abonnement Unibet Coolblue
pi_175524085
Bekrompen figuur is ts
pi_175524344
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Labeyyee het volgende:
maar nu twijfel ik of ik het niet beter kan uit maken
je hebt 3,5 jaar met iemand een relatie, die volgens eigen zeggen probleemoos is en ook je dochter ziet hem als een tweede vader en enkel omdat je nu kennis van iets uit zijn verleden heeft wil je het uitmaken?

Dat is nog al een heftige draai...
Verandert jouw blik op iemands persoonlijkheid compleet enkel daardoor?
Of heb je misschien zelf een heel ander beeld geschapen van een soort van 'perfecte prins' die hij zou moeten zijn en bevalt et je niet dat hij ook een 'eigen' mens is met eigen gevoelens die je niet kunt sturen?

Wa betreft sexualiteit is eigenlijk geen mens voor 100% in te ordenen in één hokje... erzijn ongekend veel gradaties tussen heterosexualiteit en homoseksualiteit.
Evenzeer staat de manier waarop mensen hun egen sexualiteit publiekelijk presenteren nog wel eens los vand e gevoelens die mensen werkelijk hebben (sommige openlijke homohaters blijken zelf sterke sexuele aantrekking te voelen tot gelijkgeslachtelijke seks)...
Ook het experimenteren behoort gewoon bij eenieders normale sexuele ontwikkeling.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 6 december 2017 @ 11:25:11 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175524455
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:19 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Wa betreft sexualiteit is eigenlijk geen mens voor 100% in te ordenen in één hokje... erzijn ongekend veel gradaties tussen heterosexualiteit en homoseksualiteit.
Vrijwel alle mannen zijn wel degelijk in een van die twee hokjes te plaatsen, biseksualiteit is iets voor vrouwen.
quote:
Evenzeer staat de manier waarop mensen hun egen sexualiteit publiekelijk presenteren nog wel eens los vand e gevoelens die mensen werkelijk hebben (sommige openlijke homohaters blijken zelf sterke sexuele aantrekking te voelen tot gelijkgeslachtelijke seks)...
Deze doet het altijd erg goed om homohaters op de kast te krijgen, maar helaas is er geen serieus bewijs dat ze vaker in de kast zouden zitten. ;(
quote:
Ook het experimenteren behoort gewoon bij eenieders normale sexuele ontwikkeling.
Experimenteren met andere mannen is een uitzondering, niet de regel.
pi_175524502
quote:
7s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:25 schreef Nobu het volgende:

[..]

Vrijwel alle mannen zijn wel degelijk in een van die twee hokjes te plaatsen, biseksualiteit is iets voor vrouwen.

[..]

Deze doet het altijd erg goed om homohaters op de kast te krijgen, maar helaas is er geen serieus bewijs dat ze vaker in de kast zouden zitten. ;(

[..]

Experimenteren met andere mannen is een uitzondering, niet de regel.
natuurlijk joh :) :Y

altijd weer die kast, of ze zitten er op of er in....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175524668
Nou nou is dat alles? De meeste mannen vinden het lekker om anaal gestimuleerd te worden, of hebben ermee geexperimenteerd en ik denk ook dat meer mannen wel eens met een andere man hebben gerotzooid dan ze ooit zullen toegeven.

Het is dat jij een probleem ervan gaat maken, nou ik heb er nooit geen last van ondervonden dat mijn man destijds als jonge vent met een vent heeft lopen rotzooien, iedereen probeert wel eens wat.
Zullen we het omdraaien, stel jij hebt een keer een vrouw een lekkere befbeurt gegeven, maar na een paar keer kwam je erachter dat het niet zo jou ding was en je hebt nu 3,5 jaar een leuke relatie, je verteld het hem en hij gaat bekrompen doen.
Hoe voel jij je dan? Of moet hij ineens maar zien als een pot die de weg kwijt is?

Er zijn zelfs erotische speeltjes om leuk samen met je man te proberen die ook in dat gat gaan, sommige mannen vinden dat helemaal geweldig om een trilei tegen hun prostaat te voelen of tijdens het trekken een vinger in hun kont te doen en anderen moeten er niet aan denken. Mijn man was destijds van het vreemde en dat is zijn ding, mijn huidige vriend is meer van het normale die hoeft al die gekkigheid niet om zijn kont en dat is allemaal ieders eigen keus. Jij maakt er een probleem van, hij niet, hij is verder gegaan met zijn leven, heeft het achter zich gelaten en heeft in zijn gedachten een lieve vriendin met een gezellige dochter waar hij mee op kan schieten.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:17:02 #56
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175525509
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Labeyyee het volgende:
Mijn vriend en ik zijn bijna 3.5 jaar samen en onze relatie is altijd super fijn gelopen zonder veel problemen of ruzies.

Twee maanden geleden wilde hij mij iets opbiechten; in het verleden is hij een aantal keer verliefd geweest op mannen en heeft er ook meerdere keer seks mee gehad.(ook anale penetratie,alles erop en eraan) Hij zegt echter dat hij dit helemaal niet prettig vond en dat hij dat ook niet meer wil. (Als je het niks vindt blijft het toch bij 1 keer) Hij beschouwt zich als een heteroseksuele man. Echter in ons seksleven wil hij wel graag dat ik zijn anus etc stimuleer - wat ik ook best vreemd vond en dit koppelde ik ook gelijk aan 'homo' taferelen. Ik had nog niet eerder een vriend gehad die zijn anus gestimuleerd wilde hebben.

Het beeld van hem seks hebbend met een man mij misselijk. Ik ben geen homofoob, maar ik kan er niks aan doen dat ik het voel op die manier. Ik heb een dochter van bijna 7 uit een eerdere relatie en hij fungeert als een geweldige tweede vader voor haar. Hij beschouwt haar als zijn eigen dochter en ze doen ook los van mij leuke dingen samen.

Ik vind het ingewikkeld. Onze relatie was prettig, nooit problemen maar nu twijfel ik of ik het niet beter kan uit maken omdat dit zo aan me knaagt. Maar mijn vriend is echt super en een lot uit de loterij, zo snel vindt ik niet meer iemand als hem.

Labeyyee.
Wat ben jij geestelijk beperkt !!
Count your blessings (met die man).
En je bedoelt dus met ...
" Maar mijn vriend is echt super en een lot uit de loterij, zo snel vindt ik niet meer iemand als hem." eigenlijk ....
- zo iemand als hem maar die dan niet ooit in zijn verleden ge-experimenteerd heeft met een andere man.
Overigens, heel veel hetero mensen vinden het ook lekker als ze in en rond hun anus gestimuleerd worden. #metoo haha.
Nicht immer, aber immer öfter !!

Het is dat ik ook denk aan jouw dochter, die een lieve vader aan hem heeft, in tegenstelling tot degene die haar bij en met jou verwekt heeft, anders zou ik schrijven, kap gauw met hem want hij verdient beter!

Waar is dat "zum kotzen" mannetje? Ah, daar is ie: :r :r :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 12:17:12 #57
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175525518
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Ben je homofoob als seks met een man je walgelijk lijkt!? Ik denk dat dat voor de meeste heteromannen geldt. En waarschijnlijk ook wel voor de meeste potten.
Ik ben homo, maar ik vind het idee van hetero seks, of vrouw/vrouw echt niet walgelijk hoor. Het is zo'n uitspraak die je heel vaak hoort: ''ik heb geen probleem met homo's...maar met hun acties, en ze moeten niks bij me in de buurt doen, want dan flip ik (ook al is het elkaar aankijken :') )''. Dan ben je gewoon een homofoob. Net als TS eigenlijk.

TS: kortom....wees blij dat hij eerlijk is. Is dat niet veel belangrijker? Het is ver in het verleden. Hij is niet vreemdgegaan. Geeft aan het achter zich te hebben gelaten. Geeft je geen redenen daar aan te twijfelen. Hij vertrouwt jou genoeg om dat stukje te benoemen. En wat doe jij met dit vertrouwen? Je begint te walgen van 'm en zijn verleden. Iets wat zich ver in het verleden heeft afgespeeld.

En zelfs als hij gewoon bi zou zijn....what's the problem? Ik zou het als man van TS ook niet aangeven, want ik heb zo'n gevoel dat hij wel degelijk weet hoe TS over homo's denkt. Zoiets kan je niet verschuilen van iemand als je zolang samen bent. ''Je bent toch niet bi he?'', met een vies gezicht erbij. Dat is genoeg. Dat je dat gezicht trekt zal je niet eens door hebben.

Oh ja, alsof alleen homo's anale seks hebben..weet toevallig dat juist hetero's het veel vaker doen dan gedacht. Maar dat is anders uiteraard. Dan zijn alle betrokkenen meteen homo. Oh, die vooroordelen _O-

Echt, het is 2017. Homoseksualiteit wordt over het algemeen prima geaccepteerd. Wanneer kom jij eindelijk naar het heden TS?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  PR en moderator woensdag 6 december 2017 @ 12:24:20 #58
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_175525693
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:03 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vermoedelijk gaat het om de manier waarop TS erover wil 'praten'. Hier vertelt ze ons ook al dat hij gewoon bi is want dit en dit, terwijl hij dat naar eigen zeggen absoluut niet zo voelt.

Als iemand, wanneer ik iets zeer persoonlijks vertel op aandringen van haar, dan uit afkeuring en afkeer continu haar mening over mij op mij projecteert en me dan opdringt dat ik iets ben wat ik niet eens een beetje zo voel, zou ik ook wat gepikeerd reageren.

Op de manier waarop TS zich opstelt in dit topic geef ik zomaar hem het voordeel van de twijfel als er conflict ontstaat als ze hierover willen praten
Dit. Het probleem lijkt bij TS’ eigen visie te liggen en niet bij haar vriend.
Zou wat aan je openmindedness doen, TS.

Daarnaast is de G-spot van een man alleen via z’n anus te bereiken, als je dat gelijk vies en walgelijk en gay vindt is dat toch echt enkel en alleen jouw probleem. Dan gun ik hem ook iemand die daar gewoon fatsoenlijk mee om kan gaan ipv zo kortzichtig...
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 6 december 2017 @ 12:26:50 #59
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175525764
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:42 schreef Labeyyee het volgende:

Als je echt een hetero man bent moet je toch niet denken aan het idee van seks met een andere vent..
Al ooit wortelencake gegeten? Neen? Ik wel (in Dubai), en ik vind hem heerlijk. Ik weet dat dus omdat ik dat heb geprobeerd. En je moet het toch eerst geprobeerd hebben voordat je met stelligheid kunt zeggen of je iets lekker vindt of niet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175525809
Experimenteren met anale stimulatie en experimenteren met seks met een andere man is natuurlijk wel een wereld van verschil mensen. TS zijn vriend beweert juist dat de anale penetratie hem niet veel deed, maar dat hij de mannen wel echt leuk vond. Dan lijkt een uitleg, over waarom anale stimulatie voor mannen ook leuk kan zijn, me nou niet direct de meest nuttige info voor TS.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Al ooit wortelencake gegeten? Neen? Ik wel (in Dubai), en ik vind hem heerlijk. Ik weet dat dus omdat ik dat heb geprobeerd. En je moet het toch eerst geprobeerd hebben voordat je met stelligheid kunt zeggen of je iets lekker vindt of niet.
Seksuele aantrekking voelen voor mannen en seksuele handelingen, die worden uitgevoerd met een man, lekker vinden, zijn ook anders. Het laatste kun je niet stellig ontkennen zonder het ooit geprobeerd te hebben, het eerste wel. Het eerste maakt je niet-hetero en het laatste niet per se.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnanYaw op 06-12-2017 12:35:03 ]
  woensdag 6 december 2017 @ 12:32:11 #61
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175525882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:26 schreef timmmmm het volgende:
alsof hij er blij mee is dat jij door allerhande andere mannen volgepompt bent.
Haha, _O- ^O^ fantastisch! Juist, en hij heeft zich niet zwanger laten maken, jij dus wel!
Okay, een man kan niet zwanger worden, maar een vrouw hoeft dat ook niet te worden anno 2011 in Nederland.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 12:37:18 #62
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175525960
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:24 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dit. Het probleem lijkt bij TS’ eigen visie te liggen en niet bij haar vriend.
Zou wat aan je openmindedness doen, TS.

Daarnaast is de G-spot van een man alleen via z’n anus te bereiken, als je dat gelijk vies en walgelijk en gay vindt is dat toch echt enkel en alleen jouw probleem. Dan gun ik hem ook iemand die daar gewoon fatsoenlijk mee om kan gaan ipv zo kortzichtig...
Kun je ook "buitenom" stimuleren bv door druk op het schaambeen en door het masseren van het deel tussen de ballen en de anus. Maar de anus erbij betrekken voelt lekker. De P spot stimuleren is niet voor alle mannnen het summum. Er zijn er ook die het weinig doet en ook mannen die het zelfs niet prettig vinden.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_175525976
Poeh poeh, een man die seks heeft gehad met een man

Het is wat allemaal
pi_175526022
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Labeyyee het volgende:
Echter in ons seksleven wil hij wel graag dat ik zijn anus etc stimuleer - wat ik ook best vreemd vond en dit koppelde ik ook gelijk aan 'homo' taferelen. Ik had nog niet eerder een vriend gehad die zijn anus gestimuleerd wilde hebben.
Er zijn hele volksstammen mannen die dat lekker vinden en geen homo zijn dus dat is echt onzin dat je dat linkt aan homo taferelen.

Wees blij dat hij het eerlijk verteld heeft en lig er verder niet wakker van zou ik zeggen. Waardeer eerder zijn eerlijkheid.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:46 schreef hugecooll het volgende:
Hij denkt waarschijnlijk ook liever niet aan de piemels die in jou hebben gezeten. Doe je niks aan en wordt vast vanzelf minder
En dit inderdaad.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 6 december 2017 @ 12:47:57 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_175526182
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik sta ook niet te springen om twee mannen te zien palen maar ben wel getuige geweest op het huwelijk van mij schoonbroers. Ben ik nu homofoob? :').
Ben ook al eens getuige geweest op een huwelijk, mijn kameraad met zijn vrouw. Maar dan ga ik mij toch niet expliciet voorstellen dat en hoe hij haar neukt. Dat doe ik ook niet bij een homopaar. Ik vind het zelfs raar als iemand dat wel doet. Alsof je als je ergens een koppel ziet, m-m. m-v of v-v, je gaat voorstellen hoe die sex hebben...
Wel bij een voor mij aantrekkelijke vrouw, maar dan stel ik me voor hoe IK !! met haar sex heb.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 6 december 2017 @ 12:56:24 #66
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175526330
Nou poe poe, je vriend heeft seks met anderen gehad voordat jullie samen waren.
Wereld schokkend hoor!

Echt, waar doe je moeilijk over, meer als dit is het namelijk niet.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 6 december 2017 @ 13:31:12 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175527019
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:33 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

we hadden een gesprek over wat we allemaal van elkaar wisten. Hij zei dat hij alles aan mij had vertelt behalve 1 ding en dat was dit. Het onderwerp was ook nooit eerder ter sprake gekomen. Ik had hem nooit gevraagd naar ervaringen met mannen oid. Hij zegt dat die gevoelens voor mannen nu helemaal weg zijn sinds hij seks heeft gehad met hen en daarom noemt hij zich hetero. Toch kan ik niet geloven hoe een hetero man verliefd kan zijn op een man.
Tja ik kan me voorstellen dat het verbazend is. Maar misschien heeft hij een periode gehad waarin hij heel erg twijfelde aan zichzelf en misschien wel dacht dat hij homo was, maar wat niet zo bleek te zijn. Dat zie je wel eens bij jongere mensen die worstelen met hun liefdesleven.

En houden van anale stimulatie heeft niks met homoseksualiteit te maken.
pi_175527527
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef Labeyyee het volgende:
Echter in ons seksleven wil hij wel graag dat ik zijn anus etc stimuleer - wat ik ook best vreemd vond en dit koppelde ik ook gelijk aan 'homo' taferelen. Ik had nog niet eerder een vriend gehad die zijn anus gestimuleerd wilde hebben.
:')

Die koppeling zegt meer over jou dan je vriend. Er zijn vrouwen die ook anale stimulatie willen, dat maakt hen niet meteen exclusief hetero ofzo. Zou mij niets verbazen als er lesbische stellen zijn die elkaar anaal stimuleren.

Punt is dat jouw gedachten een blijkbaar fantastische relatie op het spel zetten. Is dat jou het waard?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175527832
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 10:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik sta ook niet te springen om twee mannen te zien palen maar ben wel getuige geweest op het huwelijk van mij schoonbroers. Ben ik nu homofoob? :').
'Niet staan te springen om twee mannen te zien palen' is wel wat anders vinden dan het walgelijk vinden als je weet dat twee mannen seks met elkaar hebben. Je weet toch ook dat je schoonbroers het met hun partners doen maar daar walg je toch niet van? (hoop ik tenminste) TS heeft haar vriend en die man ook geen seks zien hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fokpop op 06-12-2017 14:17:23 ]
pi_175527941
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
De meeste mannen vinden het lekker om anaal gestimuleerd te worden, of hebben ermee geexperimenteerd
bron?
  woensdag 6 december 2017 @ 14:26:50 #71
473543 ErikHolten
We take pride in our erik holt
pi_175528428
Vraag om een DP en doe niet zo preuts
pi_175529141
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:01 schreef Fokpop het volgende:

[..]

Je bent homofoob als het je walgelijk vindt dat een man seks heeft met een andere man. Het gaat hier niet om de eigen seksuele voorkeur van TS of van wie dan ook, TS vindt seks met mannen namelijk helemaal niet walgelijk, dat heeft ze zelf namelijk ook. En jij hoeft ook niet met een man naar bed hoor als je dat niet wil, dat idee mag je best walgelijk vinden want dat is gewoon jouw seksuele voorkeur (smaak), maar als je het walgelijk vindt als twee andere mannen seks met elkaar hebben, dan vind ik dat homofoob ja.

En ja dat hebben veel mannen, maar dat veel minder vrouwen dat hebben bij het idee van lesbische seks geeft al aan dat dat eerder cultureel bepaald is (door de homofobe cultuur die er vroegah was en nog doorsijpelt) dan een onvermijdelijk gevolg van iemands seksuele voorkeur. En jij kunt je er ook best overheen zetten als je een beetje je best doet! Kom op, je kunt het!
Waarom willen jullie zo ontzettend graag het labeltje 'homofoob' op TS plakken?

Ik vind het idee dat twee mannen seks hebben gehad met elkaar net zo'n non-issue als te weten dat een man en een vrouw samen seks hebben gehad. Ik sta daar buiten, heb er niets mee te maken.
Wanneer ik op reis seks hoor door de dunne hotelwanden, dan vind ik dat net zo walgelijk als dat een heterokoppel is als wanneer dat een homokoppel is. Waarom dan wel walgelijk? Omdat ik er ongewenst getuige van ben door de geluiden.

Maar zou mijn vriend mij vertellen dat hij een man (of vrouw) anaal gepenetreerd heeft... dan heb ik daar wel een probleem mee ja. gewoon het idee dat zijn lul in een anus heeft gezeten... en dan in mijn lijf zou komen... nee dank je. Ik zou niet meer aan seks met hem moeten denken.

Onzinnig natuurlijk want daar zijn na al die jaren geen sporen meer van terug te vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:02:54 #73
471637 TomStall
I buried Joey
pi_175529217
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Waarom willen jullie zo ontzettend graag het labeltje 'homofoob' op TS plakken?

Ik vind het idee dat twee mannen seks hebben gehad met elkaar net zo'n non-issue als te weten dat een man en een vrouw samen seks hebben gehad. Ik sta daar buiten, heb er niets mee te maken.
Wanneer ik op reis seks hoor door de dunne hotelwanden, dan vind ik dat net zo walgelijk als dat een heterokoppel is als wanneer dat een homokoppel is. Waarom dan wel walgelijk? Omdat ik er ongewenst getuige van ben door de geluiden.

Maar zou mijn vriend mij vertellen dat hij een man (of vrouw) anaal gepenetreerd heeft... dan heb ik daar wel een probleem mee ja. gewoon het idee dat zijn lul in een anus heeft gezeten... en dan in mijn lijf zou komen... nee dank je. Ik zou niet meer aan seks met hem moeten denken.

Onzinnig natuurlijk want daar zijn na al die jaren geen sporen meer van terug te vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Ze bestaan dus nog wel, top..!
pi_175529265
Dan maar bekrompen en/of homofoob in de ogen van sommigen, maar mij zou dit ook uitmaken... Zou mijn mening over hem als mens in het algemeen niet veranderen, maar wel mijn mening over hem als (seksuele) partner... ik zou hem daardoor heel hoogstwaarschijnlijk in die laatste zin minder aantrekkelijk vinden. Mogelijk zelfs een heel stuk minder.

Anale stimulatie staat hier wat mij betreft volledig los van. Dat zie ik op zich niet (iig niet in eerste instantie) als een teken van homoseksualiteit ofzo.
Tails tell tales
  woensdag 6 december 2017 @ 15:11:38 #75
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175529396
Mja spijtig dat je er niet eerder achter kwam want iedereen weet tussen neus en lippen door wel hoe het in de praktijk gaat.

Ik zou periodiek een SOA-test laten uitvoeren.
pi_175529509
Hoe bedoel je 'hoe het in de praktijk gaat'?

Ik heb geen twijfel aan zijn trouwheid aan mij. Ik vertrouw hem volledig dat hij zich niet met anderen inlaat.

doordat wij grotendeels samen voor mijn dochter zorgen maakt het deze kwestie zo ingewikkeld.
Als ik de relatie verbreek, dan weet ik niet hoe hij nog met mijn dochter zal omgaan. Komt hij dan nog langs om haar te bezoeken of is hij zo gekwetst dat hij niets meer met ons te maken wil hebben? mijn dochter is erg aan hem gehecht, mede omdat haar vader weinig onderneemt met haar. Mijn vriend is dus meer een vader voor mijn dochter dan de biologische vader. Dan ontneem ik haar ook een grote steunpilaar en prettig gezelschap.

Zielsveel hou ik van die man, maar dit bericht heeft mij gesloopt. En dat na 3.5 jaar relatie.. dan denk je dat je alles wel weet van elkaar. Als hij dit aan het begin had gezegd zou het heel anders zijn.
pi_175529516
Stel dat je bij de huisarts bent en die wil voor een onderzoek een metalen spatel in je mond steken.. geen probleem toch?

Maar dan vertelt hij gekscherend dat hij met diezelfde spatel ook anale onderzoeken doet. Natuurlijk vermeldt hij erbij dat die spatel gesteriliseerd is nadien.

Zou je dan dezelfde gedachtes en gevoelens hebben als die spatel in je mond wordt gestopt?
  woensdag 6 december 2017 @ 15:17:59 #78
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175529519
Je kan ook via een contactadvertentie in een lokaal blad jezelf voordoen als man die intiem/seksueel contact zoekt met een man uit jullie omgeving die aan zijn omschrijving voldoet.

Dat de rest van jullie leven gewoon elke week plaatsen, weet je het iig zeker.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:19:14 #79
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175529538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Ouder1 het volgende:
Stel dat je bij de huisarts bent en die wil voor een onderzoek een metalen spatel in je mond steken.. geen probleem toch?

Maar dan vertelt hij gekscherend dat hij met diezelfde spatel ook anale onderzoeken doet. Natuurlijk vermeldt hij erbij dat die spatel gesteriliseerd is nadien.

Zou je dan dezelfde gedachtes en gevoelens hebben als die spatel in je mond wordt gestopt?
Wat jij vandaag hebt gedronken is ook deels ooit door mijn plasbuis en anus gegaan.

En bij sommige stelletjes dus zelfs tegelijkertijd.
pi_175529544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Het_Peenvarken het volgende:
Je kan ook via een contactadvertentie in een lokaal blad jezelf voordoen als man die intiem/seksueel contact zoekt met een man uit jullie omgeving die aan zijn omschrijving voldoet.

Dat de rest van jullie leven gewoon elke week plaatsen, weet je het iig zeker.
Ik heb nooit aan zijn trouwheid getwijfeld. Vanaf het moment dat wij een relatie aangingen heb ik hem volledig vertrouwd en dat is nog steeds zo. Ik ben ook geen jaloers type, we laten elkaar vrij en we weten dat het gewoon goed zit qua trouw zijn.
pi_175529559
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:17 schreef Ouder1 het volgende:
Stel dat je bij de huisarts bent en die wil voor een onderzoek een metalen spatel in je mond steken.. geen probleem toch?

Maar dan vertelt hij gekscherend dat hij met diezelfde spatel ook anale onderzoeken doet. Natuurlijk vermeldt hij erbij dat die spatel gesteriliseerd is nadien.

Zou je dan dezelfde gedachtes en gevoelens hebben als die spatel in je mond wordt gestopt?
Ja vragen mannen dat ook als je ze wil zoenen, welke lul heb jij allemaal in je mond gehad?
pi_175529580
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:19 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Ik heb nooit aan zijn trouwheid getwijfeld. Vanaf het moment dat wij een relatie aangingen heb ik hem volledig vertrouwd en dat is nog steeds zo. Ik ben ook geen jaloers type, we laten elkaar vrij en we weten dat het gewoon goed zit qua trouw zijn.
Heb je nadat je het gehoord hebt al eens seks met hem gehad?
pi_175529613
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja vragen mannen dat ook als je ze wil zoenen, welke lul heb jij allemaal in je mond gehad?
Je weet dat wanneer je anale seks hebt gehad en gelijk daarna weer via de normale weg wordt gepenetreerd, je een groot risico loopt op allerlei infecties? Dáár komt mijn walging vandaan.
pi_175529641
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heb je nadat je het gehoord hebt al eens seks met hem gehad?
Ja, en ik probeer die gedachten dan uit te schakelen. Maar qua seks is mijn vriend niet heel actief. Zijn libido is vrij laag(vanaf het begin van de relatie al zo), maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Nu ik hier allemaal bij stil sta ben ik misschien bang dat dat met elkaar in verbinding staat. Ik nam vaak het initiatief tot seks, als ik het niet deed gebeurde het vaak ook niet. Mijn andere exen hadden een veel hoger libido, maar goed dat verschilt natuurlijk ook p.p
pi_175529703
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:23 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Ja, en ik probeer die gedachten dan uit te schakelen. Maar qua seks is mijn vriend niet heel actief. Zijn libido is vrij laag(vanaf het begin van de relatie al zo), maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Nu ik hier allemaal bij stil sta ben ik misschien bang dat dat met elkaar in verbinding staat. Ik nam vaak het initiatief tot seks, als ik het niet deed gebeurde het vaak ook niet. Mijn andere exen hadden een veel hoger libido, maar goed dat verschilt natuurlijk ook p.p
Ik snap dat soort twijfels heel goed, zou ik hoogstwaarschijnlijk in jouw geval zelf ook hebben.
Tails tell tales
pi_175529706
Het vroegere seksleven van mijn vriend met andere vrouwen interesseert me niet. Ik walg er niet van, ik voel er niks bij. Het is gewoon zo en het voelt 'normaal' dat hij dat heeft gehad. We zijn open geweest over het aantal vorige bedpartners, ik heb er meer gehad dan hij ,maar ook hij heeft er wel een aantal gehad en dat is helemaal prima. Het gaat echt om het idee dat het kerels waren.

Mijn vriend zegt dat hij seks met mannen niets voor hem vond, maar als je dat 1 keer hebt geprobeerd waarom daarna WEER en dan NOG een keer? Na 1 keer weet je het dan toch wel of je het leuk vindt of niet?

Als hij één keer seks had gehad met een man, en zou zeggen: niet mijn kopje thee. Zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Want dan laat je zien dat het maar een probeersel iets was. en dat je het niets aan vond. Als ik seks probeer met een vrouw, en ik vind het 3 keer niks. Waarom zou ik het een week later dan weer doen? en een week later weer?
pi_175529718
woensdag 6 december 2017 15:26 schreef Forbry het volgende:[/b]

[..]

Ik snap dat soort twijfels heel goed, zou ik hoogstwaarschijnlijk in jouw geval zelf ook hebben.
[/quote]
dankje
pi_175529734
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je weet dat wanneer je anale seks hebt gehad en gelijk daarna weer via de normale weg wordt gepenetreerd, je een groot risico loopt op allerlei infecties? Dáár komt mijn walging vandaan.
herpes is ook dolle pret kan ook van boven en onder elkaar besmetten. Weet je, een man kan het nog wel verder doorbrengen, hoeveel kwakjes hebben al in je gespoten, hoeveel zaad heb je al doorgeslikt, hoevaak trek je schoon ondergoed aan enz enz enz enz

Weet je, soms moet je kijken naar het nu, in het verleden deden mensen ook dingen, experimenteerden ook, die waren toen nog niet met de gedachte, wie weet krijg ik later een partner die dat niet leuk vind. Stel dat je je partner op alles gaat aankijken wat die heeft gedaan wat jij niet leuk vind, kun je beter vrijgezel blijven.
pi_175529818
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:27 schreef Labeyyee het volgende:

Mijn vriend zegt dat hij seks met mannen niets voor hem vond, maar als je dat 1 keer hebt geprobeerd waarom daarna WEER en dan NOG een keer? Na 1 keer weet je het dan toch wel of je het leuk vindt of niet?

Tja er zijn wel meer die iets een paar keer proberen, iedere partner is weer anders, wat bij de een helemaal geweldig is kan bij een ander tegenvallen, daarom probeert men soms iets een keer vaker.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:35:06 #90
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_175529871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:23 schreef Labeyyee het volgende:

[..]

Ja, en ik probeer die gedachten dan uit te schakelen. Maar qua seks is mijn vriend niet heel actief. Zijn libido is vrij laag(vanaf het begin van de relatie al zo), maar ik heb hier niet zo'n moeite mee. Nu ik hier allemaal bij stil sta ben ik misschien bang dat dat met elkaar in verbinding staat. Ik nam vaak het initiatief tot seks, als ik het niet deed gebeurde het vaak ook niet. Mijn andere exen hadden een veel hoger libido, maar goed dat verschilt natuurlijk ook p.p
Koop een strapon, rim hem eens goed en neem hem.
Hij zal voor altijd je ventje zijn.
Voor hem is dit het summum, laag libido m'n neus.
Jij bevredigt hem niet, hij heeft anaal nodig om echt naar de hemel en terug op aarde te gaan, vandaar ook die meerdere kerels. Het is geen homo, maar goede n sex houdt wel anal play in voor hem.
Feyenoord!!! * Barça
  woensdag 6 december 2017 @ 15:37:04 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175529896
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:22 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Je weet dat wanneer je anale seks hebt gehad en gelijk daarna weer via de normale weg wordt gepenetreerd, je een groot risico loopt op allerlei infecties? Dáár komt mijn walging vandaan.
En wat nu als hij zijn ex-vriendin anaal had genomen. Was het dan geen probleem geweest?
  woensdag 6 december 2017 @ 15:40:56 #92
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_175529962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Heb je nadat je het gehoord hebt al eens seks met hem gehad?
TS heeft al 3,5 jaar een relatie met hem, en het 'voorval' vond daarvoor nog plaats. Denk niet dat het nu nog heel veel uitmaakt. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_175530077
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En wat nu als hij zijn ex-vriendin anaal had genomen. Was het dan geen probleem geweest?
Lees ff terug.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:47:34 #94
54408 Parzival
Where it happens
pi_175530078
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Al ooit wortelencake gegeten? Neen? Ik wel (in Dubai), ..
wat heeft Dubai hier nou weer mee te maken.?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 6 december 2017 @ 15:49:11 #95
54408 Parzival
Where it happens
pi_175530120
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 14:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Maar zou mijn vriend mij vertellen dat hij een man (of vrouw) anaal gepenetreerd heeft... dan heb ik daar wel een probleem mee ja. gewoon het idee dat zijn lul in een anus heeft gezeten... en dan in mijn lijf zou komen... nee dank je. Ik zou niet meer aan seks met hem moeten denken.

Onzinnig natuurlijk want daar zijn na al die jaren geen sporen meer van terug te vinden, maar zo werkt dat nu eenmaal.
Nou zeg.. en dat terwijl de vagina van al mijn vriendinnen door allemaal andere mannen volgeblaft zijn.. en ik dan orale sex moet doen zeg.. bah.. #DoeFFNormaal..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  woensdag 6 december 2017 @ 15:49:57 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175530134
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Lees ff terug.
Je hebt dus een probleem met lullen die in een anus gezeten hebben.

Dus als een vent in zijn verleden ooit een vrouw anaal gedaan heeft dan valt hij al af begrijp ik? Dan valt een groot deel van de mannenpopulatie af.
pi_175530176
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:27 schreef Labeyyee het volgende:
Het vroegere seksleven van mijn vriend met andere vrouwen interesseert me niet. Ik walg er niet van, ik voel er niks bij. Het is gewoon zo en het voelt 'normaal' dat hij dat heeft gehad. We zijn open geweest over het aantal vorige bedpartners, ik heb er meer gehad dan hij ,maar ook hij heeft er wel een aantal gehad en dat is helemaal prima. Het gaat echt om het idee dat het kerels waren.

Mijn vriend zegt dat hij seks met mannen niets voor hem vond, maar als je dat 1 keer hebt geprobeerd waarom daarna WEER en dan NOG een keer? Na 1 keer weet je het dan toch wel of je het leuk vindt of niet?

Als hij één keer seks had gehad met een man, en zou zeggen: niet mijn kopje thee. Zou ik er niet zo'n moeite mee hebben. Want dan laat je zien dat het maar een probeersel iets was. en dat je het niets aan vond. Als ik seks probeer met een vrouw, en ik vind het 3 keer niks. Waarom zou ik het een week later dan weer doen? en een week later weer?
Als ik je posts nu verder lees zit het probleem bij jou niet in de seks met mannen die hij heeft gehad maar twijfel je aan jullie relatie omdat je twijfelt aan zijn geaardheid en dus bang bent dat hij vreemd gaat met een man.

In dat geval zou ik zeggen: Grow a pair.

Dat hij een laag libido heeft was nooit een probleem, maak er dan nu geen probleem van.
En iemand die bi is (al zegt hij dat hij dat niet is, doet er niet toe) heeft echt geen seks met beide seksen nodig om prima te kunnen functioneren. Hij heeft jou gekozen, geen vent.
pi_175530211
Wat een rare OP. Hij is toch niet vreemd gegaan? Het is al lang bewezen dat de meeste mensen niet 100% hetero zijn. Geaardheid is meer een schaal waarop je een bepaalde mate van hetero/bi/gay bent dan een duidelijke scheidslijn tussen de drie. Dat hij in het verleden geëxperimenteerd heeft met andere mannen lijkt me dan ook redelijk gezond. Als je daar problemen mee hebt ligt het probleem eerder bij jezelf. Of twijfel je aan zijn geaardheid?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_175530213
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Je hebt dus een probleem met lullen die in een anus gezeten hebben.

Dus als een vent in zijn verleden ooit een vrouw anaal gedaan heeft dan valt hij al af begrijp ik? Dan valt een groot deel van de mannenpopulatie af.
Ik wil het gewoon niet weten.

Net als angst (fobie) is niet alle walging rationeel.

Zo vinden veel mensen haggis lekker tot ze horen wat er in zit.
  woensdag 6 december 2017 @ 15:55:17 #100
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175530236
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 15:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik wil het gewoon niet weten.

Net als angst (fobie) is niet alle walging rationeel.
Misschien moet je er eens therapie voor volgen dan. Want het is een ongezonde angst.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')