abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:29:50 #1
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175517488

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:30:46 #2
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175517506
Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple / XRP * * * * *
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Denkt iemand rijk te worden
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175517540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef revpolen het volgende:
Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple / XRP * * * * *
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Denkt iemand rijk te worden
Laat maar :')
  Eindredactie Games dinsdag 5 december 2017 @ 22:32:12 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175517541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:29 schreef revpolen het volgende:
Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple / XRP * * * * *
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios

Denkt iemand rijk te worden...
Best grappig op Mp zoeken naar btc
Ik verkoop u; 25 Ripple (XRP) voor 8,50
Ik verkoop u: 100 Ripple (XRP) voor 30,-
Ik verkoop u: 1000 XRP voor 275,-
O.V.V. Koerswijzigingen

:D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 22:33:20 #5
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175517566
Dat Kittenverhaal klinkt ook echt als een Ethereumslopende ponzi :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175517664
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef revpolen het volgende:
Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple / XRP * * * * *
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Denkt iemand rijk te worden
mooi je eigen ads hier droppen :')
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:41:17 #7
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175517756
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:37 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

mooi je eigen ads hier droppen :')
Sorry dit ben ik niet! En snap ook niet waarom je op Mp je coins zou kopen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175517760
Ripple shilling :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175517771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Dat Kittenverhaal klinkt ook echt als een Ethereumslopende ponzi :')
Ik snap dat kittending nog steeds niet. Iemand?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175517792
En brombeer, zou je die link klikbaar kunnen posten? Of nader toe kunnen lichten? Is dat de koers tot nu of een poging tot een verdere voorspelling?
pi_175517831
Rekenen kan ie ook niet :')
quote:
Ripple was een half jaar terug een fractie waard maar is nu gestegen tot 5 x de waarde;
had u er toen voor 1000,- euro aan meegedaan dan was dat nu 25.000,- IN 6 MAANDEN.
pi_175517875
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik snap dat kittending nog steeds niet. Iemand?
Nieuw soort spel waarmee mensen virtuele katten kunnen kweken en uitwisselen die als blockchain-tokens beheerd worden op Ethereum: CryptoKitties (www.cryptokitties.co)
pi_175517882
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Rekenen kan ie ook niet :')

[..]

Z'n titel is ook niet helemaal logisch :D
"Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple"
pi_175517931
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:30 schreef revpolen het volgende:
Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple / XRP * * * * *
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Denkt iemand rijk te worden
"Google heeft het bedrijf inmiddels al geinvesteerd in het bedrijf achter de munt, de 10 grootste banken van de wereld ook!"

_O-
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:48:59 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175517936
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Z'n titel is ook niet helemaal logisch :D
"Ook investeren in Bitcoin? Kies voor Ripple"
Lekker belangrijk op marktplaats
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175517969
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik snap dat kittending nog steeds niet. Iemand?
Wat snap je er niet aan?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 22:50:12 #17
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175517971
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik snap dat kittending nog steeds niet. Iemand?
Uit de hand gelopen spelletje dat op Ethereum draait en nogal zwaar is voor dat netwerk. Momenteel 40% van het transactievolume :P

Overigens is dit een softlock, itt de hardlock waar Bitcoin mee kampt. De miners kunnen beslissen om meer transacties mee te nemen, de huidige grens wordt echter gehandhaafd want andere problemen die op kunnen duiken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175518033
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Uit de hand gelopen spelletje dat op Ethereum draait en nogal zwaar is voor dat netwerk. Momenteel 40% van het transactievolume :P

Overigens is dit een softlock, itt de hardlock waar Bitcoin mee kampt. De miners kunnen beslissen om meer transacties mee te nemen, de huidige grens wordt echter gehandhaafd want andere problemen die op kunnen duiken.
Wat houdt die sotflock in?
Dat ze de limiet qua gas niet omhoog (kunnen) gooien?
En wie bepaalt dat? Vitalik of de mijners?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 22:53:29 ]
pi_175518062
Kan niet wachten op de drama als straks een paar opstandige kattenbeheerders hun eigen katten gaan forken om een andere koers te varen.

CryptoKittiesCash _O_
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:55:26 #20
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175518090
Ik heb een ethereum transfer die nu al een uur of 10 'pending' is. Wtf?! Is dit normaal? Hebben meer mensen hier ervaring mee?

De transfer was vanaf myetherwallet naar waves dex en gewoon met de voorgestelde fee...
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:56:28 #21
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175518108
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef MadMarine het volgende:
Ik heb een ethereum transfer die nu al een uur of 10 'pending' is. Wtf?! Is dit normaal? Hebben meer mensen hier ervaring mee?

De transfer was vanaf myetherwallet naar waves dex en gewoon met de voorgestelde fee...
Komt zeker doordat die kutkatten alle bandbreedte opslurpen he?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_175518117
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:55 schreef MadMarine het volgende:
Ik heb een ethereum transfer die nu al een uur of 10 'pending' is. Wtf?! Is dit normaal? Hebben meer mensen hier ervaring mee?

De transfer was vanaf myetherwallet naar waves dex en gewoon met de voorgestelde fee...
Lees het topic

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:56 schreef MadMarine het volgende:

[..]

Komt zeker doordat die kutkatten alle bandbreedte opslurpen he?
De vraag stellen is hem beantwoorden. :P
pi_175518124


Goed besteed aan Cryptokitties ja... _O-
pi_175518171
30 miljoen kWh per dag? En ik dacht dat ik met mn 11.000kWh per jaar al een grootverbruiker was :X :')

Dat moet toch een keer ergens ophouden heel deze cryptogebeuren als dat zoveel stroom kost 8)7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 5 december 2017 @ 22:59:47 #25
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_175518182
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:56 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Lees het topic
Wat probeer je te zeggen?
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 23:00:24 #26
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175518196
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:52 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat houdt die sotflock in?
Een simpele transactie kost heel weinig gas, maar iets complex als twee katten laten paren kost een stuk meer. Ik ga je maar niet vervelen met de complexiteit daarachter, maar het is zo hopelijk wel duidelijk :P

De miners hanteren een limiet van x gas. Zodra er meer gas in de transacties zit dan die limiet, kijken ze welke transacties het meeste Ether per gaseenheid betaalt, de fee dus. Die limiet is een stuk makkelijker te verhogen dan de blocksize van Bitcoin.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175518198
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef Geralt het volgende:
30 miljoen kWh per dag? En ik dacht dat ik met mn 11.000kWh per dag al een grootverbruiker was :X :')

Dat moet toch een keer ergens ophouden heel deze cryptogebeuren als dat zoveel stroom kost 8)7
_O- Ja waarvan nu dus 40% aan cryptokitties besteed wordt als ik Nattekat mag geloven.
pi_175518209
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

_O- Ja waarvan nu dus 40% aan cryptokitties besteed wordt als ik Nattekat mag geloven.
Well spend inderdaad, godtering :') :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175518227
kleine typo, ik verbruikte dat niet per dag maar per jaar uiteraard; is aangepast :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 23:02:18 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175518239
Ethereum schakelt gelukkig over naar PoS in de nabije toekomst :Y)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175518521
Kwam hier al ter sprake maar toch bizar

https://grist.org/article(...)n-energy-future/amp/
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_175518744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:02 schreef Nattekat het volgende:
Ethereum schakelt gelukkig over naar PoS in de nabije toekomst :Y)
welke Ethereum? Of geldt dat voor allen? Heeft wel positieve invloed zeker?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_175518826
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef Geralt het volgende:
30 miljoen kWh per dag? En ik dacht dat ik met mn 11.000kWh per jaar al een grootverbruiker was :X :')

Dat moet toch een keer ergens ophouden heel deze cryptogebeuren als dat zoveel stroom kost 8)7
Daarom Waves :P

De nodes draaien op lichte VPS'jes die in totaal per jaar zo'n ¤6000 aan stroom consumeren (en daarnaast beschikbaar blijven voor andere taken, niet echt een zware belasting zo'n node).
Niet gek voor een coin met een marketcap van enkele honderden miljoenen Dollars.
pi_175518906
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarom Waves :P

De nodes draaien op lichte VPS'jes die in totaal per jaar zo'n ¤6000 aan stroom consumeren (en daarnaast beschikbaar blijven voor andere taken, niet echt een zware belasting zo'n node).
Niet gek voor een coin met een marketcap van enkele honderden miljoenen Dollars.
WAVESMAAND JAAAAA
Nu effe naar een ATH in BTC en ik schuif weer wat naar BTC van mijn Waves funds :7

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2017 23:32:26 ]
pi_175518914
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:28 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Daarom Waves :P

De nodes draaien op lichte VPS'jes die in totaal per jaar zo'n ¤6000 aan stroom consumeren (en daarnaast beschikbaar blijven voor andere taken, niet echt een zware belasting zo'n node).
Niet gek voor een coin met een marketcap van enkele honderden miljoenen Dollars.
Ik vind 6000 euro aan stroom anders een flinke bak met geld. Dat ben ik aan m'n bitcoin node niet kwijt. (hoop ik)
pi_175518920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef Thieske het volgende:

[..]

Ik vind 6000 euro aan stroom anders een flinke bak met geld. Dat ben ik aan m'n bitcoin node niet kwijt. (hoop ik)
Dat is voor het hele netwerk, he.
pi_175518933
Tevens magneetje: bron voor die uitspraak? :7
pi_175518936
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is voor het hele netwerk, he.
Aha, ja, op die fiets. Duidelijk. :)
pi_175519058
Is bij meer mensen op Bittrex de Order History weg?
pi_175519109
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:33 schreef Typisch het volgende:
Tevens magneetje: bron voor die uitspraak? :7
Simpele rekensom.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 5 december 2017 @ 23:41:09 #41
163650 Greys
pi_175519123
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:38 schreef Queller het volgende:
Is bij meer mensen op Bittrex de Order History weg?
Ja, zag al meer klachten erover op Twitter net.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 23:41:44 #42
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175519134
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:25 schreef draadstalig het volgende:

[..]

welke Ethereum? Of geldt dat voor allen? Heeft wel positieve invloed zeker?
Er is er maar één.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 december 2017 @ 23:43:10 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175519177
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, zag al meer klachten erover op Twitter net.
Eindelijk al die ellende uit m'n ogen weg *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175519206
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Simpele rekensom.
ja
typ het dan effe uit joh :+
goffetomme
  dinsdag 5 december 2017 @ 23:55:58 #45
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175519396
Toch ook maar IOTA gekocht. De FOMO werd me teveel
  woensdag 6 december 2017 @ 00:00:22 #46
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175519468
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:55 schreef Mender het volgende:
Toch ook maar IOTA gekocht. De FOMO werd me teveel
Ik wil ook nog wat gaan bijkopen.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175519513
Vers van Telegram:

sasha35625
Standing on the shoulders of giants you have to work on taking their ideas further and bringing them to masses. That's what all crypto people do now, we have to solve blockchain scalability issues and make crypto an integral part of the world we live in, compliant with the regulations (changing them at the same time, if needed). Scalability is probably harder to crack (we'll work on that too), for now we want to focus on making token sales safe and profitable for investors. Expect a major announcement this week.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 06-12-2017 00:15:48 ]
pi_175519670
Dat hele energie-verbruik probleem is volgens mij iets wat iedereen voornamelijk gaat negeren totdat het onhandelbaar is geworden.
  woensdag 6 december 2017 @ 00:12:10 #49
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175519704
Energieverbruik fud :')____!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175519729
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:10 schreef no1uknow het volgende:
Dat hele energie-verbruik probleem is volgens mij iets wat iedereen voornamelijk gaat negeren totdat het onhandelbaar is geworden.
Ik zie Bitcoin niet naar (L)PoS switchen.
pi_175519744
Ik koop een flinke zak MSP in :)
pi_175519774
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:14 schreef kthxbye het volgende:
Ik koop een flinke zak MSP in :)
Zat ik net ook naar te kijken. Op Cryptopia?
pi_175519860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:16 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zat ik net ook naar te kijken. Op Cryptopia?
Yup.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 december 2017 @ 00:21:59 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175519892
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:10 schreef no1uknow het volgende:
Dat hele energie-verbruik probleem is volgens mij iets wat iedereen voornamelijk gaat negeren totdat het onhandelbaar is geworden.
Onhandelbaar?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175519916
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Onhandelbaar?
Ja, geen idee hoe dat eruit zal komen te zien, maar zodanig dat een switch naar PoS te laat is. Fantaseer er zelf maar op los.
pi_175519942
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:10 schreef no1uknow het volgende:
Dat hele energie-verbruik probleem is volgens mij iets wat iedereen voornamelijk gaat negeren totdat het onhandelbaar is geworden.
Het is een drogreden. Bitcoin verbruikt de elektriciteit niet nutteloos. Het zorgt voor de beveiliging van het netwerk. Het zal nooit onhandelbaar worden omdat de prijs die betaald moet worden dan zou stijgen en wordt het voor miners onbetaalbaar en onrendabel. Daarom is het momenteel vooral rendabel op plekken waar elektriciteit bijna niets kost.
quote:
“You will hear people say that Bitcoin wastes electricity. Bitcoin does not waste electricity. Bitcoin uses electricity to underpin the security function because it creates an economic system whereby in order to participate you have to incur cost. And by incurring cost -- the only reason you would incur cost is for the possibility of reward, and the possibility of reward is determined by whether your block meets the consensus rules.”

pi_175520015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:14 schreef kthxbye het volgende:
Ik koop een flinke zak MSP in :)
Waarom als ik vragen mag?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 00:30:30 #58
163650 Greys
pi_175520028
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:02 schreef MaGNeT het volgende:
Vers van Telegram:

sasha35625
Standing on the shoulders of giants you have to work on taking their ideas further and bringing them to masses. That's what all crypto people do now, we have to solve blockchain scalability issues and make crypto an integral part of the world we live in, compliant with the regulations (changing them at the same time, if needed). Scalability is probably harder to crack (we'll work on that too), for now we want to focus on making token sales safe and profitable for investors. Expect a major announcement this week.
Wavesweek yessss :D *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175520031
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:24 schreef up7 het volgende:
Het zal nooit onhandelbaar worden omdat de prijs die betaald moet worden dan zou stijgen en wordt het voor miners onbetaalbaar en onrendabel. Daarom is het momenteel vooral rendabel op plekken waar elektriciteit bijna niets kost.
Totdat het daar waar het bijna niets kost ook onbetaalbaar en/of onrendabel wordt? Daarnaast ben ik enorm benieuwd wat de groei in elektriciteitsconsumptie zal betekenen voor energie-voorzieningen, -beschikbaarheid en eventuele zaken rondom duurzaamheid.

edit: ik ben dus vooral nieuwsgierig wat er gaat gebeuren naar zaken die minder makkelijk verklaard, beredeneert en gerechtvaardigd kunnen worden vanuit alleen het bitcoin-perspectief.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 00:32:19 #60
163650 Greys
pi_175520053
Wat is die Roger Ver toch een walgelijk onaardige man.
Het zal hem aan z'n rijke reet roesten maar zie die reacties. Goede PR weer jongen. :') Bitcoin Judas vs Bitcoin Jesus.

https://twitter.com/rogerkver/status/938137951518773248
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175520323
quote:
2s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:30 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Totdat het daar waar het bijna niets kost ook onbetaalbaar en/of onrendabel wordt?
Precies wat ik zeg, als dat gebeurd dan zal het minder aantrekkelijk worden om te minen. Als dan de hoeveelheid rekenkracht daalt dan wordt de moeilijkheidsgraad van bitcoin bijgesteld.
quote:
Daarnaast ben ik enorm benieuwd wat de groei in elektriciteitsconsumptie zal betekenen voor energie-voorzieningen, -beschikbaarheid en eventuele zaken rondom duurzaamheid.
Dat hangt van de prijsstelling af en de economische beslissingen die miners daarop nemen. Er is nog steeds op veel plekken sprake van een immense overcapaciteit die elders niet benut kan worden en dat zal altijd in meer of mindere mate het geval zijn. De ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid hangen niet alleen af van de geïnitieerde groei van duurzame energie en technologische ontwikkelingen maar ook van de beprijzing van niet duurzame energie. Zaken die los staan van bitcoin.
quote:
edit: ik ben dus vooral nieuwsgierig wat er gaat gebeuren naar zaken die minder makkelijk verklaard, beredeneert en gerechtvaardigd kunnen worden vanuit alleen het bitcoin-perspectief.
Op het moment is het niets anders dan dat er betaald wordt voor capaciteit die anders niet gebruikt was. Maar het los zien van het bitcoin-perspectief is juist fout. Als bitcoin slaagt kan het miljarden aansluiten op een bancaire netwerk. De daarmee gemoeid gaande mogelijkheden en economische groei kan juist betekenen dat het elektriciteitsverbruik nog verder stijgt. Dat problematiseren lijkt mij niet vruchtbaar. Zolang we maar beter gebruik maken van het duurzaam potentieel hoeft het ook niet schadelijk te zijn.
pi_175520348
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:57 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]

Goed besteed aan Cryptokitties ja... _O-
Om het even in perspectief te stellen , NS vebruikt 1.4 terrawatt per jaar :+
pi_175520452
quote:
15s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:32 schreef Greys het volgende:
Wat is die Roger Ver toch een walgelijk onaardige man.
Het zal hem aan z'n rijke reet roesten maar zie die reacties. Goede PR weer jongen. :') Bitcoin Judas vs Bitcoin Jesus.

https://twitter.com/rogerkver/status/938137951518773248
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 december 2017 @ 01:23:08 #64
163650 Greys
pi_175520454
De Cryptokitties hebben nu ook een "catifesto" en een "white pa-purrrr". _O-

https://twitter.com/CryptoKitties/status/938194784354680833
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175520458
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nieuw soort spel waarmee mensen virtuele katten kunnen kweken en uitwisselen die als blockchain-tokens beheerd worden op Ethereum: CryptoKitties (www.cryptokitties.co)
Het zou Nattekat moeten aanspreken :P

Klinkt als of ze Tamagotchi op de ethereum blockchain willen stallen en uitwisselen _O-
mag het weten
pi_175520471
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:23 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Het zou Nattekat moeten aanspreken :P

Klinkt als of ze Tamagotchi op de ethereum blockchain willen stallen en uitwisselen _O-
Willen? Het is al gaande en de duurste katten zijn voor tonnen over de digitale toonbank gegaan.
pi_175520488
quote:
14s.gif Op woensdag 6 december 2017 01:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Willen? Het is al gaande en de duurste katten zijn voor tonnen over de digitale toonbank gegaan.
Rare jongens die Romeinen cryptokittylui _O-
mag het weten
  woensdag 6 december 2017 @ 01:30:54 #68
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520499
iota 4$ op binance *O*
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 01:48:03 #69
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520580
4.21 $ al :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 01:56:15 #70
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175520608
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 december 2017 23:55 schreef Mender het volgende:
Toch ook maar IOTA gekocht. De FOMO werd me teveel
iemand tip voor een iota wallet?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 6 december 2017 @ 01:57:29 #71
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520616
4,36 $
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 01:59:45 #72
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175520625
opsomtopic
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_175520638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:29 schreef Thieske het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?
Kan er niet te diep op ingaan maar het is imo een prima investering voor 2018 en nu erg goedkoop.
  woensdag 6 december 2017 @ 02:17:43 #74
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520674
4,65 $
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 02:49:29 #75
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520726
5 $ is al geraakt
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 02:59:39 #76
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520745
ruim over de 5$ al
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 03:05:09 #77
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_175520770
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 02:59 schreef hmmmz het volgende:
ruim over de 5$ al
hou ons op de hoogte
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  woensdag 6 december 2017 @ 03:05:31 #78
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520772
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 03:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

hou ons op de hoogte
doe ik
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  woensdag 6 december 2017 @ 03:05:44 #79
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520773
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 03:05 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

hou ons op de hoogte
zie hierboven
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175520777
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 03:05 schreef hmmmz het volgende:

[..]

zie hierboven
hoestie
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_175520780
Dikke FOMO, ik ga kopen...
"We stay up late every night. Regret it every morning. Then do it again."
pi_175520791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 02:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kan er niet te diep op ingaan maar het is imo een prima investering voor 2018 en nu erg goedkoop.
waarom msp
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 6 december 2017 @ 03:11:20 #83
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175520802
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 03:07 schreef Nafi het volgende:
Dikke FOMO, ik ga kopen...
^O^
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175520930
Alts in de min vanwege die IOTA gekte ofzo? :?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 6 december 2017 @ 05:03:36 #85
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175520973
Heb ook maar aan de iota hype toegegeven :')

Beter wordt dit het Eth van 2018
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175521105
IOTA :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175521128
Monero gaat ook lekker
  woensdag 6 december 2017 @ 06:45:00 #88
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175521132
Klote iota.

Elke keer denk ik, niet kopen op ath en hij zal zo wel dalen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175521150
Damn IOTA,

Iemand tips welke route te gebruiken bij het uitcashen van grote getallen?
  woensdag 6 december 2017 @ 06:54:13 #90
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521156
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 02:03 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Kan er niet te diep op ingaan maar het is imo een prima investering voor 2018 en nu erg goedkoop.
:')
pi_175521172
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 06:51 schreef Roellie80 het volgende:
Damn IOTA,

Iemand tips welke route te gebruiken bij het uitcashen van grote getallen?
Voor gemak? Gewoon Bl3p of bitonic checken.
pi_175521183
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 05:03 schreef Mortaxx het volgende:
Heb ook maar aan de iota hype toegegeven :')

Beter wordt dit het Eth van 2018
Is er eigenlijk een berekening wat de max is of is het net wat men ervoor betaalt? Zag gister ergens een prediction dat ie in 2020 $500 ZOU KUNNEN halen. Is in ieder geval lekker wakker worden zo. Eerste belegging levert gelijk een rendement van 65 procent in 3 dagen. :o
pi_175521192
Lekker wakker worden zo
  woensdag 6 december 2017 @ 07:05:20 #94
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521196
Fucking hell iota. Lekker bezig jullie!
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 6 december 2017 @ 07:10:54 #95
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521220
Het is totaal niet gunstig nu om mijn bcc om te zetten naat btc. Maar bcc blijft zakken en btc blijft stijgen. Wat een ellende.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175521256
IOTA is mijn beste investering ooit. :P Jammer dat de rest van de alts niet helemaal mee werken.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 6 december 2017 @ 07:21:20 #97
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521268
Ik heb 50% op SAFEX nu in een dag, maar daar zit niet zo heul veul in helaas.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 6 december 2017 @ 07:21:59 #98
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521271
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:17 schreef dimmak het volgende:
IOTA is mijn beste investering ooit. :P Jammer dat de rest van de alts niet helemaal mee werken.
Ja behoorlijk jammer, maar goed... De dag is nog jong. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 6 december 2017 @ 07:24:17 #99
131603 Afwazig
Serious business
pi_175521276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:29 schreef Thieske het volgende:

[..]

Waarom als ik vragen mag?
Omdat ik ze erin heb geshillt met een enkele post :7.
  woensdag 6 december 2017 @ 07:25:32 #100
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175521285
ETH gaat weer niet mee met stijging van BTC. Terwijl die bij de forse daling van BTC afgelopen weekend net zo hard meeging...
  woensdag 6 december 2017 @ 07:31:54 #102
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175521310
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
ETH gaat weer niet mee met stijging van BTC. Terwijl die bij de forse daling van BTC afgelopen weekend net zo hard meeging...
ik ben bezig al m'n ETH om te zetten naar andere crypto's
  woensdag 6 december 2017 @ 07:32:34 #103
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521316
Zozo, na anderhalve week is eindelijk mijn bl3p-account geverifieerd _O- Lekkere backlog hebben ze
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 07:34:46 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175521328
Waar eindigt Bitcoin op dit moment man _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175521339
quote:
10s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:34 schreef onlogisch het volgende:
Waar eindigt Bitcoin op dit moment man _O-
100k volgende kerst!
pi_175521350
Lekker wakker worden zo met bitcoin :P
pi_175521351
Mooi dat ik gister nog wat iota bijkocht op ath. Leek fomo maar nu op die coins al 2 dollar per stuk erbij.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 07:38:26 #108
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521360
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 december 2017 22:59 schreef Geralt het volgende:
30 miljoen kWh per dag? En ik dacht dat ik met mn 11.000kWh per jaar al een grootverbruiker was :X :')

Dat moet toch een keer ergens ophouden heel deze cryptogebeuren als dat zoveel stroom kost 8)7
*Klop klop*

"Dag meneer hier de politie, wij zijn getipt door Essent dat er hier wel eens een gigantische wietkwekerij kan zitten gezien de enorme energieafname en het feit dat er stoom uit het dak van de woning komt"

"Wiet kweken? Ik? Nee hoor meneer agent, ik mine cryptokitties errr ethereum"
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 6 december 2017 @ 07:38:26 #109
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175521361
Waar komt dat IOTA opeens vandaan joh? :D

Of heb ik gewoon de boot gemist? :'(
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175521369
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:38 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dat IOTA opeens vandaan joh? :D

Of heb ik gewoon de boot gemist? :'(
Had deze pump ook niet verwacht.

Deze komt bij mij in het rijtje van Antshares/NEO. ;( Vrij vroeg op de radar bij mij, maar nooit iets mee gedaan.

Ach, genoeg boten die ik wel gepakt heb. :+
  woensdag 6 december 2017 @ 07:41:39 #111
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175521377
Het is toch Wavesmaand? Waarom gaan er dan allemaal andere coins veel harder naar de maan? Hier heb ik niet voor getekend! :(
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  woensdag 6 december 2017 @ 07:41:45 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521378
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 00:02 schreef MaGNeT het volgende:
Vers van Telegram:

sasha35625
Standing on the shoulders of giants you have to work on taking their ideas further and bringing them to masses. That's what all crypto people do now, we have to solve blockchain scalability issues and make crypto an integral part of the world we live in, compliant with the regulations (changing them at the same time, if needed). Scalability is probably harder to crack (we'll work on that too), for now we want to focus on making token sales safe and profitable for investors. Expect a major announcement this week.
Mooi maar dat door de stijging van BTC mijn Waves buy order is aangetikt O+

Als de sellorders van mijn andere coins er aan gaan dan gaan we weer langzaamaan meer terug richting een grote portie waves in mijn portfolio. :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175521390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:38 schreef onlogisch het volgende:
Waar komt dat IOTA opeens vandaan joh? :D

Of heb ik gewoon de boot gemist? :'(
Instappen kan nog steeds hoor. Dit is pas het begin.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 07:43:57 #114
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175521394
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Instappen kan nog steeds hoor. Dit is pas het begin.
:')

Hij zakt zometeen geheid richting $3 nog wat.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175521405
quote:
1s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:43 schreef Patroon het volgende:

[..]

Instappen kan nog steeds hoor. Dit is pas het begin.
Waar baseer je dat op? Persoonlijk vind ik hem aardig overpriced. Maar er komt misschien nog een Bittrex listing aan deze maand en ze praten over een decentralized tangle wat mogelijk deze maand nog in werking gaat. Dus wie weet.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175521424
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:41 schreef VeX- het volgende:
Het is toch Wavesmaand? Waarom gaan er dan allemaal andere coins veel harder naar de maan? Hier heb ik niet voor getekend! :(
Waves, shitcoin. Ik ben ook in die hype meegegaan. Voor te lang, gelukkig op tijd 1000 waves verkocht voor 10.000 Miota. Beste deal ever

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2017 07:48:51 ]
  woensdag 6 december 2017 @ 07:48:24 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521426
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Persoonlijk vind ik hem aardig overpriced. Maar er komt misschien nog een Bittrex listing aan deze maand en ze praten over een decentralized tangle wat mogelijk deze maand nog in werking gaat. Dus wie weet.
En je vermoed dat dit nieuws nog geen onderdeel van de stijging is? :P

Ik heb IOTA gemist, maargoed jammer dan. Ik stap echt niet meer in. Ik focus me wel op andere mogelijkheden. De kans op een dikke correctie is me veel te groot :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175521455
ioata shitcoin.
pi_175521456
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:48 schreef Rossdale het volgende:
En je vermoed dat dit nieuws nog geen onderdeel van de stijging is? :P
Bittrex listing kan natuurlijk zorgen voor meer volume en stijging. Ik denk dat de huidige stijging vooral te maken heeft met de aandacht die IOTA krijgt (ook door mainstream media) door de marketplace en deals met grote partners.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175521476
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Persoonlijk vind ik hem aardig overpriced. Maar er komt misschien nog een Bittrex listing aan deze maand en ze praten over een decentralized tangle wat mogelijk deze maand nog in werking gaat. Dus wie weet.
Gisteren zei ik ook, ach koop nog bij op ath en toen stond ie nog 'maar' op 3.58. Als je kijkt naar de marketcap en de samenwerking met grote bedrijven denk ik dat deze alleen nog maar gaat stijgen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175521502
Zojuist was IOTA en Volkswagen te gast bij “goedemorgen Duitsland”
http://programm.ard.de/TV(...)ndung=28106386525210

Er ligt nog iets groots op de plank, Q genaamd


En dan natuurlijk nog de nieuwe wallet, kleinigheidje
pi_175521513
Ik ben hier trouwens vandaag precies een maand geleden mee begonnen met 823 dollar en heb nu 1445 dollar. Precies vandaag een nieuwe ATH *O* Toch 75% rendement in 1 maand tijd. Heb er nog niets van totdat ik het laat uitkeren, maar toch lekker. Mede te danken aan jullie, thnx! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 07:58:25 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521519
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Gisteren zei ik ook, ach koop nog bij op ath en toen stond ie nog 'maar' op 3.58. Als je kijkt naar de marketcap en de samenwerking met grote bedrijven denk ik dat deze alleen nog maar gaat stijgen.
Wat zegt de marketcap dan over de stijging?
pi_175521520
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Ik ben hier trouwens vandaag precies een maand geleden mee begonnen met 823 dollar en heb nu 1445 dollar. Precies vandaag een nieuwe ATH *O* Toch 75% rendement in 1 maand tijd. Heb er nog niets van totdat ik het laat uitkeren, maar toch lekker. Mede te danken aan jullie, thnx! ^O^
En in BTC?
pi_175521529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:54 schreef Patroon het volgende:
Gisteren zei ik ook, ach koop nog bij op ath en toen stond ie nog 'maar' op 3.58.
Dat betekend natuurlijk helemaal niks.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175521531
Kan Iota al wat dan, trouwens? Als in: kan ik mijn koelkast er al op aansluiten?
pi_175521546
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:41 schreef VeX- het volgende:
Het is toch Wavesmaand? Waarom gaan er dan allemaal andere coins veel harder naar de maan? Hier heb ik niet voor getekend! :(
Boos worden op je Apple aandeel omdat ING of Shell harder stijgt :`)
pi_175521548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:59 schreef Typisch het volgende:
Kan Iota al wat dan, trouwens? Als in: kan ik mijn koelkast er al op aansluiten?
Voordat er zulke integraties komen zal eerst de infrastructuur compleet moeten zijn. En die integraties komen van derde partijen. En volgens mij zijn er al aardig wat van die partijen aangesloten bij hun foundation.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175521552
quote:
6s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

En in BTC?
Geen idee, zal iets meer zijn dan ik erin gestoken heb. Ik liep eerst wat achter tov BTC, maar dat trekt IOTA nu bij :P
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 08:02:11 #130
131603 Afwazig
Serious business
pi_175521565
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:59 schreef Typisch het volgende:
Kan Iota al wat dan, trouwens? Als in: kan ik mijn koelkast er al op aansluiten?
Nee. Er is geen product. Alleen hype.
pi_175521573
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:58 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat zegt de marketcap dan over de stijging?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175521581
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee. Er is geen product. Alleen hype.
Ah, een NEOtje? Zou mooi zijn. Koop ik straks de dip wel. :+
  woensdag 6 december 2017 @ 08:04:26 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521588
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Ik ben hier trouwens vandaag precies een maand geleden mee begonnen met 823 dollar en heb nu 1445 dollar. Precies vandaag een nieuwe ATH *O* Toch 75% rendement in 1 maand tijd. Heb er nog niets van totdat ik het laat uitkeren, maar toch lekker. Mede te danken aan jullie, thnx! ^O^
Beginnersgeluk? :P Als je 'gewoon' in BTC had gezeten had je dat ook gehad. Dat iedere week willen traden omdat een koers even niets doet gaat je op lange termijn niet helpen vermoed ik.

Maar goed, ik ben dan ook een trouwe ETH hodler :P Staat nog veel moois op het programma de komende tijd (maanden).
pi_175521594
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Beginnersgeluk? :P Als je 'gewoon' in BTC had gezeten had je dat ook gehad. Dat iedere week willen traden omdat een koers even niets doet gaat je op lange termijn niet helpen vermoed ik.

Maar goed, ik ben dan ook een trouwe ETH hodler :P
Klopt, ik heb mijn zwaktes...en in deze bullmarket is het lastig verliezen natuurlijk.

Zit hier ook nog in ETH, BTC, LTC en WTC al gaat die laatste momenteel even recht naar beneden, toch geloof ik er in.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 08:05:58 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521604
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:02 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Nee. Er is geen product. Alleen hype.
Dikke stijging, straks een flinke correctie en vervolgens bloeden tot een normale prijs. Klinkt inderdaad als Neo :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 december 2017 @ 08:06:31 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:02 schreef Patroon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat begrijp ik niet. Je zegt:

quote:
Als je kijkt naar de marketcap en de samenwerking met grote bedrijven denk ik dat deze alleen nog maar gaat stijgen
Wat zegt de marketcap over de toekomstige stijging?
pi_175521618
Waves ;(
Magnet soms aan het dumpen?
  woensdag 6 december 2017 @ 08:09:10 #138
131603 Afwazig
Serious business
pi_175521625
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dikke stijging, straks een flinke correctie en vervolgens bloeden tot een normale prijs. Klinkt inderdaad als Neo :D
Mwoah ik vind NEO flink overpriced momenteel nog hoor. :P
pi_175521632
BTC in ca. 12 uurtjes doorgeknald van 10k ¤ naar 11k ¤
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_175521635
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet. Je zegt:

[..]

Wat zegt de marketcap over de toekomstige stijging?
Dat zegt er niets over, maar als een coin door een hoge marketcap overal bovenaan staat zullen meer mensen er in investeren, omdat die bekender is..hype.

Verder geen idee, volgens mij weet je er zelf veel meer van.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 6 december 2017 @ 08:10:36 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521638
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:05 schreef Patroon het volgende:

[..]

Klopt, ik heb mijn zwaktes...en in deze bullmarket is het lastig verliezen natuurlijk.

Zit hier ook nog in ETH, BTC, LTC en WTC al gaat die laatste momenteel even recht naar beneden, toch geloof ik er in.
Helemaal waar. Ik zit vooral in ETH, maar ook in Waves, BTC, IOTA en AE (ICO meegepakt, nu hodlen voor lange tijd).
  woensdag 6 december 2017 @ 08:13:19 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:10 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dat zegt er niets over, maar als een coin door een hoge marketcap overal bovenaan staat zullen meer mensen er in investeren, omdat die bekender is..hype.

Verder geen idee, volgens mij weet je er zelf veel meer van.
Nee valt wel mee, ik ben niet zo'n trader. Geen tijd om alle koersen en het nieuws bij te houden. Toevallig in IOTA gestapt een paar dagen geleden. Kan me voorstellen dat hoge marketcap idd wel iets doet, dat mensen opeens een 'nieuwe' coin in de top 5 zien staan en de boot niet willen missen :P
  woensdag 6 december 2017 @ 08:13:26 #143
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521658
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:07 schreef robbietobbie het volgende:
Waves ;(
Magnet soms aan het dumpen?
Meeste alts krijgen klappen nu omdat BTC doorbeukt. Trekt wel weer recht de komende dagen. Geen paniek :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 december 2017 @ 08:14:38 #144
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521668
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Meeste alts krijgen klappen nu omdat BTC doorbeukt. Trekt wel weer recht de komende dagen. Geen paniek :)
Ik ben wel in panieeeek, bijna alles dik in de min op Bittrex. :o :'(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 6 december 2017 @ 08:14:57 #145
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175521671
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee valt wel mee, ik ben niet zo'n trader. Geen tijd om alle koersen en het nieuws bij te houden. Toevallig in IOTA gestapt een paar dagen geleden. Kan me voorstellen dat hoge marketcap idd wel iets doet, dat mensen opeens een 'nieuwe' coin in de top 5 zien staan en de boot niet willen missen :P
Gewoon gigantische FOMO nu, tot straks mensen met enorme hoeveelheden IOTA het moment mooi vinden om te cashen en de prijs een drop krijgt, waardoor alle FOMO'ers ook snel hun IOTA verpatsen en hij net zo sterk daalt als hij nu stijgt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 6 december 2017 @ 08:15:15 #146
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175521675
Ik heb koffie nodig. Wat een ellende. Ik ben hier niet stressbestendig genoeg voor. :+
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175521688
40% mislopen in 24u door ethtransactietijden :')
pi_175521693
quote:
3s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Meeste alts krijgen klappen nu omdat BTC doorbeukt. Trekt wel weer recht de komende dagen. Geen paniek :)
Is ook geen paniek, na al dat geshill hier heb ik vol vertrouwen in december wavesmaand :9~
pi_175521696
Staan Koreaanse exchanges altijd zoveel hoger? Staat gewoon bijna 20% hoger dan de Amerikaanse en Europese exchanges.
  woensdag 6 december 2017 @ 08:17:14 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175521697
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 08:16 schreef jevl het volgende:
40% mislopen in 24u door ethtransactietijden :')
Hoe dan? Door geen IOTA's te kunnen kopen van je ETH? :'(

ETH lekker hodlen, $15.000 in 2020 was het toch? :P
pi_175521698
wordt tijd dat NXT weer een pumpje krijgt :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')