abonnement Unibet Coolblue
pi_175518138
Hoe lang zouden jullie afwachten wanneer je iets hebt besproken met elkaar en de ander heeft even tijd nodig om na te denken?

Een paar dagen, een week, twee weken, een maand?
pi_175518163
450 dagen
pi_175518186
Hangt er vanaf.
Gaat het om het avondeten, 10 minuten.
Gaat het om kinderen krijgen, minstens een jaar.
Beetje vaag zo he!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175518190
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
450 dagen
heerlijk droog *;
Somebody that I used to know
  Spellchecker dinsdag 5 december 2017 @ 23:01:11 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_175518241
Ligt eraan hoe lekker je ben.....
pi_175518281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
Hangt er vanaf.
Gaat het om het avondeten, 10 minuten.
Gaat het om kinderen krijgen, minstens een jaar.
Beetje vaag zo he!
Er staat dat er even tijd nodig is. Kinderen willen en daarover praten, en wat jij zegt: een jaar afwachten, is niet even.

Dat is het dus niet. Maar ook niet zoiets simpels als wat te eten 's avonds.
pi_175518315
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:04 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Er staat dat er even tijd nodig is. Kinderen willen en daarover praten, en wat jij zegt: een jaar afwachten, is niet even.

Dat is het dus niet. Maar ook niet zoiets simpels als wat te eten 's avonds.
Dan denk ik tussen de 10 minuten en een jaar.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:06:30 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175518329
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:04 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Er staat dat er even tijd nodig is. Kinderen willen en daarover praten, en wat jij zegt: een jaar afwachten, is niet even.

Dat is het dus niet. Maar ook niet zoiets simpels als wat te eten 's avonds.
Dat is niet te beoordelen zonder te weten wat de kwestie is. Je vraag is derhalve onzinnig.
De antwoorden erop dus ook..
Vorige poster heeft volkomen gelijk (tussen 10 minuten en een jaar).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_175518358
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is niet te beoordelennzonder te weten wat de kwestie is.
Openstellen van de relatie.
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:08:44 #11
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_175518377
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:07 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Openstellen van de relatie.
Van exclusief naar een open relatie?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:10:18 #12
441859 crew  Lenny77
pi_175518413
Wil jij dat of hij?
Lijkt me toch wel wat tijd voor nodig te zijn.
Of net niet. Een nee is meteen een nee.
Nadenken is meer: dat zou ik wel willen maar kan ik met de nadelen om.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175518416
Tien dagen
pi_175518527
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:10 schreef Lenny77 het volgende:
Wil jij dat of hij?
Lijkt me toch wel wat tijd voor nodig te zijn.
Of net niet. Een nee is meteen een nee.
Nadenken is meer: dat zou ik wel willen maar kan ik met de nadelen om.
Hij is bereid om na te denken, ik vraag me alleen af hoe lang ik hem de tijd moet gunnen. Ik heb hem gevraagd er zelf op terug te komen, maar hij denkt dat het klaar is als hij er niet op terugkomt ondanks afspraak. Dat heeft hij eerder gedaan bij een gesprek over iets anders.
pi_175518715
Dan is het heel makkelijk...


Je neukt m niet meer en dan komt het antwoord vlug genoeg.
  Moderator dinsdag 5 december 2017 @ 23:31:19 #16
441859 crew  Lenny77
pi_175518893
Geef m een week of 3
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 6 december 2017 @ 00:18:19 #17
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175519808
3 dagen 2 uur en 52,3452 seconden
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175522728
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij is bereid om na te denken, ik vraag me alleen af hoe lang ik hem de tijd moet gunnen. Ik heb hem gevraagd er zelf op terug te komen, maar hij denkt dat het klaar is als hij er niet op terugkomt ondanks afspraak. Dat heeft hij eerder gedaan bij een gesprek over iets anders.
Hoelang ben je al aan het wachten?
Soms is verdwijnen uit iemand zn leven de enige optie om te laten zien wat ie mist. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Als hij er niet op terugkomt weet je ook zijn gedachtegang denk ik.

Je kan hoogstens na verloop van tijd vragen of hij nog na heeft gedacht. Zo niet, of hij heeft na een tijd nog geen keuze gemaakt, dan vrees ik dat je zonder hem verder zal moeten gaan.
  woensdag 6 december 2017 @ 09:37:28 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175522862
TS wil iets heel graag maar legt de beslissing bij haar vriend die het kennelijk niet zo boeit.
Het is een nee heb je, ja kun je krijgen ding. Wat gebeurt er als vriendlief nagedacht heeft en niets aan de relatie wil wijzigen omdat hij het zo als het nu is fijn vindt? Dan vertrek jij en heeft hij niks. Hij kan dat uitstellen door "na te denken". Misschien komt hij tot de conclusie dat jij een "ja" waard bent, omdat hij je met een "nee" verliest. Maar de keuze niet te antwoorden ("na te denken") geeft hem wat hij werkelijk wil (namelijk geen veranderingen).
pi_175522910
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:37 schreef Lunatiek het volgende:
TS wil iets heel graag maar legt de beslissing bij haar vriend die het kennelijk niet zo boeit.
Het is een nee heb je, ja kun je krijgen ding. Wat gebeurt er als vriendlief nagedacht heeft en niets aan de relatie wil wijzigen omdat hij het zo als het nu is fijn vindt? Dan vertrek jij en heeft hij niks. Hij kan dat uitstellen door "na te denken". Misschien komt hij tot de conclusie dat jij een "ja" waard bent, omdat hij je met een "nee" verliest. Maar de keuze niet te antwoorden ("na te denken") geeft hem wat hij werkelijk wil (namelijk geen veranderingen).
Mee eens!
pi_175522917
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:37 schreef Lunatiek het volgende:
TS wil iets heel graag maar legt de beslissing bij haar vriend die het kennelijk niet zo boeit.
Het is een nee heb je, ja kun je krijgen ding. Wat gebeurt er als vriendlief nagedacht heeft en niets aan de relatie wil wijzigen omdat hij het zo als het nu is fijn vindt? Dan vertrek jij en heeft hij niks. Hij kan dat uitstellen door "na te denken". Misschien komt hij tot de conclusie dat jij een "ja" waard bent, omdat hij je met een "nee" verliest. Maar de keuze niet te antwoorden ("na te denken") geeft hem wat hij werkelijk wil (namelijk geen veranderingen).
Dit is uit zijn perspectief hè. En nu vanuit TS haar perspectief. Hoe ver wil zij gaan... Is ze bereid hem op te offeren om een open relatie te hebben lees: rond te neuken?
  woensdag 6 december 2017 @ 09:48:31 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175523008
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit is uit zijn perspectief hè. En nu vanuit TS haar perspectief. Hoe ver wil zij gaan... Is ze bereid hem op te offeren om een open relatie te hebben lees: rond te neuken?
Ja, zij wil iets en daarover moet ze zelf een beslissing nemen: de open relatie eisen met het risico dat vriendlief vertrekt, of het laten zoals het is en de wens tot een open relatie laten varen. Maar dat antwoord weten we al: zij wil per se die open relatie en vraagt voor de vorm om toestemming bij vriendlief. Wat je als emotionele chantage kunt zien.
pi_175523676
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij is bereid om na te denken, ik vraag me alleen af hoe lang ik hem de tijd moet gunnen. Ik heb hem gevraagd er zelf op terug te komen, maar hij denkt dat het klaar is als hij er niet op terugkomt ondanks afspraak. Dat heeft hij eerder gedaan bij een gesprek over iets anders.
Ah.. Dus in het verleden werkte deze methode niet, en jij kwam op het briljante idee die nogmaals te gebruiken?
pi_175524206
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:26 schreef AnonymousjeX het volgende:

[..]

Hoelang ben je al aan het wachten?
Soms is verdwijnen uit iemand zn leven de enige optie om te laten zien wat ie mist. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Als hij er niet op terugkomt weet je ook zijn gedachtegang denk ik.

Je kan hoogstens na verloop van tijd vragen of hij nog na heeft gedacht. Zo niet, of hij heeft na een tijd nog geen keuze gemaakt, dan vrees ik dat je zonder hem verder zal moeten gaan.
Het gesprek is eind november geweest, dus ik wacht nog niet heel lang.

Voor dat laatste ben ik bang, maar als het niet anders kan dan moet het.
pi_175524286
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:37 schreef Lunatiek het volgende:
TS wil iets heel graag maar legt de beslissing bij haar vriend die het kennelijk niet zo boeit.
Het is een nee heb je, ja kun je krijgen ding. Wat gebeurt er als vriendlief nagedacht heeft en niets aan de relatie wil wijzigen omdat hij het zo als het nu is fijn vindt? Dan vertrek jij en heeft hij niks. Hij kan dat uitstellen door "na te denken". Misschien komt hij tot de conclusie dat jij een "ja" waard bent, omdat hij je met een "nee" verliest. Maar de keuze niet te antwoorden ("na te denken") geeft hem wat hij werkelijk wil (namelijk geen veranderingen).
Dit is de spijker op zijn kop. Ik denk dat dit zijn gedachtegang is. "Als ik er niks meer over zeg blijven we bij elkaar."
pi_175524305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dit is uit zijn perspectief hè. En nu vanuit TS haar perspectief. Hoe ver wil zij gaan... Is ze bereid hem op te offeren om een open relatie te hebben lees: rond te neuken?
Is dat wat een open relatie is volgens jou? :)
  woensdag 6 december 2017 @ 11:15:41 #27
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175524307
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dit is de spijker op zijn kop. Ik denk dat dit zijn gedachtegang is. "Als ik er niks meer over zeg blijven we bij elkaar."
Maar dan had je ook niet aan hem moeten vragen om er zelf op terug te komen. Dan leg je de bal bij hem, terwijl jij juist iets wil veranderen in je relatie...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 december 2017 @ 11:18:41 #28
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175524338
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Is dat wat een open relatie is volgens jou? :)
Wat houdt het volgens jou eigenlijk in dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175524351
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 09:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja, zij wil iets en daarover moet ze zelf een beslissing nemen: de open relatie eisen met het risico dat vriendlief vertrekt, of het laten zoals het is en de wens tot een open relatie laten varen. Maar dat antwoord weten we al: zij wil per se die open relatie en vraagt voor de vorm om toestemming bij vriendlief. Wat je als emotionele chantage kunt zien.
Het is een vraag of hij het kan, in een open relatie zitten. Alleen is het gevolg als hij dit niet wilt dat we uit elkaar zullen moeten. Als jij dit emotionele chantage vindt, prima, ik zie het niet als emotionele chantage. :)
pi_175524352
Ik zou gewoon wachten totdat je geen zin meer hebt om te wachten.
pi_175524366
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:19 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het is een vraag of hij het kan, in een open relatie zitten. Alleen is het gevolg als hij dit niet wilt dat we uit elkaar zullen moeten. Als jij dit emotionele chantage vindt, prima, ik zie het niet als emotionele chantage. :)
Ow, een soort ultimatum. Mjah, in dat geval is het handig erbij te zeggen wanneer het ingaat.
pi_175524401
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:15 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Maar dan had je ook niet aan hem moeten vragen om er zelf op terug te komen. Dan leg je de bal bij hem, terwijl jij juist iets wil veranderen in je relatie...
Hij gaf zelf aan erover na te willen denken en gezien de vorige keer gaf ik daarom aan of hij er binnen niet al te lange tijd uit zichzelf op terug wil komen. Wat vinden mannen een niet al te lange tijd?
pi_175524422
quote:
5s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:18 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat houdt het volgens jou eigenlijk in dan?
Het kan ook één vaste persoon zijn, het hoeft niet met Jan en alleman te zijn.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:23:50 #34
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175524427
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:22 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij gaf zelf aan erover na te willen denken en gezien de vorige keer gaf ik daarom aan of hij er binnen niet al te lange tijd uit zichzelf op terug wil komen. Wat vinden mannen een niet al te lange tijd?
Dat verschilt echt per man en per situatie.
pi_175524458
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:22 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij gaf zelf aan erover na te willen denken en gezien de vorige keer gaf ik daarom aan of hij er binnen niet al te lange tijd uit zichzelf op terug wil komen. Wat vinden mannen een niet al te lange tijd?
Tjah, wat vinden vrouwen een niet al te lange tijd?
pi_175524467
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:20 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ow, een soort ultimatum. Mjah, in dat geval is het handig erbij te zeggen wanneer het ingaat.
Wat denk jij? Dat ik jaren ga wachten? En als hij er nooit meer op terugkomt? Hoe zie je dit voor je?
pi_175524482
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:25 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Wat denk jij? Dat ik jaren ga wachten? En als hij er nooit meer op terugkomt? Hoe zie je dit voor je?
Ik heb geen idee! :D
pi_175524493
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:25 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, wat vinden vrouwen een niet al te lange tijd?
Een week.
pi_175524552
Omdat het een man is wacht ik af tot na de kerst, dan zijn we beide als het goed is vrij. Ik kan altijd nog als single het nieuwe jaar in.
pi_175524562
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:26 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Een week.
Als hij er niet op terugkomt kan je wellicht die andere man bij jullie uitnodigen om te komen eten en het er met zijn drieen eens goed over te hebben.
pi_175524580
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:29 schreef capuchon_meis het volgende:
Omdat het een man is wacht ik af tot na de kerst, dan zijn we beide als het goed is vrij. Ik kan altijd nog als single het nieuwe jaar in.
Ik denk dat je er beter een punt achter kan zetten als je zo over je relatie praat.
  woensdag 6 december 2017 @ 11:32:56 #42
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175524636
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik denk dat je er beter een punt achter kan zetten als je zo over je relatie praat.
Dit idd. Je klinkt niet als iemand die haar relatie serieus neemt zoals je hier over je vriend praat, TS.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 december 2017 @ 12:06:37 #43
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175525300
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik denk dat je er beter een punt achter kan zetten als je zo over je relatie praat.
Eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175525367
Gaat het hier om een puur hypothetische situatie, of heb je een kerel onder de speed dial, die zit te wachten tot jullie groen licht hebben?

Jij kan het wel geen emotionele chantage vinden, maar een open relatie is niet een kwestie van ja-zeggen of de relatie is kaput. Een open relatie is iets wat je samen beslist en ook weer kan intrekken als een van beide er niet gelukkig mee is. De basis is namelijk de relatie die je al hebt met iemand.

Neem gewoon afscheid van iemand als je er zo in staat. De keuze voor hem is niet eerlijk, want er is geen optie op een nee, zonder dat zijn relatie eindigt. Zeg maar de definitie van emotionele chantage.

"Hoe lang moet je wachten.." Wat zit jij slecht in elkaar. Je wacht tot je partner er klaar voor is, want je houdt van hem.. Toch!?
  woensdag 6 december 2017 @ 12:15:48 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175525485
Aangezien hij nog geen antwoord heeft gegeven kan je al wel op je vingers natellen dat hij het er moeilijk mee heeft.
Niet echt een goede start voor een open relatie als hij op ten duur maar ja zegt om de relatie te behouden.

Snap ook niet hoe je zo'n vraag kan stellen en dan niet goed in gesprek gaat over de inhoud. Wat zijn zijn bezwaren, zijn angsten, als het open zou gaan hoe zou dat dan gaan, wat kan hij verwachten dan, hoe open is open? Kan hij nog terug als het toch niet bevalt?

Communicatie is in elke relatie belangrijk, maar in een open relatie is het een snelle doodsteek als je niet goed communiceert.
Kortom, niet meer wachten, maar praten met elkaar. Vooral eens goed luisteren naar hem, hoe voelt hij zich hierbij, hoe ziet hij dit? Zijn er mogelijkheden waarmee jullie beiden tevreden zouden kunnen zijn?

Als je nu al niet kan praten, niet goed kan luisteren naar hem met begrip wordt een open relatie niets. Dat gaat dan erg naar aflopen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175525558
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:29 schreef capuchon_meis het volgende:
Omdat het een man is wacht ik af tot na de kerst, dan zijn we beide als het goed is vrij. Ik kan altijd nog als single het nieuwe jaar in.
Goed idee, dan neukend het nieuwe jaar in op Oudejaarsavond :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 6 december 2017 @ 12:22:50 #47
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_175525651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik denk dat je er beter een punt achter kan zetten als je zo over je relatie praat.
Yup. Lekker bezig om je partner onder druk te zetten zo, maar zal je wel geen moeite kosten, als je zo makkelijk over je relatie denkt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_175526606
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:29 schreef capuchon_meis het volgende:
Omdat het een man is wacht ik af tot na de kerst, dan zijn we beide als het goed is vrij. Ik kan altijd nog als single het nieuwe jaar in.
Ik zou als ik jou was gewoon een punt achter de relatie zetten en gaan neuken wie je maar wilt.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_175526643
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:19 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het is een vraag of hij het kan, in een open relatie zitten. Alleen is het gevolg als hij dit niet wilt dat we uit elkaar zullen moeten. Als jij dit emotionele chantage vindt, prima, ik zie het niet als emotionele chantage. :)
Ja dit is emotionele chantage. Jij geeft hem immers een ultimatum. Open relatie of geen relatie...
  woensdag 6 december 2017 @ 13:27:33 #50
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175526935
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:22 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij gaf zelf aan erover na te willen denken en gezien de vorige keer gaf ik daarom aan of hij er binnen niet al te lange tijd uit zichzelf op terug wil komen. Wat vinden mannen een niet al te lange tijd?
Jij vraagt hem of het oké is dat je vreemdgaat.
Zegt hij nee, dan ben je weg.
Zegt hij ja, dan moet hij je (in het beste geval) delen met een ander en is hij het mikpunt van spotternij bij vrienden.
Zolang hij denkt, blijf jij bij hem.

Dit had je beter kunnen bespreken voordat je een relatie aanging.

Als een man niet gelijk enthousiast is over zo'n voorstel, vergeet het dan maar. Of je moet hele goede argumenten hebben, vanuit zijn standpunt. Vooralsnog verliest hij alleen maar. Hij blijft net zolang denken tot jij de knoop doorhakt.
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:10:47 #51
441859 crew  Lenny77
pi_175538374
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Jij vraagt hem of het oké is dat je vreemdgaat.
Zegt hij nee, dan ben je weg.
Zegt hij ja, dan moet hij je (in het beste geval) delen met een ander en is hij het mikpunt van spotternij bij vrienden.
Zolang hij denkt, blijf jij bij hem.

Dit had je beter kunnen bespreken voordat je een relatie aanging.

Als een man niet gelijk enthousiast is over zo'n voorstel, vergeet het dan maar. Of je moet hele goede argumenten hebben, vanuit zijn standpunt. Vooralsnog verliest hij alleen maar. Hij blijft net zolang denken tot jij de knoop doorhakt.
Is dat het? Spotternij bij vrienden?
Wat een domme reden om iets niet te willen.
Voor jezelf, je principes,.. Ja dat begrijp ik. Maar ik ga niets laten omdat ik bang zou zijn dat mijn vrienden mij zouden uitlachen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 22:13:19 #52
441859 crew  Lenny77
pi_175538433
Ts, weet je vriend al dat je een minnaar hebt?
Is anders wel gemeen hé.. Zegt ie toch ja met een bang hartje in de hoop dat het zo een vaart niet zal lopen en dan kom jij af met: ok, geregeld! By the way, mag ik je voorstellen aan Henk!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175542874
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 12:15 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Aangezien hij nog geen antwoord heeft gegeven kan je al wel op je vingers natellen dat hij het er moeilijk mee heeft.
Niet echt een goede start voor een open relatie als hij op ten duur maar ja zegt om de relatie te behouden.

Snap ook niet hoe je zo'n vraag kan stellen en dan niet goed in gesprek gaat over de inhoud. Wat zijn zijn bezwaren, zijn angsten, als het open zou gaan hoe zou dat dan gaan, wat kan hij verwachten dan, hoe open is open? Kan hij nog terug als het toch niet bevalt?

Communicatie is in elke relatie belangrijk, maar in een open relatie is het een snelle doodsteek als je niet goed communiceert.
Kortom, niet meer wachten, maar praten met elkaar. Vooral eens goed luisteren naar hem, hoe voelt hij zich hierbij, hoe ziet hij dit? Zijn er mogelijkheden waarmee jullie beiden tevreden zouden kunnen zijn?

Als je nu al niet kan praten, niet goed kan luisteren naar hem met begrip wordt een open relatie niets. Dat gaat dan erg naar aflopen.
Toen ik verder wilde praten in het vorige gesprek over de mogelijkheden en wat ik precies zou willen ging ik te snel volgens hem. :')
  donderdag 7 december 2017 @ 07:09:21 #54
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175542916
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 22:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Is dat het? Spotternij bij vrienden?
Wat een domme reden om iets niet te willen.
Voor jezelf, je principes,.. Ja dat begrijp ik. Maar ik ga niets laten omdat ik bang zou zijn dat mijn vrienden mij zouden uitlachen.
Als je echt een open relatie wilt heb je schijt aan de mening van anderen.

Het gaat om een situatie waarin die man onder druk wordt gezet om een open relatie te accepteren. De situatie waarin je duidelijk onder de plak zit bij het vrouwtje, zij alle voordelen heeft en jij alle nadelen hebt. Dan ben je in de ogen van anderen een loser, een slappeling, en zullen ze grappen over je maken, ook als het niet om overspel gaat. En dat is een moeilijke positie als je via je vriendengroep een minnares wilt zoeken, of een nieuwe vriendin. Wie wil er nou zo'n ruggengraatloze sukkel?
pi_175543112
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef capuchon_meis het volgende:
Hoe lang zouden jullie afwachten wanneer je iets hebt besproken met elkaar en de ander heeft even tijd nodig om na te denken?

Een paar dagen, een week, twee weken, een maand?
5389 minuten.
pi_175543140
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij is bereid om na te denken, ik vraag me alleen af hoe lang ik hem de tijd moet gunnen. Ik heb hem gevraagd er zelf op terug te komen, maar hij denkt dat het klaar is als hij er niet op terugkomt ondanks afspraak. Dat heeft hij eerder gedaan bij een gesprek over iets anders.
Je geeft ("gunt") hem zo lang als hij nodig heeft natuurlijk. En hij kan zelf aangeven hoe lang dat is.

Of heb je een of ander raar ultimatum gesteld (zeg maar ja anders ga ik bij je weg)?
pi_175543402
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 07:47 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Je geeft ("gunt") hem zo lang als hij nodig heeft natuurlijk. En hij kan zelf aangeven hoe lang dat is.

Of heb je een of ander raar ultimatum gesteld (zeg maar ja anders ga ik bij je weg)?
Ik heb hem niet letterlijk gezegd dat het of openstellen of uit elkaar is. Nu heb ik geen domme vriend, hij begrijpt dat die kans erin zit. Ik weet niet wat ik zou doen als voor hem een nee is. We hebben 10 jaar een relatie. Ik ben heel erg veranderd in die 10 jaar. 10 jaar geleden wist ik niet dat ik dit graag zou willen.
  donderdag 7 december 2017 @ 08:18:04 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175543476
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb hem niet letterlijk gezegd dat het of openstellen of uit elkaar is. Nu heb ik geen domme vriend, hij begrijpt dat die kans erin zit. Ik weet niet wat ik zou doen als voor hem een nee is. We hebben 10 jaar een relatie. Ik ben heel erg veranderd in die 10 jaar. 10 jaar geleden wist ik niet dat ik dit graag zou willen.
Geef hem dan ook 10 jaar om aan het idee te wennen. Dat is wel zo fair.
pi_175543479
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb hem niet letterlijk gezegd dat het of openstellen of uit elkaar is. Nu heb ik geen domme vriend, hij begrijpt dat die kans erin zit. Ik weet niet wat ik zou doen als voor hem een nee is. We hebben 10 jaar een relatie. Ik ben heel erg veranderd in die 10 jaar. 10 jaar geleden wist ik niet dat ik dit graag zou willen.
Ergo je houdt niet meer van hem. Gezien je eerdere reacties hier zou ik er gewoon mee kappen. Eerlijker voor hem
  donderdag 7 december 2017 @ 12:30:46 #60
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175548004
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 06:50 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Toen ik verder wilde praten in het vorige gesprek over de mogelijkheden en wat ik precies zou willen ging ik te snel volgens hem. :')
En dat heb je niet opgevat als een nee, daar ben ik gewoon nog niet aan toe, misschien wel nooit?

Heb je weleens over zijn fantasieën gepraat eigenlijk?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  donderdag 7 december 2017 @ 12:36:11 #61
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175548107
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb hem niet letterlijk gezegd dat het of openstellen of uit elkaar is. Nu heb ik geen domme vriend, hij begrijpt dat die kans erin zit. Ik weet niet wat ik zou doen als voor hem een nee is. We hebben 10 jaar een relatie. Ik ben heel erg veranderd in die 10 jaar. 10 jaar geleden wist ik niet dat ik dit graag zou willen.
Maar waarom begin je gelijk over de boel open gooien dan? Ipv samen een parenclub bezoeken (geen seks met anderen), misschien een keertje een trio (vmv om te beginnen) of met een ander stel (en dan bv enkel de dames die met elkaar spelen en verder met de eigen partner), naar een dancefeest gaan met een lossere moraal. Dat soort dingen.
Dat je samen eens gaat kijken wat er te doen is in de wereld op dat gebied ipv gelijk anderen erbij te betrekken of zelfs los van elkaar dingen te gaan doen.

Voorstellen een klein stapje in die richting te doen zonder gelijk elkaar geheel los te laten op dat gebied. Om samen eens wat te gaan verkennen zodat je ook beter kan zeggen wat je wel en niet leuk lijkt. Niet gelijk het zo'n enorme stap is die verdomd pijn doet als het niet bevalt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175548118
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 08:12 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb hem niet letterlijk gezegd dat het of openstellen of uit elkaar is. Nu heb ik geen domme vriend, hij begrijpt dat die kans erin zit. Ik weet niet wat ik zou doen als voor hem een nee is. We hebben 10 jaar een relatie. Ik ben heel erg veranderd in die 10 jaar. 10 jaar geleden wist ik niet dat ik dit graag zou willen.
Tien jaar, en daar ga je op deze manier mee om???
  donderdag 7 december 2017 @ 12:43:22 #63
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175548231
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tien jaar, en daar ga je op deze manier mee om???
Vermoedelijk een gevalletje van verliefd op een ander, uitgekeken op vriendlief qua seks, maar opgebouwde zekerheden niet kwijt willen.
pi_175549449
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:43 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Vermoedelijk een gevalletje van verliefd op een ander, uitgekeken op vriendlief qua seks, maar opgebouwde zekerheden niet kwijt willen.
Ik ben niet verliefd op iemand anders, wel vind ik meerdere personen leuk, waaronder ook een vrouw. Op zich is er niks mis met de seks tussen ons.

Wat betreft opgebouwde zekerheden, geld of dingen in bezit hebben maakt niet gelukkig, ik heb niet veel, zou niet veel verliezen bij een verbroken relatie.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 13:55:46 #65
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175549575
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:50 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben niet verliefd op iemand anders, wel vind ik meerdere personen leuk, waaronder ook een vrouw. Op zich is er niks mis met de seks tussen ons.

Wat betreft opgebouwde zekerheden, geld of dingen in bezit hebben maakt niet gelukkig, ik heb niet veel, zou niet veel verliezen bij een verbroken relatie.
Waarom dit hem nog voorleggen dan, als hij eigenlijk al niet zo er toe doet voor jou? :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175549586
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:55 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Waarom dit hem nog voorleggen dan, als hij eigenlijk al niet zo er toe doet voor jou? :')
Waar zeg ik dat?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:00:58 #67
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175549739
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 13:56 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Eigenlijk op alles wat je in dit topic hierover zegt, of klopt dat niet volgens jou en heb ik het verkeerd?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175550237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:00 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eigenlijk op alles wat je in dit topic hierover zegt, of klopt dat niet volgens jou en heb ik het verkeerd?
Lees de reactie van de ander waar ik op reageer.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:25:12 #69
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175550561
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Lees de reactie van de ander waar ik op reageer.
Op zich maakt dat niet zoveel uit, je bent hier toch al duidelijk genoeg lijkt mij?

quote:
Het is een vraag of hij het kan, in een open relatie zitten. Alleen is het gevolg als hij dit niet wilt dat we uit elkaar zullen moeten. Als jij dit emotionele chantage vindt, prima, ik zie het niet als emotionele chantage. :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175550614
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Lees de reactie van de ander waar ik op reageer.
Het feit dat je er al helemaal overheen bent dat als hij niet door wil jij "wel single het nieuwe jaar in kan" zegt genoeg. Je bent er al klaar mee maar wilt hem nog niet helemaal kwijt, dus dan maar een open relatie. Zo niet, ook prima jij krijgt wel wat je wil.. De andere mensen zijn in jouw hoofd al belangrijker dan hij is omdat je sowieso voor hen kiest.

Overigens zou ik niet wachten tot na de kerst.. Ga je gezellig kerst vieren krijg je daarna zo'n bak ellende over je heen en heb je daarna na 10 jaar geen relatie meer.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_175550619
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 12:36 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Maar waarom begin je gelijk over de boel open gooien dan? Ipv samen een parenclub bezoeken (geen seks met anderen), misschien een keertje een trio (vmv om te beginnen) of met een ander stel (en dan bv enkel de dames die met elkaar spelen en verder met de eigen partner), naar een dancefeest gaan met een lossere moraal. Dat soort dingen.
Dat je samen eens gaat kijken wat er te doen is in de wereld op dat gebied ipv gelijk anderen erbij te betrekken of zelfs los van elkaar dingen te gaan doen.

Voorstellen een klein stapje in die richting te doen zonder gelijk elkaar geheel los te laten op dat gebied. Om samen eens wat te gaan verkennen zodat je ook beter kan zeggen wat je wel en niet leuk lijkt. Niet gelijk het zo'n enorme stap is die verdomd pijn doet als het niet bevalt.
Goede suggesties. TS??
pi_175550657
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:25 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Op zich maakt dat niet zoveel uit, je bent hier toch al duidelijk genoeg lijkt mij?

[..]

Haal er niet iets anders bij. Ik reageerde op welke fokker het ook moge wezen, hij had het over bezittingen verliezen.
pi_175550702
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:30 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Haal er niet iets anders bij. Ik reageerde op welke fokker het ook moge wezen, hij had het over bezittingen verliezen.
Maarre, hoeveel tijd heeft ie nu nog?
pi_175550710
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Goede suggesties. TS??
Een mogelijkheid, als hij er over wil praten.
  donderdag 7 december 2017 @ 14:32:53 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175550711
Je komt wel echt over als een stompwaardig persoon
pi_175550758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef hugecooll het volgende:
Je komt wel echt over als een stompwaardig persoon
Het ligt aan mij dat hij er niet echt over wil praten en denkt dat het voorbij zal gaan als hij er niet meer op terugkomt?
pi_175550782
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:32 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Een mogelijkheid, als hij er over wil praten.
Heb je überhaupt deze mogelijkheden aan hem voorgelegd? Ik heb eerder het idee dat jij hebt gezegd; een open relatie of wegwezen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:36:44 #78
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175550786
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:30 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Haal er niet iets anders bij. Ik reageerde op welke fokker het ook moge wezen, hij had het over bezittingen verliezen.
Ik reageer zoals ik wil reageren , en als ik volgens jou een bepaalde volgorde af moet gaan , dan heb je pech. Want het stukje wat ik aanhaal zegt alles over hoe jij er in staat.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175550794
Ik probeer iets te bespreken en het in goede banen te leiden. Hem de tijd te geven om erover na te denken. Hoe kan ik dit anders doen? Er is geen betere mogelijkheid.
pi_175550807
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het ligt aan mij dat hij er niet echt over wil praten en denkt dat het voorbij zal gaan als hij er niet meer op terugkomt?
Nee, komt door hem dat ie niet snel genoeg laat weten of hij zijn vriendin waarmee hij al 10 jaar een relatie heeft wil delen.
pi_175550818
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb je überhaupt deze mogelijkheden aan hem voorgelegd? Ik heb eerder het idee dat jij hebt gezegd; een open relatie of wegwezen
Heb je al mijn reacties gelezen? Hij vond dat ik te snel ging toen ik wilde bespreken wat er allemaal mogelijk is!
pi_175550877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee, komt door hem dat ie niet snel genoeg laat weten of hij zijn vriendin waarmee hij al 10 jaar een relatie heeft wil delen.
Hij wilde niet bespreken wat er allemaal mogelijk is (veel meer dan alleen rond gaan neuken), dan vraag ik me af aan wie het ligt?
pi_175550895
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:40 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij wilde niet bespreken wat er allemaal mogelijk is (veel meer dan alleen rond gaan neuken), dan vraag ik me af aan wie het ligt?
Als je dat niet snapt dan hoop ik dat ie snel iemand tegenkomt die hem wel waard is.
pi_175550925
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je dat niet snapt dan hoop ik dat ie snel iemand tegenkomt die hem wel waard is.
Waarom zou hij dan wel open staan om erover na te willen denken? :)
pi_175550932
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:38 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Heb je al mijn reacties gelezen? Hij vond dat ik te snel ging toen ik wilde bespreken wat er allemaal mogelijk is!
Stuur hem dan een appje met wat je allemaal wil, mailtje of brief schrijven. Doe eens wat meer je best in plaats van de bal bij hem te leggen. 10 jaar relatie, het is niet te merken.
pi_175550936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:42 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Waarom zou hij dan wel open staan om erover na te willen denken? :)
Al sla je me dood!
  donderdag 7 december 2017 @ 14:43:45 #87
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175550945
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:40 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij wilde niet bespreken wat er allemaal mogelijk is (veel meer dan alleen rond gaan neuken), dan vraag ik me af aan wie het ligt?
Misschien is hij ook alvast iemand om mee te neuken aan het regelen zodat hij niet achterblijft
pi_175551015
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je dat niet snapt dan hoop ik dat ie snel iemand tegenkomt die hem wel waard is.
Nee dat snap ik inderdaad niet. Hoe kan hij over iets goed nadenken als hij niet precies weet wat er allemaal mogelijk is en wat ik ongeveer zou willen?

Dat kan niet. Maar het goed bespreken wilde hij niet want ik ging te snel. Iets goed met elkaar bespreken betekent nog niet gelijk dat het de volgende dag al zo moet zijn. Juist in dit geval moet je goed praten met elkaar hierover.
pi_175551042
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:46 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Nee dat snap ik inderdaad niet. Hoe kan hij over iets goed nadenken als hij niet precies weet wat er allemaal mogelijk is en wat ik ongeveer zou willen?

Dat kan niet. Maar het goed bespreken wilde hij niet want ik ging te snel. Iets goed met elkaar bespreken betekent nog niet gelijk dat het de volgende dag al zo moet zijn. Juist in dit geval moet je goed praten met elkaar hierover.
Het ging te snel zei hij toch? Hou daar dan rekening mee en gun hem wat tijd, tering. Het gaat toch niet alleen om jou?
pi_175551077
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Stuur hem dan een appje met wat je allemaal wil, mailtje of brief schrijven. Doe eens wat meer je best in plaats van de bal bij hem te leggen. 10 jaar relatie, het is niet te merken.
Ik heb inderdaad gedacht aan een (handgeschreven) brief waarin ik uitleg en beschrijf wat er mogelijk is en wat ik graag zou willen.
pi_175551100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het ging te snel zei hij toch? Hou daar dan rekening mee en gun hem wat tijd, tering. Het gaat toch niet alleen om jou?
Hoe kan hij goed over iets nadenken als hij niet precies weet wat de mogelijkheden zijn en wat ik zou willen?

Wat begrijp je hier niet van :?
pi_175551116
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hoe kan hij goed over iets nadenken als hij niet precies weet wat de mogelijkheden zijn en wat ik zou willen?

Wat begrijp je hier niet van :?
Het ging hem te snel! Hij heeft even tijd nodig! Wat begrijp jij daar niet aan?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:51:48 #93
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175551152
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:40 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij wilde niet bespreken wat er allemaal mogelijk is (veel meer dan alleen rond gaan neuken), dan vraag ik me af aan wie het ligt?
Welke opties heeft hij nog meer dan?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 december 2017 @ 14:55:29 #94
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175551255
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hoe kan hij goed over iets nadenken als hij niet precies weet wat de mogelijkheden zijn en wat ik zou willen?

Wat begrijp je hier niet van :?
Oh hij mag al niet eens nadenken over datgene waar je hem mee hebt overvallen? Mag hij geen tijd hebben om alleen dat (misschien) al te laten bezinken? het draait dus allemaal om jou
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 7 december 2017 @ 15:06:31 #95
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175551542
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:49 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hoe kan hij goed over iets nadenken als hij niet precies weet wat de mogelijkheden zijn en wat ik zou willen?

Wat begrijp je hier niet van :?
Hij wil hier natuurlijk niets van weten. Maar ja, jouw lusten hebben nou eenmaal voorrang en de hoogste prioriteit. Lekker egoïstisch erdoorheen rammen en als meneer niet wil luisteren, dan beëindig je de relatie en ga je rondneukend het nieuwe jaar in.

Wat een marteling voor je vriend moet dit wezen en wat verschrikkelijk egoïstisch ben je.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  donderdag 7 december 2017 @ 15:51:53 #96
545 dop
:copyright: dop
pi_175552805
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:37 schreef capuchon_meis het volgende:
Ik probeer iets te bespreken en het in goede banen te leiden. Hem de tijd te geven om erover na te denken. Hoe kan ik dit anders doen? Er is geen betere mogelijkheid.
persoonlijke mening:

Je heb het bespreekbaar gemaakt.
Maar voor mij heb je de bal behoorlijk bij hem gelegd.
Als je echt weet wat je wil, denk ik dat je vooral duidelijk/eerlijk naar hem moet zijn.
Vertellen dat je geen gesloten relatie meer wil en dat je alleen verder wil als hij een open relatie met je wil aangaan.
Vervolgens vandaar uit een bedenktijd geven.

Hoe klinkt dat ?


Overigens vind ik dat er behoorlijk wat oordeel in dit topic rond loopt.
Uiteindelijk kom je zelf op de eerste plaats, en kun je nooit opgeven wie je bent of wat je voelt om een ander gelukkig te maken.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  donderdag 7 december 2017 @ 16:01:28 #97
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175553003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:30 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik denk dat je er beter een punt achter kan zetten als je zo over je relatie praat.
dit
pi_175553006
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Is dat wat een open relatie is volgens jou? :)
Daar komt het natuurlijk wel op neer.
Maar ik had iemand er dan er allang uit geschopt.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:02:22 #99
447397 SpaanseVlieg
2 + 2 = 4 - 1 = 3
pi_175553027
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:48 schreef capuchon_meis het volgende:
en wat ik graag zou willen.
Volgens mij wil jij je gewoon laten palen door een ander.
  donderdag 7 december 2017 @ 16:49:57 #100
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175554042
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Heb je überhaupt deze mogelijkheden aan hem voorgelegd? Ik heb eerder het idee dat jij hebt gezegd; een open relatie of wegwezen
Waarbij vooral geld dat een open relatie in zijn hoofd weleens heel wat anders kan zijn dan de ts in gedachte heeft.
Dat hij denkt dat de ts dan ieder weekend ergens anders slaapt om met een andere gast te neuken terwijl hij eenzaam in zijn bedje ligt. Kan me goed voorstellen dat dat beeld niet zo prettig over komt.

Dat terwijl je het ook kan hebben over de beider horizon verbreden, wat rond te snoepen en te kijken zonder gelijk anderen erin te betrekken, of als het gaat over anderen erin betrekken dat vanuit een samen doet en niet gelijk alles of niets.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175555668
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 15:06 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Hij wil hier natuurlijk niets van weten. Maar ja, jouw lusten hebben nou eenmaal voorrang en de hoogste prioriteit. Lekker egoïstisch erdoorheen rammen en als meneer niet wil luisteren, dan beëindig je de relatie en ga je rondneukend het nieuwe jaar in.

Wat een marteling voor je vriend moet dit wezen en wat verschrikkelijk egoïstisch ben je.
Ik wil mezelf (kunnen) zijn. :)
  donderdag 7 december 2017 @ 18:16:53 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175555727
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik wil mezelf (kunnen) zijn. :)
Nou, dan ga je het gesprek aan. Neem je zelf het voortouw. Alles bij hem in de schoot werpen en vervolgens gaan klagen dat het lang duurt is wel erg childish.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 19:12:08 #103
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175557285
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dan ga je het gesprek aan. Neem je zelf het voortouw. Alles bij hem in de schoot werpen en vervolgens gaan klagen dat het lang duurt is wel erg childish.
Ik heb het idee dat ze hoopt dat hij er een einde aan breit zodat ze ook de schuld in zijn schoenen kan schuiven. Dan kan ze met schone lei single al rondneukend het nieuwe jaar in
  donderdag 7 december 2017 @ 19:40:42 #104
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175558137
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:42 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Waarom zou hij dan wel open staan om erover na te willen denken? :)
Zie blz1 van dit topic: om het moment dat hij je kwijtraakt uit te stellen. Want dat jullie relatie ten einde is, is duidelijk. Hij wil je niet kwijt, ook niet voor de helft.
Dus trek je drol in en blijf bij hem, of ga nu bij hem weg.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:41:47 #105
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175558170
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 14:35 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het ligt aan mij dat hij er niet echt over wil praten en denkt dat het voorbij zal gaan als hij er niet meer op terugkomt?
Ja. Jij stelt hem voor een keuze die hij niet wil maken.
  donderdag 7 december 2017 @ 19:42:51 #106
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175558211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik wil mezelf (kunnen) zijn. :)
Mag hij ook zichzelf zijn? Zo ja, ga bij hem weg.
pi_175563625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze hoopt dat hij er een einde aan breit zodat ze ook de schuld in zijn schoenen kan schuiven. Dan kan ze met schone lei single al rondneukend het nieuwe jaar in
Dat is niet wat ik wil.
pi_175563832
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:42 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Mag hij ook zichzelf zijn? Zo ja, ga bij hem weg.
Ik ben dan egoïstisch en ik doe mijn vriend veel pijn volgens de alwetende fokkers hier. Wat ik wil gaat misschien niet samen met de relatie die ik nu heb. Dan pleeg ik emotionele chantage volgens diezelfde fokkers, maar dit is hoe het is.

Zijn jullie nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden? Iedereen veranderd.

Hoe het ook zal verlopen ik krijg een bak stront over me heen van - jawel - diezelfde fokkers.
pi_175563887
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:41 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja. Jij stelt hem voor een keuze die hij niet wil maken.
Ik heb hem niet voor die keuze gesteld. Ik ben een gesprek aangegaan over dit en met de vraag of hij ervoor open staat.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:50:29 #110
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175563921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:47 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben dan egoïstisch en ik doe mijn vriend veel pijn volgens de alwetende fokkers hier. Wat ik wil gaat misschien niet samen met de relatie die ik nu heb. Dan pleeg ik emotionele chantage volgens diezelfde fokkers, maar dit is hoe het is.

Zijn jullie nog precies hetzelfde als 10 jaar geleden? Iedereen veranderd.

Hoe het ook zal verlopen ik krijg een bak stront over me heen van - jawel - diezelfde fokkers.
Mja, je pakt het niet heel handig aan afgaande de info die je hier verstrekt.

Ga met hem in gesprek. Maar houd m niet aan het lijntje terwijl je al lang besloten hebt wat je wil.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175563942
quote:
14s.gif Op donderdag 7 december 2017 18:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dan ga je het gesprek aan. Neem je zelf het voortouw. Alles bij hem in de schoot werpen en vervolgens gaan klagen dat het lang duurt is wel erg childish.
Hij wilde tijd om hier over na te denken. Ik vroeg me af hoe lang ik de tijd moet geven.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:53:15 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175564004
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:51 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Hij wilde tijd om hier over na te denken. Ik vroeg me af hoe lang ik de tijd moet geven.
Dat heb je toch al besloten?

Rond de kerst wilde je t weten had je t over.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 7 december 2017 @ 22:57:29 #113
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175564114
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:49 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb hem niet voor die keuze gesteld. Ik ben een gesprek aangegaan over dit en met de vraag of hij ervoor open staat.
En die vraag is geen keuze? Het antwoord is immers niet vrijblijvend. Je weet zelf al zeker dat je weggaat als zijn antwoord Nee is.
  donderdag 7 december 2017 @ 22:58:38 #114
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175564147
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat heb je toch al besloten?

Rond de kerst wilde je t weten had je t over.
Nog ff lekker biefstukjes voor ze overstapt op vette worst
pi_175564902
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 22:57 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En die vraag is geen keuze? Het antwoord is immers niet vrijblijvend. Je weet zelf al zeker dat je weggaat als zijn antwoord Nee is.
Dat weet ik niet zeker. Maar de kans is groot dat het moet, aangezien ik geen relatie die monogaam is meer wil vanwege de verandering die bij mij gebeurd is.

Er wordt stront over me heen gestort omdat ik hem in een opengestelde relatie zou willen drukken, wat niet gaat werken als iemand monogaam is, maar begrijpen jullie dat de andere kant ook niet zal werken? Een persoon die niet monogaam is in een monogame relatie houden.
pi_175565136
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:23 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker. Maar de kans is groot dat het moet, aangezien ik geen relatie die monogaam is meer wil vanwege de verandering die bij mij gebeurd is.

Er wordt stront over me heen gestort omdat ik hem in een opengestelde relatie zou willen drukken, wat niet gaat werken als iemand monogaam is, maar begrijpen jullie dat de andere kant ook niet zal werken? Een persoon die niet monogaam is in een monogame relatie houden.
Het gaat er vooral om dat je hem zo weinig tijd gunt, alleen al om na te denken over de vraag of hij een open relatie zou willen overwegen. Als je tien jaar een relatie hebt dan hoeft dit toch niet binnen een paar weken klaar te zijn?
pi_175565377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het gaat er vooral om dat je hem zo weinig tijd gunt, alleen al om na te denken over de vraag of hij een open relatie zou willen overwegen. Als je tien jaar een relatie hebt dan hoeft dit toch niet binnen een paar weken klaar te zijn?
Ik gun hem alle tijd.
pi_175565386
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:40 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik gun hem alle tijd.
Ook in het nieuwe jaar?
  donderdag 7 december 2017 @ 23:42:26 #119
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175565420
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:23 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker. Maar de kans is groot dat het moet, aangezien ik geen relatie die monogaam is meer wil vanwege de verandering die bij mij gebeurd is.

Er wordt stront over me heen gestort omdat ik hem in een opengestelde relatie zou willen drukken, wat niet gaat werken als iemand monogaam is, maar begrijpen jullie dat de andere kant ook niet zal werken? Een persoon die niet monogaam is in een monogame relatie houden.
Blijkbaar werkt het aardig, want je houdt het al 10 jaar vol. Welke verandering heeft jouw gedachte hierover doen veranderen? Het leuk vinden van bepaalde mensen? Dat je je relatie nogal saai begint te vinden? Dat het jeukt van onder?


Hoe moeilijk is het om te accepteren wat je hebt en daar genoegen mee te nemen. Het moet altijd maar meer en beter. Als een soort adrenalinejunk je shot nu moeten krijgen van een of andere lover, vrouwelijk of mannelijk, om je benodigde spanningsniveau in balans te houden en zodoende de hoofdrelatie in stand te houden.

En jezelf kunnen zijn.... Ben je nu iemand anders dan?

Open relatie ben ik helemaal voor, maar ik vraag me af waar die stelligheid vandaan komt dat dit het moet worden voor jou? Ben je niet bang dat je spijt gaat krijgen als het hierdoor uit raakt met je vriend en het toch niet is wat je ervan verwachtte? Hoe lang denk je er al over na?

De kans is groot dat je het uit zal moeten gaan maken, wellicht dat tijd voor je vriend kan helpen om aan het idee te wennen, maar als iemand echt niet wil, dan wil iemand niet
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  donderdag 7 december 2017 @ 23:56:15 #120
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175565807
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:40 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik gun hem alle tijd.
Nee, dat doe je niet. Je wilt op korte termijn een antwoord van hem horen en het antwoord moet "Ja, tof" zijn anders ben je weg.

Terwijl jij waarschijnlijk al weet dat hij monogaam is en jou niet wil delen met anderen. Als hij toegeeft aan je eis raak je hem vermoedelijk toch kwijt. Na 10 jaar weet je toch wel hoe iemand in elkaar zit en welke kant hij op verandert?

Zoals iemand anders al zei: het lijkt er sterk op dat er al iemand anders is en dat je slechts op toestemming tot overspe wacht.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 00:12:12 #121
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175566098
10 jaar een relatie en ineens moet alles binnen een paar weken goedgekeurd en afgehandeld worden want TS heeft jeuk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175566101
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:23 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker. Maar de kans is groot dat het moet, aangezien ik geen relatie die monogaam is meer wil vanwege de verandering die bij mij gebeurd is.

Er wordt stront over me heen gestort omdat ik hem in een opengestelde relatie zou willen drukken, wat niet gaat werken als iemand monogaam is, maar begrijpen jullie dat de andere kant ook niet zal werken? Een persoon die niet monogaam is in een monogame relatie houden.
Is er wat jou betreft geen compromis mogelijk? Jij hebt wel seks met anderen maar hij houdt de touwtjes in handen. Hij bepaalt wanneer en met wie jij het doet en is er eventueel ook bij aanwezig.
Mensen zat die dit doen en heel happy mee zijn.
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 10:14:07 #123
70532 loveli
N
pi_175569690
quote:
1s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:23 schreef capuchon_meis het volgende:
maar begrijpen jullie dat de andere kant ook niet zal werken? Een persoon die niet monogaam is in een monogame relatie houden.
Ben je in deze relatie monogaam of gaan die topics waarin je het over je minnaar hebt over degene die je erbij wilt?

Monogamie is een keuze. Het is niet dat je niet monogaam kunt zijn, maar je wilt het niet.
crap in = crap out
pi_175570113
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben je in deze relatie monogaam of gaan die topics waarin je het over je minnaar hebt over degene die je erbij wilt?

Monogamie is een keuze. Het is niet dat je niet monogaam kunt zijn, maar je wilt het niet.
Monogaam zijn, of niet, is geen keuze. Het woord zijn zegt het al.
pi_175570187
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 00:12 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Is er wat jou betreft geen compromis mogelijk? Jij hebt wel seks met anderen maar hij houdt de touwtjes in handen. Hij bepaalt wanneer en met wie jij het doet en is er eventueel ook bij aanwezig.
Mensen zat die dit doen en heel happy mee zijn.
Ik zou zelf willen bepalen met wie ik het doe, ik hoef er geen pottenkijkers bij.
pi_175570257
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 23:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ook in het nieuwe jaar?
Het lijkt mij een mooi moment om tussen kerst en oud en nieuw hier nogmaals over te praten, zodat we een nieuwe start in het jaar 2018 kunnen maken.
pi_175570267
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:48 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het lijkt mij een mooi moment om tussen kerst en oud en nieuw hier nogmaals over te praten, zodat we een nieuwe start in het jaar 2018 kunnen maken.
Je hebt het tijdspad al voor hem uitgestippeld dus.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:52:13 #128
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175570316
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:48 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het lijkt mij een mooi moment om tussen kerst en oud en nieuw hier nogmaals over te praten, zodat we een nieuwe start in het jaar 2018 kunnen maken.
Klinkt mooi. Alleen jammer dat jij niet de enige bent in deze relatie...
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 10:52:24 #129
70532 loveli
N
pi_175570320
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:41 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Monogaam zijn, of niet, is geen keuze. Het woord zijn zegt het al.
Jij bent de baas over je instincten, niet omgekeerd.

Maar je negeert die andere vraag, heb je al iemand op het oog?
crap in = crap out
pi_175570351
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je hebt het tijdspad al voor hem uitgestippeld dus.
Ruim een maand om na te denken.
pi_175570360
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent de baas over je instincten, niet omgekeerd.

Maar je negeert die andere vraag, heb je al iemand op het oog?
Ze heeft er al eentje naast lopen op dit moment, zelfs.

SEX / Minnaar pijpen met heet snoepje
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175570367
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:54 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ruim een maand om na te denken.
Jah, jij vind dat dat wel genoeg moet zijn in een relatie van 10 jaar.
pi_175570379
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:52 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Klinkt mooi. Alleen jammer dat jij niet de enige bent in deze relatie...
Waarom ga je er vanuit dat ik bedoel dat we als vrijgezel 2018 ingaan?
pi_175570390
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:55 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat ik bedoel dat we als vrijgezel 2018 ingaan?
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 11:29 schreef capuchon_meis het volgende:
Omdat het een man is wacht ik af tot na de kerst, dan zijn we beide als het goed is vrij. Ik kan altijd nog als single het nieuwe jaar in.
:') . Deze user.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 10:56:01 #135
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175570394
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:55 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat ik bedoel dat we als vrijgezel 2018 ingaan?
Daar ga ik niet vanuit.
Ik vraag me alleen af of je partner ook nog iets te zeggen heeft, of dat jij alles al voor hem hebt bepaald...
pi_175570413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij bent de baas over je instincten, niet omgekeerd.

Maar je negeert die andere vraag, heb je al iemand op het oog?
Ik zie iemand sinds korte tijd.
pi_175570430
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ze heeft er al eentje naast lopen op dit moment, zelfs.

SEX / Minnaar pijpen met heet snoepje
Tjee, nou da's wel duidelijk ja. Ik heb te doen met haar vriend.
pi_175570443
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]


[..]

:') . Deze user.
Je begrijpt niet dat we ook samen met een opengestelde relatie 2018 in kunnen gaan. Dat is namelijk ook een nieuwe start.
pi_175570444
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zie iemand sinds korte tijd.
En vertel eens, hoe praat je dat goed?
pi_175570472
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Daar ga ik niet vanuit.
Ik vraag me alleen af of je partner ook nog iets te zeggen heeft, of dat jij alles al voor hem hebt bepaald...
Dan moet hij dat wel zeggen.
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 10:59:53 #141
70532 loveli
N
pi_175570490
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zie iemand sinds korte tijd.
Weet je vriend dat?
crap in = crap out
pi_175570494
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

En vertel eens, hoe praat je dat goed?
Ik praat dat niet goed.
pi_175570519
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet je vriend dat?
If so, zou ik dan dit topic geopend hebben?
pi_175570524
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:57 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat we ook samen met een opengestelde relatie 2018 in kunnen gaan. Dat is namelijk ook een nieuwe start.
Laten we elkaar niet voor de gek houden, dit gaat natuurlijk nooit goed komen. Jij wilt gewoon lekker doorgesmeerd worden door je nieuwe minnaar zonder dat je vriend daarover loopt te janken, en je vriend mag nu kiezen of hij dat accepteert of dat jij er bij hem vandoor gaat.

Als de relatie niet nu al knapt, dan gebeurt het wel als je vriend er achter komt dat je ook voor de relatie open werd al regelmatig afgekit werd door een ander. Veel plezier er verder mee hoor, je moet het allemaal zelf weten, maar doe nou niet alsof dit iets is waar jullie beiden achter staan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 11:01:53 #145
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175570545
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:59 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dan moet hij dat wel zeggen.
Jij had hem toch tegen hem gezegd dat hij er zelf op terug moest komen?

Dus dan moet je hem ook die tijd gunnen..

Maar ik begrijp dus nu dat je hem gevraagd hebt of hij openstaat voor het openstellen voor de relatie, terwijl je al iemand ziet.
Dat is toch een rare vraag dan aan je partner? :') Je gunt je partner helemaal niets.

Ja, om een vangnet te zijn, mocht je over een tijdje uitgekeken zijn op je minnaar. Lekker dan.
pi_175570548
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:00 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

If so, zou ik dan dit topic geopend hebben?
Walgelijk. :r
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 11:02:08 #147
441859 crew  Lenny77
pi_175570552
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:57 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat we ook samen met een opengestelde relatie 2018 in kunnen gaan. Dat is namelijk ook een nieuwe start.
Dat kan zelfs een heel mooie nieuwe start zijn maar zo te horen staat jouw vriend er niet om te springen.

Misschien kan je hem beter laten gaan.
Ik begrijp je gevoel hoor en het is voor beide partijen niets als je op dat gebied niet overeen komt.
Maar wat er niet is, zal er niet komen en dit verdient hij toch ook niet.
Ofwel vreet hij zich op als je eens weg bent, ofwel vreet jij je op van frustratie.
Lijkt me duidelijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 11:02:35 #148
70532 loveli
N
pi_175570559
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:00 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

If so, zou ik dan dit topic geopend hebben?
TT is dan fout. "Ik belazer m'n vriend" was een betere geweest.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 11:02:56 #149
70532 loveli
N
pi_175570570
Gaat deze over je vriend of minnaar?
SEX / Wat hebben mannen
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 11:03:29 #150
441859 crew  Lenny77
pi_175570580
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:02 schreef loveli het volgende:
Gaat deze over je vriend of minnaar?
SEX / Wat hebben mannen
Minnaar natuurlijk
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 11:03:31 #151
70532 loveli
N
pi_175570583
Doe je vriend een lol en vertel het hem voor de kerst.
crap in = crap out
pi_175570719
Er gaan mensen voor minder uit elkaar na een jarenlange relatie. Dit is iets wat of of is. Niemand kan het mooier maken dan dat.
pi_175570775
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:09 schreef capuchon_meis het volgende:
Er gaan mensen voor minder uit elkaar na een jarenlange relatie. Dit is iets wat of of is. Niemand kan het mooier maken dan dat.
Hem verwijten dat het te lang duurt voordat hij erop terugkomt, terwijl jij stiekem vreemdgaat. |:(
pi_175570797
Ze zeggen weleens: leven begint bij 40.
  vrijdag 8 december 2017 @ 11:12:42 #155
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175570801
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:09 schreef capuchon_meis het volgende:
Er gaan mensen voor minder uit elkaar na een jarenlange relatie. Dit is iets wat of of is. Niemand kan het mooier maken dan dat.
Of of?

Wat bedoel je nu hiermee te zeggen?

Stel dat je vriend morgen zegt: Goed, ik wil een open-relatie. Ga je dan zeggen dat je al iemand op het oog had? Dat je al met iemand bezig bent geweest?

Wat verwacht je nu eigenlijk?

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:12 schreef capuchon_meis het volgende:
Ze zeggen weleens: leven begint bij 40.
Ah, dus als je 40 bent mag je vreemdgaan. Weet ik dat ook weer. Kom op zeg.
pi_175570936
Beetje matige troll inmiddels, deze TS.

Geef mij dan Maghrebijnse maar, die maakt er tenminste werk van.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 december 2017 @ 11:36:10 #157
54408 Parzival
Where it happens
pi_175571258
we doen even een samenvatting zo na 4 pagina's
- hoeveel tijd geef ik mijn partner
- want ik wil een open relatie
- want ik ga al vreemd nu, maar ik wil niet vreemd gaan. Ik wil toestemming
- en hij heeft de tijd tot kerst
- en anders kan die opzouten
- na 10 jaar
- maar TS houdt nog wel van m hoor
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175571402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:36 schreef Parzival het volgende:
we doen even een samenvatting zo na 4 pagina's
- hoeveel tijd geef ik mijn partner
- want ik wil een open relatie
- want ik ga al vreemd nu, maar ik wil niet vreemd gaan. Ik wil toestemming
- en hij heeft de tijd tot kerst
- en anders kan die opzouten
- na 10 jaar
- maar TS houdt nog wel van m hoor
Het zal je vrouw toch zijn..
Ik had ze een pak slaag gegeven.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 8 december 2017 @ 12:11:12 #159
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175571924
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:00 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

If so, zou ik dan dit topic geopend hebben?
Lachwekkend en sneu tegelijk dit _O- _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:29:17 #160
545 dop
:copyright: dop
pi_175572303
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:57 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Je begrijpt niet dat we ook samen met een opengestelde relatie 2018 in kunnen gaan. Dat is namelijk ook een nieuwe start.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:59 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dan moet hij dat wel zeggen.
weinig nieuwe start aan als je niet open en eerlijk bent.
Je denkt misschien de bal bij hem te hebben gelegd maar hij heeft geen idee.
En jij houd zoveel achter dat hij ook niet kan weten waar hij ja of nee op zegt
De vraag is wil je wel echt een open relatie.
Volgens mij ben je veel te bang om te verliezen wat je hebt, en lukt het daarom niet om geheel eerlijk te zijn.
Harde conclusies van mijn kant misschien, maar denk er eens goed over na.

[ Bericht 26% gewijzigd door dop op 08-12-2017 12:39:53 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  vrijdag 8 december 2017 @ 12:45:07 #161
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175572624
Met kerst gezellig naast hem zitten om hem daarna keihard te dumpen.

Teef
  Vis een optie? vrijdag 8 december 2017 @ 12:48:51 #162
70532 loveli
N
pi_175572700
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met kerst gezellig naast hem zitten om hem daarna keihard te dumpen.

Teef
Ja maar ze wil z'n kerst niet verpesten.
crap in = crap out
pi_175572742
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:01 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Laten we elkaar niet voor de gek houden, dit gaat natuurlijk nooit goed komen. Jij wilt gewoon lekker doorgesmeerd worden door je nieuwe minnaar zonder dat je vriend daarover loopt te janken, en je vriend mag nu kiezen of hij dat accepteert of dat jij er bij hem vandoor gaat.

Als de relatie niet nu al knapt, dan gebeurt het wel als je vriend er achter komt dat je ook voor de relatie open werd al regelmatig afgekit werd door een ander. Veel plezier er verder mee hoor, je moet het allemaal zelf weten, maar doe nou niet alsof dit iets is waar jullie beiden achter staan.
Het is natuurlijk niet goed te praten om al stiekem een voorproefje te nemen maar waarom zou dit niet goed kunnen komen?
TS is echt niet de enige die een open relatie voorstelt en soms werkt dat prima.
Of je dan gelijk moet opbiechten dat je al bezig was is iets wat alleen TS kan beoordelen.
pi_175572804
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:50 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet goed te praten om al stiekem een voorproefje te nemen maar waarom zou dit niet goed kunnen komen?
TS is echt niet de enige die een open relatie voorstelt en soms werkt dat prima.
Of je dan gelijk moet opbiechten dat je al bezig was is iets wat alleen TS kan beoordelen.
Die kerel van TS wil helemaal geen open relatie, dat is al wel duidelijk.

Als hij er dan achterkomt dat TS een open relatie wil omdat ze momenteel al een andere pener in mond & kont neemt in hun momenteel nog gesloten relatie voorspel ik een rap einde.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175573253
Deze TS :') wat een triestheid weer. Hoop dat vriend van TS dat ook doorkrijgt.
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:32:11 #166
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175573743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:50 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet goed te praten om al stiekem een voorproefje te nemen maar waarom zou dit niet goed kunnen komen?
TS is echt niet de enige die een open relatie voorstelt en soms werkt dat prima.
Of je dan gelijk moet opbiechten dat je al bezig was is iets wat alleen TS kan beoordelen.
Ik kan me best voorstellen dat sommige mensen inderdaad baat hebben bij een open relatie. Maar de gedachtenkronkels van TS bieden mijns inziens weinig hoop in dit geval...
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:58:50 #167
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175574285
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:50 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet goed te praten om al stiekem een voorproefje te nemen maar waarom zou dit niet goed kunnen komen?
TS is echt niet de enige die een open relatie voorstelt en soms werkt dat prima.
Iets zegt me dat dat huis te klein is als vriendlief de open relatie in praktijk brengt en dus met diverse dames tussen de lakens belandt, al dan niet met medeweten van TS.
pi_175574344
Lol deze TS :')
  vrijdag 8 december 2017 @ 14:03:49 #169
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175574371
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 10:56 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zie iemand sinds korte tijd.
En dat was de aanleiding om na 10 jaar een open relatie voor te stellen blijkbaar.

Meeste mensen in een open relatie zijn hun relatie al wat opener begonnen en besloten tot een open relatie vóórdat de "nood aan de man" was. Die groeien naar het idee toe, samen. En dat ontwikkelt zich tot er vertrouwen is om het ook echt in praktijk te brengen.
Dat is iets anders dan toestemming vragen om vreemd te gaan zodra je iemand ziet met wie je dat wilt doen. Jij wilt/moet helemaal geen open relatie, jik wilt vreemdgaan zonder consequenties.
pi_175574372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 11:36 schreef Parzival het volgende:
we doen even een samenvatting zo na 4 pagina's
- hoeveel tijd geef ik mijn partner
- want ik wil een open relatie
- want ik ga al vreemd nu, maar ik wil niet vreemd gaan. Ik wil toestemming
- en hij heeft de tijd tot kerst
- en anders kan die opzouten
- na 10 jaar
- maar TS houdt nog wel van m hoor
Bedankt, had geen zin al deze vage shit te lezen. Helder.

Sowieso 'of een open relatie of ik ga bij je weg' is hoe dan ook emotionele chantage. Het feit dat hij niet direct heeft gezegd wat hij wil betekent in mijn ogen dat hij geen open relatie wil. En hij wil je ook niet kwijt. Erg lullig voor hem dat je hem zo voor het blok zet door hém de keus te laten maken. Waar hij nooit achter staat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:33:11 #171
441859 crew  Lenny77
pi_175576219
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 14:03 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En dat was de aanleiding om na 10 jaar een open relatie voor te stellen blijkbaar.

Meeste mensen in een open relatie zijn hun relatie al wat opener begonnen en besloten tot een open relatie vóórdat de "nood aan de man" was. Die groeien naar het idee toe, samen. En dat ontwikkelt zich tot er vertrouwen is om het ook echt in praktijk te brengen.
Dat is iets anders dan toestemming vragen om vreemd te gaan zodra je iemand ziet met wie je dat wilt doen. Jij wilt/moet helemaal geen open relatie, jik wilt vreemdgaan zonder consequenties.
Het is dat.. Nu moet ze genoegen nemen met de stiekeme, gestolen momentjes met haar minnaar en de vriend staat in de weg. Door de gierende hormonen wil ze minnaar natuurlijk veel vaker zien en voelen! Maar het gewoon uitmaken is wel een gok.. Wat als minnaar toch niet zo wauw blijkt te zijn.. Dan is vriend en 10 jaar relatie al weg!
Dilemma dillema... Wat te doen..
Hé!!!! Open relatie! Win win!!!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175576319
Jullie zijn wel negatief allemaal
TS is niet happy met huidige situatie, dan kun je het uitmaken en je gang gaan maar je kan ook kijken of een open relatie beiden wel gelukkig maakt, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.
Misschien dat hij niet wil of dat het niet blijkt te werken, maar zo als nu werkt het blijkbaar ook niet voor TS (de slet ~O> )
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 15:42:06 #173
441859 crew  Lenny77
pi_175576398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:38 schreef happylife070 het volgende:
Jullie zijn wel negatief allemaal
TS is niet happy met huidige situatie, dan kun je het uitmaken en je gang gaan maar je kan ook kijken of een open relatie beiden wel gelukkig maakt, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.
Misschien dat hij niet wil of dat het niet blijkt te werken, maar zo als nu werkt het blijkbaar ook niet voor TS (de slet ~O> )
Ja dat klopt maar ik denk dat de minnaar die er al is hier wel de doorslaggevende factor is.
Ben niet tegen open relaties, integendeel!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:48:01 #174
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175576505
Oh, je bent de open relatie al gestart zie ik. Goede basis voor voortzetting van je relatie, chapeau.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 8 december 2017 @ 15:51:46 #175
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_175576582
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:38 schreef happylife070 het volgende:
Jullie zijn wel negatief allemaal
TS is niet happy met huidige situatie, dan kun je het uitmaken en je gang gaan maar je kan ook kijken of een open relatie beiden wel gelukkig maakt, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.
Misschien dat hij niet wil of dat het niet blijkt te werken, maar zo als nu werkt het blijkbaar ook niet voor TS (de slet ~O> )
Dit is wel de slechtste manier om te proberen of een open relatie wat is :')
pi_175576677
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:38 schreef happylife070 het volgende:
Jullie zijn wel negatief allemaal
TS is niet happy met huidige situatie, dan kun je het uitmaken en je gang gaan maar je kan ook kijken of een open relatie beiden wel gelukkig maakt, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.
Misschien dat hij niet wil of dat het niet blijkt te werken, maar zo als nu werkt het blijkbaar ook niet voor TS (de slet ~O> )
Je mist even het punt waarop TS momenteel al achter de rug van haar vriend om neukt, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175576891
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Iets zegt me dat dat huis te klein is als vriendlief de open relatie in praktijk brengt en dus met diverse dames tussen de lakens belandt, al dan niet met medeweten van TS.
Als ik mag dan mag hij ook. Ik heb absoluut geen moeite als hij met een ander naar bed gaat.
pi_175576938
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:38 schreef happylife070 het volgende:
Jullie zijn wel negatief allemaal
TS is niet happy met huidige situatie, dan kun je het uitmaken en je gang gaan maar je kan ook kijken of een open relatie beiden wel gelukkig maakt, je hebt het dan in ieder geval geprobeerd.
Misschien dat hij niet wil of dat het niet blijkt te werken, maar zo als nu werkt het blijkbaar ook niet voor TS (de slet ~O> )
Dit. Misschien verrast mijn vriend me wel na nagedacht te hebben en wil hij (uit zichzelf) ook een opengestelde relatie.
pi_175576954
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:11 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dit. Misschien verrast mijn vriend me wel na nagedacht te hebben en wil hij (uit zichzelf) ook een opengestelde relatie.
Je gaat vreemd momenteel. Daar komen die reacties vandaan.
pi_175577327
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 december 2017 15:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je mist even het punt waarop TS momenteel al achter de rug van haar vriend om neukt, denk ik.
Nee, dat zeg ik dat klopt niet maar wie ben ik om haar daarvoor te veroordelen?
Daar heeft ze dit topic niet voor geopend
pi_175577409
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:31 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik dat klopt niet maar wie ben ik om haar daarvoor te veroordelen?
Daar heeft ze dit topic niet voor geopend
Maar het speelt wel een grote rol in het hele verhaal. Vandaar dat het erbij betrokken wordt.
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:55:02 #182
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175577900
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:09 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als ik mag dan mag hij ook. Ik heb absoluut geen moeite als hij met een ander naar bed gaat.
Sinds wanneer?
pi_175578062
Het komt er in ieder geval op neer dat TS nooit echt heeft gehouden van haar partner. En dat er niet echt sprake is geweest ooit van een echte relatie aangezien iedereen maar doet wat ie wil.
pi_175578970
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Iets zegt me dat dat huis te klein is als vriendlief de open relatie in praktijk brengt en dus met diverse dames tussen de lakens belandt, al dan niet met medeweten van TS.
Of als zou blijken dat die nieuwe er ook nog andere avontuurtjes op na houdt.
pi_175579157
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:51 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Of als zou blijken dat die nieuwe er ook nog andere avontuurtjes op na houdt.
Is daar iets mis mee dan? Het gaat toch om seksdates voor zover ik begrijp, niet om een relatie
pi_175579235
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:34 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Maar het speelt wel een grote rol in het hele verhaal. Vandaar dat het erbij betrokken wordt.
Het is fout helemaal mee eens.
pi_175579257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:55 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Sinds ik op de leeftijd kwam dat relaties begonnen ontstaan.
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:06:33 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175579262
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:04 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het is fout helemaal mee eens.
Waar ik nu wel benieuwd naar ben, ga je het hem vertellen? Want ik neem aan dat je niet op een leugen gebaseerde relatie wil?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175579276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:12 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Je gaat vreemd momenteel. Daar komen die reacties vandaan.
Dat is niet jouw probleem.
pi_175579293
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waar ik nu wel benieuwd naar ben, ga je het hem vertellen? Want ik neem aan dat je niet op een leugen gebaseerde relatie wil?
Ik weet het niet.
pi_175579294
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:07 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat is niet jouw probleem.
Jij vraagt toch om advies?
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:09:36 #192
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175579322
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:08 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik weet het niet.
Zou jij het willen weten wanneer je vriend vreemd zou zijn gegaan?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175579333
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jij vraagt toch om advies?
Het is niet zijn probleem dat ik vreemdga.
pi_175579339
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zou jij het willen weten wanneer je vriend vreemd zou zijn gegaan?
Niet per sé.
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:11:10 #195
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175579346
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:10 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Niet per sé.
:')
pi_175579352
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:10 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het is niet zijn probleem dat ik vreemdga.
Dus je opent een topic en vervolgens zeg je niet mee bemoeien?
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:11:27 #197
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175579354
Een parel van een relatie dit
pi_175579359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:')
Was je reactie hetzelfde geweest als ik ja had geantwoord?
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:12:41 #199
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175579377
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:10 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Niet per sé.
Ja goed. Je laat je ware aard hier wel zien. Wanneer bedrog jou niks uitmaakt, kun je beter geen relatie hebben. Er is dan geen enkele basis van vertrouwen.

Waarom dump je je vriend niet gewoon? Om hem lijk je niet echt te geven.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:12:47 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175579378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:11 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Was je reactie hetzelfde geweest als ik ja had geantwoord?
Nee, dan zou ik dat logisch vinden. Ik vind dan ook dat je het verplicht bent om het je vriend te vertellen dat je al hebt gerotzooid met een ander. Gun hem de kans om single de kerst in te gaan in plaats van schijnheilig te doen
pi_175579419
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dus je opent een topic en vervolgens zeg je niet mee bemoeien?
Niet met dat aspect.
pi_175579429
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Niet met dat aspect.
Het een heeft nogal veel met het ander te maken.
pi_175579496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee, dan zou ik dat logisch vinden. Ik vind dan ook dat je het verplicht bent om het je vriend te vertellen dat je al hebt gerotzooid met een ander. Gun hem de kans om single de kerst in te gaan in plaats van schijnheilig te doen
Dus hij moet het accepteren wat betreft andere mannen, maar ik moet kwaad worden als híj vreemd zou gaan? :')

Wat een bizarre gedachte!
pi_175579504
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:10 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Niet per sé.
Vreemdgaan opbiechten is meestal iets om je eigen schuldgevoel kwijt te raken, niet zo zeer om je partner een plezier te doen.
Als mijn partner vreemd zou gaan zou ik het denk ik ook niet hoeven horen.
Wat niet weet wat niet deert
Zoiets
pi_175579520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:16 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Het een heeft nogal veel met het ander te maken.
Het is iets waar niemand iets mee te maken heeft. Mijn vraag was hoe lang ik hem de tijd moet geven om op het gesprek terug te komen.
pi_175579552
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:19 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Vreemdgaan opbiechten is meestal iets om je eigen schuldgevoel kwijt te raken, niet zo zeer om je partner een plezier te doen.
Als mijn partner vreemd zou gaan zou ik het denk ik ook niet hoeven horen.
Wat niet weet wat niet deert
Zoiets
Ik heb geen schuldgevoel wat betreft mijn ontrouw.
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:22:48 #207
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175579562
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:19 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dus hij moet het accepteren wat betreft andere mannen, maar ik moet kwaad worden als híj vreemd zou gaan? :')

Wat een bizarre gedachte!
Nee, ik zeg dat hij ook kwaad zou moeten worden dat jij vreemd bent gegaan. Jouw hele strategie is erop gestoeld dat je met andere mannen mag flikflooien. En dat wil je doen onder noemer open relatie omdat je hem ook niet kwijt wil. Jij bent niet eerlijk tegen hem.

Zoals eerder in dit topic iemand anders aangaf is de weg naar open relatie een weg die je samen moet afleggen en niet een weg waarbij jij van te voren al een ander hebt gevonden...
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:24:21 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175579590
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:22 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik heb geen schuldgevoel wat betreft mijn ontrouw.
Waarom ben je nog met je vriend?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175579618
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:22 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat hij ook kwaad zou moeten worden dat jij vreemd bent gegaan. Jouw hele strategie is erop gestoeld dat je met andere mannen mag flikflooien. En dat wil je doen onder noemer open relatie omdat je hem ook niet kwijt wil. Jij bent niet eerlijk tegen hem.

Zoals eerder in dit topic iemand anders aangaf is de weg naar open relatie een weg die je samen moet afleggen en niet een weg waarbij jij van te voren al een ander hebt gevonden...
Ik zou niet kwaad worden als hij vreemd zou zijn gegaan.

De weg samen probeer ik nu juist in te gaan.
pi_175579661
Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat verlopen, laat je het dan ook nog weten?
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:28:53 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175579710
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:25 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zou niet kwaad worden als hij vreemd zou zijn gegaan.

De weg samen probeer ik nu juist in te gaan.
Denk je niet dat je de volgorde nogal verkeerd hebt :+?

Eerst ga je vreemd en dan moet er een open relatie komen. Hoe kan je vriend jou in godsnaam vertrouwen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 8 december 2017 @ 18:36:56 #212
545 dop
:copyright: dop
pi_175579898
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:25 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zou niet kwaad worden als hij vreemd zou zijn gegaan.

De weg samen probeer ik nu juist in te gaan.
het vreemd gaan daargelaten, zeg je dat je veranderd bent.
Maar eigenlijk durf je wat eerlijkheid betreft geen risico te nemen.
Je hoopt gewoon dat er bij hem iets veranderd.
Vertel hem eerlijk wat jij wil en dat er gevoelens voor een ander spelen.
Vroeg of laat komen er dingen uit en is het vertrouwen zover te zoeken dat praten geen zin meer heeft.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_175580484
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:20 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Het is iets waar niemand iets mee te maken heeft. Mijn vraag was hoe lang ik hem de tijd moet geven om op het gesprek terug te komen.
Antwoord: Minimaal net zo lang als jij je vreemdgaan al verzwijgt.
  Moderator vrijdag 8 december 2017 @ 19:35:17 #214
441859 crew  Lenny77
pi_175581372
Het punt is dat het om zeep is als hij na het openstellen van de relatie erachter komt dat jij al met iemand bezig was.
Denk wel dat vertrouwen en zeer goede communicatie DE basis is voor een open relatie |:(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  vrijdag 8 december 2017 @ 20:20:33 #215
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175582717
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:06 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Sinds ik op de leeftijd kwam dat relaties begonnen ontstaan.
Dus dan wist je al dat je in was voor open relaties voordat je met je vriend samen was. En dat heb je voor hem verzwegen en nu moet hij het ineens accepteren omdat jij stiekem een ander hebt.
Ik hoop zo voor je vriend dat je een trol bent hier.
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:22:10 #216
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175585177
Hoe ben je dan veranderd? Wat is er voor jou veranderd binnen jullie relatie? Wat heb je nodig van je vriend? Wat vind je bij die ander wel en bij je vriend niet?
Hoe ga je dadelijk in een open relatie je aandacht op je vriend en je minnaar richten? Kun je die aandacht verdelen?

Een open relatie staat met het vertrouwen in elkaar en de communicatie. Dat jij nu al dingen verzwijgt is geen goede basis. En dat je je niet schuldig voelt, al helemaal niet.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 8 december 2017 @ 21:48:36 #217
54408 Parzival
Where it happens
pi_175586171
even een analyse op pagina 5

- Ik ga vreemd, dat is niet zijn probleem
- Als hij iemand wil neuken moet die dat lekker zelf weten
- tenslotte doe ik dat al een tijdje

het kan aan mij liggen, mijn analyse is dat je je vriend niet kwijt wilt.. omdat, 10 jaar, vertrouwd, je houdt van m, je hebt samen een huis, blablabla..

je wil de spanning van anderen hebben (want die heb je al opgezocht) en nou hoop je dat hij hetzelfde wil..

het feit dat je al buiten de deur gezocht en gevonden hebt doet er volgens jou niet toe.. maar ik vermoed dat als hij daarachter komt je eigenlijk al weet hoe laat het is..

ik zou me als partner echt wel flink in de zeik gezet voelen als mijn vrouw/vriendin/partner over open relaties begint om een reeds lopende affaire goed gekeurd te krijgen.. dan kun je wat mij betreft opzouten met je open relatie.. die beginnen en zijn gefundeerd op vertrouwen.. iets wat er bij jou blijkbaar niet echt heel veel toe doet..

ik sluit me aan bij een vorige post.. vertel m gewoon dat je al aan het rond neuken bent.. dan kan hij zelf een beslissing nemen op basis van alle info.. en als dat het einde is van je 10 jaar relatie.. het zij zo.. en als die denkt.. hey.. laten we met zn 3en doorgaan, dan is dat zijn beslissing..

maar m over 3 maanden moeten bellen omdat die een SOA testje moet doen tijdens de scheiding is echt geen lolletje voor hem.. en dan ben je echt wel een trut..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175589177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 21:22 schreef TaMieke het volgende:
Hoe ben je dan veranderd? Wat is er voor jou veranderd binnen jullie relatie? Wat heb je nodig van je vriend? Wat vind je bij die ander wel en bij je vriend niet?
Hoe ga je dadelijk in een open relatie je aandacht op je vriend en je minnaar richten? Kun je die aandacht verdelen?

Een open relatie staat met het vertrouwen in elkaar en de communicatie. Dat jij nu al dingen verzwijgt is geen goede basis. En dat je je niet schuldig voelt, al helemaal niet.
Ik ben qua karakter veranderd. Binnen mijn relatie is niks veranderd, ik heb niks nodig van mijn vriend, daar ligt het niet aan. Onze seks is goed. Wat ik bij die ander vind hou ik privé, het is te herkenbaar.

Mijn vriend krijgt de meeste aandacht en ik zie soms de minnaar. Wat je zegt over eerlijkheid, vertrouwen en schuldgevoel weet ik.
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:39:53 #219
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175589608
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:24 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben qua karakter veranderd. Binnen mijn relatie is niks veranderd, ik heb niks nodig van mijn vriend, daar ligt het niet aan. Onze seks is goed. Wat ik bij die ander vind hou ik privé, het is te herkenbaar.

Mijn vriend krijgt de meeste aandacht en ik zie soms de minnaar. Wat je zegt over eerlijkheid, vertrouwen en schuldgevoel weet ik.
Ja van eerlijk en oprecht ben je naar leugenachtig en ontrouw gegaan. Waarom licht je je vriend niet in over deze wisseling van karaktereigenschappen?

In een ander topic:

quote:
1s.gif Op maandag 2 oktober 2017 11:51 schreef capuchon_meis het volgende:
Ik voel met je mee, maar ik kan niet zeggen wat je moet doen. Ik weet het zelf namelijk ook niet. Wat ik wel vind is dat mensen met een kind in het spel te snel uit elkaar gaan.

Soortgelijk verhaal hier, bij ons is de communicatie niet goed. Praten over belangrijke dingen gaat niet, daar ben ik sinds gisteravond echt achter. Hij kwetste me met iets wat hij zei, toen ik dat aangaf nam hij een houding aan die zei: ja whatever, ga maar door met waar je mee bezig ben in plaats van te zeuren tegen mij. Er was echt geen gesprek over hetgeen wat gebeurd was mogelijk. En zijn houding nadat ik aangaf het niet leuk te vinden wat hij had gezegd was abnormaal.

Nooit is iets zijn fout, het ligt nooit aan hem en hij weigert om z'n excuses aan te bieden. In de tijd dat wij samen zijn (minder dan 10 jaar) heb ik nog nooit excuses van hem gehad. Ook niet die ene keer toen ik aangaf dat excuses wel op z'n plaats zouden zijn. Hij weigerde zijn excuses aan te bieden.

Nu wil ik wel excuses van hem, omdat hij me gekwetst heeft. Dit weet hij ook, dus ik wacht op het moment dat hij z'n excuses aanbied aan mij. Gebeurt dit niet, dan wil ik een break tussen ons. Dat hij maar eens na gaat denken over onze relatie en zijn gedrag.

Ik wil niet bij hem weg, maar zo doorgaan kan ook niet.
Klinkt als een goede relatie. De communicatie verloopt niet goed. Vriend verontschuldigt zich nergens voor. Je overweegt een break, maar in plaats daarvan ga je vreemd en wilt een open relatie. Eh ok.

Alsof een open relatie opeens gaat zorgen voor een betere communicatie. Het is eerder andersom.

Alsof je hem wil straffen/dwingen na te denken over zijn fouten. Alsof je wil "losbreken".

Wat maakt het dat je zo stellig bent geworden over het hebben van een open relatie?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:41:44 #220
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175589656
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:24 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben qua karakter veranderd. Binnen mijn relatie is niks veranderd, ik heb niks nodig van mijn vriend, daar ligt het niet aan. Onze seks is goed. Wat ik bij die ander vind hou ik privé, het is te herkenbaar.

Mijn vriend krijgt de meeste aandacht en ik zie soms de minnaar. Wat je zegt over eerlijkheid, vertrouwen en schuldgevoel weet ik.
Ook een relatie veranderd in 10 jaar ;)
Als je niets mist, zou je in principe ook niemand anders er naast hoeven. Het gaat mij niet om je antwoorden, ben eerlijk naar jezelf. Ik dacht hetzelfde als jou, maar er bleek toch een hele hoop mis te zijn of dingen die ik miste...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175590370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:41 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ook een relatie veranderd in 10 jaar ;)
Als je niets mist, zou je in principe ook niemand anders er naast hoeven. Het gaat mij niet om je antwoorden, ben eerlijk naar jezelf. Ik dacht hetzelfde als jou, maar er bleek toch een hele hoop mis te zijn of dingen die ik miste...
Ik mis wel iets. Iets wat ik vind bij die ander.
pi_175590475
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 00:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik mis wel iets. Iets wat ik vind bij die ander.
Wees gewoon eerlijk tegen je vriend. Simpel.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175590961
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 18:25 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik zou niet kwaad worden als hij vreemd zou zijn gegaan.

De weg samen probeer ik nu juist in te gaan.
Dat kan niet meer, want jij hebt al een ander. Je kunt de 'regels' niet met terugwerkende kracht veranderen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 9 december 2017 @ 04:47:05 #224
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175592644
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 23:24 schreef capuchon_meis het volgende:
Ik ben qua karakter veranderd. Binnen mijn relatie is niks veranderd, ik heb niks nodig van mijn vriend, daar ligt het niet aan. Onze seks is goed. Wat ik bij die ander vind hou ik privé, het is te herkenbaar
.

Alles in het leven is aan verandering onderhevig , zowel om je heen als persoonlijk
Relaties en mensen ook.

Grappig of apart hoe jij de relatie ziet, of je hebt echt geen idee.
Want de dynamiek tussen jullie is in in die 10 jaar echt wel veranderd.
De quote in de post van Steef121 zegt genoeg: Dit klinkt als een goede relatie :+

Dat jij zelf vindt dat er niets veranderd is binnen jullie relatie zegt alles over hoe jij/jullie in de relatie met elkaar omgaan.
Of je moeite wil doen voor elkaar , elkaar wil proberen te begrijpen, bereid te zijn om echt naar elkaar te luisteren en om met/van elkaar te(willen) leren.
10 jaar met de vinger naar elkaar wijzen, elkaar beschuldigen van onnodige dingen
= blijven hangen de verkeerde dingen.
Hij omdat hij vindt dat alles jouw schuld is,(daar komt het toch op neer als hij vindt dat het nooit aan hem ligt) geen verantwoordelijkheid neemt voor zijn eigen gedrag, en helaas ook een gebrek aan zelfreflectie heeft.
Maar ondertussen doe jij al 10 jaar exact hetzelfde: alles op hem afschuiven,niet in staat zijn om naar jouw eigen aandeel te kijken en 'eisend'/ wachtend op excuses van zijn kant :?
Klinkt voor mij iig als een verstikkende,energie zuigende relatie waarin beiden vinden dat ze het slachtoffer van de ander zijn.
Gelukkig is de seks wel goed, vandaar dat je vreemdgaat natuurlijk ^O^
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175592745
Alsjeblieft maak het uit, gun je vriend een eigen leven, ipv een manipulatief kreng te zijn.

Je moet kiezen voor een open relatie anders is het over. Dat ik al een tijd vreemdga vertel ik er lekker niet bij.

Je durft de knoop zelf niet door te hakken, want ja, als vriend gaat lopen dan probleem met huis / scheiding, op eigen benen staan enzo.

:r
pi_175593346
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 05:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Alsjeblieft maak het uit, gun je vriend een eigen leven, ipv een manipulatief kreng te zijn.

Je moet kiezen voor een open relatie anders is het over. Dat ik al een tijd vreemdga vertel ik er lekker niet bij.

Je durft de knoop zelf niet door te hakken, want ja, als vriend gaat lopen dan probleem met huis / scheiding, op eigen benen staan enzo.

:r
Met dat laatste heb ik geen probleem, ik ben goed in staat voor mezelf te zorgen en ik laat niet veel achter.
  zaterdag 9 december 2017 @ 09:53:06 #227
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175593751
Je pikt er wel het makkelijkste uit om op te reageren he?!
Maar ja, toegeven dat je zelf fout zit is lastig natuurlijk.

Waarom wil je nog in die relatie zijn? Ja je houdt van hem, maar waarom?? En als de sex goed is, wat haal je dan bij die ander?
Hak toch zelf die knoop door. Ga de schuld niet bij hem neerleggen. Hij wil geen open relatie. De relatie was al over op het moment dat jij vreemd ging.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 9 december 2017 @ 10:29:22 #228
54408 Parzival
Where it happens
pi_175594206
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:09 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Met dat laatste heb ik geen probleem, ik ben goed in staat voor mezelf te zorgen en ik laat niet veel achter.
ik geloof dat het advies van zo'n beetje iedereen is.. gewoon mee kappen en die gast zn eigen leven terug geven zonder vreemdgaande vrouw

waarmee het antwoord op je vraag gelijk staat aan een van de eerste opmerkingen.. zolang als die nodig heeft.. dan dat kan dus ook oneindig zijn
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zaterdag 9 december 2017 @ 11:17:48 #229
545 dop
:copyright: dop
pi_175594985
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 10:29 schreef Parzival het volgende:

[..]

ik geloof dat het advies van zo'n beetje iedereen is.. gewoon mee kappen en die gast zn eigen leven terug geven zonder vreemdgaande vrouw

waarmee het antwoord op je vraag gelijk staat aan een van de eerste opmerkingen.. zolang als die nodig heeft.. dan dat kan dus ook oneindig zijn
volgens mij ga je aan nogal wat zaken voorbij.

het meest gegeven antwoord is niet zondermeer het juiste of beste antwoord.

in een relatie heb je verantwoordelijkheid naar jezelf en de ander, die neem je niet door weg te gaan.
eerst zo eerlijk mogelijk zijn, en dan de gevolgen aanvaarden.

Toe gegeven de TS lijkt daar moeilijk toe in staat.
En geeft het gevoel de boel naar haar hand te zetten.
Maar daar zit altijd een oorzaak achter.

Ts zal zeggen/denken helemaal eerlijk zijn heeft geen zin hij wil me niet horen, is zelf ook niet eerlijk, enz.
Uiteindelijk is je eerlijkheid ook voor jezelf en de enige opening voor een uitkomst waar bij je achteraf niet jezelf nog van alles moet blijven kwalijk nemen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_175596190
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:09 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Met dat laatste heb ik geen probleem, ik ben goed in staat voor mezelf te zorgen en ik laat niet veel achter.
Waarom blijf je dan nog bij hem? Je hebt ander groen gras gevonden, althans dat denk je nu.

Helaas was mijn ex ook zo, ik moest via een groepsapp te lezen krijgen dat ze een ander had en dus vreemd ging..

Toen ik haar daarmee confronteerde kwamen de onzin antwoorden naar buiten. Ik durfde het niet te vertellen, want was nog niet zeker of ik wel met die ander verder wilde zegt ze :X.

Vervolgens was ik volgens haar jaloers, uiteraard :N, heb haar met alles erbij uit mijn leven geschopt, deed even pijn, maar is nu wel beter voor mij!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 12:38:32 ]
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 12:40:44 #231
441859 crew  Lenny77
pi_175596249
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]


Toen ik haar daarmee confronteerde kwamen de onzin antwoorden naar buiten. Ik durfde het niet te vertellen, want was nog niet zeker of ik wel met die ander verder wilde zegt ze :X
Wel een eerlijk antwoord :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175596311
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Wel een eerlijk antwoord :D
Te laat, ze had eerder eerlijk moeten zijn, dan hadden we nog aan de relatie kunnen "werken".

Het is voor veel mensen lastig om alleen en op je eigen benen te kunnen staan, en dus zoeken ze eerst andere nieuwe schoenen en daarna dumpen ze de oude..
  Moderator zaterdag 9 december 2017 @ 13:50:54 #233
441859 crew  Lenny77
pi_175597699
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Te laat, ze had eerder eerlijk moeten zijn, dan hadden we nog aan de relatie kunnen "werken".

Het is voor veel mensen lastig om alleen en op je eigen benen te kunnen staan, en dus zoeken ze eerst andere nieuwe schoenen en daarna dumpen ze de oude..
Nee dat is waar.
Maar vaak krijg je van die vage antwoorden. Hier was ze wel eerlijk.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_175597995
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 13:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee dat is waar.
Maar vaak krijg je van die vage antwoorden. Hier was ze wel eerlijk.
Is ook zo, maar ik had allang door dat het eea niet klopte, eerst kwamen ook de vage antwoorden, later pas de eerlijkheid (toen zij het al verwerkt had en bij de ander zat) ;). Goed, nu terug naar TS.
pi_175600792
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 09:53 schreef TaMieke het volgende:
Je pikt er wel het makkelijkste uit om op te reageren he?!
Maar ja, toegeven dat je zelf fout zit is lastig natuurlijk.

Waarom wil je nog in die relatie zijn? Ja je houdt van hem, maar waarom?? En als de sex goed is, wat haal je dan bij die ander?
Hak toch zelf die knoop door. Ga de schuld niet bij hem neerleggen. Hij wil geen open relatie. De relatie was al over op het moment dat jij vreemd ging.
Je hebt niet alle reacties van mij gelezen zo te zien. :)
  zaterdag 9 december 2017 @ 16:53:21 #236
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175600818
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:51 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Je hebt niet alle reacties van mij gelezen zo te zien. :)
En is je vraag beantwoord inmiddels TS? Nog verdere vragen?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175600843
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Te laat, ze had eerder eerlijk moeten zijn, dan hadden we nog aan de relatie kunnen "werken".

Het is voor veel mensen lastig om alleen en op je eigen benen te kunnen staan, en dus zoeken ze eerst andere nieuwe schoenen en daarna dumpen ze de oude..
Als het uit zou gaan met mijn vriend ga ik geen relatie aan met mijn minnaar. Hij is gelukkig getrouwd, zal niet bij z'n vrouw weggaan. Ik ben niet verliefd op mijn minnaar.
pi_175601135
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:55 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als het uit zou gaan met mijn vriend ga ik geen relatie aan met mijn minnaar. Hij is gelukkig getrouwd, zal niet bij z'n vrouw weggaan. Ik ben niet verliefd op mijn minnaar.
Haha, deze clusterfuck wordt echt beter en beter. Jammer dat je een trol bent. Edoch vermakelijk.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 9 december 2017 @ 17:18:15 #239
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175601156
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Haha, deze clusterfuck wordt echt beter en beter. Jammer dat je een trol bent. Edoch vermakelijk.
Ik vrees inderdaad een troll.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zaterdag 9 december 2017 @ 17:19:35 #240
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175601175
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 16:55 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als het uit zou gaan met mijn vriend ga ik geen relatie aan met mijn minnaar. Hij is gelukkig getrouwd, zal niet bij z'n vrouw weggaan. Ik ben niet verliefd op mijn minnaar.
:D :D :D

Trolletje
pi_175603113
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:16 schreef probeer het volgende:

[..]

Haha, deze clusterfuck wordt echt beter en beter. Jammer dat je een trol bent. Edoch vermakelijk.
Ik ben geen trol. Hij heeft wel een opengestelde relatie. Heb ik gezegd in m'n andere topic.
pi_175603157
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 17:19 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

:D :D :D

Trolletje
Want ik ben vrouw en moet dus wel verliefd zijn op hem? Jij denkt ook dat lesbische vrouwen op alle vrouwen vallen? Of dat eens een vreemdganger altijd een vreemdganger is?
pi_175603504
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:04 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben geen trol. Hij heeft wel een opengestelde relatie. Heb ik gezegd in m'n andere topic.
Ah. En wat vind hij van jouw gedrag tov je vriend?

Want als hij een gezonde open relatie met zijn vrouw heeft, dan zal hij waarschijnlijk veel belang hechten aan eerlijkheid en openheid tov een partner. Want dat is de enige manier om een echte open relatie te hebben.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij, mocht hij serieus een goede open relatie hebben, en ook nog eens van je achterbakse gedrag af weten (wat ik ergens dan ook weer betwijfel), daar geen enkele bedenkingen bij heeft. Of hij is nogal een klootzak.

Weet je minnaar van je vriend en huidige relatie(vorm)? En wat vind hij van jouw gedrag?
"Pools are perfect for holding water"
pi_175603778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Ah. En wat vind hij van jouw gedrag tov je vriend?

Want als hij een gezonde open relatie met zijn vrouw heeft, dan zal hij waarschijnlijk veel belang hechten aan eerlijkheid en openheid tov een partner. Want dat is de enige manier om een echte open relatie te hebben.

Ik kan me dan ook niet voorstellen dat hij, mocht hij serieus een goede open relatie hebben, en ook nog eens van je achterbakse gedrag af weten (wat ik ergens dan ook weer betwijfel), daar geen enkele bedenkingen bij heeft. Of hij is nogal een klootzak.

Weet je minnaar van je vriend en huidige relatie(vorm)? En wat vind hij van jouw gedrag?
Iedereen bepaald zelf hoe ze hun relatie invullen, ook hoe ze dat doen wat betreft een opgestelde relatie. Zijn vrouw weet niet alle ins en outs. Hij zegt soms dat hij koffie gaat drinken of koffie heeft gedronken met iemand, dan weet ze genoeg. Maar niet elke keer wordt verteld zei hij mij. Dat is niet nodig en dat is hun invulling van hun open relatie.

Nu denk je natuurlijk dat hij zegt een open relatie te hebben en dit eigenlijk niet zo is, maar ik weet zeker dat hij dit mag doen van zijn vrouw.

Hij weet dat ik vreemdga, daar vindt hij niks van. Wat belangrijk voor hem is is dat ik geen schuldgevoel heb of krijg.
pi_175608591
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:58 schreef capuchon_meis het volgende:
Hoe lang zouden jullie afwachten wanneer je iets hebt besproken met elkaar en de ander heeft even tijd nodig om na te denken?

Een paar dagen, een week, twee weken, een maand?
Zo het topic doorlezend wil je eigenlijk weten hoe snel je legaal met je scharrel kunt vrijen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175608793
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:33 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Iedereen bepaald zelf hoe ze hun relatie invullen, ook hoe ze dat doen wat betreft een opgestelde relatie. Zijn vrouw weet niet alle ins en outs. Hij zegt soms dat hij koffie gaat drinken of koffie heeft gedronken met iemand, dan weet ze genoeg. Maar niet elke keer wordt verteld zei hij mij. Dat is niet nodig en dat is hun invulling van hun open relatie.

Nu denk je natuurlijk dat hij zegt een open relatie te hebben en dit eigenlijk niet zo is, maar ik weet zeker dat hij dit mag doen van zijn vrouw.

Hij weet dat ik vreemdga, daar vindt hij niks van. Wat belangrijk voor hem is is dat ik geen schuldgevoel heb of krijg.
Haha, je weet helemaal niets zeker, hij houdt je aan het lijntje en je tuint er met open ogen in.

Hij gaat zijn vrouw niet verlaten voor je, dat staat al vast. Tuurlijk wil hij niet dat je een schuldgevoel krijgt, anders krijgt hij straks een psycho miss capuchon achter zich aan..

Niet verliefd, maar hem wel je minnaar noemen, vast.. Je wil gewoon aandacht..

Wat een zootje zeg, heb je al tegen je vriend gezegd dat je vreemdgaat?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2017 22:37:49 ]
pi_175609888
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:36 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, je weet helemaal niets zeker, hij houdt je aan het lijntje en je tuint er met open ogen in.

Hij gaat zijn vrouw niet verlaten voor je, dat staat al vast. Tuurlijk wil hij niet dat je een schuldgevoel krijgt, anders krijgt hij straks een psycho miss capuchon achter zich aan..

Niet verliefd, maar hem wel je minnaar noemen, vast.. Je wil gewoon aandacht..

Wat een zootje zeg, heb je al tegen je vriend gezegd dat je vreemdgaat?
Ik weet dat zeker, hij houdt me niet aan het lijntje en ik tuin er niet met open ogen in. Ik wil hem niet als relatie, het is puur voor de seks. Ik zou hem nooit vragen zijn vrouw voor mij te verlaten, ze hebben een goed huwelijk en ik wil hem niet.

Als hij me niet meer wilt kan hij dat zeggen zonder consequenties. Zonder een psycho capuchon_meis achter zich aan.

Ik noem hem minnaar omdat hij getrouwd is.
pi_175610082
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:10 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik weet dat zeker, hij houdt me niet aan het lijntje en ik tuin er niet met open ogen in. Ik wil hem niet als relatie, het is puur voor de seks. Ik zou hem nooit vragen zijn vrouw voor mij te verlaten, ze hebben een goed huwelijk en ik wil hem niet.

Als hij me niet meer wilt kan hij dat zeggen zonder consequenties. Zonder een psycho capuchon_meis achter zich aan.

Ik noem hem minnaar omdat hij getrouwd is.
Nu die laatste vraag nog: weet je vriend al dat je vreemd gaat?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 9 december 2017 @ 23:22:03 #249
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175610140
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:19 schreef probeer het volgende:

[..]

Nu die laatste vraag nog: weet je vriend al dat je vreemd gaat?
Natuurlijk niet.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175610201
Dat weet mijn vriend niet.
pi_175610307
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:24 schreef capuchon_meis het volgende:
Dat weet mijn vriend niet.
En waarom ook al weer niet?
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 9 december 2017 @ 23:29:14 #252
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175610331
Want als de vriend het zou weten, is het allemaal niet meer zo leuk en vrijblijvend.

Scheelt wel dat TS 0,0 schuldgevoel heeft! Wat moet dat heerlijk slapen zijn. Lekker die dekens over je gelaat heentrekken en dromen over een alternatieve realiteit.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175610364
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:28 schreef probeer het volgende:

[..]

En waarom ook al weer niet?
Dat is omdat ik besluit nog niks te zeggen.
pi_175610397
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:30 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat is omdat ik besluit nog niks te zeggen.
En waarom heb je dat zo besloten?
"Pools are perfect for holding water"
pi_175610798
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:30 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat is omdat ik besluit nog niks te zeggen.
Dus van je vriend wil je een moment eisen waarop hij een gesprek moet aangaan en jij neemt de vrijheid belangrijke informatie achter te houden of deze pas te vertellen wanneer jij de tijd rijp acht?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175610872
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dus van je vriend wil je een moment eisen waarop hij een gesprek moet aangaan en jij neemt de vrijheid belangrijke informatie achter te houden of deze pas te vertellen wanneer jij de tijd rijp acht?
Ja.
pi_175611432
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:50 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ja.
Hoe rijm je dat met je uitspraak dat je wel van hem houdt? Als je echt om iemand geeft dan behandel je diegene namelijk niet op de manier waarop jij je vriend behandelt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175611920
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 00:06 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe rijm je dat met je uitspraak dat je wel van hem houdt? Als je echt om iemand geeft dan behandel je diegene namelijk niet op de manier waarop jij je vriend behandelt.
Ik bepaal of ik van een persoon houd, niet iemand anders.
pi_175612222
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 00:25 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik bepaal of ik van een persoon houd, niet iemand anders.
Hoe rijm je jouw 'houden van' je vriend met hoe je je tegenover hem gedraagt?

Je bedriegt hem, je liegt tegen hem en je chanteert hem. Maar toch zeg je van hem te houden. Hoe werkt dat?
"Pools are perfect for holding water"
pi_175612285
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:50 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ja.
Jij vindt dat jij recht hebt op een antwoord, maar je vindt niet dat hij het recht heeft om te weten waar hij, al dan niet, voor kiest?

Dat jij met een relatie die gebaseerd is op oneerlijkheid kan leven, prima. Maar of dat ook voor hem geldt, mag en kun jij niet voor hem beslissen!

'Iedereen bepaald zelf hoe ze hun relatie invullen, ook hoe ze dat doen wat betreft een opgestelde relatie.' jouw woorden. Iedereen, dus ook jouw vriend, mag dat helemaal zelf bepalen, hij heeft dus recht op de waarheid zodat hij zelf kan beslissen.
  zondag 10 december 2017 @ 00:58:53 #261
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175612644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:24 schreef capuchon_meis het volgende:
Dat weet mijn vriend niet.
Je bent echt ziek. Je gaat gewoon vreemd en nu wil je een open relatie zodat je met toestemming hem kan gaan neuken. Vertel je vriend eerst maar even dat je vreemd bent gegaan.

Echt ziekelijk dit
  zondag 10 december 2017 @ 01:14:20 #262
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175612946
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 23:50 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ja.
Over een paar minuten zet TS een glaasje warme melk klaar.
Ze denkt:
dit heb ik goed voor elkaar.

Ze keert zich een laatste maal, net voor het slapen, naar de Goden en vraagt hen: oh gun mij 8 uur slaap.

Ik ben slechts een mens, onderhevig aan veranderingen. Ook ik ben het waard.

Vastgeroest in een relatie zo zwaar en nu gegrepen door de lusten van het leven als een zwaard,

Laat het mij niet meer los en wil ik mij van onderen laten kietelen daar.

Maar waarom reageert men zo raar? Ik ben slechts een mens met verlangens. Ik moet mijzelf kunnen zijn nietwaar?

Communicatie niet aanwezig, een relatie in gevaar, maar ik doe een laatste reddingspoging en dan is het klaar..

Dus hopsakee daar ga ik, van bil met mijn sappige minnaar, jawel alles is vervangbaar.

Daarna chanteer ik die vriend van me: maak die relatie open vlegel! of het einde is daar

Beter weet hij het tegen kerst, anders liggen mijn benen gespreid dit Nieuwjaar.

Mentaal heb ik het erg zwaar. Ik open topics op fok zoals: met welk snoepje pijp ik mijn minnaar? Je ziet ben niet zo normaal but fuck it lets go anaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door Steef121 op 10-12-2017 01:50:04 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 10 december 2017 @ 01:20:01 #263
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175613025
Stel dat je vriend akkoord gaat met een open relatie, maar wel met de afspraak dat je allss verteld. Wanneer je afspreekt, met wie, wat jullie gedaan hebben....

Zou je er dan nog mee akkoord gaan? Zou je dan werkelijk alles vertellen?
Gok het niet.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175613390
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:20 schreef TaMieke het volgende:
Stel dat je vriend akkoord gaat met een open relatie, maar wel met de afspraak dat je allss verteld. Wanneer je afspreekt, met wie, wat jullie gedaan hebben....

Zou je er dan nog mee akkoord gaan? Zou je dan werkelijk alles vertellen?
Gok het niet.
Ze wil geen open relatie, ze wil (met terugwerkende kracht en zonder dat haar vriend het weet) toestemming om haar minnaar te kunnen neuken..
  zondag 10 december 2017 @ 01:52:44 #265
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175613483
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:43 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze wil geen open relatie, ze wil (met terugwerkende kracht en zonder dat haar vriend het weet) toestemming om haar minnaar te kunnen neuken..
Ja dat snap ik. Maar zijzelf blijkbaar niet :+ ik hoop ergens, onderweg, dat ze nog na gaat denken. Maar heb er een hard hoofd in.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zondag 10 december 2017 @ 01:55:29 #266
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175613522
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:52 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja dat snap ik. Maar zijzelf blijkbaar niet :+ ik hoop ergens, onderweg, dat ze nog na gaat denken. Maar heb er een hard hoofd in.
Hoe bedoel je? TS komt heel volwassen op mij over en heeft hier waarschijnlijk heel goed over nagedacht.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 10 december 2017 @ 09:15:10 #267
54408 Parzival
Where it happens
pi_175615184
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:55 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? TS komt heel volwassen op mij over en heeft hier waarschijnlijk heel goed over nagedacht.
daar lijkt het wel op.. alleen wel 100% in haar voordeel... geen enekel rekening houdend met anderen in haar leven..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175615578
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 01:14 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Over een paar minuten zet TS een glaasje warme melk klaar.
Ze denkt:
dit heb ik goed voor elkaar.

Ze keert zich een laatste maal, net voor het slapen, naar de Goden en vraagt hen: oh gun mij 8 uur slaap.

Ik ben slechts een mens, onderhevig aan veranderingen. Ook ik ben het waard.

Vastgeroest in een relatie zo zwaar en nu gegrepen door de lusten van het leven als een zwaard,

Laat het mij niet meer los en wil ik mij van onderen laten kietelen daar.

Maar waarom reageert men zo raar? Ik ben slechts een mens met verlangens. Ik moet mijzelf kunnen zijn nietwaar?

Communicatie niet aanwezig, een relatie in gevaar, maar ik doe een laatste reddingspoging en dan is het klaar..

Dus hopsakee daar ga ik, van bil met mijn sappige minnaar, jawel alles is vervangbaar.

Daarna chanteer ik die vriend van me: maak die relatie open vlegel! of het einde is daar

Beter weet hij het tegen kerst, anders liggen mijn benen gespreid dit Nieuwjaar.

Mentaal heb ik het erg zwaar. Ik open topics op fok zoals: met welk snoepje pijp ik mijn minnaar? Je ziet ben niet zo normaal but fuck it lets go anaal.

Sinterklaas is geweest hoor.
pi_175615611
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 01:20 schreef TaMieke het volgende:
Stel dat je vriend akkoord gaat met een open relatie, maar wel met de afspraak dat je allss verteld. Wanneer je afspreekt, met wie, wat jullie gedaan hebben....

Zou je er dan nog mee akkoord gaan? Zou je dan werkelijk alles vertellen?
Gok het niet.
Als dat voor hem belangrijk is, hij niet boos wordt als ik alles vertel, dan vertel ik hem alles.
pi_175615624
En heeft hij inmiddels al ingestemd met het open relatie ding?
pi_175616147
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 09:58 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als dat voor hem belangrijk is, hij niet boos wordt als ik alles vertel, dan vertel ik hem alles.
TS: ‘Schat, ik moet je iets vertellen, maar je moet me beloven niet boos te worden’
Vriend: ‘Maar hoe kan ik dat beloven lieverd, als ik niet weet wat je me wil vertellen?’
TS: ‘JEMOETMEBELOVENNIETBOOSTEWORDEN!! :( ! :'( :( ‘ *stampvoet*
Vriend: (Aarzelend)... ‘okeeeee.....’
TS: ‘Schatje, we hebben het gehad over een open relatie en jij had tijd nodig om na te denken. Dat duurde me te lang dus ik ben alvast buiten de deur gaan neuken. Eigenlijk neukte ik al buiten de deur voordat we het erover hadden. En daarom wilde ik met jou afspreken dat we dit vanaf nu een open relatie gaan noemen. Kee? ‘
Vriend: *wordt boos*
TS: ‘ je houdt je niet aan je belofte, lul :( :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 december 2017 @ 12:05:26 #272
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175617188
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 10:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

TS: ‘Schat, ik moet je iets vertellen, maar je moet me beloven niet boos te worden’
Vriend: ‘Maar hoe kan ik dat beloven lieverd, als ik niet weet wat je me wil vertellen?’
TS: ‘JEMOETMEBELOVENNIETBOOSTEWORDEN!! :( ! :'( :( ‘ *stampvoet*
Vriend: (Aarzelend)... ‘okeeeee.....’
TS: ‘Schatje, we hebben het gehad over een open relatie en jij had tijd nodig om na te denken. Dat duurde me te lang dus ik ben alvast buiten de deur gaan neuken. Eigenlijk neukte ik al buiten de deur voordat we het erover hadden. En daarom wilde ik met jou afspreken dat we dit vanaf nu een open relatie gaan noemen. Kee? ‘
Vriend: *wordt boos*
TS: ‘ je houdt je niet aan je belofte, lul :( :'(
Vriend:" ja vind je het gek dat ik boos word?"
TS: "jaa kijk dit is het probleem ook he, zegt nooit sorry voor elk ding dat je fout doet, ook zoals nu.. zomaar je belofte breken, lul. :'(
Vind je het gek dat ik vreemd ben gegaan? Vind je het gek dat ik een open relatie wil.." :(
Vriend: "ja maar maar wacht eens even, hoe lang is dit eigenlijk al gaande? Waarom hoor ik het nu pas?"
TS: "weet je hoe dat komt? Nou ik zal het je vertellen! Onze communicatie was altijd shit, ik krijg alleen maar stront over me heen gestort. :'( :( Vervolgens wordt nooit meer iets uitgepraat dus ja dan heb ik ook niet de behoefte he om iets direct te vertellen??" :(
Vriend: ja maar dit vind ik wel een behoorlijk iets...
TS: "ja maar nou en.. het is gewoon jouw schuld hoor... ik voel me ook totaal niet schuldig en schiet nou maar even op metndie beslissing over die open relatie want ik wil het voor het nieuwjaar weten."

[ Bericht 2% gewijzigd door Steef121 op 10-12-2017 12:12:48 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 10 december 2017 @ 12:07:19 #273
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617226
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 09:58 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als dat voor hem belangrijk is, hij niet boos wordt als ik alles vertel, dan vertel ik hem alles.
waarom zou het niet belangrijk voor hem zijn? wellicht is trouw zijn, vertrouwen hebben en dat soort dingen wel belangrijk voor hem.. iets wat jij al te kennen hebt gegeven daar niet zo veel waarde aan te hechten..

ik zal het maar even vanuit mijn visie beantwoorden.. als mijn vrouw/vriendin al een tijdje een minaar blijkt te hebben en mij vanuit het 'niets' even vraagt of we een open relatie willen.. om daarna pas te vertellen dat je al maanden buiten de deur neukt.. dan kun je voor mij in de stront zakken hoor.. weg vertrouwen, een grote leugenaar en daarbij het risico (onbewust) op SOA's.. echt ik zou je spullen naar buiten gooien de sloten vervangen en opzouten.. - maar dat is mijn reactie

het feit dat jij al aangeeft dat hij niet boos mag worden als jij opbiecht dat je al met iemand anders neukt is natuurlijk al van de zotte..

zoals ik het nu lees ben je gewoon een egoistische trut, die zelf wil doen wat goed voor je is.. wat je goed recht is.. alleen ga je daarbij voorbij aan het feit dat je al 10 jaar je leven deelt met iemand anders en je het als vanzelfsprekend aanneemt dat hij daar ook maar in mee moet gaan..

ik hoop dat je snel inziet dat je echt egocentrisch bezig bent.. en je je toekomstige ex-vriend de waarheid verteld..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175617314
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:07 schreef Parzival het volgende:

[..]

waarom zou het niet belangrijk voor hem zijn? wellicht is trouw zijn, vertrouwen hebben en dat soort dingen wel belangrijk voor hem.. iets wat jij al te kennen hebt gegeven daar niet zo veel waarde aan te hechten..

ik zal het maar even vanuit mijn visie beantwoorden.. als mijn vrouw/vriendin al een tijdje een minaar blijkt te hebben en mij vanuit het 'niets' even vraagt of we een open relatie willen.. om daarna pas te vertellen dat je al maanden buiten de deur neukt.. dan kun je voor mij in de stront zakken hoor.. weg vertrouwen, een grote leugenaar en daarbij het risico (onbewust) op SOA's.. echt ik zou je spullen naar buiten gooien de sloten vervangen en opzouten.. - maar dat is mijn reactie

het feit dat jij al aangeeft dat hij niet boos mag worden als jij opbiecht dat je al met iemand anders neukt is natuurlijk al van de zotte..

zoals ik het nu lees ben je gewoon een egoistische trut, die zelf wil doen wat goed voor je is.. wat je goed recht is.. alleen ga je daarbij voorbij aan het feit dat je al 10 jaar je leven deelt met iemand anders en je het als vanzelfsprekend aanneemt dat hij daar ook maar in mee moet gaan..

ik hoop dat je snel inziet dat je echt egocentrisch bezig bent.. en je je toekomstige ex-vriend de waarheid verteld..
Dit heb ik niet gezegd!
  zondag 10 december 2017 @ 12:12:28 #275
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617332
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 09:58 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Als dat voor hem belangrijk is, hij niet boos wordt als ik alles vertel, dan vertel ik hem alles.
waar niet dan?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175617357
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:12 schreef Parzival het volgende:

[..]

waar niet dan?
Dit gaat over vertellen wanneer ik afspreek, met wie en wat we hebben gedaan. Niet om vertellen dat ik vreemdga.
pi_175617506
Dat ga ik niet vertellen.

Alleen als hij erop staat dat de relatie opgesteld kan worden, mits ik alles vertel, dan wil ik dat kunnen doen zonder dat hij boos wordt. Dat staat er voor mij dan tegenover.
  zondag 10 december 2017 @ 12:20:22 #278
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617513
een andere vraag is natuurlijk.. stel dat je vriend "ja oke we gaan open" zegt.. is de spanning dan hetzelfde bij je minnaar? want immers heb je nu "groen licht" en dat kan weer negatieve gevolgen hebben voor de spanning die je nu opzoekt..

maar ff serieus.. ik snap dat je nu een spanning zoekt, dat het bij je minaar helemaal anders, leuker en lekker en wauwsie is.. maar onder de streep bedrieg je je partner nu.. of het nu een open relatie gaat worden of niet.. OP DIT MOMENT zonder dat zijn antwoord er is.. ga je gewoon vreemd.

Zonder antwoord van je partner zul je dus moeten bedenken wat je wilt.. of je blijft vreemd gaan en houdt t stiekum, waarbij de kans groot is (maar niet 100% zeker is) dat je hem kwetst.

Het vragen om een open-relatie is onder "reguliere" omstandigheden niet heel erg geaccepteerd en wordt niet door iedereen als vanzelfsprekend ervaren.. zeker niet na 10 jaar.. Maar wie weet.

Het vragen om een open-relatie met daarbij een tijdspanne, een zekere uitkomst (bij nee ben ik weg) en daarbij dat je al vreemd gaat.. komt bij mij echt heel vaag over hoor..

Maar goed.. je vraagt onze mening over hoe lang hij erover mag denken.. en niet een mening over jullie/jouw acties (die we blijkbaar niet allemaal goedkeuren). Hoelang denk jij dat hij erover mag nadenken.. jij kent hem het langst.. jij kent jullie seksleven het beste.. is daar ruimte voor open-mindness? is er ruimte en vooral het vertrouwen onderling na 10 jaar? dat is iets wat wij niet kunnen bepalen voor jullie..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 10 december 2017 @ 12:22:25 #279
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175617552
Je wilt dus helemaal niet weten of hij een open relatie ziet zitten, want hij kan maar één goed antwoord geven op die vraag.
Daarbij heb jij al een "open relatie" terwijl je vriend nog van niets weet.
Het antwoord op de vraag maakt dus werkelijk niet uit, want jouw vreemdgaan bewijst al dat jij je sowieso niet aan de afspraken binnen een relatie kunt houden.

Je probeert alleen nog even achteraf toestemming voor je vreemdgaan te krijgen door hem nu te vragen of hij een open relatie wil.

Maak het gewoon uit, hij verdient beter, en daarmee doe je hem nog een plezier ook, want dan heeft hij iig geen onbetrouwbare vriendin meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175617617
Er is enige ruimte voor open-minded, ik vermoed dat het wel een ja zou kunnen worden. Een: we gaan het proberen.

Ik wacht geduldig af.

Gister nog even kort gehad over een bepaald aspect en daar reageerde hij redelijk goed op.
pi_175617647
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:
Je wilt dus helemaal niet weten of hij een open relatie ziet zitten, want hij kan maar één goed antwoord geven op die vraag.
Daarbij heb jij al een "open relatie" terwijl je vriend nog van niets weet.
Het antwoord op de vraag maakt dus werkelijk niet uit, want jouw vreemdgaan bewijst al dat jij je sowieso niet aan de afspraken binnen een relatie kunt houden.

Je probeert alleen nog even achteraf toestemming voor je vreemdgaan te krijgen door hem nu te vragen of hij een open relatie wil.

Maak het gewoon uit, hij verdient beter, en daarmee doe je hem nog een plezier ook, want dan heeft hij iig geen onbetrouwbare vriendin meer.
Dat laatste weet hij niet, dus hoe kan ik hem een plezier doen?
pi_175617655
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:20 schreef capuchon_meis het volgende:
Dat ga ik niet vertellen.

Alleen als hij erop staat dat de relatie opgesteld kan worden, mits ik alles vertel, dan wil ik dat kunnen doen zonder dat hij boos wordt. Dat staat er voor mij dan tegenover.
In welk universum leef jij? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 10 december 2017 @ 12:28:51 #283
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617689
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:25 schreef capuchon_meis het volgende:
Er is enige ruimte voor open-minded, ik vermoed dat het wel een ja zou kunnen worden. Een: we gaan het proberen.

Ik wacht geduldig af.

Gister nog even kort gehad over een bepaald aspect en daar reageerde hij redelijk goed op.
welk aspect mag dat dan wezen?
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 10 december 2017 @ 12:31:16 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175617737
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:27 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat laatste weet hij niet, dus hoe kan ik hem een plezier doen?
Dat doe je per definitie door de relatie te verbreken als je een onbetrouwbare partner bent, dat hangt niet af van of hij het wel of niet weet.
En je bent een onbetrouwbare partner, dus doe je hem een plezier.

Maar je zou hem ter aanvulling ook nog een link naar dit topic en alle topics van je andere klonen kunnen sturen, dan weet hij pas echt waar hij aan ontsnapt is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 december 2017 @ 12:32:15 #285
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_175617757
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:27 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat laatste weet hij niet, dus hoe kan ik hem een plezier doen?
Dus je bent bereid om nog vele jaren een relatie met hem te hebben waarin jij hem hebt bedrogen.

Wat is dat voor een relatie...
  zondag 10 december 2017 @ 12:33:07 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175617776
Ik snap niet hoe je iemand van wie je houdt zo kunt bedriegen ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 10 december 2017 @ 12:33:48 #287
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175617800
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dus je bent bereid om nog vele jaren een relatie met hem te hebben waarin jij hem hebt bedrogen.

Wat is dat voor een relatie...
Een open-minded relatie..
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 10 december 2017 @ 12:34:45 #288
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617844
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:33 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Een open-minded relatie..
een partial-open-minded relatie
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 10 december 2017 @ 12:37:42 #289
54408 Parzival
Where it happens
pi_175617935
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 december 2017 19:04 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik ben geen trol. Hij heeft wel een opengestelde relatie. Heb ik gezegd in m'n andere topic.
heb je dat ook met zijn vrouw besproken dan? of is het alleen van horen-zeggen? Hij zal niet de eerste zijn die zn vrouw bedriegt..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
  zondag 10 december 2017 @ 12:46:50 #290
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175618219
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef Parzival het volgende:

[..]

heb je dat ook met zijn vrouw besproken dan? of is het alleen van horen-zeggen? Hij zal niet de eerste zijn die zn vrouw bedriegt..
Nee natuurlijk niet. Dat zou haar leven in de alternatieve realiteit kunnen verstoren.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 10 december 2017 @ 12:58:51 #291
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175618578
TS komt bij mij zo kil en egoïstisch over. En zo omgaan met iemand waar je om geeft. Ik kan er niet bij :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 10 december 2017 @ 13:02:08 #292
54408 Parzival
Where it happens
pi_175618677
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Prisha het volgende:
TS komt bij mij zo kil en egoïstisch over. En zo omgaan met iemand waar je om geeft. Ik kan er niet bij :{
niet iedereen heeft een moraal, of uberhaupt enig empatisch vermogen..
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175618946
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:37 schreef Parzival het volgende:

[..]

heb je dat ook met zijn vrouw besproken dan? of is het alleen van horen-zeggen? Hij zal niet de eerste zijn die zn vrouw bedriegt..
Ik weet dit heel zeker ja. Er is geen twijfel mogelijk dat hij doet alsof hij een open relatie heeft.
pi_175618980
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Prisha het volgende:
TS komt bij mij zo kil en egoïstisch over. En zo omgaan met iemand waar je om geeft. Ik kan er niet bij :{
Zijn we niet allemaal egoïstisch als het gaat om iets wat we graag willen?
  zondag 10 december 2017 @ 13:14:32 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175618985
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:13 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Ik weet dit heel zeker ja. Er is geen twijfel mogelijk dat hij doet alsof hij een open relatie heeft.
Hij weet ook dat jij wel doet alsof je een open relatie hebt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175618999
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij weet ook dat jij wel doet alsof je een open relatie hebt?
Dat doe ik niet. Maar lees een van mijn vorige reacties eens.
  zondag 10 december 2017 @ 13:15:58 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175619023
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:15 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Maar lees een van mijn vorige reacties eens.
Hij weet dat je vreemdgaat dus?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 december 2017 @ 13:16:18 #298
54408 Parzival
Where it happens
pi_175619036
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Zijn we niet allemaal egoïstisch als het gaat om iets wat we graag willen?
nee.. want ik zou ook weleens die super spanning willen hebben.. maar ik weet dat ik daar anderen mee kwets.. dus het is altijd een afweging van wat wil ik, versus wat kan ik, versus wat zijn de gevolgen..

jij ziet die gevolgen niet,.. jij wil die gevolgen in je eigen straatje laten passen zodat die er niet zijn
Any previously enabled store events for this user, including notifications to other users, may fail to fire
pi_175619136
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 13:14 schreef capuchon_meis het volgende:

[..]

Zijn we niet allemaal egoïstisch als het gaat om iets wat we graag willen?
Nee.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175619268
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 12:33 schreef Samzz het volgende:
Ik snap niet hoe je iemand van wie je houdt zo kunt bedriegen ;(.
Ik ook niet. Maar dat selectieve reageren van TS maakt waarschijnlijk dat we dat nooit gaan weten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_175619306
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 12:58 schreef Prisha het volgende:
TS komt bij mij zo kil en egoïstisch over. En zo omgaan met iemand waar je om geeft. Ik kan er niet bij :{
Echt he. Doet me denken aan een sociopaat.
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')