je hoofd die zegt, maar is het meer/beter dan bij die anderen?

Echt, als je nog verder wil met haar, laat het los, laat die exen los.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:10:25 #256
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175546395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:37 schreef marcodew het volgende:

[..]

nee ik zie mezelf niet als een redder, maar als je zo een houding hebt als ik over dingen wilt praten van als ik niet door jou geneukt word, doet een andere het vanavond wel, is dat behoorlijk frustrerend. Helemaal na wat ze ziet wat ik allemaal voor haar en die kleine heb gedaan
Heeft ze die houding echt, of is dat wat jij ervan maakt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:14:32 #257
285174 Evienne
never odd or even
pi_175546459
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Heeft ze die houding echt, of is dat wat jij ervan maakt?
Ik heb zo'n vermoeden dat daar nogal een derdegraads interrogatie aan vooraf is gegaan.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  donderdag 7 december 2017 @ 11:14:33 #258
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175546461
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:06 schreef marcodew het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk wel vies als je door allerlei buitenlanders ondergekwakt word ja
Maar jij hebt natuurlijk nog wel een exotische schone op je verlanglijstje staan...
Dat is anders...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175546521
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:23 schreef romazoba het volgende:
Tjonge tjonge tjonge doe niet zo moeilijk man, wat had je dan verwacht een maagd die een kindje had gekregen ? Je maakt mij niet wijs dat je niet een idee hebt gehad of een signaal dat ze de halve stad had liggen ketsen voordat jullie een relatie kregen. Deal with it or don't en trap hem dan af of niet, ga niet achteraf lopen zeiken over keuzes die ze gemaakt heeft op een moment dat jij nog helemaal niet in de beeld was. Is het een leuk wijf ? Houden ! Is het een bitch hup nadat je haar nog een laatste maal anaal je vuist heb laten voelen na het ontbijt de deur uit. Is de vader van haar kind nog in beeld trouwens ? Dat lijkt mij veel lastiger om mee om te gaan... Of is het soms zo dat als je met je vriendin in de supermarkt loopt er allemaal kerels beginnen te klappen en tegen je winkelwagentje aan het rijden zijn omdat ze zo ontzettend goed kan neuken! Zo ja sla ze tegen de grond en maak je keuzen of neem het als een lafaard en ga niet meer mee naar de supermarkt.. Man man man wat een slap ge oh zeg!
Wtf :') heddie drugs gebruikt?
Twiddel
pi_175546533
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen waardering. Je wil bevestiging, dat ze steeds letterlijk zegt dat jij zoveel beter bent dan hun ooit waren. Dat is echt reuze irritant.

Je zegt eerder juist dat ze lief is voor je, dat ze zegt dat ze niet voor niets voor jou heeft gekozen. Dat keer op keer moeten herhalen is niet te doen en heeft,nogmaals, niets met waardering aan haar kant te maken, maar met bevestiging zoeken, onzekerheid aan jouw kant.

Je bent compleet onnodig steeds bezig met een vergelijk maken, dat ze daar geïrriteerd over raakt is niet zo vreemd.
Die vergelijking is namelijk onzinnig, slaat echt nergens op. Ieder mens is anders, ieder mens heeft zijn eigen kwaliteiten en mindere puntjes. Het gaat om jou en haar, niet om jou en haar exen.

Je eist ook een bepaalde manier van reageren, want ze mag niet zeggen dat ex X dit of dat leuk deed, ze een fijne tijd heeft gehad of wat dan ook. Want dan schiet jij in een kronkel en denk je gelijk dat ze jou als minder ziet.
Je vraagt verdomd veel over iets dat in het verleden ligt, watje eigenlijk niet eens echt wat aan gaat. Je vraagt ook aan haar om jouw onzekerheid weg te nemen, wat ze niet kan.

Ook zie je de bevestiging die ze misschien wel geeft niet, want alles hangt aan dit onderwerp bij jou.
Dat ze voor je kookt, je vertrouwd met haar kind, op de bank lekker tegen je aan kruipt, graag seks met je heeft, zegt dat ze je lief vindt. Zie je dat wel, waardeer je dat wel? Of heb je bij dat alles een stemmetje in je hoofd die zegt, maar is het meer/beter dan bij die anderen?

Echt, als je nog verder wil met haar, laat het los, laat die exen los.
Ik hoef echt niet elke dag te horen hoe goed ze me vind, hoe lief ik wel niet ben etc. Dat laat ze ook zien door inderdaad te koken voor me, tegen mij aankruipen etc Het is echt niet alleen maar kut anders was het allang uitgeweest. Dat stemmetje is steeds vaker terug gekomen omdat voor haar de kous af is, ze kan het simpelweg niet begrijpen dat ik er moeite mee heb, want het is immers geweest. Daar heeft ze (en jullie) absoluut gelijk in, maar soms moeten er ook eerst dingen de wereld uitgeholpen worden. Zie je het voor je: "Schat, ik ben 10 jaar lang homo geweest, maar nú heb ik daar geen behoefte aan!" En dan denk je: "Huh vertel me daar eens meer over?" Waarop je steeds sacherijnig reageerd van: "Ja dat was toch toen? Ik ben nu verliefd op jou (een vrouw) dus ik wil er niet meer over hebben, je stelt je aan!"
pi_175546576
Je stelt je aan!
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  donderdag 7 december 2017 @ 11:19:03 #262
451005 Grems
Clown World
pi_175546586
Al die extreem getriggerde vrouwen in dit topic :')
pi_175546601
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Heeft ze die houding echt, of is dat wat jij ervan maakt?
Ze heeft die houding. Ze heeft een zeer hoog libido en als die niet bevredigd word dan heb ik een probleem. Deze word overigens wel bevredigd (denk ik, als ik hier naar vraag ben ik meteen "onzeker". Ze is single mama en we weten allemaal hoe ze over het algemeen zijn als ze even vrij hebben en de kleine is bij papa.
pi_175546606
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar jij hebt natuurlijk nog wel een exotische schone op je verlanglijstje staan...
Dat is anders...
Ja dat is anders. Fundamenteel anders. Op wel zo een vijftigduizend manieren anders.
pi_175546633
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar jij hebt natuurlijk nog wel een exotische schone op je verlanglijstje staan...
Dat is anders...
wederom, éen of vijf verschillende exotische dames of je laten afwerken door een halve achterstandwijk vol exotische kansparels :')
pi_175546676
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:19 schreef marcodew het volgende:
Ze heeft een zeer hoog libido en als die niet bevredigd word dan heb ik een probleem.
Dus eigenlijk ben je gewoon erg onzeker over jezelf?

Ben je bang dat die buitenlandse mannen beter in bed zijn dan jij bent/was?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175546688
Ik heb een aantal reacties van de topicstarter gelezen (marcodew) en ik vind het nogal vreselijk wat jij over je vriendin zegt.

Let wel: dit staat allemaal los van wat ze heeft gedaan en doet, het gaat echt puur om de manier waarop jij je over haar uit.

Deze relatie heeft echt geen toekomst; is het niet door haar gedrag (die jij hier hebt omschreven), dan is het wel door hoe jij over haar denkt.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:25:18 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175546712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:21 schreef marcodew het volgende:

[..]

wederom, éen of vijf verschillende exotische dames of je laten afwerken door een halve achterstandwijk vol exotische kansparels :')
Dat maak jij ervan.

Maar, waarom maak je het niet gewoon uit? Je praat hier echt vreselijk over de vrouw die je partner is, die je juist zou moeten waarderen om wie ze is, ondanks haar verleden.

Als jij niet met je onzekerheid om kunt gaan, laat haar dan los. Kan ze iemand vinden die haar wel waardeert en niet zo'n onzekere kip is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175546722
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je gewoon erg onzeker over jezelf?

Ben je bang dat die buitenlandse mannen beter in bed zijn dan jij bent/was?
nou dat is het rare eraan, ik ben van nature helemaal niet onzeker. Maar ik ken genoeg jongens waarmee ze geneukt heeft, die ook hebben geneukt met een andere (gewone) vriendin van me, en die vond het heerlijk om van alle daken te schreeuwen hoe goed en lekker ze wel niet waren en zo goed en bla bla bla, dat in combinatie met de terughoudende houding en niet bevestigende houding van mijn vriendin maakt me onzeker daarover, terwijl dat helemaal niet hoeft want ik ben helemaal niet onzeker aangelegd.
pi_175546729
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je gewoon erg onzeker over jezelf?

Ben je bang dat die buitenlandse mannen beter in bed zijn dan jij bent/was?
Buitenlander of niet, hoe groter het getal hoe kleiner de kans dat je beter dan het gekende bent. Zou me niet verbazen als TS niet eens in de top 20 zou zitten.
  donderdag 7 december 2017 @ 11:26:30 #271
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175546735
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:13 schreef marcodew het volgende:
Kijk het heeft niet te maken of je weleens met buitenlanders sex heb gehad, dat heeft bijna iedereen wel. Het ging mij erom dat je 10 jaar lang een sletje speelt voor de buitenlanders (waar ik dus pas naderhand allemaal achterkomt en dus al in de relatie zat voordat ik eraan begon) en dan wel ineens gaan settelen met een NL-er. Het heeft te maken met seksuele voorkeur. Als je constant ervoor kiest om wel met afrikanen naar bed te gaan, dan vind ik ook dat je eerlijk moet kunnen zijn als je voor 75% met buitenlanders ging en je komt in een relatie met iemand die dus niet is waar je zo op geilt. Ze viel voorheen op alles wat tegenovergesteld van mij is, is het zo heel gek dat ik daar vraagtekens bij zet als je zo een houding aanneemt van i dont care who fucks me, if i get fucked that matters?
Je liegt dat het achteraf was. Je schrijft zelf dat je voor je wat met haar kreeg al wist dat ze trios deed e.d.
Waar je mee zit is dat je zelf loopt te vissen om details, als een soort zelfkastijding.

Dat ze jou gewoon leuk vindt komt niet bij je op?
Ik val grotendeels op blank en blond, maar ik ben ook weleens een donkere jongen tegen gekomen die 'het' gewoon had.
Het valt me op dat jij meer in dat type zit dan je zelf denkt. Bezitterig, jaloers, onzekerheid die verbloemt wordt met een grote bek. Aan de andere kant zal je naar alle waarschijnlijkheid best attent zijn, ik vermoed dat je vrij lichamelijk bent en van de complimenten bent.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175546760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:25 schreef marcodew het volgende:

de terughoudende houding en niet bevestigende houding van mijn vriendin maakt me onzeker
hoe zou volgens jou je vriendin dan moeten reageren?
Zou dat je relatie dan wel hebben gered?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 7 december 2017 @ 11:27:51 #273
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175546769
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 09:15 schreef marcodew het volgende:

[..]

En daarom opende ik deze topic omdat ik het met haar niet kan bespreken
Je wil het dan ook niet bespreken, je wil verhaal halen, je wil horen dat ze oh zo fout zat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175546779
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan.

Maar, waarom maak je het niet gewoon uit? Je praat hier echt vreselijk over de vrouw die je partner is, die je juist zou moeten waarderen om wie ze is, ondanks haar verleden.

Als jij niet met je onzekerheid om kunt gaan, laat haar dan los. Kan ze iemand vinden die haar wel waardeert en niet zo'n onzekere kip is.
Alleen onzekere kipjes gaan willens en wetens een relatie met zo een mokkel aan.
pi_175546783
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je liegt dat het achteraf was. Je schrijft zelf dat je voor je wat met haar kreeg al wist dat ze trios deed e.d.
Waar je mee zit is dat je zelf loopt te vissen om details, als een soort zelfkastijding.

Dat ze jou gewoon leuk vindt komt niet bij je op?
Ik val grotendeels op blank en blond, maar ik ben ook weleens een donkere jongen tegen gekomen die 'het' gewoon had.
Het valt me op dat jij meer in dat type zit dan je zelf denkt. Bezitterig, jaloers, onzekerheid die verbloemt wordt met een grote bek. Aan de andere kant zal je naar alle waarschijnlijkheid best attent zijn, ik vermoed dat je vrij lichamelijk bent en van de complimenten bent.
ik lieg niet dat het achteraf was, ik wist wel het een en ander maar pas later in de relatie hoorde ik steeds meer en meer.

Dat ze me gewoon leuk vind zal best wel, maar ik kan hier gewoon niet mee leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')