abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175527046
Wanneer ik op tinder swipe en de profielen lees dan lees ik echt heel vaak:

GEEN one night stand !
of iets als:
zoek je alleen sex zoek dan verder !

Ik vraag me dan af hoe men het zou vinden als mannen massaal vermelden: GEEN golddigger

Ik vraag me af waarom vrouwen dit zo massaal vermelden en wat de functie er van is. Zouden er mannen op het FOK-forum zijn die uit zijn op een ONS en die zich laten weerhouden door zo'n opmerking?
  woensdag 6 december 2017 @ 13:33:36 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175527077
Is voor de meesten waarschijnlijk alleen een hint dat ze een andere tactiek moeten toepassen
pi_175527079
Vrouwen durven het tenminste te vermelden, mannen plaatsen een prachtige foto met hun vers gevangen vis
pi_175527087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:
Wanneer ik op tinder swipe en de profielen lees dan lees ik echt heel vaak:

GEEN one night stand !
of iets als:
zoek je alleen sex zoek dan verder !

Ik vraag me dan af hoe men het zou vinden als mannen massaal vermelden: GEEN golddigger

Ik vraag me af waarom vrouwen dit zo massaal vermelden en wat de functie er van is. Zouden er mannen op het FOK-forum zijn die uit zijn op een ONS en die zich laten weerhouden door zo'n opmerking?
ik hoop degene met moreel besef wel
En daar ga je mis, dat is voor een golddigger wat minder belangrijk
  woensdag 6 december 2017 @ 13:35:16 #5
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175527118
die vrouwen willen juist graag pik
  woensdag 6 december 2017 @ 13:38:02 #6
242879 Onnoman
The On And Only
pi_175527172
vrouwen op tinder

neuk dan een schaap
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_175527176
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:33 schreef hugecooll het volgende:
Is voor de meesten waarschijnlijk alleen een hint dat ze een andere tactiek moeten toepassen
Maar ik denk dat het ook voor heel veel mannen niet van toepassing is. De indruk die ik er dan bij krijg is negatief
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 13:38:56 #8
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175527196
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:33 schreef Allures het volgende:

[..]

ik hoop degene met moreel besef wel
En daar ga je mis, dat is voor een golddigger wat minder belangrijk
Maar dit gaat niet daadwerkelijk om wat in de OP geschreven staat (of het nou waar is of niet). Deze TS had gewoon even een excuusje nodig om een topic te kunnen openen, om dat vervolgens weer te gaan draaien richting zijn standaard riedeltje over dat vrouwen kut zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175527227
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dit gaat niet daadwerkelijk om wat in de OP geschreven staat (of het nou waar is of niet). Deze TS had gewoon even een excuusje nodig om een topic te kunnen openen, om dat vervolgens weer te gaan draaien richting zijn standaard riedeltje over dat vrouwen kut zijn.
Gebruik jij Tinder?
pi_175527228
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar dit gaat niet daadwerkelijk om wat in de OP geschreven staat (of het nou waar is of niet). Deze TS had gewoon even een excuusje nodig om een topic te kunnen openen, om dat vervolgens weer te gaan draaien richting zijn standaard riedeltje over dat vrouwen kut zijn.
Owja ;(
pi_175527231
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:
Wanneer ik op tinder swipe en de profielen lees dan lees ik echt heel vaak:

GEEN one night stand !
of iets als:
zoek je alleen sex zoek dan verder !

Ik vraag me dan af hoe men het zou vinden als mannen massaal vermelden: GEEN golddigger

Ik vraag me af waarom vrouwen dit zo massaal vermelden en wat de functie er van is. Zouden er mannen op het FOK-forum zijn die uit zijn op een ONS en die zich laten weerhouden door zo'n opmerking?
Dat zijn die vrouwen die altijd roepen "zo ben ik anders nooit"
Geen aandacht aan geven, uiteindelijk zal het merendeel gewoon zonder probleem een ONS willen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_175527303
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:35 schreef zeer het volgende:
die vrouwen willen juist graag pik
Dit!

Maar als ze dat toegeven, dan gaan gesprekken alleen maar over seks en dat is als opening stront vervelend.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175527319
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zijn die vrouwen die altijd roepen "zo ben ik anders nooit"
Geen aandacht aan geven, uiteindelijk zal het merendeel gewoon zonder probleem een ONS willen.
Dus is het kopieergedrag? Dat vermoeden heb ik nml. Anders zouden het slechte ervaringen kunnen zijn maar behalve ongewenst opgestuurde penisfotoos hoor ik geen ervaringen over ongewenste ONS van mn tinderdates
pi_175527473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:
Ik vraag me af waarom vrouwen dit zo massaal vermelden en wat de functie er van is.
De functie is om helder te zijn over wat ze willen. Vergelijk het met bij de bakker zijn. Dan zeg ik meestal wat ik hebben wil. Ik blijf daar niet met mijn mond dicht wachten tot de bakker iets aanbiedt.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:50:19 #15
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175527503
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:33 schreef hugecooll het volgende:
Is voor de meesten waarschijnlijk alleen een hint dat ze een andere tactiek moeten toepassen
Ja, om hun eigen eergevoel te strelen, zeggen ze geen ONS of niet alleen voor sex.
Dat mannen niet schrijven, geen golddigger, is omdat iedere vrouw, door instinct en evolutie bepaald, een "golddigger" is. Zou je dat erbij zetten uzou jer als man net zo goed je niet hoeven aan te melden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175527717
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:49 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

De functie is om helder te zijn over wat ze willen. Vergelijk het met bij de bakker zijn. Dan zeg ik meestal wat ik hebben wil. Ik blijf daar niet met mijn mond dicht wachten tot de bakker iets aanbiedt.
Maar dan kan je toch neerzetten dat je een serieuze relatie zoekt (dat doen sommigen ook wel hoor)?
Stel dat volksstammen neer gaan zetten: geen psychisch gestoorde man. Dan ga je als buitenstaander toch ook denken pffff alle mannen moeten wel psychisch gestoord zijn....
pi_175527750
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat zijn die vrouwen die altijd roepen "zo ben ik anders nooit"
Geen aandacht aan geven, uiteindelijk zal het merendeel gewoon zonder probleem een ONS willen.
Dus niks van aantrekken.
Ergens komt het mij nml vrij negatief over.
pi_175527878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:59 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Dus niks van aantrekken.
Ergens komt het mij nml vrij negatief over.
Dat moet je aanspreken dan :D gezien je eigen houding
pi_175527904
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:05 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat moet je aanspreken dan :D gezien je eigen houding
Je zet de toon weer.
pi_175527930
Heeft er iemand, behalve ikzelf dan, een ONS gehad met een vrouw die juist geen ONS zei te willen? Wat was dat voor een vrouw?
  woensdag 6 december 2017 @ 14:08:23 #21
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175527931
Zijn wijven die ook gewoon willen neuken enzo maar daar niet voor durven uit te komen.
Als je melding maakt van geen golddiggers oid op je pagina dan denk ik dat je snel op social media staat en uitgekotst gaat worden.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:33 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vrouwen durven het tenminste te vermelden, mannen plaatsen een prachtige foto met hun vers gevangen vis
:D _O- lekker met je spiegelkarper op Tinder :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175528002
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:
Wanneer ik op tinder swipe en de profielen lees dan lees ik echt heel vaak:

GEEN one night stand !
of iets als:
zoek je alleen sex zoek dan verder !

Ik vraag me dan af hoe men het zou vinden als mannen massaal vermelden: GEEN golddigger

Ik vraag me af waarom vrouwen dit zo massaal vermelden en wat de functie er van is. Zouden er mannen op het FOK-forum zijn die uit zijn op een ONS en die zich laten weerhouden door zo'n opmerking?
Prachtig, al die mannen die zich daardoor af laten schrikken. Mijn ervaring is dat als dat er staat, dat die hertjes gewoon bruut hard genomen willen worden.
pi_175528021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:11 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Prachtig, al die mannen die zich daardoor af laten schrikken. Mijn ervaring is dat als dat er staat, dat die hertjes gewoon bruut hard genomen willen worden.
OK, dan zal ik mijn zoekstrategie maar eens aanpassen.
pi_175528115
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:32 schreef MGTOW het volgende:

Ik vraag me dan af hoe men het zou vinden als mannen massaal vermelden: GEEN golddigger
Dank denken ze: "Ah, dat zal MGTOW van FOK! wel zijn", en swipen je weg.
pi_175528127
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:15 schreef PJR het volgende:

[..]

Dank denken ze: "Ah, dat zal MGTOW van FOK! wel zijn", en swipen je weg.
Haha touche!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')