abonnement Unibet Coolblue
pi_175530723
Op dit moment ondervindt de ethereum blockchain grote vertragingen in transacties omdat de capaciteit voor een groot deel wordt opgeslokt door de game CryptoKitties.

Een waardeloos spel, en het verbaast me dat mensen er zoveel geld aan spenderen, maar dat is niet het punt van dit topic.

Ik ben er nog niet uit of ik het succes van CryptoKitties positief vind. Aan de ene kant is dit een mooie showcase voor de mogelijkheden van ethereum, aan de andere kant toont het ook aan dat blockchaintechnologie nog niet op het punt is om een serieuze applicatie aan te kunnen. Ik word er ook een beetje triest van dat de eerste "killer app" een sneu spelletje is en dat mensen duizenden euro's uitgeven aan de avatar van een virtuele kat......

Het is ook een beetje frustrerend dat transacties nu uren in beslag nemen omdat mensen met katten spelen......
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175530942
quote:
13s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Op dit moment ondervindt de ethereum blockchain grote vertragingen in transacties omdat de capaciteit voor een groot deel wordt opgeslokt door de game CryptoKitties.

Een waardeloos spel, en het verbaast me dat mensen er zoveel geld aan spenderen, maar dat is niet het punt van dit topic.

Ik ben er nog niet uit of ik het succes van CryptoKitties positief vind. Aan de ene kant is dit een mooie showcase voor de mogelijkheden van ethereum, aan de andere kant toont het ook aan dat blockchaintechnologie nog niet op het punt is om een serieuze applicatie aan te kunnen. Ik word er ook een beetje triest van dat de eerste "killer app" een sneu spelletje is en dat mensen duizenden euro's uitgeven aan de avatar van een virtuele kat......

Het is ook een beetje frustrerend dat transacties nu uren in beslag nemen omdat mensen met katten spelen......
het is niet de eerste keer dat de ETH blockchain platligt vanwege een project. Ook veel ICO's hebben voor vertraging gezorgd.

Ergens heb ik het gevoel dat CryptoKitties erg goed zullen zijn voor de toekomst van ETH.
Because you know i'm all about that ass
pi_175531118
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:31 schreef blow... het volgende:

[..]

het is niet de eerste keer dat de ETH blockchain platligt vanwege een project. Ook veel ICO's hebben voor vertraging gezorgd.

Ergens heb ik het gevoel dat CryptoKitties erg goed zullen zijn voor de toekomst van ETH.
In de zin van dat veel meer partijen de mogelijkheden van de blockchain ontdekken of in de zin dat er nu harder wordt gewerkt om de capaciteit te verhogen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_175531164
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

In de zin van dat veel meer partijen de mogelijkheden van de blockchain ontdekken of in de zin dat er nu harder wordt gewerkt om de capaciteit te verhogen?
Ja. Scalability is in mijn ogen wel degelijk een belangrijk punt.
Because you know i'm all about that ass
  woensdag 6 december 2017 @ 17:07:55 #5
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175531606
Hoe werkt dat nu preceis? Ik heb wel een plaatje gezien van een cryptokitty, maar waarom is het ene poesje meer waard dan het andere? Ik zou wel liever mijn geld pompen in een virtueel poesje dan in een virtuele coin.
Kunnen cryptokitties ook gesplitst worden?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175531811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:07 schreef LXIV het volgende:
Hoe werkt dat nu preceis? Ik heb wel een plaatje gezien van een cryptokitty, maar waarom is het ene poesje meer waard dan het andere? Ik zou wel liever mijn geld pompen in een virtueel poesje dan in een virtuele coin.
Kunnen cryptokitties ook gesplitst worden?
En ik mezelf maar afvragen wie er in hemelsnaam een paar honderd euro in een plaatje van een kat steekt......
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 6 december 2017 @ 17:21:25 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175531817
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En ik mezelf maar afvragen wie er in hemelsnaam een paar honderd euro in een plaatje van een kat steekt......
Een digitale kat kan net zo goed een 'store of value' zijn als een bitcoin. Meer zelfs als al die katjes ook uniek zijn.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 6 december 2017 @ 17:21:55 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175531822
Het is trouwens niet een paar honderd euro, ik las pas van een poesje dat voor een nette anderhalve ton over de digitale toonbank ging.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175532315
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:21 schreef LXIV het volgende:
Het is trouwens niet een paar honderd euro, ik las pas van een poesje dat voor een nette anderhalve ton over de digitale toonbank ging.
Ja dat kan. Ik geloof dat het ergens rond een tientje begint. Maar je kunt natuurlijk veel zeggen over cryptocurrency, ik geloof echt dat ethereum vele mogelijkheden kent en dat we aan het begin staan van een revolutie. Dat is de reden dat ik daar mijn geld in durf te steken, maar jongens, kattenplaatjes? Ja, die kunnen misschien veel opleveren, maar over 2 weken speelt niemand meer cryptokittens, kun je er echt helemaal niks meer mee, en zit jij daar met je kat van 1,5 ton. Leuk.

Dat moet je uiteraard zelf weten maar het lijkt mij korte hevige hype waar je je geld niet in moet steken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 6 december 2017 @ 17:59:41 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175532354
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:57 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat kan. Ik geloof dat het ergens rond een tientje begint. Maar je kunt natuurlijk veel zeggen over cryptocurrency, ik geloof echt dat ethereum vele mogelijkheden kent en dat we aan het begin staan van een revolutie. Dat is de reden dat ik daar mijn geld in durf te steken, maar jongens, kattenplaatjes? Ja, die kunnen misschien veel opleveren, maar over 2 weken speelt niemand meer cryptokittens, kun je er echt helemaal niks meer mee, en zit jij daar met je kat van 1,5 ton. Leuk.

Dat moet je uiteraard zelf weten maar het lijkt mij korte hevige hype waar je je geld niet in moet steken.
Maar zo'n cryptokittie kan toch net zo goed een valutavorm zijn als iedere andere coin?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 6 december 2017 @ 23:33:04 #11
164607 sc00p
D66-rechter
pi_175540463
Zo net m'n eerste twee Kitties aan het breeden gezet. Nu kijken of er iets leuks uit komt!
Ik ook, bedankt!
pi_175542386
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:21 schreef LXIV het volgende:
Een digitale kat kan net zo goed een 'store of value' zijn als een bitcoin. Meer zelfs als al die katjes ook uniek zijn.
Juist niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175542689
Waarom zou je 5 miljoen uitgeven voor een postzegel welke een misdruk is....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 7 december 2017 @ 08:18:57 #14
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_175543490
Omdat je naar een mooie postzegel uren kan kijken. Zelf ben ik overigens heel erg van de cijfers en letters en vind het bezit van een unieke lettercombinatie ook prachtig.

Ik kan echt uren naar mijn Wallets staren en ken ze inmiddels allemaal uit mijn hoofd.

Een kat daarintegen lijkt me niks. Geef mij maar een pak lettervermelding.
Tot nooit .......
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:32:22 #15
164607 sc00p
D66-rechter
pi_175572360
quote:
Dat dat geldt voor cryptocurrencies in het algemeen.

Verdien zelf inmiddels aardig aan mijn kitties :Y
Ik ook, bedankt!
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 12:42:25 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175572569
Tja, de cryptokitties hebben waarde omdat anderen daar waarde aan toekennen. Je kan er van vinden wat je wilt maar zo is het eenmaal.

Er ging laatst ook een doekje met wat klodders verf over de toonbank voor $450.000.000
Dat vindt men dan wel weer algemeen aanvaardbaar.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175582204
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:42 schreef onlogisch het volgende:
Tja, de cryptokitties hebben waarde omdat anderen daar waarde aan toekennen. Je kan er van vinden wat je wilt maar zo is het eenmaal.

Er ging laatst ook een doekje met wat klodders verf over de toonbank voor $450.000.000
Dat vindt men dan wel weer algemeen aanvaardbaar.
Waarde is subjectief.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 21:33:36 #18
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175585524
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 20:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waarde is subjectief.
Dat klopt. Er wordt toch nergens iets anders beweerd :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175587459
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt. Er wordt toch nergens iets anders beweerd :?
Waar beweer ik dat iemand iets anders beweert?

Beweerception
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175593072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 05:00 schreef raptorix het volgende:
Waarom zou je 5 miljoen uitgeven voor een postzegel welke een misdruk is....
Omdat een postzegel niet uniek hoort te zijn. En juist die misdruk maakt hem uniek.

Plaatjes waarbij ieder exemplaar uniek is maakt jouw plaatje niet meer of minder uniek dan ieder ander plaatje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:06:21 #21
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_175593320
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:42 schreef onlogisch het volgende:

Er ging laatst ook een doekje met wat klodders verf over de toonbank voor $450.000.000
Dat vindt men dan wel weer algemeen aanvaardbaar.
Sterker nog, ik werd voor dom uitgemaakt in NWS toen ik aangaf dat ik het helemaal niets vond.
Tot nooit .......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')