abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175541746
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Intelligentere mensen? Zitten die bij FvD dan? Heb je Yernaz wel eens gehoord? Aardige jongen hoor.
Is toch alleen maar hoe ze zich in de markt willen zetten, maar is dat ergens op gebaseerd anders dan dat ze het zelf suggereren?
En wat heeft het met grachtengordel te maken?
Heb je een superioriteitscomplex ofzo? Daarbij nu geef je al toe dat het niet per se onzin is hoogstens ongefundeerd. Ik blijf benieuwd naar de onwaarheden, wil je me die nog tonen?

quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Je kan, het is maar een idee, ook inhoudelijk ingaan op de standpunten van de partij als je het niets vind, in plaats van met termen als populisme smijten waar niemand wat aan heeft.
Welke standpunten? De standpunten die er zo weinig toe doen dat naar de kamer gaan geen zin heeft?
  donderdag 7 december 2017 @ 00:46:18 #27
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175541774
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Heb je een superioriteitscomplex ofzo? Daarbij nu geef je al toe dat het niet per se onzin is hoogstens ongefundeerd. Ik blijf benieuwd naar de onwaarheden, wil je me die nog tonen?

Wil je nou beweren dat wat Baudet te berde is het summum van intelligentie is? En zijn partijgenoten? Yernazke o.a.? :D.

O.a. wat hij over J. Kelder beweert in onwaar hoor.
Open discriminatie is niet aan de orde, onwaar dus. NL heeft zich wit geschilderd om anderen als zwart weer te geven, totale nonsens. NL had eerder gewetensbezwaarden tegen homohuwelijken en nu vinden we dat homohuwelijken altijd bij NL heeft gehoord, overdrijving die gebaseerd is op onware voorstelling van zaken. Ik kan nog wel doorgaan kloosriedend.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 07-12-2017 00:52:32 ]
pi_175541819
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Je kan, het is maar een idee, ook inhoudelijk ingaan op de standpunten van de partij als je het niets vind, in plaats van met termen als populisme smijten waar niemand wat aan heeft.
Het standpunt dat je niet aanwezig hoeft te zijn in de TK?
Het standpunt dat het Okay is om individuele docenten aan te vallen op Twitter?
Of bedoel je het standpunt dat 80% van de zetels voor FvD mogelijk is?

Zeg het maar.

Want iets opschrijven kan iedereen. Maar tussen woorden en deze omzetten in politieke daden in de TK zit een wereld van verschil.
Thierry gaat liever joggen.
Make my day!
pi_175541854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Geen idee, maar Baudet en zijn club zou ik zo niet willen kenschetsen. Ik zeg al paar weken, dat hij gebruik maakt van echt een flinterdun filosofietje. Stel je zit voor een eindexamen Havo en je krijgt een s.o. literatuur en je hebt een naturalistisch romannetje gelezen en je zegt ongeveer wat Baudet zegt over moderne kunst, atonale muziek, moderne architectuur en schilderkunst om het tijdperk te beschrijven dan denkt de leraar hoogstens: uit welk samenvattingenboek heeft-ie dat nou weer gehaald, of wel teruggespeeld naar de huidige tijd: welke wikipediapagina heeft-ie nou weer uit zijn hoofd geleerd.
Ja gewoon leeg gelul dus. De klacht en verdediging. Weet je nog wie de Franse intelligentsia een paar dec terug toejuichde? Potdik filosofietje hadden ze. Aan wie wat meten we wie wat af. Wat is vol wat is leeg populisme. Wie is wel intelligent en welk politiek-filosofietje in Dhaag is het lezen waard?
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_175541869
Wie heeft uberhaupt nog een filosofietje? Thieme, CU en SGP wrs. De rest is technocraat of bureaucraat.
pi_175541889
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wil je nou beweren dat wat Baudet te berde is het summum van intelligentie is? En zijn partijgenoten? Yernazke o.a.? :D.
Baudet noemt hij niet intelligent en Yermaz noemt hij uberhaupt niet. Als je niet weet wat met intelligentia bedoelt wordt heb ik nog een definitie van wikipedia.

quote:
De Russische term intelligentsia (Russisch: интеллигенция) is afgeleid van het Latijnse intelligentia, en wordt met name gebruikt om de intellectuele elite van een land aan te duiden, een sociale klasse die zich bezighoudt met complexe geestelijke en creatieve arbeid gericht op de ontwikkeling, verspreiding en instandhouding van een cultuur, en in zijn periferie ook intellectuelen en andere sociale groepen – bijvoorbeeld kunstenaars en onderwijzers – omvat.
Er wordt in het stuk juist duidelijk gemaakt dat in ieder geval Baudet geen belangrijke intellectueel is.

quote:
O.a. wat hij over J. Kelder beweert in onwaar hoor.

Hoe kom je erbij? Dat is gewoon feitelijk. Waarom zou je dit ontkennen?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rom-2882163-a1506163
https://www.televizier.nl(...)egen-tv.832699.lynkx

quote:
Open discriminatie is niet aan de orde, onwaar dus.
Wat bedoel je met open discriminatie? Meer of minder Marokkanen lijkt mij wel degelijk open discriminatie. Hoe kun je dat onwaar noemen? Of het racisme was is wat anders.

Blijft over dat je kritiekpunten aantoonbaar onzin zijn.
pi_175541920
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja gewoon leeg gelul dus. De klacht en verdediging. Weet je nog wie de Franse intelligentsia een paar dec terug toejuichde? Potdik filosofietje hadden ze. Aan wie wat meten we wie wat af. Wat is vol wat is leeg populisme. Wie is wel intelligent en welk politiek-filosofietje in Dhaag is het lezen waard?
Ja in deze kritiek kan ik me meer vinden. Ik stoor me er ook aan dat er in Den Haag bijna niks van ideologie meer lijkt te zijn. Maar frissere ideen dan gelul over teruggaan in de tijd zijn er zeker.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:11:21 #33
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175541996
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:53 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja, luister eens boeit me niet zo wie de zogenaamde Franse intellectuelen wel of niet toe juichden hoor. Ik juichde niemand toe in ieder geval. Je hebt niet zoveel aan intellectuelen ook. En je hebt er al helemaal niet veel aan om ze intelligentsia te noemen, een Russisch gebruik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 07-12-2017 01:18:58 ]
pi_175542010
Ik ben inmiddels overtuigd dat de toekomst niet gevormd zal worden door ideologie maar door macht en (AI) technologie vs de verlichtingswil. De rest houd daarmee op. Het enige wat cruciaal blijft is een geinternaliseerd besef van het belang van bep rechten, verworvenheden, vrijheden. De voornaamste die ons daar nog op wijzen zijn de "populisten", al dan niet vanwege xenofobische motieven (is onzi btw).
pi_175542020
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja in deze kritiek kan ik me meer vinden. Ik stoor me er ook aan dat er in Den Haag bijna niks van ideologie meer lijkt te zijn. Maar frissere ideen dan gelul over teruggaan in de tijd zijn er zeker.
Ja ok maar waar en bij wie? Want we raken de middeleeuwen alweer aan he, op bep vlakken.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:17:00 #36
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542047
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:59 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Baudet noemt hij niet intelligent en Yermaz noemt hij uberhaupt niet. Als je niet weet wat met intelligentia bedoelt wordt heb ik nog een definitie van wikipedia.

[..]

Er wordt in het stuk juist duidelijk gemaakt dat in ieder geval Baudet geen belangrijke intellectueel is.

[..]
Beetje Russisch gebruik overgenomen door de "intelligentsia" in NL o.a., nou je weet waar de Russische intelligentsia de Sovjet-Unie toe gedreven hebben inmiddels h. Ik denk dat je dat woord maar beter niet gebruikt ook.
quote:
Hoe kom je erbij? Dat is gewoon feitelijk. Waarom zou je dit ontkennen?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)rom-2882163-a1506163
https://www.televizier.nl(...)egen-tv.832699.lynkx

[..]
Ja, eerste artikel kan ik niet lezen, tweede: wat voor waarheid zit erin? Kelder heeft een goede argumentatie gehouden over waarom dat Oekrane-verdrag nonsens was in ieder geval.
quote:
Wat bedoel je met open discriminatie? Meer of minder Marokkanen lijkt mij wel degelijk open discriminatie. Hoe kun je dat onwaar noemen? Of het racisme was is wat anders.

Blijft over dat je kritiekpunten aantoonbaar onzin zijn.
Nee, hoor mijn kritiekpunten zijn niet nonsens, het is hysterie, niemand met niet een gaatje in zijn hoofd staat achter Baudet, we worden niet overgenomen door nazi's en fascisten, er gaan geen treinen naar Oost-Europa vertrekken om moslims te vergassen en de grachtengordel stopt de moslims daar ook niet in. Hysterisch gelul is het.
Marokkanen zijn verder geen ras.
pi_175542064
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:17 schreef Ryan3 het volgende:
niemand met niet een gaatje in zijn hoofd staat achter Baudet
:')
Sorry ik had niet door dat je al die tijd aan het trollen was.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:20:46 #38
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542072
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:')
Sorry ik had niet door dat je al die tijd aan het trollen was.
Wrs ben je gewoon zo hysterisch dat je alleen in manichesme kan denken.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:21:55 #39
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542080
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:14 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ja ok maar waar en bij wie? Want we raken de middeleeuwen alweer aan he, op bep vlakken.
Joh, dat is ook echt iets dat je de hele dag rondom je ziet gebeuren in NL h. :').
pi_175542113
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia?wprov=sfla1

In pol/rus vooral joden ook weer. Wist je trouwens dat die of een groep daarin gem. 15 IQ punten hoger zitten dan de blanken (en 10 dan Aziaten) in blanke staten? Opvallend wel. Superras.

Deze Freemason had de term bedacht FYI

https://en.m.wikipedia.or(...)entowski?wprov=sfla1
pi_175542132
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs ben je gewoon zo hysterisch dat je alleen in manichesme kan denken.
Zit je nou te klagen over het overnemen van woorden uit andere culturen om een post later hetzelfde te doen :') Echt redelijk apart wat jij allemaal denkt waar te nemen. Je verzint maar genoeg.
pi_175542133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, dat is ook echt iets dat je de hele dag rondom je ziet gebeuren in NL h. :').
W-Europa staat er met een been in iig.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:33:01 #43
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542160
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:25 schreef LelijKnap het volgende:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Intelligentsia?wprov=sfla1

In pol/rus vooral joden ook weer. Wist je trouwens dat die of een groep daarin gem. 15 IQ punten hoger zitten dan de blanken (en 10 dan Aziaten) in blanke staten? Opvallend wel. Superras.

Deze Freemason had de term bedacht FYI

https://en.m.wikipedia.or(...)entowski?wprov=sfla1
Ja, en er zijn geen joodse winkeliers, bakkers, tuiniers, pottenbakkers, timmerlui, vuilnisophalers, verplegers, onderwijzers, politie-agenten? Ook nog nooit een jood heeft alleen maar mavo gedaan, allemaal vwo en daarna doctoraal op zijn minst, geen jood is na mavo gaan werken in een fabriek of zo of als winkelbediende bij een tapijtenzaak. Of er zijn geen joodse heftruckchauffeurs? Postbesteller, nee, geen joden, allemaal arabieren in Isral. Toch? Ze zijn allemaal 15 punten slimmer dan de rest namelijk en dat is nog maar gemiddeld. Het grootste probleem voor joden is niet allerlei wetenschappelijke doorbraken en lucratieve high finance deals in elkaar te zetten of een website in het leven te roepen die verdacht veel lijkt op Hyves: nee, dat is dat iemand nou eindelijk eens die klere zwarte kliko komt ophalen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Ryan3 op 07-12-2017 01:40:49 ]
  donderdag 7 december 2017 @ 01:33:50 #44
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542170
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zit je nou te klagen over het overnemen van woorden uit andere culturen om een post later hetzelfde te doen :') Echt redelijk apart wat jij allemaal denkt waar te nemen. Je verzint maar genoeg.
Je bent weer uitgeluld h, dan ga je mensen gewoon beledigen.
pi_175542203
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en er zijn geen joodse winkeliers, bakkers, tuiniers, pottenbakkers, timmerlui, vuilnisophalers, verplegers, onderwijzers, politie-agenten? Ook nog nooit een jood heeft alleen maar mavo gedaan, allemaal vwo en daarna doctoraal op zijn minst, geen jood is na mavo gaan werken in een fabriek of zo of als winkelbediende bij een tapijtenzaak. Of er zijn geen joodse heftruckchauffeurs? Postbesteller, nee, geen joden, allemaal arabieren in Isral. Toch? Ze zijn allemaal 15 punten slimmer dan de rest namelijk en dat is nog maar gemiddeld.
Ze zijn gemiddeld ... niet allemaal maar wel allemaal: dommer en slimmer: ze maken het gemiddelde gezamenlijk. Hoe de opbouw zit weet ik niet. Misschien relatief onwijs veel LK's of misschien is iedereen een tikje intelligenter. Vuilnisman en tuinier. Zijn vokg mij geen arabieren. Ook niet in Israel.
In de VS (en EU). Daarom is het verschil interessant
pi_175542207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je bent weer uitgeluld h, dan ga je mensen gewoon beledigen.
:') :') :') :')
Jij was uitgeluld, daarom begon je ook met het beledigen. Je noemt me hysterisch. Ik constateer alleen dat jij veel dingen ziet/leest die er niet staan. Je waarneming klopt gewoon totaal niet met de werkelijkheid. Dat is geen belediging maar gewoon wat ik opmaak uit je posts. Daarom hoef ik ook geen discussie meer met je. Omdat argumenten toch nutteloos zijn op die manier.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:41:43 #47
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542216
quote:
10s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ze zijn gemiddeld ... niet allemaal maar wel allemaal: dommer en slimmer: ze maken het gemiddelde gezamenlijk. Hoe de opbouw zit weet ik niet. Misschien relatief onwijs veel LK's of misschien is iedereen een tikje intelligenter. Vuilnisman en tuinier. Zijn vokg mij geen arabieren. Ook niet in Israel.
In de VS (en EU). Daarom is het verschil interessant
Luister eens ik denk dat ze ongeveer dezelfde normaal verdeling hebben als elk volk.
pi_175542219
Ashkenaz Joden. Notair intelligent.
  donderdag 7 december 2017 @ 01:43:50 #49
13387 Ryan3
Get rekt Wilders!
pi_175542224
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Jij was uitgeluld, daarom begon je ook met het beledigen. Je noemt me hysterisch. Ik constateer alleen dat jij veel dingen ziet/leest die er niet staan. Je waarneming klopt gewoon totaal niet met de werkelijkheid. Dat is geen belediging maar gewoon wat ik opmaak uit je posts. Daarom hoef ik ook geen discussie meer met je. Omdat argumenten toch nutteloos zijn op die manier.
Ik was niet uitgeluld en ik ging ook geen mensen beledigen hoor.
Je hebt verder niets aangetoond, behalve dat je in dat hysterische verhaaltje van die knakker die je aanhaalt gelooft, en ik geloof er niets van.
Toekomst zal het leren, maar ook al wordt PVV ingewisseld door FvD door een substantieel aantal van het electoraat, er gaat niet zo gek veel veranderen.
pi_175542230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Luister eens ik denk dat ze ongeveer dezelfde normaal verdeling hebben als elk volk.
Prima, maar het midden ligt dan op 115.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')