abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175536480
all you can eat vreetschuren, ik voel mij bijna nog meer op mijn gemak in een fastfood restaurant :')
pi_175537139
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:04 schreef LethalNinja het volgende:
all you can eat vreetschuren, ik voel mij bijna nog meer op mijn gemak in een fastfood restaurant :')
:')
pi_175537390
Volgende keer al die sushi achterover klappen en thuis uitkotsen voor de kat, die eet dat echt wel op.
.
pi_175537428
Heb je deze ontzettend matige karikatuur nu nog niet opgegeven?
Op zaterdag 16 december 2017 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
En jij hebt het over verstandelijke vermogens van anderen? Je kan niet eens normaal discussiėren.
  woensdag 6 december 2017 @ 23:01:42 #30
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_175539691
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:12 schreef Dries4Ever het volgende:
Hey gasten, Dries hier, alles goed met jullie?

Mike en ik gingen een maand of 3 geleden naar zo'n all you can eat sushi tent. Voor de gein had mike een zakje mee genomen, en iedere ronde bestelde we zalm plakken, die deden we dan in het zakje, uiteindelijk hadden we iets van 15 plakken zalm, die hebben we thuis aan de poes gegeven. Dol gelukkig was ze.

Vanavond geven we een feestje en we wilde wat speciaals op de tafel zetten, de borrelnootjes en bitterballen hadden we wel gezien zegmaar. Dus wij gister terug naar diezelfde tent. Je mag daar 10 rondes bestellen en iedere keer maximaal 5 sushi's per persoon bestellen. Dus mike en ik bestellen als een gek op die tablet, steeds 10 verschillende sushi's besteld. Mike deed dan steeds meer dan de helft in een bewaardoosje, en dat ging dan zijn rugzak in.

Na ronde 6 werden we gesnapt door de serveerster, blijkbaar hielden ze ons in de gaten via de camera's die daar hangen ofzo, want we deden het echt super stiekem. Mike moest zijn tas leeg maken en alle sushi afstaan, daarna werden we de tent uit gezet...

klacht: vanavond geen sushi voor onze gasten :'(
ondernemer_750x750.png

En terecht dat ze je eruit geflikkerd hebben. Als het mijn toko was dan had ik je verplicht alle sushi laten opeten totdat je het uitkotste en daarna je smoel nog in de rijst/kots gewreven zodat je nooit meer terugkomt en dit nooit meer vergeet.

Types zoals jij verpesten het waardoor dit soort zaken dus allerlei nieuwe regels gaan opstellen waaraan goede gasten zicht te houden hebben alleen maar omdat klootzakken zoals jullie elke keer misbruik maken van het concept.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_175599665
Een boze Iwanius _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')