abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175524954
Hi,

Geen idee of ik hier in het goede onderdeel van het forum zit maar goed, zal kort mijn probleem proberen te schetsen:

Ik woon samen met mijn vriendin. Zij heeft diverse kennissen waarvan een vriendin wel echt bijzonder leuk en mooi is. Maar goed, heb wel een fijn gevoel als ik die vriendin zie maar thats it ( ben niet uit op seksuele dingen met een ander , tevreden in mijn relatie etc).

Maar nu een paar dagen geleden heb ik dus ( zij is nogal een shopjunk) gedacht van: ach , zal haar eens een zalando bon code appen , uiteraard met een pre paid nummer. Gewoon onder het mom van Sinterklaas.

( moet erbij zeggen dat ik dus sowieso wel op shopperige meiden kick, zie ook mijn gebruikersnaam en vorige posts).

Maar goed, nu kwam zij dus eergisteren lachend bij mijn vriendin langs , om te vertellen dat “de sint” haar een bon had gestuurd en ze had er al leuke laarsjes van besteld. Ze hebben er samen om gelachen en het kwam er eigenlijk op neer dat zij zoiets had van: nou prima hoor, als die persoon er blij van wordt , Why not. En mijn vriendin reageerde van: ja idd, zou er inderdaad gewoon goed gebruik van maken, wie weet wil hij wel vaker bonnen sturen.


Nou ja om daar zo bij te zitten voelde wel vreemd maar ook wel spannend, maar allemaal een beetje dubbel , want als mijn vriendin zou weten dat ik het was, dan zou ik denk ik wel
Een probleem hebben.
Anderzijds windt het me, mede door mijn fetish, enorm op dat die vriendin er zo om kon lachen en het wel zag zitten (“hij mag me wel vaker sponsoren als hij van zijn geld af wil Haha”).

Dus ja van de ene kant heb ik iets van, er is geen fysiek contact , ik ga niet vreemd en ze vinden het wel grappig en lachen er samen om dus zou het best nog eens willen doen , maar van de andere kant twijfel ik.
Voelt toch wel als een dubbelrol.

Iemand suggesties? Aub serieus
pi_175524986
Schopje R&P denk ik.

Inhoudelijk snap ik niet precies wat het probleem is. Heb je daar geld aan uitgegeven of had je ergens een kortingsbon gevonden die je haar stuurde? Waarom ben je er niet gewoon transparant over? Je stort jezelf nu in een leugen (of iets achterhouden) die uiteindelijk toch wel uitkomt.
pi_175525018
Je liegt tegen je partner, dat is de essentie van vreemdgaan
Als je niks fout doet, doe je het in de openheid
pi_175525069
quote:
99s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:50 schreef TARDIS. het volgende:
Schopje R&P denk ik.

Inhoudelijk snap ik niet precies wat het probleem is. Heb je daar geld aan uitgegeven of had je ergens een kortingsbon gevonden die je haar stuurde? Waarom ben je er niet gewoon transparant over? Je stort jezelf nu in een leugen (of iets achterhouden) die uiteindelijk toch wel uitkomt.
ze heeft er laarsjes van gekocht dus er zit wel wat geld in en meer dan 5 euro
  woensdag 6 december 2017 @ 11:58:22 #5
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_175525150
Weet je vriendin dat je die fetish hebt? Zo ja dan neem ik aan dat ze weet dat jij het was.

Tenzij ze net zo dom is als jij natuurlijk.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_175525176
Ik heb inderdaad online een bon gekocht en die code aan haar geappt, leek me de enige manier om anoniem haar schoenen ( in dit geval laarsjes) te laten uitzoeken die ik dan betaald heb.
Was ook wel een opwelling dat ik dacht ok vooruit dan maar.

Maar vond de reactie leuk om te zien, vooral ook dat ze niet eens heel benieuwd lijkt wie het dan is, maar meer zoiets lijkt te hebben van ach, kom maar op , ik shop het wel op, en ze er samen flink om hebben gelachen
pi_175525202
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:59 schreef Pleaserr het volgende:
Ik heb inderdaad online een bon gekocht en die code aan haar geappt, leek me de enige manier om anoniem haar schoenen ( in dit geval laarsjes) te laten uitzoeken die ik dan betaald heb.
Was ook wel een opwelling dat ik dacht ok vooruit dan maar.

Maar vond de reactie leuk om te zien, vooral ook dat ze niet eens heel benieuwd lijkt wie het dan is, maar meer zoiets lijkt te hebben van ach, kom maar op , ik shop het wel op, en ze er samen flink om hebben gelachen
en om dat laatste geloof ik je niet zo
Ik ken echt geen enkele vrouw die dat gewoon aan zou nemen zonder te weten van wie
En zeker niet dat ze dan bij de thee het lekker gaat vertellen zonder te gissen wie
pi_175525225
Get your intentions straight.
Somebody that I used to know
  woensdag 6 december 2017 @ 12:04:03 #9
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175525247
Echt hele rare fetish :') klinkt heel erg onderdanig.
Maar eh ik denk dat ze er uiteindelijk wel achter komen.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:01 schreef Allures het volgende:

[..]

en om dat laatste geloof ik je niet zo
Ik ken echt geen enkele vrouw die dat gewoon aan zou nemen zonder te weten van wie
Ah de 'ik ken ze niet dus bestaan ze niet' riedel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 12:04:39 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175525263
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:01 schreef Allures het volgende:

[..]

en om dat laatste geloof ik je niet zo
Ik ken echt geen enkele vrouw die dat gewoon aan zou nemen zonder te weten van wie
En zeker niet dat ze dan bij de thee het lekker gaat vertellen zonder te gissen wie
toevallig, bij degene thuis waar het gebeurd. Ik vind dit ook een ongeloofwaardig verhaal.

Daarnaast wil je wel degelijk wat van d'r, want je gaat niet een prepaid nummer regelen om dit zo te doen terwijl je verder niks van haar wil. Ik geloof het niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175525356
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:01 schreef Allures het volgende:

[..]

en om dat laatste geloof ik je niet zo
Ik ken echt geen enkele vrouw die dat gewoon aan zou nemen zonder te weten van wie
En zeker niet dat ze dan bij de thee het lekker gaat vertellen zonder te gissen wie
Je moest eens weten hoeveel vrouwen / meiden ik zo ooit wel eens een bon heb gestuurd ( maar dan niet iemand die in de kring van mijn vriendin zit).
Niet iedereen is als jij bent en veel vrouwen zeggen waarschijnlijk tegen jou a en ondertussen doen ze b. Mijn ervaring is gewoon dat meer dan de helft zoiets heeft van prima !
Vrouwen zijn vaak hebberiger dan jij denkt :)

Als je het niet gelooft , ook prima , kan je alleen vertellen dat de praktijk anders uitwijst
pi_175525383
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
Echt hele rare fetish :') klinkt heel erg onderdanig.
Maar eh ik denk dat ze er uiteindelijk wel achter komen.

[..]

Ah de 'ik ken ze niet dus bestaan ze niet' riedel.
ik zeg nergens dat ze niet bestaan alleen dat ik het persoonlijk niet geloof
Ook wat coolguy zegt, toevallig bespreken ze dat waar ie het kan horen

In mijn ervaring schrijven mensen met een fetish vaak ook graag over de fetish en dit klinkt meer als zoiets
Niet dat we wat mis mee is hoor maar ik geloof gewoon niet dat het waar is
Of op zijn minst dat het niet helemaal zo gegaan is want het komt allemaal iets te netjes samen
Bij de vriendin valt geen kwartje, het meisje is niet nieuwsgierig, komt het voor de neus van TS bespreken etc
pi_175525397
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel vrouwen / meiden ik zo ooit wel eens een bon heb gestuurd ( maar dan niet iemand die in de kring van mijn vriendin zit).
Niet iedereen is als jij bent en veel vrouwen zeggen waarschijnlijk tegen jou a en ondertussen doen ze b. Mijn ervaring is gewoon dat meer dan de helft zoiets heeft van prima !
Vrouwen zijn vaak hebberiger dan jij denkt :)

Als je het niet gelooft , ook prima , kan je alleen vertellen dat de praktijk anders uitwijst
ja prima dat ze tegen mij a zeggen en b doen maar in jouw verhaal komt ze het in geuren en kleuren vertellen terwijl jij toevallig mee kan luisteren
pi_175525401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

toevallig, bij degene thuis waar het gebeurd. Ik vind dit ook een ongeloofwaardig verhaal.

Daarnaast wil je wel degelijk wat van d'r, want je gaat niet een prepaid nummer regelen om dit zo te doen terwijl je verder niks van haar wil. Ik geloof het niet.
Snap je post niet? Wat is toevallig ? Zij is een vriendin van mijn vriendin dus ze komt elke week hier over de vloer . Gebeurt is trouwens met een t.
En heb al uitgelegd dat het een fetish is waar die drang uit voortkomt dus heeft niks te maken met meer van iemand willen.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:12:26 #15
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175525419
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ze niet bestaan alleen dat ik het persoonlijk niet geloof
Ook wat coolguy zegt, toevallig bespreken ze dat waar ie het kan horen

In mijn ervaring schrijven mensen met een fetish vaak ook graag over de fetish en dit klinkt meer als zoiets
Niet dat we wat mis mee is hoor maar ik geloof gewoon niet dat het waar is
Of op zijn minst dat het niet helemaal zo gegaan is want het komt allemaal iets te netjes samen
Bij de vriendin valt geen kwartje, het meisje is niet nieuwsgierig, komt het voor de neus van TS bespreken etc
Oh zo oké ja ik ging meer uit van 'ik ken ze niet dus daarom is het niet zo'. Dat hoor je zo vaak.
Rest ben ik ook met je eens hoor, er over schrijven is dan al spannend en leuk.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175525468
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat ze niet bestaan alleen dat ik het persoonlijk niet geloof
Ook wat coolguy zegt, toevallig bespreken ze dat waar ie het kan horen

In mijn ervaring schrijven mensen met een fetish vaak ook graag over de fetish en dit klinkt meer als zoiets
Niet dat we wat mis mee is hoor maar ik geloof gewoon niet dat het waar is
Of op zijn minst dat het niet helemaal zo gegaan is want het komt allemaal iets te netjes samen
Bij de vriendin valt geen kwartje, het meisje is niet nieuwsgierig, komt het voor de neus van TS bespreken etc
Is geen toeval , ik woon samen en zij is een van de beste vriendinnen van mijn vriendin.
Dus komt ze vaak langs en mijn vriendin weet niks van mijn fetish.
Als je het niet gelooft, ook prima
  woensdag 6 december 2017 @ 12:19:29 #17
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175525570
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:52 schreef Allures het volgende:
Je liegt tegen je partner, dat is de essentie van vreemdgaan
Als je niks fout doet, doe je het in de openheid
Niks zeggen kan nooit liegen zijn.
And so is the past
pi_175525724
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Niks zeggen kan nooit liegen zijn.
Inderdaad , en als je wel liegt , ligt het eraan waarover je liegt , om te beoordelen of het als vreemdgaan is aan te merken. Als je liegt dat je naar je werkt gaat terwijl je naar de bios gaat met vrienden is dat ook geen vreemdgaan. Als je met een andere meid gaat zoenen wel. Een bon geven vind ik dan zelf een soort schemergebied .

Daarom is liegen is vreemdgaan een wat simplistische stelling , maar dat past wel bij de overige reacties van de persoon.

Of ik verwacht op fok teveel nuance , dan is het mijn schuld :)
pi_175525766
Dit is in mijn ogen vreemdgaan!
pi_175525850
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:25 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Inderdaad , en als je wel liegt , ligt het eraan waarover je liegt , om te beoordelen of het als vreemdgaan is aan te merken. Als je liegt dat je naar je werkt gaat terwijl je naar de bios gaat met vrienden is dat ook geen vreemdgaan. Als je met een andere meid gaat zoenen wel. Een bon geven vind ik dan zelf een soort schemergebied .

Daarom is liegen is vreemdgaan een wat simplistische stelling , maar dat past wel bij de overige reacties van de persoon.

Of ik verwacht op fok teveel nuance , dan is het mijn schuld :)
jij opent een topic :D je weet en voelt dat het fout is en vraagt de mening van anderen
Moet je niet gaan katten als die mening je niet bevalt

Maar als je het zo zeker weet dat het geen vreemdgaan is dan leg je het toch gewoon ff uit aan je vriendin? Dan heb je ook geen probleem meer
pi_175525871
In mijn ogen staat zoiets verzwijgen gelijk aan liegen.
pi_175525926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:52 schreef Allures het volgende:
Je liegt tegen je partner, dat is de essentie van vreemdgaan
Als je niks fout doet, doe je het in de openheid
^
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175526011
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:30 schreef Allures het volgende:

[..]

jij opent een topic :D je weet en voelt dat het fout is en vraagt de mening van anderen
Moet je niet gaan katten als die mening je niet bevalt

Maar als je het zo zeker weet dat het geen vreemdgaan is dan leg je het toch gewoon ff uit aan je vriendin? Dan heb je ook geen probleem meer
Ik kat niet, had misschien wat meer niveau in de reacties verwacht . Maar nu maak je weer een gelijksoortige fout : dat mjjn vriendin het niet fijn vindt , impliceert toch niet dat het vreemdgaan is?
Dat mijn vriendin er boos om zou zijn en het mogelijk tot relatieproblemen zou leiden geef ik zelf al aan, dat is logisch . Maar dat heeft niks te maken met het punt of het vreemdgaan is.
Let wel: ik zeg niet dat het geen vreemdgaan is ( dat is juist het punt dat ik hier aandraag) maar je redenering snijdt geen hout en is simpeler dan simpel.

Een voorbeeld om het je uit te leggen :
Als iemand zich elke avond rukt op een filmpje waarin een man een hond paalt , is dat geen vreemdgaan ( daar zijn we het over eens denk ik). Toch zou ik die persoon dan aanraden het niet te melden, ook als je zeker weet dat het geen vreemdgaan is.

Probeer aub iets genuanceerder te denken of geloof het niet en reageer niet meer, ook prima.
Altijd goed :)
pi_175526310
Vreemdgaan is voor mij dan ook niet het zoenen van een ander, dat doet mijn man elke week
Vreemdgaan is voor mij dingen verzwijgen, bedriegen en liegen.
Cheating vind ik ook een beter woord. Dat betekend namelijk ook bedriegen en het heimelijk afspraken overtreden en dat doe je

En dat laatste hebben heel veel vrouwen, dat vreemdgaan niet alleen een fysieke handeling is maar meer het bedriegen wat er onder ligt

Maar of het wel of geen vreemdgaan is is toch een discussie over de inhoud van een begrip en niet wat er toe doet?
Je kernvraag is 'is het fout'. En ja dat is het, check maar ff bij je vriendin ipv bij ons
pi_175526405
Je hebt helemaal gelijk dat dat de kernvraag is, en het is fout. Alleen denk ik dan: zolang er geen fysiek contact is en het bonnen zijn en niemand heeft er een probleem mee als niemand het weet, wat is dan het nut het te melden ?

Nb je vindt het ongeloofwaardig dat een meid een bon aanneemt van iemand die haar een kado wil geven maar een man die met andere vrouwen zoent is wel prima?

Denk dat ik meer meiden ken die een bon aan zouden nemen dan dat er meiden zijn die het goed vinden als hun vriend met een ander zoent.

Maar goed, wel fijn dat jullie er inderdaad open over kunnen Zijn en dan is er natuurlijk niks mis mee, integendeel !
pi_175526417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:01 schreef Pleaserr het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat dat de kernvraag is, en het is fout. Alleen denk ik dan: zolang er geen fysiek contact is en het bonnen zijn en niemand heeft er een probleem mee als niemand het weet, wat is dan het nut het te melden ?

Nb je vindt het ongeloofwaardig dat een meid een bon aanneemt van iemand die haar een kado wil geven maar een man die met andere vrouwen zoent is wel prima?

Denk dat ik meer meiden ken die een bon aan zouden nemen dan dat er meiden zijn die het goed vinden als hun vriend met een ander zoent.

Maar goed, wel fijn dat jullie er inderdaad open over kunnen Zijn en dan is er natuurlijk niks mis mee, integendeel !
wat hebben die zaken met elkaar te maken? Het gaat toch niet over voor hoeveel mensen poly oké is? Het was om te illustreren hoe ik bij mijn invulling van vreemdgaan kom en daarna heb ik nog uitgelegd hoe volgens mij de meeste vrouwen er over denken

Je kunt wel pissig op mij blijven en rare verbanden proberen te zien in mijn post maar daar heb je niks aan
Je hebt het zelf verknalt, niet ik
  woensdag 6 december 2017 @ 13:02:27 #27
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175526419
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:25 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Inderdaad , en als je wel liegt , ligt het eraan waarover je liegt , om te beoordelen of het als vreemdgaan is aan te merken. Als je liegt dat je naar je werkt gaat terwijl je naar de bios gaat met vrienden is dat ook geen vreemdgaan. Als je met een andere meid gaat zoenen wel. Een bon geven vind ik dan zelf een soort schemergebied .

Daarom is liegen is vreemdgaan een wat simplistische stelling , maar dat past wel bij de overige reacties van de persoon.

Of ik verwacht op fok teveel nuance , dan is het mijn schuld :)
Als jouw vriendin wat met een andere vent doet waar ze geil van wordt, opgewonden van raakt, zou je dat dan zien als vreemdgaan?

Je bent vanalles voor jezelf aan het goed praten nu, maar feit is dat je het niet verteld hebt omdat je verdomd goed weet dat dit voor jou een seksuele lading heeft en je vriendin daar niet akkoord mee zou zijn.
Je weet dus dat je iets hebt gedaan dat haar stevig zou kwetsen als ze het zou weten. En niet alleen data je brengt ook nog eens de relatie tussen haar en haar beste vriendin in gevaar.

Ben je het niet met deze redenering eens? Dan heb je er ook vast geen moeite mee het vandaag nog aan je vriendin te vertellen. Want als het niet erg is, niet in de hoek van vreemdgaan zit zou het geen probleem moeten zijn het te vertellen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175526436
Ik vraag me echt oprecht af hoe je hierbij komt? Zie echt totaal het nu niet waarom je zoiets ooit zou doen.

Serieus wat voor voldoening haal je eruit dat een ander persoon iets koop van jou geld?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175526447
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je weet dus dat je iets hebt gedaan dat haar stevig zou kwetsen als ze het zou weten. En niet alleen data je brengt ook nog eens de relatie tussen haar en haar beste vriendin in gevaar.


dat ook nog ja. Daar zou ik zo pissig over zijn
Het is zo egoïstisch
Omdat hij daar op kickt gaat ie met haar vriendschappen lopen kutten
  woensdag 6 december 2017 @ 13:05:35 #30
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175526467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:01 schreef Pleaserr het volgende:
Je hebt helemaal gelijk dat dat de kernvraag is, en het is fout. Alleen denk ik dan: zolang er geen fysiek contact is en het bonnen zijn en niemand heeft er een probleem mee als niemand het weet, wat is dan het nut het te melden ?

Nb je vindt het ongeloofwaardig dat een meid een bon aanneemt van iemand die haar een kado wil geven maar een man die met andere vrouwen zoent is wel prima?

Denk dat ik meer meiden ken die een bon aan zouden nemen dan dat er meiden zijn die het goed vinden als hun vriend met een ander zoent.

Maar goed, wel fijn dat jullie er inderdaad open over kunnen Zijn en dan is er natuurlijk niks mis mee, integendeel !
Je bent aan het kronkelen. Als het werkelijk echt niet erg was zou je het gewoon vertellen. Je weet dat het erg is, je kiest er bewust voor om je vriendin te bedriegen. Je zwijgt niet omdat er geen probleem is, je zwijgt omdat je weet dat dit wel een probleem is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175526514
Suggestie: stop met dat stiekeme gedoe.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175526555
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:02 schreef Allures het volgende:

[..]

wat hebben die zaken met elkaar te maken? Het gaat toch niet over voor hoeveel mensen poly oké is? Het was om te illustreren hoe ik bij mijn invulling van vreemdgaan kom en daarna heb ik nog uitgelegd hoe volgens mij de meeste vrouwen er over denken

Je kunt wel pissig op mij blijven en rare verbanden proberen te zien in mijn post maar daar heb je niks aan
Je hebt het zelf verknalt, niet ik
Jij maakte toch een punt dat het ongeloofwaardig was en dat niemand die jij kent het zou aannemen, dan maak ik het punt dat het apart is om dat te stellen als er meer meiden een bon aannemen dan dat hun vriend elke week met een ander zoent.

En ik geef aan dat het fijn is dat je er zo open kan zijn, ben ook niet pissig , hooguit verbaasd over de simpliciteit van je reacties.

In elke post van je zie ik een d staan waar een t zou horen en vice versa, dus misschien zou ik ook niet verbaasd moeten zijn :)

Maar goed, we komen nergens toe en zijn het eens dat het fout is, alleen verwijs ik naar mijn vorige post waarin ik me afvraag of het zinnig is om het te melden , zolang niemand er last heeft, net als de man in mijn voorbeeld die zich op ik weet niet wat rukt of een andere fetish heeft
pi_175526589
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Jij maakte toch een punt dat het ongeloofwaardig was en dat niemand die jij kent het zou aannemen, dan maak ik het punt dat het apart is om dat te stellen als er meer meiden een bon aannemen dan dat hun vriend elke week met een ander zoent.

En ik geef aan dat het fijn is dat je er zo open kan zijn, ben ook niet pissig , hooguit verbaasd over de simpliciteit van je reacties.

In elke post van je zie ik een d staan waar een t zou horen en vice versa, dus misschien zou ik ook niet verbaasd moeten zijn :)

Maar goed, we komen nergens toe en zijn het eens dat het fout is, alleen verwijs ik naar mijn vorige post waarin ik me afvraag of het zinnig is om het te melden , zolang niemand er last heeft, net als de man in mijn voorbeeld die zich op ik weet niet wat rukt of een andere fetish heeft
iedereen verdient de keus om te kiezen of ze in een relatie zitten waar ze in willen zitten en jouw vriendin heeft daar geen eerlijke keus in omdat je er niet eerlijk over bent

Als je het niet verteld is het niet niet gebeurd
Het niet vertellen is alleen in jouw voordeel en niet in het hare en ik zou niet in een relatie willen zitten met iemand die zo met je om gaat en je vriendin verdient daarin ook een keus

Ik kan misschien niet spellen maar ik heb wat meer moreel besef en dat vind ik toch wat belangrijker
pi_175526615
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:11 schreef Allures het volgende:

[..]

iedereen verdient de keus om te kiezen of ze in een relatie zitten waar ze in willen zitten en jouw vriendin heeft daar geen eerlijke keus in omdat je er niet eerlijk over bent

Als je het niet verteld is het niet niet gebeurd
Het niet vertellen is alleen in jouw voordeel en niet in het hare en ik zou niet in een relatie willen zitten met iemand die zo met je om gaat en je vriendin verdient daarin ook een keus

Ik kan misschien niet spellen maar ik heb wat meer moreel besef en dat vind ik toch wat belangrijker
Maar misschien wel wat minder eigenwaarde als je geen probleem mee hebt dat je vriend zo zijn gang gaat...
  woensdag 6 december 2017 @ 13:15:13 #35
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175526646
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Jij maakte toch een punt dat het ongeloofwaardig was en dat niemand die jij kent het zou aannemen, dan maak ik het punt dat het apart is om dat te stellen als er meer meiden een bon aannemen dan dat hun vriend elke week met een ander zoent.

En ik geef aan dat het fijn is dat je er zo open kan zijn, ben ook niet pissig , hooguit verbaasd over de simpliciteit van je reacties.

In elke post van je zie ik een d staan waar een t zou horen en vice versa, dus misschien zou ik ook niet verbaasd moeten zijn :)

Maar goed, we komen nergens toe en zijn het eens dat het fout is, alleen verwijs ik naar mijn vorige post waarin ik me afvraag of het zinnig is om het te melden , zolang niemand er last heeft, net als de man in mijn voorbeeld die zich op ik weet niet wat rukt of een andere fetish heeft
Dus als jouw vriendin seks heeft met een ander geeft dat niet zolang je het maar niet weet? Niemand heeft er last van dan toch?

Je kijkt geen filmpjes, je hebt contact met een andere vrouw en doet daarmee dingen die je opwinden. Waarbij die vrouw de beste vriendin is van jouw vriendin. Je doet dus dingen die jij geil vindt met de beste vriendin van je partner.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175526681
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:13 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Maar misschien wel wat minder eigenwaarde als je geen probleem mee hebt dat je vriend zo zijn gang gaat...
sneer sneer... net was het nog tof dar het kon :D
jouw visie op mijn relatie is weinig relevant (en slaat nergens op)
Waarom wil je steeds zo afleiden vanwege wat jij gedaan hebt als je wel een topic er over opent? Of had je werkelijk gedacht dat iedereen hier zou zijn 'good for you! Lekker blijven doen dude'

Tel anders ook even hoeveel vrouwen naast mij (die kunnen spellen en niet poly zijn) je een lul de behanger vinden

Je bent echt overduidelijk alleen maar om je heen aan het slaan omdat je in de shit zit
  woensdag 6 december 2017 @ 13:17:02 #37
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175526685
jammer dat ze er geen ondergoed van gekocht heeft dan had je feitelijk d'r kutje aangeraakt
pi_175526836
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:17 schreef zeer het volgende:
jammer dat ze er geen ondergoed van gekocht heeft dan had je feitelijk d'r kutje aangeraakt
Haha nee ze kwam na de vraag zelf met een linkje van laarsjes die ze op het oog had en vervolgens heb ik dat bedrag aan bonnen gekocht en de code geappt.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:24:44 #39
438758 zeer
Opritsjniki
pi_175526865
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:23 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Haha nee ze kwam na de vraag zelf met een linkje van laarsjes die ze op het oog had en vervolgens heb ik dat bedrag aan bonnen gekocht en de code geappt.
haha nou hihiihi lekker hoor dat je die macht over d'r hebt hnnnnggg :9~ :9~ :9~ ~O> ~O> goede troll ook verder, epic
pi_175526894
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:24 schreef zeer het volgende:

[..]

haha nou hihiihi lekker hoor dat je die macht over d'r hebt hnnnnggg :9~ :9~ :9~ ~O> ~O> goede troll ook verder, epic
Welke macht heeft wie over wie? Volgens mij ben je een beetje in de war
pi_175526933
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:23 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Haha nee ze kwam na de vraag zelf met een linkje van laarsjes die ze op het oog had en vervolgens heb ik dat bedrag aan bonnen gekocht en de code geappt.
jaja en nog valt er geen kwartje bij haar?
pi_175527025
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:27 schreef Allures het volgende:

[..]

jaja en nog valt er geen kwartje bij haar?
Hoe dan? Waarom zou ze dan ook maar ergens denken dat ik het ben, leg uit aub
pi_175527676
De grote vraag: dit is SEX
Hoe of wanneer ga je sex met die meid hebben?
Of hoort dit topic meer in PSYCH?
pi_175527911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:56 schreef happylife070 het volgende:
De grote vraag: dit is SEX
Hoe of wanneer ga je sex met die meid hebben?
Of hoort dit topic meer in PSYCH?
Geen seks, nu niet nooit niet, twijfelde ook om het in psych te plaatsen maar aangezien de fetish me wel opwindt en een seksuele lading heeft koos ik voor deze plek.
  woensdag 6 december 2017 @ 14:22:18 #45
54408 Parzival
Where it happens
pi_175528301
de vraag is of het iets is wat je zo aan je vriendin gaat vertellen als ze het vraagt.. ik bedoel.. ik koop ook weleens wat voor iemand.. niet dat ik daar direct een erotische gedachte bij heb.. maar meer gewoon omdat ik lief ben.. of wil zijn..

en dit doe ik ook weleens zonder mijn vrouw in te lichten.. maar als die ernaar vraagt dan zeg ik het gewoon..

snap niet helemaal wat hier nou zo super erotisch aan is.. je doet ff wat aardigs voor iemand.. en dan heeft het gelijk een sexuele lading?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175528712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:22 schreef Parzival het volgende:
de vraag is of het iets is wat je zo aan je vriendin gaat vertellen als ze het vraagt.. ik bedoel.. ik koop ook weleens wat voor iemand.. niet dat ik daar direct een erotische gedachte bij heb.. maar meer gewoon omdat ik lief ben.. of wil zijn..

en dit doe ik ook weleens zonder mijn vrouw in te lichten.. maar als die ernaar vraagt dan zeg ik het gewoon..

snap niet helemaal wat hier nou zo super erotisch aan is.. je doet ff wat aardigs voor iemand.. en dan heeft het gelijk een sexuele lading?
Ok fijn dat je het ergens wel herkent!
Nou ik kan alleen voor mezelf spreken maar mij windt het echt op dat ik haar op laarsjes zie lopen die ik betaald heb en op het moment dat ik zon bon stuur ook, ook het idee dat zij erom lacht . Dus de seksuele lading zit er bij mij in dat het me opwindt en ik er daarna mezelf wel op aftrek.

Maar goed , het is beter inderdaad om het niet met een vriendin van te doen, vind ik zelf ook dom natuurlijk maar denk dat ik gewoon de grens van de spanning wilde verleggen , kreeg echt wel een bonkend hart toen zij de bon aannam en me daarna een foto stuurde van wat ze besteld had en helemaal toen ze daarna het bij ons thuis aan mijn vriendin kwam vertellen .

Ik zie het niet als vreemdgaan maar kan me wel voorstellen dat elke meid het niet pikt dat je je geld aan een andere meid geeft, laat staan aan haar vriendin . Maar dan blijft dus de twijfel of het iets toevoegt om het te vertellen.

Ik heb tijdens mijn relatie nooit seks met een ander gehad of gezocht maar dit vind ik toch , hoewel stom , minder vergaand.

En natuurlijk keuren meiden het hier af, maar vaak zijn dit ook de meiden die gewoon een bon aannemen terwijl ze een vriend hebben of echt seksueel vreemdgaan .... maar daar loop je op het fok forum niet mee te koop.

Als iedereen werkelijk de moraal had die men hier weergeeft , dan zouden de statistieken van bedrog en vreemdgaan 100 keer zo rooskleurig zijn dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Heb hier zelfs wel eens meegemaakt dat een persoon in een topic mijn gedrag afkeurde en ongelooflijk maar waar een dag later een dm stuurde dat ze ook wel wat wilde .
Dus naïef om te denken dat iedereen hier met zijn werkelijke intenties te koop loopt.

Voor mezelf denk ik wel dat ik het voortaan weer beter met een voor mijn vriendin onbekende meid kan doen, maar de verleiding is groot en het voelde zo lekker dat zij er zo van genoot dat iemand zomaar haar laarsjes betaald had en vooral haar hebberigheid naar meer maakt me gewoon geil
pi_175528770
Dus het feit dat mensen wel iets aan nemen maakt jouw gedrag niet af te keuren? Je probeert te schuld te verschuiven
Blijf nou eens bij jezelf en wat jij gedaan hebt

Op deze manier is elk overschreiden van elke norm goed te praten want er is altijd wel iemand die iets soort gelijks of iets ergers heeft gedaan
pi_175529203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:41 schreef Allures het volgende:
Dus het feit dat mensen wel iets aan nemen maakt jouw gedrag niet af te keuren? Je probeert te schuld te verschuiven
Blijf nou eens bij jezelf en wat jij gedaan hebt

Op deze manier is elk overschreiden van elke norm goed te praten want er is altijd wel iemand die iets soort gelijks of iets ergers heeft gedaan
Als je een beetje begrijpend kan lezen had je begrepen dat ik het juist wel afkeur en inzie dat ik fout zit ... en dat andere was een reactie op jouw opmerking dat “ anderen hier ook vinden wat jij vindt”.
Jij haalde dus de mening van anderen erbij en ik geef daar een reactie op hoe dat in de praktijk gaat. Sorry maar als ik dit soort dingen moet uitleggen die je zelf niet kan bedenken of lezen...

Ik denk dat je het goed bedoelt hoor maar zou je aub toch kunnen proberen om iets beter te lezen? Dank, en wat bedoelde je nou met die opmerking van dat het kwartje bij haar ( die vriendin) zou moeten vallen ? Ook iets verkeerd gelezen?

Ik kan me nu trouwens wel iets beter voorstellen waarom je vriend graag een open relatie met je wil😬
pi_175529484
Een 'sorry maar' is nooit een echt excuus of een echte erkenning van schuld
Zou een toch even aan werken voor je bij je vriendin aan komt
  woensdag 6 december 2017 @ 15:30:59 #50
54408 Parzival
Where it happens
pi_175529796
wie zegt dat die vriendin die de laarsjes heeft gekocht een dergelijke seksuele lading ziet? wellicht ziet zij het gewoon als.. tof! dank je wel.. of heeft ze al te kennen gegeven dat ze je de volgende keer ook gaat verwennen ofzo?

Dat je fantaseert over andere vrouwen is nog niet gelijk vreemdgaan hoor, maar nou heb ik ook niet echt het idee dat ik me opgewonden ga voelen als ik iemand wat cadeau geef..

en de definitie van vreemdgaan is natuurlijk vaag.. als ik elke avond op een chat zit met vrouwen om mezelf op te winden is er geen enkel fysiek contact, maar ja.. ik gok dat vele met mij dat toch wel als grensoverschrijdend zien.. (*als je partner er niets vanaf weet)..

Maar goed.. als je iemand wat cadeau geeft, en je zegt tegen je vriendin dat je dat gedaan hebt omdat je dat leuk vond.. dan ben je eerlijk..maar zeg je niet alles.. en zolang het daarbij blijft.. is mijn mening dat dat wel okay is hoor.. je zal niet de eerste zijn die op de vriendinnen van je vriendin geilt..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175529861
@parzival: voor haar heeft het ( voor zover mij bekend) totaal geen seksuele lading , doelde op mezelf natuurlijk.

En inderdaad, wat je zegt is waar
pi_175530071
Niet heel het topic gelezen, maar waarom heb je je vriendin niet verteld over je fetish? Nog nooit?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530285
Schopje r&p
pi_175530350
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:47 schreef Lonaa het volgende:
Niet heel het topic gelezen, maar waarom heb je je vriendin niet verteld over je fetish? Nog nooit?
Je hebt een goed punt maar ik denk dat ze het nogal heel raar zal vinden en niet zal accepteren , wat ik ook zou begrijpen.
Net zoals je je vriendin niet zou vertellen dat je een stijve krijgt als je een , ik noem
Maar wat, drol van de buurvrouw ruikt.

Al is dit wat persoonlijker ( geld uitgeven aan een andere meid dan haar) , met vertellen schiet ik niks op , kan me niet voorstellen dat een vriendin het goed vindt , maar zoals gezegd wel verstandiger om het ten minste te houden bij meiden die zij niet kent ...
pi_175530413
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je hebt een goed punt maar ik denk dat ze het nogal heel raar zal vinden en niet zal accepteren , wat ik ook zou begrijpen.
Net zoals je je vriendin niet zou vertellen dat je een stijve krijgt als je een , ik noem
Maar wat, drol van de buurvrouw ruikt.

Al is dit wat persoonlijker ( geld uitgeven aan een andere meid dan haar) , met vertellen schiet ik niks op , kan me niet voorstellen dat een vriendin het goed vindt , maar zoals gezegd wel verstandiger om het ten minste te houden bij meiden die zij niet kent ...
Het is natuurlijk ook mosterd na de maaltijd en alles, maar als je een serieuze relatie hebt, en ook een serieuze fetish, had ik toch ergens in mijn relatie daarover willen praten (of het van mijn partner willen weten)

Misschien ben ik ruimdenkender dan gemiddeld, maar ik ben altijd eerlijk geweest over wat ik opwindend vindt, ook als dat niet mainstream is. We hebben daar een 'weg' in gevonden die voor ons allebei werkt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_175530481
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoeveel vrouwen / meiden ik zo ooit wel eens een bon heb gestuurd ( maar dan niet iemand die in de kring van mijn vriendin zit).
Niet iedereen is als jij bent en veel vrouwen zeggen waarschijnlijk tegen jou a en ondertussen doen ze b. Mijn ervaring is gewoon dat meer dan de helft zoiets heeft van prima !
Vrouwen zijn vaak hebberiger dan jij denkt :)

Als je het niet gelooft , ook prima , kan je alleen vertellen dat de praktijk anders uitwijst
Zal ik het app nummer van mn vriendin geven? Die kan ook wel een "geheime cash machine" gebruiken
pi_175530696
Jij doet bewust iets bij een ander waarvan je weet dat je opgewonden raakt en bent over zoiets intiems niet eerlijk over tegen je vriendin. Dat grenst voor mij akelig dicht aan (mentaal) vreemdgaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175530752
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je hebt een goed punt maar ik denk dat ze het nogal heel raar zal vinden en niet zal accepteren , wat ik ook zou begrijpen.
Net zoals je je vriendin niet zou vertellen dat je een stijve krijgt als je een , ik noem
Maar wat, drol van de buurvrouw ruikt.

Al is dit wat persoonlijker ( geld uitgeven aan een andere meid dan haar) , met vertellen schiet ik niks op , kan me niet voorstellen dat een vriendin het goed vindt , maar zoals gezegd wel verstandiger om het ten minste te houden bij meiden die zij niet kent ...
Je bedoelt dat je dan niet meer van twee walletjes kunt eten?
Niet vertellen komt jou wel heel goed uit he? Hoe het voor je vriendin is om belogen te worden, niet eens de keuze te geven om haar mening hierover te bepalen, daar sta je voor het gemak maar niet bij stil?

Mooie basis voor een relatie, achterbaksheid en oneerlijkheid. Bah.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 december 2017 @ 16:25:50 #59
54408 Parzival
Where it happens
pi_175530833
is het iets wat je vaker doet dan? of nu alleen deze ene keer?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 6 december 2017 @ 17:00:25 #60
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175531463
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bedoelt dat je dan niet meer van twee walletjes kunt eten?
Niet vertellen komt jou wel heel goed uit he? Hoe het voor je vriendin is om belogen te worden, niet eens de keuze te geven om haar mening hierover te bepalen, daar sta je voor het gemak maar niet bij stil?

Mooie basis voor een relatie, achterbaksheid en oneerlijkheid. Bah.
Zuiverheid is bij TS ver te zoeken.
pi_175531911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:25 schreef Parzival het volgende:
is het iets wat je vaker doet dan? of nu alleen deze ene keer?
ja dat geeft ie al aan alleen normaal bij dames die zijn vriendin niet kent dus dat is beter
pi_175531915
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:25 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Inderdaad , en als je wel liegt , ligt het eraan waarover je liegt , om te beoordelen of het als vreemdgaan is aan te merken. Als je liegt dat je naar je werkt gaat terwijl je naar de bios gaat met vrienden is dat ook geen vreemdgaan. Als je met een andere meid gaat zoenen wel. Een bon geven vind ik dan zelf een soort schemergebied .

Daarom is liegen is vreemdgaan een wat simplistische stelling , maar dat past wel bij de overige reacties van de persoon.

Of ik verwacht op fok teveel nuance , dan is het mijn schuld :)
Vertel het je vriendin dan, durf je niet, dat zegt genoeg.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_175532320
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 16:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jij doet bewust iets bij een ander waarvan je weet dat je opgewonden raakt en bent over zoiets intiems niet eerlijk over tegen je vriendin. Dat grenst voor mij akelig dicht aan (mentaal) vreemdgaan.
Waar leg jij de grens? Als ik me aftrek op een foto van haar vriendin ,zie je dat ook als mentaal vreemdgaan ? Je wordt dan ook opgewonden van een ander en vertelt dat niet aan je vriendin.
pi_175532381
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Waar leg jij de grens? Als ik me aftrek op een foto van haar vriendin ,zie je dat ook als mentaal vreemdgaan ? Je wordt dan ook opgewonden van een ander en vertelt dat niet aan je vriendin.
Ja.

Opgewonden worden, daar kun je over discussiëren of dat bewust of niet bewust is. Maar toegeven aan die opgewondenheid door jezelf bij voorbeeld af te trekken én dit niet met je vriendin te bespreken. Ja, vreemdgaan.

Als jij dit bespreekt met je vriendin en zij heeft er geen problemen mee, veel plezier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175532400
En kom nu niet met nog meer casussen om te testen waar (in dit geval) mijn grens ligt.
Denk dat de strekking duidelijk is, ik ga je niet verder helpen je gedrag goed te praten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 6 december 2017 @ 18:07:50 #66
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175532486
Ik zou dit als mentaal vreemdgaan beschouwen en dit not-done vinden.
Dit geld had je ook samen kunnen besteden of als je het zo graag weg had willen geven aan een goed doel of aan je vriendin kunnen besteden.
Dit zou mijn partner niet hoeven flikken en je weet ook wel dat je een grens over gaat door te stellen dat je een probleem zou hebben als ze erachter komt.

Ik hanteer altijd de regel "zou ik het achteraf uit moeten leggen" dan niet doen, tenzij je van spanning houdt en toch al een ander wil.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175532516
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja.

Opgewonden worden, daar kun je over discussiëren of dat bewust of niet bewust is. Maar toegeven aan die opgewondenheid door jezelf bij voorbeeld af te trekken én dit niet met je vriendin te bespreken. Ja, vreemdgaan.

Als jij dit bespreekt met je vriendin en zij heeft er geen problemen mee, veel plezier.
Als een jongen zich aftrekt op een andere meid dan moet ie dit met zijn vriendin bespreken ?
Volgens mij ben je erg naïef , wereldvreemd, en nogal rigide tov de vrije geest en gedachten en fantasieën van je partner.

ELKE man die er rondloopt trekt zich wel eens af op een ander dan zijn vriendin, en denk niet dat iemand even meldt van: “ Hoi schat, ik ruk me even op de secretaresse van het werk. Mag dat?”

WoW, wat een enge gedachte , volgens mij heb jij meer hulp nodig dan ik
pi_175532614
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:07 schreef nils7 het volgende:
Ik zou dit als mentaal vreemdgaan beschouwen en dit not-done vinden.
Dit geld had je ook samen kunnen besteden of als je het zo graag weg had willen geven aan een goed doel of aan je vriendin kunnen besteden.
Dit zou mijn partner niet hoeven flikken en je weet ook wel dat je een grens over gaat door te stellen dat je een probleem zou hebben als ze erachter komt.

Ik hanteer altijd de regel "zou ik het achteraf uit moeten leggen" dan niet doen, tenzij je van spanning houdt en toch al een ander wil.
Het weggeven aan een goed doel zal de fetish niet bevredigen ... ( had je zelf ook kunnen bedenken hoop ik) . ik hou van spanning maar hoef fysiek geen ander.
  woensdag 6 december 2017 @ 18:16:20 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175532622
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als een jongen zich aftrekt op een andere meid dan moet ie dit met zijn vriendin bespreken ?
Volgens mij ben je erg naïef , wereldvreemd, en nogal rigide tov de vrije geest en gedachten en fantasieën van je partner.

ELKE man die er rondloopt trekt zich wel eens af op een ander dan zijn vriendin, en denk niet dat iemand even meldt van: “ Hoi schat, ik ruk me even op de secretaresse van het werk. Mag dat?”

WoW, wat een enge gedachte , volgens mij heb jij meer hulp nodig dan ik
Ho ho je aftrekken op een ander terwijl je in een relatie is ook een vorm van vreemdgaan ergens.
Maar.... dan betrek je er maar 1 persoon bij. Jezelf.

Wat jij doet is al een ander er in betrekken en gaat wel een paar stappen verder en kan veel meer schaden uitrichten dan 3 minuten op 1 van de populairste websites.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 6 december 2017 @ 18:17:33 #70
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_175532631
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:15 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het weggeven aan een goed doel zal de fetish niet bevredigen ... ( had je zelf ook kunnen bedenken hoop ik) . ik hou van spanning maar hoef fysiek geen ander.
Is er geen manier om dit bij je vriendin te doen?
Althans heb je dat eens geprobeerd...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_175532659
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:09 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als een jongen zich aftrekt op een andere meid dan moet ie dit met zijn vriendin bespreken ?
Volgens mij ben je erg naïef , wereldvreemd, en nogal rigide tov de vrije geest en gedachten en fantasieën van je partner.

ELKE man die er rondloopt trekt zich wel eens af op een ander dan zijn vriendin, en denk niet dat iemand even meldt van: “ Hoi schat, ik ruk me even op de secretaresse van het werk. Mag dat?”

WoW, wat een enge gedachte , volgens mij heb jij meer hulp nodig dan ik
Als ik niet meega in jouw gedachtenwereld en een andere mening heb over jouw normen ga je in de aanval? Zwak hoor.

Jij bent degene die het topic opende en om meningen vroeg, ik niet. Als je de antwoorden niet kunt hebben moet je de vragen niet stellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175532955
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Als ik niet meega in jouw gedachtenwereld en een andere mening heb over jouw normen ga je in de aanval? Zwak hoor.

Jij bent degene die het topic opende en om meningen vroeg, ik niet. Als je de antwoorden niet kunt hebben moet je de vragen niet stellen.
Je mag je mening hebben, maar ik schrik er oprecht van en als jij je niet tegen een reactie op je mening kan, dan moet je hier je mening niet geven. Of mag jij alleen zeggen wat jij ervan vindt en mag ik daar vervolgens niks op zeggen ?
Dus als jij geen reactie op je mening kan hebben dan kan je beter niet reageren.

Zo werkt een forum he. Iemand vraagt om een mening en vervolgens wordt er verder gediscussieerd Nav de antwoorden ( mijn normen versus de jouwe) en de mening daarover. Interactie/ discussie heet zoiets .

Maar bij jou mag je dus niet je vrije gedachten seksueel bevredigen en ook geen nader commentaar geven als jij je visie poneert op een interactief forum. Volgens mij ben je 80 jaar te laat geboren Ofzo ... gedachtenpolitie , verbod op meningsuiting over jouw mening, eng hoor
pi_175533048
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:41 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je mag je mening hebben, maar ik schrik er oprecht van en als jij je niet tegen een reactie op je mening kan, dan moet je hier je mening niet geven. Of mag jij alleen zeggen wat jij ervan vindt en mag ik daar vervolgens niks op zeggen ?
Dus als jij geen reactie op je mening kan hebben dan kan je beter niet reageren.

Zo werkt een forum he. Iemand vraagt om mening en vervolgens wordt er verder gediscussieerd Nav de antwoorden ( mijn normen versus de jouwe) en de mening daarover. Interactie/ discussie heet zoiets .

Maar bij jou mag je dus niet je vrije gedachten seksueel bevredigen en ook geen nader commentaar geven als jij je visie poneert oo een interactief forum. Volgens mij ben je 80 jaar te laat geboren Ofzo ... gedachtenpolitie , verbod op meningsuiting over jouw mening, eng hoor
Jij vindt dat ik hulp moet hebben en noemt me naïef, rigide, wereldvreemd etc omdat ik een andere mening heb dan jij. Dat is geen discussie, dat is op de man spelen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175533152
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij vindt dat ik hulp moet hebben en noemt me naïef, rigide, wereldvreemd etc omdat ik een andere mening heb dan jij. Dat is geen discussie, dat is op de man spelen.
Dacht dat je een vrouw was? Ja, dat is mijn oprechte mening over jouw gedachtengoed ( waarbij ik me dus amper kan voorstellen dat je dat meent, jezelf aftrekken op een ander vreemdgaan enz) , net zoals jij die over de mijne mag hebben.

Je loopt daarmee zo erg buiten de reguliere maatschappij dat ik het toch op zijn minst merkwaardig mag noemen ? Of je moet een zeer streng gelovig iemand zijn, dan zou het handig zijn omdat erbij te zeggen want anders kan ik me er echt helemaal niks bij voorstellen dat iemand zo denkt
pi_175533455
Ik zie dat wel als vreemdgaan vanwege de fetish en dus de seksuele connotatie die het voor jou heeft. Dat die vriendin dat niet weet maakt het er niet beter op.
pi_175534021
Wat was nou ook alweer het probleem TS?
pi_175534407
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 18:41 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Je mag je mening hebben, maar ik schrik er oprecht van en als jij je niet tegen een reactie op je mening kan, dan moet je hier je mening niet geven. Of mag jij alleen zeggen wat jij ervan vindt en mag ik daar vervolgens niks op zeggen ?
Dus als jij geen reactie op je mening kan hebben dan kan je beter niet reageren.

Zo werkt een forum he. Iemand vraagt om een mening en vervolgens wordt er verder gediscussieerd Nav de antwoorden ( mijn normen versus de jouwe) en de mening daarover. Interactie/ discussie heet zoiets .

Maar bij jou mag je dus niet je vrije gedachten seksueel bevredigen en ook geen nader commentaar geven als jij je visie poneert op een interactief forum. Volgens mij ben je 80 jaar te laat geboren Ofzo ... gedachtenpolitie , verbod op meningsuiting over jouw mening, eng hoor
een forum is inderdaad een discussie maar als jij zwak staat in de discussie ga je persoonlijk op de ander in en dat is niet tof
  woensdag 6 december 2017 @ 19:51:01 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175534417
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Waar leg jij de grens? Als ik me aftrek op een foto van haar vriendin ,zie je dat ook als mentaal vreemdgaan ? Je wordt dan ook opgewonden van een ander en vertelt dat niet aan je vriendin.
Waarom gaat het over compleet andere zaken en over waar wie dan ook de persoonlijke grens trekt?
Het gaat om jou en je vriendin. Als jij weet dat je hiermee minstens stevige relatieproblemen gaat krijgen ben je gewoonweg te ver gegaan.

Je gaat dan ook wel wat stappen verder dan je afrukken op fantasie. Je zoekt directe, seksuele (voor jou dan) interactie op met anderen.
Sterker nog, je betrekt een ander ongevraagd in je seksualiteit. Er weleens aan gedacht hoe die beste vriendin zich zal voelen als ze weet dat je zomaar even een seksueel spelletje met haar gespeeld hebt? Zonder dat er enige aanleiding was waardoor je kon denken dat ze wel in was voor zo'n spelletje?

Je bent nu al vele posts bezig om ons hier ervan te overtuigen dat wat je doet echt niet erg is. Maar nogmaals, waarom vertel je het dan niet aan je vriendin?
Alleen dat laat al zien dat je jezelf niet eens geloofd dat het echt niet erg is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175534560
Veel mensen hier die
quote:
naïef , wereldvreemd, en nogal rigide tov de vrije geest en gedachten en fantasieën van je partner.
zijn.

En ook
quote:
Volgens mij ben je 80 jaar te laat geboren Ofzo ... gedachtenpolitie , verbod op meningsuiting over jouw mening, .
Vind je dat
quote:
eng hoor
?

Zowat iedereen die op je vraag reageert behoort blijkbaar tot een zeer kleine groep in de samenleving. Want
quote:
Je loopt daarmee zo erg buiten de reguliere maatschappij dat ik het toch op zijn minst merkwaardig mag noemen ? Of je moet een zeer streng gelovig iemand zijn
Maar misschien post dat andere (volgens jou) overgrote deel van de maatschappij, wat het helemaal oké vindt wat jij doet, hier straks ook nog.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175535227
Mmm ok,
Je appt haar de code. Maar zij had jou daarvoor al een linkje van laarzen gestuurd.
Hoe is dit contact ontstaan en ze vraagt niet via de whatsapp van Hey joh wie ben jij? En dat soort dingen?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175537713
Je bent trouwens wel snel gaan samenwonen
In augustus had je nog geen relatie omdat het niet lekker te combineren viel met je fetish
Weet je zeker dat het allemaal waar is wat je typt?
pi_175537897
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 17:57 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Waar leg jij de grens? Als ik me aftrek op een foto van haar vriendin ,zie je dat ook als mentaal vreemdgaan ? Je wordt dan ook opgewonden van een ander en vertelt dat niet aan je vriendin.
Je trekt je alleen niet af op een foto die je toevallig op social media aantreft ofzo. Je neemt die foto zelf met dit specifieke doel, dus dat lijkt me wat moeilijker als gewoon een fantasie te verkopen als je het bewust in de praktijk brengt. Tegenwoordige tijd, want het is niet eenmalig en je bent kennelijk ook niet van plan om ermee te stoppen. Alleen je modus operandi aan willen passen, voor minder pakkans met bijbehorende schade.

Ik zie je gulheid minder duidelijk als een prioriteit naar je vriendin overkomen zo. Het klinkt meer alsof je jezelf en je imago wil beschermen dan dat je echt rekening wil houden met haar gevoelens. Dat kan natuurlijk prima liggen aan hoe een en ander hier verwoord wordt, maar misschien moet je ook echt van haar houden om haar iemand te gunnen die niet zo een belangrijk onderdeel van zichzelf verbergt uit angst voor afkeuring en zo zichzelf en de ander een beter passende partner onthoudt. Ofzo..
pi_175538188
quote:
[

[..]

Maar misschien post dat andere (volgens jou) overgrote deel van de maatschappij, wat het helemaal oké vindt wat jij doet, hier straks ook nog.
Het ging er niet om of het okee was, ik geef nota bene zelf aan dat ik het niet oké vind wat ik doe.
Het ging erom dat jij aftrekken op bv de secretaresse als vreemdgaan zag wat je aan je vriendin moest melden en ik je daarom als wereldvreemd zag en als apart.
Maar goed , dat leg ik nu 10 keer dus de 11e keer zal het kwartje ook niet meer vallen dan.

Lezen is blijkbaar moeiijk voor je en nadenken is ook vrij lastig , sorry dat ik het zeg maar je haalt met elke nieuwe post een nieuw dieptepunt waar ik dacht dat we de 0 grens al gepasseerd waren.
pi_175538303
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mmm ok,
Je appt haar de code. Maar zij had jou daarvoor al een linkje van laarzen gestuurd.
Hoe is dit contact ontstaan en ze vraagt niet via de whatsapp van Hey joh wie ben jij? En dat soort dingen?
Goed punt ! De opening is inderdaad altijd apart, maar in dit geval deed ik me voor als Sint en vroeg of ze iets op het oog had. Inderdaad krijg je dan vaker van : huh, wie ben je dan en waarom? Maar na wat geapp dat ik gewoon de Sint ben die haar wilde verrassen en er verder niks mee bedoelde, volgde dus uiteindelijk de link. Maar snap je punt, het gaat natuurlijk ook wel eens anders en dan eindigt het van: nee Ik hoef niks van iemand die ik niet ken . Iedereen is anders wat dat betreft , maar onder het motto
Van Sinterklaas ging het wel makkelijker dit keer
pi_175538313
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het ging er niet om of het okee was, ik geef nota bene zelf aan dat ik het niet oké vind wat ik doe.
Het ging erom dat jij aftrekken op bv de secretaresse als vreemdgaan zag wat je aan je vriendin moest melden en ik je daarom als wereldvreemd zag en als apart.
Maar goed , dat leg ik nu 10 keer dus de 11e keer zal het kwartje ook niet meer vallen dan.

Lezen is blijkbaar moeiijk voor je en nadenken is ook vrij lastig , sorry dat ik het zeg maar je haalt met elke nieuwe post een nieuw dieptepunt waar ik dacht dat we de 0 grens al gepasseerd waren.
Jezus wat ben je een onaardige kloothommel :')
Zak er in met je topic
Hopelijk leest je denkbeeldige vriendin mee
pi_175538531
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 21:49 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]


Dat kan natuurlijk prima liggen aan hoe een en ander hier verwoord wordt, maar misschien moet je ook echt van haar houden om haar iemand te gunnen die niet zo een belangrijk onderdeel van zichzelf verbergt uit angst voor afkeuring en zo zichzelf en de ander een beter passende partner onthoudt. Ofzo..
Als je van iemand houdt meld je juist geen zaken waarvan je weet dat je de ander ermee kwetst , zolang het verder geen enkele toegevoegde waarde heeft. Stel jij bent verliefd op iemand op je werk maar je doet er niks mee. Zou je dat dan aan je partner melden met het risico van een hoop gedoe om niks?

Overigens ben ik tijdens relaties nooit fysiek vreemdgegaan met een ander en ik denk
Dat veel moraalridders hier dat niet kunnen zeggen, laat staan dat ze het zouden melden als het gebeurt. Zie de statistieken van partners die heimelijk vreemdgaan en het nooit melden, en hier op fok zitten er daar vast ook van, maar dat zal iemand niet graag publiek delen. Liever jezelf hier moreel hoger achten dan een ander, terwijl ik me in seksueel relationeel opzicht ethischer gedraag dan de meerderheid der Nederlanders.


Desondanks staat als een paal boven water dat het betalen van schoenen voor vriendinnen not done is en voor mij ook niet goed voelt zoals ik reeds vaker aangaf. Alleen het melden gaat niemand iets brengen, als ik fysiek vreemdga zou ik het melden maar dit vind ik geen relatiebreuk waard
pi_175538592
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:07 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Goed punt ! De opening is inderdaad altijd apart, maar in dit geval deed ik me voor als Sint en vroeg of ze iets op het oog had. Inderdaad krijg je dan vaker van : huh, wie ben je dan en waarom? Maar na wat geapp dat ik gewoon de Sint ben die haar wilde verrassen en er verder niks mee bedoelde, volgde dus uiteindelijk de link. Maar snap je punt, het gaat natuurlijk ook wel eens anders en dan eindigt het van: nee Ik hoef niks van iemand die ik niet ken . Iedereen is anders wat dat betreft , maar onder het motto
Van Sinterklaas ging het wel makkelijker dit keer
Maar je hebt dus geen herkenbare foto in je whatsapp staan?
En wie weet als je vriendin eens een keer naar het nummer vraagt? Wat dan?
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_175538729
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Jezus wat ben je een onaardige kloothommel :')
Zak er in met je topic
Hopelijk leest je denkbeeldige vriendin mee
Inhoudelijk heb je geen aanmerkingen op mijn reactie maak ik hieruit op? Soms lijkt het wel of je Chinees typt als je ziet hoe sommige mensen alles verdraaien en alles door elkaar halen. Als je het dan een paar keer uitlegt wordt dat soms
Vermoeiend.
Je hoeft het niet te geloven en niet te reageren, mij prima . Ik woonde daarvoor op mezelf dus dan is de stap niet zo groot als jij doet voorkomen.
Neem een slokje water terwijl je vriend met een leuke meid zoent terwijl jij dit leest ;)
pi_175538757
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Maar je hebt dus geen herkenbare foto in je whatsapp staan?
En wie weet als je vriendin eens een keer naar het nummer vraagt? Wat dan?
Ik heb daarvoor een prepaid. Dus daarvan heeft niemand het nummer, je kan er zo 10
Halen bij Lebara ...
pi_175538819
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:17 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als je van iemand houdt meld je juist geen zaken waarvan je weet dat je de ander ermee kwetst , zolang het verder geen enkele toegevoegde waarde heeft. Stel jij bent verliefd op iemand op je werk maar je doet er niks mee. Zou je dat dan aan je partner melden met het risico van een hoop gedoe om niks?
Hoe nobel dit ook klinkt, de crux zit 'm meer in dat jij dan voor haar bepaald of zo een wetenschap van wel of geen toegevoegde waarde is.
Zo zou je dus ook gewoon kunnen bespreken met elkaar wat je in zo een situatie het liefste hebt. In mijn geval handel ik dus naar wat we hierover afgesproken hebben en niet puur naar wat ik goed of teveel gedoe om "niks" acht.

quote:
Overigens ben ik tijdens relaties nooit fysiek vreemdgegaan met een ander en ik denk
Dat veel moraalridders hier dat niet kunnen zeggen, laat staan dat ze het zouden melden als het gebeurt. Zie de statistieken van partners die heimelijk vreemdgaan en het nooit melden, en hier op fok zitten er daar vast ook van, maar dat zal iemand niet graag publiek delen. Liever jezelf hier moreel hoger achten dan een ander, terwijl ik me in seksueel relationeel opzicht ethischer gedraag dan de meerderheid der Nederlanders.
Lekker boeiend wat de rest van de Nederland doet, het gaat om de relatie met je partner. De persoon die je liefhebt en je nr 1 is enzo en waar je bepaalde afspraken mee hebt gemaakt. Die zijn wel iets belangrijker dan die van andere mensen lijkt me.

Overigens denk ik dat vreemdgaan ook heel veel relaties juist goed houdt. Dat maakt het niet minder moreel verwerpelijk, maar feitelijk heb je wel dezelfde uitkomst als je shit uitspookt die je niet met je partner wil of meent te kunnen delen maar toch doet. Dus een beetje pot ketel lijkt me..

quote:
Desondanks staat als een paal boven water dat het betalen van schoenen voor vriendinnen not done is en voor mij ook niet goed voelt zoals ik reeds vaker aangaf. Alleen het melden gaat niemand iets brengen, als ik fysiek vreemdga zou ik het melden maar dit vind ik geen relatiebreuk waard
Jij niet nee, zij kennelijk wel denk je..
pi_175538830
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:01 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het ging er niet om of het okee was, ik geef nota bene zelf aan dat ik het niet oké vind wat ik doe.
Het ging erom dat jij aftrekken op bv de secretaresse als vreemdgaan zag wat je aan je vriendin moest melden en ik je daarom als wereldvreemd zag en als apart.
Maar goed , dat leg ik nu 10 keer dus de 11e keer zal het kwartje ook niet meer vallen dan.

Lezen is blijkbaar moeiijk voor je en nadenken is ook vrij lastig , sorry dat ik het zeg maar je haalt met elke nieuwe post een nieuw dieptepunt waar ik dacht dat we de 0 grens al gepasseerd waren.
En daar heb je je antwoord. Jij vindt het niet ok en je weet dat je vriendin dat ook niet tof zou vinden.

Maar dat is niet wat je wilt horen natuurlijk. Helaas, aan dat spelletje doen we hier niet mee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175538956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:30 schreef probeer het volgende:

[..]

En daar heb je je antwoord. Jij vindt het niet ok en je weet dat je vriendin dat ook niet tof zou vinden.

Maar dat is niet wat je wilt horen natuurlijk. Helaas, aan dat spelletje doen we hier niet mee.
Als je had opgelet heb ik al 276363 keer aangegeven dat ik het zelf niet ok vind en ik weet dat mijn vriendin dat terecht ook zou vinden. Dus dat is nota bene wat ik zelf vanaf het begin verkondig 😊

Spelletje? Volgens mij kan jij beter weer gaan knikkeren want dit gaat nergens over, succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pleaserr op 06-12-2017 22:43:17 ]
pi_175539720
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:35 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Als je had opgelet heb ik al 276363 keer aangegeven dat ik het zelf niet ok vind en ik weet dat mijn vriendin dat terecht ook zou vinden. Dus dat is nota bene wat ik zelf vanaf het begin verkondig 😊

Spelletje? Volgens mij kan jij beter weer gaan knikkeren want dit gaat nergens over, succes!
Ja, als je dat toch weet, wat is dan je issue hier precies? Wat wil je van ons dan verder?

Jij vindt het fout, en je weet dat je vriendin het niet ok vindt. Dat zou genoeg moeten zijn om het niet (meer) te doen. Wat wij er dan wel of niet van vinden doet er toch helemaal niet meer toe? Je weet immers het antwoord zelf al. Wat heb je nog meer nodig?
"Pools are perfect for holding water"
pi_175540802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:03 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja, als je dat toch weet, wat is dan je issue hier precies? Wat wil je van ons dan verder?

Jij vindt het fout, en je weet dat je vriendin het niet ok vindt. Dat zou genoeg moeten zijn om het niet (meer) te doen. Wat wij er dan wel of niet van vinden doet er toch helemaal niet meer toe? Je weet immers het antwoord zelf al. Wat heb je nog meer nodig?
Het ligt toch wel iets genuanceerder, zo vindt de een dat je het wel moet melden, ik heb getwijfeld maar denk dat het beter is dat niet te doen. En nog wat meer haken en ogen , was ook benieuwd hoe men er tegenaan keek en sommigen vinden het hier al vreemdgaan dat je moet melden als je je rukt op de buurvrouw.

Kortom ik had op wat andere inzichten en invalshoeken gerekend , en wellicht iets meer diepgang ( al snap ik dat dit niet het forum van Time Magazine is).
Iets kan fout zijn, maar hoe fout. En wat is de handigste oplossing ? Enz enz.

Voorbeeld als jij morgen de buurman zomaar een steen tegen zijn hoofd gooit weet je ook dat dat fout is en dat je het beter niet meer kan doen, maar kun je, ondanks dat inzicht, nog steeds om inzichten van anderen vragen om een en ander te handlen...
  donderdag 7 december 2017 @ 00:14:44 #95
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175541334
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 23:45 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Het ligt toch wel iets genuanceerder, zo vindt de een dat je het wel moet melden, ik heb getwijfeld maar denk dat het beter is dat niet te doen. En nog wat meer haken en ogen , was ook benieuwd hoe men er tegenaan keek en sommigen vinden het hier al vreemdgaan dat je moet melden als je je rukt op de buurvrouw.

Kortom ik had op wat andere inzichten en invalshoeken gerekend , en wellicht iets meer diepgang ( al snap ik dat dit niet het forum van Time Magazine is).
Iets kan fout zijn, maar hoe fout. En wat is de handigste oplossing ? Enz enz.

Voorbeeld als jij morgen de buurman zomaar een steen tegen zijn hoofd gooit weet je ook dat dat fout is en dat je het beter niet meer kan doen, maar kun je, ondanks dat inzicht, nog steeds om inzichten van anderen vragen om een en ander te handlen...
Ik denk dat je na moet gaan denken over hoe je haar van je fetisj verteld. Het is blijkbaar te belangrijk om op te geven. Dat snap ik best, maar geef haar een keuze daar deel van uit te maken of een andere oplossing te vinden in samenspraak.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175541807
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:14 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk dat je na moet gaan denken over hoe je haar van je fetisj verteld. Het is blijkbaar te belangrijk om op te geven. Dat snap ik best, maar geef haar een keuze daar deel van uit te maken of een andere oplossing te vinden in samenspraak.
Dank voor je reactie. Zou jij er begrip voor hebben als jouw vriend meldt dat hij bv 1-2 x per maand de Shoes van een andere meid betaalt omdat hij daar een kick van krijgt? Zou je niet meteen zeggen ok daag?

Dat is een beetje mijn punt, ik zoek geen fysiek contact en het voegt voor niemand iets toe het te melden, net zoals het niets toe zou voegen als je bv zou melden dat je kriebels krijgt als je de heupen van haar zusje van 18 ziet en die beelden wel eens door je hoofd schieten als je er een zwengel aan geeft.
Of denk je dat jouw vriend alleen aan jou denkt als hij ejaculeert?

Natuurlijk is een bon geven gekker maar uiteindelijk is er ook daar geen wederzijdse seksuele interactie . Geloof me, als ik zou denken dat het goed zou komen zou ik het graag vertellen want het is echt wel iets wat niet goed voelt en dwars zit, Maar denk dat haast geeneen meid het wil horen en weten.
Als mijn vriendin kriebels krijgt van een collega op werk , samen met hem koffie drinkt in de pauze maar wel uiteindelijk weet dat ze niks met hem doet, dan zou ik liever niks weten dan dat ze dat verhaal zou opbiechten . Zou me alleen maar een onprettig gevoel en argwaan opleveren.

En mijn vriendin is dus relatief ruimdenkend als ik het hier lees. We hebben een prima relatie en normale seks, maar als ik een xhamster aanzet en me afruk als zij het niet hoeft te zien dan vindt ze dat gewoon prima hoor... maar die fetish is toch andere koek.

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik dan nog eerder ervoor kiezen de fetish op te geven, af te bouwen etc... maar ja mensen overschatten denk ik de controle die je daarover hebt. Snap ik ook wel want lastig voor te stellen als je het zelf niet hebt.

Dus snap je opmerkingen wel maar hopelijk snap je ook de andere kant van de medaille ...
pi_175542281
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:48 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Zou jij er begrip voor hebben als jouw vriend meldt dat hij bv 1-2 x per maand de Shoes van een andere meid betaalt omdat hij daar een kick van krijgt? Zou je niet meteen zeggen ok daag?

Dat is een beetje mijn punt, ik zoek geen fysiek contact en het voegt voor niemand iets toe het te melden, net zoals het niets toe zou voegen als je bv zou melden dat je kriebels krijgt als je de heupen van haar zusje van 18 ziet en die beelden wel eens door je hoofd schieten als je er een zwengel aan geeft.
Of denk je dat jouw vriend alleen aan jou denkt als hij ejaculeert?

Natuurlijk is een bon geven gekker maar uiteindelijk is er ook daar geen wederzijdse seksuele interactie . Geloof me, als ik zou denken dat het goed zou komen zou ik het graag vertellen want het is echt wel iets wat niet goed voelt en dwars zit, Maar denk dat haast geeneen meid het wil horen en weten.
Als mijn vriendin kriebels krijgt van een collega op werk , samen met hem koffie drinkt in de pauze maar wel uiteindelijk weet dat ze niks met hem doet, dan zou ik liever niks weten dan dat ze dat verhaal zou opbiechten . Zou me alleen maar een onprettig gevoel en argwaan opleveren.

En mijn vriendin is dus relatief ruimdenkend als ik het hier lees. We hebben een prima relatie en normale seks, maar als ik een xhamster aanzet en me afruk als zij het niet hoeft te zien dan vindt ze dat gewoon prima hoor... maar die fetish is toch andere koek.

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik dan nog eerder ervoor kiezen de fetish op te geven, af te bouwen etc... maar ja mensen overschatten denk ik de controle die je daarover hebt. Snap ik ook wel want lastig voor te stellen als je het zelf niet hebt.

Dus snap je opmerkingen wel maar hopelijk snap je ook de andere kant van de medaille ...
Die kick die je krijgt ontstaat toch uit interactie? Lijkt me wel prettig voor je partner om daarvan op de hoogte te zijn. Zeker als het om haar vriendin gaat.
pi_175542298
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 00:48 schreef Pleaserr het volgende:

[..]

Dank voor je reactie. Zou jij er begrip voor hebben als jouw vriend meldt dat hij bv 1-2 x per maand de Shoes van een andere meid betaalt omdat hij daar een kick van krijgt? Zou je niet meteen zeggen ok daag?
Op basis van een verder fijne relatie niet meteen nee. Ik zou het echter nog liever weten voordat je actie onderneemt om je fantasie uit te voeren.

quote:
Dat is een beetje mijn punt, ik zoek geen fysiek contact en het voegt voor niemand iets toe het te melden, net zoals het niets toe zou voegen als je bv zou melden dat je kriebels krijgt als je de heupen van haar zusje van 18 ziet en die beelden wel eens door je hoofd schieten als je er een zwengel aan geeft.
Of denk je dat jouw vriend alleen aan jou denkt als hij ejaculeert?
Ja en mijn punt is dat er dus wel mensen zijn die het wel wat vinden toevoegen en je in een relatie niet zomaar even kan bepalen voor een ander of iets van toegevoegde waarde is. Zeker niet als je weet dat de ander er wel degelijk issues mee zou hebben.
Kriebels krijgen van de heupen van d'r zusje en er later op fappen vind ik geen goede vergelijking met wat je doet. Voor verdere uitleg zie eerdere post.

quote:
Natuurlijk is een bon geven gekker maar uiteindelijk is er ook daar geen wederzijdse seksuele interactie . Geloof me, als ik zou denken dat het goed zou komen zou ik het graag vertellen want het is echt wel iets wat niet goed voelt en dwars zit, Maar denk dat haast geeneen meid het wil horen en weten.
De bon geven op zich niet zo. Wel de bon geven zodat jij lekkerder kan fappen met dat door jou veroorzaakte beeld in je hoofd.
Ik denk dat er een verschil is tussen bepaalde dingen niet willen weten en bepaalde dingen niet willen. Jij wil gewoon graag dat ze het liever niet zou weten, zodat je je minder schuldig zou kunnen voelen. Maar stiekem vermoed je dat ze het helemaal niet zou willen en het uit zou maken, dus kies je maar voor jullie beide dat ze het dan maar niet moet weten. Toch nog enige nuance..

quote:
Als mijn vriendin kriebels krijgt van een collega op werk , samen met hem koffie drinkt in de pauze maar wel uiteindelijk weet dat ze niks met hem doet, dan zou ik liever niks weten dan dat ze dat verhaal zou opbiechten . Zou me alleen maar een onprettig gevoel en argwaan opleveren.
Ook niet als ze een koffiefetisj heeft en daarom koffie blijft drinken met hem?

quote:
En mijn vriendin is dus relatief ruimdenkend als ik het hier lees. We hebben een prima relatie en normale seks, maar als ik een xhamster aanzet en me afruk als zij het niet hoeft te zien dan vindt ze dat gewoon prima hoor... maar die fetish is toch andere koek.
Nog meer nuance, de fetisj is 1 ding. De uitvoer daarvan is een ander. Letterlijk..

quote:
Als ik zou moeten kiezen dan zou ik dan nog eerder ervoor kiezen de fetish op te geven, af te bouwen etc... maar ja mensen overschatten denk ik de controle die je daarover hebt. Snap ik ook wel want lastig voor te stellen als je het zelf niet hebt.

Dus snap je opmerkingen wel maar hopelijk snap je ook de andere kant van de medaille ...
Beetje hypocriet om hier begrip te willen voor jouw kant van de medaille, maar die van je vriendin weg te moffelen onder zogenaamd goed fatsoen.
Als je die fetisj op wilde geven dan had je dat al gedaan (desnoods met professionele ondersteuning), maar het willen verbergen en goed praten onder het mom van ja maar ik zit niet aan een andere meid dus dan is het niet erg genoeg om op te biechten en weer single te worden geeft aan dat je er eigenlijk gewoon mee door wil gaan. Terwijl je denkt te weten dat je vriendin er niet ok mee gaat zijn, maar ja andere meiden ook niet dus dan heeft zij maar de pech dat je gewoon niet eerlijk gaat zijn over een kennelijk zo belangrijk iets voor je.
Begin dan maar in ieder geval met alleen wildvreemden te spelen en niet in jullie vriendenkring voor die extra spanning..
  donderdag 7 december 2017 @ 03:48:58 #99
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175542510
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 01:57 schreef Scary_Mary het volgende:

Beetje hypocriet om hier begrip te willen voor jouw kant van de medaille, maar die van je vriendin weg te moffelen onder zogenaamd goed fatsoen.

Dit dus. TS is een erg naar ventje, kan er niks anders van maken.
  donderdag 7 december 2017 @ 04:50:29 #100
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175542663
Dubbele post

[ Bericht 10% gewijzigd door Steef121 op 07-12-2017 05:31:10 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  donderdag 7 december 2017 @ 05:29:40 #101
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175542749
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:48 schreef Pleaserr het volgende:


Verhaal van ts

TS ik snap je frustratie in dit topic. Deze vrouwen begrijpen het niet, twijfelen aan je geloofwaardigheid/verhaal en anderen weer hebben een eigenaardig beeld van vreemdgaan.

Ik moet bekennen dat ik je fetish begrijp en hiermee ook geëxperimenteerd heb.

Ik vind/vond het geil om vreemde vrouwen de macht over mijn geld te geven. Ik vind/vond het geil als die vrouwen mij vertelden wat ik moest kopen voor ze. Zij vertelden mij bijvoorbeeld wat voor laarsen/schoenen zij wilde hebben. Dat zij dat verdienden. Dat ik dat voor hen moest betalen. Persoonlijk soms. In de winkel zoeken ernaar. Vervolgens netjes opsturen. Vervolgens stuurden ze me foto's met van de door hen dan zojuist nieuwe aangetrokken aanwinsten.

Het was een interessant spel, waarbij we allebei van te voren heel helder de spelregels bepaalden. Belangrijkste was: 100 procent discretie.

Het idee om alleen gebruikt te worden als geldkoe om naar haar wensen en verlangens uitgemolken te worden, voelde verrukelijk. Werkelijk waar.


Ik persoonlijk kan het ook niet in mijn vaste relatie betrekken, omdat ik het juist fijn vind als vrouwen me alleen puur voor dat doel (geld) gebruiken. Zodra er liefde, meer diepgang bij komt kijken, verandert alles.

Mijn huidige vriendin weet niks van mijn fetish.
Als de relatie eindigt, kan ze als ze kwaadwillend is, mijn reputatie ten grabbel gooien. Dus vandaar dat ik alleen vreemde vrouwen benaderde.

Ik heb alle contacten afgekapt zodra ik weer een vaste relatie kreeg met mijn vriendin. Want die fetish blijven voortzetten met die andere vrouwen, zonder mijn vriendin daarover in te lichten, voelde verkeerd. dat zou een te groot geheim zijn voor me.

Mijn vriendin weet dus helemaal niets van deze fetish en ik voel die behoefte niet sterk meer om te pleasen zoals ik eerst voelde. Toch sluimert het wel op de achtergrond. Je raakt die fetish nooit echt kwijt.

Lang verhaal in het kort:

Ja het is fout, maar ik vind het niet vreemdgaan. Eerder iets verzwijgen. En als je dat moreel gezien aankan, dan zij het zo. Wellicht heeft zij guilty pleasures waar jij ook niks van afweet. Het is geen doodszonde, maar ik zou ermee oppassen, want alsnog zou je je hieraan lelijk kunnen branden.


En ik snap het ook wel dat juist omdat het haar beste vriendin is, je een extra kick daarvan krijgt. Geeft een extra laag spanning.

Toch raad ik je aan om een vreemde vrouw te benaderen en dit voort te zetten, mits je deze fetish wil doorzetten. Je vriendin hierover inlichten, is niet verstandig. Ze wordt wrs jaloers. Snapt het niet. Boos etc. Ben je opeens een freak geworden. Wil je niet. Je wil liever niet betrapt worden. Ze kan het uitmaken, gaan rondbazuinen, zoals ik al eerder vermeldde.

Als je weinig gemeenschappelijk vrienden hebt, maakt het voor je rep. niet heel veel uit. Maar die afweging kan je zelf maken.

Lang verhaal wederom, maar ik wilde je laten weten dat je zeker niet alleen bent. Hierbij een hart onder de riem, er zijn ergere dingen in de wereld!
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')