abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175529509
registreer om deze reclame te verbergen
Hoe bedoel je 'hoe het in de praktijk gaat'?

Ik heb geen twijfel aan zijn trouwheid aan mij. Ik vertrouw hem volledig dat hij zich niet met anderen inlaat.

doordat wij grotendeels samen voor mijn dochter zorgen maakt het deze kwestie zo ingewikkeld.
Als ik de relatie verbreek, dan weet ik niet hoe hij nog met mijn dochter zal omgaan. Komt hij dan nog langs om haar te bezoeken of is hij zo gekwetst dat hij niets meer met ons te maken wil hebben? mijn dochter is erg aan hem gehecht, mede omdat haar vader weinig onderneemt met haar. Mijn vriend is dus meer een vader voor mijn dochter dan de biologische vader. Dan ontneem ik haar ook een grote steunpilaar en prettig gezelschap.

Zielsveel hou ik van die man, maar dit bericht heeft mij gesloopt. En dat na 3.5 jaar relatie.. dan denk je dat je alles wel weet van elkaar. Als hij dit aan het begin had gezegd zou het heel anders zijn.
pi_175529516
Stel dat je bij de huisarts bent en die wil voor een onderzoek een metalen spatel in je mond steken.. geen probleem toch?

Maar dan vertelt hij gekscherend dat hij met diezelfde spatel ook anale onderzoeken doet. Natuurlijk vermeldt hij erbij dat die spatel gesteriliseerd is nadien.

Zou je dan dezelfde gedachtes en gevoelens hebben als die spatel in je mond wordt gestopt?
  woensdag 6 december 2017 @ 15:17:59 #78
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175529519
Je kan ook via een contactadvertentie in een lokaal blad jezelf voordoen als man die intiem/seksueel contact zoekt met een man uit jullie omgeving die aan zijn omschrijving voldoet.

Dat de rest van jullie leven gewoon elke week plaatsen, weet je het iig zeker.
Beter een peen op je neus dan een lul als gedaante
  woensdag 6 december 2017 @ 15:19:14 #79
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175529538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Ouder1 het volgende:
Stel dat je bij de huisarts bent en die wil voor een onderzoek een metalen spatel in je mond steken.. geen probleem toch?

Maar dan vertelt hij gekscherend dat hij met diezelfde spatel ook anale onderzoeken doet. Natuurlijk vermeldt hij erbij dat die spatel gesteriliseerd is nadien.

Zou je dan dezelfde gedachtes en gevoelens hebben als die spatel in je mond wordt gestopt?
Wat jij vandaag hebt gedronken is ook deels ooit door mijn plasbuis en anus gegaan.

En bij sommige stelletjes dus zelfs tegelijkertijd.
Beter een peen op je neus dan een lul als gedaante
pi_175529544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Je kan ook via een contactadvertentie in een lokaal blad jezelf voordoen als man die intiem/seksueel contact zoekt met een man uit jullie omgeving die aan zijn omschrijving voldoet.

Dat de rest van jullie leven gewoon elke week plaatsen, weet je het iig zeker.
Ik heb nooit aan zijn trouwheid getwijfeld. Vanaf het moment dat wij een relatie aangingen heb ik hem volledig vertrouwd en dat is nog steeds zo. Ik ben ook geen jaloers type, we laten elkaar vrij en we weten dat het gewoon goed zit qua trouw zijn.
pi_175529559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Ouder1 het volgende:

Ja vragen mannen dat ook als je ze wil zoenen, welke lul heb jij allemaal in je mond gehad?
pi_175529580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:19 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Ik heb nooit aan zijn trouwheid getwijfeld. Vanaf het moment dat wij een relatie aangingen heb ik hem volledig vertrouwd en dat is nog steeds zo. Ik ben ook geen jaloers type, we laten elkaar vrij en we weten dat het gewoon goed zit qua trouw zijn.
Heb je nadat je het gehoord hebt al eens seks met hem gehad?
pi_175529613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja vragen mannen dat ook als je ze wil zoenen, welke lul heb jij allemaal in je mond gehad?
Je weet dat wanneer je anale seks hebt gehad en gelijk daarna weer via de normale weg wordt gepenetreerd, je een groot risico loopt op allerlei infecties? Dr komt mijn walging vandaan.
pi_175529641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja, en ik probeer die gedachten dan uit te schakelen. Maar qua seks is mijn vriend niet heel actief. Zijn libido is vrij laag(vanaf het begin van de relatie al zo), maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Nu ik hier allemaal bij stil sta ben ik misschien bang dat dat met elkaar in verbinding staat. Ik nam vaak het initiatief tot seks, als ik het niet deed gebeurde het vaak ook niet. Mijn andere exen hadden een veel hoger libido, maar goed dat verschilt natuurlijk ook p.p
pi_175529703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:23 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Ja, en ik probeer die gedachten dan uit te schakelen. Maar qua seks is mijn vriend niet heel actief. Zijn libido is vrij laag(vanaf het begin van de relatie al zo), maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Nu ik hier allemaal bij stil sta ben ik misschien bang dat dat met elkaar in verbinding staat. Ik nam vaak het initiatief tot seks, als ik het niet deed gebeurde het vaak ook niet. Mijn andere exen hadden een veel hoger libido, maar goed dat verschilt natuurlijk ook p.p
Ik snap dat soort twijfels heel goed, zou ik hoogstwaarschijnlijk in jouw geval zelf ook hebben.
pi_175529706
Het vroegere seksleven van mijn vriend met andere vrouwen interesseert me niet. Ik walg er niet van, ik voel er niks bij. Het is gewoon zo en het voelt 'normaal' dat hij dat heeft gehad. We zijn open geweest over het aantal vorige bedpartners, ik heb er meer gehad dan hij ,maar ook hij heeft er wel een aantal gehad en dat is helemaal prima. Het gaat echt om het idee dat het kerels waren.

Mijn vriend zegt dat hij seks met mannen niets voor hem vond, maar als je dat 1 keer hebt geprobeerd waarom daarna WEER en dan NOG een keer? Na 1 keer weet je het dan toch wel of je het leuk vindt of niet?

Als hij n keer seks had gehad met een man, en zou zeggen: niet mijn kopje thee. Zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Want dan laat je zien dat het maar een probeersel iets was. en dat je het niets aan vond. Als ik seks probeer met een vrouw, en ik vind het 3 keer niks. Waarom zou ik het een week later dan weer doen? en een week later weer?
pi_175529718
woensdag 6 december 2017 15:26 schreef Forbry het volgende:[/b]

[..]

Ik snap dat soort twijfels heel goed, zou ik hoogstwaarschijnlijk in jouw geval zelf ook hebben.
[/quote]
dankje
pi_175529734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je weet dat wanneer je anale seks hebt gehad en gelijk daarna weer via de normale weg wordt gepenetreerd, je een groot risico loopt op allerlei infecties? Dr komt mijn walging vandaan.
herpes is ook dolle pret kan ook van boven en onder elkaar besmetten. Weet je, een man kan het nog wel verder doorbrengen, hoeveel kwakjes hebben al in je gespoten, hoeveel zaad heb je al doorgeslikt, hoevaak trek je schoon ondergoed aan enz enz enz enz

Weet je, soms moet je kijken naar het nu, in het verleden deden mensen ook dingen, experimenteerden ook, die waren toen nog niet met de gedachte, wie weet krijg ik later een partner die dat niet leuk vind. Stel dat je je partner op alles gaat aankijken wat die heeft gedaan wat jij niet leuk vind, kun je beter vrijgezel blijven.
pi_175529818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:27 schreef Labeyyee het volgende:

Mijn vriend zegt dat hij seks met mannen niets voor hem vond, maar als je dat 1 keer hebt geprobeerd waarom daarna WEER en dan NOG een keer? Na 1 keer weet je het dan toch wel of je het leuk vindt of niet?

Tja er zijn wel meer die iets een paar keer proberen, iedere partner is weer anders, wat bij de een helemaal geweldig is kan bij een ander tegenvallen, daarom probeert men soms iets een keer vaker.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:35:06 #90
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_175529871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:23 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Koop een strapon, rim hem eens goed en neem hem.
Hij zal voor altijd je ventje zijn.
Voor hem is dit het summum, laag libido m'n neus.
Jij bevredigt hem niet, hij heeft anaal nodig om echt naar de hemel en terug op aarde te gaan, vandaar ook die meerdere kerels. Het is geen homo, maar goede n sex houdt wel anal play in voor hem.
Feyenoord!!! * Bara
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 15:37:04 #91
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175529896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En wat nu als hij zijn ex-vriendin anaal had genomen. Was het dan geen probleem geweest?
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:40:56 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_175529962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

TS heeft al 3,5 jaar een relatie met hem, en het 'voorval' vond daarvoor nog plaats. Denk niet dat het nu nog heel veel uitmaakt. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_175530077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat nu als hij zijn ex-vriendin anaal had genomen. Was het dan geen probleem geweest?
Lees ff terug.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:47:34 #94
54408 Parzival
Where it happens
pi_175530078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Al ooit wortelencake gegeten? Neen? Ik wel (in Dubai), ..
wat heeft Dubai hier nou weer mee te maken.?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 6 december 2017 @ 15:49:11 #95
54408 Parzival
Where it happens
pi_175530120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar zou mijn vriend mij vertellen dat hij een man (of vrouw) anaal gepenetreerd heeft... dan heb ik daar wel een probleem mee ja. gewoon het idee dat zijn lul in een anus heeft gezeten... en dan in mijn lijf zou komen... nee dank je. Ik zou niet meer aan seks met hem moeten denken.

Onzinnig natuurlijk want daar zijn na al die jaren geen sporen meer van terug te vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Nou zeg.. en dat terwijl de vagina van al mijn vriendinnen door allemaal andere mannen volgeblaft zijn.. en ik dan orale sex moet doen zeg.. bah.. #DoeFFNormaal..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 15:49:57 #96
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175530134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees ff terug.
Je hebt dus een probleem met lullen die in een anus gezeten hebben.

Dus als een vent in zijn verleden ooit een vrouw anaal gedaan heeft dan valt hij al af begrijp ik? Dan valt een groot deel van de mannenpopulatie af.
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
pi_175530176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:27 schreef Labeyyee het volgende:
Het vroegere seksleven van mijn vriend met andere vrouwen interesseert me niet. Ik walg er niet van, ik voel er niks bij. Het is gewoon zo en het voelt 'normaal' dat hij dat heeft gehad. We zijn open geweest over het aantal vorige bedpartners, ik heb er meer gehad dan hij ,maar ook hij heeft er wel een aantal gehad en dat is helemaal prima. Het gaat echt om het idee dat het kerels waren.

Als hij n keer seks had gehad met een man, en zou zeggen: niet mijn kopje thee. Zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Want dan laat je zien dat het maar een probeersel iets was. en dat je het niets aan vond. Als ik seks probeer met een vrouw, en ik vind het 3 keer niks. Waarom zou ik het een week later dan weer doen? en een week later weer?
Als ik je posts nu verder lees zit het probleem bij jou niet in de seks met mannen die hij heeft gehad maar twijfel je aan jullie relatie omdat je twijfelt aan zijn geaardheid en dus bang bent dat hij vreemd gaat met een man.

In dat geval zou ik zeggen: Grow a pair.

Dat hij een laag libido heeft was nooit een probleem, maak er dan nu geen probleem van.
En iemand die bi is (al zegt hij dat hij dat niet is, doet er niet toe) heeft echt geen seks met beide seksen nodig om prima te kunnen functioneren. Hij heeft jou gekozen, geen vent.
pi_175530211
Wat een rare OP. Hij is toch niet vreemd gegaan? Het is al lang bewezen dat de meeste mensen niet 100% hetero zijn. Geaardheid is meer een schaal waarop je een bepaalde mate van hetero/bi/gay bent dan een duidelijke scheidslijn tussen de drie. Dat hij in het verleden gexperimenteerd heeft met andere mannen lijkt me dan ook redelijk gezond. Als je daar problemen mee hebt ligt het probleem eerder bij jezelf. Of twijfel je aan zijn geaardheid?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_175530213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hebt dus een probleem met lullen die in een anus gezeten hebben.

Dus als een vent in zijn verleden ooit een vrouw anaal gedaan heeft dan valt hij al af begrijp ik? Dan valt een groot deel van de mannenpopulatie af.
Ik wil het gewoon niet weten.

Net als angst (fobie) is niet alle walging rationeel.

Zo vinden veel mensen haggis lekker tot ze horen wat er in zit.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 15:55:17 #100
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175530236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon niet weten.

Net als angst (fobie) is niet alle walging rationeel.
Misschien moet je er eens therapie voor volgen dan. Want het is een ongezonde angst.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')