abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175530834

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

pi_175530842
Tsja, ik hoop dat ze mijn ticket eens solven.
pi_175530843
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:21 schreef dimmak het volgende:
Wie heeft er ervaring met de IOTA Ledger wallet?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175530853
quote:
Volgens mij is dit nog steeds het probleem wat een aantal users hier hebben gemeld met die name mismatch. Tot nu toe is mijn account nog wel actief. Maar toch maar voor de zekerheid alles even weggehaald.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175530912
Krijgen we nu dus een bankrun op Bittrex... godverdomme dan ben ik alles kwijt.
pi_175530916
JONGENS GEEN PANIEK!!! We gaan wel weer terug naar Kraken...

Ff serieus, Wat voor een wallet kan je gebruiken voor Monaco munten... :{
pi_175530937
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:29 schreef ColeJ het volgende:
Krijgen we nu dus een bankrun op Bittrex... godverdomme dan ben ik alles kwijt.
geen cold storage dus
pi_175530958
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Volgens mij is dit nog steeds het probleem wat een aantal users hier hebben gemeld met die name mismatch. Tot nu toe is mijn account nog wel actief. Maar toch maar voor de zekerheid alles even weggehaald.
Ik heb iniedergeval vorige week nog klein aantal bitcoins naar mijn private wallet kunnen zetten, net weer alle alt coins naar bitcoins omgezet en nu bekijken, ik had opzich wel vertrouwen in Bittrex zag toevallig dit artikel ineens voorbij komen
pi_175530996
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:30 schreef DrSnuggle het volgende:
JONGENS GEEN PANIEK!!! We gaan wel weer terug naar Kraken...

Ff serieus, Wat voor een wallet kan je gebruiken voor Monaco munten... :{
Kraken?

Ik zou alles mooi op een DEX zetten :)
pi_175531062
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:34 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Kraken?

Ik zou alles mooi op een DEX zetten :)
Een DEX is toch een offline wallet? Want volgens mij heeft Monaco dat (nog) niet...

Ik ben munten waar ik er wat meer van heb offline aan het halen en Monaco is de laatste die nog gedaan moet worden. Dit nieuwsbericht zorgt er wel voor dat ik het toch wat sneller offline wil halen en het niet wil afwachten.
  woensdag 6 december 2017 @ 16:40:04 #11
286575 Roces18
Chef de party
pi_175531083
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:29 schreef ColeJ het volgende:
Krijgen we nu dus een bankrun op Bittrex... godverdomme dan ben ik alles kwijt.
doe is rustig joh. Het is niet netjes dat ze niet reageren maar snap best wel dat ze het stervensdruk hebben nu er steeds meer mensen in de crypto gaan. En als jij tienduizend op een exchange laat staan ben je toch zelf een idioot.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175531110
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:40 schreef Roces18 het volgende:

[..]

doe is rustig joh. Het is niet netjes dat ze niet reageren maar snap best wel dat ze het stervensdruk hebben nu er steeds meer mensen in de crypto gaan. En als jij tienduizend op een exchange laat staan ben je toch zelf een idioot.
Mijn ticket staat al 2 weken open ofzo. En in die tussentijd zijn mijn funds gigantisch gegroeid vanwege koersstijgingen. Zo idioot is het dus niet.
pi_175531111
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:38 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Een DEX is toch een offline wallet? Want volgens mij heeft Monaco dat (nog) niet...

Ik ben munten waar ik er wat meer van heb offline aan het halen en Monaco is de laatste die nog gedaan moet worden. Dit nieuwsbericht zorgt er wel voor dat ik het toch wat sneller offline wil halen en het niet wil afwachten.
Nee DEX = decentralised exchange. Dit is een exchange op een blockchain.
pi_175531120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:40 schreef Roces18 het volgende:

[..]

doe is rustig joh. Het is niet netjes dat ze niet reageren maar snap best wel dat ze het stervensdruk hebben nu er steeds meer mensen in de crypto gaan. En als jij tienduizend op een exchange laat staan ben je toch zelf een idioot.
Mensen meer dan 30 dagen op een reactie laten wachten is gewoon heel slecht. Hoe druk het ook is. En mensen hier een idioot noemen hoeft ook niet lijkt me.
pi_175531136
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:41 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nee DEX = decentralised exchange. Dit is een exchange op een blockchain.
Hoorde ik hier iemand Waves zeggen? :P
pi_175531154
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:43 schreef Thieske het volgende:

[..]

Hoorde ik hier iemand Waves zeggen? :P
Nouja die ziet er vanaf volgende week in ieder geval erg goed uit.


Nu nog wat meer gateways :)
pi_175531210
Wat gebeurt er eigenlijk als 2 valuta dezelfde afkorting hebben? Ik heb meegedaan aan de Jibrel ICO maar die hebben dezelfde afkorting als de JointCoin (JNT).
Because you know i'm all about that ass
pi_175531245
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:47 schreef blow... het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als 2 valuta dezelfde afkorting hebben? Ik heb meegedaan aan de Jibrel ICO maar die hebben dezelfde afkorting als de JointCoin (JNT).
Dat zou echt ongelofelijk dom zijn en niet kunnen lijkt mij.
pi_175531350
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:49 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat zou echt ongelofelijk dom zijn en niet kunnen lijkt mij.
miss krijgen ze een andere afkorting als t launcht.
Because you know i'm all about that ass
pi_175531387
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:55 schreef blow... het volgende:

[..]

miss krijgen ze een andere afkorting als t launcht.
Dit is wel eens eerder voorgekomen ja, gewoon een coin die nieuw is en een naam kiest van iets dat al maanden bestaat. Beetje jammer, dan neem ik zo'n crypto al niet meer serieus
pi_175531429
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:56 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Dit is wel eens eerder voorgekomen ja, gewoon een coin die nieuw is en een naam kiest van iets dat al maanden bestaat. Beetje jammer, dan neem ik zo'n crypto al niet meer serieus
JointCoin staat niet op coinmarketcap en de enige exchange die ik kan vinden is YoBit dus ik vertrouw er wel op dat t niet echt een probleem wordt.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 6 december 2017 @ 17:04:28 #22
131603 Afwazig
Serious business
pi_175531549
IOTA in een vrije val
pi_175531555
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:26 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ledger ondersteund voor zover ik weet geen IOTA?
pi_175531666
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
IOTA in een vrije val
Goed moment om bij te kopen!
  woensdag 6 december 2017 @ 17:12:41 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_175531684
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:11 schreef julius123 het volgende:

[..]

Goed moment om bij te kopen!
Ik wil geen IOTA. Ik wil niks met IoT te maken hebben :P.
pi_175531703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:04 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ledger ondersteund voor zover ik weet geen IOTA?
Welke wallet wel?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 6 december 2017 @ 17:22:37 #27
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175531836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
IOTA in een vrije val
Lijkt me niet gek na zon pump. Zal waarschijnlijk in $3 terrein blijven. En als er echt gedumpt worden en het rood gaat misschien wel $2.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 6 december 2017 @ 17:24:06 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175531855
Hmm nicehash is de hele dag al down...
pi_175531867
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:24 schreef Erasmo het volgende:
Hmm nicehash is de hele dag al down...
En helemaal leeg getrokken
pi_175531872
EOT is het nieuwe IOTA :')
  woensdag 6 december 2017 @ 17:25:54 #31
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175531875
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:22 schreef VeX- het volgende:

[..]

Lijkt me niet gek na zon pump. Zal waarschijnlijk in $3 terrein blijven. En als er echt gedumpt worden en het rood gaat misschien wel $2.
ik ben niet in paniek nog :) lange termijn denken ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 17:27:30 #32
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175531899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:25 schreef ratatat het volgende:

[..]

En helemaal leeg getrokken
Kan een safeguard zijn. Gelukkig mine ik naar m'n eigen wallet en stond er maar iets van ¤20 bij hun geparkeerd. Nou dan maar ETH minen vandaag.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:30:22 #33
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175531937
ondervinden meer mensen problemen met myetherwallet?

ik probeer al de hele middag een paar duizend BATs over te schrijven naar liqui, maar die krengen blijven gewoon staan.

ook al gas fee van 250.000 gebruikt en ook groene bevestiging onderin dat het naar het netwerk verzonden is, maar vervolgens is de tx hash niet bekend en blijven de tokens in MEW

:?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175531960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:30 schreef Sosa het volgende:
ondervinden meer mensen problemen met myetherwallet?

ik probeer al de hele middag een paar duizend BATs over te schrijven naar liqui, maar die krengen blijven gewoon staan.

ook al gas fee van 250.000 gebruikt en ook groene bevestiging onderin dat het naar het netwerk verzonden is, maar vervolgens is de tx hash niet bekend en blijven de tokens in MEW

:?
Welkom bij Ether
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 17:33:54 #35
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175531980
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik wil geen IOTA. Ik wil niks met IoT te maken hebben :P.
->BNW :|W

En IOTA is niks meer dan een P2P client. Wat is daar in godsnaam de toegevoegde waarde van?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175531984
Iota op de dip teruggekocht, nu lekker hodlen.. ik ben hier niet voor gemaakt :')
  woensdag 6 december 2017 @ 17:35:23 #37
131603 Afwazig
Serious business
pi_175531997
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

->BNW :|W

En IOTA is niks meer dan een P2P client. Wat is daar in godsnaam de toegevoegde waarde van?
The internet of things is de as van het kwaad.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:35:33 #38
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175532001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:32 schreef jevl het volgende:

[..]

Welkom bij Ether
?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 17:35:58 #39
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175532007
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:35 schreef Afwazig het volgende:

[..]

The internet of things is de as van het kwaad.
->BNW
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 17:36:40 #40
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175532020
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:35 schreef Sosa het volgende:

[..]

?
Iemand die denkt dat het aan Ether ligt.

Als er geen tx-id bekend is, is ie niet naar het netwerk verzonden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 6 december 2017 @ 17:40:46 #41
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175532065
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iemand die denkt dat het aan Ether ligt.

Als er geen tx-id bekend is, is ie niet naar het netwerk verzonden.
ja, ik probeer dus het probleem te achterhalen. Maar ik denk dat MEW ff storing heeft, vandaar mijn vraag hier.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:43:24 #42
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175532091
ik ga de enhanced verification bij Bittrex doen :')

Wish me luck B-)
pi_175532104
Bitcoin difficulty zojuist met 18% omhoog. Dus als er ooit nog een Bitcoin Cash pump komt, dan zal die nu snel komen.
pi_175532105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:30 schreef Sosa het volgende:
ondervinden meer mensen problemen met myetherwallet?

ik probeer al de hele middag een paar duizend BATs over te schrijven naar liqui, maar die krengen blijven gewoon staan.

ook al gas fee van 250.000 gebruikt en ook groene bevestiging onderin dat het naar het netwerk verzonden is, maar vervolgens is de tx hash niet bekend en blijven de tokens in MEW

:?
Ethereum kan zo'n 8 transacties per seconde aan, geloof ik.
Dan weet je wel wat er gebeurt als er een paar kattengekken op losgaan...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 17:50:24 #45
163650 Greys
pi_175532205
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:43 schreef RedFever007 het volgende:
ik ga de enhanced verification bij Bittrex doen :')

Wish me luck B-)
:D Succes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175532240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:44 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nouja die ziet er vanaf volgende week in ieder geval erg goed uit.


Nu nog wat meer gateways :)
Meer gateways komen er zeker!
Eerst Tokenomica, Liquid airdrop, Waves-NG activatie, nieuwe DEX, listings, etc.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 17:52:34 #47
163650 Greys
pi_175532249
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum kan zo'n 8 transacties per seconde aan, geloof ik.
Dan weet je wel wat er gebeurt als er een paar kattengekken op losgaan...
Ik moest lachen toen ik in zijn post 'MEW' zag staan en dat in combinatie met de oorzaak :D :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175532300
Wat is Bitfinex een tyfus site zeg |:(
Bad Gateway }:| }:| }:|

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 17:56:14 ]
pi_175532372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:44 schreef Thieske het volgende:
Bitcoin difficulty zojuist met 18% omhoog. Dus als er ooit nog een Bitcoin Cash pump komt, dan zal die nu snel komen.
Daar gaat ie al:



Edit: Het was maar 'n schijnbeweging. :P

[ Bericht 9% gewijzigd door Thieske op 06-12-2017 18:09:37 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 18:12:08 #50
163650 Greys
pi_175532565
  woensdag 6 december 2017 @ 18:13:30 #52
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175532590
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:44 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ethereum kan zo'n 8 transacties per seconde aan, geloof ik.
Dan weet je wel wat er gebeurt als er een paar kattengekken op losgaan...
meen je! is die lag vanwege die crypokatten? jeez...
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 18:19:51 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175532664
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:13 schreef Sosa het volgende:

[..]

meen je! is die lag vanwege die crypokatten? jeez...
20% van de transacties alleen al, en dan kosten die katjes gemiddeld veel meer gas dan normale transacties.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175532666
is het normaal dat ik meer dan een dag moet wachten voordat mn zcash is overgemaakt?

Staat niet meer in de wallet waar ik ze vanuit stuurde. ..
pi_175532735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:20 schreef Taxi3 het volgende:
is het normaal dat ik meer dan een dag moet wachten voordat mn zcash is overgemaakt?

Staat niet meer in de wallet waar ik ze vanuit stuurde. ..
Het is een blockchain dus zoekraken doen ze niet.
Waar heb je ze heengestuurd? Exchange?
pi_175532786
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het is een blockchain dus zoekraken doen ze niet.
Waar heb je ze heengestuurd? Exchange?
exchange idd
pi_175532801
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:44 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nouja die ziet er vanaf volgende week in ieder geval erg goed uit.


Nu nog wat meer gateways :)
Mooi, dan kunnen jullie lekker gaan fappen op de GUI.

Wat heb je aan een dex zonder users?

Waves = shitcoin.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:32:18 #58
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175532830
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

:D Succes!
quote:
Your application for an enhanced account has been approved
Your documents have been verified.
*O*
pi_175532838
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen jullie lekker gaan fappen op de GUI.

Wat heb je aan een dex zonder users?

Waves = shitcoin.
:')
pi_175532854
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen jullie lekker gaan fappen op de GUI.

Wat heb je aan een dex zonder users?

Waves = shitcoin.
Dan koop jij hem toch lekker niet. Niet huilen als wij straks allemaal miljonair zijn he?
  woensdag 6 december 2017 @ 18:34:06 #61
286575 Roces18
Chef de party
pi_175532861
Stapt iedereen nog in de NXT trein? Over 2 weken zit die op de maan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 18:36:42 #62
163650 Greys
pi_175532898
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:29 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

exchange idd
En je hebt ze wel echt naar de goede wallet gestuurd van die exchange? Zie je er ook nog geen Pending Deposit staan na een dag?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 18:38:01 #63
163650 Greys
pi_175532914
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:34 schreef Roces18 het volgende:
Stapt iedereen nog in de NXT trein? Over 2 weken zit die op de maan.
Ik wacht wel even tot het NXT geld na de airdrop snapshot Ardor in stroomt :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175532948
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:22 schreef VeX- het volgende:

[..]

Lijkt me niet gek na zon pump. Zal waarschijnlijk in $3 terrein blijven. En als er echt gedumpt worden en het rood gaat misschien wel $2.
We zien het
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175532949
IOTA is toch nog steeds gecentraliseerd?
pi_175532977
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:34 schreef Roces18 het volgende:
Stapt iedereen nog in de NXT trein? Over 2 weken zit die op de maan.
Is dat niet wat laat nog?
Mja, wat is laat...

Ik stapte ook vrij laat in Lumens. Vandaag toch bijna verdubbeld...

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 18:43:06 ]
pi_175532980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:33 schreef poebz het volgende:

[..]

Dan koop jij hem toch lekker niet. Niet huilen als wij straks allemaal miljonair zijn he?
:')______!
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 18:43:41 #68
18653 crew  D.
pi_175533002
Waar kan ik per coin vinden welke wallet geschikt is?

Wil de exchanges even leeghalen, maar loop bij de eerste coin al vast :P
pi_175533003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:34 schreef Roces18 het volgende:
Stapt iedereen nog in de NXT trein? Over 2 weken zit die op de maan.
NXT :') weg ermee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 6 december 2017 @ 18:44:29 #70
286575 Roces18
Chef de party
pi_175533011
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:42 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is dat niet wat laat nog?
Mja, wat is laat...

Ik stapte ook vrij laat in Lumens. Vandaag toch bijna verdubbeld...
Nee vind ik niet. Tot 26-28 dec zal die wel stijgen. Daarna dumpt iedereen die shit.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175533016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:43 schreef D. het volgende:
Waar kan ik per coin vinden welke wallet geschikt is?

Wil de exchanges even leeghalen, maar loop bij de eerste coin al vast :P
Googlen naar Coinnaam + wallet :P
pi_175533021
Ik wil Bittorrent kopen, staat op 10000euro. Waar moet ik zijn???
  woensdag 6 december 2017 @ 18:45:14 #73
286575 Roces18
Chef de party
pi_175533026
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wacht wel even tot het NXT geld na de airdrop snapshot Ardor in stroomt :P
Ik betwijfel het. Ardor gaat voorlopig niet populair worden naar mijn idee.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 6 december 2017 @ 18:45:33 #74
286575 Roces18
Chef de party
pi_175533033
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:45 schreef RobinaHoed het volgende:
Ik wil Bittorrent kopen, staat op 10000euro. Waar moet ik zijn???
bij je uitkering
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 18:45:48 #75
18653 crew  D.
pi_175533036
quote:
19s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Googlen naar Coinnaam + wallet :P
Dat vertrouw ik niet zo :P
  woensdag 6 december 2017 @ 18:48:59 #76
286575 Roces18
Chef de party
pi_175533085
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:45 schreef D. het volgende:

[..]

Dat vertrouw ik niet zo :P
ga naar de officiele site van de coin...
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175533145
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:44 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Nee vind ik niet. Tot 26-28 dec zal die wel stijgen. Daarna dumpt iedereen die shit.
Ik zit er al in, hoop dat je gelijk krijgt.

Al zit ik in die periode ergens vrij remote, waarschijnlijk zonder enige internet toegang :D
  woensdag 6 december 2017 @ 18:54:23 #78
286575 Roces18
Chef de party
pi_175533185
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:52 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik zit er al in, hoop dat je gelijk krijgt.

Al zit ik in die periode ergens vrij remote, waarschijnlijk zonder enige internet toegang :D
dan op exchange zetten en sell order plaatsen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175533195
[quote]zucht

[ Bericht 49% gewijzigd door dopfles1 op 06-12-2017 19:03:01 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 18:55:11 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175533198


Dafuq :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 18:57:48 #81
163650 Greys
pi_175533240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Ardor gaat voorlopig niet populair worden naar mijn idee.
Geen idee, we zullen zien. :)
Ik ga er voor de komende weken iig een paar gokjes mee wagen met m'n 'speelgeld'. Main net launch op 28 dec (even uit m'n hoofd).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 19:00:30 #82
18653 crew  D.
pi_175533280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. Ardor gaat voorlopig niet populair worden naar mijn idee.
Al bijna x3 afgelopen maand :Y
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 19:01:06 #83
18653 crew  D.
pi_175533290
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:48 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ga naar de officiele site van de coin...
Daar keek ik. Nu wel gevonden, via een link op het officiële forum :Y
pi_175533309
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:40 schreef NeeOfTochJA het volgende:
IOTA is toch nog steeds gecentraliseerd?
ja
de devs kunnen het systeem zo killen

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 19:02:48 ]
pi_175533327
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dafuq :')
wie gaat dat rapport uitbrengen en waar?
van wie komt dit berichtje? :+
pi_175533353
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja
de devs kunnen het systeem zo killen
is de decentrale versie uberhaupt al getest? vind die hype een beetje overdreven.
pi_175533355
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dafuq :')
FUD hou je altijd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:05:18 #88
163650 Greys
pi_175533357
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:00 schreef D. het volgende:

[..]

Al bijna x3 afgelopen maand :Y
Ja tot nu toe (zit er al een tijdje met een deeltje in) gaat het anders idd prima en ik gooi er nog wat bij voor wanneer men binnenkort NXT even zat is :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175533384
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dafuq :')
zag dit bericht ook op de twitter van tuur demeester, normaal wel betrouwbaar.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 19:07:22 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175533393
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

wie gaat dat rapport uitbrengen en waar?
van wie komt dit berichtje? :+
https://mobile.twitter.com/KyleSamani/status/937886293803065345
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175533399
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:29 schreef ColeJ het volgende:
Krijgen we nu dus een bankrun op Bittrex... godverdomme dan ben ik alles kwijt.
Wat?! Wat is er gebeurd?
  woensdag 6 december 2017 @ 19:07:58 #92
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175533402
Weet niet of dit hier al gepost is maar.....

lightning twitterde op woensdag 06-12-2017 om 18:00:45 Announcing the first-ever interoperable Lightning transactions using real bitcoin with @acinq_co @blockstream! We b… https://t.co/K4Jzw1EZ9k reageer retweet
_O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:08:02 #93
163650 Greys
pi_175533403
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

wie gaat dat rapport uitbrengen en waar?
van wie komt dit berichtje? :+
Van deze meneer
https://twitter.com/KyleSamani/status/937886293803065345

Edit: oh wat de CryptoKattie zegt dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 december 2017 @ 19:08:58 #95
131603 Afwazig
Serious business
pi_175533426
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

FUD hou je altijd.
Dit is wel erg bizar hoor. Cryptografie is een vak apart en deze gasten gaan het wel even zelf doen.

Het is niet voor niks dat diensten zoals de NSA en FBI open standaarden gebruiken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 19:09:20 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175533435
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

FUD hou je altijd.
Ik ben en blijf heel sceptisch. Het kan me gewoon totaal niet overtuigen, en zo veel centralisatie mag gewoon niet.

Zelfs Waves zie ik meer in.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175533444
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dafuq :')
Nepnieuws om de koers te beinvloeden, als er genoeg intrappen kan men alsnog "goedkoop" instappen. Slechte poging trouwens.
pi_175533465
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik ben en blijf heel sceptisch. Het kan me gewoon totaal niet overtuigen, en zo veel centralisatie mag gewoon niet.

Zelfs Waves zie ik meer in.
Als nattekat ergens iets in ziet = shitcoin.
pi_175533472
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:09 schreef up7 het volgende:

[..]

Nepnieuws om de koers te beinvloeden, als er genoeg intrappen kan men alsnog "goedkoop" instappen. Slechte poging trouwens.
dat nieuws is al n paar maanden oud.
pi_175533477
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja tot nu toe (zit er al een tijdje met een deeltje in) gaat het anders idd prima en ik gooi er nog wat bij voor wanneer men binnenkort NXT even zat is :P
Aan het inlezen nu over NXT en Ardor maar echt overzichtelijk is het allemaal niet voor me.

Een NXT platform (en coins), met Ardor als parent chain (en coins) en dan komt er nog een child chain en snapshot op 28 december ook weer met nieuwe coins.

Ik ben de draad kwijt. :?
pi_175533488
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:11 schreef xminator het volgende:

[..]

Als nattekat ergens iets in ziet = shitcoin.
en andersom natuurlijk. goeie contra-indicator.
pi_175533503
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:35 schreef Sosa het volgende:

[..]

?
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iemand die denkt dat het aan Ether ligt.

Als er geen tx-id bekend is, is ie niet naar het netwerk verzonden.
Ja excuus, ik wacht al 30uur op een transactie, moet even mijn frustratie kwijt ;(
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:13:50 #103
163650 Greys
pi_175533524
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:07 schreef Mender het volgende:
Weet niet of dit hier al gepost is maar.....

lightning twitterde op woensdag 06-12-2017 om 18:00:45 Announcing the first-ever interoperable Lightning transactions using real bitcoin with @acinq_co @blockstream! We b… https://t.co/K4Jzw1EZ9k reageer retweet
_O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O*

Ik had alleen deze gepost net:
https://www.coindesk.com/(...)on-almost-ready/amp/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175533568
Kan je binance ook gebruiken zonder 2FA?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  † In Memoriam † woensdag 6 december 2017 @ 19:16:33 #105
230491 Zith
pls tip
pi_175533599
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:07 schreef Mender het volgende:
Weet niet of dit hier al gepost is maar.....

lightning twitterde op woensdag 06-12-2017 om 18:00:45 Announcing the first-ever interoperable Lightning transactions using real bitcoin with @acinq_co @blockstream! We b… https://t.co/K4Jzw1EZ9k reageer retweet
_O_ *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Mooie videos in dat artikel :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175533624
Jongens ik dacht het volgende. Elke coin heeft verschillende milestones waarbij rond zo'n punt de koers opleeft. Als wij nou eens een gedeelde doc maken met wachtwoord en daar per coin de data inzetten. Wie weet kunnen we zo wat beter interpreteren op koerswijzigingen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175533689
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:17 schreef Patroon het volgende:
Jongens ik dacht het volgende. Elke coin heeft verschillende milestones waarbij rond zo'n punt de koers opleeft. Als wij nou eens een gedeelde doc maken met wachtwoord en daar per coin de data inzetten. Wie weet kunnen we zo wat beter interpreteren op koerswijzigingen.
Puik idee.
Lambo of Rekt
pi_175533696
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:08 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit is wel erg bizar hoor. Cryptografie is een vak apart en deze gasten gaan het wel even zelf doen.

Het is niet voor niks dat diensten zoals de NSA en FBI open standaarden gebruiken.
Uiteraard, ik weet ook te weinig van Iota behalve dat ik er destijds niet ingestapt ben omdat ze alleen via Bitcointalk of OTC verhandeld werden. Vond het wel interessant toen.

Het is alleen opvallend dat dit soort berichten altijd naar buiten komen als een coin aan het moonen is.

Er zijn mensen die van marktmanipulatie en FUD hun hobby gemaakt hebben dus het blijft altijd moeilijk om "nieuws" en "FUD" van elkaar gescheiden te houden.

En blijkbaar werkt het, want je ziet nu al een groep die denkt "waar rook is" en een groep die denkt "daar heb je weer FUD".

Welke groep gelijk krijgt laat ik in het midden, ik heb niet genoeg informatie...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:20:40 #109
163650 Greys
pi_175533697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:11 schreef Thieske het volgende:

[..]

Aan het inlezen nu over NXT en Ardor maar echt overzichtelijk is het allemaal niet voor me.

Een NXT platform (en coins), met Ardor als parent chain (en coins) en dan komt er nog een child chain en snapshot op 28 december ook weer met nieuwe coins.

Ik ben de draad kwijt. :?
Even vooropgesteld: ik zit er niet in voor de hodl, alleen voor eventuele (redelijk) korte termijn winstmogelijkheden voor m'n hele BTC :P Omdat ik denk - maar kan het uiteraard heel goed mis hebben - dat een deel van het NXT volume binnenkort naar ARDR gaat.

Dit is een oud artikel maar daar wordt een en ander verderop wel aardig uitgelegd vond ik over NXT, ARDR en Ignis: https://steemit.com/crypt(...)efore-it-is-too-late
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175533719
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Uiteraard, ik weet ook te weinig van Iota behalve dat ik er destijds niet ingestapt ben omdat ze alleen via Bitcointalk of OTC verhandeld werden. Vond het wel interessant toen.

Het is alleen opvallend dat dit soort berichten altijd naar buiten komen als een coin aan het moonen is.

Er zijn mensen die van marktmanipulatie en FUD hun hobby gemaakt hebben dus het blijft altijd moeilijk om "nieuws" en "FUD" van elkaar gescheiden te houden.

En blijkbaar werkt het, want je ziet nu al een groep die denkt "waar rook is" en een groep die denkt "daar heb je weer FUD".

Welke groep gelijk krijgt laat ik in het midden...
Ik heb ook vaker gedacht in te stappen maar gare wallets en louche exchanges, daarom heb ik niks. En koop ik ook niets.
Lambo of Rekt
  woensdag 6 december 2017 @ 19:21:23 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175533722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:17 schreef Patroon het volgende:
Jongens ik dacht het volgende. Elke coin heeft verschillende milestones waarbij rond zo'n punt de koers opleeft. Als wij nou eens een gedeelde doc maken met wachtwoord en daar per coin de data inzetten. Wie weet kunnen we zo wat beter interpreteren op koerswijzigingen.
Of je gebruikt gewoon:

Coinmarketcal.com
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175533763
Bijna tijd om uit te stappen jongens. Vanmiddag in de gym ook van die gasten die het er over hadden dat ze 5 donnies hadden kunnen verdienen als ze een maand geleden in coin x gestapt waren :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:24:43 #113
163650 Greys
pi_175533791
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Of je gebruikt gewoon:

Coinmarketcal.com
:Y die is fijn ja.
Alle events op een rij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175533795
wtf krijg net dit op bitfinex

error
You are being rate limited
What happened?
The owner of this website (www.bitfinex.com) has banned you temporarily from accessing this website.

????
pi_175533842
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:23 schreef brombeer_ het volgende:
Bijna tijd om uit te stappen jongens. Vanmiddag in de gym ook van die gasten die het er over hadden dat ze 5 donnies hadden kunnen verdienen als ze een maand geleden in coin x gestapt waren :')
5 barkies bedoel je
  woensdag 6 december 2017 @ 19:27:47 #116
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175533868
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:24 schreef Taxi3 het volgende:
wtf krijg net dit op bitfinex

error
You are being rate limited
What happened?
The owner of this website (www.bitfinex.com) has banned you temporarily from accessing this website.

????
RRRIIIPP
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_175533879
Leuk hoor die ATH van vandaag, maar zou graag weer wat willen bijkopen en dat doe ik liever niet met deze koersen. :'( Van mij mag hij dus wel weer flink gaan zakken.
pi_175534059
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:21 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Of je gebruikt gewoon:

Coinmarketcal.com
Thnx!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175534082
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:28 schreef KromBuiten het volgende:
Leuk hoor die ATH van vandaag, maar zou graag weer wat willen bijkopen en dat doe ik liever niet met deze koersen. :'( Van mij mag hij dus wel weer flink gaan zakken.
Kwestie van tijd toch, zo gaat t altijd :P
pi_175534182
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Dafuq :')
Matige poging tot fud, negeer.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 19:46:17 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175534281
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Matige poging tot fud, negeer.
Dit is dus echt gebeurd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 19:47:33 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175534315
Ik denk dat ik Bittrex voorlopig maar even niet ga bezoeken. Pijnlijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175534326
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dit is dus echt gebeurd.
Uhuh, de screenshot zonder afzender is keihard bewijs. Ik verkoop gelijk alles.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 19:48:17 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175534333
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Uhuh, de screenshot zonder afzender is keihard bewijs. Ik verkoop gelijk alles.
Lees dit topic eens terug.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175534360
Kiek die bitcoin eens goan jonguh
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175534386
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Lees dit topic eens terug.
Je bent de enige met de screenshot, en nu?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175534467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:23 schreef brombeer_ het volgende:
Bijna tijd om uit te stappen jongens. Vanmiddag in de gym ook van die gasten die het er over hadden dat ze 5 donnies hadden kunnen verdienen als ze een maand geleden in coin x gestapt waren :')
Ik vroeg me zomaar af waarom jij zo neerkijkt om de mensen om je heen. Kan je dat uitleggen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 19:53:43 #128
163650 Greys
pi_175534478
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je bent de enige met de screenshot, en nu?
Er staan ook links naar de originele tweet van de meneer die het geschreven heeft.

https://twitter.com/KyleSamani/status/937886293803065345

Hij is van multicoincap.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175534583
BTC weer ATH.
pi_175534602
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik Bittrex voorlopig maar even niet ga bezoeken. Pijnlijk.
Wat dan?
pi_175534619
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:53 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik vroeg me zomaar af waarom jij zo neerkijkt om de mensen om je heen. Kan je dat uitleggen?
Oh doe ik niet hoor :) maar het zegt natuurlijk genoeg over het niveau van de hype als dat soort straattaal gasten het er al over hebben :P
pi_175534635
Godver, Bitonic heeft het aankoop limiet van ¤100,- naar ¤200,- verhoogt. Waar moet ik nou zo simpel mijn minuscule bedragen aan BTC kopen ;(
pi_175534672
Nou op naar 13k + :)
pi_175534680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Godver, Bitonic heeft het aankoop limiet van ¤100,- naar ¤200,- verhoogt. Waar moet ik nou zo simpel mijn minuscule bedragen aan BTC kopen ;(
BTCdirect.eu zelf geen ervaring mee, dus geen idee of het goed werkt/betrouwbaar is.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 20:02:03 #135
163650 Greys
pi_175534685
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Godver, Bitonic heeft het aankoop limiet van ¤100,- naar ¤200,- verhoogt. Waar moet ik nou zo simpel mijn minuscule bedragen aan BTC kopen ;(
Heeft Bl3p (ook van Bitonic en ook met iDeal maar dan vaak goedkoper) ook de limiet verhoogd, of had je daar nog niet gekeken? Anders kan ik daar wel ff kijken, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175534691
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Matige poging tot fud, negeer.
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staan ook links naar de originele tweet van de meneer die het geschreven heeft.

https://twitter.com/KyleSamani/status/937886293803065345

Hij is van multicoincap.
Maar dat is toch oud nieuws op dat "briefje"? Dit speelde in september al, we hebben het er vandaag al eerder over gehad in dit topic.

https://hackernoon.com/wh(...)larming-934f1908194b
Tegenreactie: https://www.reddit.com/r/(...)ick_johnson/dnjk9f5/

Discussie Vitalik Buterin (bedenker Ethereum) met IOTA co-founder:
https://www.reddit.com/r/(...)arming_eth_core_dev/
pi_175534718
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Heeft Bl3p (ook van Bitonic en ook met iDeal maar dan vaak goedkoper) ook de limiet verhoogd, of had je daar nog niet gekeken? Anders kan ik daar wel ff kijken, moment.
Bij Bl3p moet je een account hebben, en die heb ik niet, en ze nemen geen nieuwe aanmeldingen meer aan :P. Misschien kan ik het via mijn waves wallet doen, even checken.
  woensdag 6 december 2017 @ 20:03:42 #138
468509 _--_
In varietate concordia
pi_175534722
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Godver, Bitonic heeft het aankoop limiet van ¤100,- naar ¤200,- verhoogt. Waar moet ik nou zo simpel mijn minuscule bedragen aan BTC kopen ;(
Ik had 2 maanden terug nog 50 eu aan btc gekocht. :o
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  woensdag 6 december 2017 @ 20:04:32 #139
286575 Roces18
Chef de party
pi_175534739
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Godver, Bitonic heeft het aankoop limiet van ¤100,- naar ¤200,- verhoogt. Waar moet ik nou zo simpel mijn minuscule bedragen aan BTC kopen ;(
litebit
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175534745
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:03 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik had 2 maanden terug nog 50 eu aan btc gekocht. :o
Ja, dat limiet is sinds 17:06 vanmiddag _O- Geen idee wat het limiet ervoor was though, dacht dat het op 100 stond.
pi_175534756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:04 schreef Roces18 het volgende:

[..]

litebit
Ja, daar probeer ik dus ver vandaan te blijven na hun hack maand of 2 terug. Maar misschien toch maar wel voor 1 aankoopje.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 20:06:03 #142
163650 Greys
pi_175534776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:02 schreef Tourniquet het volgende:

[..]


[..]

Maar dat is toch oud nieuws op dat "briefje"? Dit speelde in september al, we hebben het er vandaag al eerder over gehad in dit topic.

https://hackernoon.com/wh(...)larming-934f1908194b
Tegenreactie: https://www.reddit.com/r/(...)ick_johnson/dnjk9f5/

Discussie Vitalik Buterin (bedenker Ethereum) met IOTA co-founder:
https://www.reddit.com/r/(...)arming_eth_core_dev/
Ik reageerde alleen op 'je bent de enige met dat screenshot' wat tegen Natte gezegd werd dus linkte ik naar de originele bron. Verder weet ik er geen hol van. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 december 2017 @ 20:06:18 #143
286575 Roces18
Chef de party
pi_175534784
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja, daar probeer ik dus ver vandaan te blijven na hun hack maand of 2 terug. Maar misschien toch maar wel voor 1 aankoopje.
nergens last van gehad. wel duurdere fees maar wat is 3 euro nou op 15k :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 20:07:10 #144
163650 Greys
pi_175534806
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Bij Bl3p moet je een account hebben, en die heb ik niet, en ze nemen geen nieuwe aanmeldingen meer aan :P. Misschien kan ik het via mijn waves wallet doen, even checken.
Ah wist niet dat je geen account hebt. Sorry. Daar is de limiet niet verhoogd zie ik maar daar heb je dan helaas niks aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175534814
*O* WAVES *O*
pi_175534825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:59 schreef brombeer_ het volgende:
Oh doe ik niet hoor :) maar het zegt natuurlijk genoeg over het niveau van de hype als dat soort straattaal gasten het er al over hebben :P
Right...

Het valt me al een poosje op dat je een soort van vanaf hoogte de menigte toespreekt. Ik vroeg me oprecht af hoe je erbij komt, maar laat ook maar.
pi_175534826
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:07 schreef xaban06 het volgende:
*O* WAVES *O*
DECEMBER IS DE WAVESMAAND
Lambo of Rekt
pi_175534828
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah wist niet dat je geen account hebt. Sorry. Daar is de limiet niet verhoogd zie ik maar daar heb je dan helaas niks aan.
Wel bedankt natuurlijk :).
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 20:07:50 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175534830
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 19:58 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Wat dan?
Ether.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175534842
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:30 schreef xminator het volgende:

[..]

Mooi, dan kunnen jullie lekker gaan fappen op de GUI.

Wat heb je aan een dex zonder users?

Waves = shitcoin.
Van 20 cent naar 8 dollar, wat is daar shit aan? :D
pi_175534859
Bitcoin bijna op 13k op gdax https://cryptowat.ch/gdax/btcusd

Nog 2 tientjes
٩๏̯͡๏)۶
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')